abonnement Unibet Coolblue
pi_179070063
Ik hou van Rotterdam O+
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_179070190
quote:
7s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:59 schreef Gary_Oak het volgende:

Gast, dit is je topic niet. En als je de statistieken erbij pakt, zie je dat ik meer in deze reeks gepost heb dan jij. Je zegt iets totaal verkeerds, wordt gecorrigeerd en je wordt vervolgens boos. Het probleem hier ben jij hoor.
Knul... je bewijst andermaal met een zoveelste reactie wat ik eerder zei. Je drogreden is weer van stal gehaald en je doet je nobel voor, terwijl je gewoon weer aandacht wil en vooral wil komen 'zieken' met je constante bemoeizucht.

Je weet dat je ongewensd bent in topics waarin ik vertoef en toch kom jij je elke keer als je de kans krijgt, of ruikt, je aanmelden met een zogenaamd "geinteresseerde" reactie terwijl jij ook weg kan blijven als je weet waarin het zal verzanden. Bewijzen te over of was je dat vergeten.

Ga je hierna weer reageren want dat gaat precies gebeuren wat ik dus eerder schreef. Of onthoud jij je van een reactie want er was niks aan de hand in dit topic totdat jij meende als eerste weer een reactie richting mij te moeten richten terwijl het eigenlijk ging om de reactie van Hemarookworst..
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:19:28 #167
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_179070403
quote:
15s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:08 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Knul... je bewijst andermaal met een zoveelste reactie wat ik eerder zei. Je drogreden is weer van stal gehaald en je doet je nobel voor, terwijl je gewoon weer aandacht wil en vooral wil komen 'zieken' met je constante bemoeizucht.

Je weet dat je ongewensd bent in topics waarin ik vertoef en toch kom jij je elke keer als je de kans krijgt, of ruikt, je aanmelden met een zogenaamd "geinteresseerde" reactie terwijl jij ook weg kan blijven als je weet waarin het zal verzanden. Bewijzen te over of was je dat vergeten.

Ga je hierna weer reageren want dat gaat precies gebeuren wat ik dus eerder schreef. Of onthoud jij je van een reactie want er was niks aan de hand in dit topic totdat jij meende als eerste weer een reactie richting mij te moeten richten terwijl het eigenlijk ging om de reactie van Hemarookworst..


Volgens mij ben jij degene die zich bemoeit met onderwerpen waar hij geen verstand van heeft. Ik snap niet waarom je zo boos doet als iemand je wat bijbrengt. Maar je wil dus op de inhoud gaan? Ok, ik heb je net haarfijn uitgelegd dat het hier voor buitenlandse en uitwisselingsstudenten financieel nadelig is om hier te zijn en dat sommigen hier ook uit noodzaak zijn. Heb daar geen reactie op gehad. Komt ie nog? Oh is dit gewauwel een afleiding van je onwetendheid? Dus wie speelt er nou op de man? Tevens heb ik begrepen dat jij nogal van de sneren naar mij toe bent in KLB als ik daar niet kan posten. Ten eerste is dat laf en ten tweede bouw je geen goodwill op.
pi_179070827
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:02 schreef renwan het volgende:
Ik hou van Rotterdam O+
pi_179070961
Ik heb gewoon totaal geen last van internationale studenten of uitwisselingsstudenten. Integendeel, het geeft wel een prettige vibe. Ik liep trouwens net langs het Vroesenpark en daar was het TREK-festivalletje nog aan de gang. Ben jij daar nog geweest Iwanius?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2018 20:39:35 ]
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:08:43 #170
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_179072103
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:39 schreef Tem het volgende:
Ik heb gewoon totaal geen last van internationale studenten of uitwisselingsstudenten. Integendeel, het geeft wel een prettige vibe. Ik liep trouwens net langs het Vroesenpark en daar was het TREK-festivalletje nog aan de gang. Ben jij daar nog geweest Iwanius?
Naar mijn ervaring hebben juist die internationale en uitwisselingsstudenten hele leuke achtergrondverhalen en persoonlijkheden. Hebben een hele andere blik op de wereld en gaan naar leukere feestjes. Veel van de Nederlandse studenten vond ik destijds maar suf.
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:45:27 #171
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_179073956
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:45 schreef Iwanius het volgende:
Hoi terug. Wil jij je alsjeblieft niet bemoeien met dingen die niet aan jou gericht zijn? Je hoeft niet overal over mee te praten of mee te bemoeien want je zorgt alleen maar voor reuring en dat topics uit de bocht vliegen door je bemoeizucht toch nog mee te willen tellen.. :W

[..]

Ik weet heus wel het verschil echter in deze mis je het gehele plaatje waarop ik mijn mening geef en wel dat ze hier niet komen om zich in Nederland te komen vestigen en mee te doen in onze maatschappij. Hier studeren en met die kennis in hun eigen land er profijt van te trekken.

Vandaar ook de opmerking: Wel de lusten , niet de lasten.

Heb jij ooit contact met internationale studenten en ben jij er ooit een geweest?

Ik wel namelijk.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 10 mei 2018 @ 22:16:43 #172
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_179075721
Zelf vind ik de internationale studenten in de stad wel gezellig. Geeft een beetje leven.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_179080020
Tuurlijk, alles geeft een stad/dorp diversiteit. He he. Maar we moeten nu niet doen alsof het hebben van internationale studenten een must is voor een stad of dorp om diversiteit te hebben. Of beschouw jij immigranten die hier zich komen vestigen en een nieuw leven opbouwen, dan niet als een aanwinst voor een land,stad of dorp.( even de recente asielzoekers die voor problemen zorgen daargelaten)

quote:
18s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:45 schreef hemarookworst het volgende:

Heb jij ooit contact met internationale studenten en ben jij er ooit een geweest?

Ik wel namelijk.
Ik heb vanaf mijn jeugd altijd contact gehad met verschillende culturen. Ook veel gereisd waar mogelijk en zelf in bepaalde landen gewoond. Vandaar dat ik nog steeds meertalig ben. We moeten nu niet doen alsof het hebben van buitenlandse studenten iets van de laatste tien jaar is in Nederland en een verrijking. Ze waren er altijd al in Nederland. Alleen nu is het verveelvoudigd omdat de wereld ook veranderd is en er veel meer uitwisselingen zijn.

quote:
7s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:19 schreef Gary_Oak het volgende:

[knip = schattig... wat ik verwachte..Proberen een punt te maken dat geen punt is en niet het hele plaatje wat gezegd wordt willen zien of begrijpen. Waar heb ik dat eerder gezien.

Knul... bij mij hoef je geen zoete broodjes te bakken want een vos verleert zijn streken niet en dat heb je de afgelopen tijden wel bewezen met je gedrag. Niet voor niets heb jij een tijd terug gekregen wat je toekwam toen jij volmondig beweerde dat niemand jou iets kon maken. En maar volhouden dat het niet aan jou lag want jij was de onschuld zelve. Jouw komst, in welke hoedanigheid ook, zorgt voor reuring. Dus bespaar mij je charme offensief. Blijf weg waar ik ben en dan is er niks aan de hand.

quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:39 schreef Tem het volgende:

[knip]

Ik liep trouwens net langs het Vroesenpark en daar was het TREK-festivalletje nog aan de gang. Ben jij daar nog geweest Iwanius?
Nee, ik ben niet geweest vanwege de volgende reden:

In het verleden bezocht ik o.a. Rrrrrollend Rotterdam en wel op 12 september 2015 en 17 mei 2016 en nog een derde, waarbij de laatste keer ik er behoorlijk klaar mee was gezien de nieuwe opzet en idiote prijzen die men vroeg. Ik heb later ook nog een eetgebeuren bezocht bij de Heemraadssingel maar dat was ook een 'festival' van lik-me-vestje.

Ik schreef toen ook dat ik erachter was gekomen hoe het nu komt dat men van die belachelijke hoge prijzen vroeg en waarom je alleen met muntjes kon betalen, iets dat bij 1 vd vorige edities niet zo was. Blijkt het dus 1 groot commercieel gebeuren te zijn waarbij de Foodtruck eigenaren behoorlijk afgezet worden door de organisatie die dat hele Foodtruck gebeuren in handen hebben.

En het gaat er helemaal niet om dat men echt onderscheidend bezig is. Het gaat om de illusie dat je iets geweldigs krijgt ( "Ohhh vanuit een Foodtruck) maar het is gewoon standaard wat je tegenwoordig in elke eet-toko op de menukaart ziet staan en wel angusbeef/burgers/pulled pork/green egg made spul. Kortom gewoon hipster hype voor een stevige prijs omdat je op een grasveldje ergens staat en het vanuit een oude truck wordt bereidt en aangeboden.

En dan te bedenken dat ik het ontstaan van het originele Foodtruck concept in de USA heb meegemaakt waarbij het als een goedkoop alternatief was voor zij die de hoge restaurantprijzen niet konden betalen. M.a.w. men heeft het een commercieel hipster gedrocht gemaakt in Nederland.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2018 00:29:11 ]
pi_179080168
Moet zeggen dat wat Iwanius zegt over foodtruckfestivals de eerste keer is dat hij het snapt en ook nog eens behoorlijk uitlegt.
What Would Goku Do
  vrijdag 11 mei 2018 @ 01:08:55 #175
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_179080669
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 00:19 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Knul... bij mij hoef je geen zoete broodjes te bakken want een vos verleert zijn streken niet en dat heb je de afgelopen tijden wel bewezen met je gedrag. Niet voor niets heb jij een tijd terug gekregen wat je toekwam toen jij volmondig beweerde dat niemand jou iets kon maken. En maar volhouden dat het niet aan jou lag want jij was de onschuld zelve. Jouw komst, in welke hoedanigheid ook, zorgt voor reuring. Dus bespaar mij je charme offensief. Blijf weg waar ik ben en dan is er niks aan de hand.
Ah gossie, selectief quoten, ook wat ik van jou verwacht wanneer jij in een hoekje gedreven bent. Ga je nog inhoudelijk reageren op je uitglijder van dat je totaal niet wist hoe het gaat wat betreft het reilen en zeilen van de internationale en uitwisselingsstudenten? Jij bent toch zo van de inhoud? Ik corrigeer je onwetendheid. Slik het of onthoud je voortaan van commentaar over onderwerpen waar je niets van af weet als je je een afgang wilt besparen. Tevens mag ik hier posten en heb ik hier ook nog eens vaker gepost dan jij. Je hebt geen voorrechten waardoor ik je expres moet ontwijken. Ga anders maar weer terug naar KLB waar je lafjes achter een muur sneren kunt uitdelen, omdat je weet dat ik je daar niet meer op je plek kan zetten.
pi_179080880
Knul... zolang jij reageert op mijn post ga ik je elke keer van repliek dienen. Wat begrijp jij niet aan gewoon je wafel houden en niet meer mijn posts opzoeken om te reageren of welke opmerking ook te plaatsen richting mij als je weet waar het toe kan gaan leiden. Ben jij zo dom en nat achter je oren dat jij dat niet kan inzien? Jij was toch dat studentje met zijn geweldige wetenschappelijke achtergrond. Die een scriptie als het summum zag van wetenschappelijke ontwikkeling? En wat doe je nu? Loonslaafje zijn. Gewoon doen wat de baas zegt en braaf opdraven elke dag en " Ja mijnheer" zeggen voor de komende 8 uur gedurende dag?

Negeren gaat niet gebeuren want het verleden heeft bewezen dat dat bij jou niet werkt. Dus je kan elke keer pogen een mooi klinkende ( kijk mij oprecht zijn) uitleg neer te pennen in de hoop dat je niet gestrafd wordt, feit is dat jij het gewoon opzoekt en zal blijven opzoeken hoeveel keren je ook aankomt zetten met " ik heb recht mijn vrije mening te geven " of welk ander kul agument ook om je zelf staande te houden..

Nog meer?, want wat ik voorspelde is dus uitgekomen: Een hele pagina gewijd aan het geraaskal van ene Gary_Oak omdat deze weer zo nodig zijn muil moet opentrekken met maar 1 doel: De boel weer versjitteren met zijn doelbewust actie om op de man te kunnen spelen en uit te lokken.
Nee..wacht..." ik moet eventjes tegen zoveel onzin optreden om dit even recht zetten want ik kan daar slecht tegen..Negeren in geen optie."

Hmmm.. waar hebben we dat eerder gehoord :D Toch niet in KLB? :Y Heerlijk weer die drogreden. Je ziet ze al van verre aankomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-05-2018 01:26:52 ]
  vrijdag 11 mei 2018 @ 01:35:58 #177
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_179080964
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 01:25 schreef Iwanius het volgende:
Knul... zolang jij reageert op mijn post ga ik je elke keer van repliek dienen. Wat begrijp jij niet aan gewoon je wafel waffel houden en niet meer mijn posts opzoeken om te reageren of welke opmerking ook te plaatsen richting mij als je weet waar het toe kan gaan leiden. Ben jij zo dom en nat achter je oren dat jij dat niet kan inzien? Jij was toch dat studentje met zijn geweldige wetenschappelijke achtergrond. Die een scriptie als het summum zag van wetenschappelijke ontwikkeling? En wat doe je nu? Loonslaafje zijn. Gewoon doen wat de baas zegt en braaf opdraven elke dag en " Ja mijnheer" zeggen voor de komende 8 uur gedurende dag?

Negeren gaat niet gebeuren want het verleden heeft bewezen dat dat bij jou niet werkt. Dus je kan elke keer pogen een mooi klinkende ( kijk mij oprecht zijn) uitleg neer te pennen in de hoop dat je niet gestrafd wordt, feit is dat jij het gewoon opzoekt en zal blijven opzoeken hoeveel keren je ook aankomt zetten met " ik heb recht mijn vrije mening te geven " of welk ander kul agument ook om je zelf staande te houden..

Nog meer?, want wat ik voorspelde is dus uitgekomen: Een hele pagina gewijd aan het geraaskal van ene Gary_Oak omdat deze weer zo nodig zijn muil moet opentrekken met maar 1 doel: De boel weer versjitteren met zijn doelbewust actie om op de man te kunnen spelen en uit te lokken.
Nee..wacht..." ik moet eventjes tegen zoveel onzin optreden om dit even recht zetten want ik kan daar slecht tegen..Negeren in geen optie."

Hmmm.. waar hebben we dat eerder gehoord :D Toch niet in KLB? :Y Heerlijk weer die drogreden. Je ziet ze al van verre aankomen.
Ik zie je probleem niet hoor: ik corrigeer je onwetende opmerking en dat zie jij als een persoonlijke aanval? Ben je zo narcistisch dat je niet bij wilt leren, zelfs niet van een Z-Millennial? Ik ben de tel kwijt van hoe vaak ik dit nu vraag: ga je nog inhoudelijk reageren op je uitglijder? Ik moet denken aan die andere uitglijder in KLB waar je met volle overtuiging schreef dat scriptiebegeleiders hun baan te danken hadden als een soort van werkverschaffing. Daar corrigeerde ik je ook, maar was je verstandig genoeg om het niet persoonlijk te maken. Dus mijn oprechte advies: onthoud je van commentaar over onderwerpen waar je geen verstand van hebt als je ego een correctie niet aankan.

Maar hey, blijf maar afgeven op mensen met een werkethos terwijl je je dagen slijt met nutteloos door de stad slenteren. :W
pi_179081117
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 01:25 schreef Iwanius het volgende:
Knul... zolang jij reageert op mijn post ga ik je elke keer van repliek dienen. Wat begrijp jij niet aan gewoon je wafel houden en niet meer mijn posts opzoeken om te reageren of welke opmerking ook te plaatsen richting mij als je weet waar het toe kan gaan leiden. Ben jij zo dom en nat achter je oren dat jij dat niet kan inzien? Jij was toch dat studentje met zijn geweldige wetenschappelijke achtergrond. Die een scriptie als het summum zag van wetenschappelijke ontwikkeling? En wat doe je nu? Loonslaafje zijn. Gewoon doen wat de baas zegt en braaf opdraven elke dag en " Ja mijnheer" zeggen voor de komende 8 uur gedurende dag?

Negeren gaat niet gebeuren want het verleden heeft bewezen dat dat bij jou niet werkt. Dus je kan elke keer pogen een mooi klinkende ( kijk mij oprecht zijn) uitleg neer te pennen in de hoop dat je niet gestrafd wordt, feit is dat jij het gewoon opzoekt en zal blijven opzoeken hoeveel keren je ook aankomt zetten met " ik heb recht mijn vrije mening te geven " of welk ander kul agument ook om je zelf staande te houden..

Nog meer?, want wat ik voorspelde is dus uitgekomen: Een hele pagina gewijd aan het geraaskal van ene Gary_Oak omdat deze weer zo nodig zijn muil moet opentrekken met maar 1 doel: De boel weer versjitteren met zijn doelbewust actie om op de man te kunnen spelen en uit te lokken.
Nee..wacht..." ik moet eventjes tegen zoveel onzin optreden om dit even recht zetten want ik kan daar slecht tegen..Negeren in geen optie."

Hmmm.. waar hebben we dat eerder gehoord :D Toch niet in KLB? :Y Heerlijk weer die drogreden. Je ziet ze al van verre aankomen.
pi_179083143
Het is hier in Rotterdam-Zuid altijd een broeinest van nationaliteiten, gezellig toch *O*
pi_179083833
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 00:19 schreef Iwanius het volgende:
Nee, ik ben niet geweest vanwege de volgende reden:

In het verleden bezocht ik o.a. Rrrrrollend Rotterdam en wel op 12 september 2015 en 17 mei 2016 en nog een derde, waarbij de laatste keer ik er behoorlijk klaar mee was gezien de nieuwe opzet en idiote prijzen die men vroeg. Ik heb later ook nog een eetgebeuren bezocht bij de Heemraadssingel maar dat was ook een 'festival' van lik-me-vestje.

Ik schreef toen ook dat ik erachter was gekomen hoe het nu komt dat men van die belachelijke hoge prijzen vroeg en waarom je alleen met muntjes kon betalen, iets dat bij 1 vd vorige edities niet zo was. Blijkt het dus 1 groot commercieel gebeuren te zijn waarbij de Foodtruck eigenaren behoorlijk afgezet worden door de organisatie die dat hele Foodtruck gebeuren in handen hebben.

En het gaat er helemaal niet om dat men echt onderscheidend bezig is. Het gaat om de illusie dat je iets geweldigs krijgt ( "Ohhh vanuit een Foodtruck) maar het is gewoon standaard wat je tegenwoordig in elke eet-toko op de menukaart ziet staan en wel angusbeef/burgers/pulled pork/green egg made spul. Kortom gewoon hipster hype voor een stevige prijs omdat je op een grasveldje ergens staat en het vanuit een oude truck wordt bereidt en aangeboden.

En dan te bedenken dat ik het ontstaan van het originele Foodtruck concept in de USA heb meegemaakt waarbij het als een goedkoop alternatief was voor zij die de hoge restaurantprijzen niet konden betalen. M.a.w. men heeft het een commercieel hipster gedrocht gemaakt in Nederland.
Ja, eens. Ik vind het ook maar matig. Het is altijd hetzelfde en voor een flinke prijs. Ben er ook geen fan van ^O^
pi_179092180
quote:
7s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:19 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

OMG, sta ik op nummer 5 :o Ik ga even een leven zoeken.....
pi_179287428






Kortom vanaf morgen - maandag - ochtend is de hele Binnerotte en deels De Meent afgesloten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2018 17:26:27 ]
  Admin maandag 21 mei 2018 @ 08:54:49 #183
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_179296608
De Meent ziet er vanaf hier nog open uit. Wat wordt daarvan afgesloten?

De opbouw voor de Roparun stopt zo ongeveer voor Pol/Van Zanten.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 21 mei 2018 @ 17:07:47 #184
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_179303909
Net gewoon overheen gelopen, niets aan de hand; via de Hoogstraat kon je de Meent gewoon kruizen (was een doorgang over het parcours). Vond het qua drukte ook erg meevallen, qua gezelligheid/bruisendheid ook.
  Admin maandag 21 mei 2018 @ 17:22:29 #185
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_179304213
Ja, de kop van de Binnenrotte, aan de Meent dus, is qua drukte gewoon een reguliere lentemiddag, met een paar extra mensen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 21 mei 2018 @ 17:23:33 #186
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_179304229
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:07 schreef vinnypassy het volgende:
via de Hoogstraat kon je de Meent gewoon kruizen
Ik lees dit een tweede keer en vraag me af wat je bedoelt met het kruisen van twee wegen die parallel lopen en enkele honderden meters van elkaar vandaan liggen. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_179304375
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:07 schreef vinnypassy het volgende:

Net gewoon overheen gelopen, niets aan de hand; via de Hoogstraat kon je de Meent gewoon kruizen (was een doorgang over het parcours). Vond het qua drukte ook erg meevallen, qua gezelligheid/bruisendheid ook.
Van wat ik weet is die doorgang er pas, maar niet gedurende de dag vanaf 10:00 uur vanmorgen aangezien toen alle lopers binnen kwamen en de hele Binnerotte was afgesloten en een doorgang naar de hoogstraat/Meent sowieso was uitgesloten.

V.w.b.de Van Zanten/Pol hoek stopte het afgesloten deel tot het verlengde deel van het terras van Van Zanten, iets dat eerst niet de bedoeling was aangezien met het wilde laten doorlopen naar de overkant maar wat verijdeld werd door de gemeente en Politie die een doorstroom van de Meent voor het autoverkeer gewoon wilde blijven behouden. Er is toen nabij de Kerk/ Het water, een heel opvang deel gemaakt voor de begeleidingsploegen om te rusten en bij te komen. Gek genoeg bleef dat de gehele middag leeg omdat het weggestopt was en amper reclame voor gemaakt werd.

Tenminste, zo heb ik het meegekregen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2018 17:32:54 ]
  maandag 21 mei 2018 @ 20:16:30 #188
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_179307695
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:23 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ik lees dit een tweede keer en vraag me af wat je bedoelt met het kruisen van twee wegen die parallel lopen en enkele honderden meters van elkaar vandaan liggen. :+
Ik bedoelde de Binnenrotte ipv de Meent :-) Dat was rond 14.30u trouwens, toen maakten wij er gebruik van.
pi_179307742
quote:
15s.gif Op maandag 21 mei 2018 17:31 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Van wat ik weet is die doorgang er pas, maar niet gedurende de dag vanaf 10:00 uur vanmorgen aangezien toen alle lopers binnen kwamen en de hele Binnerotte was afgesloten en een doorgang naar de hoogstraat/Meent sowieso was uitgesloten.

V.w.b.de Van Zanten/Pol hoek stopte het afgesloten deel tot het verlengde deel van het terras van Van Zanten, iets dat eerst niet de bedoeling was aangezien met het wilde laten doorlopen naar de overkant maar wat verijdeld werd door de gemeente en Politie die een doorstroom van de Meent voor het autoverkeer gewoon wilde blijven behouden. Er is toen nabij de Kerk/ Het water, een heel opvang deel gemaakt voor de begeleidingsploegen om te rusten en bij te komen. Gek genoeg bleef dat de gehele middag leeg omdat het weggestopt was en amper reclame voor gemaakt werd.

Tenminste, zo heb ik het meegekregen.
Tot wanneer is dit afgesloten?
pi_179356062
https://www.rijnmond.nl/n(...)in-Rotterdam-beleven

Wat afbeeldingen:

Maasbruggen en Wijnhaven


Laurenskerk en Luchtspoor


Witte Huis en Wijnhaven


[ Bericht 28% gewijzigd door Pleasureman_Gunther op 24-05-2018 15:09:40 ]
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_179409840
Vuurwerk ergens op zuid?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_179410038
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 22:34 schreef junkiexp het volgende:
Vuurwerk ergens op zuid?
Bij de Esch
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_179583251



"maak mij blij..koop een krantje bij mij.." :'(


en op het persoonlijk vlak:




Het laatste pilsje wat wij een week of wat geleden met elkaar dronken.
  Admin maandag 4 juni 2018 @ 17:47:05 #194
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_179604476
Gecondoleerd, Iwanius.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 7 juni 2018 @ 20:54:48 #195
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_179661724
Het is gezellig in Rotterdam Zuid. Blauwe lichtjes, paarden, gele hesjes...

Zag net de Pegidabus langsrijden. Dat ding zat niet eens half vol, maar werd begeleid door vier motoren, 3 arrestantenbusjes en nog een paar wagens die ik niet kon plaatsen (een oplegger?).
De anti-demonstranten zijn met overweldigende overmacht vermoed ik.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_179661935
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 20:54 schreef Tinkepink het volgende:
Het is gezellig in Rotterdam Zuid. Blauwe lichtjes, paarden, gele hesjes...

Zag net de Pegidabus langsrijden. Dat ding zat niet eens half vol, maar werd begeleid door vier motoren, 3 arrestantenbusjes en nog een paar wagens die ik niet kon plaatsen (een oplegger?).
De anti-demonstranten zijn met overweldigende overmacht vermoed ik.
20 van die Pegida sneuneuzen zag ik op Rijnmond.

edit: Zie nu ook dat de bus is omgekeerd en het hele bbq feestje niet doorgaat :')

https://www.rijnmond.nl/n(...)ida-BBQ-in-Rotterdam

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2018 21:05:17 ]
pi_179663452
En de Turken staan uiteraard met een Turkse vlag te zwaaien en er wordt geroepen dat Aboutaleb een hoerenjong is.
Ik weet niet welke groepering ik erger moet vinden....
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  vrijdag 8 juni 2018 @ 22:05:04 #198
411541 Boy_Zonderman
Uit het woelige leven van...
pi_179682470
quote:
2s.gif Op donderdag 7 juni 2018 21:55 schreef junkiexp het volgende:
En de Turken staan uiteraard met een Turkse vlag te zwaaien en er wordt geroepen dat Aboutaleb een hoerenjong is.
Ik weet niet welke groepering ik erger moet vinden....
Misschien een overdrijving maar...
"I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
pi_179683214
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 22:05 schreef Boy_Zonderman het volgende:

[..]

Misschien een overdrijving maar...
Maak je zin eens af :)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_179696541
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 20:54 schreef Tinkepink het volgende:
Het is gezellig in Rotterdam Zuid. Blauwe lichtjes, paarden, gele hesjes...

Zag net de Pegidabus langsrijden. Dat ding zat niet eens half vol, maar werd begeleid door vier motoren, 3 arrestantenbusjes en nog een paar wagens die ik niet kon plaatsen (een oplegger?).
De anti-demonstranten zijn met overweldigende overmacht vermoed ik.
Waar was dat dan?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_179698281
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 19:21 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Waar was dat dan?
Vanwege die bbq actie bij een moskee
  zaterdag 9 juni 2018 @ 21:09:30 #202
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_179698855
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 19:21 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Waar was dat dan?
In de buurt van het Zuiderpark.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_179732553
Hoi, mijn fiets is gejat en vandaag heb ik mijn nieuwe bezorgd gekregen. Ik woon echter zo centraal tussen 3 Rotterdamse IC-stations (Centraal, Blaak en Schiedam Centrum reken ik voor het gemak even mee, alle drie hemelsbreed ongeveer ever ver), dat ik bij alle 3 mijn Intercity naar werk kan pakken.

Echter, welke van de 3 stations heeft de chillste en veiligste fietsenstalling in jullie optiek?
  maandag 11 juni 2018 @ 20:47:19 #204
411541 Boy_Zonderman
Uit het woelige leven van...
pi_179732627
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 22:45 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Maak je zin eens af :)
Witte de With is booming, heerlijk voor de stad enzo, Aziz die een dikke vinger in het nachtleven heeft terwijl van vele kleine zaakies de nachtvergunning is ingetrokken (elk klein incidentje is wel een reden), coffeeshops buiten het centrum moeten om 22:00 uur al dicht, ik hoor de LGBT mensjes ook al klagen dat er niks laat open is behalve de Keerweer.

Een algehele versobering van het nachtleven om alles maar lekker geconcentreerd te houden op WdW, Schieblok, (en wss. Stadhuisplein, maar dan komt ik niet...).

En dat is vadertje Abou (hoofdelijk) verantwoordelijk voor.
"I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
pi_179752409
quote:
18s.gif Op maandag 11 juni 2018 20:47 schreef Boy_Zonderman het volgende:

Maak je zin eens af
Witte de With is booming, heerlijk voor de stad enzo, Aziz die een dikke vinger in het nachtleven heeft terwijl van vele kleine zaakies de nachtvergunning is ingetrokken (elk klein incidentje is wel een reden), coffeeshops buiten het centrum moeten om 22:00 uur al dicht, ik hoor de LGBT mensjes ook al klagen dat er niks laat open is behalve de Keerweer.

Een algehele versobering van het nachtleven om alles maar lekker geconcentreerd te houden op WdW, Schieblok, (en wss. Stadhuisplein, maar dan komt ik niet...).

En dat is vadertje Abou (hoofdelijk) verantwoordelijk voor.
Daar lees ik wel eens wat over inderdaad, nou ben ik niet (meer) bekend met het echt nachtleven maar niet is zonder een reden.
En je kan ook niet iedereen tevreden houden.

Maar een hoop mensen waaronder ik vind het over het algemeen een prima burgemeester.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')