abonnement Unibet Coolblue
pi_175810196
quote:
1s.gif Op maandag 18 december 2017 14:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Tja op dat eiland hebben ze nu eenmaal geen koelkast, als ze die vis en kip een dag in die warmte hadden laten liggen dan hadden ze het weg kunnen gooien. :P
Ze hadden ook nog de beschikking over een voorraadje rijst en meel, ze aten alle kokosnoten vrij snel op en die 8 krabbetjes van Niels de Krabbenfluisteraar had ie misschien ook wat gelijkmatiger kunnen verdelen.
Ik had ook hetzelfde gedaan, je hebt geen garantie dat je daar lang blijft, en waarom zou je dan zuinig doen. Het brak ze alleen een beetje op aan het eind, omdat er steeds dezelfde drie zaten (wat ook nog eens gespierde berenbonken waren > relatief grotere porties)
  maandag 18 december 2017 @ 15:00:31 #202
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_175810940
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 14:24 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Ze hadden ook nog de beschikking over een voorraadje rijst en meel, ze aten alle kokosnoten vrij snel op en die 8 krabbetjes van Niels de Krabbenfluisteraar had ie misschien ook wat gelijkmatiger kunnen verdelen.
Ik had ook hetzelfde gedaan, je hebt geen garantie dat je daar lang blijft, en waarom zou je dan zuinig doen. Het brak ze alleen een beetje op aan het eind, omdat er steeds dezelfde drie zaten (wat ook nog eens gespierde berenbonken waren > relatief grotere porties)
Dat is dan ook wel weer zo ja. :Y
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  maandag 18 december 2017 @ 18:48:16 #203
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_175816366
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 11:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Slechte programmering tegelijkertijd met Feyenoord Heracles is de finale.
Soundos > Heracles
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_175817364
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 14:23 schreef Asil het volgende:
Ik droomde vannacht dat Soundos de finale won en daarna allemaal salto’s en flikflakken in een net maakte.
:D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175834415
Ter vergelijking een (compilatie van een) proef uit Survivor van dit jaar.
.
Zie je meteen het verschil tussen Dennis 'hou vol hè' Weening en Jeff Probst. En natuurlijk het verschil tussen het snelle gelikte Amerikaanse en slowTV in Nederland.
En geen kandidaten die tijdens de opdracht vertellen wat we al zien.
  dinsdag 19 december 2017 @ 13:31:51 #206
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_175836493
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 12:02 schreef Wuwwa het volgende:
Ter vergelijking een (compilatie van een) proef uit Survivor van dit jaar.
.
Zie je meteen het verschil tussen Dennis 'hou vol hè' Weening en Jeff Probst. En natuurlijk het verschil tussen het snelle gelikte Amerikaanse en slowTV in Nederland.
En geen kandidaten die tijdens de opdracht vertellen wat we al zien.
Ik vind t er bijna telekids knulliger uitzien eerlijk gezegd :@ Maar dat komt denk ik door de teamkleurtjes en t overdreven blije gedoe :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  † In Memoriam † dinsdag 19 december 2017 @ 14:57:16 #207
368283 ato
pi_175838646
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 13:31 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind t er bijna telekids knulliger uitzien eerlijk gezegd :@ Maar dat komt denk ik door de teamkleurtjes en t overdreven blije gedoe :D
Typisch Amerikaans..
Life can be a bitch, so like it..
pi_175839088
Voor een miljoen dollar op het spel wil ik ook wel iets harder juichen bij immuniteit.
pi_175889677
Het is weer donderdag de allerlaatste ER dag, de Finale *O* *O* -O-

Wordt helaas voor mij opname terugkijken, kan het niet zien vanavond :'( .
Veel plezier met de finale, ik ben benieuwd!
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175892282
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:28 schreef Prisha het volgende:

Wordt helaas voor mij opname terugkijken, kan het niet zien vanavond :'( .
Veel plezier met de finale, ik ben benieuwd!
-O-
Ik heb vanavond speciaal vrijgehouden, heb ook al 2 afleveringen moeten missen dit jaar.
  donderdag 21 december 2017 @ 14:17:19 #211
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_175892313
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 december 2017 12:02 schreef Wuwwa het volgende:
...En natuurlijk het verschil tussen het snelle gelikte Amerikaanse en slowTV in Nederland.
Doe mij dan maar de Nederlandse slowTV.
pi_175892339
Wordt winnaar vanavond duidelijk of wordt er met een teaser nog een irritante aflevering aan vast geplakt?
pi_175892410
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:18 schreef jpjedi het volgende:
Wordt winnaar vanavond duidelijk of wordt er met een teaser nog een irritante aflevering aan vast geplakt?
Vorig jaar hadden ze besloten om de cliffhanger er uit te halen en de winnaar gewoon te laten zien in de finale :) Met de week er na volgens mij als nog een irritante aflevering :9 Hopelijk dit jaar ook weer.
  Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 14:37:35 #214
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175892657
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:21 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Vorig jaar hadden ze besloten om de cliffhanger er uit te halen en de winnaar gewoon te laten zien in de finale :) Met de week er na volgens mij als nog een irritante aflevering :9 Hopelijk dit jaar ook weer.
volgende week ook geen aflevering meer toch?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175892791
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

volgende week ook geen aflevering meer toch?
Geen idee, er is ook Eilandpraat vanavond, dus dan zal het wel klaar zijn na de finale.
  donderdag 21 december 2017 @ 14:57:51 #216
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_175892966
Volgens mij hadden ze vorig jaar door dat niemand het leuk vond om de finaleproef in de laatste 3 minuten afgekapt te zien, een week te moeten wachten en dan eerst een uur naar Eilandpraat te moeten kijken alvorens totaal uit de spanning van de vorige aflevering naar de laatste 3 minuten te kijken.

Toen combineerden ze het inderdaad tot één uitzending. En aangezien de finaleproef flink lang duurt, beperkte dat het studio-stuk tot een minimum. Volgens mij doen ze dat dit jaar gewoon weer 8-)
  Redactie Sport donderdag 21 december 2017 @ 15:06:58 #217
274204 crew  Mexicanobakker
pi_175893136
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:57 schreef Xurk het volgende:
Volgens mij hadden ze vorig jaar door dat niemand het leuk vond om de finaleproef in de laatste 3 minuten afgekapt te zien, een week te moeten wachten en dan eerst een uur naar Eilandpraat te moeten kijken alvorens totaal uit de spanning van de vorige aflevering naar de laatste 3 minuten te kijken.

Toen combineerden ze het inderdaad tot één uitzending. En aangezien de finaleproef flink lang duurt, beperkte dat het studio-stuk tot een minimum. Volgens mij doen ze dat dit jaar gewoon weer 8-)
verstandig ja
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_175893976
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:21 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Vorig jaar hadden ze besloten om de cliffhanger er uit te halen en de winnaar gewoon te laten zien in de finale :) Met de week er na volgens mij als nog een irritante aflevering :9 Hopelijk dit jaar ook weer.
Het is ook anders net alsof je een film kijkt en je de laatste twintig minuten pas mag zien na hart van Nederland.
pi_175895074
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:57 schreef Xurk het volgende:
Volgens mij hadden ze vorig jaar door dat niemand het leuk vond om de finaleproef in de laatste 3 minuten afgekapt te zien, een week te moeten wachten en dan eerst een uur naar Eilandpraat te moeten kijken alvorens totaal uit de spanning van de vorige aflevering naar de laatste 3 minuten te kijken.

Toen combineerden ze het inderdaad tot één uitzending. En aangezien de finaleproef flink lang duurt, beperkte dat het studio-stuk tot een minimum. Volgens mij doen ze dat dit jaar gewoon weer 8-)
Zou echt beter zijn als ze dat zo doen ja. Een beetje leuk houden voor de kijker.
pi_175898471
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 14:57 schreef Xurk het volgende:
Volgens mij hadden ze vorig jaar door dat niemand het leuk vond om de finaleproef in de laatste 3 minuten afgekapt te zien, een week te moeten wachten en dan eerst een uur naar Eilandpraat te moeten kijken alvorens totaal uit de spanning van de vorige aflevering naar de laatste 3 minuten te kijken.

Toen combineerden ze het inderdaad tot één uitzending. En aangezien de finaleproef flink lang duurt, beperkte dat het studio-stuk tot een minimum. Volgens mij doen ze dat dit jaar gewoon weer 8-)
Er is geen studiostuk en het wordt in één keer uitgezonden ivm het feit dat Soundos, Kaj en Carlos (en allerlei Nederlanders) in bioscopen zitten.
pi_175898565
Heeft iemand op Facebook die live uitzendingen gezien? Ze hebben heel Carlos z’n familie ingevlogen overal vandaan. Misschien wint hij wel. Of misschien is het ver gezocht, haha.
pi_175899025
Dennis zegt net dat volgend seizoen weer met onbekenden is.
SOONY
pi_175899155
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2017 19:06 schreef DKUp het volgende:
Dennis zegt net dat volgend seizoen weer met onbekenden is.
Alleen maar of?
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 21 december 2017 @ 19:45:08 #224
176766 crew  zoem
zoemt
pi_175900134
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 12:28 schreef Prisha het volgende:
Het is weer donderdag de allerlaatste ER dag, de Finale *O* *O* -O-

Wordt helaas voor mij opname terugkijken, kan het niet zien vanavond :'( .
Veel plezier met de finale, ik ben benieuwd!
Nouja zeg, de finale van ER zonder mijn trouwe kijkmaatje -O- Ik zal extra genieten van de intro :*
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 21 december 2017 @ 19:48:38 #225
176766 crew  zoem
zoemt
pi_175900259
quote:
7s.gif Op donderdag 21 december 2017 19:06 schreef DKUp het volgende:
Dennis zegt net dat volgend seizoen weer met onbekenden is.
Alle BN'ers zijn op? :P Ik denk zomaar dat ze zich vergist hebben in hoe populair de ON'ers zijn. Ze waren duidelijk ook veel fanatieker, deden minder aan gekonkel en toonden oprechte, pure emoties.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')