abonnement Unibet Coolblue
pi_175737886
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Brrr, fris hier in Nederland. 28 graden in LA was toch wel even 'n ander verhaal. Maar gelukkig is. thuis ook fijn.
Yeah...ze is er weer! *O* Gave reis hoor.
We have far more in common than that which devides us..
pi_175737890
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:13 schreef Kreator het volgende:
ik vind een baby van een paar maanden meenemen naar een concert eigenlijk best wel onverantwoord. Heeft toch ook geen enkele toegevoegde waarde.
Er is nogal een verschil tussen een zomerfestival waarbij je in de zon, onder een parasolletje op een kleedje in het gras gaat zitten of, zeg, een concert in Paradiso. In mijn optiek kan het eerste juist wel lollig zijn met een uk van een half jaar oud.

Iedere ouder moet wat mij betreft lekker zelf bepalen waar ze wel of geen zin in hebben met een baby, en de één zal er makkelijker mee zijn dan de ander en dat is helemaal prima. Ik vermoed dat ik de kleine straks gewoon naar van alles meeneem, draagzak in, volgeladen tieten mee en hopsakee. Of ik daar ook daadwerkelijk nog zin in heb als het eenmaal zo ver is zullen we wel zien, dat weet ik dan pas. Ik ga me er in elk geval niet vooraf druk over lopen maken.
Let me see you stripped down to the bone
pi_175737898
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:20 schreef minilot het volgende:

[..]

Er is nogal een verschil tussen een zomerfestival waarbij je in de zon, onder een parasolletje op een kleedje in het gras gaat zitten of, zeg, een concert in Paradiso. In mijn optiek kan het eerste juist wel lollig zijn met een uk van een half jaar oud.

Iedere ouder moet wat mij betreft lekker zelf bepalen waar ze wel of geen zin in hebben met een baby, en de één zal er makkelijker mee zijn dan de ander en dat is helemaal prima. Ik vermoed dat ik de kleine straks gewoon naar van alles meeneem, draagzak in, volgeladen tieten mee en hopsakee. Of ik daar ook daadwerkelijk nog zin in heb als het eenmaal zo ver is zullen we wel zien, dat weet ik pas als het zover is. Ik ga me er in elk geval niet vooraf druk over lopen maken.
psies vind ik ook!

*met als edit dat jij uitgaat van mooi weer en ik bij een festival al gauw denk aan blubber en regen...brrrrr*
pi_175737921
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Brrr, fris hier in Nederland. 28 graden in LA was toch wel even 'n ander verhaal. Maar gelukkig is. thuis ook fijn.
Hoe was het!? :) :) Verslag!
Let me see you stripped down to the bone
pi_175737935
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:20 schreef minilot het volgende:

[..]

Er is nogal een verschil tussen een zomerfestival waarbij je in de zon, onder een parasolletje op een kleedje in het gras gaat zitten of, zeg, een concert in Paradiso. In mijn optiek kan het eerste juist wel lollig zijn met een uk van een half jaar oud.

Iedere ouder moet wat mij betreft lekker zelf bepalen waar ze wel of geen zin in hebben met een baby, en de één zal er makkelijker mee zijn dan de ander en dat is helemaal prima. Ik vermoed dat ik de kleine straks gewoon naar van alles meeneem, draagzak in, volgeladen tieten mee en hopsakee. Of ik daar ook daadwerkelijk nog zin in heb als het eenmaal zo ver is zullen we wel zien, dat weet ik dan pas. Ik ga me er in elk geval niet vooraf druk over lopen maken.
Goed plan. Je gaat niet in een klooster als je een kind hebt. En mijn (beperkte) ervaring met kinderen en ze overal mee naar toe nemen is dat dat vaak makkelijker kinderen (en ouders) zijn. Het is gewoon ook uitvinden waar jullie en waar het kind zich prettig bij voelt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_175738031
De oudste ging ook overal mee naar toe. Heeft zelfs een aantal keer in de kroeg liggen slapen omdat we er een feestje hadden. Sliep overal doorheen. Ik gaf idd borstvoeding dus lekker makkelijk. Alleen luier verschonen was vaak behelpen :’)
De jongste kon ik niet overal mee naar toe nemen want kon niet tegen hard of veel geluid. Sliep alleen op mijn buik als we rondliepen. Maar werd ook overal snel wakker van. De oudste lag altijd in de kinderwagen en de jongste in de draagdoek op mn buik. Wel geprobeerd en blijven proberen om de jongste mee te nemen maar een overprikkelde baby is niet erg fijn. Voor haarzelf en voor jou niet :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_175738046
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:20 schreef minilot het volgende:

[..]

Er is nogal een verschil tussen een zomerfestival waarbij je in de zon, onder een parasolletje op een kleedje in het gras gaat zitten of, zeg, een concert in Paradiso. In mijn optiek kan het eerste juist wel lollig zijn met een uk van een half jaar oud.

het kan ook zo zijn dat uk het helemaal niet lollig vind
pi_175738078
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:28 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

het kan ook zo zijn dat uk het helemaal niet lollig vind
Kan best. En ik denk dat het prima lukt om dat te zijner tijd in te schatten op basis van hoe die koter op van alles reageert in plaats van er nu al moeilijk over te gaan lopen doen. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_175738079
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:01 schreef fietsie het volgende:

[..]

Is het inmiddels ook droog genoeg voor je aannemer om de gevel dicht te kunnenn maken?
Hij is in de regen bezig. Man van weinig woorden. Sluit zichzelf in z’n bus op als ie pauze neemt..
pi_175738099
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:30 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Sluit zichzelf in z’n bus op als ie pauze neemt..
Ach! O+
Hoe lang duren de werkzaamheden nog, denk je?
Let me see you stripped down to the bone
pi_175738138
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:22 schreef minilot het volgende:

[..]

Hoe was het!? :) :) Verslag!
Facebook :+

Nouja kort samengevat: tof. Vegas, concertje daar (rise against, royal blood, Portugal. The man ) rondgelopen, San Francisco, Coit tower, Alcatraz bij zonsondergang /avond, golden gate bridge over gefietst en door gefietst naar Sausalito, toen ferry terug naar SF. Ook twee concerten van onbekende bandjes bijgewoond in SF. Toen nog twee volle dagen LA en 'n halve dag, beetje gewinkeld, dagje Hollywood en daarna een dag Santa Monica en Venice Beach.


pi_175738191
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:33 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Facebook :+

Nouja kort samengevat: tof. Vegas, concertje daar (rise against, royal blood, Portugal. The man ) rondgelopen, San Francisco, Coit tower, Alcatraz bij zonsondergang /avond, golden gate bridge over gefietst en door gefietst naar Sausalito, toen ferry terug naar SF. Ook twee concerten van onbekende bandjes bijgewoond in SF. Toen nog twee volle dagen LA en 'n halve dag, beetje gewinkeld, dagje Hollywood en daarna een dag Santa Monica en Venice Beach.


[ afbeelding ]
uber tof!
pi_175738211
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Ach! O+
Hoe lang duren de werkzaamheden nog, denk je?
Vandaag oude kozijn er uit en klaar metselen. Volgende week komen de tuindeuren.

Dit verlof is alles boven wel schilder klaar. Beneden hangt t er vanaf wat ik onder t laminaat ga vinden. Int slechtste geval moet de hele vloer eruit.
pi_175738257
tof mini, dat je tickets hebt kunnen scoren! Ik hoop dat tzt het weer en Günthertje en je eigen herstel en alles meewerken ^O^ Het klinkt heerlijk namelijk.

Ik heb een vriendin die in haar verloftijd (eerste drie maanden na de geboorte), na een keizersnede, zich zo goed voelde en zo'n relaxte baby had dat ze een weekend citytrip in België, een weekend weg met een grote groep grotendeels kinderloze vrienden, en een week Portugal heeft gedaan.
En ik ken ook mensen die het liefst thuisblijven of waar de situatie daar om vraagt.
Je kunt het vooraf niet voorspellen. Maar de tickets van mini zijn nu te krijgen, en mocht het niet gaan dan zijn ze nog wel door te verkopen.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_175738278
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:33 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Facebook :+

Nouja kort samengevat: tof. Vegas, concertje daar (rise against, royal blood, Portugal. The man ) rondgelopen, San Francisco, Coit tower, Alcatraz bij zonsondergang /avond, golden gate bridge over gefietst en door gefietst naar Sausalito, toen ferry terug naar SF. Ook twee concerten van onbekende bandjes bijgewoond in SF. Toen nog twee volle dagen LA en 'n halve dag, beetje gewinkeld, dagje Hollywood en daarna een dag Santa Monica en Venice Beach.


[ afbeelding ]
O+ fantastisch zeg!
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_175738352
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:39 schreef Lot_1 het volgende:

Je kunt het vooraf niet voorspellen. Maar de tickets van mini zijn nu te krijgen, en mocht het niet gaan dan zijn ze nog wel door te verkopen.
waarom zou ze niet gaan? Een krijsende koter is voor rest van publiek gewoon ook niet jofel
pi_175738397
Oh en ik ging naar pier 39 met de zeeleeuwen in dan Francisco en naar museum of death in LA om mezelf op te vrolijken :+

En ik kocht drie Levi's jeans voor 100 euro totaal in 'n outlet, 'n Nike hoodie bij de goodwill, ('t was 28 graden maar tis wel najaar ook dus vroeg donker en wat fris dus ik had alleen 'n t-shirt aan en toen kwam ik de goodwill tegen) . Ik at bij IHOP, Chipotle, cheesecake factory,panera bread. Deed hipsterig in 'n chai tea bar en ik ging cheese tea drinken #cul

cheese tea
pi_175738430
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:43 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

waarom zou ze niet gaan? Een krijsende koter is voor rest van publiek gewoon ook niet jofel
Je kent je kind toch? Dan kun je tegen die tijd toch wel voorspellen hoe het gaat? En geen idee van hoe het er daar uit ziet, maar met een huilend kind kun je toch een eindje weglopen?

edit: ik vind dit een nonsense-gesprek. Mini kan haar eigen keuzes wel verdedigen dus hier laat ik het bij.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_175738531
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:46 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Je kent je kind toch? Dan kun je tegen die tijd toch wel voorspellen hoe het gaat? En geen idee van hoe het er daar uit ziet, maar met een huilend kind kun je toch een eindje weglopen?

edit: ik vind dit een nonsense-gesprek. Mini kan haar eigen keuzes wel verdedigen dus hier laat ik het bij. _O_
We have far more in common than that which devides us..
pi_175738542
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:46 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Je kent je kind toch? Dan kun je tegen die tijd toch wel voorspellen hoe het gaat? En geen idee van hoe het er daar uit ziet, maar met een huilend kind kun je toch een eindje weglopen?

edit: ik vind dit een nonsense-gesprek. Mini kan haar eigen keuzes wel verdedigen dus hier laat ik het bij.
jij was de enige die suggereerde dat ze zelf niet zou kunnen. Mini hoeft haar keuzes niet verdedigen en dat hoef jij idd niet voor haar te doen.
pi_175738615
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:43 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

waarom zou ze niet gaan? Een krijsende koter is voor rest van publiek gewoon ook niet jofel
Omdat je met een kind van 6 maanden echt wil kunt inschatten of het er een is die wel vaart bij dit soort uitjes of een die je thuis moet houden.
De mijne vonden festivalletjes prima als baby, dreumes en begin peuter. Koptelefoon op en gaan.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175738651
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:52 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

jij was de enige die suggereerde dat ze zelf niet zou kunnen. Mini hoeft haar keuzes niet verdedigen en dat hoef jij idd niet voor haar te doen.
Lot suggereerde dat het misschien het soort baby zou zijn waarbij het niet kon. En dat dat later vanzelf duidelijk wordt. Niet dat mini niet kon.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175738687
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Lot suggereerde dat het misschien het soort baby zou zijn waarbij het niet kon. En dat dat later vanzelf duidelijk wordt. Niet dat mini niet kon.
sommige mensen lezen selectief ;)
pi_175738733
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 08:47 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Maakt toch niet uit? 2,2 Miljoen mensen hebben gekeken lees ik. Die hoeven zich echt niet allemaal schuldig te voelen.... Hoezo überhaupt. Wat je leuke tv vind vind je leuke tv. Iedereen z'n eigen voorkeuren.
Ik kijk bv graag naar Samantha en Michael scheiden er mee uit :@ O+ Rtl5 pulp O+
Kwak
pi_175738736
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Lot suggereerde dat het misschien het soort baby zou zijn waarbij het niet kon. En dat dat later vanzelf duidelijk wordt. Niet dat mini niet kon.
oh , er is een ticket voor de beeb gekocht dan?
”Maar de tickets van mini zijn nu te krijgen, en mocht het niet gaan dan zijn ze nog wel door te verkopen.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')