abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 december 2017 @ 06:02:48 #26
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175734138
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:33 schreef Onnoman het volgende:

[..]

Nee, is niet normaal.. beetje ethiekleer kan geen kwaad bij jou?
Wat heeft ethiekleer hier nou in vredesnaam mee te maken=
  vrijdag 15 december 2017 @ 06:03:05 #27
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175734139
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:02 schreef robijntjestralendwit het volgende:
je zit op de boekingsdesk!
Bijna.
  vrijdag 15 december 2017 @ 06:52:09 #28
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_175734275
Dat doen ze omdat ze niet op social media gestalkt willen worden door tokkies.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  vrijdag 15 december 2017 @ 07:24:03 #29
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175734435
Meestal zij dat medewerkers als "Kevin van de Helpdesk". Daar kun je toch niet naar vragen als je belt en anders zeg je "volgens je collega Kevin..." Vermoedelijk mailen ze vanaf een afdelingsaccount en niet vanaf een persoonlijk account.
  vrijdag 15 december 2017 @ 07:24:58 #30
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175734442
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 december 2017 06:52 schreef MichaelScott het volgende:
Dat doen ze omdat ze niet op social media gestalkt willen worden door tokkies.
Dat sowieso.
Vraag me ook af of dat hun echte naam is, of dat het marketing is om specifieke namen te gebruiken.
  vrijdag 15 december 2017 @ 07:27:55 #31
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175734461
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 07:24 schreef Lunatiek het volgende:
Meestal zij dat medewerkers als "Kevin van de Helpdesk". Daar kun je toch niet naar vragen als je belt en anders zeg je "volgens je collega Kevin..." Vermoedelijk mailen ze vanaf een afdelingsaccount en niet vanaf een persoonlijk account.
"mag ik kevin effe, thank you"
  vrijdag 15 december 2017 @ 07:30:46 #32
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_175734490
quote:
16s.gif Op vrijdag 15 december 2017 07:27 schreef Themonk5 het volgende:

[..]

"mag ik kevin effe, thank you"
"Die is in gesprek. Kan ik u helpen? Wat is het ticketnummer?"
  vrijdag 15 december 2017 @ 07:39:08 #33
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175734558
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 07:30 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

"Die is in gesprek. Kan ik u helpen? Wat is het ticketnummer?"
"vraag m ff of die mij terug belt, anders stuur ik wel een mail"
pi_175735005
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 19:10 schreef Themonk5 het volgende:

[..]

Gaat je niks aan :T
Is goed Esmae
pi_175735076
Ik kan gemaild worden door 2000 collega's, dus zet gerust je achternaam in de mail.

Prima klacht dus, ts.
pi_175736345
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 22:33 schreef Onnoman het volgende:

[..]

dit is anders.. dit is collegas onder elkaar.. het gaat nu om klant vs bedrijf
Kijk de reclame nog eens?

klant sms't goedemoggel en inktvip naar bedrijf
bedrijf meneer 1,2,3,4 zeggen goedemoggel tegen elkaar
afdeling transploft zegt goedemoggel tegen klant
pi_175736729
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 18:00 schreef Werkman het volgende:

[..]

Ligt er aan.

Als gewoon een informatief antwoord is op een willekeurige en eenmalige vraag die ik gesteld heb via een mailtje maakt het mij niet uit.
Als ik echter in de clinch lig of om één of andere rede zo'n bedrijf bij de ballen pak wil ik wel de naam van de persoon die mijn klacht of vraag behandeld heeft.
Dit om bij vaker contact niet alles opnieuw uit te hoeven leggen en bij gedane toezeggingen en afspraken te kunnen wijzen naar diegene die het beloofd heeft.
Dat is waarschijnlijk juist de reden dat alleen de voornaam gebruikt wordt. Als een klant dan opeens boos wordt en de hele conversatie op kassa of Facebook zet dan staat je naam daar die meteen met Google gevonden wordt. Terwijl je meestal niks kan doen aan de situatie (onterecht, of terecht maar bedrijfsbeleid waar je ook niks aan kan doen).
Onder deze lijn niet schrijven
pi_175737262
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:15 schreef marzman het volgende:

[..]

Dat is waarschijnlijk juist de reden dat alleen de voornaam gebruikt wordt. Als een klant dan opeens boos wordt en de hele conversatie op kassa of Facebook zet dan staat je naam daar die meteen met Google gevonden wordt. Terwijl je meestal niks kan doen aan de situatie (onterecht, of terecht maar bedrijfsbeleid waar je ook niks aan kan doen).
Trouwens, als de bedrijfsnaam er ops taat heb je toch ook digitaal bewijs? beter als fysiek papier.
  zaterdag 16 december 2017 @ 10:23:30 #39
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_175758080
Kutklacht


Willem-Alexander Claus George Ferdinand, Koning der Nederlanden, Prins van Oranje-Nassau, Jonkheer van Amsberg
Ja ja
pi_175758241
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 10:23 schreef Piebe het volgende:
Kutklacht


Willem-Alexander Claus George Ferdinand, Koning der Nederlanden, Prins van Oranje-Nassau, Jonkheer van Amsberg
Kijk, dat is netjes!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')