Wat heeft ethiekleer hier nou in vredesnaam mee te maken=quote:Op donderdag 14 december 2017 22:33 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Nee, is niet normaal.. beetje ethiekleer kan geen kwaad bij jou?
Bijna.quote:Op donderdag 14 december 2017 23:02 schreef robijntjestralendwit het volgende:
je zit op de boekingsdesk!
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 15 december 2017 06:52 schreef MichaelScott het volgende:
Dat doen ze omdat ze niet op social media gestalkt willen worden door tokkies.
"mag ik kevin effe, thank you"quote:Op vrijdag 15 december 2017 07:24 schreef Lunatiek het volgende:
Meestal zij dat medewerkers als "Kevin van de Helpdesk". Daar kun je toch niet naar vragen als je belt en anders zeg je "volgens je collega Kevin..." Vermoedelijk mailen ze vanaf een afdelingsaccount en niet vanaf een persoonlijk account.
"vraag m ff of die mij terug belt, anders stuur ik wel een mail"quote:Op vrijdag 15 december 2017 07:30 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
"Die is in gesprek. Kan ik u helpen? Wat is het ticketnummer?"
Kijk de reclame nog eens?quote:Op donderdag 14 december 2017 22:33 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dit is anders.. dit is collegas onder elkaar.. het gaat nu om klant vs bedrijf
Dat is waarschijnlijk juist de reden dat alleen de voornaam gebruikt wordt. Als een klant dan opeens boos wordt en de hele conversatie op kassa of Facebook zet dan staat je naam daar die meteen met Google gevonden wordt. Terwijl je meestal niks kan doen aan de situatie (onterecht, of terecht maar bedrijfsbeleid waar je ook niks aan kan doen).quote:Op donderdag 14 december 2017 18:00 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ligt er aan.
Als gewoon een informatief antwoord is op een willekeurige en eenmalige vraag die ik gesteld heb via een mailtje maakt het mij niet uit.
Als ik echter in de clinch lig of om één of andere rede zo'n bedrijf bij de ballen pak wil ik wel de naam van de persoon die mijn klacht of vraag behandeld heeft.
Dit om bij vaker contact niet alles opnieuw uit te hoeven leggen en bij gedane toezeggingen en afspraken te kunnen wijzen naar diegene die het beloofd heeft.
Trouwens, als de bedrijfsnaam er ops taat heb je toch ook digitaal bewijs? beter als fysiek papier.quote:Op vrijdag 15 december 2017 10:15 schreef marzman het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk juist de reden dat alleen de voornaam gebruikt wordt. Als een klant dan opeens boos wordt en de hele conversatie op kassa of Facebook zet dan staat je naam daar die meteen met Google gevonden wordt. Terwijl je meestal niks kan doen aan de situatie (onterecht, of terecht maar bedrijfsbeleid waar je ook niks aan kan doen).
Kijk, dat is netjes!quote:Op zaterdag 16 december 2017 10:23 schreef Piebe het volgende:
Kutklacht
Willem-Alexander Claus George Ferdinand, Koning der Nederlanden, Prins van Oranje-Nassau, Jonkheer van Amsberg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |