abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 14 december 2017 @ 17:44:20 #126
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175722567
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 17:35 schreef FranticDJ het volgende:
Moe. Budget koudbeitel bij de gamma gehaald voor de boorhamer. Die leefde niet lang.

Dus heel de dag met de hand aan 't meppen geweest :') Goed voor de fapspieren..
Geen gereedschapzaak in het dorp? In Zeeland zijn toch ook boeren zat, heb je toch ook zat zaken met gereedschap/tuin en erfmachines/ijzerwaren?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 14 december 2017 @ 17:44:40 #127
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175722574
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 17:42 schreef liedetector het volgende:

[..]

tssssk dan moet je larf ook gewoon zo opvoeden.... (oww nee dan doen ze het elders gewoon wel...tsssk)
moest van de week wel lachen, ik pleur mijn schoenen altijd in de woonkamer waar ik ze uittrek. Larf ging schreeuwen want haar schoenen moest ze netjes op de schoenenplank zetten en haar jas moest echt aan de kapstok :')

Heeft ze niet van ons iig :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 14 december 2017 @ 17:45:03 #128
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175722580
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 17:42 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

cape :{w
:6
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 14 december 2017 @ 17:45:24 #129
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175722589
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 17:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Geen gereedschapzaak in het dorp? In Zeeland zijn toch ook boeren zat, heb je toch ook zat zaken met gereedschap/tuin en erfmachines/ijzerwaren?
hij is niet gelovig dus hem vertrouwen ze daar niet mee
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175722606
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 17:44 schreef Molo het volgende:

[..]

moest van de week wel lachen, ik pleur mijn schoenen altijd in de woonkamer waar ik ze uittrek. Larf ging schreeuwen want haar schoenen moest ze netjes op de schoenenplank zetten en haar jas moest echt aan de kapstok :')

Heeft ze niet van ons iig :')
dat bedoel ik en mijn huis was een puinbak als ze er was..... maar goed ze weet wel hoe het moet ofzo...kinderen!!!!

(kreeg ook alle leuke inside stories over Tatum en hoe er gescript wordt ;) )
  donderdag 14 december 2017 @ 17:47:38 #131
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175722641
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 17:46 schreef liedetector het volgende:

[..]

dat bedoel ik en mijn huis was een puinbak als ze er was..... maar goed ze weet wel hoe het moet ofzo...kinderen!!!!
ach ja, mijn huis blijft tot ze de deur uit is waarschijnlijk een soort storthoop van The Freggles. Kan er niet wakker van liggen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175722649
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 17:47 schreef Molo het volgende:

[..]

ach ja, mijn huis blijft tot ze de deur uit is waarschijnlijk een soort storthoop van The Freggles. Kan er niet wakker van liggen
denk dat ze strax jouw shit opruimt incluis je schoenen lieve Molo!!!
  donderdag 14 december 2017 @ 17:49:21 #133
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175722664
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 17:48 schreef liedetector het volgende:

[..]

denk dat ze strax jouw shit opruimt incluis je schoenen lieve Molo!!!
zou wel chill zijn :7

Nu even wat fixen hier, doei! :W
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175722673
Godverdorie. Even klagen hoor. Net kwam het kerstcadeau van oma binnen voor T. Ze had niet met ons overlegd, en zo jaar gegeven. Is het een verkoopsstand van roba (https://www.mytoys.de/rob(...)ds_Kaufladen_1213119)

Hartstikke leuk en lief, maar het ding is enorm, en T heeft al een speelkeuken. Plus, hij is er nog veel te jong voor met net twee. Echt, ik kan er maar niet over uit hoe ze T elke keer cadeautjes geven zonder met ons te overleggen...en als ze wel overleggen kopen ze iets heel anders dan dat we voorstellen. Echt, ze zien T twee keer per jaar, weten helemaal niet wat voor speelgoed hij heeft enzo..dan zo maar 100 euro uitgeven zonder te overleggen...

Het gesprek nog maar een keer aangaan binnenkort... }:| ^)

/endrant
pi_175722701
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 17:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Godverdorie. Even klagen hoor. Net kwam het kerstcadeau van oma binnen voor T. Ze had niet met ons overlegd, en zo jaar gegeven. Is het een verkoopsstand van roba (https://www.mytoys.de/rob(...)ds_Kaufladen_1213119)

Hartstikke leuk en lief, maar het ding is enorm, en T heeft al een speelkeuken. Plus, hij is er nog veel te jong voor met net twee. Echt, ik kan er maar niet over uit hoe ze T elke keer cadeautjes geven zonder met ons te overleggen...en als ze wel overleggen kopen ze iets heel anders dan dat we voorstellen. Echt, ze zien T twee keer per jaar, weten helemaal niet wat voor speelgoed hij heeft enzo..dan zo maar 100 euro uitgeven zonder te overleggen...

Het gesprek nog maar een keer aangaan binnenkort... }:| ^)

/endrant
Gewoon retourneren of doorverkopen en met dat geld iets kopen wat je larf wel wil.
pi_175722710
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 17:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Godverdorie. Even klagen hoor. Net kwam het kerstcadeau van oma binnen voor T. Ze had niet met ons overlegd, en zo jaar gegeven. Is het een verkoopsstand van roba (https://www.mytoys.de/rob(...)ds_Kaufladen_1213119)

Hartstikke leuk en lief, maar het ding is enorm, en T heeft al een speelkeuken. Plus, hij is er nog veel te jong voor met net twee. Echt, ik kan er maar niet over uit hoe ze T elke keer cadeautjes geven zonder met ons te overleggen...en als ze wel overleggen kopen ze iets heel anders dan dat we voorstellen. Echt, ze zien T twee keer per jaar, weten helemaal niet wat voor speelgoed hij heeft enzo..dan zo maar 100 euro uitgeven zonder te overleggen...

Het gesprek nog maar een keer aangaan binnenkort... }:| ^)

/endrant
damn en ook nog zo vlk voor de verhuizing etc..... ik ben blij dat mijn oma vroeger gewoon mn ouders geld gaf zo van, jullie weten het en doe maar
pi_175722733
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 17:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Geen gereedschapzaak in het dorp? In Zeeland zijn toch ook boeren zat, heb je toch ook zat zaken met gereedschap/tuin en erfmachines/ijzerwaren?
Jawel, maar had mensen aan het werk in m'n huis. Dan ben ik niet zomaar even weg.
pi_175722746
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 17:45 schreef Molo het volgende:

[..]

:6
Als 't m'n ma is dan noem ik 't een parachute. Dus dat ding draagt ze niet als ik thuis ben _O- Hoezo beïnvloedbaar :P
pi_175722758
quote:
7s.gif Op donderdag 14 december 2017 17:45 schreef Molo het volgende:

[..]

hij is niet gelovig dus hem vertrouwen ze daar niet mee
Ze hebben hier anders wel een groothandel voor andere opzetstukken voor de boorhamer hoor :+
pi_175722767
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 17:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Godverdorie. Even klagen hoor. Net kwam het kerstcadeau van oma binnen voor T. Ze had niet met ons overlegd, en zo jaar gegeven. Is het een verkoopsstand van roba (https://www.mytoys.de/rob(...)ds_Kaufladen_1213119)

Hartstikke leuk en lief, maar het ding is enorm, en T heeft al een speelkeuken. Plus, hij is er nog veel te jong voor met net twee. Echt, ik kan er maar niet over uit hoe ze T elke keer cadeautjes geven zonder met ons te overleggen...en als ze wel overleggen kopen ze iets heel anders dan dat we voorstellen. Echt, ze zien T twee keer per jaar, weten helemaal niet wat voor speelgoed hij heeft enzo..dan zo maar 100 euro uitgeven zonder te overleggen...

Het gesprek nog maar een keer aangaan binnenkort... }:| ^)

/endrant
In de doos laten zitten. Volgende keer als ze bij jullie zijn en ze vraagt er naar, vertellen dat hij uitgepakt wordt als T er groot genoeg voor is.

Ondanks de onpraktischheid van de keuken, is hij wel gaaf zeg.
Spoilers!
pi_175722827
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 17:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

In de doos laten zitten. Volgende keer als ze bij jullie zijn en ze vraagt er naar, vertellen dat hij uitgepakt wordt als T er groot genoeg voor is.

Ondanks de onpraktischheid van de keuken, is hij wel gaaf zeg.
Ja, het is opzich leuk. Maar goed, hij heeft al een speelkeuken, en dit ding is enorm...
pi_175722863
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 17:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Godverdorie. Even klagen hoor. Net kwam het kerstcadeau van oma binnen voor T. Ze had niet met ons overlegd, en zo jaar gegeven. Is het een verkoopsstand van roba (https://www.mytoys.de/rob(...)ds_Kaufladen_1213119)

Hartstikke leuk en lief, maar het ding is enorm, en T heeft al een speelkeuken. Plus, hij is er nog veel te jong voor met net twee. Echt, ik kan er maar niet over uit hoe ze T elke keer cadeautjes geven zonder met ons te overleggen...en als ze wel overleggen kopen ze iets heel anders dan dat we voorstellen. Echt, ze zien T twee keer per jaar, weten helemaal niet wat voor speelgoed hij heeft enzo..dan zo maar 100 euro uitgeven zonder te overleggen...

Het gesprek nog maar een keer aangaan binnenkort... }:| ^)

/endrant
Wat onhandig, zo'n groot cadeau! :o En jullie woonden nu toch helemaal niet groot?
(en ik zie dat daar al die winkeldingetjes er niet eens bij zitten, dus alleen een kale winkel van hout?)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175722869
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 17:58 schreef Jagärtrut het volgende:

Ja, het is opzich leuk. Maar goed, hij heeft al een speelkeuken, en dit ding is enorm...
Dit is toch een winkel, geen keuken?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175722910
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 18:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit is toch een winkel, geen keuken?
Ja. Maar ik vind het wat dubbelop. En inderdaad, nu wonen we klein, straks wel veel groter. Maar goed, ik wil nog steeds niet m'n hele huis vol met kinderspeelgoed hebben...
pi_175722928
Ik weet ook wel hoe het komt, zij is al sinds voor dat T geboren is begonnen met dingen maken voor in een winkel of keuken...
pi_175722933
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 18:01 schreef Jagärtrut het volgende:
Ja. Maar ik vind het wat dubbelop. En inderdaad, nu wonen we klein, straks wel veel groter. Maar goed, ik wil nog steeds niet m'n hele huis vol met kinderspeelgoed hebben...
Ik begrijp je helemaal :+ En er is genoeg heel leuk speelgoed wat heel makkelijk op te bergen is. Dit niet echt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175722946
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 18:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik weet ook wel hoe het komt, zij is al sinds voor dat T geboren is begonnen met dingen maken voor in een winkel of keuken...
Ah, een heel project dus. En ze denkt waarschijnlijk ook dat je hebt staan springen van blijdschap toen je dit kreeg :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 14 december 2017 @ 18:07:12 #148
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_175723000
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 17:17 schreef Molo het volgende:

[..]

speciaal voor jou dan twee extra, omdat je zo van kinderen houdt :*

[spoiler] Robin schiet niet op, krijgt ze wel per DM dan

haal ik ook zo weer weg
O+ :* O+ :* O+ :* O+
pi_175723012
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 18:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ah, een heel project dus. En ze denkt waarschijnlijk ook dat je hebt staan springen van blijdschap toen je dit kreeg :7
Jup. 8)7
pi_175723029
Ok. M'n ma is blij :7

Het bad heeft een aardig oranje sediment :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')