abonnement Unibet Coolblue
pi_175714482
Terwijl Teunis het dochtertje van Charlotte in bad stopte, vertelde Charlotte over de situatie tussen haar en Teunis. Volgens Teunis vertelde zij verhalen die onwaar waren. ‘Er werden dingen verdraaid en ik werd zwart weggezet.’ (Fout 1 relatietherapeut)

Charlotte belde met haar moeder en gaf ook de telefoon aan Teunis. Die kreeg van zijn schoonmoeder de wind van voren.

De moeder van Charlotte vertrouwde het niet en belde 112. De politie ging onderweg naar de woning, maar belde naar het huis. De relatietherapeute zei de politie dat er geen sprake was van een noodsituatie. Daarop draaide de politie weer om. (Fout 2 relatietherapeut)

Op gegeven moment loopt Charlotte weg uit het gesprek met de therapeute en blijft dan een poos weg, waarop Teunis haar gaat zoeken. Dan ziet hij dat Charlotte op het erf staat en op het punt staat te vertrekken. (fout 3 relathietherapeut)
https://www.ad.nl/utrecht(...)-charlotte~af94aaa1/
Moeten relatietherapeuten tegenwoordig nog aan bepaalde eisen voldoen of hoe zit dat?

Overigens hoop ik dat de rechter wel inziet dat dit een zwaar geval voorbedachte rade is, met eerst kind in bad stoppen, hond in schuur, huis op slot doen, mes pakken etc.
  donderdag 14 december 2017 @ 10:50:52 #2
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175714552
Wat?
And so is the past
pi_175714577
Ja, duidelijk verhaal ts, heel duidelijk zelfs.
pi_175714578
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 10:47 schreef Loekie1 het volgende:
Moeten relatietherapeuten tegenwoordig nog aan bepaalde eisen voldoen of hoe zit dat?
Ik denk een triest geval van omstandigheden. Als de Therapeut ook in die kamer was waren het twee moorden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_175714601
Je laat niet de man een kind in bad doen en dan de vrouw alvast haar verhaal doen.
De andere fouten spreken voor zich. De moeder kent de man beter dan de relatietherapeut en de moeder vond het foute boel. Dan laat ze de man alleen zoeken naar de vrouw, ook niet verstandig. Dan weet je niet wat er plaatsvindt tussen die twee.
  donderdag 14 december 2017 @ 11:00:10 #6
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_175714761
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 10:52 schreef Loekie1 het volgende:
Je laat niet de man een kind in bad doen en dan de vrouw alvast haar verhaal doen.
De andere fouten spreken voor zich. De moeder kent de man beter dan de relatietherapeut en de moeder vond het foute boel. Dan laat ze de man alleen zoeken naar de vrouw, ook niet verstandig. Dan weet je niet wat er plaatsvindt tussen die twee.
Dit heeft het alleen maar onduidelijker gemaakt. Chapeau.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_175714802
Wat lees ik.
pi_175714811
ik snap er ook geen reet van :)
pies on joe toe
pi_175714835
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 10:52 schreef Loekie1 het volgende:
Je laat niet de man een kind in bad doen en dan de vrouw alvast haar verhaal doen.
De andere fouten spreken voor zich. De moeder kent de man beter dan de relatietherapeut en de moeder vond het foute boel. Dan laat ze de man alleen zoeken naar de vrouw, ook niet verstandig. Dan weet je niet wat er plaatsvindt tussen die twee.
Maar blijft lastig de moeder kent de vader beter. Weet wellicht wat hij van plan is en belt de politie niet op tijd.? Lastig denk ik.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 14 december 2017 @ 11:05:35 #10
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_175714890
TS steekt topic dood.
  donderdag 14 december 2017 @ 11:07:10 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175714923
Whut?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 14 december 2017 @ 11:08:09 #12
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_175714944
Het topic loopt er een beetje op stuk omdat de TS de schuld volledig bij de relatietherapeut neer wil leggen. Maar wellicht was de TS er zelf bij?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 14 december 2017 @ 11:09:12 #13
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175714970
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:08 schreef Megumi het volgende:
Het topic loopt er een beetje op stuk omdat de TS de schuld volledig bij de relatietherapeut neer wil leggen.
Jij bent goed in puzzelen dat is duidelijk.
And so is the past
  donderdag 14 december 2017 @ 11:11:30 #14
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_175715007
quote:
14s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Jij bent goed in puzzelen dat is duidelijk.
Het AD zal vermoedelijk los van dit nieuws bericht niet met meer informatie komen. Dus dat maakt oordelen en dergelijke lastig.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_175715032
Kan iemand mij vertellen wat de fuck hier gaande is?
  donderdag 14 december 2017 @ 11:13:55 #16
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_175715052
quote:
99s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de fuck hier gaande is?
Een Loekie1 topic denk ik?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 14 december 2017 @ 11:14:09 #17
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_175715059
quote:
99s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de fuck hier gaande is?
TS heeft een topic geopend.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_175715074
Het verhaal is:

Dit jaar heeft een 41jarige man zijn 34jarige vriendin met 24 messteken om het leven gebracht. Ze was 33 weken zwanger. Toen zij werd doodgestoken, was de relatietherapeut in een andere ruimte. Hij is daarna weggereden en heeft nu geen idee meer wat er is gebeurd. Nu is de rechtszaak. Hieruit blijkt dat hij haar al vaker heeft mishandeld en zij bij hem weg wilde, en daar ook al langere tijd over twijfelde.
  donderdag 14 december 2017 @ 11:15:03 #19
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_175715076
De openingspost is een stukje onsamenhangende tekst. Meestal komen dit soort teksten van direct betrokkenen (in de persoonljke sfeer), meestal door een user die zich speciaal voor een dergelijk onderwerp registreert op Fok!

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_175715089
https://mobile.twitter.co(...)opik-voor-de-rechter

Hier kan je de rechtzaak volgen.
  donderdag 14 december 2017 @ 11:16:06 #21
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_175715094
quote:
15s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:15 schreef BansheeBoy het volgende:
De openingspost is een stukje onsamenhangende tekst. Meestal komen dit soort teksten van direct betrokkenen (in de persoonljke sfeer), meestal door een user die zich speciaal voor een dergelijk onderwerp registreert op Fok!

:{²
Bedankt voor de analyse. Dit gaat echter niet op voor TS.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_175715097
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:14 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
24 messteken
Of met een schaar? Was het George van Dijk?
pi_175715130
In de rechtbank in Utrecht start vandaag de inhoudelijke behandeling van de strafzaak tegen de 41-jarige Teunis Z. uit Lopik. Hij stak in juli zijn vriendin Charlotte Zwezerijnen (34) en hun nog ongeboren kindje dood.

Op de fatale avond hebben Teunis en Charlotte een gesprek met een relatietherapeute. Tijdens het gesprek in hun woning aan de Lekdijk in Lopik loopt Charlotte naar buiten. Teunis gaat haar zoeken en vindt haar op het erf. Ze hebben ruzie, maar gaan daarna weer naar binnen, naar de garage. Dan sluit hij de deur van het huis en sleept Charlotte mee door de poortdeur. Hij heeft een mes bij zich, maar zegt nu niet meer te weten wat hij van plan was. De relatietherapeute belt om 21.33 de politie en zegt dat Teunis zijn vriendin bedreigt met een mes. Vier minuten later belt Teunis zijn schoonouders en zegt dat Charlotte 'tussen zes plankjes thuis komt'. Ook belt hij zijn broer met dezelfde boodschap.

Z. vertelt over de ruzie: „Ik pakte haar vast. Onder dwang.” Ze vertelde dat ik nooit zeggenschap zou krijgen over de kleine. Er was geen gesprek meer.'' Buiten worstelen de twee. ,,Daarvan zie ik nog flitsen. Er wordt gestoken, onderhands. Naar haar buik.''

Teunis herinnert zich delen van de fatale avond. ,,Ik zie nog dat ze op haar buik ligt en dat er rode stippen op haar rug liggen.'' De rechter zegt dat hij haar nog een fatale doodsteek heeft gegeven, maar Teunis herinnert zich dat niet. Nabestaanden snikken als ze horen dat Charlotte 24 keer gestoken is. De doodsoorzaak is bloedverlies, als gevolg van de steekwonden. Na haar overlijden is ook de baby overleden. Charlotte was 33 weken zwanger.
pi_175715143
Gewoon doodschieten dat ongedierte, jammer dat het niet in Texas gebeurde, daar was een flaconnetje met gif met zijn naam erop al klaargemaakt. :W
pi_175715150
De moeder van Charlotte gaat nu een slachtofferverklaring voorlezen. ‘Kind verliezen is ergste wat je kan gebeuren. Onze dochter is op gruwelijke wijze afgeslacht. En je belde me op koele wijze om te zeggen dat ze er niet meer was.’ #Lopik
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')