abonnement Unibet Coolblue
pi_175712520
Mogguh.

Ik heb nog wat micropuntjes bitcoin op exchanges staan. Doe ik op het moment niet zoveel mee, maar mogelijk komende of volgende week wel. Gaat in totaal om een paar honderd Euro.

Ik voel me er prettiger bij als het in mijn Exodus wallet staat. Hoe gaan jullie hier mee om? Naar mijn wallet transferren en volgende week weer naar de exchange (en twee keertransaction fees betalen)? Of zolang op de exchange laten staan?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_175712576
Als het kleine beetjes BTC zijn, dan zijn de fees al snel hoger dan wat je nog bij een exchange hebt staan.

Vaak is het dan handiger om er altcoins (met potentie) van te kopen en die te versturen naar een eigen wallet. Dat lukt natuurlijk alleen als je BTC op een exchange staan waar ze ook andere coins traden.

Op 100 altcoins met een waarde van $5 per stuk is een fee van 0.001 lager dan op een Bitcoin van $16000 per stuk.
pi_175712589
Hmm. Dan maak ik er misschien IOTA van ofzo. Hoewel die een vrij constante downstreak heeft.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_175712603
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 08:19 schreef Skv het volgende:
Hmm. Dan maak ik er misschien IOTA van ofzo. Hoewel die een vrij constante downstreak heeft.
Naja, de keuze voor de altcoin is aan jou ;)
Maar het is vaak wel de goedkoopste manier om nog voordelig van je restjes BTC af te komen.
pi_175712652
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 08:17 schreef MaGNeT het volgende:
Als het kleine beetjes BTC zijn, dan zijn de fees al snel hoger dan wat je nog bij een exchange hebt staan.

Vaak is het dan handiger om er altcoins (met potentie) van te kopen en die te versturen naar een eigen wallet. Dat lukt natuurlijk alleen als je BTC op een exchange staan waar ze ook andere coins traden.

Op 100 altcoins met een waarde van $5 per stuk is een fee van 0.001 lager dan op een Bitcoin van $16000 per stuk.
hmm. Toch iets meer. 500E aan Bitcoin. Toch wel prettiger om op mijn wallet te hebben.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Eindredactie Games donderdag 14 december 2017 @ 08:40:50 #6
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175712751
Dogecoins nemen. Kost geen drol en vrij stabiel
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')