abonnement Unibet Coolblue
pi_175711557
godver mijn toch al niet zo grote mutsding act vandaag nog kleiner, gatver moet ik er weer aan werken maar mn hoofd staat niet naar werk, ja ook al omdat ik toch geen vrouw in huis heb ( zelfzame afwijking : hetero man zijn ) vind ik ook saai om aan mn mutsding te werken, te onromantisch ook, en ook te zinloos omdat mijn zaadjes toch in een oud tshirt terecht komen, dus waarom zou ik trainen? en ook door medicijnen ook, maar das ook wel ok anders word ik dalijk nog rukmansverslaafd, das ook niet best als je dat hebt dan kan je juist weer beter meds nemen,

klacht dus wegschompelen,,, het ding ook met zeep gewassen maar door de zeep krimtp het juist nooooog meer en zend nu signalen naar mn hoofd zo van Ed i am dying over here wank me, maar dus gewoon geen zin, soms kan je beter gewoon geen ding hebben, dat scheelt gewoon hoop gezeik, vrouwen hebben dit allemaal niet wou dat ik een vrouw was dan ging ik lekker potje breeien en gelijk klaar hups gelukshormonen binnen en opzouten met die vervelende onderbuik,

het ding praat ook altijd tegen je , wel te loaded, niet te loaded dan weer wel of niet, en dan ook supergenant als je knapp dame ziet, dat ding soort van slecht te onderdrukken en als ze het zien ben je een schoft of een platte vent, gewoon genant, en dan ook de dagelijkse drang naar relatie nemen ook nog eens, vrouwen kunnen dat gewoon lekker even een maand uitstellen, maar mannen zitten dagelijks met die shitzooi dus,..

en een vrouw kan gewoon wanneer ze maar wilt gewoon aan haar kaa uu thee krabben maar mannen owwwwwwweeeeeeeee als die het eeeeeeen keertje doen vebreken we gelijk alle banden dus,..,. nou en dan ben je als man helemaaaaal klaar als je dan je bed in gaat zonder vrouw, en dan aan je weenerding gaat werken, en dan moet je ook nog allemaal saaie herinneringen gaan onderdrukken, minaars van je ex, saaie buren, saai op werk enz enz,,, nee maar die weeneer zit wel te zeiken zo van Ed, doe wat met me, nu,... het gaat niet goed zo nog een jaar geen sex en ik ga sterven

en dan alles boven alles komt er dan ook nog het goede nieuws : :( is wanken wel of niet gezond als je later kidss wilt, pfffff ben je helemaaaaal mooi klaar mee dus,,,,

[ Bericht 9% gewijzigd door Edwin_Posse op 14-12-2017 02:53:19 ]
pi_175711589
Helemaal top.
pi_175711593
Schopje SEX
pi_175711645
Pics graag
Ik ben geil
pi_175711661
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 04:12 schreef defokkingfoker het volgende:
Pics graag
wees nooit te streng tegen je weener zeggen ze ook wel eens, het is maar ee zielig wurmpje ook,

heb geen pic online was wel keer van plan om te posten maar toen.,...
  Forum Admin donderdag 14 december 2017 @ 06:56:28 #6
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_175711996
Er zijn ook dames die, tegen betaling, met alle plezier je helpen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_175712116
I'll have what he's having.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_175712408
Blij dat ik dit soort wankproblemen niet heb.
  vrijdag 15 december 2017 @ 16:26:39 #9
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_175743773
Emanuel Posse, vage gast! te veel drugs op!
8)7
God doesn't help stupid!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')