abonnement Unibet Coolblue
pi_175714875
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:03 schreef Tally het volgende:

[..]

Daar doe ik alleen mezelf een plezier mee :P
Ergo probleem opgelost :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 14 december 2017 @ 11:06:47 #227
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_175714917
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 07:57 schreef mjan het volgende:

[..]

Ik heb zelf een Bose Quietcomfort 35, maar die keuze is alleen ingegeven door het feit dat ik kennelijk een buitenproportioneel klein hoofd heb en dit de enige koptelefoon was die bleef zitten als ik enigszins mijn hoofd bewoog :')

B&W P7 (geen noise cancelling) en Sennheiser pxc 550 waren voor mij andere gegadigden.

Mijn vorige koptelefoon was een B&W P3, en qua geluid en design zou ik meteen weer voor Bowers & Wilkins kiezen.

Edit: Sommige mensen worden heel misselijk en naar van noise cancelling, dus dat zou ik eerst even testen :+
Thanks. :)

En voor de andere tips.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lienekien op 14-12-2017 11:15:13 ]
The love you take is equal to the love you make.
pi_175714968
quote:
14s.gif Op donderdag 14 december 2017 10:54 schreef Kreator het volgende:
Dus ik dacht ach, ik wil een nieuwe tablet, want de batterij is kut (en al eens vervangen en dat hielp nauwelijks dus er iets anders ook niet goed)
Ga ik kijken, wil ik een beetje een normale nieuwere tablet. Helaas maakt Google zelf met de Pixel geen normale tablets de laatste paar jaar, dus dan maar Samsung.

650 euro. :{. Voor een tablet die over een jaar of 2 weer volledig outdated is met een kutbatterij. Knettergek.
waarom dan niet bv voor een yoga gaan, heb je ook meteen een laptop! (okay iets minder handzaam dan tablet, wel veeeeel practischer in gebruik
pi_175714978
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:04 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Omg dat is helemaal raar, als je op locatie moet werken hebben ze gewoon pech toch.
Ja vind ik ook. Maar blijkbaar niet. Blijkbaar moeten wij daar nu ook op gaan letten.
Mooiste is dat we met 4 op de afdeling zijn maar maar 2 ICT-ers/Systeembeheerders die dus ook op de locaties verwacht worden als er problemen zijn maar dat moeten we nu dus maar een dag laten liggen als we alleen zijn of als blijkt dat de ander de deur uit is. Of zo. Kweet nog niet goed hoe we dat moeten gaan regelen.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:04 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ergo probleem opgelost :)
:') Ik zoek wel even verder :P

Verder moet ik ook nog een toetje regelen voor kerstavond. De afgelopen jaren heb ik verschillende taarten gemaakt dus zoiets word nu ook verwacht :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_175715002
Hier maken we een zalmforel (ik ben me bewust dat dat een geverfde forel is) uit zoutkorst, ossehaas en doe-het-zelf gerookte zalm voor het kerstdiner.

Met vooraf doe-het-zelf minipizza's uit de steenoven.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 14 december 2017 @ 11:14:07 #231
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_175715058
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 10:34 schreef Lonaa het volgende:
Halverwege België en beroep gegrond verklaard. *O*
Wat fijn!! Feli! *O*
pi_175715282
Voor de Whovians onder ons, goed macaber zwangerschapsshirtje gekregen van één van mijn geeky Eftelingmatties :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
pi_175715292
Lonaa, blij dat te horen! Kan me voorstellen dat die opluchting nog wel extra bijdaragt aan de vakantiepret! *O*
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 14 december 2017 @ 11:28:15 #234
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_175715302
Woehoe! Gisteren voor het eerst thuis gedoucht en helemaal happy met de nieuwe badkamer *O* nu alleen nog een paar kleine dingetjes, een paar afwerkdopjes en een voeg hier en daar bijwerken. En volgende week worden het plafond en de deur geschilderd.
pi_175715307
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:26 schreef minilot het volgende:
Voor de Whovians onder ons, goed macaber zwangerschapsshirtje gekregen van één van mijn geeky Eftelingmatties :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Efteling abo loopt bijna af ;(
En we hebben net besloten om even een jaartje andere parken te doen. En we is in dit geval meer de kinderen en de man. Maar ik heb spijt ;(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_175715313
Ik negeer kerst nog steeds :r

De stukadoor heeft de woonkamer en de gang gestuct. Het is prachtig en overtrof al onze verwachtingen. De stukadoor heeft nu een ontsteking in zijn knie en kan 2 januari pas verder met de slaapkamer en het trapgat. We gaan het bed weer in elkaar zetten.

Timmerman en loodgieter zijn afgelopen maandag niet geweest vanwege de sneeuw. Het lukt maar moeilijk om nu wel een afspraak te maken. Hopelijk komen ze vrijdag en zaterdag.
Een van de redenen waarom het moeilijk is om contact te krijgen met mensen is omdat ik niet kan bellen. Mijn telefoon denkt om de haverklap dat hij aangesloten is op de koptelefoon. Dat maakt het ook lastig om mijn audioboek te luisteren want ik heb geen bedrade koptelefoon.

Afgelopen maandag kocht ik 12 bakken kwark en 10 pakken melk. Gisteren kocht ik bij de Makro een Label Rougekip en lekkere kaasjes. Ook kocht ik 3 kilozakken diepvriesfruit aangezien ik binnenkort weer de beschikking heb over een normale keuken en ik dus weer smoothies kan maken als ontbijt. Bij thuiskomst bleek de koelvriescombi de temperaturen van de afgelopen dagen niet overleefd te hebben. Dit is de derde overleden koelvriezer sinds we hier wonen.

Gisteren is J's auto weggebracht voor de trekhaak. Hij heeft nu mijn auto mee. Nu moet ik met de bus naar de huisarts om uit te vinden waarom mijn ontstekingswaarden zo hoog zijn.

}:|

/egopost
Spoilers!
pi_175715323
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:26 schreef minilot het volgende:
Voor de Whovians onder ons, goed macaber zwangerschapsshirtje gekregen van één van mijn geeky Eftelingmatties :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you my mummy?
Spoilers!
pi_175715325
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:11 schreef fietsie het volgende:
Hier maken we een zalmforel (ik ben me bewust dat dat een geverfde forel is) uit zoutkorst, ossehaas en doe-het-zelf gerookte zalm voor het kerstdiner.

Met vooraf doe-het-zelf minipizza's uit de steenoven.
Zalm is wel een hele goeie. Dat lusten de meeste hier.

De jongste is nu heel erg fan van kabeljauw :D Of lekkerbek :D
Dat wilde ze vandaag ook eten maar aangezien ze ziek is lijkt me dat geen goede optie :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_175715347
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:28 schreef Tally het volgende:

[..]

Mijn Efteling abo loopt bijna af ;(
En we hebben net besloten om even een jaartje andere parken te doen. En we is in dit geval meer de kinderen en de man. Maar ik heb spijt ;(
Ah joh, de Efteling loopt niet weg! Na een jaar andere parken is iedereen vast weer overtuigd dat jullie in 2019 weer lekker naar Kaatsheuvel moeten. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_175715366
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:30 schreef minilot het volgende:

[..]

Ah joh, de Efteling loopt niet weg! Na een jaar andere parken is iedereen vast weer overtuigd dat jullie in 2019 weer lekker naar Kaatsheuvel moeten. :)
Ik weet het. En zegt mijn man ook. Alleen gebruikte ik de Efteling voor ontspanning. En als je een abo hebt ga je toch ff makkelijker op een vrije dag of een studiedag van de kinderen :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_175715373
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik negeer kerst nog steeds :r

De stukadoor heeft de woonkamer en de gang gestuct. Het is prachtig en overtrof al onze verwachtingen. De stukadoor heeft nu een ontsteking in zijn knie en kan 2 januari pas verder met de slaapkamer en het trapgat. We gaan het bed weer in elkaar zetten.

Timmerman en loodgieter zijn afgelopen maandag niet geweest vanwege de sneeuw. Het lukt maar moeilijk om nu wel een afspraak te maken. Hopelijk komen ze vrijdag en zaterdag.
Een van de redenen waarom het moeilijk is om contact te krijgen met mensen is omdat ik niet kan bellen. Mijn telefoon denkt om de haverklap dat hij aangesloten is op de koptelefoon. Dat maakt het ook lastig om mijn audioboek te luisteren want ik heb geen bedrade koptelefoon.

Afgelopen maandag kocht ik 12 bakken kwark en 10 pakken melk. Gisteren kocht ik bij de Makro een Label Rougekip en lekkere kaasjes. Ook kocht ik 3 kilozakken diepvriesfruit aangezien ik binnenkort weer de beschikking heb over een normale keuken en ik dus weer smoothies kan maken als ontbijt. Bij thuiskomst bleek de koelvriescombi de temperaturen van de afgelopen dagen niet overleefd te hebben. Dit is de derde overleden koelvriezer sinds we hier wonen.

Gisteren is J's auto weggebracht voor de trekhaak. Hij heeft nu mijn auto mee. Nu moet ik met de bus naar de huisarts om uit te vinden waarom mijn ontstekingswaarden zo hoog zijn.

}:|

/egopost
Bluuh, wat een pech. Even een cheapass telefoon van twee tientjes regelen een optie? Beetje stom om je door zoiets in de weg te laten zitten! Moet ik voor je bellen? *) U roept maar hoor!
Succes bij de huisarts. :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_175715377
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:29 schreef Tally het volgende:

[..]

Zalm is wel een hele goeie. Dat lusten de meeste hier.

De jongste is nu heel erg fan van kabeljauw :D Of lekkerbek :D
Dat wilde ze vandaag ook eten maar aangezien ze ziek is lijkt me dat geen goede optie :')
Kabeljauw heel licht paneren en dan garen in de oven is ook lekker.

(Nee. Geen ananas erdoor)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175715396
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik negeer kerst nog steeds :r

De stukadoor heeft de woonkamer en de gang gestuct. Het is prachtig en overtrof al onze verwachtingen. De stukadoor heeft nu een ontsteking in zijn knie en kan 2 januari pas verder met de slaapkamer en het trapgat. We gaan het bed weer in elkaar zetten.

Timmerman en loodgieter zijn afgelopen maandag niet geweest vanwege de sneeuw. Het lukt maar moeilijk om nu wel een afspraak te maken. Hopelijk komen ze vrijdag en zaterdag.
Een van de redenen waarom het moeilijk is om contact te krijgen met mensen is omdat ik niet kan bellen. Mijn telefoon denkt om de haverklap dat hij aangesloten is op de koptelefoon. Dat maakt het ook lastig om mijn audioboek te luisteren want ik heb geen bedrade koptelefoon.

Afgelopen maandag kocht ik 12 bakken kwark en 10 pakken melk. Gisteren kocht ik bij de Makro een Label Rougekip en lekkere kaasjes. Ook kocht ik 3 kilozakken diepvriesfruit aangezien ik binnenkort weer de beschikking heb over een normale keuken en ik dus weer smoothies kan maken als ontbijt. Bij thuiskomst bleek de koelvriescombi de temperaturen van de afgelopen dagen niet overleefd te hebben. Dit is de derde overleden koelvriezer sinds we hier wonen.

Gisteren is J's auto weggebracht voor de trekhaak. Hij heeft nu mijn auto mee. Nu moet ik met de bus naar de huisarts om uit te vinden waarom mijn ontstekingswaarden zo hoog zijn.

}:|

/egopost
Fijn toch, even je hart luchten. Luchtte het op?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175715413
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik negeer kerst nog steeds :r

De stukadoor heeft de woonkamer en de gang gestuct. Het is prachtig en overtrof al onze verwachtingen. De stukadoor heeft nu een ontsteking in zijn knie en kan 2 januari pas verder met de slaapkamer en het trapgat. We gaan het bed weer in elkaar zetten.

Timmerman en loodgieter zijn afgelopen maandag niet geweest vanwege de sneeuw. Het lukt maar moeilijk om nu wel een afspraak te maken. Hopelijk komen ze vrijdag en zaterdag.
Een van de redenen waarom het moeilijk is om contact te krijgen met mensen is omdat ik niet kan bellen. Mijn telefoon denkt om de haverklap dat hij aangesloten is op de koptelefoon. Dat maakt het ook lastig om mijn audioboek te luisteren want ik heb geen bedrade koptelefoon.

Afgelopen maandag kocht ik 12 bakken kwark en 10 pakken melk. Gisteren kocht ik bij de Makro een Label Rougekip en lekkere kaasjes. Ook kocht ik 3 kilozakken diepvriesfruit aangezien ik binnenkort weer de beschikking heb over een normale keuken en ik dus weer smoothies kan maken als ontbijt. Bij thuiskomst bleek de koelvriescombi de temperaturen van de afgelopen dagen niet overleefd te hebben. Dit is de derde overleden koelvriezer sinds we hier wonen.

Gisteren is J's auto weggebracht voor de trekhaak. Hij heeft nu mijn auto mee. Nu moet ik met de bus naar de huisarts om uit te vinden waarom mijn ontstekingswaarden zo hoog zijn.

}:|

/egopost
Mijn hemel wat een K...week zeg. Zou willen dat ik je kon helpen, maar ik zou niet weten met wat.
We have far more in common than that which devides us..
pi_175715454
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Bluuh, wat een pech. Even een cheapass telefoon van twee tientjes regelen een optie? Beetje stom om je door zoiets in de weg te laten zitten! Moet ik voor je bellen? *) U roept maar hoor!
Succes bij de huisarts. :*
Komt wel goed met die telefoon uiteindelijk. Maar we zijn het wel zat met die dingen. Ik heb nu voor de 5e keer in 1,5 jaar tijd een nieuwe telefoon nodig. De laatste fijne begon ineens gekke kuren te vertonen dus 3 weken geleden kreeg ik een andere. Die was extreem traag, J bleek het verkeerde model met te weinig geheugen te hebben gekocht. Snel het scherm van een oudje laten maken, alles leek goed. En die heeft nu weer dit koptelefoonmankement. Dus nu vanavond snel een oude aan de praat krijgen en weer een nieuwe kopen.
Spoilers!
  donderdag 14 december 2017 @ 11:36:48 #246
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_175715459
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik negeer kerst nog steeds :r

De stukadoor heeft de woonkamer en de gang gestuct. Het is prachtig en overtrof al onze verwachtingen. De stukadoor heeft nu een ontsteking in zijn knie en kan 2 januari pas verder met de slaapkamer en het trapgat. We gaan het bed weer in elkaar zetten.

Timmerman en loodgieter zijn afgelopen maandag niet geweest vanwege de sneeuw. Het lukt maar moeilijk om nu wel een afspraak te maken. Hopelijk komen ze vrijdag en zaterdag.
Een van de redenen waarom het moeilijk is om contact te krijgen met mensen is omdat ik niet kan bellen. Mijn telefoon denkt om de haverklap dat hij aangesloten is op de koptelefoon. Dat maakt het ook lastig om mijn audioboek te luisteren want ik heb geen bedrade koptelefoon.

Afgelopen maandag kocht ik 12 bakken kwark en 10 pakken melk. Gisteren kocht ik bij de Makro een Label Rougekip en lekkere kaasjes. Ook kocht ik 3 kilozakken diepvriesfruit aangezien ik binnenkort weer de beschikking heb over een normale keuken en ik dus weer smoothies kan maken als ontbijt. Bij thuiskomst bleek de koelvriescombi de temperaturen van de afgelopen dagen niet overleefd te hebben. Dit is de derde overleden koelvriezer sinds we hier wonen.

Gisteren is J's auto weggebracht voor de trekhaak. Hij heeft nu mijn auto mee. Nu moet ik met de bus naar de huisarts om uit te vinden waarom mijn ontstekingswaarden zo hoog zijn.

}:|

/egopost
Dikke virtuele knuffel!! :*
pi_175715489
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Komt wel goed met die telefoon uiteindelijk. Maar we zijn het wel zat met die dingen. Ik heb nu voor de 5e keer in 1,5 jaar tijd een nieuwe telefoon nodig. De laatste fijne begon ineens gekke kuren te vertonen dus 3 weken geleden kreeg ik een andere. Die was extreem traag, J bleek het verkeerde model met te weinig geheugen te hebben gekocht. Snel het scherm van een oudje laten maken, alles leek goed. En die heeft nu weer dit koptelefoonmankement. Dus nu vanavond snel een oude aan de praat krijgen en weer een nieuwe kopen.
Moto G en de oude zooi gewoon weer in de la gooien?
pi_175715492
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:32 schreef fietsie het volgende:

[..]

Fijn toch, even je hart luchten. Luchtte het op?
Nu alles onder elkaar staat kijk ik alleen maar meer }:| Dus daar moet ik maar even overheen stappen.
Spoilers!
pi_175715564
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nu alles onder elkaar staat kijk ik alleen maar meer }:| Dus daar moet ik maar even overheen stappen.
Toen ik nog een bevriesbare schuur had pakte ik overigens koel-vries apparatuur aan de zij- en achterkanten in met platen piepschuim, en dan bovenaan een ventilatie-kier.
Die hebben het destijds overleefd. Wellicht een optie mocht je genoodzaakt zijn een dergelijk apparaat nog even op een dergelijke plaats te houden?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175715861
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:28 schreef morgane het volgende:
Woehoe! Gisteren voor het eerst thuis gedoucht en helemaal happy met de nieuwe badkamer *O* nu alleen nog een paar kleine dingetjes, een paar afwerkdopjes en een voeg hier en daar bijwerken. En volgende week worden het plafond en de deur geschilderd.
Ooo! Dat vraagt om nieuwe foto's. :)
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')