abonnement Unibet Coolblue
pi_175700703
Beste mensen,

Ik heb even een kloon account aangemaakt, omdat ik vrij bekend ben op dit forum en ik sta op de rand van de afgrond na 14 jaar samen te zijn met mijn meissie. Ik zal alles proberen zo goed mogelijk te omschrijven, zodat het helder is. Mochten er vragen zijn dan ben ik uiteraard bereid deze te beantwoorden. Hopelijk zijn er wat mensen die mij kunnen adviseren ofzo.

Zoals gezegd ben ik al 14 jaar samen met de liefde van mijn leven. We zijn vanaf dat we 17 jaar zijn bijelkaar en wonen sinds een kleine 10 jaar samen. Eerst 6 jaar in een heel klein dorp en nu sinds 4 jaar in een groter dorp met ongeveer 10.000 inwoners.

Wij hebben in ons leven heel veel dingen meegemaakt en dit begon al op de allereerste dag dat ik haar voor de eerste keer zag. Haar ouders lagen namelijk in scheiding en er werd net niet gevochten in huis. Uiteindelijk is dat overigens goed gekomen, nadat haar moeder 6 weken uit huis is geweest.

Enkele jaren geleden kreeg mijn vriendin een ongeluk en werd aangereden. Hierdoor kwam ze 6 maanden in het ziekenhuis te liggen en hield daar beenletsel aan over, mede door toedoen van het ziekenhuis (wonden niet goed schoongemaakt). Ze moest opnieuw leren lopen, staan etc en is inmiddels al 8 jaar werkzaam in een Horeca bedrijf waar ze het reuze naar haar zin heeft, maar daar kom ik later nog op terug.

In de tussentijd heb ik gewoon gewerkt, maar op en af. Aantal keer goed pech gehad dat de bedrijven waar ik werkzaam voor was failliet gingen of ik kon het gewoon niet vinden met collega's etc. Ik ben daar zeer gevoelig voor vanwege een psychische stoornis die ik heb en die sinds vorig jaar pas erkend is (eindelijk). Ik ben dus niet iemand die langer dan 2-3 jaar bij een baas blijft hangen, ook al wil ik dat wel, het lukt telkens niet.

Sinds wij wonen waar wij nu wonen is er veel gebeurd. In de afgelopen 4 jaar hebben wij ieder jaar iemand verloren waar wij veel om geven. Zo overleed mijn oom plotseling aan een hartaanval 4 jaar geleden (waar mijn vriendin ook een goede band mee had), 3 jaar geleden mijn nicht van 32 aan een meervoudige hersentumor, 2 jaar geleden haar beste collega en vriendin aan kanker (ook net 38 ofzo) en nu staan wij op het punt om opnieuw iemand te verliezen, namelijk een vriendin van 26 ook aan kanker. Die zal op korte termijn overlijden en is niet meer te redden.

Toen wij hier kwamen wonen vertelde mijn vriendin mij; Ey ga nou eens wat doen, zoek eens wat contact etc. Uiteindelijk kwam ik bij de vereniging terecht waar ik nu bij zit en waar ik het ontzettend naar mijn zin heb. Het zijn echt vrienden geworden en ook mijn vriendin voelt zich daar welkom. Jaarlijks hebben we uitjes of komt ze kijken etc etc. En een tijdje geleden zijn we nog samen naar een bruiloft geweest van iemand uit mijn team.

Nu is het zo dat ik de afgelopen 2 jaar een ziektewetuitkering heb gehad en uiteindelijk ben ik goedgekeurd (niet geheel terecht maar goed). Ik was sinds Augustus dit jaar bezig om te solliciteren. Letterlijk honderden sollicitaties en gesprekken reeds gevoerd. Ik kon niet eerder dan Augustus solliciteren, omdat ik een ziektewetuitkering had en ik moest wachten op het eindoordeel van de arts. Mijn vriendin vertelde mij dat ze erg trots was dat ik het eindelijk inzag en dat ik zo snel reageerde. Ze maakte zich logischerwijs druk om de financiën.

Tevens zijn we al 3 jaar bezig om vader en moeder te worden. Na uitgebreid onderzoek bleek dat wij niet natuurlijk zwanger kunnen worden. De ''fout'' ligt bij mij. Hiervoor zijn we dit jaar een traject ingegaan bij het Erasmus in Rotterdam. Door middel van een ICSI-behandeling kunnen wij alsnog vader en moeder worden.Wel moest mijn vriendin 5 kilo afvallen oftewel erbij sporten. En ze werkt nog eens 40-45 uur per week en ik deed op dat moment niets.

In November zouden wij terug moeten komen bij het ziekenhuis, maar je raad het al. Enkele dagen voor we zouden gaan kwam ze met het nieuws dat ze twijfelt aan onze relatie. Ze zag op tegen de datum van het ziekenhuis en of we het wel allemaal konden rondbreien. Aan de ene kant heeft ze gelijk, omdat ik al een aantal keer een kans heb gehad wat betreft werk etc, maar aan de andere kant denk ik; Een baby dat gaat 9 maanden duren. Geef mij dan ook die tijd, je zag dat ik goed bezig was.

Op haar werk is ze heel goed met haar collega's, zelfs te goed misschien. Ze gaat graag op stap, feestjes en dat soort dingen. Dat is na de dood van haar beste collega meer geworden (die hield daar ook van, maar stierf alleen en was vaak eenzaam, eeuwige vrijgezel en kwam vaak de verkeerde mannen tegen zeg maar). Ik heb haar die vrijheid NOOIT ontnomen, omdat ik wist dat ze dat gemist heeft in haar jeugd, mede door toedoen van haar ouders. Ze zorgde immers altijd voor alles en iedereen.

Nu is de situatie zo dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ze loopt bij een psycholoog voor haarzelf, maar niet voor onze relatie. Ik heb haar verteld dat die psycholoog het waarschijnlijk erger maakt. Waarom? Als jij met een vraag komt; Ik heb altijd voor anderen gezorgd, wat moet ik doen? Dan zegt die psycholoog uiteraard dat je voor jezelf moet kiezen.

Onze relatie is ALTIJD goed geweest. Samen op vakantie, samen lachen en huilen, respect, waardering, goede sex (nog steeds) en zelden tot nooit ruzie. Weleens discussies maar geen ruzie. Tevens drink ik niet, drugs gebruik ik niet en geweld gebruik ik al helemaal niet. Ik ben eigenlijk een lief persoon die ook liefde nodig heeft en zij idem.

Nu is het zo dat ik bij mijn ouders verblijf voor inmiddels 10+ dagen en ik het zelf misschien erger heb gemaakt door haar te appen, vanwege onzekerheid en het ongewisse. Dit heb ik niet gewild, maar als ze in mijn schoenen had gestaan had ze hetzelfde gedaan denk ik. Wel hebben we enkele malen per email contact gehad.

In deze emails geeft ze de volgende punten aan;

Financiën (daar was ik mee bezig en ik heb vrijdag bijvoorbeeld weer een gesprek staan)
Vrijheid (die ze altijd van mij gekregen heeft maar toch heeft ze het gevoel een bepaalde verantwoordelijk richting mij te hebben)
Genegenheid (die gaf ik haar erg veel, zeker toen ik net wegging en dat vond ze ook heel fijn.)
Huishouden (oftewel of ik vaker dingen zelf wil zien, maar het probleem is ik zie het niet en dat stinkt haar terecht. Ook dit is op te lossen lijkt mij bijv met een memo bord ofzo)

Ik denk dat ze zich teveel spiegelt aan haar collega's die vaak jonger zijn en lekker alles los en vast neuken wat er is en lekker zuipen. Ik merk dat ze dat ook wil, maar dat heeft ze altijd tot op zekere hoogte gemogen. Het is voor mij dus een raadsel en het kwam als koude kak op mijn dak waar dit ineens vandaan komt.

1 week voordat ze met dit verhaal kwam hadden we nog wereldse sex en was het hou van je, wil je niet kwijt en we gaan ervoor he in 2018 en ineens PATS BOEM.

Ik ben nu 31 en mijn leven is helemaal vernield. Ik verlies haar, mijn 2 honden en 3 katten en mijn vrienden die ik net had opgebouwd daarzo. Nu ik 100 kilometer verder zit denk ik; Wat nu? Ik heb hier bij mijn ouders helemaal niets en ik wil dat het goed komt, maar wat te doen?

Ik weet dat mijn tante haar vanavond belt en ik spreek haar donderdagavond even. Zaterdag ga ik denk ik wel met de vereniging het uitje doen en een vriend raadde mij aan om haar zondag even lekker mee te nemen naar de schaatsbaan, maar aan de andere kant komt dat misschien opdringerig over, omdat ze aangaf rust te willen. Ik kan niet begrijpen dat je iemand waar je zoveel van houd en dat doet ze, zo ineens kan behandelen.

Ze is van een lieve, open, eerlijke, charmante en zorgzame vrouw INEENS omgeslagen naar iemand die alleen wil zijn, koud is en weinig empathie heeft. Ik begrijp er werkelijk niets van aan een kant.

Nu zul je denken; Ze wil ermee stoppen. Maar er zijn een aantal dingen waaraan ik denk waarvan ik zeg; Ze wil niet stoppen. Ze heeft namelijk de afspraak bij het ziekenhuis VERZET en niet geannuleerd. Verzet naar volgende week al zelfs. Tevens draagt ze onze verlovingsring nog.

Ik weet het niet meer en sorry voor het warrige verhaal.
pi_175700714
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Onee het hoort dat jij 90% niets doet.

En kom op je bent geen 16 uur per dag aan het solliciteren
Het is geen 90% niks doen lol. Ik denk 35/65 ongeveer. Tussendoor laat ik natuurlijk de honden uit en dat soort dingen zoals hierboven genoemd. Het is echt niet zo dat ik de hele dag loop te lamstralen.
pi_175700717
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:59 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja 2 en 3 maanden dan denk ik?
Da's niet goed, dat je mijn hulp nodig hebt om dat duidelijk te krijgen.
pi_175700732
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Het is geen 90% niks doen lol. Ik denk 35/65 ongeveer. Tussendoor laat ik natuurlijk de honden uit en dat soort dingen zoals hierboven genoemd. Het is echt niet zo dat ik de hele dag loop te lamstralen.
Misschien zie je het oprecht niet maar wat je opnoemde is echt heel heel weinig
Honden uitlaten doen de meeste even in hun pauze
  woensdag 13 december 2017 @ 19:03:22 #5
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175700758
Zijn er serieus 7 topics nodig om TS wat aan t verstand te peuteren :{. Damn.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175700775
Maar ik ben daar gewoon minder goed in in die dingen zien, maar waarom - als je weet dat dat vòor mij moeilijk is - kun je dan niet zeggen; Ey lieverd wil je dat en dat even doen? Want doen doe ik het zeker, maar misschien ga ik het dan dmv automatisme zelf zien met de tijd weet je wel.

Ik bedoel ik help haar toch ook met dingen waar zij niet sterk in is? Bellen van instanties bijvoorbeeld?
pi_175700776
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:03 schreef Samzz het volgende:
Zijn er serieus 7 topics nodig om TS wat aan t verstand te peuteren :{. Damn.
Je loopt een beetje op de zaken vooruit Samzz. :D
  woensdag 13 december 2017 @ 19:04:04 #8
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175700789
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Het is geen 90% niks doen lol. Ik denk 35/65 ongeveer. Tussendoor laat ik natuurlijk de honden uit en dat soort dingen zoals hierboven genoemd. Het is echt niet zo dat ik de hele dag loop te lamstralen.
Dus zij doet alsnog 65% van het huishouden terwijl jij de hele dag op je reet zit. Christus, TS :X.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175700794
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dus zij doet alsnog 65% van het huishouden terwijl jij de hele dag op je reet zit. Christus, TS :X.
Maar ik ben daar gewoon minder goed in in die dingen zien, maar waarom - als je weet dat dat vòor mij moeilijk is - kun je dan niet zeggen; Ey lieverd wil je dat en dat even doen? Want doen doe ik het zeker, maar misschien ga ik het dan dmv automatisme zelf zien met de tijd weet je wel.

Ik bedoel ik help haar toch ook met dingen waar zij niet sterk in is? Bellen van instanties bijvoorbeeld?
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 19:04:23 #10
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175700797
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dus zij doet alsnog 65% van het huishouden terwijl jij de hele dag op je reet zit. Christus, TS :X.
Dit.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 13 december 2017 @ 19:05:04 #11
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175700813
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:03 schreef AnoniemH het volgende:
Maar ik ben daar gewoon minder goed in in die dingen zien, maar waarom - als je weet dat dat vòor mij moeilijk is - kun je dan niet zeggen; Ey lieverd wil je dat en dat even doen? Want doen doe ik het zeker, maar misschien ga ik het dan dmv automatisme zelf zien met de tijd weet je wel.

Ik bedoel ik help haar toch ook met dingen waar zij niet sterk in is? Bellen van instanties bijvoorbeeld?
Je gaat me toch niet vertellen dat jij niet zelf kunt bedenken dat er best even stofgezogen kan worden. Of een lap over de meubels en vensterbanken...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175700820
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:04 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Maar ik ben daar gewoon minder goed in in die dingen zien, maar waarom - als je weet dat dat vòor mij moeilijk is - kun je dan niet zeggen; Ey lieverd wil je dat en dat even doen? Want doen doe ik het zeker, maar misschien ga ik het dan dmv automatisme zelf zien met de tijd weet je wel.

Ik bedoel ik help haar toch ook met dingen waar zij niet sterk in is? Bellen van instanties bijvoorbeeld?
Ze geeft aan dat ze het o.a. met het huishouden niet goed vind gaan TS.
pi_175700831
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:05 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je gaat me toch niet vertellen dat jij niet zelf kunt bedenken dat er best even stofgezogen kan worden. Of een lap over de meubels en vensterbanken...
Je gaat mij toch niet vertellen dat je zelf niet een instantie kunt bellen?

Zelfde laken een pak.
pi_175700848
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Het is geen 90% niks doen lol. Ik denk 35/65 ongeveer. Tussendoor laat ik natuurlijk de honden uit en dat soort dingen zoals hierboven genoemd. Het is echt niet zo dat ik de hele dag loop te lamstralen.
Maar je ex heeft niet het gevoel gehad dat je haar actief taken uit handen hebt genomen.

Opgeteld met een heleboel andere zaken (zijn gevoelens van haar, dus niet altijd concreet en op basis van analyse te duiden) is het einde voor jullie nu daar.

Je kan jezelf nog zo vaak blijven wijsmaken dat je het allemaal zo goed hebt gedaan, maar daar ga je niks meer voor kopen.
  woensdag 13 december 2017 @ 19:06:22 #15
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175700851
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:05 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Je gaat mij toch niet vertellen dat je zelf niet een instantie kunt bellen?

Zelfde laken een pak.
Nee. Gewoon nee.

Maak verdomme je huis schoon.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175700854
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:05 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ze geeft aan dat ze het o.a. met het huishouden niet goed vind gaan TS.
Dat weet ik Ras maar het is toch geven en nemen in een relatie? Ik heb haar ook 180 x verteld bel nou zelf eens, dat kun je best. Iedereen heeft dingen waar die minder sterk in is.
pi_175700865
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:06 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar je ex heeft niet het gevoel gehad dat je haar actief taken uit handen hebt genomen.

Opgeteld met een heleboel andere zaken (zijn gevoelens van haar, dus niet altijd concreet en op basis van analyse te duiden) is het einde voor jullie nu daar.

Je kan jezelf nog zo vaak blijven wijsmaken dat je het allemaal zo goed hebt gedaan, maar daar ga je niks meer voor kopen.
Hoezo is het mijn ex dan?
  woensdag 13 december 2017 @ 19:07:30 #18
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_175700888
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:05 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Je gaat mij toch niet vertellen dat je zelf niet een instantie kunt bellen?

Zelfde laken een pak.
Huishouden vergelijken met instanties bellen, hehehe.
pi_175700892
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee. Gewoon nee.

Maak verdomme je huis schoon.
Ja gewoon ja. Of het nu het huishouden is of administratieve taken dat doet er niet terzake. Wat ik bedoel te zeggen is dat als je WEET dat je partner ergens minder goed in is, bied dan de helpende hand. Dat doe ik andersom toch ook? Je probeert toch samen een oplossing te bedenken?
  Beste debater 2022 woensdag 13 december 2017 @ 19:07:39 #20
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_175700895
Inderdaad is het geven en nemen. Dat geldt echter alleen als beide partijen dat willen. Wil een van beide partijen dat niet, valt er niets meer te geven en niets meer te nemen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_175700912
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Inderdaad is het geven en nemen. Dat geldt echter alleen als beide partijen dat willen. Wil een van beide partijen dat niet, valt er niets meer te geven en niets meer te nemen.
Daar wil ik in meegaan maar had dat dan eerder aangegeven. Nu komt het als koude kak.
pi_175700915
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:06 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Hoezo is het mijn ex dan?
Ex in wording dan
pi_175700916
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:06 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat weet ik Ras maar het is toch geven en nemen in een relatie? Ik heb haar ook 180 x verteld bel nou zelf eens, dat kun je best. Iedereen heeft dingen waar die minder sterk in is.
Zij heeft blijkbaar het gevoel dat ze meer moet geven en minder kan nemen. Je kunt ook eigenwijs blijven en zeggen dat je wel voldoende doet, maar dan is de kans groot dat je haar kwijtraakt. Op dat punt ben je namelijk al aanbeland.
pi_175700918
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:03 schreef Samzz het volgende:
Zijn er serieus 7 topics nodig om TS wat aan t verstand te peuteren :{. Damn.
Nee, het had moeten stoppen na topic 2.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175700941
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:08 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Zij heeft blijkbaar het gevoel dat ze meer moet geven en minder kan nemen. Je kunt ook eigenwijs blijven en zeggen dat je wel voldoende doet, maar dan is de kans groot dat je haar kwijtraakt. Op dat punt ben je namelijk al aanbeland.
Ja en dat gevoel is onterecht. Natuurlijk ga ik haar dat niet zo vertellen.
  woensdag 13 december 2017 @ 19:09:31 #26
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175700950
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:07 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja gewoon ja. Of het nu het huishouden is of administratieve taken dat doet er niet terzake. Wat ik bedoel te zeggen is dat als je WEET dat je partner ergens minder goed in is, bied dan de helpende hand. Dat doe ik andersom toch ook? Je probeert toch samen een oplossing te bedenken?
Jij bedenkt geen oplossing. Jij legt alles alsnog bij je vriendin. Die al meer dan 40 u werkt. Terwijl jij op FOK! 7 topics vol zit te verexcuseren.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175700968
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:08 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja en dat gevoel is onterecht. Natuurlijk ga ik haar dat niet zo vertellen.
Haar gevoel is onterecht, aldus de man die van haar zegt te houden. :|W
pi_175700973
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:07 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja gewoon ja. Of het nu het huishouden is of administratieve taken dat doet er niet terzake. Wat ik bedoel te zeggen is dat als je WEET dat je partner ergens minder goed in is, bied dan de helpende hand. Dat doe ik andersom toch ook? Je probeert toch samen een oplossing te bedenken?
Wat heb jij dan bedacht behalve: 'Help mij, instrueer mij' ?

Een schema had je ook heel veel houvast kunnen bieden en er zijn genoeg voorbeelden op internet te vinden.
pi_175700975
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jij bedenkt geen oplossing. Jij legt alles alsnog bij je vriendin. Die al meer dan 40 u werkt. Terwijl jij op FOK! 7 topics vol zit te verexcuseren.
Ik geef wel de oplossing. Ik belde voor haar en gaf vaak aan dat ze dat ook zelf kon bijv. Welke oplossing heeft zij geboden dan?
pi_175700998
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:10 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik geef wel de oplossing. Ik belde voor haar en gaf vaak aan dat ze dat ook zelf kon bijv. Welke oplossing heeft zij geboden dan?
Alleen zijn.
pi_175701005
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:08 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja en dat gevoel is onterecht. Natuurlijk ga ik haar dat niet zo vertellen.
Maar dat denk je wel en dat voelt zij ook heus wel
Jullie komen helemaal niet als een perfecte match over
Niet meer in ieder geval
  woensdag 13 december 2017 @ 19:11:01 #32
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175701010
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:08 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja en dat gevoel is onterecht. Natuurlijk ga ik haar dat niet zo vertellen.
Taakverdeling is 35/65, maar haar gevoel is onterecht.

Hilarisch.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175701015
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:10 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat heb jij dan bedacht behalve: 'Help mij, instrueer mij' ?

Een schema had je ook heel veel houvast kunnen bieden en er zijn genoeg voorbeelden op internet te vinden.
Schema goede. 1 week voordat ik wegging zei ik; Wat denk je van een memo bord die heb ik nog op zolder liggen? Zegt ze; Goed idee gaan we doen!

Dag later hebben we het er weer over zegt ze; Ja hallo hoezo heb jij een memo bord nodig

WISPELTURIGHEID WAT WIL JE NU
pi_175701030
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Schema goede. 1 week voordat ik wegging zei ik; Wat denk je van een memo bord die heb ik nog op zolder liggen? Zegt ze; Goed idee gaan we doen!

Dag later hebben we het er weer over zegt ze; Ja hallo hoezo heb jij een memo bord nodig

WISPELTURIGHEID WAT WIL JE NU
Je kunt zelf geen memobord ophangen?
pi_175701034
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Taakverdeling is 35/65, maar haar gevoel is onterecht.

Hilarisch.
Taakverdeling is in heel veel andere dingen 90/10 etc. Dat boeit verder niet, ik doe dat met alle plezier voor dr. Denk hierbij aan financiele dingen/beslissingen etc.
pi_175701046
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:11 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Je kunt zelf geen memobord ophangen?
Dat kan maar als ze dat niet wilt? Ik wil niks tegen haar zin doen.
pi_175701050
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Schema goede. 1 week voordat ik wegging zei ik; Wat denk je van een memo bord die heb ik nog op zolder liggen? Zegt ze; Goed idee gaan we doen!

Dag later hebben we het er weer over zegt ze; Ja hallo hoezo heb jij een memo bord nodig

WISPELTURIGHEID WAT WIL JE NU
2 jaar thuis zitten, maak gewoon dat schema zelf en ga aan de slag
pi_175701055
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Taakverdeling is in heel veel andere dingen 90/10 etc. Dat boeit verder niet, ik doe dat met alle plezier voor dr. Denk hierbij aan financiele dingen/beslissingen etc.
Beslissingen. _O- _O- _O-

Man man man.
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 19:12:34 #39
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175701063
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Schema goede. 1 week voordat ik wegging zei ik; Wat denk je van een memo bord die heb ik nog op zolder liggen? Zegt ze; Goed idee gaan we doen!

Dag later hebben we het er weer over zegt ze; Ja hallo hoezo heb jij een memo bord nodig

WISPELTURIGHEID WAT WIL JE NU
Wat ze wil is zonder jou zijn. En dat gaat ook gebeuren. Kan ze een vriend zoeken die wel normaal doet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175701073
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:12 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat kan maar als ze dat niet wilt? Ik wil niks tegen haar zin doen.
Dan zet je het in je agenda in plaats van op een bord.
  woensdag 13 december 2017 @ 19:13:29 #41
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175701092
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Taakverdeling is in heel veel andere dingen 90/10 etc. Dat boeit verder niet, ik doe dat met alle plezier voor dr. Denk hierbij aan financiele dingen/beslissingen etc.
Wat :'(?

Ik stop hoor. Succes met jezelf, TS.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175701099
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:12 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Dan zet je het in je agenda in plaats van op een bord.
Dat zou zeker kunnen. Alleen als ik dan de bank stofzuig zoals 2 weken terug krijg ik te horen; Waarom heb je de bank gestofzuigd dat wilde ik zelf doen. Dat bedoel ik dus.
pi_175701101
Ze wil dat je poetst lamlul.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175701110
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Schema goede. 1 week voordat ik wegging zei ik; Wat denk je van een memo bord die heb ik nog op zolder liggen? Zegt ze; Goed idee gaan we doen!

Dag later hebben we het er weer over zegt ze; Ja hallo hoezo heb jij een memo bord nodig

WISPELTURIGHEID WAT WIL JE NU
Waarom heb je zelf dat memobord niet van zolder gehaald en gebruikt dan? Als je hem direct succesvol proactief in gebruik had genomen was het in één oogopslag duidelijk waar dat memobord voor was, omdat er dan allemaal huishoudelijke taken op stonden. :')
  woensdag 13 december 2017 @ 19:14:12 #45
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_175701126
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze wil dat je poetst lamlul.
Nee, dat wilde ze zelf doen.

:'(
pi_175701127
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:13 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wat :'(?

Ik stop hoor. Succes met jezelf, TS.
Wat wat? Ik bedoel aan te geven dat ik weer heel veel andere dingen doe zoals het hoort en ook veel meer als zij. Ook toen ik nog werkte etc. Dus wat dat betreft en dat ging altijd goed.
pi_175701132
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:13 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat zou zeker kunnen. Alleen als ik dan de bank stofzuig zoals 2 weken terug krijg ik te horen; Waarom heb je de bank gestofzuigd dat wilde ik zelf doen. Dat bedoel ik dus.
Maar jullie relatie was zo intens, de vrouw van je leven.
pi_175701140
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:12 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat kan maar als ze dat niet wilt? Ik wil niks tegen haar zin doen.
Afgaande op hoe jij je hier presenteert vraag ik me af of ze letterlijk heeft gezegd dat je geen memobord nodig had.
Of dat ze met rollende ogen heeft verzucht dat het belachelijk is dat jij als volwassen man een memobord nodig hebt.

Jij gaat me vast verzekeren dat het eerste scenario klopt. En toch ga ik er dan voor kiezen dat niet voetstoots aan te nemen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175701144
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:14 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Maar jullie relatie was zo intens, de vrouw van je leven.
Dat is ze ook nog steeds alleen moet ze gewoon duidelijker zijn wat ze wil, dat is alles en ik moet meer doen.
pi_175701149
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:03 schreef Samzz het volgende:
Zijn er serieus 7 topics nodig om TS wat aan t verstand te peuteren :{. Damn.
Er valt weinig aan het verstand te peuteren eerlijk gezegd. Want al die gewoontes en de 'ja maar' houding die veranderen toch nooit meer. En de relatie wordt waarschijnlijk ook niets meer. Maar het is veel te pril voor TS om dat te beseffen, dus daar is het topic ook niet nuttig voor.

Misschien kunnen we hem hier nog wat steunen en opvangen als de waarheid gaat doordringen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175701163
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:14 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat is ze ook nog steeds alleen moet ze gewoon duidelijker zijn wat ze wil, dat is alles en ik moet meer doen.
Ze MOET helemaal niks!
pi_175701174
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:13 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat zou zeker kunnen. Alleen als ik dan de bank stofzuig zoals 2 weken terug krijg ik te horen; Waarom heb je de bank gestofzuigd dat wilde ik zelf doen. Dat bedoel ik dus.
Is niet heel handig gecommuniceerd nee, maar daar had je eerder met je ex in wording een open gesprek over moeten aangaan: hoe stemmen we onze verwachtingen op elkaar af en in hoeverre kan de ander daaraan voldoen?
pi_175701177
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Afgaande op hoe jij je hier presenteert vraag ik me af of ze letterlijk heeft gezegd dat je geen memobord nodig had.
Of dat ze met rollende ogen heeft verzucht dat het belachelijk is dat jij als volwassen man een memobord nodig hebt.

Jij gaat me vast verzekeren dat het eerste scenario klopt. En toch ga ik er dan voor kiezen dat niet voetstoots aan te nemen.
Nee het was mijn voorstel dat memo bord en ze vond het een goed idee, maar dag later weer niet.
  woensdag 13 december 2017 @ 19:15:58 #54
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175701197
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:11 schreef AnoniemH het volgende:

WISPELTURIGHEID WAT WIL JE NU
Zonder jou verder :7

Accept and move on :')
pi_175701199
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:15 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee het was mijn voorstel dat memo bord en ze vond het een goed idee, maar dag later weer niet.
Ik geloof niet dat het zo gegaan is.

En nu?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175701200
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:15 schreef Chai het volgende:

[..]

Is niet heel handig gecommuniceerd nee, maar daar had je eerder met je ex in wording een open gesprek over moeten aangaan: hoe stemmen we onze verwachtingen op elkaar af en in hoeverre kan de ander daaraan voldoen?
Die gesprekken hebben we zo vaak gevoerd maar dan zegt ze A en doet B, weer wispelturigheid. Waarom denk je dat ze nu bij psych loopt?
pi_175701211
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat het zo gegaan is.

En nu?
Dat moet jij weten lol. Ik weet het wel zeker namelijk.
pi_175701221
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat het zo gegaan is.

En nu?
Na 14 jaar bleek het memobord niet de oplossing.
pi_175701222
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:15 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ze MOET helemaal niks!
Wel als ze met mij verder wil natuurlijk anders niet idd.
pi_175701236
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:16 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Die gesprekken hebben we zo vaak gevoerd maar dan zegt ze A en doet B, weer wispelturigheid. Waarom denk je dat ze nu bij psych loopt?
Om voor zichzelf te leren kiezen?
pi_175701239
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:16 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat moet jij weten lol. Ik weet het wel zeker namelijk.
En daar zit je probleem. Al zeven topics en een groot deel van je relatie lang.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175701243
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:16 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Die gesprekken hebben we zo vaak gevoerd maar dan zegt ze A en doet B, weer wispelturigheid. Waarom denk je dat ze nu bij psych loopt?
Omdat ze gek van jou wordt, want blijkbaar ben je een hulpeloos hoopje zonder haar. Ze is je moeder niet.
pi_175701247
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:16 schreef AnoniemH het volgende:

Wel als ze met mij verder wil natuurlijk anders niet idd.
Oh, want anders maak jij het uit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 13 december 2017 @ 19:17:10 #64
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175701248
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:16 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Wel als ze met mij verder wil natuurlijk anders niet idd.
Maar dat wil ze toch niet? Of is ze daar ook wispelturig?
pi_175701256
Meestal wil ik stangen en zeuren maar oprecht kut deze situatie en sterkte gewenst.

Wel is dit helaas het begin van het einde. Soms komt het goed maar blijkt dit van korte duur.

Ik hoop dat je eruit komt.
pi_175701258
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:16 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Wel als ze met mij verder wil natuurlijk anders niet idd.
En dat wil ze dus niet meer. Punt.
pi_175701259
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:16 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Die gesprekken hebben we zo vaak gevoerd maar dan zegt ze A en doet B, weer wispelturigheid. Waarom denk je dat ze nu bij psych loopt?
Ja, waarom loopt ze bij de psycholoog? Hebben jullie het daarover gehad?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175701264
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:16 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Om voor zichzelf te leren kiezen?
Vooral om voor zichzelf op te komen. Praten, ook op werk etc.
pi_175701267
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:16 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Wel als ze met mij verder wil natuurlijk anders niet idd.
Ja, maak even een lijstje wat ze allemaal moet van jou, dan kan je dat vrijdag met haar bespreken.
pi_175701272
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En daar zit je probleem. Al zeven topics en een groot deel van je relatie lang.
Ik zat er zelf bij lieverd.
  woensdag 13 december 2017 @ 19:17:53 #71
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175701285
quote:
15s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, want anders maak jij het uit.
_O-
pi_175701288
quote:
15s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, want anders maak jij het uit.
Nee maar jij hebt toch ook bepaalde eisen in een relatie? Iedereen wel denk ik.
pi_175701299
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:17 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Vooral om voor zichzelf op te komen. Praten, ook op werk etc.
HET WERKT! Ze kiest voor zichzelf! ^O^
pi_175701302
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:17 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Maar dat wil ze toch niet? Of is ze daar ook wispelturig?
Ze twijfelt nog steeds. Afspraak ziekenhuis staat nog, ring nog om etc.
pi_175701314
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:17 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik zat er zelf bij lieverd.
Dat klopt schat.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175701331
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:16 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Wel als ze met mij verder wil natuurlijk anders niet idd.
Maar dat wil ze niet
  woensdag 13 december 2017 @ 19:19:35 #77
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175701355
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:18 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze twijfelt nog steeds. Afspraak ziekenhuis staat nog, ring nog om etc.
Nee, dan is dat jouw interpretatie van het feit dat ze twijfelt. Ze zegt andere dingen toch?
pi_175701364
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar dat wil ze niet
Daar is ze nog niet over uit lieve schat. Anders wil je niet een boek kopen omgaan met a 25 euro wat je eigenlijk niet kunt missen, draag je je ring niet meer, annuleer je die afspraak etc. Ze laat het nog open.
pi_175701384
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:19 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Nee, dan is dat jouw interpretatie van het feit dat ze twijfelt. Ze zegt andere dingen toch?
Ze zegt niet dat ze niet meer verder wil. Ze zegt alleen dat ze twijfelt of het goed komt. Enige wat ik kan doen is die twijfel wegnemen.
pi_175701385
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:19 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Daar is ze nog niet over uit lieve schat. Anders wil je niet een boek kopen omgaan met a 25 euro wat je eigenlijk niet kunt missen, draag je je ring niet meer, annuleer je die afspraak etc. Ze laat het nog open.
Nee. Dat maakt het definitief, dat heeft soms tijd nodig.
pi_175701392
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:18 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze twijfelt nog steeds. Afspraak ziekenhuis staat nog, ring nog om etc.
Die afspraak op dit punt door laten gaan zou echt heel dom zijn. Samen kinderen willen terwijl je qua communicatie totaal vastloopt in je relatie :')_!

Is waarschijnlijk puur nog niet afgezegd, omdat ze het beëindigen van de intensieve relatie met jou ook nog even moet laten bezinken. Net als die ring.
  woensdag 13 december 2017 @ 19:20:47 #82
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175701405
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:19 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Anders wil je niet een boek kopen omgaan met a 25 euro
Interessant boek.
pi_175701414
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:20 schreef Chai het volgende:

[..]

Die afspraak op dit punt door laten gaan zou echt heel dom zijn. Samen kinderen willen terwijl je qua communicatie totaal vastloopt in je relatie :')_!

Is waarschijnlijk puur nog niet afgezegd, omdat ze het beëindigen van de intensieve relatie met jou ook nog even moet laten bezinken. Net als die ring.
Die afspraak is niet meteen kinderen.... We zouden daarna nog 4-5x moeten komen, is een termijn van maanden.
pi_175701419
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:17 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Vooral om voor zichzelf op te komen. Praten, ook op werk etc.
Heeft gewerkt ^O^

Ze heeft het leuk met collega’s, ontdekt dat ze een eigen mening heeft in de relatie en zich niet voortdurend hoeft aan te passen aan jou. En dat maakt haar aan het twijfelen of ze deze relatie wel wil.

Nou, FOEI VRIENDIN VAN TS! :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175701423
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:19 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Daar is ze nog niet over uit lieve schat. Anders wil je niet een boek kopen omgaan met a 25 euro wat je eigenlijk niet kunt missen, draag je je ring niet meer, annuleer je die afspraak etc. Ze laat het nog open.
Een stigmatiserend boek gaat je niet helpen vrees ik. Haar misschien wel, zodat ze inziet welk effect jouw gedrag op haar heeft, en ze makkelijker kan kiezen voor zichzelf.
  woensdag 13 december 2017 @ 19:22:04 #86
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175701448
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:21 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Een stigmatiserend boek gaat je niet helpen vrees ik. Haar misschien wel, zodat ze inziet welk effect jouw gedrag op haar heeft, en ze makkelijker kan kiezen voor zichzelf.
Nou ben je zelf aan het stigmatiseren.
pi_175701463
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Heeft gewerkt ^O^

Ze heeft het leuk met collega’s, ontdekt dat ze een eigen mening heeft in de relatie en zich niet voortdurend hoeft aan te passen aan jou. En dat maakt haar aan het twijfelen of ze deze relatie wel wil.

Nou, FOEI VRIENDIN VAN TS! :(
Twijfelen mag daar zijn we mensen voor. Het is niet zo dat ik haar die twijfel kwalijk neem, alleen het momentum, zeker nu ik bezig was alles op orde te krijgen, begrijp je dat?
  woensdag 13 december 2017 @ 19:22:57 #88
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175701487
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:21 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Die afspraak is niet meteen kinderen.... We zouden daarna nog 4-5x moeten komen
Ik neem aan dat jullie nog minstens één keer moeten komen ja. Of in ieder geval jij :7
pi_175701488
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:22 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Nou ben je zelf aan het stigmatiseren.
Stigmatiseren doen we allemaal.
pi_175701507
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:20 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze zegt niet dat ze niet meer verder wil. Ze zegt alleen dat ze twijfelt of het goed komt. Enige wat ik kan doen is die twijfel wegnemen.
Ik hoop voor je dat ze deze topics in ieder geval nooit leest want dan is het zeker over
pi_175701525
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:20 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze zegt niet dat ze niet meer verder wil. Ze zegt alleen dat ze twijfelt of het goed komt. Enige wat ik kan doen is die twijfel wegnemen.
Hier ga je weer fout. Jij kunt niet in de toekomst kijken. En niet garanderen dat alle twijfels over de relatie zullen verdwijnen.

Het is aan haar om te beslissen of ze de gok wil aangaan met je verder te gaan. En te ervaren of de zaken waarover ze twijfelt inderdaad veranderen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175701533
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:22 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Twijfelen mag daar zijn we mensen voor. Het is niet zo dat ik haar die twijfel kwalijk neem, alleen het momentum, zeker nu ik bezig was alles op orde te krijgen, begrijp je dat?
Nee. Je komt heel egoïstisch over nu.

Had je liever gehad dat ze nog een jaar met je doorging in een leugen terwijl jij probeert je shit op orde te krijgen?

Je bent nu al boos dat ze nooit haar twijfels heeft laten weten (zeg je). Dan ga je een jaar later niet blijer zijn, als de bom dan barst. Met mogelijk ook nog een kind in het spel.
Ben blij dat het nu gebeurt, nu jij in een verbeter momentum zit en jullie de vrijheid hebben om ongebonden naar de relatie te kijken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175701536
Begrijp je, snap je, weet je????

En ondertussen gewoon zelf helemaal niets begrijpen snappen of weten :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175701545
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hier ga je weer fout. Jij kunt niet in de toekomst kijken. En niet garanderen dat alle twijfels over de relatie zullen verdwijnen.

Het is aan haar om te beslissen of ze de gok wil aangaan met je verder te gaan. En te ervaren of de zaken waarover ze twijfelt inderdaad veranderen.
Dat heb ik ook gezegd. Ik kan niet in de toekomst kijken, letterlijk en ik heb ook gezegd; Durf je de gok te wagen om het op te geven? Dat is iets waar ze zelf achter moet komen.
pi_175701571
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:22 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Twijfelen mag daar zijn we mensen voor. Het is niet zo dat ik haar die twijfel kwalijk neem, alleen het momentum, zeker nu ik bezig was alles op orde te krijgen, begrijp je dat?
Het heeft je 2 jaar gekost om eindelijk iets op gang te komen (want wat heb je echt gedaan? Je hebt alleen een begin gemaakt)
Niet vreemd als dat misschien voor haar dus te lang heeft geduurt achteraf?
pi_175701584
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee. Je komt heel egoïstisch over nu.
Vanaf Augustus was ik bezig alles op orde te krijgen en in November kreeg ik het te horen. Waarom geef je mij die kans niet het te regelen? Of waarom zo laat nogmaals.
  woensdag 13 december 2017 @ 19:25:27 #97
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175701586
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:24 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gezegd. Ik kan niet in de toekomst kijken, letterlijk en ik heb ook gezegd; Durf je de gok te wagen om het op te geven? Dat is iets waar ze zelf achter moet komen.
Ok. Slotje.
pi_175701599
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het heeft je 2 jaar gekost om eindelijk iets op gang te komen (want wat heb je echt gedaan? Je hebt alleen een begin gemaakt)
Niet vreemd als dat misschien voor haar dus te lang heeft geduurt achteraf?
Ik liep eerst 2 jaar bij instanties he. Vriendin ook meegeweest naar Altrecht enz. We hebben niet stilgezeten 2 jaar lang.
pi_175701606
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:25 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Ok. Slotje.
Dat maak ik zelf wel uit.
  woensdag 13 december 2017 @ 19:26:24 #100
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175701616
Nee, dat doet een modje :s)
pi_175701624
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:20 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze zegt niet dat ze niet meer verder wil. Ze zegt alleen dat ze twijfelt of het goed komt. Enige wat ik kan doen is die twijfel wegnemen.

"Schat, luister: Financiele zaken, komt goed want ik ga vrijdag solliciteren. Huishouden, niet druk over maken, jij moet gewoon wat duidelijker zijn. Genegenheid, zit al goed hoor, we hebben goede sex. Vrijheid, niet nodig, je mag van mij alles. Dus, geloof je me als ik je zeg dat het allemaal goed komt?"
  woensdag 13 december 2017 @ 19:26:39 #102
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175701629
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:26 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat maak ik zelf wel uit.
Nee :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175701635
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:25 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Vanaf Augustus was ik bezig alles op orde te krijgen en in November kreeg ik het te horen. Waarom geef je mij die kans niet het te regelen? Of waarom zo laat nogmaals.
Zie mijn aanvulling op mijn post.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175701639
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:26 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat maak ik zelf wel uit.
Mwah denk dat de mods op een gegeven moment ook wel zien dat dit topic nergens heen gaat
Het is niet alsof je wat met het advies doet
pi_175701669
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mwah denk dat de mods op een gegeven moment ook wel zien dat dit topic nergens heen gaat
Het is niet alsof je wat met het advies doet
Jawel. Dankzij bepaalde tips ga ik haar anders benaderen deze week sowieso.
  woensdag 13 december 2017 @ 19:27:42 #106
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175701674
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het is niet alsof je wat met het advies doet
Dat is niet waar: hij slaat het allemaal in de wind :s)
pi_175701682
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:26 schreef Raskolnikow het volgende:


"Schat, luister: Financiele zaken, komt goed want ik ga vrijdag solliciteren. Huishouden, niet druk over maken, jij moet gewoon wat duidelijker zijn. Genegenheid, zit al goed hoor, we hebben goede sex. Vrijheid, niet nodig, je mag van mij alles. Dus, geloof je me als ik je zeg dat het allemaal goed komt?"

En ik denk dat al die factoren amper een rol spelen in haar beslissing dat ze misschien niet verder wil. Op genegenheid na misschien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175701686
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:26 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat maak ik zelf wel uit.
Jij bent niet in staat dit los te laten en blijft topics openen, als een mod niet voor je gaat slotten.

En wij voeden dit met zijn allen door te blijven reageren. :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175701692
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ik denk dat al die factoren amper een rol spelen in haar beslissing dat ze misschien niet verder wil. Op genegenheid na misschien.
Wat is het dan denk jij?
pi_175701705
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:27 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Dat is niet waar: hij slaat het allemaal in de wind :s)
:D
pi_175701708
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:27 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Jawel. Dankzij bepaalde tips ga ik haar anders benaderen deze week sowieso.
Niet veranderen maar anders benaderen. Manipuleren heet dat.
  woensdag 13 december 2017 @ 19:28:38 #112
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175701725
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jij bent niet in staat dit los te laten en blijft topics openen, als een mod niet voor je gaat slotten.

En wij voeden dit met zijn allen door te blijven reageren. :@
Wat moet je anders op je woensdagavond dan? ;(
pi_175701735
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:28 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Niet veranderen maar anders benaderen. Manipuleren heet dat.
Ja ook veranderen duh.
  woensdag 13 december 2017 @ 19:29:18 #114
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175701756
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:27 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Jawel. Dankzij bepaalde tips ga ik haar anders benaderen deze week sowieso.
Van achteren? :7
pi_175701758
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:28 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja ook veranderen duh.
Oh, vertel, hoe ga je dat doen?
pi_175701759
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:28 schreef AnoniemH het volgende:

Wat is het dan denk jij?
Ik denk dat ze je karakter niet meer aan kan. Ik gil al van binnen in 24 uur. Laat staan 14 jaar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175701767
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:12 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat kan maar als ze dat niet wilt? Ik wil niks tegen haar zin doen.
Smoes nummer 1
Valt mij heel erg op in deze topic, zodra je vriendin wat zegt dan doe je het niet. Of heb je een smoes klaar staan. Als je vriendin vraagt spring van de brug, doe je het dan ook...????

Zo ook met die sollicitatie, vriendin zegt nee doe maar niet, verzet maar en jij zegt ja mam zal ik doen..
Ipv van dat je als 31-jarige zegt nee lieverd ik ga er naar toe want ik moet werk zien te krijgen, we (ik) hebben het nodig. Zo kan zij ook zien kijk hij wil afhankelijk van mij zijn, hij probeert wat van zijn leven te maken en neemt zijn verantwoordelijkheid!

Zo ook vrijdag langs gaan voor een blouse, waarbij je hoopt dat je vriendin er is. Ipv dat je donderdag in telefoongesprek aangeeft, ik heb een blouse nodig, kun je die voor mij buiten aan de deur hangen. Of vragen, ik wil graag dan en dan langskomen voor kleding en huisdieren, zou je dan even wat anders willen doen. Dan geef je bij je vriendin aan dat je haar grenzen (rust en tijd) respecteerd. Je bent veel te afhankelijk van je vriendin...
pi_175701820
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:27 schreef AnoniemH het volgende:

Jawel. Dankzij bepaalde tips ga ik haar anders benaderen deze week sowieso.
Wat ga je zeggen dan morgen? En wat ga je doen als zij zegt dat ze niet wil dat je gaat solliciteren, omdat ze niet wil dat je bij haar in huis komt wonen?

Of wat nou als je niet aangenomen wordt, omdat het je een beetje aan concentratie ontbrak om je voor te bereiden?

Stel he.. Het lukt je niet om alles te verwerpen wat ze zegt.. Stel, wat ga je dan zeggen tijdens het gesprek?
pi_175701842
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jij bent niet in staat dit los te laten en blijft topics openen, als een mod niet voor je gaat slotten.

En wij voeden dit met zijn allen door te blijven reageren. :@
Ben best benieuwd naar het topic 'Hoe kan ik mijn ex terugwinnen?'

Hoop uiteraard wel dat hij zich er kranig doorheen slaat, maar verwacht het niet.
pi_175701848
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik denk dat ze je karakter niet meer aan kan. Ik gil al van binnen in 24 uur. Laat staan 14 jaar.
Ze vind mijn karakter dus wie ik ben en hoe ik ben juist erg leuk. Daar is ze ook op gevallen zegt ze zelf. Mijn humor, liefde etc dat soort dingen. Dat dit nu speelt is wel iets wat vaker voorkomt in lange relaties.
pi_175701853
Heb je al naar woonruimte gezocht in de omgeving van haar, Anoniem?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175701855
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:29 schreef cyberterrorist het volgende:

[..]

Smoes nummer 1
Valt mij heel erg op in deze topic, zodra je vriendin wat zegt dan doe je het niet. Of heb je een smoes klaar staan. Als je vriendin vraagt spring van de brug, doe je het dan ook...????

Zo ook met die sollicitatie, vriendin zegt nee doe maar niet, verzet maar en jij zegt ja mam zal ik doen..
Ipv van dat je als 31-jarige zegt nee lieverd ik ga er naar toe want ik moet werk zien te krijgen, we (ik) hebben het nodig. Zo kan zij ook zien kijk hij wil afhankelijk van mij zijn, hij probeert wat van zijn leven te maken en neemt zijn verantwoordelijkheid!

Zo ook vrijdag langs gaan voor een blouse, waarbij je hoopt dat je vriendin er is. Ipv dat je donderdag in telefoongesprek aangeeft, ik heb een blouse nodig, kun je die voor mij buiten aan de deur hangen. Of vragen, ik wil graag dan en dan langskomen voor kleding en huisdieren, zou je dan even wat anders willen doen. Dan geef je bij je vriendin aan dat je haar grenzen (rust en tijd) respecteerd. Je bent veel te afhankelijk van je vriendin...
Dat ben ik ook van plan.
pi_175701884
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:31 schreef AnoniemH het volgende:

Ze vind mijn karakter dus wie ik ben en hoe ik ben juist erg leuk. Daar is ze ook op gevallen zegt ze zelf. Mijn humor, liefde etc dat soort dingen. Dat dit nu speelt is wel iets wat vaker voorkomt in lange relaties.
Oh, maar lief en grappig zijn en heel erg irriteren kunnen prima samen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 13 december 2017 @ 19:32:27 #124
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175701896
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Heb je al naar woonruimte gezocht in de omgeving van haar, Anoniem?
Wel een goed idee :Y je kunt altijd nog buren worden :Y

Beter een goede buur...
pi_175701911
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:30 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Wat ga je zeggen dan morgen? En wat ga je doen als zij zegt dat ze niet wil dat je gaat solliciteren, omdat ze niet wil dat je bij haar in huis komt wonen?

Of wat nou als je niet aangenomen wordt, omdat het je een beetje aan concentratie ontbrak om je voor te bereiden?

Stel he.. Het lukt je niet om alles te verwerpen wat ze zegt.. Stel, wat ga je dan zeggen tijdens het gesprek?
Ik ga zeggen dat ze nogmaals gebeld hebben en dat ze vroegen of ik morgen(vrijdag) langs wil komen en wat zij ervan vind. Huis staat op beide namen en zoals ik haar ken zet ze mij niet op straat, ook niet als het mis gaat, zo zit ze niet in elkaar. Wat als ik niet aangenomen word? Verder solliciteren?
pi_175701925
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:31 schreef Isabeau het volgende:
Heb je al naar woonruimte gezocht in de omgeving van haar, Anoniem?
Ik sta daar nog ingeschreven en we huren samen he. Het is niet haar huis ofzo.
pi_175701933
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:32 schreef IrishBastard het volgende:

Wel een goed idee :Y je kunt altijd nog buren worden :Y

Beter een goede buur...
:D Hij zoekt daar werk, zijn vrienden wonen daar. Is niet gek om voor die sollicitatie te kijken of er mogelijkheden zijn mocht hij die baan krijgen. Beetje pro-actieve houding.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175701946
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:33 schreef AnoniemH het volgende:

Ik sta daar nog ingeschreven en we huren samen he. Het is niet haar huis ofzo.
Ik kan je garanderen dat de kantonrechter daar anders over zal beslissen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175701955
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:32 schreef AnoniemH het volgende:

Ik ga zeggen dat ze nogmaals gebeld hebben en dat ze vroegen of ik morgen(vrijdag) langs wil komen en wat zij ervan vind. Huis staat op beide namen en zoals ik haar ken zet ze mij niet op straat, ook niet als het mis gaat, zo zit ze niet in elkaar. Wat als ik niet aangenomen word? Verder solliciteren?
Waarom is het relevant wat zij er van vindt? En weet je zeker dat je weet hoe ze in elkaar zit?
pi_175701957
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:32 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Wat als ik niet aangenomen word?
Was toch allemaal zo zeker?

Maar ga inderdaad op zoek naar een eigen huisje
Denk dat ze blij is als je wat (zelfstandig) maakt van je leven
pi_175701960
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kan je garanderen dat de kantonrechter daar anders over zal beslissen.
Zo zit zij niet in elkaar. Dat wil ze ook helemaal niet ofzo. Die laat nog geen vreemd kind aan de deur staan echt niet.
  woensdag 13 december 2017 @ 19:34:42 #132
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175701972
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Beetje pro-actieve houding.
Mwah, weet niet of je nou niet een beetje veel van TS vraagt hoor ;(
pi_175701986
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:34 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zo zit zij niet in elkaar. Dat wil ze ook helemaal niet ofzo. Die laat nog geen vreemd kind aan de deur staan echt niet.
Jij bent geen kind
pi_175701990
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:34 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Waarom is het relevant wat zij er van vindt? En weet je zeker dat je weet hoe ze in elkaar zit?
Omdat ik nog in ons huis moet zijn? Ik wil niet dat ze dalijk zichzelf kapot schrikt als ik daar aan de deur sta onverwachts. Dat laatste ik denk van wel maar een mens kan veranderen.
pi_175701995
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:35 schreef Chai het volgende:

[..]

Jij bent geen kind
Anders neem je alles letterlijk
pi_175701996
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:34 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zo zit zij niet in elkaar. Dat wil ze ook helemaal niet ofzo. Die laat nog geen vreemd kind aan de deur staan echt niet.
Echter woon je wel al een tijdje niet meer in je eigen huis
  woensdag 13 december 2017 @ 19:35:36 #137
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175702000
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:35 schreef Chai het volgende:

[..]

Jij bent geen kind
Hij is wel vreemd.
pi_175702016
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:35 schreef Sarabi het volgende:

Echter woon je wel al een tijdje niet meer in je eigen huis
En als hij die baan niet krijgt is er ook niet echt een dwingende reden om bij haar in te wonen. Moet je ook niet willen, als iemand geen relatie meer wil.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175702019
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Echter woon je wel al een tijdje niet meer in je eigen huis
Ja omdat ze rust wil en wil nadenken maar als ik voor inkomen zorg en mijn eigen bonen dop, dat is een andere situatie. Overigens kan ik gewoon binnen enz hoor.
pi_175702027
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:36 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja omdat ze rust wil en wil nadenken maar als ik voor inkomen zorg en mijn eigen bonen dop, dat is een andere situatie. Overigens kan ik gewoon binnen enz hoor.
Als.....
pi_175702034
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Als.....
Ja als idd
pi_175702057
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:33 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik sta daar nog ingeschreven en we huren samen he. Het is niet haar huis ofzo.
In deel 5 en 6 kon je nog niet solliciteren omdat niet duidelijk was of je daar nog kon wonen.
pi_175702071
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:35 schreef AnoniemH het volgende:

Omdat ik nog in ons huis moet zijn? Ik wil niet dat ze dalijk zichzelf kapot schrikt als ik daar aan de deur sta onverwachts. Dat laatste ik denk van wel maar een mens kan veranderen.
"een mens" is al veranderd. :)

Dat jij in jullie huis moet zijn is geen antwoord op de vraag waarom het relevant is wat zij van de sollicitatie vindt. Daar kan je simpelweg voor teksten dat je van xx tot xx in huis wil zijn om spullen te halen, vanwege een sollicitatie.

Dus nogmaals, waarom is het relevant om morgen te bellen en haar te vragen wat ze denkt over de sollicitatie? Welke vraag wil je eigenlijk stellen, maar probeer je vakkundig weg te werken in manipulatie?Of zelfbedrog.
pi_175702077
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:20 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze zegt niet dat ze niet meer verder wil. Ze zegt alleen dat ze twijfelt of het goed komt. Enige wat ik kan doen is die twijfel wegnemen.
Wees er van bewust dat ze mogelijk twijfelt over het vraagstuk of ze de relatie aan moet houden. Dat is iets anders dan twijfel over het verbreken ervan.
pi_175702082
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:37 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

In deel 5 en 6 kon je nog niet solliciteren omdat niet duidelijk was of je daar nog kon wonen.
Dat is toch ook niet duidelijk? Ik weet wat je bedoelt maar ik ga niet bij iemand wonen als die persoon dat niet wilt, iets met respect.
pi_175702096
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:38 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Wees er van bewust dat ze mogelijk twijfelt over het vraagstuk of ze de relatie aan moet houden. Dat is iets anders dan twijfel over het verbreken ervan.
Wat bedoel je hiermee?
pi_175702108
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:35 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Omdat ik nog in ons huis moet zijn? Ik wil niet dat ze dalijk zichzelf kapot schrikt als ik daar aan de deur sta onverwachts. Dat laatste ik denk van wel maar een mens kan veranderen.
Enkele posts hierboven zei je nog dat je haar wou voorstellen om even weg te gaan zodat jij je spullen kon pakken zodat je haar vraag om rust respecteert.
  woensdag 13 december 2017 @ 19:39:38 #148
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175702124
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:36 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja als idd
Maar ff hè: waarom ga je haar vragen wat ze van je sollicitatie vindt? Je doet de aanname dat dat de holy grail is,net als alle andere aannames die je doet

Je kunt het gesprek ook even naar een hoger niveau tillen en aangeven dat je er mee zit, wilt begrijpen wat er in haar om gaat en vragen wat nou eigenlijk de redenen zijn: concreter kun je het niet krijgen lijkt me.

Is geen makkelijk gesprek, maar gaat je veel verder brengen dan speculatie en proberen te overtuigen op basis van die speculatie :')
pi_175702133
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:39 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Enkele posts hierboven zei je nog dat je haar wou voorstellen om even weg te gaan zodat jij je spullen kon pakken zodat je haar vraag om rust respecteert.
Dat hoor ik van haar wel he. Ik laat het volledig aan haar.
pi_175702141
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:39 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Maar ff hè: waarom ga je haar vragen wat ze van je sollicitatie vindt? Je doet de aanname dat dat de holy grail is,net als alle andere aannames die je doet

Je kunt het gesprek ook even naar een hoger niveau tillen en aangeven dat je er mee zit, wilt begrijpen wat er in haar om gaat en vragen wat nou eigenlijk de redenen zijn: concreter kun je het niet krijgen lijkt me.

Is geen makkelijk gesprek, maar gaat je veel verder brengen dan speculatie en proberen te overtuigen op basis van die speculatie :')
Ga ik ook doen op zeker.
pi_175702143
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:38 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat is toch ook niet duidelijk? Ik weet wat je bedoelt maar ik ga niet bij iemand wonen als die persoon dat niet wilt, iets met respect.
Dan is de vraag of ze je al of niet uit huis zal zetten toch ook niet relevant?
pi_175702171
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:40 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Dan is de vraag of ze je al of niet uit huis zal zetten toch ook niet relevant?
Nouja je weet nooit toch? Ik heb geen idee wat dat betreft.
  woensdag 13 december 2017 @ 19:41:17 #153
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175702188
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:38 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee?
Het een is zoeken naar redenen om te verbreken, het ander naar redenen om aan te houden. Nogal een andere mindset.
pi_175702189
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:40 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nouja je weet nooit toch? Ik heb geen idee wat dat betreft.
Je spreekt jezelf steeds tegen TS. Zie je dat zelf echt niet?
pi_175702212
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:31 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat ben ik ook van plan.
Ik bedoel daarmee dat je vriendin dan even uit het huis/appartement weg gaat, zodat zij jou niet onder ogen hoeft te komen en gedwongen wordt om met jou in gesprek te gaan.

Maar ts je antwoord niet op mijn vraag... Als je vriendin zegt spring van de brug, doe je het dan ook?

Ik krijg heel erg het idee dat je alleen wil lezen wat er in jou straatje past...
pi_175702218
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:41 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf steeds tegen TS. Zie je dat zelf echt niet?
Snap je het nu niet? Aan de ene kant geeft ze mij die twijfel, aan de andere kant denk ik zo is ze niet etc etc.
pi_175702228
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:41 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Snap je het nu niet? Aan de ene kant geeft ze mij die twijfel, aan de andere kant denk ik zo is ze niet etc etc.
JIJ spreekt JEZELF tegen. Zie je dat niet?
pi_175702239
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:41 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Het een is zoeken naar redenen om te verbreken, het ander naar redenen om aan te houden. Nogal een andere mindset.
Zeker zo en zo denkt ze continu precies wat jij zegt. De ene kant van haar zegt verbreken, de andere zegt aanhouden. Dat zijn haar woorden.
pi_175702247
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:42 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

JIJ spreekt JEZELF tegen. Zie je dat niet?
Voorbeeld?
  woensdag 13 december 2017 @ 19:43:01 #160
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175702250
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:41 schreef cyberterrorist het volgende:

[..]

Ik krijg heel erg het idee dat je alleen wil lezen wat er in jou straatje past...
Hij niet alleen. Ik doe al drie pagina's mijn best keihard te trollen en er reageert niemand :'( :'(
pi_175702254
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:41 schreef cyberterrorist het volgende:

[..]

Ik bedoel daarmee dat je vriendin dan even uit het huis/appartement weg gaat, zodat zij jou niet onder ogen hoeft te komen en gedwongen wordt om met jou in gesprek te gaan.

Maar ts je antwoord niet op mijn vraag... Als je vriendin zegt spring van de brug, doe je het dan ook?

Ik krijg heel erg het idee dat je alleen wil lezen wat er in jou straatje past...
Waarom zou ik van die brug springen?
pi_175702282
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:42 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Voorbeeld?
Over je gesprek met haar vrijdag, over je sollicitatie, over je woonsituatie.
pi_175702286
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:43 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Waarom zou ik van die brug springen?
Omdat ze dat van je vraagt?

'ze' = jouw vriendin
pi_175702292
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:43 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Over je gesprek met haar vrijdag, over je sollicitatie, over je woonsituatie.
Waar spreek ik mijzelf tegen?
pi_175702303
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:44 schreef madam-april het volgende:

[..]

Omdat ze dat van je vraagt?
Dan springt ze lekker zelf :')
  woensdag 13 december 2017 @ 19:44:30 #166
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175702306
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:42 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zeker zo en zo denkt ze continu precies wat jij zegt. De ene kant van haar zegt verbreken, de andere zegt aanhouden. Dat zijn haar woorden.
Ff uitvinden welke kant wat is.


Maar de seks was goed toch? Dan zal de onderkant wel willen blijven, maar zit er toch iets in de rest van je gedrag :')
pi_175702325
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:44 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Ff uitvinden welke kant wat is.

Maar de seks was goed toch? Dan zal de onderkant wel willen blijven, maar zit er toch iets in de rest van je gedrag :')
Qua sex dat kan ze overal wel krijgen gok ik.
pi_175702353
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:44 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dan springt ze lekker zelf :')
Als ze zegt dat ze bij je weggaat als je niet springt?
pi_175702360
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:45 schreef madam-april het volgende:

[..]

Als ze zegt dat ze bij je weggaat als je niet springt?
Wat is dit een quiz?
pi_175702385
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:43 schreef IrishBastard het volgende:

Hij niet alleen. Ik doe al drie pagina's mijn best keihard te trollen en er reageert niemand :'( :'(
Ik grinnikte een klein beetje om je 'komen' grapje. Zo blij :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 13 december 2017 @ 19:46:40 #171
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175702399
*O*
  woensdag 13 december 2017 @ 19:47:02 #172
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175702415
Het zijn de kleine dingen.

^O^
  woensdag 13 december 2017 @ 19:47:21 #173
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175702423
Zou TS ook eens moeten beseffen ;(
pi_175702427
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:44 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Waar spreek ik mijzelf tegen?
In de afgelopen delen heb je verteld dat je vrijdag met haar in gesprek gaat, omdat je haar dan toch ziet want je moet thuis zijn voor je blouse. Enkele posts terug zeg je dat je voorstelt dat ze vrijdag weg gaat zodat jij je spullen kunt pakken voor je sollicitatie.

In de afgelopen delen heb je verteld dat het geen zin heeft om te solliciteren als je niet zeker weet dat je bij haar kan wonen. Vervolgens zeg je dat je daar zeker nog woont want ze zet je niet zomaar uit huis. Vervolgens zeg je dat je daar misschien toch niet woont want je wil daar misschien niet wonen.

Ik kan er nog wel meer opnoemen maar dan wil ik uren gaan schrijven en een nota sturen.
pi_175702448
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:47 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

In de afgelopen delen heb je verteld dat je vrijdag met haar in gesprek gaat, omdat je haar dan toch ziet want je moet thuis zijn voor je blouse. Enkele posts terug zeg je dat je voorstelt dat ze vrijdag weg gaat zodat jij je spullen kunt pakken voor je sollicitatie.

In de afgelopen delen heb je verteld dat het geen zin heeft om te solliciteren als je niet zeker weet dat je bij haar kan wonen. Vervolgens zeg je dat je daar zeker nog woont want ze zet je niet zomaar uit huis. Vervolgens zeg je dat je daar misschien toch niet woont want je wil daar misschien niet wonen.

Ik kan er nog wel meer opnoemen maar dan wil ik uren gaan schrijven en een nota sturen.
Conclusie ik twijfel dus. Ik verwacht overigens dat we praten. Zoals ik haar ken gaat ze toch dingen vragen enz.
pi_175702473
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:45 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Wat is dit een quiz?
Ja de 'hoe afhankelijk ben jij van je vriendin' quiz.. :')
pi_175702475
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:48 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Conclusie ik twijfel dus. Ik verwacht overigens dat we praten. Zoals ik haar ken gaat ze toch dingen vragen enz.
En als ze dat niet wil dan heb je vast een reden waarom je haar toch moet zien. Een blouse, de honden, wat dan ook.
pi_175702517
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:47 schreef Raskolnikow het volgende:

In de afgelopen delen heb je verteld dat je vrijdag met haar in gesprek gaat, omdat je haar dan toch ziet want je moet thuis zijn voor je blouse. Enkele posts terug zeg je dat je voorstelt dat ze vrijdag weg gaat zodat jij je spullen kunt pakken voor je sollicitatie.

In de afgelopen delen heb je verteld dat het geen zin heeft om te solliciteren als je niet zeker weet dat je bij haar kan wonen. Vervolgens zeg je dat je daar zeker nog woont want ze zet je niet zomaar uit huis. Vervolgens zeg je dat je daar misschien toch niet woont want je wil daar misschien niet wonen.

Ik kan er nog wel meer opnoemen maar dan wil ik uren gaan schrijven en een nota sturen.
Joh, het is toch voor hem ook allemaal wat onzeker. En heel veel dingen liggen niet eens in zijn handen. Dan is het moeilijk om te zien wat nou 'het goede' is. Van mij mag hij, eerst het ene idee en dan het andere. Ik vind er niks geks aan. Misschien bedenkt hij vrijdagochtend wel heel iets anders. Als mens mag je van gedachten veranderen hoor, staat geloof ik zelfs in de Rechten van de Mens :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175702549
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:44 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dan springt ze lekker zelf :')
Oh dan kun je er wel tegenin gaan. Maar zodra je vriendin zegt nee op een sollicitatie of nee op een memobord dan is ja lieverd zal ik doen.
Ipv dat je dan laat zien dat je een volwassen verantwoordelijke man bent van 31, gedraag je je als een baby die door mama toestemming moet krijgen...

Pff snap heel goed waarom jou vriendin rust en ruimte wil van jou!
pi_175702577
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Joh, het is toch voor hem ook allemaal wat onzeker. En heel veel dingen liggen niet eens in zijn handen. Dan is het moeilijk om te zien wat nou 'het goede' is. Van mij mag hij, eerst het ene idee en dan het andere. Ik vind er niks geks aan. Misschien bedenkt hij vrijdagochtend wel heel iets anders. Als mens mag je van gedachten veranderen hoor, staat geloof ik zelfs in de Rechten van de Mens :7
Het zou alleen goed voor TS zijn om in te zien dat hij zelf nogal wispelturig is terwijl hij van zijn vriendin eist dat ze duidelijk is.
pi_175702588
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:49 schreef Raskolnikow het volgende:

En als ze dat niet wil dan heb je vast een reden waarom je haar toch moet zien. Een blouse, de honden, wat dan ook.
Ja, èn wat dan nog? Er is niet de perfecte manier van reageren. De een zal het totaal niet op prijs stellen, de ander juist wel. Weten wij veel hoe zij denkt? Dat weet Anoniem momenteel niet eens goed, en hij heeft 14 jaar met haar doorgebracht. En ik denk dat welke actie dan ook van zijn kant nut heeft in het voortbestaan van de relatie, maar dat is weer iets heel anders
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175702645
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:38 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee?
Ja weet ik veel. Nooit verwacht dat je daarnaar zou vragen zeg.
pi_175702660
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:51 schreef Raskolnikow het volgende:

Het zou alleen goed voor TS zijn om in te zien dat hij zelf nogal wispelturig is terwijl hij van zijn vriendin eist dat ze duidelijk is.
Nou vooruit dan.

TS, je verandert soms van mening/plan/idee.

So what.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175702684
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:50 schreef cyberterrorist het volgende:

[..]

Oh dan kun je er wel tegenin gaan. Maar zodra je vriendin zegt nee op een sollicitatie of nee op een memobord dan is ja lieverd zal ik doen.
Ipv dat je dan laat zien dat je een volwassen verantwoordelijke man bent van 31, gedraag je je als een baby die door mama toestemming moet krijgen...

Pff snap heel goed waarom jou vriendin rust en ruimte wil van jou!
De reden waarom ik er niet tegenin ga NU is omdat dat een reden voor haar kan zijn om ermee te stoppen begrijp je? Ik wil haar niet boos maken nu ofzo.
pi_175702690
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou vooruit dan.

TS, je verandert soms van mening/plan/idee.

So what.
Jij denkt er anders over. Prima. ^O^
pi_175702768
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:54 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

De reden waarom ik er niet tegenin ga NU is omdat dat een reden voor haar kan zijn om ermee te stoppen begrijp je? Ik wil haar niet boos maken nu ofzo.
Even jezelf braaf opstellen en als het weer goed is kan je weer als vanouds doen?
pi_175702805
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:56 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Even jezelf braaf opstellen en als het weer goed is kan je weer als vanouds doen?
Nee maar nu is het zo dat ik vanwege angst haar niet de verkeerde kant op wil duwen. Wat logisch is lijkt mij. Je wil er alles aan doen. Van daaruit kan ik gaan werken aan mijzelf, ons etc.
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 19:57:41 #188
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175702807
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:54 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

De reden waarom ik er niet tegenin ga NU is omdat dat een reden voor haar kan zijn om ermee te stoppen begrijp je? Ik wil haar niet boos maken nu ofzo.
Ze heeft méér dan redenen genoeg om ermee te stoppen. Eentje meer of minder maakt niet uit.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175702825
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:54 schreef Raskolnikow het volgende:

Jij denkt er anders over. Prima. ^O^
Je snapt toch wel dat hij in zijn wanhoop steeds andere dingen bedenkt die op het moment van bedenken even briljant lijken en dan toch weer niet. En dan iets anders bedenkt? Ik vind dat echt niet raar. En ik ben ook van mening dat dat waarschijnlijk niet is hoe hij normaal zou reageren. Zonder de angst de liefde van zijn leven kwijt te raken. Ik zou niet al te veel ratio verwachten nu.

Daarbij weten wij helemaal niet of zijn vriendin/exvriendin het wel of niet leuk vindt uiteindelijk als hij wel of niet langs komt. Het kan echt alle kanten op.

We weten wel dat een video maken van alle gelukkige momenten samen, smeken, zeggen dat je niet zonder haar verder wilt leven allemaal domme ideeën zijn. Dus dan kunnen we toch nog iets betekenen voor hem 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175702826
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:57 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee maar nu is het zo dat ik vanwege angst haar niet de verkeerde kant op wil duwen. Wat logisch is lijkt mij. Je wil er alles aan doen. Van daaruit kan ik gaan werken aan mijzelf, ons etc.
Werken aan jezelf kan ook nu al.
pi_175702840
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ze heeft méér dan redenen genoeg om ermee te stoppen. Eentje meer of minder maakt niet uit.
Dat maakt wel uit. Die ene verkeerde manier van benaderen kan net vòldoende zijn om. Zker nu ze nog twijfelt moet ik uitkijken.
  woensdag 13 december 2017 @ 19:59:21 #192
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175702871
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:58 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Werken aan jezelf kan ook nu al.
Volgens mij is werken niet echt zijn ding.
pi_175702873
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:58 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Werken aan jezelf kan ook nu al.
Dat doe ik toch ook? Of denk je dat iemand anders zijn auto theorie zit te leren en vrijdag graag naar dat gesprek wil gaan? Je wil de wereld in 1 dag veranderen, dat gaat niet.
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 19:59:30 #194
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175702879
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:58 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat maakt wel uit. Die ene verkeerde manier van benaderen kan net vòldoende zijn om. Zker nu ze nog twijfelt moet ik uitkijken.
Ze weet toch al dat ze het uit wil maken. Gaat ze ook doen. Is voor haar ook veel beter.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 19:59:56 #195
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175702895
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:59 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat doe ik toch ook? Of denk je dat iemand anders zijn auto theorie zit te leren en vrijdag graag naar dat gesprek wil gaan? Je wil de wereld in 1 dag veranderen, dat gaat niet.
In 3 jaar ook niet blijkbaar.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175702898
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ze weet toch al dat ze het uit wil maken. Gaat ze ook doen. Is voor haar ook veel beter.
Dat weet ze nog niet nogmaals. En stop met deze troll, nogal opzichtig.
pi_175702914
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

In 3 jaar ook niet blijkbaar.
Ach ik ken mensen die 20 jaar doen om over 1 angst heen te stappen. Soms kosten dingen tijd.
pi_175702917
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je snapt toch wel dat hij in zijn wanhoop steeds andere dingen bedenkt die op het moment van bedenken even briljant lijken en dan toch weer niet. En dan iets anders bedenkt? Ik vind dat echt niet raar. En ik ben ook van mening dat dat waarschijnlijk niet is hoe hij normaal zou reageren. Zonder de angst de liefde van zijn leven kwijt te raken. Ik zou niet al te veel ratio verwachten nu.

Daarbij weten wij helemaal niet of zijn vriendin/exvriendin het wel of niet leuk vindt uiteindelijk als hij wel of niet langs komt. Het kan echt alle kanten op.

We weten wel dat een video maken van alle gelukkige momenten samen, smeken, zeggen dat je niet zonder haar verder wilt leven allemaal domme ideeën zijn. Dus dan kunnen we toch nog iets betekenen voor hem 8-)
Ik denk er anders over. Ik denk dat TS nodig naar zichzelf moet gaan kijken maar in plaats daarvan verzint hij allerlei smoezen. Het is tijd voor TS om daar eens mee geconfronteerd te worden. Jij denkt anders, helemaal prima.
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 20:00:35 #199
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175702920
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:00 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat weet ze nog niet nogmaals. En stop met deze troll, nogal opzichtig.
Ik bepaal, net als je vriendin, zelf wel wat ik doel, en het is geen troll, het is doodserieus.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175702922
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:00 schreef cyberterrorist het volgende:

[..]

Sorry TS maar ik ben eens met think pink. Ik kan dan ook niet geloven dat jij zegt dat het huishouden punt bij haar minder groot is.
Het kan behoorlijk frustrerend zijn voor de partner als die thuiskomt na een dag hard werken en weer blijkt dat je partner maar enkele noemenswaardige dingen in het huishouden heeft gedaan. Maar de grootte dingen niet ziet, en dat je daar zelf maar achteraan moet

De lijst met werkzaamheden die ik opnoemde dat is gewoon het huishouden. En daarbij zeker met huisdieren hoor je gewoon 1 keer in de week te stofzuigen en of te dweilen. Enig idee hoeveel troep en stof die meenemen naar binnen.

Sorry dat ik het zeg maar als jij mijn partner was, dan zou ik dit niet lang hebben volgehouden. Oké als je niet gelijk werk kan vinden maar dan niet het volledige huishouden op je neemt terwijl je thuis zit en nog geen werk hebt. En helemaal door het af te doen met een smoes als geen een man doet de gehele huishouding... want er zijn zat mensen die dat wel doen.

Je bent begin 30 niet 18. Je moet dat soort dingen gewoon doen, eigen verantwoordelijkheid nemen en niet dat je vriendin je moet vertellen wat jij moet doen
Nou dit dus
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 20:01:15 #201
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175702944
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:00 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ach ik ken mensen die 20 jaar doen om over 1 angst heen te stappen. Soms kosten dingen tijd.
Ja, en andere dingen kosten je je relatie.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175702950
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:59 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat doe ik toch ook? Of denk je dat iemand anders zijn auto theorie zit te leren en vrijdag graag naar dat gesprek wil gaan? Je wil de wereld in 1 dag veranderen, dat gaat niet.
Proberen te luisteren in plaats van smoezen verzinnen is een betere manier om aan jezelf te werken dan je theorie examen te leren tussen het posten door.
pi_175702971
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:01 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Proberen te luisteren in plaats van smoezen verzinnen is een betere manier om aan jezelf te werken dan je theorie examen te leren tussen het posten door.
Theorie leer ik niet na, vanmiddag al gedaan but thanks.
pi_175702974
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ze weet toch al dat ze het uit wil maken. Gaat ze ook doen. Is voor haar ook veel beter.
Echt wel, die is al aan het bedenken hoe ze haar luie labiele vriendje kan dumpen en met iemand verder kan die wel een toekomst wil opbouwen zonder excuusjes van stoornissen
pi_175702982
Waarom maak je geen leuke video van alle gelukkige momenten samen, beetje smeken en zeggen dat je niet zonder haar verder wilt leven?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2017 20:02:40 ]
pi_175703000
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:00 schreef Raskolnikow het volgende:

Ik denk er anders over. Ik denk dat TS nodig naar zichzelf moet gaan kijken maar in plaats daarvan verzint hij allerlei smoezen. Het is tijd voor TS om daar eens mee geconfronteerd te worden. Jij denkt anders, helemaal prima.
Ja, dat steeds smoezen verzinnen is denk ik wel een karaktereigenschap wat er altijd al was. Het zou toch beter voor hem zijn dat hij dat inziet en er iets aan probeert te doen. Uiteindelijk ben je zelf verantwoordelijk voor je eigen leven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175703002
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Echt wel, die is al aan het bedenken hoe ze haar luie labiele vriendje kan dumpen en met iemand verder kan die wel een toekomst wil opbouwen zonder excuusjes van stoornissen
Stoornis is een excuus. Jij bent het type dat denkt dat ADHD enz allemaal onzin is? De domheid :')
pi_175703008
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:01 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Theorie leer ik niet na, vanmiddag al gedaan but thanks.
Het stukje over luisteren is je zeker ontgaan?
pi_175703011
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:54 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

De reden waarom ik er niet tegenin ga NU is omdat dat een reden voor haar kan zijn om ermee te stoppen begrijp je? Ik wil haar niet boos maken nu ofzo.
Ik heb het niet of NU. Ik heb het over toen, weet je wel toen je nog samenwoonde... Je bent nu toch 31, dam weet je toch ondertussen wel hoe het leven werkt en dat je soms ook voor je eigen oplossingen moet zorgen, zelf verantwoordelijkheid nemen op de dingen die jij veroorzaakt!

Ik denk niet dat ze boos wordt als jij laat zien dat gewoon door kunt leven zonder haar. En daarmee bedoel ik dus zorgen dat je je zaken op orde hebt, gewoon naar een sollicitatie gaan zonder het eerst je vriendin te melden, zorgen dat je kleding hebt geregeld. Door bijvoorbeeld een bloes te kopen.

En je vooral niet opdringen en haar gewoon even met rust laten
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 20:03:19 #210
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175703037
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Stoornis is een excuus. Jij bent het type dat denkt dat ADHD enz allemaal onzin is? De domheid :')
Niet zo dom als hoe jij hier bezig bent :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175703051
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:00 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ach ik ken mensen die 20 jaar doen om over 1 angst heen te stappen. Soms kosten dingen tijd.
Net zoals het beëindigen van een relatie tijd kan kosten
pi_175703065
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Stoornis is een excuus. Jij bent het type dat denkt dat ADHD enz allemaal onzin is? De domheid :')
Oh tuurlijk daardoor weet je ineens niet meer hoe het huishouden werkt, je bent 30 niet 4
pi_175703073
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:03 schreef Chai het volgende:

[..]

Net zoals het beëindigen van een relatie tijd kan kosten
Of nog steeds het twijfelen om het toch te proberen, anders typt ze dat niet. Wat iedereen hier ook zegt.
pi_175703091
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Oh tuurlijk daardoor weet je ineens niet meer hoe het huishouden werkt, je bent 30 niet 4
Je weet toch helemaal niet wat ik mankeer? Ik ken mensen van 65 die niet eens hun billen kunnen afvegen vanwege een aandoening dus wat lul je nou dan?
pi_175703104
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:04 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Je weet toch helemaal niet wat ik mankeer? Ik ken mensen van 65 die niet eens hun billen kunnen afvegen vanwege een aandoening dus wat lul je nou dan?
Als je kan werken kan je ook poetsen.
pi_175703120
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:05 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Als je kan werken kan je ook poetsen.
Ook op werk zie ik bepaalde dingen niet. Het is niet alleen in het huishouden zo. Dat zou raar zijn.
pi_175703123
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:04 schreef AnoniemH het volgende:

Of nog steeds het twijfelen om het toch te proberen, anders typt ze dat niet. Wat iedereen hier ook zegt.
Nou, eigenlijk zegt bijna niemand dat. Als er al iemand gematigd positief is dan gaat het over een heel klein kansje. Maar dat jij daar 'iedereen zegt dat ze twijfelt om het toch nog te proberen' van maakt is absoluut tekenend. En wekt bij mij een 'awwww :{ ' gevoel op.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175703143
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:05 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ook op werk zie ik bepaalde dingen niet. Het is niet alleen in het huishouden zo. Dat zou raar zijn.
Dan hang je een memobord op je werk op. Je bent toch niet onterecht goedgekeurd?
pi_175703180
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:06 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Dan hang je een memobord op je werk op. Je bent toch niet onterecht goedgekeurd?
Laten we over de manier van keuren maar niet hebben hier ;) Daar is genoeg over te vinden.

Voor bepaalde functies kom ik niet in aanmerking vanwege dat, dat bedoelde ik ermee.
pi_175703207
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:07 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Laten we over de manier van keuren maar niet hebben hier ;) Daar is genoeg over te vinden.

Voor bepaalde functies kom ik niet in aanmerking vanwege dat, dat bedoelde ik ermee.
Tjah, ik ook, maar dat betekent nog niet dat mijn vriendin mijn rommel op moet ruimen.
pi_175703211
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, eigenlijk zegt bijna niemand dat. Als er al iemand gematigd positief is dan gaat het over een heel klein kansje. Maar dat jij daar 'iedereen zegt dat ze twijfelt om het toch nog te proberen' van maakt is absoluut tekenend. En wekt bij mij een 'awwww :{ ' gevoel op.
Nouja goed dat ze naar aanleiding van het gesprek met mijn tante nog steeds twijfelt is wel een teken ja. Volgens mijn tante kwam ze niet over alsof het definitief over is, maar ook niet dat ze het wil proberen. Echt 50/50.
pi_175703231
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:08 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Tjah, ik ook, maar dat betekent nog niet dat mijn vriendin mijn rommel op moet ruimen.
Dat kan, misschien heb jij karaktereigenschappen waar ze zich aan irriteert die ik niet heb en vice versa. Niemand is perfect.
pi_175703248
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:04 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Je weet toch helemaal niet wat ik mankeer? Ik ken mensen van 65 die niet eens hun billen kunnen afvegen vanwege een aandoening dus wat lul je nou dan?
Je weet wel exact hoe je je stoornisje aan moet halen, kun je die intelligentie niet gebruiken bij het inruimen van de vaatwasser
pi_175703276
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Je weet wel exact hoe je je stoornisje aan moet halen, kun je die intelligentie niet gebruiken bij het inruimen van de vaatwasser
Er werd naar gevraagd hier he, vandaar dat we daarop kwamen. En dat denigrerende toontje doe je maar lekker tegen je man. Misschien is hij iemand die dat accepteert. Met je stoornisje, behandel mensen met respect.
pi_175703283
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:09 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Er werd naar gevraagd hier he, vandaar dat we daarop kwamen. En dat denigrerende toontje doe je maar lekker tegen je man. Misschien is hij iemand die dat accepteert. Met je stoornisje, behandel mensen met respect.
Je stoornis staat toch in je OP genoemd, al vanaf deel 1?
pi_175703308
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:09 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Er werd naar gevraagd hier he, vandaar dat we daarop kwamen. En dat denigrerende toontje doe je maar lekker tegen je man. Misschien is hij iemand die dat accepteert. Met je stoornisje, behandel mensen met respect.
Die jankt tenminste niet en heeft al jaren dezelfde baan. wij bouwen wel op, jij bent het dooie paard van de relatie waar je vriendin maar aan loopt te trekken.
pi_175703314
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:10 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Je stoornis staat toch in je OP genoemd, al vanaf deel 1?
Bedoel betrekking huishouden etc.
pi_175703329
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Die jankt tenminste niet en heeft al jaren dezelfde baan. wij bouwen wel op, jij bent het dooie paard van de relatie waar je vriendin maar aan loopt te trekken.
Jankt niet neukt misschien een ander wie weet? Ieder huisje heeft zijn kruisje, acteer niet de perfectie aub.
pi_175703342
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Bedoel betrekking huishouden etc.
Jah, dat is toch ook onzin? Ik ken geen stoornissen waardoor je niet kunt poetsen thuis, behalve algehele verlamming.
pi_175703348
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:10 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Je stoornis staat toch in je OP genoemd, al vanaf deel 1?
Zijn stoornis excuus is ineens nu niet meer zo handig blijkbaar
pi_175703366
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:08 schreef AnoniemH het volgende:

Nouja goed dat ze naar aanleiding van het gesprek met mijn tante nog steeds twijfelt is wel een teken ja. Volgens mijn tante kwam ze niet over alsof het definitief over is, maar ook niet dat ze het wil proberen. Echt 50/50.
Tsja, het is ja of nee. Ik hoop voor jou ja. Ik vrees nee. En ik begrijp dat ze verwarrende signalen geeft. Ik denk dat het voor haar ook gewoon allemaal heel moeilijk is. Wat op zich positief is, want dan heeft de relatie voor haar wel heel veel betekend. Maar of het genoeg is om ook verder met je te gaan moet nog blijken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175703406
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tsja, het is ja of nee. Ik hoop voor jou ja. Ik vrees nee. En ik begrijp dat ze verwarrende signalen geeft. Ik denk dat het voor haar ook gewoon allemaal heel moeilijk is. Wat op zich positief is, want dan heeft de relatie voor haar wel heel veel betekend. Maar of het genoeg is om ook verder met je te gaan moet nog blijken.
Ja het betekend ook veel voor haar. Ze weet dat ik wel kan veranderen, bedoel ben al aardig veranderd in al die jaren. Alleen twijfelt ze (terecht) of dat weer kan. En ik weet zeker van wel, iedereen wel, zeker omdat ik daar dus al mee bezig was. Alleen ik kan niet alles fixen in 1 dag.
pi_175703443
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Jankt niet neukt misschien een ander wie weet? Ieder huisje heeft zijn kruisje, acteer niet de perfectie aub.
Dan wens ik hem daar heel veel plezier mee, dan ga ik niet lopen janken dat ik dan niet meer verder wil leven.
pi_175703459
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Dan wens ik hem daar heel veel plezier mee, dan ga ik niet lopen janken dat ik dan niet meer verder wil leven.
Dat kan, ieder verwerkt dingen op zijn manier he. Respecteer anderen. Is je misschien nooit geleerd maar bij deze.
pi_175703474
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:15 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat kan, ieder verwerkt dingen op zijn manier he. Respecteer anderen. Is je misschien nooit geleerd maar bij deze.
En jij ziet weer niet hoe je dat zelf ook niet doet?
pi_175703477
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:15 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat kan, ieder verwerkt dingen op zijn manier he. Respecteer anderen. Is je misschien nooit geleerd maar bij deze.
Ik heb geen respect voor een paraciet
pi_175703484
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:

Dan wens ik hem daar heel veel plezier mee, dan ga ik niet lopen janken dat ik dan niet meer verder wil leven.
Beetje empathisch vermogen zou wel fijn zijn. Je kan iemand ook wijzen op denkfouten of tekortkomingen zonder meteen zo denigrerend te doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175703495
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:14 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja het betekend ook veel voor haar. Ze weet dat ik wel kan veranderen, bedoel ben al aardig veranderd in al die jaren. Alleen twijfelt ze (terecht) of dat weer kan. En ik weet zeker van wel, iedereen wel, zeker omdat ik daar dus al mee bezig was. Alleen ik kan niet alles fixen in 1 dag.
Nou een memobord ophangen moet in 1 dag kunnen hoor.
pi_175703500
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Beetje empathisch vermogen zou wel fijn zijn. Je kan iemand ook wijzen op denkfouten of tekortkomingen zonder meteen zo denigrerend te doen.
Doet ze bij haar partner ook maar geweldige relatie! Hekel aan dat soort mensen.
pi_175703524
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:16 schreef Chai het volgende:

[..]

Nou een memobord ophangen moet in 1 dag kunnen hoor.
Uiteraard maar dat was het grootste probleem niet. Financieel was denk ik als ik het zo aanhoor prio 1, maar daar was ik dus mee bezig.
pi_175703533
TS open weer een nieuw topic na donderdag, als je haar gesproken hebt. Dit heeft totaal geen zin.
  Beste debater 2022 woensdag 13 december 2017 @ 20:17:50 #242
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_175703534
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:15 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat kan, ieder verwerkt dingen op zijn manier he. Respecteer anderen. Is je misschien nooit geleerd maar bij deze.
Dreigen met je leven omdat een ander niet bij je wil zijn is niet echt een teken van respect voor die ander.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_175703544
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dreigen met je levemnomdat een ander niet bij je wil zijn is niet echt een teken van respect voor die ander.
Ik heb volgens mij het recht over mijn eigen leven toch? Ik heb haar dat niet verteld ofzo. Dat is mijn keuze.
pi_175703556
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:17 schreef Desmosedici het volgende:
TS open weer een nieuw topic na vrijdag, als je haar gesproken hebt. Dit heeft totaal geen zin.
^^

Ga wat leuks doen. Ga tv kijken. Ga gamen. Bel een vriend op om even te kletsen. Doe de afwas voor je moeder. Ergo: sluit FOK! af ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Beste debater 2022 woensdag 13 december 2017 @ 20:18:53 #245
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_175703573
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:18 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij het recht over mijn eigen leven toch? Ik heb haar dat niet verteld ofzo. Dat is mijn keuze.
Anoniem... dat is het niet waard. In hemelsnaam.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_175703595
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Anoniem... dat is het niet waard. In hemelsnaam.
Ik wil niet opnieuw beginnen. Voor ik hier een huis heb ben ik 42. Dan weer daten en shit, nee dankjewel.
pi_175703597
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

^^

Ga wat leuks doen. Ga tv kijken. Ga gamen. Bel een vriend op om even te kletsen. Doe de afwas voor je moeder. Ergo: sluit FOK! af ;)
Of oefen bij je ouders alvast met het werken met een memobord.
pi_175703610
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

Anoniem... dat is het niet waard. In hemelsnaam.
Dat heet wanhoop. Komt wel goed.

Gut, mijn broer riep dat na elke stukgelopen relatie. Hij leeft nog en heeft gewoon weer een relatie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175703615
quote:
9s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:19 schreef Chai het volgende:

Of oefen bij je ouders alvast met het werken met een memobord.
:D :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175703639
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:19 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik wil niet opnieuw beginnen. Voor ik hier een huis heb ben ik 42. Dan weer daten en shit, nee dankjewel.
Misschien goed om een crisisplan te maken en de GGZ alvast te bellen voor als het misloopt vrijdag.
  woensdag 13 december 2017 @ 20:20:52 #251
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175703665
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:16 schreef Chai het volgende:

[..]

Nou een memobord ophangen moet in 1 dag kunnen hoor.
Hangt een beetje van je beperking af hè :')
pi_175703672
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:20 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Misschien goed om een crisisplan te maken en de GGZ alvast te bellen voor als het misloopt vrijdag.
Nee dan houd het echt gewoon op. Ik heb daar geen zin in.
pi_175703679
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Beetje empathisch vermogen zou wel fijn zijn. Je kan iemand ook wijzen op denkfouten of tekortkomingen zonder meteen zo denigrerend te doen.
Zoveel empathie heeft hij ook niet voor zijn vriendin.
pi_175703687
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:20 schreef Raskolnikow het volgende:

Misschien goed om een crisisplan te maken en de GGZ alvast te bellen voor als het misloopt vrijdag.
Afspreken met een vriend voor de vrijdagmiddag/avond lijkt mij sowieso geen gek idee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Beste debater 2022 woensdag 13 december 2017 @ 20:21:47 #255
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_175703707
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:21 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee dan houd het echt gewoon op. Ik heb daar geen zin in.
Onzin. Er is nog zoveel schoons te ontdekken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_175703726
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:21 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Zoveel empathie heeft hij ook niet voor zijn vriendin.
Zeer veel. Ben er altijd voor haar geweest wanneer ik nodig was en dergelijke en ben ook in bepaalde dingen veranderd.
pi_175703733
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:21 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee dan houd het echt gewoon op. Ik heb daar geen zin in.
Tjah, dat mag ook natuurlijk, ik denk alleen dat je daar veel mensen om je heen pijn mee gaat doen. Bovendien zadel je je (ex)vriendin dan op met een enorm schuldgevoel.
pi_175703760
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Onzin. Er is nog zoveel schoons te ontdekken.
Vrij weinig. Onze vakanties naar verre oorden Azië, Afrika etc. Altijd gewoon lekker op het laatste moment wat boeken of doen, dat wil ik, niets anders.
pi_175703765
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:22 schreef Raskolnikow het volgende:

Tjah, dat mag ook natuurlijk, ik denk alleen dat je daar veel mensen om je geen pijn mee gaat doen. Bovendien zadel je je (ex)vriendin dan op met een enorm schuldgevoel.
Zeg dat nou niet :') Misschien is dat juist het doel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175703786
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:22 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Tjah, dat mag ook natuurlijk, ik denk alleen dat je daar veel mensen om je heen pijn mee gaat doen. Bovendien zadel je je (ex)vriendin dan op met een enorm schuldgevoel.
Dat kan maar aan de andere kant wil ik die pijn niet tot aan mijn 80ste meedragen. Dat kan ik niet verdragen.
  Beste debater 2022 woensdag 13 december 2017 @ 20:23:31 #261
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_175703799
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:22 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Vrij weinig. Onze vakanties naar verre oorden Azië, Afrika etc. Altijd gewoon lekker op het laatste moment wat boeken of doen, dat wil ik, niets anders.
Kan ook met iemand anders, of alleen. Je leven ophangen aan een ander is zonde van je tijd hier
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_175703816
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:23 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat kan maar aan de andere kant wil ik die pijn niet tot aan mijn 80ste meedragen. Dat kan ik niet verdragen.
Dat dacht ik ook voor mijn veertigste. De wereld ziet er tegenwoordig gelukkig heel anders uit.
pi_175703821
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:21 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee dan houd het echt gewoon op. Ik heb daar geen zin in.
Ik mag toch hopen dat je dat vrijdag niet tegen haar zegt
Daarmee dreigen is echt niet oke
pi_175703840
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat je dat vrijdag niet tegen haar zegt
Daarmee dreigen is echt niet oke
Nee natuurlijk zeg ik dat niet maar ik weet wel dat ze dat wel voelt ofzo. Ze kent mij immers.
pi_175703843
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:23 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat kan maar aan de andere kant wil ik die pijn niet tot aan mijn 80ste meedragen. Dat kan ik niet verdragen.
Wacht dan in ieder geval tot je 50e voor een tussentijdse evaluatie.
pi_175703850
Ik weet niet goed waarom, maar krijg heel erg het gevoel dat ts zo’n persoon is met het karakter en emoties van: als ik haar niet kan krijgen, dan niemand.... :(

Zeker ook in combinatie met “ik wil niet meer leven als mijn vriendin er niet meer is”... Creepy bijna
pi_175703856
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:24 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee natuurlijk zeg ik dat niet maar ik weet wel dat ze dat wel voelt ofzo. Ze kent mij immers.
Die ziekelijke afhankelijkheid zal wel een zware last voor haar zijn idd.
pi_175703859
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:19 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik wil niet opnieuw beginnen. Voor ik hier een huis heb ben ik 42. Dan weer daten en shit, nee dankjewel.
Dit is heel sneu.

Doe je dit om de aandacht
pi_175703874
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:24 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee natuurlijk zeg ik dat niet maar ik weet wel dat ze dat wel voelt ofzo. Ze kent mij immers.
Dan snap ik waarom ze zo veel moeite heeft om voor zichzelf te kiezen
Geen wonder dat ze een psycholoog daar bij nodig heeft
pi_175703879
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:24 schreef cyberterrorist het volgende:
Ik weet niet goed waarom, maar krijg heel erg het gevoel dat ts zo’n persoon is met het karakter en emoties van: als ik haar niet kan krijgen, dan niemand.... :(

Zeker ook in combinatie met “ik wil niet meer leven als mijn vriendin er niet meer is”... Creepy bijna
Het is niet creepy maar wanhoop. Ik heb zoveel aan haar te danken en zij ook aan mij. Ik kan er een boek over schrijven wat wij samen allemaal hebben meegemaakt.
pi_175703888
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:24 schreef Chai het volgende:

[..]

Die ziekelijke afhankelijkheid zal wel een zware last voor haar zijn idd.
Punt is dat is andersom ook.
pi_175703894
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:23 schreef AnoniemH het volgende:

Dat kan maar aan de andere kant wil ik die pijn niet tot aan mijn 80ste meedragen. Dat kan ik niet verdragen.
Ik beloof je dat dat ook niet zo zal gaan. En je mag er over 3 jaar op terug komen als je nog steeds zoveel pijn hebt. Want dat heb je dan 100% zeker weten niet meer. Je zal gewoon door moeten bijten. Net als miljoenen anderen die ook in jouw schoenen hebben gestaan en gewoon weer gelukkig zijn. Ja, die nèt zo ongelukkig en wanhopig waren en misschien wel erger. Hou voor ogen dat het echt waar goed gaat komen. Wat de uitkomst ook is. Jij bent verantwoordelijk voor jouw leven. Niet een ander. Niet je vriendin.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175703905
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:25 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Dit is heel sneu.

Doe je dit om de aandacht
Aandacht? Nee het is de realiteit.
pi_175703919
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:24 schreef cyberterrorist het volgende:
... Creepy bijna
Nee gewoon creepy
En bijna psychische mishandeling
  woensdag 13 december 2017 @ 20:26:35 #275
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175703927
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Er is nog zoveel schoons te ontdekken.
Dat hoopte de vriendin van TS ook, maar er werd iedere keer niet schoongemaakt ;(
pi_175703932
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:26 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Aandacht? Nee het is de realiteit.
Nee het is jou perceptie van de realiteit. En die kan veranderen.
pi_175703941
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik beloof je dat dat ook niet zo zal gaan. En je mag er over 3 jaar op terug komen als je nog steeds zoveel pijn hebt. Want dat heb je dan 100% zeker weten niet meer. Je zal gewoon door moeten bijten. Net als miljoenen anderen die ook in jouw schoenen hebben gestaan en gewoon weer gelukkig zijn. Ja, die nèt zo ongelukkig en wanhopig waren en misschien wel erger. Hou voor ogen dat het echt waar goed gaat komen. Wat de uitkomst ook is. Jij bent verantwoordelijk voor jouw leven. Niet een ander. Niet je vriendin.
Weet ik lieverd maar stel het is over en ik zie haar over 3 jaar met een baby. Ik voel mij zo schuldig dat ik haar dat niet heb kunnen geven. Ik kan dat niet aan echt niet.
pi_175703960
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:26 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nee het is jou perceptie van de realiteit. En die kan veranderen.
Het is gewoon realiteit dat hier een wachtlijst is van 10-12 jaar dus 42-43 ben ik dan.
  Beste debater 2022 woensdag 13 december 2017 @ 20:27:32 #279
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_175703973
dit is echt niet gezond hoor
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_175703980
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:26 schreef AnoniemH het volgende:

Weet ik lieverd maar stel het is over en ik zie haar over 3 jaar met een baby. Ik voel mij zo schuldig dat ik haar dat niet heb kunnen geven. Ik kan dat niet aan echt niet.
Ja, ik begrijp dat dat hartverscheurend is -O-

Maar je kan meer aan dan je denkt. Ik garandeer je dat. Nu misschien even niet, maar op termijn heus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Official ESF Kreviewer woensdag 13 december 2017 @ 20:28:19 #281
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_175704000
6 topics over werk en huishouden en 3 posts over gevoel of relatie.

Het gaat continu over details en symptomen, maar de kern van de zaak is dat ze zo serieus twijfelt over jullie relatie dat ze niet meer samen wil zijn. Het kind was misschien een beslissend moment.
Je kunt hooguit 'wachten' op een beslissing, maar veel meer zit er niet in. Je maakt jezelf alleen maar gek als je telkens onzinnige details gaat gebruiken als reden waarom het niet meer gaat. Dat ze de pil niet slikt, wil niet zeggen dat ze niet klaar met je is.

Tot slot vind ik je losstaand van je relatieproblemen wel een lamme tak, luie ww'er en iemand die totaal niet overziet waar het probleem zit. Het ligt nooit aan jou.
  woensdag 13 december 2017 @ 20:28:20 #282
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175704003
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:25 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Het is niet creepy maar wanhoop. Ik heb zoveel aan haar te danken en zij ook aan mij. Ik kan er een boek over schrijven wat wij samen allemaal hebben meegemaakt.
Dus je had die 7 topics ook nuttig kunnen besteden? :o
pi_175704005
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik begrijp dat dat hartverscheurend is -O-

Maar je kan meer aan dan je denkt. Ik garandeer je dat. Nu misschien even niet, maar op termijn heus.
Ik heb mij altijd een sukkel gevonden en een loser dus dit kan er ook nog wel bij. En zij was de enige die er altijd voor mij was en mij begreep.
pi_175704016
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:27 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Het is gewoon realiteit dat hier een wachtlijst is van 10-12 jaar dus 42-43 ben ik dan.
Ik had ook geen huis en geen baan toen ik uit de kliniek kwam. Maar met wat hulp is dat binnen een jaar veranderd.
pi_175704046
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:28 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik heb mij altijd een sukkel gevonden en een loser dus dit kan er ook nog wel bij. En zij was de enige die er altijd voor mij was en mij begreep.
Hoog tijd om echt aan jezelf te gaan werken.
pi_175704054
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
dit is echt niet gezond hoor
Ik heb mijn broer 2x meegemaakt dat hij dingen riep als 'ik maak mezelf van kant' of 'ik rij tegen een boom!!'. Echt heel nasty. Of tegen zijn exvrouw dat ze 'altijd bij hem terug kon komen, maakt niet uit wanneer!'. Nou, echt niet. Als ze nu aan zou bellen om hem terug te willen dan zou hij haar uitlachen :D Hij heeft gewoon weer een ander gevonden en is daarmee getrouwd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175704062
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:26 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Dat hoopte de vriendin van TS ook, maar er werd iedere keer niet schoongemaakt ;(
:')
pi_175704064
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:28 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik heb mij altijd een sukkel gevonden en een loser dus dit kan er ook nog wel bij. En zij was de enige die er altijd voor mij was en mij begreep.
Stfu and man tf up.

Wat is er mis met jou man?
pi_175704088
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb mijn broer 2x meegemaakt dat hij dingen riep als 'ik maak mezelf van kant' of 'ik rij tegen een boom!!'. Echt heel nasty. Of tegen zijn exvrouw dat ze 'altijd bij hem terug kon komen, maakt niet uit wanneer!'. Nou, echt niet. Als ze nu aan zou bellen om hem terug te willen dan zou hij haar uitlachen :D Hij heeft gewoon weer een ander gevonden en is daarmee getrouwd.
Probleem is dat ik mijn gedachten niet uit kan schakelen. Zeker de negatieve gedachten niet. Ik raak alles kwijt; Mijn vriendin, huis, dieren, vrienden (allemaal) waar ik zo goed mee ben en waar ik superveel om geef, ALLES
pi_175704102
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:29 schreef Chai het volgende:

:')
Hij doet z'n best!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175704113
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:29 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Stfu and man tf up.

Wat is er mis met jou man?
Diepgewortelde problematiek moet je niet onderschatten. De lijdensdruk ook niet. TS moet echter wel verantwoordelijkheid voor zichzelf nemen en aan zichzelf gaan werken.
  Beste debater 2022 woensdag 13 december 2017 @ 20:31:05 #292
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_175704115
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:30 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Probleem is dat ik mijn gedachten niet uit kan schakelen. Zeker de negatieve gedachten niet. Ik raak alles kwijt; Mijn vriendin, huis, dieren, vrienden (allemaal) waar ik zo goed mee ben en waar ik superveel om geef, ALLES
en ook dit gaat voorbij

en ook hier kom je overheen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 13 december 2017 @ 20:31:34 #293
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_175704136
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij doet z'n best!
Ik wel ja ;( Nou TS nog :')
pi_175704138
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

en ook dit gaat voorbij

en ook hier kom je overheen.
Dat continu nadenken is onderdeel van mijn stoornis. Ik heb gemiddeld 200 gedachten per uur. Altijd 24/7.
pi_175704145
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:30 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Probleem is dat ik mijn gedachten niet uit kan schakelen. Zeker de negatieve gedachten niet. Ik raak alles kwijt; Mijn vriendin, huis, dieren, vrienden (allemaal) waar ik zo goed mee ben en waar ik superveel om geef, ALLES
Een beetje risperidon of seroquel naast anti-depressiva kan wonderen doen.
pi_175704166
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:30 schreef AnoniemH het volgende:

Probleem is dat ik mijn gedachten niet uit kan schakelen. Zeker de negatieve gedachten niet. Ik raak alles kwijt; Mijn vriendin, huis, dieren, vrienden (allemaal) waar ik zo goed mee ben en waar ik superveel om geef, ALLES
Ja, maar ook dat gaat voorbij. Even proberen geen domme dingen te doen. Af en toe hard in je kussen gillen en janken. Vrienden opzoeken (die hoef je heus niet kwijt te raken, hangt ook van jezelf af). Een hobby zoeken waarin je je gedachten kan afleiden. Beetje pro-actieve houding je eigen leven op de rails te zetten. En voor je het weet kijk je terug en denk je: hey, ik voel me prima, dingen gaan goed!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175704185
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:31 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat continu nadenken is onderdeel van mijn stoornis. Ik heb gemiddeld 200 gedachten per uur. Altijd 24/7.
1 gedachte per 18 seconden is toch niet extreem veel
pi_175704201
ah het blijft gewoon doorgaan
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175704204
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, maar ook dat gaat voorbij. Even proberen geen domme dingen te doen. Af en toe hard in je kussen gillen en janken. Vrienden opzoeken (die hoef je heus niet kwijt te raken, hangt ook van jezelf af). Een hobby zoeken waarin je je gedachten kan afleiden. Beetje pro-actieve houding je eigen leven op de rails te zetten. En voor je het weet kijk je terug en denk je: hey, ik voel me prima, dingen gaan goed!
Snap ik maar onze oudste hond is 12 (bijna 13) gaat niet goed mee en is onze eerste hond ook nog eens. Vrienden kan ik niet continu opzoeken want geld. Ik weet het niet meer.
pi_175704221
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:33 schreef Chai het volgende:

[..]

1 gedachte per 18 seconden is toch niet extreem veel
Als dat vooral zwarte gedachten zijn is dat veel teveel.
pi_175704230
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:33 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Snap ik maar onze oudste hond is 12 (bijna 13) gaat niet goed mee en is onze eerste hond ook nog eens. Vrienden kan ik niet continu opzoeken want geld. Ik weet het niet meer.
Ja, maar...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')