abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 13 december 2017 @ 22:11:32 #151
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175707655
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:10 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Hij zei van niet! Fietsie wel! Die viel op haar kont en ging die toen bekijken in de bakkerij. Broodje bestellen dat achter gehaald moest worden. _O-
Fietsie valt op iedereen met een kilo meer
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175707657
Dat aanmoedigende herinner je je denk ik verkeerd, Dude. Ik ben door Isegrim vaker van seksisme beschuldigd dan om feminisme gehuldigd en daarin heeft ze nog best een punt ook. Mijn wereldbeeld en vooral mijn mening over slachtofferschap staat vaak tamelijk dwars op dat van de bakkers. :)
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 13 december 2017 @ 22:12:32 #153
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_175707683
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:11 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nee, vast niet. Daar ben ik me van bewust :P
Kut hè?
Siesta & Fiesta!
pi_175707702
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:11 schreef Molo het volgende:

[..]

Filipijnen?
onder andere
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 22:13:26 #155
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175707712
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:12 schreef Bramito het volgende:

[..]

Kut hè?
Het went :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_175707713
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:09 schreef Bramito het volgende:

[..]

Nagetrapt? Welnee dit is gewoon nostalgie.
Nostalgisch afzeiken dan? Het gaat mij vooral om over mensen praten die niks terug kunnen zeggen omdat ze niet meelezen. In t echte leven noem je dat gewoon achter iemands rug om praten.

Prima hoor, maar niet doen alsof dat helemaal hartstikke tof en leuk en aardig is.

En ik vind t apart dat sommige dingen als extremistisch benoemd worden in dezelfde SC waar ik bijvoorbeeld weleens keihard afgefikt ben omdat ik waagde te zeggen dat ik vind dat mensen ook online best wel rekening met elkaars gevoeligheden mogen houden. Kweenie, voelt een beetje als dubbele moraal ofzo.
Kwak
pi_175707732
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:06 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind het wel vrij sad dat er nu nog effe lekker nagetrapt moet worden.

Maar goed ik ben natuurlijk net zo vervelend en activistisch (maar ik blijf tegenwoordig gewoon periodes weg als ik t hier kut vind, scheelt iedereen ergernis). :+

Ise en LHO hebben mij trouwens laatst ontzettend lief geholpen met alles reporten en opruimen toen er een paar internettrollen met mijn naam en foto aan de haal waren gegaan en mij vals beschuldigden van vanalles. Ik had namelijk echt totaal niks te maken met waar ik van beschuldigd werd.
Wat een vuiligheid ik toen over me heen kreeg op FB was echt bizar (openbaar en in privebericht).
Ik vind praten over mensen als ze er niet zijn niet direct natrappen hoor. Ze zijn toevallig even onderwerp van gesprek.

Jij bent wat mij betreft niet hetzelfde. Jij bent altijd bereid om uit te leggen wat je bedoelt en komt veel minder boos en aanvallend over.

Ik heb heel vaag iets meegekregen van dat gedoe. Wat een zielige lui die dat doen }:| Fijn dat Ise en LHO je geholpen hebben. Is alles nu verwijderd voor zover mogelijk en is de storm gaan liggen?
Spoilers!
pi_175707777
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
MadMaster. Zonde dat die hier niet meer is.

Het waren wat mij betreft boeiende en vaak ook belangrijke gespreksonderwerpen maar na verloop van tijd evolueerde de houding van betrokkenheid naar activisme naar extremisme en toen was er (denk ik) ook voor medestanders geen fatsoenlijk gesprek meer met hen te voeren. Heel jammer want ik vind het een leuk stel.
^O^
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 13 december 2017 @ 22:15:39 #159
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_175707785
Medelijden hebben met foute mannen. Echt niet.
  woensdag 13 december 2017 @ 22:16:09 #160
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_175707801
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:07 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik vond ze nog helemaal geen open blik hebben juist, maar goed, smaken verschillen.

Ja MadMaster dus. Is die nog wel gewoon op Fok?
Geen idee. Zou me niet verbazen als hij FOK! een dikke vingerr heeft gegeven.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 13 december 2017 @ 22:16:29 #161
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175707808
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:13 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

onder andere
Wat nog meer?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 13 december 2017 @ 22:17:19 #162
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_175707832
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:11 schreef Molo het volgende:

[..]

Fietsie valt op iedereen met een kilo meer
:D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_175707836
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat nog meer?
Ach, dat is meer om eens op een borrelavondje te vertellen. Ga niet al mn kroegverhalen ten tonele brengen :7
  woensdag 13 december 2017 @ 22:17:54 #164
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175707853
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:13 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Nostalgisch afzeiken dan? Het gaat mij vooral om over mensen praten die niks terug kunnen zeggen omdat ze niet meelezen. In t echte leven noem je dat gewoon achter iemands rug om praten.

Prima hoor, maar niet doen alsof dat helemaal hartstikke tof en leuk en aardig is.

En ik vind t apart dat sommige dingen als extremistisch benoemd worden in dezelfde SC waar ik bijvoorbeeld weleens keihard afgefikt ben omdat ik waagde te zeggen dat ik vind dat mensen ook online best wel rekening met elkaars gevoeligheden mogen houden. Kweenie, voelt een beetje als dubbele moraal ofzo.
LHO leest nog wel mee

En affikken is het risico van een forum. Een laagje eelt kweken of dingen van je af laten glijden en je niet alles aantrekken is sowieso verstandig
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 13 december 2017 @ 22:18:18 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175707866
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:17 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ach, dat is meer om eens op een borrelavondje te vertellen. Ga niet al mn kroegverhalen ten tonele brengen :7
Nu wil ik het weten :(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 13 december 2017 @ 22:19:07 #166
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_175707894
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:13 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Nostalgisch afzeiken dan? Het gaat mij vooral om over mensen praten die niks terug kunnen zeggen omdat ze niet meelezen. In t echte leven noem je dat gewoon achter iemands rug om praten.

Prima hoor, maar niet doen alsof dat helemaal hartstikke tof en leuk en aardig is.

En ik vind t apart dat sommige dingen als extremistisch benoemd worden in dezelfde SC waar ik bijvoorbeeld weleens keihard afgefikt ben omdat ik waagde te zeggen dat ik vind dat mensen ook online best wel rekening met elkaars gevoeligheden mogen houden. Kweenie, voelt een beetje als dubbele moraal ofzo.
In het echt leven heet het achter iemands rug om praten en hier afzeiken? Verder geloof ik niet dat er iets nieuws gezegd wordt.
Siesta & Fiesta!
pi_175707948
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat is een mooie actie van ze. Wat een raar gedoe. Ooit achter gekomen wie dat was? Van school uit ofzo?
Nope, iemand die een opmerking van mij op een bericht van de volkskrant blijkbaar vervelend vond. Besloot om mij te “outen” als auteur en beheerder van een ook in de media zeer verkeerd gevallen bericht van de pagina Reason against racism. Gelukkig met een sisser afgelopen, kreeg ook PMs die dreigden naar mijn baas te stappen (staat niet op FB maar op naam alles te vinden) omdat ik een racist (tegen witte mensen) zou zijn. Echt bizar om mee te maken.

Poef! Voorbeeldjes weg.

En t is ze gelukt. Na een kutweekend van opruimen reageer ik dus nu niet meer openbaar onder berichten, ik hou mijn mond.

[ Bericht 10% gewijzigd door kwakz0r op 13-12-2017 22:31:54 ]
Kwak
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 22:20:39 #168
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175707951
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:19 schreef Bramito het volgende:

[..]

In het echt leven heet het achter iemands rug om praten en hier afzeiken? Verder geloof ik niet dat er iets nieuws gezegd wordt.
Dat, een bovendien kunnen ze gewoon reageren als ze dat nodig achten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_175707966
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:05 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

ja god ik weet zijn naam niet meer. Maar een leuke user in deze sc die echt van koken hield en een indrukwekkende wiskey-verzameling had.
Compleet en consequent afgemaakt door een aantal mensen hier. Kon geen goed doen. Als hij zwart zei, moesten we van hen wit zeggen en wie niet meedeed tegen hem was de lul.
Ik hou echt van een flinke discussie hoor, maar het was destijds gewoon ordinair zoals ise en lho en ook robin en op de achtergrond heus schattig en onbedoeld aanmoedigend mini, de boel toen regeerden hier.
Heel venijnig.
Jouw perceptie daarvan is toch beduidend anders dan die van mij.

Madmaster is in mijn ogen hier net zo min weggepest als Isegrim.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_175707975
Er even dwars doorheen met iets CULs: ik vind het gaaf dat ik momenteel behalve eten verorber, ook eten producéér. Tof systeem!
*druppel* *druppel*

Goed, carry on!
Let me see you stripped down to the bone
pi_175707978
quote:
8s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:18 schreef Molo het volgende:

[..]

Nu wil ik het weten :(
Frantic hint nou al zo lang naar die vunzigheden aan boord dat ik inmiddels geloof dat ze gewoon elke avond zitten te Yathzee'en met een advocaatje.
Spoilers!
pi_175708037
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:17 schreef Molo het volgende:

[..]

LHO leest nog wel mee

En affikken is het risico van een forum. Een laagje eelt kweken of dingen van je af laten glijden en je niet alles aantrekken is sowieso verstandig
Eeltlaagje heb ik wel hoor. Ik ben alleen simpelweg van mening dat de wereld een fijnere plek zou zijn als mensen zich niet gedroegen naar de eeltlaag die ze graag zien dat anderen hebben ;)

Dat FB gedoe voelde wel heel persoonlijk. Ze gaan met je naam en kop aan de haal en dat is echt kut.
Kwak
pi_175708040
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Frantic hint nou al zo lang naar die vunzigheden aan boord dat ik inmiddels geloof dat ze gewoon elke avond zitten te Yathzee'en met een advocaatje.
hahahahaha nee alcohol is een no no
  woensdag 13 december 2017 @ 22:23:34 #174
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175708053
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:20 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Nope, iemand die een opmerking van mij op een bericht van de volkskrant blijkbaar vervelend vond. Besloot om mij te “outen” als auteur en beheerder van een ook in de media zeer verkeerd gevallen bericht van de pagina Reason against racism. Gelukkig met een sisser afgelopen, kreeg ook PMs die dreigden naar mijn baas te stappen (staat niet op FB maar op naam alles te vinden) omdat ik een racist (tegen witte mensen) zou zijn. Echt bizar om mee te maken.

Dit waren nog milde berichten:
[spoiler=niet quoten ik haal t staks weg

En t is ze gelukt. Na een kutweekend van opruimen reageer ik dus nu niet meer openbaar onder berichten, ik hou mijn mond.
Nou ben ik het op dat punt ook niet eens met jou maar dit is wel tokkie niveau.

Niveautje Telegraaf
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 13 december 2017 @ 22:24:02 #175
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_175708066
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:11 schreef minilot het volgende:
Dat aanmoedigende herinner je je denk ik verkeerd, Dude. Ik ben door Isegrim vaker van seksisme beschuldigd dan om feminisme gehuldigd en daarin heeft ze nog best een punt ook. Mijn wereldbeeld en vooral mijn mening over slachtofferschap staat vaak tamelijk dwars op dat van de bakkers. :)
Nee mini, je hebt je toen redelijk vaak aan hun kant geschaard, al was het maar met een 'eens'. Ik vond het vaak stuitend hoe je naar hen toe schuifelde als Krea & co weer eens aangevallen moesten worden. Dat ging toen héél ver.

Ik stel jouw mening heus op prijs, maar vond die niet op zijn sterkst toen je regelmatig bij de bakker was.

Maar ik weet ook dat je liever geen kritiek accepteert. :) Maar zo kwam het destijds op mij over. Ik zal, ongetwijfeld, ongelijk hebben.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')