abonnement Unibet Coolblue
pi_175698962
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzz en STING :*.
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 13 december 2017 @ 18:01:08 #2
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175698980
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:50 schreef W00fer het volgende:
aar aangezien ik er een handje van heb om (soms) onzekere types te daten die pas na vijf gasbranders beginnen te ontdooien
Geweldig geformuleerd. _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:50 schreef W00fer het volgende:
Hoe hou je het dan gezellig tot die tijd. Want je weet zeker in appjes kan het zomaar omslaan of verkeerd worden begrepen.
Ik ga er even vanuit dat je haar nummer hebt als je een date hebt geregeld. Stel dat die pas volgende week is, dan hoef je in principe echt niet elke avond te chatten. Radio-stilte hoeft niet ongemakkelijk te zijn.

Wat uit mijn ervaring het effectiefst bleek, is om ze een avondje op te bellen. Hiermee toon je ballen en grote kans dat je haar positief verrast. Meestal belde ik ergens een uurtje voor bedtijd als ze rond dat tijdstip ook een bericht had gestuurd. Het gesprek hoeft over niets te gaan, maar zo scheid je wel het kaf van het koren.

Maar zoals ik al zei, een paar dagen geen gechat tussen jullie twee is geen probleem. Vreselijk om de standaard 'Hoe was het op het werk vandaag?' berichtjes te ontvangen van iemand die je nog niet kent, maar binnenkort een date mee hebt.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175699001
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:58 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Geweldig geformuleerd. _O-

[..]

Ik ga er even vanuit dat je haar nummer hebt als je een date hebt geregeld. Stel dat die pas volgende week is, dan hoef je in principe echt niet elke avond te chatten. Radio-stilte hoeft niet ongemakkelijk te zijn.

Wat uit mijn ervaring het effectiefst bleek, is om ze een avondje op te bellen. Hiermee toon je ballen en grote kans dat je haar positief verrast. Meestal belde ik ergens een uurtje voor bedtijd als ze rond dat tijdstip ook een bericht had gestuurd. Het gesprek hoeft over niets te gaan, maar zo scheid je wel het kaf van het koren.

Maar zoals ik al zei, een paar dagen geen gechat tussen jullie twee is geen probleem. Vreselijk om de standaard 'Hoe was het op het werk vandaag?' berichtjes te ontvangen van iemand die je nog niet kent, maar binnenkort een date mee hebt.
Ik heb wel echt gemerkt dat het gros van mijn dates het eerste half uur nog zo ongemakkelijk is. Geen idee waarom want het zijn vaak echt heel belezen en bereisde meiden met een verantwoordelijke functie enz. En dan zó dichtklappen, blijft heel apart. Het cliché komt dan weer naar boven: ja ik ben in groepen altijd eerst iemand die de kat uit de boom kijkt...
Dan denk ik mens, hoe kan dit in jouw positie. Ik weet dus nooit of het aanstelleritis is of niet.

Maar het gaat echt van in een super cosy en laagdrempelig cafeetje nog geen ober durven aan te spreken (zij) tot een beetje stamelen.

Nou je hebt ook meiden die dus echt heel moeilijk erover doen als je "last seen" status op Whatsapp vaak geupdate is of je bent veel online. Gelijk jaloers.
Friettent dikke Willie, met Willie
  woensdag 13 december 2017 @ 18:04:20 #4
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175699051
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:50 schreef W00fer het volgende:
Je kunt dus wel half insteken en rustig aan doen en we zien wel maar krijg je dan het resultaat wat je wilt?
Het rustig aandoen heeft bij mij nooit gewerkt. De dates die weken duurde en waarvan een vervolgdate pas drie weken later kwam.. Nee, die situaties liepen bij mij altijd op niets uit.

Om een mooi praktijkvoorbeeld te geven, ik leerde mijn vriendin kennen op een donderdagavond. Het klikte wel op de chat en de zondag erop hadden we een terrasje gepakt. Gelijk de dag erna hadden we de vervolgdate gepland.

Als jullie beide echt interesse hebben hoef je geen weken te wachten. Het ijzer smeden wanneer het heet is etc.

quote:
Iemand is dus misschien meer op zijn gemak maar heeft ook minder hunkering om er iets van te maken.
Wat bedoel je met deze zin?
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  woensdag 13 december 2017 @ 18:10:44 #5
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175699201
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:02 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik heb wel echt gemerkt dat het gros van mijn dates het eerste half uur nog zo ongemakkelijk is. Geen idee waarom want het zijn vaak echt heel belezen en bereisde meiden met een verantwoordelijke functie enz. En dan zó dichtklappen, blijft heel apart. Het cliché komt dan weer naar boven: ja ik ben in groepen altijd eerst iemand die de kat uit de boom kijkt...
Dan denk ik mens, hoe kan dit in jouw positie. Ik weet dus nooit of het aanstelleritis is of niet.

Maar het gaat echt van in een super cosy en laagdrempelig cafeetje nog geen ober durven aan te spreken (zij) tot een beetje stamelen.

Nou je hebt ook meiden die dus echt heel moeilijk erover doen als je "last seen" status op Whatsapp vaak geupdate is of je bent veel online. Gelijk jaloers.
Misschien maak jij ze wel ongemakkelijk?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 13 december 2017 @ 18:10:59 #6
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175699207
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:02 schreef W00fer het volgende:
Ik heb wel echt gemerkt dat het gros van mijn dates het eerste half uur nog zo ongemakkelijk is. Geen idee waarom want het zijn vaak echt heel belezen en bereisde meiden met een verantwoordelijke functie enz. En dan zó dichtklappen, blijft heel apart.
Komt dit misschien omdat jij ze zenuwachtig maakt? En hoe reageer jij hierop? Is jouw automatische reactie om de stilte te verbreken en zelf veel praten?

In een notendop: Hoe meer de vrouw praat, hoe geslaagder de date. Het is niet erg om een langere stilte te hebben. Sterker nog: Als ik in een ongemakkelijke stilte kwam liet ik deze gewoon gebeuren. Neem op het gemak een slok van je drankje. Kijk haar in haar ogen aan en zet je blik vervolgens op iets anders in de omgeving. Ontspan je. Zij zal zich waarschijnlijk ook wat ongemakkelijk gaan voelen. Maakt niet uit, dit hoort erbij. Ze zal de stilte waarschijnlijk snel verbreken.

En dan hopen dat ze hem verbreekt met wat leuks waarop jij kan inhaken. Deze stiltes kunnen een goed iets zijn. Veel mannen zullen zenuwachtig worden en de stilte verbreken met een nietszeggende opmerking. Ironisch gezien wordt de situatie hierdoor alleen maar ongemakkelijker. Als je ontspannen blijft en de stilte accepteerd, kan je zelfverzekerd overkomen. Ook push je de vrouw onbewust door haar aan het woord te laten. Win-win. :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Kaizen_ op 13-12-2017 18:16:23 ]
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175699238
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:04 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Het rustig aandoen heeft bij mij nooit gewerkt. De dates die weken duurde en waarvan een vervolgdate pas drie weken later kwam.. Nee, die situaties liepen bij mij altijd op niets uit.

Om een mooi praktijkvoorbeeld te geven, ik leerde mijn vriendin kennen op een donderdagavond. Het klikte wel op de chat en de zondag erop hadden we een terrasje gepakt. Gelijk de dag erna hadden we de vervolgdate gepland.

Als jullie beide echt interesse hebben hoef je geen weken te wachten. Het ijzer smeden wanneer het heet is etc.

[..]

Wat bedoel je met deze zin?
Precies, hier geef ik je ook gelijk in, als het klikt en je wil elkaar zien, dan heb je tijd genoeg om op korte termijn af te spreken. De rest zijn vaak alleen excuses en smoesje.

Net zoals mijn laatste interessante date, ik kan pas over 3 weken zei ze. In de tussentijd heeft ze iemand anders leren kennen en schoof ze mij zo aan de kant :W

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2017 18:12:42 ]
  woensdag 13 december 2017 @ 18:14:23 #8
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175699307
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:54 schreef Allures het volgende:
Ik ben nu ook net zo lang onderweg als dat de date gaat zijn. Maar het is het zo waard O+
Spannend! Eerste date of vervolg?
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175699386
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:14 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Spannend! Eerste date of vervolg?
ik denk ergens tussen de 350 en 450
  woensdag 13 december 2017 @ 18:23:59 #10
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175699527
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:17 schreef Allures het volgende:

[..]

ik denk ergens tussen de 350 en 450
Nice. Be warned: Rond date 452 wordt het normaliter pas ècht spannend..
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175699538
o laat maar
-.-.-
  woensdag 13 december 2017 @ 18:26:02 #12
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_175699574
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:24 schreef Cookings het volgende:
wat vinden jullie van relaties
Niemand zou in dit topic posten als een relatie gruwelijk gehekeld werd. :+

Edit: Zie net dat de vraag voor een ander topic bedoeld was. Sorry. :P
  woensdag 13 december 2017 @ 18:39:31 #13
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175699896
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:26 schreef Buurtzwaan het volgende:
Niemand zou in dit topic posten als een relatie gruwelijk gehekeld werd.
Zou je verwachten he?

En toen kwam MGTOW om de hoek. :')
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  woensdag 13 december 2017 @ 18:41:41 #14
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_175699963
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:39 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Zou je verwachten he?

En toen kwam MGTOW om de hoek. :')
Oh ja, die was ik bijna vergeten :')
  woensdag 13 december 2017 @ 18:42:48 #15
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175699991
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:38 schreef W00fer het volgende:

Dan peren ze hem naar huis. Het is voor vrouwen die ik gedate heb geen enkele moeite om de hele wereld over te reizen en hun Instagram daarmee te vervuilen maar een uurtje reizen binnen Nederland is hoogst vermoeiend en vervelend blijkbaar.
Misschien date je de verkeerde vrouwen?
pi_175700233
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Misschien date je de verkeerde vrouwen?
Misschien zit het in de gemene deler?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175700646
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Misschien zit het in de gemene deler?
Vrouwen?
pi_175701266
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:02 schreef W00fer het volgende:

[..]

Nou je hebt ook meiden die dus echt heel moeilijk erover doen als je "last seen" status op Whatsapp vaak geupdate is of je bent veel online. Gelijk jaloers.
Die functie kun je dus gewoon uitzetten he? Geeft heel veel rust.
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 13 december 2017 @ 19:21:12 #19
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175701417
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:17 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Die functie kun je dus gewoon uitzetten he? Geeft heel veel rust.
maar dan kan hij het dus ook niet vd ander meer zien; geen optie dus
pi_175701445
Ik heb vraag. Ik zelf ben niet verlegen maar kan altijd moeilijk een gesprek starten met vrouw (mannen idem) die ik niet ken. Maar als ik eenmaal een vrouw een beetje ken en goed klikt gaat het gewoon goed. Nu komt de vraag: hebben jullie dit ook en is het voor mij aan te raden om te daten?
pi_175701883
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:21 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik heb vraag. Ik zelf ben niet verlegen maar kan altijd moeilijk een gesprek starten met vrouw (mannen idem) die ik niet ken. Maar als ik eenmaal een vrouw een beetje ken en goed klikt gaat het gewoon goed. Nu komt de vraag: hebben jullie dit ook en is het voor mij aan te raden om te daten?
Daten geen idee, maar je kan aan een onbekende altijd vragen of ze weleens huzarensalade hebben gemaakt.
pi_175706485
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:02 schreef W00fer het volgende:

[..]

Nou je hebt ook meiden die dus echt heel moeilijk erover doen als je "last seen" status op Whatsapp vaak geupdate is of je bent veel online. Gelijk jaloers.
Gaan ze daar naar kijken en dan pissig worden?
Ach, dan houden ze je wel in de gaten. Misschien wel een goed teken dat ze je interessant vinden? Oh...of een potentieel stalker alert.

Wat een gedoe ook eigenlijk :)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175706508
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:32 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Daten geen idee, maar je kan aan een onbekende altijd vragen of ze weleens huzarensalade hebben gemaakt.
wat _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 13 december 2017 @ 21:57:50 #24
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175707183
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:37 schreef Prisha het volgende:

[..]

Gaan ze daar naar kijken en dan pissig worden?
Ach, dan houden ze je wel in de gaten. Misschien wel een goed teken dat ze je interessant vinden? Oh...of een potentieel stalker alert.

Wat een gedoe ook eigenlijk :)
nee is echt kut. Als ze jou een berichtje stuurt en dan na een half uur : hellowww??
pi_175707653
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:57 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nee is echt kut. Als ze jou een berichtje stuurt en dan na een half uur : hellowww??
ja antwoord dan ook meteen :P
Nee, maar serieus ongeduldig dan dus. En als je dan nog niet antwoord? Breken ze de kiet af?

Gedoe!
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  woensdag 13 december 2017 @ 22:19:01 #26
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_175707890
Volgens mij word ik aan het lijntje gehouden op Tinder. Ze antwoord wel, maar vaak pas de volgende dag of pas na een paar dagen.
pi_175708320
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:19 schreef Ypmaha het volgende:
Volgens mij word ik aan het lijntje gehouden op Tinder. Ze antwoord wel, maar vaak pas de volgende dag of pas na een paar dagen.
Not.
That.
Into.
You.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 13 december 2017 @ 22:50:11 #28
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_175708778
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:32 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Daten geen idee, maar je kan aan een onbekende altijd vragen of ze weleens huzarensalade hebben gemaakt.
Of een leverworst hebben gewonnen.
pi_175710398
Ik heb nu ook die Hater app maar snap er nog geen reet van
pi_175710960
Ik haat die app
pi_175710981
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:37 schreef Prisha het volgende:

[..]

Gaan ze daar naar kijken en dan pissig worden?
Ach, dan houden ze je wel in de gaten. Misschien wel een goed teken dat ze je interessant vinden? Oh...of een potentieel stalker alert.

Wat een gedoe ook eigenlijk :)
Ja, daar kijken sommige echt naar. Je was zo laat nog online, wat deed je toen, en waarom reageer je niet?

Echt strontvervelend.

Maar als ze zelf even niet reageren en je zegt er iets van dan worden ze boos, ja vast. Hoezo dubbele standaarden 8)7 :W
pi_175710983
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:04 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Het rustig aandoen heeft bij mij nooit gewerkt. De dates die weken duurde en waarvan een vervolgdate pas drie weken later kwam.. Nee, die situaties liepen bij mij altijd op niets uit.

Om een mooi praktijkvoorbeeld te geven, ik leerde mijn vriendin kennen op een donderdagavond. Het klikte wel op de chat en de zondag erop hadden we een terrasje gepakt. Gelijk de dag erna hadden we de vervolgdate gepland.

Als jullie beide echt interesse hebben hoef je geen weken te wachten. Het ijzer smeden wanneer het heet is etc.

[..]

Wat bedoel je met deze zin?
Dat het heel apart werkt. Sommige mensen willen eerst ontdooien en anderen willen pats boem gelijk raak en de dag erop date 2 met seks en the works.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175710986
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:10 schreef Molo het volgende:

[..]

Misschien maak jij ze wel ongemakkelijk?
Dat kan, maar van jouw dates lees ik niks....
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175710998
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 22:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Not.
That.
Into.
You.
Nee, gewoon kut gedrag en niet durven uitspreken van. Uit angst voor de reactie die de man geeft.
pi_175711004
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:10 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Komt dit misschien omdat jij ze zenuwachtig maakt? En hoe reageer jij hierop? Is jouw automatische reactie om de stilte te verbreken en zelf veel praten?

In een notendop: Hoe meer de vrouw praat, hoe geslaagder de date. Het is niet erg om een langere stilte te hebben. Sterker nog: Als ik in een ongemakkelijke stilte kwam liet ik deze gewoon gebeuren. Neem op het gemak een slok van je drankje. Kijk haar in haar ogen aan en zet je blik vervolgens op iets anders in de omgeving. Ontspan je. Zij zal zich waarschijnlijk ook wat ongemakkelijk gaan voelen. Maakt niet uit, dit hoort erbij. Ze zal de stilte waarschijnlijk snel verbreken.

En dan hopen dat ze hem verbreekt met wat leuks waarop jij kan inhaken. Deze stiltes kunnen een goed iets zijn. Veel mannen zullen zenuwachtig worden en de stilte verbreken met een nietszeggende opmerking. Ironisch gezien wordt de situatie hierdoor alleen maar ongemakkelijker. Als je ontspannen blijft en de stilte accepteerd, kan je zelfverzekerd overkomen. Ook push je de vrouw onbewust door haar aan het woord te laten. Win-win. :D
Dit is niet waar. Want ik heb vrouwen gehad die echt de oren van mijn kop lulden en andersom en dan nog kwam er niks uit. Ik praat heel makkelijk dat is zo maar ik laat hen meer dan genoeg aan het woord.

En nee, vrouwen doorbreken uit zichzelf niet vaak de stilte.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175711016
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:42 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Misschien date je de verkeerde vrouwen?
Jup ik kom echt van dates die nog geen boe of ba zeiden. Tegenwoordig is er iets meer aantrekkingskracht losgewurmd maar het houdt nog niet over.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175711026
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:37 schreef Prisha het volgende:

[..]

Gaan ze daar naar kijken en dan pissig worden?
Ach, dan houden ze je wel in de gaten. Misschien wel een goed teken dat ze je interessant vinden? Oh...of een potentieel stalker alert.

Wat een gedoe ook eigenlijk :)
Je wilt niet weten wat ik daar voor een gezeik mee heb gehad. Of vrouwen die zeiden ZOZO je was nog laat online op datingsite X.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175711042
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nee, gewoon kut gedrag en niet durven uitspreken van. Uit angst voor de reactie die de man geeft.
Ik confronteer zulke mensen altijd, puur uit sport. Het is toch al kapot. En dan ontketen je een soort mini conflictsituatie en dan komt de aap ineens uit de mouw.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175711078
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:38 schreef Prisha het volgende:

[..]

wat _O-
Aardappel, rundvlees, ui, vinaigrette, etcetera, etceterá. Huzarensalade. Nooit gemaakt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2017 00:37:44 ]
pi_175711086
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:34 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik confronteer zulke mensen altijd, puur uit sport. Het is toch al kapot. En dan ontketen je een soort mini conflictsituatie en dan komt de aap ineens uit de mouw.
Ik soms ook, maar mensen / vrouwen hebben een hekel aan de confrontatie of ze willen je niet "kwetsen". Wat ze niet in de gaten hebben is dat ze je júist op deze manier nog meer kwetsen dan gewoon open kaart te spelen.

Die apen zijn niet altijd leuk, maar als het toch al stuk is dan maakt het inderdaad niet meer uit. Ze mogen best weten wat hun gedrag met jou doet :).
pi_175711124
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nee, gewoon kut gedrag en niet durven uitspreken van. Uit angst voor de reactie die de man geeft.
Of gewoon totaal niets uit te spreken hebben tegen iemand die duidelijk niet boeit.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175711153
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik soms ook, maar mensen / vrouwen hebben een hekel aan de confrontatie of ze willen je niet "kwetsen". Wat ze niet in de gaten hebben is dat ze je júist op deze manier nog meer kwetsen dan gewoon open kaart te spelen.

Die apen zijn niet altijd leuk, maar als het toch al stuk is dan maakt het inderdaad niet meer uit. Ze mogen best weten wat hun gedrag met jou doet :).
Dat laatste is inderdaad heel belangrijk. Denk dat veel vrouwen graag weten dat ze er verstandig aan hebben gedaan weinig tijd en energie te steken in iemand die overreageert op een niet lopend gesprek.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175711226
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Of gewoon totaal niets uit te spreken hebben tegen iemand die duidelijk niet boeit.
Wat raar, want blijkbaar klikte en boeide de persoon toch wel, anders was er geen match geweest..

Je gaat wel op een site staan en reageert op berichten en als je het je te heet onder je voeten wordt dan ga je maar over op de negeermodus. Hoe moeilijk is het nu om te zeggen dat je er geen heil in ziet en niet verder wil?

En als je dan een bericht stuurt waarbij je op haar grote teen gaat staan, dan kunnen ze wél binnen 5 minuten reageren.

Bij negen van de tien loopt er gewoon een normaal gesprek en je merkt snel genoeg of er iets te halen valt ja of nee. Vaak haak ik ook al af, en dan laat ik dan ook weten.

Maar sommige hebben gewoon een schop onder hun hol nodig, beetje realiteitszin en een hoe communiceer ik met mensen cursus.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2017 01:01:33 ]
pi_175711986
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Wat raar, want blijkbaar klikte en boeide de persoon toch wel, anders was er geen match geweest..

Je gaat wel op een site staan en reageert op berichten en als je het je te heet onder je voeten wordt dan ga je maar over op de negeermodus. Hoe moeilijk is het nu om te zeggen dat je er geen heil in ziet en niet verder wil?

En als je dan een bericht stuurt waarbij je op haar grote teen gaat staan, dan kunnen ze wél binnen 5 minuten reageren.

Bij negen van de tien loopt er gewoon een normaal gesprek en je merkt snel genoeg of er iets te halen valt ja of nee. Vaak haak ik ook al af, en dan laat ik dan ook weten.

Maar sommige hebben gewoon een schop onder hun hol nodig, beetje realiteitszin en een hoe communiceer ik met mensen cursus.
Dit doe ik dus niet meer. Was ooit zo naïef dat ik precies wilde weten hoe of wat. Is echt verspilde tijd. Reageert ze niet meer? Dan maar niet.

Laatst een nummer gescoord. Op de app vroeg ze of ik aan sport deed. Ik vertellen en de vraag 'en jij?' erachteraan. Dat is bijna 3 weken geleden. Zal nooit weten of ze sport :'( Geen reactie is bij mij nu gewoon 'laat dan maar'.

Niet te zwaar aan tillen iig :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 14 december 2017 @ 07:12:40 #45
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175712109
Wat een gezeur weer hier.

Tinder is gewoon niet meer zo populair als een paar jaar geleden.
Ik heb ook matches die niks zeggen. Of gesprekken die dood lopen doordat match niks meer zegt. Mensen hebben een eigen leven, en nog wel heel wat meer te doen dan reageren op een match. Neem het niet zo serieus.
Als het niet loopt dan niet.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_175712270
quote:
7s.gif Op donderdag 14 december 2017 06:54 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dit doe ik dus niet meer. Was ooit zo naïef dat ik precies wilde weten hoe of wat. Is echt verspilde tijd. Reageert ze niet meer? Dan maar niet.

Laatst een nummer gescoord. Op de app vroeg ze of ik aan sport deed. Ik vertellen en de vraag 'en jij?' erachteraan. Dat is bijna 3 weken geleden. Zal nooit weten of ze sport :'( Geen reactie is bij mij nu gewoon 'laat dan maar'.

Niet te zwaar aan tillen iig :)
Zo irritant als ze niet op dat soort dingen reageren...

Ik weet tegenwoordig ook wel beter om aan een dood paard te trekken. Aan de andere kant heeft dat er voor gezorgd dat ik tegenwoordig wel zeer makkelijk contacten verbreek, ook met mensen waar ik nog weleens mee omga :')

Tja jammer dan.
  donderdag 14 december 2017 @ 07:41:25 #47
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175712286
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:31 schreef W00fer het volgende:
Dit is niet waar. Want ik heb vrouwen gehad die echt de oren van mijn kop lulden en andersom en dan nog kwam er niks uit. Ik praat heel makkelijk dat is zo maar ik laat hen meer dan genoeg aan het woord.

En nee, vrouwen doorbreken uit zichzelf niet vaak de stilte.
Dan hebben we allebei compleet verschillende ervaringen hierin. :)
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175712333
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ja, daar kijken sommige echt naar. Je was zo laat nog online, wat deed je toen, en waarom reageer je niet?

Echt strontvervelend.

Maar als ze zelf even niet reageren en je zegt er iets van dan worden ze boos, ja vast. Hoezo dubbele standaarden 8)7 :W
Zou dat onzekerheid zijn, dat ze dat steeds checken? En dan nog vragen: wat deed je toen?
Ik zou daar beetje kriebels van krijgen. En niet de goede kriebels.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:33 schreef W00fer het volgende:

[..]

Je wilt niet weten wat ik daar voor een gezeik mee heb gehad. Of vrouwen die zeiden ZOZO je was nog laat online op datingsite X.
Dus echt in de gaten houden. Bizar wel. Ik kan me er geen voorstelling van maken, ze maken het zichzelf er alleen maar moeilijk mee. Vraag me af of het onzekerheid is, of een beetje needy?

Heb je er dan niet meteen genoeg van?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 14 december 2017 @ 07:46:46 #49
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175712351
Ben ik nou de enige die niks met Tinder heeft?
  donderdag 14 december 2017 @ 07:48:38 #50
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175712370
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 07:40 schreef Faxie het volgende:
Aan de andere kant heeft dat er voor gezorgd dat ik tegenwoordig wel zeer makkelijk contacten verbreek, ook met mensen waar ik nog weleens mee omga :')
Oef, dit klinkt wel heel bekend.

Zelf merk ik heel erg dat ik mijn huidige sociale kring wel fijn vind zo, eventueel minder is ook al best. Wat ik vroeger nooit had, is een band met familie. Tegenwoordig ga ik steeds vaker op de koffie bij m'n ouders. Ook heb ik een superklik met m'n schoonvader. Echter resulteert dit er wel in dat de rest van mijn sociale omgeving wat verwaarloost kan worden.

Ik heb een handjevol goede vrienden, maar die zie ik niet vaak meer - zelfs niet 1x per maand. Het ergste is dat ik het ook allemaal wel best vind. Vrienden 2x per jaar zien om bij te buurten en verder focussen op mijn eigen leven. Klinkt aardig bekrompen nu ik het typ, maar ik voel me er wel fijn bij moet ik zeggen.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175712379
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 07:48 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Oef, dit klinkt wel heel bekend.

Zelf merk ik heel erg dat ik mijn huidige sociale kring wel fijn vind zo, eventueel minder is ook al best. Wat ik vroeger nooit had, is een band met familie. Tegenwoordig ga ik steeds vaker op de koffie bij m'n ouders. Ook heb ik een superklik met m'n schoonvader. Echter resulteert dit er wel in dat de rest van mijn sociale omgeving wat verwaarloost kan worden.

Ik heb een handjevol goede vrienden, maar die zie ik niet vaak meer - zelfs niet 1x per maand. Het ergste is dat ik het ook allemaal wel best vind. Vrienden 2x per jaar zien om bij te buurten en verder focussen op mijn eigen leven. Klinkt aardig bekrompen nu ik het typ, maar ik voel me er wel fijn bij moet ik zeggen.
Yep, hier hetzelfde. Min de schoonouders dan. ( ;( )
pi_175712383
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 07:46 schreef Mishu het volgende:
Ben ik nou de enige die niks met Tinder heeft?
Nee hoor, ik ook niet. Nooit gezien. Nooit van gehoord zelfs tot begin dit jaar. En wat ik erover gehoord heb, hoef ik het ook niet.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 14 december 2017 @ 07:50:42 #53
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175712384
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 07:45 schreef Prisha het volgende:
Bizar wel. Ik kan me er geen voorstelling van maken, ze maken het zichzelf er alleen maar moeilijk mee. Vraag me af of het onzekerheid is, of een beetje needy?
Bizar, dat vrouwen zo needy kunnen zijn. Zal inderdaad wel onzekerheid zijn. Maar pas op - Soms is het ook om te 'testen' hoe de man hierop reageert. Hap je toe? Spring je door haar hoepeltje?

In plaats van jezelf te verdedigen of verontschuldigen (wat vaak de eerste reactie is), kan je ook simpelweg reageren met "Niet erg aantrekkelijk he, zulke opmerkingen ;-)" of "Ha! Je lijkt m'n moeder wel.".

Of nog beter, probeer haar stiekem uit de tent te lokken op een speelse manier. "Wat ik nog zo laat op die website deed? De vrouwen van me afslaan natuurlijk."

[ Bericht 3% gewijzigd door Kaizen_ op 14-12-2017 07:55:43 ]
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175712437
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 07:50 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Bizar, dat vrouwen zo needy kunnen zijn. Zal inderdaad wel onzekerheid zijn. Maar pas op - Soms is het ook om te 'testen' hoe de man hierop reageert. Hap je toe? Spring je door haar hoepeltje?

In plaats van jezelf te verdedigen of verontschuldigen (wat vaak de eerste reactie is), kan je ook simpelweg reageren met "Niet erg aantrekkelijk he, zulke opmerkingen ;-)" of "Ha! Je lijkt m'n moeder wel.".
ninja edits zag ik :P

Testen, spelletjes....ik hou er niet van. Gewoon normaal doen, ik snap niet wat er moeilijk aan is. Misschien denk ik er te makkelijk over.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 14 december 2017 @ 07:59:41 #55
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175712460
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 07:56 schreef Prisha het volgende:
ninja edits zag ik

:7
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 07:56 schreef Prisha het volgende:
Testen, spelletjes....ik hou er niet van. Gewoon normaal doen, ik snap niet wat er moeilijk aan is. Misschien denk ik er te makkelijk over.
Waren alle vrouwen maar zo.. ;-) Zelf ben ik wel bekend met dit soort 'tests'. Ben er ook ontzettend vaak ingetrapt, totdat ik het truukje doorkreeg en ze op een speelse manier ermee ging belazeren. (Zie bovenstaande quote over het speels uit de tent lokken)

Gelukkig zijn niet alle vrouwen zo. Nuchtere vrouwen die niet aan zulke onzin doen, die moet je hebben. ^O^
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175712471
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:32 schreef W00fer het volgende:

[..]

Jup ik kom echt van dates die nog geen boe of ba zeiden. Tegenwoordig is er iets meer aantrekkingskracht losgewurmd maar het houdt nog niet over.
"losgewurmd" klinkt al zo geforceerd. Als je al iets moet loswurmen dan lijkt er mij iets niet goed.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175712582
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:37 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Aardappel, rundvlees, ui, vinaigrette, etcetera, etceterá. Huzarensalade. Nooit gemaakt?
Nee...

By de weg, we hebben nog een update van je tegoed van die double date, of trio date, of hoe je het ook wil noemen :7
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175712647
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 07:59 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

:7

[..]

Waren alle vrouwen maar zo.. ;-) Zelf ben ik wel bekend met dit soort 'tests'. Ben er ook ontzettend vaak ingetrapt, totdat ik het truukje doorkreeg en ze op een speelse manier ermee ging belazeren. (Zie bovenstaande quote over het speels uit de tent lokken)

Gelukkig zijn niet alle vrouwen zo. Nuchtere vrouwen die niet aan zulke onzin doen, die moet je hebben. ^O^
Bestaan die? :o
pi_175712764
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:10 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Komt dit misschien omdat jij ze zenuwachtig maakt? En hoe reageer jij hierop? Is jouw automatische reactie om de stilte te verbreken en zelf veel praten?

In een notendop: Hoe meer de vrouw praat, hoe geslaagder de date. Het is niet erg om een langere stilte te hebben. Sterker nog: Als ik in een ongemakkelijke stilte kwam liet ik deze gewoon gebeuren. Neem op het gemak een slok van je drankje. Kijk haar in haar ogen aan en zet je blik vervolgens op iets anders in de omgeving. Ontspan je. Zij zal zich waarschijnlijk ook wat ongemakkelijk gaan voelen. Maakt niet uit, dit hoort erbij. Ze zal de stilte waarschijnlijk snel verbreken.

En dan hopen dat ze hem verbreekt met wat leuks waarop jij kan inhaken. Deze stiltes kunnen een goed iets zijn. Veel mannen zullen zenuwachtig worden en de stilte verbreken met een nietszeggende opmerking. Ironisch gezien wordt de situatie hierdoor alleen maar ongemakkelijker. Als je ontspannen blijft en de stilte accepteerd, kan je zelfverzekerd overkomen. Ook push je de vrouw onbewust door haar aan het woord te laten. Win-win. :D

Heb ik ook weleens aangehaald :P Stiltes worden inderdaad vaak als ongemakkelijk ervaren, zeker als je al in een ongemakkelijke setting als een eerste date zit. Als je samen al benoemt dat dit niet per se dat hoeft te betekenen, scheelt dit al :P
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_175712867
Hoe kun je niet van spelletjes houden en tegelijkertijd alles zo overdenken en berekenend (haast wetenschappelijk) benaderen?
Hoe is dat anders? Je bent net zo goed bezig met 'als zij A, doe ik B want ik wil gedrag C als uitkomst'
pi_175713351
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 07:59 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

:7

[..]

Waren alle vrouwen maar zo.. ;-) Zelf ben ik wel bekend met dit soort 'tests'. Ben er ook ontzettend vaak ingetrapt, totdat ik het truukje doorkreeg en ze op een speelse manier ermee ging belazeren. (Zie bovenstaande quote over het speels uit de tent lokken)

Gelukkig zijn niet alle vrouwen zo. Nuchtere vrouwen die niet aan zulke onzin doen, die moet je hebben. ^O^
Vrouwen testen je het hele leven door :D als je Vriendin, je Vrouw, en wanneer je kinderen krijgt enzooooovoort, dat is toch wel evolutionair bepaald.
Een nuchtere vrouw zoals jij hierboven beschrijft is best saai, klinkt alsof je dan een relatie hebt op basis van ratio, dat moet je toch niet willen, heb ooit heel even zo'n vriendin gehad jaartje of 15 terug, dat was 2 maanden en toen was ik het wel zat B-)
pi_175713379
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Wat raar, want blijkbaar klikte en boeide de persoon toch wel, anders was er geen match geweest..

Je gaat wel op een site staan en reageert op berichten en als je het je te heet onder je voeten wordt dan ga je maar over op de negeermodus. Hoe moeilijk is het nu om te zeggen dat je er geen heil in ziet en niet verder wil?

En als je dan een bericht stuurt waarbij je op haar grote teen gaat staan, dan kunnen ze wél binnen 5 minuten reageren.

Bij negen van de tien loopt er gewoon een normaal gesprek en je merkt snel genoeg of er iets te halen valt ja of nee. Vaak haak ik ook al af, en dan laat ik dan ook weten.

Maar sommige hebben gewoon een schop onder hun hol nodig, beetje realiteitszin en een hoe communiceer ik met mensen cursus.
Of je accepteert gewoon dat dat nu eenmaal onderdeel van online daten is. Geen of weinig response -> Ze heeft geen interessse -> Next

Niet te moeilijk over denken.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 07:56 schreef Prisha het volgende:

[..]

ninja edits zag ik :P

Testen, spelletjes....ik hou er niet van. Gewoon normaal doen, ik snap niet wat er moeilijk aan is. Misschien denk ik er te makkelijk over.
Daten is nu eenmaal een 'spel' en als je er in mee wilt kun je maar beter de spelregels leren :P
(Bijna) alle vrouwen shittesten je wel op de een of andere manier, vaak heel sneaky maar ze doen het echt.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 14 december 2017 @ 09:44:04 #63
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175713407
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:32 schreef W00fer het volgende:

[..]

Jup ik kom echt van dates die nog geen boe of ba zeiden. Tegenwoordig is er iets meer aantrekkingskracht losgewurmd maar het houdt nog niet over.
Kan het niet zijn dat je steeds vrouwen uitzoekt die eigenlijk niet bij je passen? Want het feit dat je ze op date krijgt betekent dat je niet kansloos bent. Maar ontbreekt het gewoon aan voldoende overeenkomsten.

Ik merk dat ook. Als een vrouw een soort grondhouding heeft die vergelijkbaar is met de mijne gaan de dingen allemaal een stuk vlotter.
  donderdag 14 december 2017 @ 09:46:29 #64
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_175713436
Tinder is weinig soeps op dit moment (in deze regio). Best redelijk wat matches, maar niemand zegt wat terug. En nee, ik doe geen oneerbare voorstellen in mijn openingszinnen. ;)
Binnenkort wat weken vrij, dus dan maar weer wat vaker de kroeg de in. Dat ligt mij toch beter, maar had (of maakte) er te weinig tijd voor de laatste maanden.
Ik heb ook nog een via, via 'blind date' tegoed, maar toen ik wat gasten uithoorde die haar kenden kreeg ik een sarcastische "nou, succes met haar..." :D
pi_175713444
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:44 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Kan het niet zijn dat je steeds vrouwen uitzoekt die eigenlijk niet bij je passen? Want het feit dat je ze op date krijgt betekent dat je niet kansloos bent. Maar ontbreekt het gewoon aan voldoende overeenkomsten.

Ik merk dat ook. Als een vrouw een soort grondhouding heeft die vergelijkbaar is met de mijne gaan de dingen allemaal een stuk vlotter.
Of hij komt online anders over dan in het echt.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 14 december 2017 @ 09:47:51 #66
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175713467
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:46 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Of hij komt online anders over dan in het echt.
Dan moeten die vrouwen wel stuk voor stuk een kapotte radar hebben
pi_175713519
Je kunt alles wel proberen te analyseren, maar het kost alleen maar een hoop energie en dikwijls is het gedrag toch niet rationeel. Gaat om haar DADEN. Geen respons of eenzijdige respons (vooral van jou kant) = geen interesse; dan delete je haar direct, verexcuseer je daar niet voor. Mannen zetten vrouwen teveel op een voetstuk ook al heeft zij nog niets positiefs bijgedragen.
  donderdag 14 december 2017 @ 09:54:36 #68
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_175713552
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dan moeten die vrouwen wel stuk voor stuk een kapotte radar hebben
Ik vind het lastig om in te schatten hoe iemand in het echt is hoor als ik er alleen maar mee heb geappt.
Je mist toch een stukje non verbale communicatie. En lichaamstaal en uitstraling zijn eigenlijk nog belangrijker
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_175713601
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:52 schreef MGTOW het volgende:
Je kunt alles wel proberen te analyseren, maar het kost alleen maar een hoop energie en dikwijls is het gedrag toch niet rationeel. Gaat om haar DADEN. Geen respons of eenzijdige respons (vooral van jou kant) = geen interesse; dan delete je haar direct, verexcuseer je daar niet voor. Mannen zetten vrouwen teveel op een voetstuk ook al heeft zij nog niets positiefs bijgedragen.
Over het algemeen ben ik het niet eens met jou reacties in dit topic, maar dit is wel de spijker op z'n kop.. ^O^ ik delete ze trouwens niet, ze komen vaak er wel weer op terug

[ Bericht 3% gewijzigd door michiel_merk op 14-12-2017 10:03:41 ]
pi_175713675
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dan moeten die vrouwen wel stuk voor stuk een kapotte radar hebben
Dat hoeft toch niet? Hij kan online bv heel spontaan overkomen en in het echt dat helemaal niet zijn bv? Of zijn houding is bv een afknapper (niet altijd van fotos af te leiden). In het echt zijn mensen toch vaak net anders dan je je had voorgesteld aan de hand van wat gesprekken en foto's.

Maar als het bij zóveel vrouwen fout gaat is hij óf heel erg slecht in het uitkiezen van vrouwen óf er is iets aan hem waardoor al die vrouwen zo stil zijn tijdens een date.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 14 december 2017 @ 10:22:33 #71
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175713991
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 10:02 schreef Metro2005 het volgende:
In het echt zijn mensen toch vaak net anders dan je je had voorgesteld aan de hand van wat gesprekken en foto's.
Daar kan je je inderdaad heel makkelijk in vergissen. Ik heb 'n keer meegemaakt dat ik een date had met iemand die enorm extrovert overkwam op de chat. Superspontaan, actief, grappig, veel emoticons etc. Vantevoren dacht ik dat ik zou worden weggeblazen. Bleek in het echt een enorm verlegen meisje te zijn.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175714016
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:38 schreef michiel_merk het volgende:

[..]

Een nuchtere vrouw zoals jij hierboven beschrijft is best saai, klinkt alsof je dan een relatie hebt op basis van ratio, dat moet je toch niet willen, heb ooit heel even zo'n vriendin gehad jaartje of 15 terug, dat was 2 maanden en toen was ik het wel zat B-)
Hoeft toch niet? Je kan toch normaal doen (nou wat wat is normaal) en toch speels zijn. Ben je niet meteen een soort Mrs. Spock of zo :)

Ik vind mezelf absoluut niet saai. Maar ik zou niet mee willen in dat hele gedoetje van iemand zo aan het lijntje houden, of ergens op laten wachten, alleen om uit te proberen wat de reactie is of omdat het een soort regel is dat je niet te snel moet antwoorden. Ik snap niet wat iemand daarmee wilt bereiken.

Als ik iemand leuk vind dan antwoord ik zodra ik wat tijd heb. Niet: nou ik moet ik x aantal uur of dagen wachten, effe kijken hoe ie daarop reageert.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:41 schreef Metro2005 het volgende:

Daten is nu eenmaal een 'spel' en als je er in mee wilt kun je maar beter de spelregels leren :P
(Bijna) alle vrouwen shittesten je wel op de een of andere manier, vaak heel sneaky maar ze doen het echt.
Je hebt misschien gelijk :P Weet je, ik zie wel als het zover is. Ik doe zoals ik doe, mezelf zijn, en ik merk wel of dat goed of fout afloopt.

Ik heb het dan trouwens niet over gewoon leuk flirten, dat bedoel ik niet met een testen truukjes en spel spelen. Meer wat hier eerder geschreven is, dat soort dingen.

Ik ben nog verbaasd dat het huis te klein is als je niet na een half uur antwoordt, of dat de kiet afgebroken wordt als iemand s nachts online is maar de ander geen berichtje stuurt. Daten hoort toch gewoon leuk te zijn. En een beetje spannend. :)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175714133
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 10:23 schreef Prisha het volgende:
Je hebt misschien gelijk :P Weet je, ik zie wel als het zover is. Ik doe zoals ik doe, mezelf zijn, en ik merk wel of dat goed of fout afloopt.

Ik heb het dan trouwens niet over gewoon leuk flirten, dat bedoel ik niet met een testen truukjes en spel spelen. Meer wat hier eerder geschreven is, dat soort dingen.

Ik ben nog verbaasd dat het huis te klein is als je niet na een half uur antwoordt, of dat de kiet afgebroken wordt als iemand s nachts online is maar de ander geen berichtje stuurt. Daten hoort toch gewoon leuk te zijn. En een beetje spannend. :)
Ik bedoelde ook niet dat onderdeel van het spel is dat je mensen expres moet laten wachten oid, dat is gewoon vreemd gedrag en zoals ik net al aangaf , veel mensen zien dat als desinteresse en gaan weer verder naar de volgende dus dat zou ik zeker niet doen :+

Maar mensen een beetje uit de tent lokken (shittesten) is dan weer niet zo vreemd, je wilt weten wat voor een vlees je in de kuip hebt lijkt me. Dat kan echter ook gewoon zonder iemand te laten wachten maar gewoon door een goed gesprek te hebben en bepaalde onderwerpen aan te snijden, bepaalde opmerkingen te maken, je eigen vorm van humor door laten schijnen etc om te zien hoe de ander daarop reageert.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_175714181
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 10:23 schreef Prisha het volgende:

[..]

Hoeft toch niet? Je kan toch normaal doen (nou wat wat is normaal) en toch speels zijn. Ben je niet meteen een soort Mrs. Spock of zo :)

Ik vind mezelf absoluut niet saai. Maar ik zou niet mee willen in dat hele gedoetje van iemand zo aan het lijntje houden, of ergens op laten wachten, alleen om uit te proberen wat de reactie is of omdat het een soort regel is dat je niet te snel moet antwoorden. Ik snap niet wat iemand daarmee wilt bereiken.

Als ik iemand leuk vind dan antwoord ik zodra ik wat tijd heb. Niet: nou ik moet ik x aantal uur of dagen wachten, effe kijken hoe ie daarop reageert.

[..]

Je hebt misschien gelijk :P Weet je, ik zie wel als het zover is. Ik doe zoals ik doe, mezelf zijn, en ik merk wel of dat goed of fout afloopt.

Ik heb het dan trouwens niet over gewoon leuk flirten, dat bedoel ik niet met een testen truukjes en spel spelen. Meer wat hier eerder geschreven is, dat soort dingen.

Ik ben nog verbaasd dat het huis te klein is als je niet na een half uur antwoordt, of dat de kiet afgebroken wordt als iemand s nachts online is maar de ander geen berichtje stuurt. Daten hoort toch gewoon leuk te zijn. En een beetje spannend. :)
Wat deed jij om 07:50 al op FOK!?
pi_175714307
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 10:31 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook niet dat onderdeel van het spel is dat je mensen expres moet laten wachten oid, dat is gewoon vreemd gedrag en zoals ik net al aangaf , veel mensen zien dat als desinteresse en gaan weer verder naar de volgende dus dat zou ik zeker niet doen :+

Maar mensen een beetje uit de tent lokken (shittesten) is dan weer niet zo vreemd, je wilt weten wat voor een vlees je in de kuip hebt lijkt me. Dat kan echter ook gewoon zonder iemand te laten wachten maar gewoon door een goed gesprek te hebben en bepaalde onderwerpen aan te snijden, bepaalde opmerkingen te maken, je eigen vorm van humor door laten schijnen etc om te zien hoe de ander daarop reageert.
ha ok dan begrepen we elkaar verkeerd ;) . Wat jij schrijft, dat stukje in bold, dat vind ik ook "normal" gedrag. Gesprekken, dat een ander een beetje ziet hoe jij bent en waar je geinteresseerd in bent en andersom. Een grapje dat wel of niet aankomt. Maar dat zijn dingen die je in het dagelijks leven ook doet in de communicatie met anderen. Als je in een nieuwe groep met mensen komt, op het werk bijvoorbeeld.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175714379
quote:
10s.gif Op donderdag 14 december 2017 10:34 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Wat deed jij om 07:50 al op FOK!?
o|O

Fok!-ing while I work :@
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 14 december 2017 @ 11:09:05 #77
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175714964
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:54 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik vind het lastig om in te schatten hoe iemand in het echt is hoor als ik er alleen maar mee heb geappt.
Je mist toch een stukje non verbale communicatie. En lichaamstaal en uitstraling zijn eigenlijk nog belangrijker
Maar lichaamstaal en uitstraling zijn uiteindelijk ook een afgeleide van het karakter van iemand. Op een of andere manier lukt het me meestal wel een redelijk goede voorspelling te maken van hoe iemand is in het echt. In 90% van de gevallen zijn het communicerende vaten. Je ziet ook vaak bepaalde patronen terugkomen in mensen.
pi_175715870
Daarom moet je ook niet lang gaan appen. Appen is gewoon te vermoeiend en een afvoer van je energie; je krijgt een berichtje en je aandacht gaat naar je smartphone (met bijziendheid tot gevolg zo begreep ik uit het NOS journaal van gisteren). Dan voel jij je gedwongen om weer wat terug te sturen. Te gretig kan needy of desperate overkomen. Te lang wachten misschien dat ze dan verder appt met een ander; dilemma.... Dan weer je best doen om weer een gevatte app te verzinnen of een of ander boeiend onderwerp om haar te entertainen. Ook hier weer een giga afleiding en energie slurper........
En dan kan het zo zijn dat je match met haar zonder boe of ba wordt opgeheven en al je moeite tevergeefs is, want fatsoen is vaak ver te zoeken bij mensen die zich min of meer anoniem kunnen verschuilen achter een touchscreen. Mijn advies: gewoon wat dom ouwehoeren, niet te moeilijk doen, 1 a 2 berichten per dag is zat, erotisch getinte late night apps uitegzonderd. Binnen 1 week afspreken; graag of niet. Voordeel: je hebt ook nog wat te bespreken tijdens de eerste date.
pi_175715872
Nav Faxie ook ff die Hater app geïnstalleerd.

Grappig, maar nog teveel op Amerikanen gericht. Hoewel je wel "Amerikanen" als haat onderwerp kan kiezen :P

Verder zie ik niet waar je nieuwe haat onderwerpen kan toevoegen, zodat de app dus ook Amerikaans blijft (Mark Rutte, Wilders of Pechtold komen dus niet als haat onderwerpen voorbij).

Tenslotte: het is nieuw dus weinig vrouwelijke leden, zo weinig dat ik ze elke keer weer opnieuw zie en herken :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175716151
Ik herken op Tinder ook vrouwen die daarvoor lange tijd op ematching stonden. Ik zeg ze dat als het op ematching niet wil lukken dat het dan op Tinder ook niet gaat lukken.
pi_175716238
quote:
7s.gif Op donderdag 14 december 2017 11:55 schreef Godshand het volgende:
Nav Faxie ook ff die Hater app geïnstalleerd.

Grappig, maar nog teveel op Amerikanen gericht. Hoewel je wel "Amerikanen" als haat onderwerp kan kiezen :P

Verder zie ik niet waar je nieuwe haat onderwerpen kan toevoegen, zodat de app dus ook Amerikaans blijft (Mark Rutte, Wilders of Pechtold komen dus niet als haat onderwerpen voorbij).

Tenslotte: het is nieuw dus weinig vrouwelijke leden, zo weinig dat ik ze elke keer weer opnieuw zie en herken :D
Volgens mij kan je ook gewoon helemaal geen onderwerpen toevoegen. Dus dan blijft het bij wat algemene onderwerpen waarvan er in de praktijk vrijwel geen enkele een dealbreaker zal zijn. Dus een matchpercentage zegt ook al vrij weinig. En inderdaad, je komt al heel snel dezelfde mensen weer tegen. Weinig aanbod en buggy dus.

:r
  donderdag 14 december 2017 @ 12:36:57 #82
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175716488
Dat hater kan toch ook niet tot iets leuks leiden?

Ik krijg er echt zo'n PVV idee bij. Het enige dat verbind is iets negatiefs.
pi_175716656
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 12:36 schreef Hexagon het volgende:
Dat hater kan toch ook niet tot iets leuks leiden?

Ik krijg er echt zo'n PVV idee bij. Het enige dat verbind is iets negatiefs.
Een beeldhouwer die een paard wil maken haalt alles weg wat geen paard is. Dus is het idee dat als je weet wat je haat je de rest niet haat.....das filosofisch gedacht natuurlijk. Zo serieus zal het niet bedoeld zijn. Je moet toch wat verzinnen.....voor iedere vrijgezel is er bijna een aparte site of app beschikbaar
pi_175716904
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 12:36 schreef Hexagon het volgende:
Dat hater kan toch ook niet tot iets leuks leiden?

Ik krijg er echt zo'n PVV idee bij. Het enige dat verbind is iets negatiefs.
Dat 'PVV-idee' is natuurlijk maar in the eye of the beholder. Kan net zo goed een D66-idee zijn, want die haten ook genoeg dingen. ;)

(verder heb je in wezen gelijk, het is echt meer een gimmick).
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_175718367
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 12:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Volgens mij kan je ook gewoon helemaal geen onderwerpen toevoegen. Dus dan blijft het bij wat algemene onderwerpen waarvan er in de praktijk vrijwel geen enkele een dealbreaker zal zijn. Dus een matchpercentage zegt ook al vrij weinig. En inderdaad, je komt al heel snel dezelfde mensen weer tegen. Weinig aanbod en buggy dus.

:r
Buggy niet gemerkt, wel weinig aanbod. Dus verwijderd, account laten staan. Kom wel terug als ze het verder aanpassen en populairder wordt.

Zo niet dan zeg ik mijn account op.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175718432
quote:
3s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

Buggy niet gemerkt, wel weinig aanbod. Dus verwijderd, account laten staan. Kom wel terug als ze het verder aanpassen en populairder wordt.

Zo niet dan zeg ik mijn account op.
Als je 5 keer vrouwen tegenkomt die je al weggeswiped hebt, dan is het wat mij betreft buggy :P
pi_175719749
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:16 schreef Faxie het volgende:

[..]

Als je 5 keer vrouwen tegenkomt die je al weggeswiped hebt, dan is het wat mij betreft buggy :P
Dat gebeurt op Tinder ook; uberkritische vrouwtjes die door al hun swipes heen zijn en zich weer opnieuw aanmelden met een vers account.
pi_175731981
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik soms ook, maar mensen / vrouwen hebben een hekel aan de confrontatie of ze willen je niet "kwetsen". Wat ze niet in de gaten hebben is dat ze je júist op deze manier nog meer kwetsen dan gewoon open kaart te spelen.

Die apen zijn niet altijd leuk, maar als het toch al stuk is dan maakt het inderdaad niet meer uit. Ze mogen best weten wat hun gedrag met jou doet :).
Ik had al langer het idee dat wij wat dat betreft op 1 lijn zitten.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 07:45 schreef Prisha het volgende:

[..]

Zou dat onzekerheid zijn, dat ze dat steeds checken? En dan nog vragen: wat deed je toen?
Ik zou daar beetje kriebels van krijgen. En niet de goede kriebels.

[..]

Dus echt in de gaten houden. Bizar wel. Ik kan me er geen voorstelling van maken, ze maken het zichzelf er alleen maar moeilijk mee. Vraag me af of het onzekerheid is, of een beetje needy?

Heb je er dan niet meteen genoeg van?
Weet je als je bij elke onzekere move van vrouwen af zou haken dan kun je er maar beter niet aan beginnen. Dat is hetzelfde als met lullen over exen. Ik vraag er niet naar en toch....
En dan zegt die chick tegen mij: W00fer ik wist serieus niet dat dat kut op je over zou komen of dat je dat niet wil horen.

Dating rule #1 zo ongeveer

Zo heb ik er nu eentje die vind alles leuk en aardig maar ze is terughoudend want na eerdere relaties en alle mannen zijn klootzakken en eerlijkheid was er niet en blabla. Dan denk ik volgens mij ben je nu je eigen glazen in aan het gooien, want echt een advertentie voor gezelligheid is het niet.

Needy is nog steeds een heel lastig fenomeen. Ergens is needy goed want dan heb je de volle aandacht. Het trieste is wel dat als de aandacht iets minder is dat het dan ook gelijk helemaal weg is. Er is geen midden. Dat is hetzelfde heb ik gemerkt met meisjes die veel bevestiging willen. Zodra je dat niet geeft of je hebt nog een freaking leven zeg maar dan is het talk to the hand want het hoofd wil niet luisteren.... Dan zijn gelijk de rapen gaar. Ik vind dat altijd zo opmerkelijk.

Het vinden van iemand die gewoon datinglife en personal life heeft en niet als een baviaan zijn app zit te checken of meteen naar een ander rent is behoorlijk moeilijk geworden these days.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 07:41 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Dan hebben we allebei compleet verschillende ervaringen hierin. :)
Was het maar zo simpel als dat jij het beschreef dat je een beetje kon goochelen met stiltes enzo. Wereld is helaas ietskes complexer dan dat.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_175734911
[quote]0s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:10 schreef W00fer het volgende:

[..]

[..]

Dating rule #1 zo ongeveer

Het vinden van iemand die gewoon datinglife en personal life heeft en niet als een baviaan zijn app zit te checken of meteen naar een ander rent is behoorlijk moeilijk geworden these days.

[..]

De kosten wegen zelden op tegenover de baten, zeker als je een man bent en telkens de datingkar moet trekken. Dat laatste doe ik ook niet meer. Een sporadische ONS is voor mij voldoende en hiervoor geef ik geen cent uit aan sites en apps en ik stuur ook nooit een eerste bericht.
pi_175735481
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:10 schreef W00fer het volgende:

Zo heb ik er nu eentje die vind alles leuk en aardig maar ze is terughoudend want na eerdere relaties en alle mannen zijn klootzakken en eerlijkheid was er niet en blabla. Dan denk ik volgens mij ben je nu je eigen glazen in aan het gooien, want echt een advertentie voor gezelligheid is het niet.

Speltip nummer 1: Herken een shittest als je er een voorgeschoteld krijgt.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_175735821
In heel veel profielen van vrouwen zie je dat ze vragen om een man die beschikt over een goed gevoel voor humor. De reden is dat ze daar zelf niet over beschikken. De meeste cabaratiers zijn dan ook van het mannelijk geslacht. Zij verwacht dat jij haar vermaakt. Dat begint bij het eerste bericht. Jouw bericht moet natuurlijk gevat en persoonlijk zijn. Niet een copy/paste bericht dat naar elke vrouw gestuurd had kunnen worden. Is jouw openingsbericht niet origineel genoeg dan word je direct verwijderd. Tenzij je een man in de top20% categorie bent natuurlijk. Dan maakt het allemaal niets uit. Dan kun je de meeste schunnige en foute openingszinnen naar haar toe gooien, op internet hebben ze daar leuke experimenten mee gedaan. Omgekeerd zie ik echter dat de meeste vrouwen een simpele 'Hi' sturen, of een ' ;) '. Tenminste als ze überhaupt het initiatief nemen natuurlijk; op Tinder heb ik een hele rij matches maar geen enkele vrouw stuurt een eerste bericht. Vervolgens begint het heen en weer chatten waarbij de originaliteit uiteraard altijd weer vanuit jou, als man zijnde, moet komen. Dit levert dan als respons heel vaak 'hahahaha' op , en nog eens 'haha' of lachende smileys. Omdat je niks aan hahaha hebt en het vermoeiend is om telkens weer met wat origineels te komen (zij geeft geen input) wordt er dan een datum geprikt voor een echte ontmoeting. Ook aan tafel wordt verwacht dat jij haar vermaakt. En dat is misschien maar goed ook want als je je date aan het woord laat ontstaat al snel een soort ondervragend sollicitatiegesprek. Want terwijl jij als man zijnde binnen 5 minuten al besloten hebt of je wel of niet met haar naar huis zou willen gaan, daar hebben vrouwen ellenlange vragenprocedures voor nodig, en natuurlijk ook overleg met haar vriendinnen. Ga voor de grap maar eens tijdens een date naar de WC en kijk om een hoekje hoe snel ze naar haar smartphone grijpt......om te overleggen met derden......
Aan het eind van een date voel je je dan ook net een clown. Een clown die in een datingcircus een voorstelling heeft gegeven. Maar in het circus kopen mensen vooraf een kaartje terwijl bij een date moet je nog maar afwachten of de vrouw interesse in je heeft en je wat teruggeeft. Ik heb er legio ontmoet die enkel uit waren op wat vermaak en een gratis diner. Je bent dan dus nog slechter af dan een clown in een circus want die heeft alvast deel van de kaartopbrengst. Daarom ben ik al lang gestopt met het entertainen van vrouwen door middel van datingsites, Tinder en hieruit voortvloeiende dates Als ze entertainment willen mogen ze een kaartje kopen voor een cabaretvoorstelling. Natuurlijk, zo'n kaartje kost geld, terwijl een date wordt doorgaans door de man gefinancierd, daarom willen vrouwen graag op date. Daarom zie je vrouwen vaak jarenlang op datingsites staan en zie je dezelfde vrouwen telkens voorbij komen op Tinder. Voor hen is dating een vorm van vermaak. Tijdens speeddates zie je ook dat de vrouwen blijven zitten en de mannen als circusdieren rouleren. Ook hier, de man als entertainer. Maar je entertainment levert zelden wat op. Als een vrouw echt interesse in je heeft hoef je niet jezelf uit te sloven met grappige tekstberichtjes en dure dates. Dan hoef je ook geen gevat eerste bericht te sturen. Dan komen ze wel naar jou toe en maken zij de eerste stap. Zeker vrouwen op datingsites en Tinder hebben dermate onrealistische eisen en verwachtingen dat zij zelden de eerste stap zetten. Bovendien worden ze er omringd door honderden clowns die allemaal grappig en gevat proberen te zijn zodat jij je niet gaat onderscheiden. Dan val je eerder op met een negatief en vrouwonvriendelijk profiel dan met een leuk profiel.
  vrijdag 15 december 2017 @ 09:38:30 #92
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_175735926
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:32 schreef MGTOW het volgende:
Maar in het circus kopen mensen vooraf een kaartje terwijl bij een date moet je nog maar afwachten of de vrouw interesse in je heeft en je wat teruggeeft.
Enkel dit gelezen.
Het circus kost vooraf geld en is maar afwachten of je waar voor je geld krijgt.
Dus snap hem niet helemaal :+
pi_175736119
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:10 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik had al langer het idee dat wij wat dat betreft op 1 lijn zitten.

[..]

Dating rule #1 zo ongeveer

Zo heb ik er nu eentje die vind alles leuk en aardig maar ze is terughoudend want na eerdere relaties en alle mannen zijn klootzakken en eerlijkheid was er niet en blabla. Dan denk ik volgens mij ben je nu je eigen glazen in aan het gooien, want echt een advertentie voor gezelligheid is het niet.

Het vinden van iemand die gewoon datinglife en personal life heeft en niet als een baviaan zijn app zit te checken of meteen naar een ander rent is behoorlijk moeilijk geworden these days.
Damn, spijker op kop enzo ^O^.

Over exen / eerdere relaties en vooral klootzakken beginnen is inderdaad not done, in ieder geval op de eerste paar dates niet. Dat kap ik dan ook af. Die exen boeien mij niet, ik wil weten wie "jij" bent!

Waarom denk je dat ik juist niet op een eerste date uiteten ga, om de parasieten eruit te filteren. Ben wel goed, maar niet gek.

Aan een dood paard trekken doe ik ook niet meer. Laat zelf ook maar zien dat je interesse hebt ipv wachten tot iemand voorbij komt. Je voordoen als een zogenaamde princes, maar in feite ben je gewoon een troll, geeft een stuk meer rust :).
  vrijdag 15 december 2017 @ 09:54:24 #94
471602 Gruffalo
No such thing.
pi_175736245
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:10 schreef W00fer het volgende:

Dat is hetzelfde als met lullen over exen. Ik vraag er niet naar en toch....
En dan zegt die chick tegen mij: W00fer ik wist serieus niet dat dat kut op je over zou komen of dat je dat niet wil horen.

Dating rule #1 zo ongeveer

Voor jou. Ik praat juist graag over exen. Even kijken of ze nog normaal met elkaar om kunnen gaan, wat de redenen waren waardoor de relatie stuk liep. Het geeft mij een goed beeld van hoe iemand is in een relatie en wat ze van een ander verwachten.
A gruffalo! Why didn’t you know?
He has terrible tusks, and terrible claws, and terrible teeth in his terrible jaws.
pi_175736251
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 23:10 schreef W00fer het volgende:

Zo heb ik er nu eentje die vind alles leuk en aardig maar ze is terughoudend want na eerdere relaties en alle mannen zijn klootzakken en eerlijkheid was er niet en blabla. Dan denk ik volgens mij ben je nu je eigen glazen in aan het gooien, want echt een advertentie voor gezelligheid is het niet.
Bij een eerste date? Nou inderdaad...leuk is anders :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175736367
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:54 schreef Gruffalo het volgende:

[..]

Voor jou. Ik praat juist graag over exen. Even kijken of ze nog normaal met elkaar om kunnen gaan, wat de redenen waren waardoor de relatie stuk liep. Het geeft mij een goed beeld van hoe iemand is in een relatie en wat ze van een ander verwachten.
Exact, dat is heel nuttig om te checken. Ik kan je al op een briefje meegeven dat meer dan 70% van de echtscheidingen is geinitieerd door de vrouw. Als je doorvraagt zal ze vaak melden dat ze 'niet happy' was. Oftwel een veeleisend bitchy geval; inpakken en wegwezen dan, ok, na een ONS dan.
pi_175736544
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:54 schreef Gruffalo het volgende:

[..]

Voor jou. Ik praat juist graag over exen. Even kijken of ze nog normaal met elkaar om kunnen gaan, wat de redenen waren waardoor de relatie stuk liep. Het geeft mij een goed beeld van hoe iemand is in een relatie en wat ze van een ander verwachten.
Niet als ze alleen maar kan zeuren en zaniken op hem én ook nog eens op date 1. In een later stadium kan dat prima.
  vrijdag 15 december 2017 @ 10:07:53 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_175736565
Oftewel, onderwerp maakt weinig uit, zolang er maar niet gezanikt wordt :+
pi_175736707
Jeetje wat een haat en nijd allemaal tegenover de dates :D Praten over exen is gewoon een test van zo iemand om te zien hoe jij daarop reageert, ben je jaloers, probeer je direct te zeggen dat jij veel beter ben dan dat stuk uitschot (waarmee je overigens direct de test faalt) etc .

En als het echt overgaat richting pshychische problemen: ONS en wegwezen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:58 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Exact, dat is heel nuttig om te checken. Ik kan je al op een briefje meegeven dat meer dan 70% van de echtscheidingen is geinitieerd door de vrouw. Als je doorvraagt zal ze vaak melden dat ze 'niet happy' was. Oftwel een veeleisend bitchy geval; inpakken en wegwezen dan, ok, na een ONS dan.
Een veeleisende bitch of een luie slampamper van een vent die na het huwelijk alleen nog maar bezig is met het kweken van een bierbuik en achter de tv hangt.
Meestal toch het laatste.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:32 schreef MGTOW het volgende:

-- knip--

Ik heb er legio ontmoet die enkel uit waren op wat vermaak en een gratis diner.
Wow dude, je doet je naam wel eer aan. Ik herken echt helemaal niets van wat je schrijft over jouw dates dus kijk ook eens naar jezelf.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 15 december 2017 @ 10:17:32 #100
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_175736760
Maar hoezo gesprekken/onderwerpen aangaan puur om te 'testen' hoe iemand reageert.

Normaal praat je toch over zaken die ter sprake komen om wat voor reden dan ook. Al dat 'getest' van de mensen hier ... :{
  vrijdag 15 december 2017 @ 10:18:13 #101
471602 Gruffalo
No such thing.
pi_175736766
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Niet als ze alleen maar kan zeuren en zaniken op hem én ook nog eens op date 1. In een later stadium kan dat prima.
Dan weet je toch meteen wat voor vlees je in de kuip hebt? Kennelijk is het een vrouw die niet goed is in het uitzoeken van een partner. Bovendien ontbreekt het aan zelfreflectie en sociale vaardigheden als ze denkt dat zeuren een leuke invulling is van een date. Klaar.
A gruffalo! Why didn’t you know?
He has terrible tusks, and terrible claws, and terrible teeth in his terrible jaws.
  vrijdag 15 december 2017 @ 10:18:48 #102
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_175736779
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:17 schreef Cue_ het volgende:
Maar hoezo gesprekken/onderwerpen aangaan puur om te 'testen' hoe iemand reageert.

Normaal praat je toch over zaken die ter sprake komen om wat voor reden dan ook. Al dat 'getest' van de mensen hier ... :{
Met verhalen over exen is het toch vrij duidelijk : Kijken of de ander gelijk jaloers wordt, de ex afbrandt of in de verdediging schiet. Zegt echt heel veel over hoe iemand is imho. (bezitterig, needy, claimgedrag, opscheppen etc)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 15 december 2017 @ 10:22:30 #103
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175736825
Echt totaal gestoorde, volledig wereldvreemde idioten hier. Als je vooraf na moet gaan denken over te behandelen onderwerpen en testvragen moet gaan instellen....
  vrijdag 15 december 2017 @ 10:26:06 #104
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175736902
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:22 schreef BeamofLight het volgende:
Als je vooraf na moet gaan denken over te behandelen onderwerpen en testvragen moet gaan instellen....
Niets mis mee hoor. Altijd goed om voorbereid een date in te gaan.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175736919
quote:
6s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:17 schreef Cue_ het volgende:
Maar hoezo gesprekken/onderwerpen aangaan puur om te 'testen' hoe iemand reageert.

Normaal praat je toch over zaken die ter sprake komen om wat voor reden dan ook. Al dat 'getest' van de mensen hier ... :{
ik lees steeds vol verwondering mee
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175737042
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:14 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Wow dude, je doet je naam wel eer aan. Ik herken echt helemaal niets van wat je schrijft over jouw dates dus kijk ook eens naar jezelf.

Dat jij het niet herkent betekent niet dat het er niet is.

Heb er genoeg gehad die én verwachten dat je haar kant op komt én dan ook nog even alles voor haar betaalt. Ja doei :W.

Halverwege komt eerst en evt splitten ook, als het eten betreft. Drankje doe ik niet moeilijk over.
pi_175737045
Ik hoor/lees steeds over die dure eerste dates met etentjes en andere dingen (en het mgtow geklaag dat het allemaal zoveel geld kost voor de man en van de man wordt verwacht dat hij iets leuks plant en bladiblabla).

Maar is er is iets mis met een eerste date gewoon ergens lekker iets drinken? Dat lijkt me veel losser ook. Het hoeft toch allemaal niet zo ingewikkeld voor zo'n eerste keer? Als het helemaal wow is merk je dat vanzelf wel en kan de tweede date iets meer uitgepakt worden. Als het niks is, nou ja, dan ben je er even uitgeweest en heeft het niet al te lang geduurd en next.

Of denk ik nu te simpel?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 15 december 2017 @ 10:34:59 #108
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_175737065
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:33 schreef Prisha het volgende:
Of denk ik nu te simpel?
Vergeleken met wat je hier leest: :Y :Y
pi_175737076
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:33 schreef Prisha het volgende:
Ik hoor/lees steeds over die dure eerste dates met etentjes en andere dingen (en het mgtow geklaag dat het allemaal zoveel geld kost voor de man en van de man wordt verwacht dat hij iets leuks plant en bladiblabla).

Maar is er is iets mis met een eerste date gewoon ergens lekker iets drinken? Dat lijkt me veel losser ook. Het hoeft toch allemaal niet zo ingewikkeld voor zo'n eerste keer? Als het helemaal wow is merk je dat vanzelf wel en kan de tweede date iets meer uitgepakt worden. Als het niks is, nou ja, dan ben je er even uitgeweest en heeft het niet al te lang geduurd en next.

Of denk ik nu te simpel?
Nee je denkt niet te simpel. Mijn eerste date is dan ook áltijd een drankje, is het leuk en gezellig, dan is er daarna meer mogelijk :)
  vrijdag 15 december 2017 @ 10:38:15 #110
471602 Gruffalo
No such thing.
pi_175737122
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:33 schreef Prisha het volgende:

Of denk ik nu te simpel?
Nee hoor. Gewoon samen een biertje doen en dan zien we wel verder. Volgens mij zijn er maar een paar mensen die klagen over dure dates?
A gruffalo! Why didn’t you know?
He has terrible tusks, and terrible claws, and terrible teeth in his terrible jaws.
pi_175737219
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:33 schreef Prisha het volgende:
Ik hoor/lees steeds over die dure eerste dates met etentjes en andere dingen (en het mgtow geklaag dat het allemaal zoveel geld kost voor de man en van de man wordt verwacht dat hij iets leuks plant en bladiblabla).

Maar is er is iets mis met een eerste date gewoon ergens lekker iets drinken? Dat lijkt me veel losser ook. Het hoeft toch allemaal niet zo ingewikkeld voor zo'n eerste keer? Als het helemaal wow is merk je dat vanzelf wel en kan de tweede date iets meer uitgepakt worden. Als het niks is, nou ja, dan ben je er even uitgeweest en heeft het niet al te lang geduurd en next.

Of denk ik nu te simpel?
Nee, je moet een eerste date ook niet meer doen dan een drankje alleen zijn er nog legio 'white knights' die dat wel doen. Vroeger was ik ook zo stom, want ik dacht dat het wel praktisch was .Dus in geval van een date na het werk is het dus nu een boterham eten ofzo in de auto. Wat je dan nog wel hebt is dat er in 9 van de 10 gevallen het de man is die naar de vrouw afreist. In zn totaliteit is het nog altijd de man die het meest moeite moet doen voor een date en zijn het vrouwen die de luxe hebben lui achterover te kunnen leunen. Als al die moeite nog wat zou opleveren dan is er nog geen man overboord, maar de eisen en verwachtingen die men heeft zijn dermate onrealistisch dat het meestal in niets eindigt.
pi_175737331
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:44 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Als al die moeite nog wat zou opleveren dan is er nog geen man overboord, maar de eisen en verwachtingen die men heeft zijn dermate onrealistisch dat het meestal in niets eindigt.
Heel misschien he, zien die vrouwen met wat voor type ze te maken hebben en rennen ze daarom gillend weg.
Iets met hand in eigen boezem steken enzo :W
A mind with a heart of it's own
pi_175737359
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:49 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Heel misschien he, zien die vrouwen met wat voor type ze te maken hebben en rennen ze daarom gillend weg.
Iets met hand in eigen boezem steken enzo :W
Leuke ' shaming technique' , werkt helaas niet meer.
pi_175737455
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:51 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Leuke ' shaming technique' , werkt helaas niet meer.
Nee dat boehoe alle vrouwen zijn kut gejank kom je ver mee.
Ik lees hier niets anders dan geklaag en overgeanaliseer van jou.
Als een vrouw je niet moet dan moet ze je niet, klaar. En als 50 vrouwen op rij je niet moeten, ga dan eens bij jezef kijken waarom dat zou kunnen zijn, maar ga dan niet doen alsof het altijd aan de vrouwen ligt.
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 15 december 2017 @ 10:59:03 #115
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_175737510
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat jij het niet herkent betekent niet dat het er niet is.

Heb er genoeg gehad die én verwachten dat je haar kant op komt én dan ook nog even alles voor haar betaalt. Ja doei :W.
Je zegt het al: Doei :W Daar heb je dus géén date mee :P
Dus heb je geen dates die zo zijn :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:33 schreef Prisha het volgende:
Ik hoor/lees steeds over die dure eerste dates met etentjes en andere dingen (en het mgtow geklaag dat het allemaal zoveel geld kost voor de man en van de man wordt verwacht dat hij iets leuks plant en bladiblabla).

Maar is er is iets mis met een eerste date gewoon ergens lekker iets drinken? Dat lijkt me veel losser ook. Het hoeft toch allemaal niet zo ingewikkeld voor zo'n eerste keer? Als het helemaal wow is merk je dat vanzelf wel en kan de tweede date iets meer uitgepakt worden. Als het niks is, nou ja, dan ben je er even uitgeweest en heeft het niet al te lang geduurd en next.

Of denk ik nu te simpel?
Dat lijkt mij de enige juiste aanpak. Duurste date die ik ooit gehad heb was eten bij de macdonalds omdat het toevallig rond etenstijd was :+ (en die heeft zij nog betaald ook en ja het was een succesvolle date )
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_175737551
quote:
13s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:56 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Nee dat boehoe alle vrouwen zijn kut gejank kom je ver mee.
Ik lees hier niets anders dan geklaag en overgeanaliseer van jou.
Als een vrouw je niet moet dan moet ze je niet, klaar. En als 50 vrouwen op rij je niet moeten, ga dan eens bij jezef kijken waarom dat zou kunnen zijn, maar ga dan niet doen alsof het altijd aan de vrouwen ligt.
Als je wilt weten hoe vrouwen mannen benaderen als het op dating aangaat dan is daar genoeg over te vinden. Dating is gewoon kut voor mannen en het bewijs ervoor is overweldigend. Je kunt nu wel suggereren dat ik dan kut ben maar dat is jouw manier om de feiten te ontkennen.
pi_175737564
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:33 schreef Prisha het volgende:
Ik hoor/lees steeds over die dure eerste dates met etentjes en andere dingen (en het mgtow geklaag dat het allemaal zoveel geld kost voor de man en van de man wordt verwacht dat hij iets leuks plant en bladiblabla).

Maar is er is iets mis met een eerste date gewoon ergens lekker iets drinken? Dat lijkt me veel losser ook. Het hoeft toch allemaal niet zo ingewikkeld voor zo'n eerste keer? Als het helemaal wow is merk je dat vanzelf wel en kan de tweede date iets meer uitgepakt worden. Als het niks is, nou ja, dan ben je er even uitgeweest en heeft het niet al te lang geduurd en next.

Of denk ik nu te simpel?
Ik heb 1x de vergissing gemaakt met iemand te gaan eten. Langste date ooit, al was het maar een uur :')
Gewoon een drankje doen en als het leuk is zie je wel verder, is het niet leuk dan jammer maar helaas.
En ik plan niks en denk niet na over betalen en heb daar nog nooit problemen mee gehad. Ik snap die tiestanden die hier beschreven worden echt niet :N
A mind with a heart of it's own
pi_175737572
Wat een gepiep allemaal over dure dates, 'testen' en klagen op de eerste date. Komt een beetje over alsof er hier een paar een heel Hollywood beeld hebben bij hoe een date er uit moet zien, hoe het moet verlopen en wat de verwachtingen zijn...

Gewoon een drankje doen en lekker slap ouwehoeren toch? Heb je een leuke avond samen dan kan je kijken naar een vervolg, anders no hard feelings. Of denk ik nu te simpel 8)7
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:03:58 #119
471602 Gruffalo
No such thing.
pi_175737598
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:01 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Als je wilt weten hoe vrouwen mannen benaderen als het op dating aangaat dan is daar genoeg over te vinden. Dating is gewoon kut voor mannen en het bewijs ervoor is overweldigend. Je kunt nu wel suggereren dat ik dan kut ben maar dat is jouw manier om de feiten te ontkennen.
Je zegt constant dat mannen het zo zwaar hebben bij vrouwen en al op een achterstand beginnen nog voordat de date is begonnen, maar met zo'n idee over vrouwen is het toch juist omgekeerd? Jij denkt bij elke vrouw dat ze ook wel weer zo zal zijn, waardoor ze moeten overcompenseren door het beeld dat jij van vrouwen hebt.
A gruffalo! Why didn’t you know?
He has terrible tusks, and terrible claws, and terrible teeth in his terrible jaws.
pi_175737631
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:01 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Als je wilt weten hoe vrouwen mannen benaderen als het op dating aangaat dan is daar genoeg over te vinden. Dating is gewoon kut voor mannen en het bewijs ervoor is overweldigend. Je kunt nu wel suggereren dat ik dan kut ben maar dat is jouw manier om de feiten te ontkennen.
Als je een date in haat met 3 rapporten van quasi wetenschappelijke onderzoeken en aN de hand daarvan de vrouwen gaat analyseren zal het inderdaad niet wat worden.
A mind with a heart of it's own
pi_175737658
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:03 schreef Gruffalo het volgende:

[..]

Je zegt constant dat mannen het zo zwaar hebben bij vrouwen en al op een achterstand beginnen nog voordat de date is begonnen, maar met zo'n idee over vrouwen is het toch juist omgekeerd? Jij denkt bij elke vrouw dat ze ook wel weer zo zal zijn, waardoor ze moeten overcompenseren door het beeld dat jij van vrouwen hebt.
Interessante kronkel.
Maar van mij hoeft een vrouw niet over te compenseren hoor.
Ik ben tevreden met een vrouw die gezond van lichaam en geest is en zich netjes en vriendelijk gedraagt. Via sites en apps kom ik dergelijke vrouwen helaas zelden tegen.
pi_175737662
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:02 schreef Donnie-Brasco het volgende:


Gewoon een drankje doen en lekker slap ouwehoeren toch? Heb je een leuke avond samen dan kan je kijken naar een vervolg, anders no hard feelings. Of denk ik nu te simpel 8)7
Ja gvd. Enquetes opstellen zul je. Alleen maar een dranken doen en slap lullen, wat denk je nou, dat heeft nog nooit voor iemand gewerkt :(
A mind with a heart of it's own
pi_175737695
Daten is als het solliciteren naar een populaire baan; gegarandeerd slechte voorwaarden door het overschot aan sollicitanten.
Een date is hiermee ook het enige sollicitatiegesprek waarin de sollicitant wordt verwacht te betalen voor de consumpties.
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:11:21 #124
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_175737722
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:07 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Interessante kronkel.
Maar van mij hoeft een vrouw niet over te compenseren hoor.
Ik ben tevreden met een vrouw die gezond van lichaam en geest is en zich netjes en vriendelijk gedraagt. Via sites en apps kom ik dergelijke vrouwen helaas zelden tegen.
Wel eens gehoord van een schild dat vrouwen onbewust opbouwen? Het werkt schijnbaar.

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:05 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Als je een date in haat met 3 rapporten van quasi wetenschappelijke onderzoeken en aN de hand daarvan de vrouwen gaat analyseren zal het inderdaad niet wat worden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:03 schreef Gruffalo het volgende:

[..]

Je zegt constant dat mannen het zo zwaar hebben bij vrouwen en al op een achterstand beginnen nog voordat de date is begonnen, maar met zo'n idee over vrouwen is het toch juist omgekeerd? Jij denkt bij elke vrouw dat ze ook wel weer zo zal zijn, waardoor ze moeten overcompenseren door het beeld dat jij van vrouwen hebt.
Dit dus ja.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_175737729
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:09 schreef MGTOW het volgende:
Daten is als het solliciteren naar een populaire baan; gegarandeerd slechte voorwaarden door het overschot aan sollicitanten.
Een date is hiermee ook het enige sollicitatiegesprek waarin de sollicitant wordt verwacht te betalen voor de consumpties.
De tering wat ben jij in de war :')
A mind with a heart of it's own
pi_175737750
Ik ga maar niet iedereen terug quoten maar bedankt voor de antwoorden. Blij dat ik inderdaad niet te simpel denk. Uiteindelijk gaat het om twee mensen die tegenover/naast elkaar zitten.
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:01 schreef DrMarten het volgende:

[..]

En ik plan niks en denk niet na over betalen en heb daar nog nooit problemen mee gehad. Ik snap die tiestanden die hier beschreven worden echt niet :N
dit dus...gewoon spontaan erin, jezelf zijn en het loopt wel of niet
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:59 schreef Metro2005 het volgende:

Dat lijkt mij de enige juiste aanpak. Duurste date die ik ooit gehad heb was eten bij de macdonalds omdat het toevallig rond etenstijd was :+ (en die heeft zij nog betaald ook en ja het was een succesvolle date )

helemaal leuk deze :)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175737777
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:11 schreef DrMarten het volgende:

[..]

De tering wat ben jij in de war :')
Nee hoor, vraag voor de grap eens hoeveel matches vrouwen op tinder hebben. Hoeveel berichten ze naar zich toe geslingerd krijgen op sites etc. Als je weet hoe het er aan toe gaat en je hebt enig benul van statistiek dan kom je al een heel eind.
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:17:02 #128
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_175737839
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:14 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Nee hoor, vraag voor de grap eens hoeveel matches vrouwen op tinder hebben. Hoeveel berichten ze naar zich toe geslingerd krijgen op sites etc. Als je weet hoe het er aan toe gaat en je hebt enig benul van statistiek dan kom je al een heel eind.
Je plaat blijft al een paar weken steken. Je hoeft niet elke dag hetzelfde te posten.
pi_175737868
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:14 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Nee hoor, vraag voor de grap eens hoeveel matches vrouwen op tinder hebben. Hoeveel berichten ze naar zich toe geslingerd krijgen op sites etc. Als je weet hoe het er aan toe gaat en je hebt enig benul van statistiek dan kom je al een heel eind.
Oh dat hoor ik idd vaak genoeg. En ik hoor dan ook dat ze heel veel van die matches direct weer opheffen omdat ze met volsagennidioten te maken blijken te hebben. Dat verbaast me dan weer absoluut niet gezien een aantal posts hier in dit topic :')
A mind with a heart of it's own
pi_175737878
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:17 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Je plaat blijft al een paar weken steken. Je hoeft niet elke dag hetzelfde te posten.
De plaat voor zijn kop bedoel je?
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:20:30 #131
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_175737892
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:19 schreef DrMarten het volgende:

[..]

De plaat voor zijn kop bedoel je?
Ook ja.
pi_175737912
quote:
15s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:17 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Je plaat blijft al een paar weken steken. Je hoeft niet elke dag hetzelfde te posten.
Frustratie zit blijkbaar behoorlijk hoog. En al behoorlijk lang, ik kom precies deze zelfde berichten tegen op andere plekken, en dan hebben we het over een jaar eerder, 2016.

Wel sneu eigenlijk, zo gefrustreerd in het leven staan.
Daten zou leuk en spannend moeten zijn, hij maakt er een soort hel van :{
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175738004
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:22 schreef Prisha het volgende:

[..]

Frustratie zit blijkbaar behoorlijk hoog. En al behoorlijk lang, ik kom precies deze zelfde berichten tegen op andere plekken, en dan hebben we het over een jaar eerder, 2016.

Wel sneu eigenlijk, zo gefrustreerd in het leven staan.
Daten zou leuk en spannend moeten zijn, hij maakt er een soort hel van :{
Voor vrouwen is dating een egoboost.
Als man kun je beter investeren in een klasse escort; die behandelen je beter dan de gemiddelde date en is omgerekend vaak goedkoper ook als je de hoeveelheid tijd meerekent.
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:28:06 #134
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175738024
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:32 schreef MGTOW het volgende:
In heel veel profielen van vrouwen zie je dat ze vragen om een man die beschikt over een goed gevoel voor humor. De reden is dat ze daar zelf niet over beschikken. De meeste cabaratiers zijn dan ook van het mannelijk geslacht. Zij verwacht dat jij haar vermaakt. Dat begint bij het eerste bericht. Jouw bericht moet natuurlijk gevat en persoonlijk zijn. Niet een copy/paste bericht dat naar elke vrouw gestuurd had kunnen worden. Is jouw openingsbericht niet origineel genoeg dan word je direct verwijderd. Tenzij je een man in de top20% categorie bent natuurlijk. Dan maakt het allemaal niets uit. Dan kun je de meeste schunnige en foute openingszinnen naar haar toe gooien, op internet hebben ze daar leuke experimenten mee gedaan. Omgekeerd zie ik echter dat de meeste vrouwen een simpele 'Hi' sturen, of een ' ;) '. Tenminste als ze überhaupt het initiatief nemen natuurlijk; op Tinder heb ik een hele rij matches maar geen enkele vrouw stuurt een eerste bericht. Vervolgens begint het heen en weer chatten waarbij de originaliteit uiteraard altijd weer vanuit jou, als man zijnde, moet komen. Dit levert dan als respons heel vaak 'hahahaha' op , en nog eens 'haha' of lachende smileys. Omdat je niks aan hahaha hebt en het vermoeiend is om telkens weer met wat origineels te komen (zij geeft geen input) wordt er dan een datum geprikt voor een echte ontmoeting. Ook aan tafel wordt verwacht dat jij haar vermaakt. En dat is misschien maar goed ook want als je je date aan het woord laat ontstaat al snel een soort ondervragend sollicitatiegesprek. Want terwijl jij als man zijnde binnen 5 minuten al besloten hebt of je wel of niet met haar naar huis zou willen gaan, daar hebben vrouwen ellenlange vragenprocedures voor nodig, en natuurlijk ook overleg met haar vriendinnen. Ga voor de grap maar eens tijdens een date naar de WC en kijk om een hoekje hoe snel ze naar haar smartphone grijpt......om te overleggen met derden......
Aan het eind van een date voel je je dan ook net een clown. Een clown die in een datingcircus een voorstelling heeft gegeven. Maar in het circus kopen mensen vooraf een kaartje terwijl bij een date moet je nog maar afwachten of de vrouw interesse in je heeft en je wat teruggeeft. Ik heb er legio ontmoet die enkel uit waren op wat vermaak en een gratis diner. Je bent dan dus nog slechter af dan een clown in een circus want die heeft alvast deel van de kaartopbrengst. Daarom ben ik al lang gestopt met het entertainen van vrouwen door middel van datingsites, Tinder en hieruit voortvloeiende dates Als ze entertainment willen mogen ze een kaartje kopen voor een cabaretvoorstelling. Natuurlijk, zo'n kaartje kost geld, terwijl een date wordt doorgaans door de man gefinancierd, daarom willen vrouwen graag op date. Daarom zie je vrouwen vaak jarenlang op datingsites staan en zie je dezelfde vrouwen telkens voorbij komen op Tinder. Voor hen is dating een vorm van vermaak. Tijdens speeddates zie je ook dat de vrouwen blijven zitten en de mannen als circusdieren rouleren. Ook hier, de man als entertainer. Maar je entertainment levert zelden wat op. Als een vrouw echt interesse in je heeft hoef je niet jezelf uit te sloven met grappige tekstberichtjes en dure dates. Dan hoef je ook geen gevat eerste bericht te sturen. Dan komen ze wel naar jou toe en maken zij de eerste stap. Zeker vrouwen op datingsites en Tinder hebben dermate onrealistische eisen en verwachtingen dat zij zelden de eerste stap zetten. Bovendien worden ze er omringd door honderden clowns die allemaal grappig en gevat proberen te zijn zodat jij je niet gaat onderscheiden. Dan val je eerder op met een negatief en vrouwonvriendelijk profiel dan met een leuk profiel.
Wat een bullshit. Ik zit echt niet in die top 20% maar toch kreeg ik vrijwel altijd een respons. Dat jij zo weinig respons krijgt en vrouwen jou blijkbaar alleen als een wandelende pin-automaat zien ligt toch echt bij jou en niet aan de vrouwen in het algemeen. Maar ach, van iemand zonder inhoud kun je nu eenmaal ook niet verwachten dat hij goede ervaringen heeft natuurlijk...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:28:21 #135
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_175738033
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:27 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Voor vrouwen is dating een egoboost.
Als man kun je beter investeren in een klasse escort; die behandelen je beter dan de gemiddelde date en is omgerekend vaak goedkoper ook als je de hoeveelheid tijd meerekent.
Hou aub gewoon je bek man.
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:30:18 #136
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175738077
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:51 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Leuke ' shaming technique' , werkt helaas niet meer.
Het wordt met iedere post gewoon duidelijk dat jij een chronisch gebrek aan zelfreflectie hebt
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:31:38 #137
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175738109
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:59 schreef Metro2005 het volgende:
Dat lijkt mij de enige juiste aanpak. Duurste date die ik ooit gehad heb was eten bij de macdonalds omdat het toevallig rond etenstijd was :+ (en die heeft zij nog betaald ook en ja het was een succesvolle date )

Why de MacDonalds? Dat is wel zo ongeveer de meest onromantische plek die ik me kan voorstellen.
pi_175738112
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:27 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Voor vrouwen is dating een egoboost.
Als man kun je beter investeren in een klasse escort; die behandelen je beter dan de gemiddelde date en is omgerekend vaak goedkoper ook als je de hoeveelheid tijd meerekent.
wat is dit nou weer :?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175738121
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:28 schreef yats het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Ik zit echt niet in die top 20% maar toch kreeg ik vrijwel altijd een respons. Dat jij zo weinig respons krijgt en vrouwen jou blijkbaar alleen als een wandelende pin-automaat zien ligt toch echt bij jou en niet aan de vrouwen in het algemeen. Maar ach, van iemand zonder inhoud kun je nu eenmaal ook niet verwachten dat hij goede ervaringen heeft natuurlijk...
Vrijwel altijd respons?
Over welke site of app hebben we het dan?
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:32:57 #140
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175738133
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:14 schreef Metro2005 het volgende:
Jeetje wat een haat en nijd allemaal tegenover de dates :D Praten over exen is gewoon een test van zo iemand om te zien hoe jij daarop reageert, ben je jaloers, probeer je direct te zeggen dat jij veel beter ben dan dat stuk uitschot (waarmee je overigens direct de test faalt) etc .

En als het echt overgaat richting pshychische problemen: ONS en wegwezen.

[..]

Een veeleisende bitch of een luie slampamper van een vent die na het huwelijk alleen nog maar bezig is met het kweken van een bierbuik en achter de tv hangt.
Meestal toch het laatste.

[..]

Wow dude, je doet je naam wel eer aan. Ik herken echt helemaal niets van wat je schrijft over jouw dates dus kijk ook eens naar jezelf.

Ik zou persoonlijk echt afgestoten worden door zo'n 'men going their own way' type als hierboven. Lekker positief in het leven sta je dan :{

De meeste vrouwen willen gewoon een leuke vent om thuis mee op de bank te zitten die geen nietsnut is en ook wat bijdraagt aan kas en huishouden. Wat maken mensen het hier allemaal moeilijk zeg :{
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:33:59 #141
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175738149
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:27 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Voor vrouwen is dating een egoboost.
Als man kun je beter investeren in een klasse escort; die behandelen je beter dan de gemiddelde date en is omgerekend vaak goedkoper ook als je de hoeveelheid tijd meerekent.
Je weet dat de interesse voor jou dan gespeeld is he? :{
pi_175738163
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:59 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Je zegt het al: Doei :W Daar heb je dus géén date mee :P
Dus heb je geen dates die zo zijn :+

Door schade en schande wijs geworden. Dus wel gehad. Dit is dan ook het meest extreme voorbeeld.

Heb echt super goede en leuke dates gehad zonder gezeur, gedoe, betalen of wat dan ook ^O^.

Dus meteen roepen dat ik een raar beeld heb gaat ook nergens over.

Het is veel erger dat mensen het niet (h)erkennen dat het zo gaat. Die leven blijkbaar nog in de jaren 80 ofzo. Man moet alles doen voor de vrouw.

Inmiddels zijn ze geëmancipeerd, dus zo werkt het niet meer. Ook vaak zat dates gehad die zeiden "Ik betaal" en ja, daar heb ik nu nog steeds contact mee :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2017 11:37:15 ]
pi_175738215
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:27 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Voor vrouwen is dating een egoboost.
Als man kun je beter investeren in een klasse escort; die behandelen je beter dan de gemiddelde date en is omgerekend vaak goedkoper ook als je de hoeveelheid tijd meerekent.
Dude, kap a.u.b. nu eens met je generaliserende posts.
En blijf graag ontopic, het gaat hier over dating, niet over hoe je je seksuele driften op een andere manier invult.
pi_175738218
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:32 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik zou persoonlijk echt afgestoten worden door zo'n 'men going their own way' type als hierboven. Lekker positief in het leven sta je dan :{

De meeste vrouwen willen gewoon een leuke vent om thuis mee op de bank te zitten die geen nietsnut is en ook wat bijdraagt aan kas en huishouden. Wat maken mensen het hier allemaal moeilijk zeg :{
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:32 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik zou persoonlijk echt afgestoten worden door zo'n 'men going their own way' type als hierboven. Lekker positief in het leven sta je dan :{

De meeste vrouwen willen gewoon een leuke vent om thuis mee op de bank te zitten die geen nietsnut is en ook wat bijdraagt aan kas en huishouden. Wat maken mensen het hier allemaal moeilijk zeg :{
Ik sta wel degelijk positief in het leven maar niet waar het gaat om dating en grotendeels ook niet wat betreft het aangaan van relaties met vrouwen.
pi_175738236
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:32 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik zou persoonlijk echt afgestoten worden door zo'n 'men going their own way' type als hierboven. Lekker positief in het leven sta je dan :{

De meeste vrouwen willen gewoon een leuke vent om thuis mee op de bank te zitten die geen nietsnut is en ook wat bijdraagt aan kas en huishouden. Wat maken mensen het hier allemaal moeilijk zeg :{
Die negativisme knap ik direct op af wel.

Ik zou wel een leuke vent willen die het cool vind om met mij sterren te kijken O+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:39:55 #146
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175738277
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:38 schreef Prisha het volgende:

[..]

Die negativisme knap ik direct op af wel.

Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd wat voor berichten hij stuurt op datingsites
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:40:25 #147
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_175738287
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:37 schreef MGTOW het volgende:

[..]


[..]

Ik sta wel degelijk positief in het leven maar niet waar het gaat om dating en grotendeels ook niet wat betreft het aangaan van relaties met vrouwen.
En daarom ga je vanuit je eigen falen je negativiteit preken naar mensen die wel zo nu en dan een leuke date of een vaste relatie hebben. Goed bezig Herman.
pi_175738288
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:38 schreef Prisha het volgende:

[..]

Die negativisme knap ik direct op af wel.

Ik zou wel een leuke vent willen die het cool vind om met mij sterren te kijken O+
Denk dat elke vent dat wel wil als ie je leuk vindt :Y
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_175738307
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:38 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik zou wel een leuke vent willen die het cool vind om met mij sterren te kijken O+
Sterren kijken is tof! O+
pi_175738338
- Het is klaar met de generaliserende posts nu -

[ Bericht 94% gewijzigd door STING op 15-12-2017 11:43:35 ]
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:45:20 #151
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175738399
MGTOW ik denk dat je serieus professionele hulp moet gaan zoeken. Jouw vrouwbeeld is zo verziekt geraakt dat is in een soort viscieuze cirkel terecht bent gekomen.
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:47:00 #152
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_175738436
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:42 schreef MGTOW het volgende:
- Het is klaar met de generaliserende posts nu -
:O
De meest gangbare motivaties om met iemand te gaan daten zijn:
- nieuwe mensen leren kennen om plezier mee te hebben
- iemand leuk vinden en kijken of een relatie zou werken.

Zo te lezen doe jij geen van de 2 dus leg me maar uit waarom jij niet aan het falen bent.
pi_175738486
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:45 schreef Hexagon het volgende:
MGTOW ik denk dat je serieus professionele hulp moet gaan zoeken. Jouw vrouwbeeld is zo verziekt geraakt dat is in een soort viscieuze cirkel terecht bent gekomen.
Jij bent als een muis die nooit uit het kooitje is geweest. je weet niet beter. Jammer voor je.
Ik heb inmiddel al wat meer ervaring, ook buiten de grenzen.
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:49:45 #154
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175738493
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:47 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

:O
De meest gangbare motivaties om met iemand te gaan daten zijn:
- nieuwe mensen leren kennen om plezier mee te hebben
- iemand leuk vinden en kijken of een relatie zou werken.

Zo te lezen doe jij geen van de 2 dus leg me maar uit waarom jij niet aan het falen bent.
Ik vermoed dat hij er toevallig wel goed uitziet maar met de manier waarop hij overkomt vooral hele onprettige vrouwen aantrekt.
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:50:32 #155
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175738502
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:49 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Jij bent als een muis die nooit uit het kooitje is geweest. je weet niet beter. Jammer voor je.
Ik heb inmiddel al wat meer ervaring, ook buiten de grenzen.
Uit welk kooitje zou ik moeten komen? Dat ik wel leuke dates heb?

Jij bent hier zo ongeveer de enige die enorme problemen heeft en er continu over klaagt. Dan heb je dus een probleem waarvoor je behandeling nodig hebt.
pi_175738535
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:47 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

:O
De meest gangbare motivaties om met iemand te gaan daten zijn:
- nieuwe mensen leren kennen om plezier mee te hebben
- iemand leuk vinden en kijken of een relatie zou werken.

Zo te lezen doe jij geen van de 2 dus leg me maar uit waarom jij niet aan het falen bent.
Wanneer ik nieuwe mensen ken dan zijn dat voornamelijk mannen.
Een relatie zou een leuke aanvulling zijn, maar dan moet het geen relatie zijn waar ik weer de netto investeerder ben.
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:52:42 #157
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_175738554
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:19 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Oh dat hoor ik idd vaak genoeg. En ik hoor dan ook dat ze heel veel van die matches direct weer opheffen omdat ze met volsagennidioten te maken blijken te hebben. Dat verbaast me dan weer absoluut niet gezien een aantal posts hier in dit topic :')
Toen mijn vriendin en ik net met elkaar kregen heeft ze wel eens laten zien welke berichten ze allemaal gekregen had van andere mannen, ik kan je vertellen: Het is niet bijzonder moeilijk om je te onderscheiden :')

De opmerkingen / reacties varieerden van 'hoi neuken' tot ellelange verhalen over hun slechte vorige relaties, tranentrekkers over exen en 'je ziet er leuk uit' en andere nietszeggende berichten of nog erger: Standaard berichtjes die waarschijnlijk naar nog 50 anderen gestuurd waren.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:27 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Voor vrouwen is dating een egoboost.
Als man kun je beter investeren in een klasse escort; die behandelen je beter dan de gemiddelde date en is omgerekend vaak goedkoper ook als je de hoeveelheid tijd meerekent.
Blijf vooral zo denken, blijven er meer vrouwen over voor de echte mannen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:52:42 #158
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_175738555
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Uit welk kooitje zou ik moeten komen? Dat ik wel leuke dates heb?

Jij bent hier zo ongeveer de enige die enorme problemen heeft en er continu over klaagt. Dan heb je dus een probleem waarvoor je behandeling nodig hebt.
Maar wel de wijsgeer uithangen naar mensen die het wel prima doen, dit is best goede comedie :D
pi_175738562
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:40 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Denk dat elke vent dat wel wil als ie je leuk vindt :Y
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:41 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Sterren kijken is tof! O+
Kijk eens :) Ik geloof ook wel dat dat vast goed gaat komen.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:53:16 #160
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_175738564
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:51 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Wanneer ik nieuwe mensen ken dan zijn dat voornamelijk mannen.
Een relatie zou een leuke aanvulling zijn, maar dan moet het geen relatie zijn waar ik weer de netto investeerder ben.
Ergo je faalt.
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:54:36 #161
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175738596
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:52 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Toen mijn vriendin en ik net met elkaar kregen heeft ze wel eens laten zien welke berichten ze allemaal gekregen had van andere mannen, ik kan je vertellen: Het is niet bijzonder moeilijk om je te onderscheiden :')

De opmerkingen / reacties varieerden van 'hoi neuken' tot ellelange verhalen over hun slechte vorige relaties, tranentrekkers over exen en 'je ziet er leuk uit' en andere nietszeggende berichten of nog erger: Standaard berichtjes die waarschijnlijk naar nog 50 anderen gestuurd waren.
Haha ja mijn ex heft dat ook eens laten zien. Je krijgt er als man gewoon plaatsvervangende schaamte van.
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:57:26 #162
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_175738665
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Why de MacDonalds? Dat is wel zo ongeveer de meest onromantische plek die ik me kan voorstellen.
Om de hoek bij haar en lekker makkelijk :')
En ach, als je maar een plek hebt om een beetje te kletsen met elkaar, meer heb je uiteindelijk niet nodig.
En het was haar idee dus boeie :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Inmiddels zijn ze geëmancipeerd, dus zo werkt het niet meer. Ook vaak zat dates gehad die zeiden "Ik betaal" en ja, daar heb ik nu nog steeds contact mee :)
Inderdaad, als ze voorstelt om te betalen dan laat ik haar betalen, zegt ze niks dan betaal ik gewoon.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_175738675
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Haha ja mijn ex heft dat ook eens laten zien. Je krijgt er als man gewoon plaatsvervangende schaamte van.
Ja die voorbeelden ken ik ook.
Je vergeet alleen te melden dat als je je beperkt tot de normale berichten een doorsnee vrouw nog steeds een veelvoud aan berichten ontvangt ten opzichte van een doorsnee man. ook hier hebben ze experimenten mee gedaan en die kun je gewoon googlen. Voorkomende getallen zijn 20 a 30 normale berichten per dag, reken maar uit per week.
  vrijdag 15 december 2017 @ 11:59:19 #164
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175738703
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:58 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Ja die voorbeelden ken ik ook.
Je vergeet alleen te melden dat als je je beperkt tot de normale berichten een doorsnee vrouw nog steeds een veelvoud aan berichten ontvangt ten opzichte van een doorsnee man. ook hier hebben ze experimenten mee gedaan en die kun je gewoon googlen. Voorkomende getallen zijn 20 a 30 normale berichten per dag, reken maar uit per week.
Kennelijk ben ik dan een supperknappe playboy B-)
pi_175738718
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:52 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Toen mijn vriendin en ik net met elkaar kregen heeft ze wel eens laten zien welke berichten ze allemaal gekregen had van andere mannen, ik kan je vertellen: Het is niet bijzonder moeilijk om je te onderscheiden :')

De opmerkingen / reacties varieerden van 'hoi neuken' tot ellelange verhalen over hun slechte vorige relaties, tranentrekkers over exen en 'je ziet er leuk uit' en andere nietszeggende berichten of nog erger: Standaard berichtjes die waarschijnlijk naar nog 50 anderen gestuurd waren.

[..]

Blijf vooral zo denken, blijven er meer vrouwen over voor de echte mannen.
Vergeet de dickpics niet. Ex-scharrel had een apart mapje voor alle ongevraagde dickpics die ze binnenkreeg via Tinder :')
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 15 december 2017 @ 12:00:46 #166
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_175738721
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:57 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Om de hoek bij haar en lekker makkelijk :')
En ach, als je maar een plek hebt om een beetje te kletsen met elkaar, meer heb je uiteindelijk niet nodig.
En het was haar idee dus boeie :P

[..]

Inderdaad, als ze voorstelt om te betalen dan laat ik haar betalen, zegt ze niks dan betaal ik gewoon.
Sure, ook op een vuilnisbelt kan het heel gezellig zijn als je elkaar maar leuk vindt, maar zelf zou ik toch aansturen op een klein restaurantje als de McDonald's geopperd wordt. Waarschijnlijk zit die ook wel net zo dichtbij en dan is de sfeer en beter eten mooi meegenomen.
  vrijdag 15 december 2017 @ 12:01:49 #167
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_175738739
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Haha ja mijn ex heft dat ook eens laten zien. Je krijgt er als man gewoon plaatsvervangende schaamte van.
Je voelt je bijna ineens niet meer zo bijzonder dat ze voor jou gekozen heeft, dat is dan weer het nadeel :+

Maarja dat geldt ook voor uiterlijk, zeker als je iets ouder bent. Ik ben nu 36 en als ik mannen van mijn leeftijd er soms bij zie lopen, uitgezakt, onsportief, hijgend de trap op, bierpens..., foute tshirts op een lichaam dat écht geen tshirt meer kan hebben... dan is er niet veel voor nodig om er al beter uit te springen dan het gros van de mannen.

Ik probeer ook redelijk fit en gezond te blijven en er verzorgd bij te lopen en al doe je dat maar gemiddeld, dan nog zit je al in de top 10% :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:00 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Sure, ook op een vuilnisbelt kan het heel gezellig zijn als je elkaar maar leuk vindt, maar zelf zou ik toch aansturen op een klein restaurantje als de McDonald's geopperd wordt. Waarschijnlijk zit die ook wel net zo dichtbij en dan is de sfeer en beter eten mooi meegenomen.
/care
ze stelde het zelf voor en ik vond het best.
Sfeer hebben we daarna gemaakt bij haar thuis ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:58 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Ja die voorbeelden ken ik ook.
Je vergeet alleen te melden dat als je je beperkt tot de normale berichten een doorsnee vrouw nog steeds een veelvoud aan berichten ontvangt ten opzichte van een doorsnee man. ook hier hebben ze experimenten mee gedaan en die kun je gewoon googlen. Voorkomende getallen zijn 20 a 30 normale berichten per dag, reken maar uit per week.
En als van die 30 berichten er 29 rechtstreeks in de prullenbak kunnen dan krijgt ze maar 1 nuttig bericht per dag. En het is niet bepaald moeilijk om dat ene nuttige bericht te zijn, geloof me.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_175738746
Netto investeerder in een relatie _O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_175738753
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:00 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Vergeet de dickpics niet. Ex-scharrel had een apart mapje voor alle ongevraagde dickpics die ze binnenkreeg via Tinder :')
Dan ben je ook ziek! 8)7
pi_175738762
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:00 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Vergeet de dickpics niet. Ex-scharrel had een apart mapje voor alle ongevraagde dickpics die ze binnenkreeg via Tinder :')
waarom stuurt iemand zo iets :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175738772
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:03 schreef Prisha het volgende:

[..]

waarom stuurt iemand zo iets :D
Geen idee, ik ben een man en begrijp het ook niet :P
pi_175738792
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:01 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Je voelt je bijna ineens niet meer zo bijzonder dat ze voor jou gekozen heeft, dat is dan weer het nadeel :+

Maarja dat geldt ook voor uiterlijk, zeker als je iets ouder bent. Ik ben nu 36 en als ik mannen van mijn leeftijd er soms bij zie lopen, uitgezakt, onsportief, hijgend de trap op, bierpens..., foute tshirts op een lichaam dat écht geen tshirt meer kan hebben... dan is er niet veel voor nodig om er al beter uit te springen dan het gros van de mannen.

Incoming rant verwacht van mgtow over vrouwen die verlopen zijn en er niet uitzien :7
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 15 december 2017 @ 12:05:20 #173
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_175738796
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:03 schreef Prisha het volgende:

[..]

waarom stuurt iemand zo iets :D
Onzekerheid denk ik :') ?

Alhoewel ik als rasechte fokker ook wel een beetje onzeker ben of die 30cm wel genoeg is. :@

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:05 schreef Prisha het volgende:

[..]

Incoming rant verwacht van mgtow over vrouwen die verlopen zijn en er niet uitzien :7
_O-
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 15 december 2017 @ 12:06:19 #174
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175738819
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Geen idee, ik ben een man en begrijp het ook niet :P
Volgens mij leeft onder sommige simpele mannen dat vrouwen eem grote pik helemaal het einde vinden
  vrijdag 15 december 2017 @ 12:07:32 #175
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_175738841
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:06 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Volgens mij leeft onder sommige simpele mannen dat vrouwen eem grote pik helemaal het einde vinden
Dat klopt dan weer wel kan ik uit ervaring vertellen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 15 december 2017 @ 12:08:24 #176
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175738853
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:07 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat klopt dan weer wel kan ik uit ervaring vertellen.
Ja al moet je die toch in een wat later stadium tevoorschijn halen en dat snappen ze niet
  vrijdag 15 december 2017 @ 12:12:21 #177
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175738926
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:32 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Vrijwel altijd respons?
Over welke site of app hebben we het dan?
Okcupid werkte prima voor mij. En Nee, betalen voor sites heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit doen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_175738929
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Geen idee, ik ben een man en begrijp het ook niet :P
Dit. Als je denkt zo een vrouw op te kunnen geilen :')
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  vrijdag 15 december 2017 @ 12:13:43 #179
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_175738948
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja al moet je die toch in een wat later stadium tevoorschijn halen en dat snappen ze niet
Timing is alles
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_175738959
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:05 schreef Prisha het volgende:

[..]

Incoming rant verwacht van mgtow over vrouwen die verlopen zijn en er niet uitzien :7
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:05 schreef Prisha het volgende:

[..]

Incoming rant verwacht van mgtow over vrouwen die verlopen zijn en er niet uitzien :7
Ik ben juist blij met die verlopen vrouwen, een betere en duidelijkere signalering dat die over de datum zijn is er niet.
  vrijdag 15 december 2017 @ 12:15:51 #181
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175738990
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:14 schreef MGTOW het volgende:

[..]

[..]

Ik ben juist blij met die verlopen vrouwen, een betere en duidelijkere signalering dat die over de datum zijn is er niet.
Heb je de huisarts al gebeld voor een afspraak?
pi_175739032
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Heb je de huisarts al gebeld voor een afspraak?
Hoeft niet, ik zit al in de eerste lijn zorg
pi_175739077
Je vraagt je toch af wie hem zo'n pijn gedaan heeft he? Moeder? Oppas? Brugklascrush?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175739117
Ik ken opnieuw die vrouwen niet waarvan MROTIFNGDPP meent dat ze het gros van de bevolking uitmaken. Evenals die mannen die hij beschrijft. Ik denk dat ik het leven fout doe :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175739152
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ken opnieuw die vrouwen niet waarvan MROTIFNGDPP meent dat ze het gros van de bevolking uitmaken. Evenals die mannen die hij beschrijft. Ik denk dat ik het leven fout doe :'(
;(
pi_175739161
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:14 schreef MGTOW het volgende:

[..]

[..]

Ik ben juist blij met die verlopen vrouwen, een betere en duidelijkere signalering dat die over de datum zijn is er niet.
Godverdomme man _O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_175739230
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik vermoed dat hij er toevallig wel goed uitziet maar met de manier waarop hij overkomt vooral hele onprettige vrouwen aantrekt.
of hij date gewoon vrouwen die geen interesse hebben in iets serieus maar gewoon opzoek zijn naar sex.
pi_175739255
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:25 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Godverdomme man _O-
De schimmel die erop staat geeft het weg zeker :')
A mind with a heart of it's own
pi_175739431
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je vraagt je toch af wie hem zo'n pijn gedaan heeft he? Moeder? Oppas? Brugklascrush?
Heb je wel eens gedate met vrouwen? Ben je er wel eens mee getrouwd?

Gaandeweg krijg je levenservaring.
En je kunt ook van anderen leren.
En dan zijn er nog legio onderzoeken naar gedaan.
Dan zet je alles op een rijtje.
Vallen puzzelstukje op hun plaats.

Maar ik vind het prima dat jullie nog relationele dromen hebben hoor. Ik heb die niet meer en het is een bevrijding. Doe jezelf een genoegen en pleur al die sites en apps eens uit je smartphone. Pak eens een oude hobby op, koop eens iets duurs voor jezelf.....vermaak jezelf....als man kan je dat.
pi_175739443
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:38 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Heb je wel eens gedate met vrouwen? Ben je er wel eens mee getrouwd?

Gaandeweg krijg je levenservaring.
En je kunt ook van anderen leren.
En dan zijn er nog legio onderzoeken naar gedaan.
Dan zet je alles op een rijtje.
Vallen puzzelstukje op hun plaats.

Maar ik vind het prima dat jullie nog relationele dromen hebben hoor. Ik heb die niet meer en het is een bevrijding. Doe jezelf een genoegen en pleur al die sites en apps eens uit je smartphone. Pak eens een oude hobby op, koop eens iets duurs voor jezelf.....vermaak jezelf....als man kan je dat.
Maar wie heeft je nu zo'n pijn gedaan?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175739485
En hier stoppen we deze discussie over het wel of niet hebben van relationele dromen en MGTOW (letterlijk en figuurlijk). Hierna worden offtopic posts verwijderd.
.
pi_175739503
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 12:41 schreef STING het volgende:
[info]En hier stoppen we deze discussie over het wel of niet hebben van relationele dromen en MGTOW (letterlijk en figuurlijk). Hierna worden offtopic posts verwijderd[/info].
Sorry ;(
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 15 december 2017 @ 13:41:45 #193
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175740728
Om toch maar on-topic te blijven, laten we de meest vreselijke dates ooit delen met elkaar. :7

Zelf ben ik èèn keer via Lexa.nl op date geweest- Twee berichten naar elkaar uitgewisseld en een van de opvolgende avonden gingen we een drankje pakken in de stad. Ze was eind twintig, zelf was ik 24. Tijdens de date zei ze al snel dat ze op zoek was naar een wat 'oudere' man. Ofwel, iemand in de dertig in haar geval. Daar zat ik dan, een 'jongen' van 24. Zelfs op mijn huidige 28-jarige leeftijd wordt ik nog regelmatig 20 geschat.

Vanaf toen was het dus ook meer 'gezellig praten uit beleefdheid', ik wist al dat dit op niets uit ging lopen. Word ze plots opgebeld door een vriendin met een dringende mededeling dat ze gelijk langs moest komen. Toen was de date ook natuurlijk voorbij.

Net zoals in de film werd ze door een in scene gezet 'noodgeval van een goede vriendin' gered van de date. Vreselijk. _O- Wel mooie ervaring achteraf. Beleefd afscheid genomen en natuurlijk hebben we elkaar naderhand nooit meer contact met elkaar opgenomen.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 15 december 2017 @ 13:52:57 #194
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_175740918
Een slechte date: elkaar via internet leren kennen en diezelfde avond nog afspreken. Komt ze met eenr viendin samen en vanaf het eerste moment was het al een soort duidelijk dat het hem niet ging worden, ze was stil, zei niks dus terwijl we naar een cafe liepen zei ik al van: Dit wordt niks he :P en inderdaad, ze vond me niet leuk. Dus dat was binnen een paar minuten weer afgelopen _O- Maar beter weer weg voordat mijn hele avond weggegooid is.

Andere date, hele dag mee opgetrokken, gezellig gekletst, over het strand gestruind etc. Aan het einde vd dag wil ik dr hand beetpakken (beetje laat i know, ik was nog jong en naief, sue me) , zegt ze ineens: Dit gaat veel te snel -O- :') Achja ik had het kunnen weten met een vrouw die uit de bible belt kwam. Fuck that shit, niks meer geworden.

En 1 grappige was wel die macdonalds date. Was gezellig daar niet van maar ze leek nogal afwezig, zat nogal om zich heen te kijken steeds tijdens het eten en praten dus ik had al zoiets van oke, dit wordt hem niet ook liepen de gesprekken wel goed.

Toen ik dr thuis had afgezet met de auto vraagt ze of ik nog even boven kom. Ik was nogal verbaasd maar oke. Eenmaal boven aangekomen zegt ze: Ja ik vind je heel erg leuk en ben een beetje verlegen, daarom durfde ik je niet aan te kijken.
Nou dat verlegen viel ook wel mee want nog diezelfde avond lagen we bij elkaar in bed :') Daar was ze niet bepaald verlegen :+
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_175741020
Ik praat doorgaans langer dan 2 zinnen met iemand voor ik er mee date, dus ik heb gewoon geen slechte dateverhalen :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175741041
Alhoewel, als ik ze hier zou neerplempen zou het gewoon een saai, suf gemiddeld en derhalve slecht dateverhaal zijn. Maar de dates waren allemaal O+ ook al werd het uiteindelijk niets met de betreffende mannen.

Toch weer een hoop gratis drank en eten uitgesleept *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175741109
Dat noodgeval met vriendin, verdomme zeg, hoe doorzichtig ben je _O-.

Kunnen zichzelf nog niet eens redden :X
pi_175741125
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 13:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

Toch weer een hoop gratis drank en eten uitgesleept *O*
Uiteraard, als een echte profiteur :+ :')
pi_175741133
Waar moet ik beginnen...... de poolse die veel te zwaar bleek en in het cafe ging janken na een vraag over dr ex....
pi_175741283
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:04 schreef MGTOW het volgende:
Waar moet ik beginnen...... de poolse die veel te zwaar bleek en in het cafe ging janken na een vraag over dr ex....
en wat deed jij toen?
pi_175741337
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:12 schreef Lot88 het volgende:

[..]

en wat deed jij toen?
Ik heb haar gezegd dat het tijd was voor haar rookpauze (ja ook dat nog) en eenmaal buiten het glas in eenkeer leeggedronken en daarna snel naar huis gereden
  vrijdag 15 december 2017 @ 14:16:05 #202
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_175741345
Slechtse date ooit... Na een avond bandjes kijken met d'r afgesproken in een uitgestorven café. Beiden brak en ze was ook lekker humeurig.

Gelukkig was wipeout toen op tv, dus dat scheelde weer :D
pi_175741360
Wat ook erg was dat mn ouders+aanhang stomtoevallig in het zelfde restaurant zaten als ik met een date..........
pi_175741792
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Sommige wel ja, sommige vrouwen ook niet.
nouja ik weet van mijzelf dat wanneer ik in een ongemakkelijke situatie zit ik ook maar zomaar ergens over begin om te kijken of ik nog iets van een gesprek kan maken. Verder vind ik het ook niet boeiend om te weten hoe iemands relatie met een ex is.
Wat trouwens wel een irritatie punt is waarom vragen mannen op o.a. tinder altijd hoelang je al vrijgezel bent? :')
pi_175741813
Ik heb m'n slechtste date overigens al eens eerder geplaatst... maar goed, voor degenen die hem nog niet hadden gelezen. Het was vrij bizar (maar wel een leuke anekdote aan overgehouden, dus ach ;))

quote:
oke heb ook wel een faaldate om te delen, te bizar om voor mezelf te houden...

Tijdje terug alweer, via okcupid; was een vrouw van 40 die me had gecontact, en overdags gewoon even een gesprek gehad. Gewoon normaal, typische smalltalk je kent het wel. Ze had een beetje een vage foto maar verder zag ze er wel leuk/oke uit...

dus diezelfde dag vroeg ze of ik al plannen had die avond, alleen had ik toen al een date staan. Dus ze zei dat ik maar moest kijken, anders een ander keertje. Date was wel oke, maar was nog redelijk tijdig afgelopen, en die vrouw stuurde me dus weer een berichtje of ik nog langs kwam om wat te komen drinken.

Toen dacht ik: ach wat de hell, ze woonde letterlijk een km verderop in een aangrenzende wijk. Dus ik daarheen met wat speciaalbiertjes. Van tevoren vroeg ze of ik het erg vond dat ze rookte (ik zei dat ik zelf niet rookte, maar in haar eigen huis moet ze doen wat ze zelf wil). Kwam ik daar aan, helemaal blauw van de rook (ondanks dat ze vertelde dat ze rekening zou houden met haar gasten :X).

Ze leek niet helemaal meer op diezelfde foto :D ook niet horrible dus ik dacht, nouja ik kijk het wel gewoon even aan, een biertje, anders ben ik ook snel weer weg. Toen ik daar binnenkwam werd ik aan haar keukentafel gezet, waar zij ook al zat. Haar laptop stond op tafel en ze was filmpjes op youtube van Rammstein aan het opzoeken en keihard aan het afspelen. Voor haar was ze sjekkies aan het rollen met zo'n apparaat waarin je zo'n huls en tabak legt... terwijl ze van een halve liter Lidl-blik bier aan het drinken was :X

Vervolgens vertelde ze dat ze arbeidsongeschikt was vanwege haar werkverleden in het Midden-Oosten... ze had in Irak gewerkt, en banden met de Israelische mossad, ze had daar PTSS opgelopen en daarom zat ze nu thuis.

Ze was een conspiracy-nut, dacht dat 9-11 een inside job was, illuminati, etc. Ook was ze een prepper. Ze liet me een kamer zien die he-le-maal volstond met blikken groenten en flessen water, die ze om de twee maanden weer ververste en hervulde. Ze deed niet aan whatsapp, had geen Windows maar Linux, omdat ze bang gehacked te worden (was ze al eens eerder, iets met de overheid). Ze had ook ergens in haar appartement een geladen pistool (want stel je voor dat er iets zou gebeuren, dan zou ze met haar voorraadkamer eerste doelwit worden 8)7 )

Verder had haar vader vroeger contacten met de mafia, en daardoor vermoord. Maar die contacten claimde ze nog steeds te hebben... Vast nog wel andere dingen die ik niet meer weet, maar dit is het voornaamste wat me is bijgebleven.

Het was fascinerend, bizar en zielig tegelijk. Ze heeft ook geen enkele vraag aan/over mij gesteld, ze was alleen over zichzelf aan het ratelen. Denk echt een beetje geestesziek... op een gegeven moment maar snel het laatste biertje op en gezegd dat ik toch wel moe was en richting huis ging.

Ik bleef eigenlijk zitten voor de anekdote, en ook omdat ik het niet kon maken om heeeel snel weg te gaan. Daarna ook nooit meer gezien, ondanks dat ze redelijk in de buurt woont. Haar profiel was wel snel van OKCupid af. Blij dat ik haar niet bij me thuis heb uitgenodigd _O-
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_175741821
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:16 schreef Trashcanman het volgende:
Slechtse date ooit... Na een avond bandjes kijken met d'r afgesproken in een uitgestorven café. Beiden brak en ze was ook lekker humeurig.

Gelukkig was wipeout toen op tv, dus dat scheelde weer :D
waarom bleef je dan toch zitten? :@
  vrijdag 15 december 2017 @ 14:43:16 #207
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_175741835
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:42 schreef Lot88 het volgende:

[..]

waarom bleef je dan toch zitten? :@
Ben weggegaan nadat wipeout af was gelopen :')
pi_175741855
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:40 schreef Lot88 het volgende:

[..]

nouja ik weet van mijzelf dat wanneer ik in een ongemakkelijke situatie zit ik ook maar zomaar ergens over begin om te kijken of ik nog iets van een gesprek kan maken. Verder vind ik het ook niet boeiend om te weten hoe iemands relatie met een ex is.
Wat trouwens wel een irritatie punt is waarom vragen mannen op o.a. tinder altijd hoelang je al vrijgezel bent? :')
Dit doen vrouwen trouwens ook - en dat is inderdaad ook irritant.

Misschien zijn de redenen wel legitiem. Ik vraag het zelf overigens nooit, omdat ik het zelf dus ook irritant vind, maar als ik het zou willen weten, is het om een gevoel te krijgen in hoeverre iemand alweer klaar is om te daten met dezelfde serieuze intenties als ik zelf heb. Te vaak gehad - of dit nu achterafsmoesjes waren of niet - dat ze er toch niet klaar voor waren, nog niet over hun ex heen waren, etc...

Wat de beweegredenen bij vrouwen zijn weet ik niet. Misschien hetzelfde, misschien om te vissen of ze niet te maken hebben met een kansloze verstokte eeuwige vrijgezel? Geen idee :+
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_175741856
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:41 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik heb m'n slechtste date overigens al eens eerder geplaatst... maar goed, voor degenen die hem nog niet hadden gelezen. Het was vrij bizar (maar wel een leuke anekdote aan overgehouden, dus ach ;))

[..]

_O- waarom bij mensen thuis afspreken? Dat is toch ook meer om sex dan om daten?
pi_175741862
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:41 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik heb m'n slechtste date overigens al eens eerder geplaatst... maar goed, voor degenen die hem nog niet hadden gelezen. Het was vrij bizar (maar wel een leuke anekdote aan overgehouden, dus ach ;))

[..]

Zo'n verhaal verzin je niet zelf, dank voor deze vermakelijke bijdrage, het kan dus echt nog erger dan ik dacht.
pi_175741876
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:44 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Dit doen vrouwen trouwens ook - en dat is inderdaad ook irritant.

Misschien zijn de redenen wel legitiem. Ik vraag het zelf overigens nooit, omdat ik het zelf dus ook irritant vind, maar als ik het zou willen weten, is het om een gevoel te krijgen in hoeverre iemand alweer klaar is om te daten met dezelfde serieuze intenties als ik zelf heb. Te vaak gehad - of dit nu achterafsmoesjes waren of niet - dat ze er toch niet klaar voor waren, nog niet over hun ex heen waren, etc...

Wat de beweegredenen bij vrouwen zijn weet ik niet. Misschien hetzelfde, misschien om te vissen of ze niet te maken hebben met een kansloze verstokte eeuwige vrijgezel? Geen idee :+
-O- dat beeld heeft men volgens mij van mij ja
  vrijdag 15 december 2017 @ 14:51:28 #212
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_175741980
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:41 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik heb m'n slechtste date overigens al eens eerder geplaatst... maar goed, voor degenen die hem nog niet hadden gelezen. Het was vrij bizar (maar wel een leuke anekdote aan overgehouden, dus ach ;))

[..]

Niet eens een move gemaakt? ;)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_175742067
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:51 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Niet eens een move gemaakt? ;)
haha nee dat ging me echt te ver.. _O- zo wanhopig was ik nu ook weer niet :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:44 schreef Lot88 het volgende:

[..]

_O- waarom bij mensen thuis afspreken? Dat is toch ook meer om sex dan om daten?
Nee hoor, kán natuurlijk wel, maar hoeft niet per se. Ik bedoel, als het klikt dan is het geen probleem als het gebeurt, maar is niet mijn insteek. Regelmatig dates bij me thuis gehad, ene keer gebeurt er wel iets, andere keer niet.

Discussie is wel vaker gevoerd, mij maakt het persoonlijk niet uit waar ik afspreek. Het is vaak net hoe het gesprek natuurlijk verloopt waar je op uitkomt. Had ergens in een profiel staan dat ik goed was in gerecht x en toetje y, en iemand was daar nieuwsgierig naar. Toen ik zei dat ik dat met alle plezier een keertje wilde koken voor d'r was de date bij me thuis geregeld.

Andersom komt het bijna nooit voor, pas 2 keer gehad. Eentje bij deze horrordate, en nog bij een andere. Ik vroeg haar of ze dat niet spannend/riskant vond, en ze antwoordde gevat dat het niet slim van me zou zijn om een strafrechtadvocate in haar eigen huis te verkrachten... :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:45 schreef Lot88 het volgende:

[..]

-O- dat beeld heeft men volgens mij van mij ja
Daar snap ik eigenlijk niet zoveel van... :@
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_175742072
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:43 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ben weggegaan nadat wipeout af was gelopen :')
het is dat ik je een beetje ken dat ik ook geloof dat je daar hebt gezeten maar jezus :')
pi_175742100
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:55 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

haha nee dat ging me echt te ver.. _O- zo wanhopig was ik nu ook weer niet :+

[..]

Nee hoor, kán natuurlijk wel, maar hoeft niet per se. Ik bedoel, als het klikt dan is het geen probleem als het gebeurt, maar is niet mijn insteek. Regelmatig dates bij me thuis gehad, ene keer gebeurt er wel iets, andere keer niet.

Discussie is wel vaker gevoerd, mij maakt het persoonlijk niet uit waar ik afspreek. Het is vaak net hoe het gesprek natuurlijk verloopt waar je op uitkomt. Had ergens in een profiel staan dat ik goed was in gerecht x en toetje y, en iemand was daar nieuwsgierig naar. Toen ik zei dat ik dat met alle plezier een keertje wilde koken voor d'r was de date bij me thuis geregeld.

Andersom komt het bijna nooit voor, pas 2 keer gehad. Eentje bij deze horrordate, en nog bij een andere. Ik vroeg haar of ze dat niet spannend/riskant vond, en ze antwoordde gevat dat het niet slim van me zou zijn om een strafrechtadvocate in haar eigen huis te verkrachten... :+

[..]

Daar snap ik eigenlijk niet zoveel van... :@
Ik heb ook ooit wel eens dates bij mij thuis gehad, ook bij de ander thuis. Achteraf gezien bedacht dat ik misschien wel vrij dom en risicovol bezig was en sindsdien spreek ik voor een eerste date liever neutraal af.
pi_175742101
Mijn relaties hebben me voor een groot deel gevormd. Ook met ex. Dus ik vind het niet gek om te bespreken. Het hoort ook bij mij.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 15 december 2017 @ 14:59:00 #217
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_175742109
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:58 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ik heb ook ooit wel eens dates bij mij thuis gehad, ook bij de ander thuis. Achteraf gezien bedacht dat ik misschien wel vrij dom en risicovol bezig was en sindsdien spreek ik voor een eerste date liever neutraal af.
Ik ook zo vaak bij mensen thuis of andersom. Beetje vertrouwen mag ook wel. :)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_175742116
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:59 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik ook zo vaak bij mensen thuis of andersom. Beetje vertrouwen mag ook wel. :)
Ja ik weet het niet goed meer. Ik ben ook wel goed van vertrouwen maar ben bang dat daar dan toch misbruik van gemaakt word.
pi_175742180
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:59 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ja ik weet het niet goed meer. Ik ben ook wel goed van vertrouwen maar ben bang dat daar dan toch misbruik van gemaakt word.
Ik denk dat je inderdaad beter voorzichtig kan zijn dan té goed van vertrouwen, Toch lijkt het vrij geaccepteerd, of misschien straal ik wel iets van vertrouwen uit, want bijna niemand lijkt er moeite mee te hebben. Nu geef ik dan ook wel redelijk veel over mezelf prijs in aanloop van zo'n date, dus ik denk dat er dan al een beetje een beeld wordt gevormd (dit hoeft natuurlijk nog steeds niets te zeggen, maar toch).

Overigens spreek ik net zo lief in de kroeg af, ik bespreek meestal gewoon wat keuzes zodat ze zelf iets kiezen wat ze prettig vinden. En dan gebeurt het toch nog regelmatig dat het bij mij thuis is. En dat heeft ook wel wat, dat je gewoon in alle rust kan zitten, eigen muziekje op, of whatever. Een spelletje spelen of uiteindelijk iets van een filmpje, maar kan net zo goed de hele avond ouwehoeren zijn.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_175742203
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:03 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ik denk dat je inderdaad beter voorzichtig kan zijn dan té goed van vertrouwen, Toch lijkt het vrij geaccepteerd, of misschien straal ik wel iets van vertrouwen uit, want bijna niemand lijkt er moeite mee te hebben. Nu geef ik dan ook wel redelijk veel over mezelf prijs in aanloop van zo'n date, dus ik denk dat er dan al een beetje een beeld wordt gevormd (dit hoeft natuurlijk nog steeds niets te zeggen, maar toch).

Overigens spreek ik net zo lief in de kroeg af, ik bespreek meestal gewoon wat keuzes zodat ze zelf iets kiezen wat ze prettig vinden. En dan gebeurt het toch nog regelmatig dat het bij mij thuis is. En dat heeft ook wel wat, dat je gewoon in alle rust kan zitten, eigen muziekje op, of whatever. Een spelletje spelen of uiteindelijk iets van een filmpje, maar kan net zo goed de hele avond ouwehoeren zijn.
de ander laten kiezen is een goed idee, dan hoef ik daar niet meer over te denken :+
  vrijdag 15 december 2017 @ 15:05:53 #221
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_175742209
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:56 schreef Lot88 het volgende:

[..]

het is dat ik je een beetje ken dat ik ook geloof dat je daar hebt gezeten maar jezus :')
Mja het geheel was maar vrij kort hé.
pi_175742220
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:04 schreef Lot88 het volgende:

[..]

de ander laten kiezen is een goed idee, dan hoef ik daar niet meer over te denken :+
Nouja je moet wel met een paar opties komen dan he :P
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 15 december 2017 @ 15:09:37 #223
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_175742280
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn relaties hebben me voor een groot deel gevormd. Ook met ex. Dus ik vind het niet gek om te bespreken. Het hoort ook bij mij.
Mja, zit wat in. Maar een beetje doseren en niet de indruk geven dat de ander maar een pleister voor de issues is wel essentieel :P
  vrijdag 15 december 2017 @ 15:13:59 #224
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175742368
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:06 schreef LuNaTiC het volgende:
Nouja je moet wel met een paar opties komen dan he
Als eerste date is het bijna altijd wel een drankje pakken in de kroeg bij mij.. Verre van origineel, maar het is wel de meest logische keus. Een paar keer gepooled, wat ook een leuke afwisseling is. Een aantal keer afgesproken bij mij/haar thuis, maar meestal voelen vrouwen zich hierbij niet op hun gemak. Snap ik ook wel. Of ze nodigen je met voorbedachte rade thuis uit, dan vreten ze je levend op.

Een enkele keer heb ik al 1e date samen een Macje gedaan langs het strand, wat ook niet mis was. Zij was vreselijk, maar ik had wel een McFlurry op haar kosten gefixed. O+ Best date ever.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 15 december 2017 @ 15:14:59 #225
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_175742396
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:59 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Ja ik weet het niet goed meer. Ik ben ook wel goed van vertrouwen maar ben bang dat daar dan toch misbruik van gemaakt word.
Het is niet alsof je bij een compleet vreemde over de vloer komt toch? Je hebt elkaar van te voren al gesproken, je kan van te voren evt bellen etc.
En je kan ook bij degenen die je niet vertrouwd denken van: Eerst op een openbare plaats afspreken en bij de personen die je wel vertrouwd gelijk thuis afspreken :P

Ligt ook maar net aan de persoon denk ik (ik schijn altijd heel vertrouwd over te komen op de een of andere manier :@ )

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:13 schreef Kaizen_ het volgende:
. Zij was vreselijk, maar ik had wel een McFlurry op haar kosten gefixed. O+ Best date ever.
:9
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 15 december 2017 @ 15:17:22 #226
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175742457
Ik krijg opeens een flashback van een ander beroerde date die ik ooit had. _O-

Meid uitgenodigd bij mij thuis, toen ik een jaar of 20 was. Bloednerveus natuurlijk. We hebben een half uur ongemakkelijk op de bank naar Spongebob zitten kijken in volle stilte. :D

Gelukkig zijn we na afloop maar naar de slaapkamer gegaan. Eind goed, al goed. Echter vergeet die meest ongemakkelijke Spongebob-aflevering nooit meer.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175742458
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:13 schreef Kaizen_ het volgende:

Zij was vreselijk, maar ik had wel een McFlurry op haar kosten gefixed. O+ Best date ever.
_O-
eentje met oreo's? :9
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 15 december 2017 @ 15:18:26 #228
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175742487
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:17 schreef Prisha het volgende:
eentje met oreo's?
Ga je mond spoelen. Kitkat *O*
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 15 december 2017 @ 15:21:35 #229
471602 Gruffalo
No such thing.
pi_175742549
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:17 schreef Kaizen_ het volgende:
Ik krijg opeens een flashback van een ander beroerde date die ik ooit had. _O-

Meid uitgenodigd bij mij thuis, toen ik een jaar of 20 was. Bloednerveus natuurlijk. We hebben een half uur ongemakkelijk op de bank naar Spongebob zitten kijken in volle stilte. :D

Gelukkig zijn we na afloop maar naar de slaapkamer gegaan. Eind goed, al goed. Echter vergeet die meest ongemakkelijke Spongebob-aflevering nooit meer.
Alleen Spongebob door Futurama vervangen en het is geheel herkenbaar. Oh nee, slaapkamer viel ook tegen in mijn geval :D
A gruffalo! Why didn’t you know?
He has terrible tusks, and terrible claws, and terrible teeth in his terrible jaws.
  vrijdag 15 december 2017 @ 15:23:23 #230
471602 Gruffalo
No such thing.
pi_175742578
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn relaties hebben me voor een groot deel gevormd. Ook met ex. Dus ik vind het niet gek om te bespreken. Het hoort ook bij mij.
Dit dus.
A gruffalo! Why didn’t you know?
He has terrible tusks, and terrible claws, and terrible teeth in his terrible jaws.
pi_175742625
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:06 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Nouja je moet wel met een paar opties komen dan he :P
ik zal ze je dmen ;)
  vrijdag 15 december 2017 @ 15:26:26 #232
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_175742640
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:25 schreef Lot88 het volgende:

[..]

ik zal ze je dmen ;)
We got a match!
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_175742648
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:14 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Het is niet alsof je bij een compleet vreemde over de vloer komt toch? Je hebt elkaar van te voren al gesproken, je kan van te voren evt bellen etc.
En je kan ook bij degenen die je niet vertrouwd denken van: Eerst op een openbare plaats afspreken en bij de personen die je wel vertrouwd gelijk thuis afspreken :P

Ligt ook maar net aan de persoon denk ik (ik schijn altijd heel vertrouwd over te komen op de een of andere manier :@ )

[..]

:9

Mwa iemand kan zich dan nog steeds heel anders voordoen.
pi_175742666
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:18 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Ga je mond spoelen. Kitkat *O*
de enige goede is die met crunch.
  vrijdag 15 december 2017 @ 15:28:05 #235
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175742677
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:21 schreef Gruffalo het volgende:
Alleen Spongebob door Futurama vervangen en het is geheel herkenbaar.
Ha, geweldig! Altijd leuk om terug te kijken naar zulke vreselijke momenten. Al met al zijn het mooie leerzame momenten geweest. In het ergste geval weer een leuk verhaal rijker.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_175742729
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:41 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik heb m'n slechtste date overigens al eens eerder geplaatst... maar goed, voor degenen die hem nog niet hadden gelezen. Het was vrij bizar (maar wel een leuke anekdote aan overgehouden, dus ach ;))

kan me voorstellen dat je van die date terugkwam met een gevoel van: wat was dít _O-
Toen wellicht wat minder maar nu wel een anekdote voor de boeken

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:18 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Ga je mond spoelen. Kitkat *O*
Mr. Muscle houdt van KitKat :P .
Oreo's is het echt wel voor mij.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_175742731
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:25 schreef Lot88 het volgende:

[..]

ik zal ze je dmen ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 15 december 2017 @ 15:37:50 #238
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175742853
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:30 schreef Prisha het volgende:
Mr. Muscle houdt van KitKat :P .
En Zeeteefje van Oreo's, wie had dat gedacht... ;)
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  vrijdag 15 december 2017 @ 15:44:57 #239
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_175742998
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:27 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Mwa iemand kan zich dan nog steeds heel anders voordoen.
Alleen de psycho's zoals ik :+
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_175743085
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:44 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Alleen de psycho's zoals ik :+
als jij het zegt ;)
  vrijdag 15 december 2017 @ 15:49:24 #241
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_175743092
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:48 schreef Lot88 het volgende:

[..]

als jij het zegt ;)
Zelfkennis is een groot goed :P

Nee hoor, ik ben eigenlijk heel aardig :') :@
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 15 december 2017 @ 15:54:26 #242
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175743191
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 14:40 schreef Lot88 het volgende:

[..]

nouja ik weet van mijzelf dat wanneer ik in een ongemakkelijke situatie zit ik ook maar zomaar ergens over begin om te kijken of ik nog iets van een gesprek kan maken. Verder vind ik het ook niet boeiend om te weten hoe iemands relatie met een ex is.
Wat trouwens wel een irritatie punt is waarom vragen mannen op o.a. tinder altijd hoelang je al vrijgezel bent? :')
Dat vraag ik ook nog wel eens als ik in de app fase zit in de vorm van "Al lang vrijgezel?"

Dat is handig om een beetje de context te weten van de persoon waarmee je date. Iemand die net 3 weken uit een relatie is is een heel ander verhaal dan iemand die nog nooit een serieuze relatie heeft gehad.

Er is niet echt een verkeerd antwoord ofzo. maar je weet wel een beetje met wat voor situatie je te maken hebt.
  vrijdag 15 december 2017 @ 16:02:08 #243
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175743309
Mijn vreselijkste date heb ik hier vast al meerdere malen gedeeld maar nog maar een keertje

Kende die meid van een of andere dancepartywebsite en we hadden afgesproken in een café in Eindhoven. Maar toen bleek ze dus dat halve café zo'n beetje te kennen en als ze niet bezig was met iedereen bij te praten, was ze vooral op dr telefoon bezig.

Na 1,5 of zoiets was mn geduld op dus ben ik maar weggegaan met de gedachte dat ze me wel niet leuk zou hebben gevonden.

Krijg ik de volgende dag een berichtje dat ze het leuk vond en of ik nog een keer wilde :')
pi_175743803
Nog een andere date vertelde me dat haar pijnklachten toch niet veroorzaakt waren door een val, maar door suicidale pogingen; liet littekens van snijwonden zien. Ze begon uit zich zelf over dr ex die ze nog steeds tegenkwam en voor haar een reden waren om te verhuizen. Toen ik nav diverse negatieve shit het contact rigoureus had verbroken signaleerde ik haar nog met die zelfde ex.......ik wens hem veel sterkte....
  vrijdag 15 december 2017 @ 16:41:15 #245
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_175744016
Over suicidaal gesproken, ik herinner me nog een date ooit. Had haar online leren kennen, daarna telefonisch contact gehad, telefoonseks gehad (voor de jongeren onder ons, dat was vóór snapchat) en uiteindelijk afgesproken bij haar thuis. enfin, niet enorm mijn type maar wel leuk genoeg voor een keer of wat, seks gehad, allemaal prima.

Daarna begon de ellende, ze had borderline. Als ik 1 tip mag geven zodra mensen dat woord laten vallen: RUN!!!!!!!!!

ze was smoorverliefd op me geworden, kon niet zonder me, de usual borderline symptonen, alleen maar omdat ik niet na de seks direct de deur uitgerend ben waardoor zij dacht dat ik helemaal gek op dr was. (niet dus, ze had me gewoon uitgeput :P )

Ze belde me op mijn werk, stalkte me online, bleef mijn mobiel overvallen met smsjes en berichten etc.
dit ging echt door tot ze op een geven moment begon te dreigen met zelfmoord als ik niet weer zou afspreken :o

Ik was er toen echt klaar mee en heb gezegd dat ze dat vooral moest doen. Heb de simkaart van mijn telefoon weggegooid en een nieuw nummer genomen.

Toen hield het eindelijk op (en nee ze had geen zelfmoord gepleegd aangezien ze een tijdje later met een nieuwe vriend op facebook verscheen, arme kerel :X )

Dus top tip: Niet met een borderliner daten :P
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_175744256
Een andere date bleek (in mijn ogen) een alcoholiste te zijn. Bleek in werkelijkheid ook een stuk dikker dan op de foto. Uitgebreid medisch dossier kwam boven, incl. chemotherapie.
In het begin was het wel lol, qua gevoel voor humor leken we op 1 lijn te zitten en ik dacht als we lol hebben waarom ook niet. Maar tijdens een flinke kater bleek het gevoel voor humor ook verdwenen te zijn en werd ze boos......ook in geval van alcoholisten geldt wegwezen!
pi_175745785
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 16:56 schreef MGTOW het volgende:
Een andere date bleek (in mijn ogen) een alcoholiste te zijn. Bleek in werkelijkheid ook een stuk dikker dan op de foto. Uitgebreid medisch dossier kwam boven, incl. chemotherapie.
In het begin was het wel lol, qua gevoel voor humor leken we op 1 lijn te zitten en ik dacht als we lol hebben waarom ook niet. Maar tijdens een flinke kater bleek het gevoel voor humor ook verdwenen te zijn en werd ze boos......ook in geval van alcoholisten geldt wegwezen!
Mijn medisch dossier komt ook boven, maar dat is geen probleem, het is zichtbaar (dit meldt ik aan haar vóór de daadwerkelijke date) én in mijn ogen dus bespreekbaar.

Alcohol veranderd mensen, sommige zijn al compleet anders na een glas of 2, echt niet normaal, dan herken je ze soms niet meer terug..

Af en toe een drankje is prima, maar drankorgels laat ik ook gaan!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2017 20:38:54 ]
pi_175748713
Een date die zowel lichamelijk als geestelijk gezond is; ik kan me dat eerlijk gezegd niet eens meer herinneren. Volgens mij een jaar of 4 geleden. Maar die zat ten eerste nog in een scheidingsprocedure en ten tweede vond ik haar ook niet echt aantrekkelijk genoeg. Als ik een positief ding moet opnoemen van dating dan is het dat ik het waardeer dat ik vrijgezel ben.
pi_175748827
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:10 schreef Metro2005 het volgende:

Zo heb ik er nu eentje die vind alles leuk en aardig maar ze is terughoudend want na eerdere relaties en alle mannen zijn klootzakken en eerlijkheid was er niet en blabla. Dan denk ik volgens mij ben je nu je eigen glazen in aan het gooien, want echt een advertentie voor gezelligheid is het niet.

Speltip nummer 1: Herken een shittest als je er een voorgeschoteld krijgt.
En wat moet ik ermee doen dan?
Friettent dikke Willie, met Willie
  vrijdag 15 december 2017 @ 20:37:05 #250
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175748948
Mezelf weer in de nesten gewerkt. Had gisteren een leuk gesprek met een vrouw en nu vroeg ze of ik iets te doen had vanavond. Dat had ik niet dus ze wilde wel komen.

Ondertussen appt net een leukerd die ik al iets langer ken ( chat ) : Ok BoL, eerst vond ik die hoeren en jacuzzi verhalen helemaal niet leuk om te horen, maar je bent er wel eerlijk over. Ik wil je vanavond zien...

Maar zij heeft een date afgesproken met een ander en ik dus eigenlijk ook. Terwijl we elkaar t liefst zelf willen ontmoeten. Fiasco much.
  vrijdag 15 december 2017 @ 21:09:05 #251
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175750069
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 15:17 schreef Kaizen_ het volgende:
Ik krijg opeens een flashback van een ander beroerde date die ik ooit had. _O-

Meid uitgenodigd bij mij thuis, toen ik een jaar of 20 was. Bloednerveus natuurlijk. We hebben een half uur ongemakkelijk op de bank naar Spongebob zitten kijken in volle stilte. :D

Gelukkig zijn we na afloop maar naar de slaapkamer gegaan. Eind goed, al goed. Echter vergeet die meest ongemakkelijke Spongebob-aflevering nooit meer.
Zo rolde ik de relatie met mijn laatste ex in. We gingen naar de bioscoop (letterlijk 40 meter van mijn toenmalige huis af) en na afloop vroeg ik haar nog mee naar binnen voor een drankje. Na een uur een of andere vage detective gekeken te hebben begreep ik de hints als naïeve 20 jarige...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_175750130
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 20:37 schreef BeamofLight het volgende:
Mezelf weer in de nesten gewerkt. Had gisteren een leuk gesprek met een vrouw en nu vroeg ze of ik iets te doen had vanavond. Dat had ik niet dus ze wilde wel komen.

Ondertussen appt net een leukerd die ik al iets langer ken ( chat ) : Ok BoL, eerst vond ik die hoeren en jacuzzi verhalen helemaal niet leuk om te horen, maar je bent er wel eerlijk over. Ik wil je vanavond zien...

Maar zij heeft een date afgesproken met een ander en ik dus eigenlijk ook. Terwijl we elkaar t liefst zelf willen ontmoeten. Fiasco much.
Een echte vent kan wel 2 keer achter elkaar toch
pi_175750947
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:32 schreef MGTOW het volgende:
Kijk om een hoekje hoe snel ze naar haar smartphone grijpt......om te overleggen met derden......
Aan het eind van een date voel je je dan ook net een clown. Een clown die in een datingcircus een voorstelling heeft gegeven. Maar in het circus kopen mensen vooraf een kaartje terwijl bij een date moet je nog maar afwachten of de vrouw interesse in je heeft en je wat teruggeeft. Ik heb er legio ontmoet die enkel uit waren op wat vermaak en een gratis diner. Terwijl een date wordt doorgaans door de man gefinancierd, daarom willen vrouwen graag op date. Daarom zie je vrouwen vaak jarenlang op datingsites staan en zie je dezelfde vrouwen telkens voorbij komen op Tinder. Voor hen is dating een vorm van vermaak.
Dit is een van de redenen waarom ik gestopt was met daten. Omdat ik het gewoon zat was dat ik 99% kon bedenken en initiëren. Dan voel je je idd een clown.

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Damn, spijker op kop enzo ^O^.

Over exen / eerdere relaties en vooral klootzakken beginnen is inderdaad not done, in ieder geval op de eerste paar dates niet. Dat kap ik dan ook af. Die exen boeien mij niet, ik wil weten wie "jij" bent!

Waarom denk je dat ik juist niet op een eerste date uiteten ga, om de parasieten eruit te filteren. Ben wel goed, maar niet gek.

Aan een dood paard trekken doe ik ook niet meer. Laat zelf ook maar zien dat je interesse hebt ipv wachten tot iemand voorbij komt. Je voordoen als een zogenaamde princes, maar in feite ben je gewoon een troll, geeft een stuk meer rust :).
Ik heb het heel simpel gepareerd nu door te zeggen dat ik het verleden niet terug kan draaien en een eerlijke kans verdien. En anders heeft ze pech gehad (niet gezegd maar dat denk ik wel). Ik snap werkelijk waar niets maar dan ook niets van je gal indirect spuwen op basis van een of andere douchebag met wie je 3 maanden een relatie hebt gehad. IK BEN HEM NIET.

Volgens de officiële shit test literatuur moet ik er heel luchtig en sarcastisch op reageren maar ik wil het serieus aankaarten dat hier de grens ligt. Af en toe lijken vrouwen totaal niet door te hebben dat mannen OOK een grens hebben. Dus als zij beginnen over mijn grens ligt hier qua vertrouwen, eerlijkheid en mijzelf willen blijven dan heb ik die grens dus ook.

Ik vind het altijd wonderlijk dat er zoveel relaties zijn waarin de vrouw naderhand zegt van ik mocht niet mijzelf zijn. Waar ligt dat dan toch aan?

Zelf maak ik ook nog wel eens die fout, door te denken dat die nieuwe chicks net zo arrogant of vervelend zijn tijdens de date. Maar ik smeer het in elk geval niet breed uit in de eerste paar weken van chat/mail/app contact. Ik probeer vorige dates zelfs helemaal niet meer te benoemen in contact met dames.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 09:54 schreef Prisha het volgende:

[..]

Bij een eerste date? Nou inderdaad...leuk is anders :D
Nog niet eens. Ze komt ermee omdat ze twijfelt over überhaupt wel afspreken of niet

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 10:33 schreef Prisha het volgende:
Ik hoor/lees steeds over die dure eerste dates met etentjes en andere dingen (en het mgtow geklaag dat het allemaal zoveel geld kost voor de man en van de man wordt verwacht dat hij iets leuks plant en bladiblabla).

Maar is er is iets mis met een eerste date gewoon ergens lekker iets drinken? Dat lijkt me veel losser ook. Het hoeft toch allemaal niet zo ingewikkeld voor zo'n eerste keer? Als het helemaal wow is merk je dat vanzelf wel en kan de tweede date iets meer uitgepakt worden. Als het niks is, nou ja, dan ben je er even uitgeweest en heeft het niet al te lang geduurd en next.

Of denk ik nu te simpel?
Iets drinken verwachten ze ook dat je dat betaalt. EN geen dankjewel achteraf. Ik heb een keer nee gezegd zo van eerst maar eens zien wat de rekening is. Als blikken konden doden dan lag ik al lang onder de grond. Want ze vond het dus totaal NIET kunnen dat de man niet afrekent.

quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:01 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik heb 1x de vergissing gemaakt met iemand te gaan eten. Langste date ooit, al was het maar een uur :')
Gewoon een drankje doen en als het leuk is zie je wel verder, is het niet leuk dan jammer maar helaas.
En ik plan niks en denk niet na over betalen en heb daar nog nooit problemen mee gehad. Ik snap die tiestanden die hier beschreven worden echt niet :N
Ik heb wel een keer met iemand gegeten als eerste date. Uren geluld maar ze had 2 vragen gesteld ofzo. En ik heb in zo'n geval altijd 1 regeltje voor mijzelf. Als de date niet veel soeps is ga ik genieten van waar ik eigenlijk mee bezig ben. En gek genoeg is dat altijd beter dan de date zelf.
Dus als ik met een date naar een museum ga en de date is niks, is het museum vaak super vet, of het restaurant of het eten of iets anders.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:07 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Interessante kronkel.
Maar van mij hoeft een vrouw niet over te compenseren hoor.
Ik ben tevreden met een vrouw die gezond van lichaam en geest is en zich netjes en vriendelijk gedraagt. Via sites en apps kom ik dergelijke vrouwen helaas zelden tegen.
Ik weet nog dat ik exact hetzelfde riep als jij en ik werd mij toch afgebrand. Allemaal omdat ik ook iemand zocht die normaal is, gelijk komt er dan weer "ja jij zoekt iemand die over compenseert". Terwijl dat helemaal niet waar is.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 11:58 schreef MGTOW het volgende:

[..]

Ja die voorbeelden ken ik ook.
Je vergeet alleen te melden dat als je je beperkt tot de normale berichten een doorsnee vrouw nog steeds een veelvoud aan berichten ontvangt ten opzichte van een doorsnee man. ook hier hebben ze experimenten mee gedaan en die kun je gewoon googlen. Voorkomende getallen zijn 20 a 30 normale berichten per dag, reken maar uit per week.
Klopt, ik heb laatst nog op Skype aan een meid gevraagd van hoeveel benader jij er ZELF nou? Nagenoeg nul. En maar klagen dat ze nauwelijks kerels heeft.
Friettent dikke Willie, met Willie
  vrijdag 15 december 2017 @ 23:17:24 #254
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_175753932
Collega geeft nog steeds tegenstrijdige signalen af. Hij gaat me nu helpen met die andere opdringerige collega en hij komt nog steeds af en toe naar mijn kantoor toe. Maar tegelijkertijd kwam het onderwerp op sex en toen maakte hij een #metoo grap en toen was hij weg :{ we waren toen alleen in het kantoor. Of hij was freaked out of hij had een stijve ofzo :?
pi_175754124
Misschien eens tijd om gewoon eens directer te zijn en je intenties kenbaar te maken? Wat de uitkomst ook is, het lijkt me minder awkward dan dit gedraal...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_175754570
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 23:17 schreef Mishu het volgende:
Collega geeft nog steeds tegenstrijdige signalen af. Hij gaat me nu helpen met die andere opdringerige collega en hij komt nog steeds af en toe naar mijn kantoor toe. Maar tegelijkertijd kwam het onderwerp op sex en toen maakte hij een #metoo grap en toen was hij weg :{ we waren toen alleen in het kantoor. Of hij was freaked out of hij had een stijve ofzo :?
Ik blijf het altijd wonderlijk vinden dat vrouwen zich liever ergeren dan een move maken...
Friettent dikke Willie, met Willie
  zaterdag 16 december 2017 @ 00:17:30 #257
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175755303
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 23:42 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik blijf het altijd wonderlijk vinden dat vrouwen zich liever ergeren dan een move maken...
Gast, dat geklaag van jou is bijna net zo sneu als dat gezever van MGTOW hier. Als vrouwen zo kut zijn en allemaal nooit initiatief nenen of vragen stellen, waarom probeer je het dan nog? Of zou het misschien, heel misschien ook aan jezelf kunnen liggen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_175756112
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 20:37 schreef BeamofLight het volgende:
Mezelf weer in de nesten gewerkt. Had gisteren een leuk gesprek met een vrouw en nu vroeg ze of ik iets te doen had vanavond. Dat had ik niet dus ze wilde wel komen.

Ondertussen appt net een leukerd die ik al iets langer ken ( chat ) : Ok BoL, eerst vond ik die hoeren en jacuzzi verhalen helemaal niet leuk om te horen, maar je bent er wel eerlijk over. Ik wil je vanavond zien...

Maar zij heeft een date afgesproken met een ander en ik dus eigenlijk ook. Terwijl we elkaar t liefst zelf willen ontmoeten. Fiasco much.
Goed script voor een romcom :) ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175756618
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 00:17 schreef yats het volgende:

[..]

Gast, dat geklaag van jou is bijna net zo sneu als dat gezever van MGTOW hier. Als vrouwen zo kut zijn en allemaal nooit initiatief nenen of vragen stellen, waarom probeer je het dan nog? Of zou het misschien, heel misschien ook aan jezelf kunnen liggen?
Je ziet toch dat zij zich in de nesten werkt ipv gewoon een move te maken of lees je niet goed?
Friettent dikke Willie, met Willie
  zaterdag 16 december 2017 @ 03:24:40 #260
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175756663
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 december 2017 01:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

Goed script voor een romcom :) ^O^
ze appte me ( die leukerd ) om 22:30 of ik tijd had om te bellen of anders chatten. Dat ging natuurlijk niet. Haar date was al afgelopen en mèh. Ik wist vast wel waarom...

Mijn date is nu ook op weg naar huis, zal t maar niet eerlijk vertellen.

Maar ik wil dus die andere ontmoeten.
  zaterdag 16 december 2017 @ 11:05:08 #261
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175758481
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 21:10 schreef Faxie het volgende:

[..]

Een echte vent kan wel 2 keer achter elkaar toch
Het is bovendien Destroy Your Dick December!
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_175758562
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 december 2017 11:05 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Het is bovendien Destroy Your Dick December!
Ow nog niks van gemerkt ;(
  zaterdag 16 december 2017 @ 11:16:18 #263
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_175758598
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 11:12 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ow nog niks van gemerkt ;(
Moet je zelf doen :P

Heb misschien volgende week een date. :@ ik hoop het :)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  zaterdag 16 december 2017 @ 11:19:09 #264
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175758632
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 03:24 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ze appte me ( die leukerd ) om 22:30 of ik tijd had om te bellen of anders chatten. Dat ging natuurlijk niet. Haar date was al afgelopen en mèh. Ik wist vast wel waarom...

Mijn date is nu ook op weg naar huis, zal t maar niet eerlijk vertellen.

Maar ik wil dus die andere ontmoeten.
Vandaag weer een dag toch?
  zaterdag 16 december 2017 @ 11:25:30 #265
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_175758697
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 20:33 schreef W00fer het volgende:

[..]

En wat moet ik ermee doen dan?
In het geval van exen: Niet negatief over dr exen praten! Niet beamen dat het een eikel was. Het is en blijft immers wel haar ex, iemand waar ze op gevallen is, waar ze een tijd mee samen geweest is.
Gewoon aanhoren en evt aangeven dat bepaalde dingen die de ex deed bij jou anders zijn of als je echt een beetje brutaal kan zijn: Bij dingen die je zelf ook doet het gewoon zeggen.
Stel ze geeft bv aan dat de ex echt een eikel is omdat hij tijdens de relatie naar andere vrouwen kijkt. Dan kan je heel schijnheilig zeggen dat je dat niet doet en dat hij inderdaad een eikel is, je kan ook zeggen dat hij klinkt als een gezonde man en dat elke vent dat doet. Niemand heeft zijn ogen in zijn zak zitten, het gaat erom dat je er niks mee doet en aan het einde van de dag weer met haar naar huis gaat.

om maar even een voorbeeld te geven.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 20:37 schreef BeamofLight het volgende:
Mezelf weer in de nesten gewerkt. Had gisteren een leuk gesprek met een vrouw en nu vroeg ze of ik iets te doen had vanavond. Dat had ik niet dus ze wilde wel komen.

Ondertussen appt net een leukerd die ik al iets langer ken ( chat ) : Ok BoL, eerst vond ik die hoeren en jacuzzi verhalen helemaal niet leuk om te horen, maar je bent er wel eerlijk over. Ik wil je vanavond zien...

Maar zij heeft een date afgesproken met een ander en ik dus eigenlijk ook. Terwijl we elkaar t liefst zelf willen ontmoeten. Fiasco much.
Dat is toch simpel: Sorry ik kan vanavond niet maar morgen wel.

3 vliegen in 1 klap: Je laat zien dat je zelf een leven hebt, je laat aan haar zien dat je niet zomaar alles opzij schuift voor haar én je kan ze allebei daten :P

Enne hoeren en jaccuzi verhaal :P?

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 21:33 schreef W00fer het volgende:

Ik heb het heel simpel gepareerd nu door te zeggen dat ik het verleden niet terug kan draaien en een eerlijke kans verdien.
:X Cringe

Je kan het verleden inderdaad niet terugdraaien dus lig ook niet wakker van het verleden. Je date heeft niets met je verleden te maken, je bent zoals je nu bent en als je psychische problemen hebt overhouden aan het verleden, werk daar dan eerst aan voor je gaat daten. Kan je je interssante levensverhaal van de man die in het dal kwam en er weer uitgeklommen is en het leven weer aankan daarna gelijk als interessant gespreksonderwerp gebruiken tijdens een date.

quote:
Ik probeer vorige dates zelfs helemaal niet meer te benoemen in contact met dames.
Dat lijkt me een strak plan.

quote:
Iets drinken verwachten ze ook dat je dat betaalt. EN geen dankjewel achteraf.
_O- gast serieus, verwacht je een bedankje omdat je een tientje aan drankjes hebt moeten aftikken, ben je serieus zo gierig of arm?
van afrekenen moet je géén big deal maken bij kleine bedragen. Als zij betaalt, prima (ook niks over zeggen! ) en als ze niet van plan lijkt te betalen dan betaal jij gewoon (ook zonder iets te zeggen!) , je wilt niet uitstralen dat je een schraper bent, je wilt uitstralen dat je poen genoeg hebt en dat zo'n bedrag niets voorstelt.

Ga je in een sterrestaurant eten als eerste date en zij stelt het voor dan geef je gewoon van te voren aan dat je de rekening dan wel wilt delen of je geeft plagerig aan dat het erg aardig van haar is dat ze zo'n dure date voor haar rekening neemt.

quote:
Klopt, ik heb laatst nog op Skype aan een meid gevraagd van hoeveel benader jij er ZELF nou? Nagenoeg nul. En maar klagen dat ze nauwelijks kerels heeft.
:') waarom zeg je zulke dingen. Je hebt haar toch al op skype. Who cares of ze mensen zelf aanspreekt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 23:17 schreef Mishu het volgende:
Collega geeft nog steeds tegenstrijdige signalen af. Hij gaat me nu helpen met die andere opdringerige collega en hij komt nog steeds af en toe naar mijn kantoor toe. Maar tegelijkertijd kwam het onderwerp op sex en toen maakte hij een #metoo grap en toen was hij weg :{ we waren toen alleen in het kantoor. Of hij was freaked out of hij had een stijve ofzo :?
Dat metoo grapje heb je aan al die feministen te danken die aan een blik werpen al de term verkrachting hangen. Dat werkt niet echt mee om mannen de eerste move te laten maken dus wellicht is hij echt bang om aangeklaagd te worden (je bent immers een collega van hem) , kortom: Maak zelf die eerste move :)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_175759710
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 23:23 schreef LuNaTiC het volgende:
Misschien eens tijd om gewoon eens directer te zijn en je intenties kenbaar te maken? Wat de uitkomst ook is, het lijkt me minder awkward dan dit gedraal...
_O_
pi_175759731
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 03:24 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ze appte me ( die leukerd ) om 22:30 of ik tijd had om te bellen of anders chatten. Dat ging natuurlijk niet. Haar date was al afgelopen en mèh. Ik wist vast wel waarom...

Mijn date is nu ook op weg naar huis, zal t maar niet eerlijk vertellen.

Maar ik wil dus die andere ontmoeten.
snap niet waarom je dat niet gewoon eerlijk zegt..
  zaterdag 16 december 2017 @ 12:47:55 #268
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175759919
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 12:33 schreef Lot88 het volgende:

[..]

snap niet waarom je dat niet gewoon eerlijk zegt..
Lijkt me niet zo raar, vrij weinig vrouwen vinden het leuk om te horen dat je ook anderen date denk ik
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175759953
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 12:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Lijkt me niet zo raar, vrij weinig vrouwen vinden het leuk om te horen dat je ook anderen date denk ik
kan wezen maar zou me best lullig voelen met iemand op een date die eigenlijk met zijn hoofd elders zit :@
  zaterdag 16 december 2017 @ 12:53:00 #270
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175759975
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 12:50 schreef Lot88 het volgende:

[..]

kan wezen maar zou me best lullig voelen met iemand op een date die eigenlijk met zijn hoofd elders zit :@
Als je dat niet weet hoeft dat toch niet?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_175759987
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 12:53 schreef Molo het volgende:

[..]

Als je dat niet weet hoeft dat toch niet?
mja niet mijn ding iig.
  zaterdag 16 december 2017 @ 12:55:19 #272
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_175760006
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 12:54 schreef Lot88 het volgende:

[..]

mja niet mijn ding iig.
Zit een heel enorm gebied tussen volledig open en eerlijk zijn en liegen.

Kleinnnn beetje white lies lijkt mij geen ramp in dit geval

Maar ieder zijn ding natuurlijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 16 december 2017 @ 13:10:51 #273
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175760271
Wat betreft anderen daten hang ik "don't ask don't tell" aan
  zaterdag 16 december 2017 @ 13:18:33 #274
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175760402
Ik vertel t sowieso allemaal niet; bereik je niks mee. Trouwens ze zouden nogal naïef zijn als ze anders zouden denken, ze weten immers zelf ook hoe ik ben of hoe t contact ging
pi_175760477
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 13:18 schreef BeamofLight het volgende:
Ik vertel t sowieso allemaal niet; bereik je niks mee. Trouwens ze zouden nogal naïef zijn als ze anders zouden denken, ze weten immers zelf ook hoe ik ben of hoe t contact ging
maar dan had je toch net zo goed die date kunnen afzeggen en meteen voor die leuke waar je nieuwschierig naar was kunnen gaan? :@
pi_175761667
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 13:22 schreef Lot88 het volgende:

[..]

maar dan had je toch net zo goed die date kunnen afzeggen en meteen voor die leuke waar je nieuwschierig naar was kunnen gaan? :@
Hoe zou ie het opgelost hebben met de 2 dames? :@
  zaterdag 16 december 2017 @ 14:33:38 #277
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175761822
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 14:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Hoe zou ie het opgelost hebben met de 2 dames? :@
heeft ie gefixt
pi_175761855
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 14:33 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

heeft ie gefixt
Hoe dan?
pi_175762627
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 14:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Hoe zou ie het opgelost hebben met de 2 dames? :@
Moet je eveb terug lezen.
  zaterdag 16 december 2017 @ 18:01:35 #280
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175765823
Het leuke nerdmeisje wil een date! *O*

Volgende week zaterdag in Nijmegen
  zaterdag 16 december 2017 @ 18:58:01 #281
416931 yats
(non) Average Joe
pi_175766746
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 03:07 schreef W00fer het volgende:

[..]

Je ziet toch dat zij zich in de nesten werkt ipv gewoon een move te maken of lees je niet goed?
Het gaat me niet om wat mishu postte, dat is ook gewoon achterlijk en ze moet gewoon duidelijk vragen wat die gozer wil. Het gaat me meer om hoe jij bepaalde dingen ziet.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_175766898
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 18:01 schreef Hexagon het volgende:
Het leuke nerdmeisje wil een date! *O*

Volgende week zaterdag in Nijmegen
Ga ff uit mijn regio, sjonge zeg :+
  zaterdag 16 december 2017 @ 19:08:29 #283
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175766959
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 19:05 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ga ff uit mijn regio, sjonge zeg :+
Je mag mn vorige scharrel wel. Die woont in Helmond. :+
pi_175767944
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 11:25 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

In het geval van exen: Niet negatief over dr exen praten! Niet beamen dat het een eikel was. Het is en blijft immers wel haar ex, iemand waar ze op gevallen is, waar ze een tijd mee samen geweest is.
Gewoon aanhoren en evt aangeven dat bepaalde dingen die de ex deed bij jou anders zijn of als je echt een beetje brutaal kan zijn: Bij dingen die je zelf ook doet het gewoon zeggen.
Stel ze geeft bv aan dat de ex echt een eikel is omdat hij tijdens de relatie naar andere vrouwen kijkt. Dan kan je heel schijnheilig zeggen dat je dat niet doet en dat hij inderdaad een eikel is, je kan ook zeggen dat hij klinkt als een gezonde man en dat elke vent dat doet. Niemand heeft zijn ogen in zijn zak zitten, het gaat erom dat je er niks mee doet en aan het einde van de dag weer met haar naar huis gaat.

om maar even een voorbeeld te geven.

[..]

Dat is toch simpel: Sorry ik kan vanavond niet maar morgen wel.

3 vliegen in 1 klap: Je laat zien dat je zelf een leven hebt, je laat aan haar zien dat je niet zomaar alles opzij schuift voor haar én je kan ze allebei daten :P

Enne hoeren en jaccuzi verhaal :P?

[..]

:X Cringe

Je kan het verleden inderdaad niet terugdraaien dus lig ook niet wakker van het verleden. Je date heeft niets met je verleden te maken, je bent zoals je nu bent en als je psychische problemen hebt overhouden aan het verleden, werk daar dan eerst aan voor je gaat daten. Kan je je interssante levensverhaal van de man die in het dal kwam en er weer uitgeklommen is en het leven weer aankan daarna gelijk als interessant gespreksonderwerp gebruiken tijdens een date.

[..]

Dat lijkt me een strak plan.

[..]

_O- gast serieus, verwacht je een bedankje omdat je een tientje aan drankjes hebt moeten aftikken, ben je serieus zo gierig of arm?
van afrekenen moet je géén big deal maken bij kleine bedragen. Als zij betaalt, prima (ook niks over zeggen! ) en als ze niet van plan lijkt te betalen dan betaal jij gewoon (ook zonder iets te zeggen!) , je wilt niet uitstralen dat je een schraper bent, je wilt uitstralen dat je poen genoeg hebt en dat zo'n bedrag niets voorstelt.

Ga je in een sterrestaurant eten als eerste date en zij stelt het voor dan geef je gewoon van te voren aan dat je de rekening dan wel wilt delen of je geeft plagerig aan dat het erg aardig van haar is dat ze zo'n dure date voor haar rekening neemt.

[..]

:') waarom zeg je zulke dingen. Je hebt haar toch al op skype. Who cares of ze mensen zelf aanspreekt.

[..]

Dat metoo grapje heb je aan al die feministen te danken die aan een blik werpen al de term verkrachting hangen. Dat werkt niet echt mee om mannen de eerste move te laten maken dus wellicht is hij echt bang om aangeklaagd te worden (je bent immers een collega van hem) , kortom: Maak zelf die eerste move :)
Dan fail je dus de shit test als je gaat zeggen dat jij dat nooit zult doen. Zie de shit test literatuur.

Overigens was het geen shit test :') en heeft ze erg hard de deur dichtgesmeten. Ze zegt dat ik altijd een eerlijke kans heb gehad maar dat ze het onterecht vond dat ze moest kiezen tussen terughoudendheid en ervoor gaan. Ik heb dat gezegd omdat ik veel ervaring heb met dates die half en half nog met hun ex in de kop lopen.

Dankjewel zeggen is trouwens niet meer dan normale fatsoensregels. Als de ander iets voor je fixt. Of bijt jij altijd in de hand die je te eten geeft?

En zij ligt wakker van het verleden, niet ik.

Het ging erom of zij zat te polsen of ik meerdere dates had. Ik zei hoeveel heb je er zelf eigenlijk. Toen zat ze beetje te klagen dat ze helemaal niet zoveel had.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zaterdag 16 december 2017 @ 20:03:21 #285
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_175768386
Ik snap echt niet waar je het allemaal over hebt woofer, maar je maakt t echt allemaal veeeel te moeilijk
pi_175771376
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 18:01 schreef Hexagon het volgende:
Het leuke nerdmeisje wil een date! *O*

Volgende week zaterdag in Nijmegen
Da's bij mij in de buurt *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zaterdag 16 december 2017 @ 22:27:35 #287
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_175772466
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 19:49 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dan fail je dus de shit test als je gaat zeggen dat jij dat nooit zult doen. Zie de shit test literatuur.
Het is niet 1 antwoord dat er voor zorgt dat je de shittest faalt, het is het geheel van antwoorden. Als je constant ja en amen zegt en samen met haar dr ex afbrandt... dan faal je.
Als je gewoon je mening laat doorschijnen (zoals in mijn voorbeeld) dan win je.

quote:
Dankjewel zeggen is trouwens niet meer dan normale fatsoensregels. Als de ander iets voor je fixt. Of bijt jij altijd in de hand die je te eten geeft?
De manier waar op jij reageert op het wel of niet betalen is voor haar ook een indicatie over hoe jij bent. Als je een bedankje eist omdat je net voor 5 euro hebt afgerekend dan heb je het niet helemaal begrepen. Heeft niets met fatsoensnormen te maken. Als je een groot bedrag afrekent vind ik het wat anders.

quote:
Het ging erom of zij zat te polsen of ik meerdere dates had. Ik zei hoeveel heb je er zelf eigenlijk. Toen zat ze beetje te klagen dat ze helemaal niet zoveel had.
Dus je had de kans om jezelf instant aantrekkelijker te maken door te zeggen dat je nog meer interesse hebt van andere vrouwen en in plaats daarvan begin je ruzie te maken :')
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_175773253
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 21:48 schreef Prisha het volgende:

[..]

Da's bij mij in de buurt *O*
Daten? :s)
  zondag 17 december 2017 @ 00:52:11 #289
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_175775553
De rekening is voor mij trouwens het ultieme testje. Wanneer ze verwacht dat ik alles betaal faalt ze.
pi_175775798
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 00:52 schreef Hexagon het volgende:
De rekening is voor mij trouwens het ultieme testje. Wanneer ze verwacht dat ik alles betaal faalt ze.
^O^ :Y
  zondag 17 december 2017 @ 10:01:00 #291
442280 Prisha
Moonshine!
pi_175778192
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 22:27 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Het is niet 1 antwoord dat er voor zorgt dat je de shittest faalt, het is het geheel van antwoorden.

[..]

Dus je had de kans om jezelf instant aantrekkelijker te maken door te zeggen dat je nog meer interesse hebt van andere vrouwen en in plaats daarvan begin je ruzie te maken :')
wacht even...het is nog een echte term ook :D . Ik dacht dat je dat zelf bedacht had of zo, maar Google leert dat een shittest gewoon echt bestaat. Oh man. Ik wil dit helemaal niet weten denk ik :P
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 00:52 schreef Hexagon het volgende:
De rekening is voor mij trouwens het ultieme testje. Wanneer ze verwacht dat ik alles betaal faalt ze.
en nóg een test :{

quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 22:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Daten? :s)
~:)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zondag 17 december 2017 @ 10:19:25 #292
442280 Prisha
Moonshine!
pi_175778452
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 11:16 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Moet je zelf doen :P

Heb misschien volgende week een date. :@ ik hoop het :)
En? Date in het vooruitzicht?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zondag 17 december 2017 @ 10:34:26 #293
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_175778658
Word tinder nog gezien als een serieus iets? Of hebben jullie betere ideeën? Ben sinds begin dit jaar weer vrijgezel en wil na nieuwjaar weer eens gaan rond kijken. Of zitten er hier nog vrijgezelle dames van 25+ uit de regio Twente/Achterhoek:$
Oude user in een nieuw jasje.
pi_175780375
Volgens mij is Tinder nooit als een serieus iets gezien door de meeste mensen...
  zondag 17 december 2017 @ 12:20:27 #295
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_175780417
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 10:19 schreef Prisha het volgende:

[..]

En? Date in het vooruitzicht?
Nog geen idee. Sinds gisterenmiddag niets meer gehoord. Komt morgen wel weer. :)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_175780707
Tering he, al die testjes overal :')

Laat dat nou eens los en ga gewoon voor gezellig (of niet als het niks blijkt te zijn) een drankje doen.
A mind with a heart of it's own
pi_175782835
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 10:34 schreef pitebuell85 het volgende:
Word tinder nog gezien als een serieus iets? Of hebben jullie betere ideeën? Ben sinds begin dit jaar weer vrijgezel en wil na nieuwjaar weer eens gaan rond kijken. Of zitten er hier nog vrijgezelle dames van 25+ uit de regio Twente/Achterhoek:$
:W
pi_175783111
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 10:34 schreef pitebuell85 het volgende:
Word tinder nog gezien als een serieus iets? Of hebben jullie betere ideeën? Ben sinds begin dit jaar weer vrijgezel en wil na nieuwjaar weer eens gaan rond kijken. Of zitten er hier nog vrijgezelle dames van 25+ uit de regio Twente/Achterhoek:$
Bij ons in de regio vind ik er weinig leuke mensen op zitten dus dan de kilometers maar wat hoger
pi_175784906
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2017 22:27 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Het is niet 1 antwoord dat er voor zorgt dat je de shittest faalt, het is het geheel van antwoorden. Als je constant ja en amen zegt en samen met haar dr ex afbrandt... dan faal je.
Als je gewoon je mening laat doorschijnen (zoals in mijn voorbeeld) dan win je.

[..]

De manier waar op jij reageert op het wel of niet betalen is voor haar ook een indicatie over hoe jij bent. Als je een bedankje eist omdat je net voor 5 euro hebt afgerekend dan heb je het niet helemaal begrepen. Heeft niets met fatsoensnormen te maken. Als je een groot bedrag afrekent vind ik het wat anders.

[..]

Dus je had de kans om jezelf instant aantrekkelijker te maken door te zeggen dat je nog meer interesse hebt van andere vrouwen en in plaats daarvan begin je ruzie te maken :')
Zeggen dat je zelf nog meer kapers op de kust hebt is een gegarandeerde exit. Ik ken geen enkele vrouw die dan harder gaat lopen. Ze zien zichzelf dan als tweede keus en haken af.
Friettent dikke Willie, met Willie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')