abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175696910
Beste mensen,

Ik heb even een kloon account aangemaakt, omdat ik vrij bekend ben op dit forum en ik sta op de rand van de afgrond na 14 jaar samen te zijn met mijn meissie. Ik zal alles proberen zo goed mogelijk te omschrijven, zodat het helder is. Mochten er vragen zijn dan ben ik uiteraard bereid deze te beantwoorden. Hopelijk zijn er wat mensen die mij kunnen adviseren ofzo.

Zoals gezegd ben ik al 14 jaar samen met de liefde van mijn leven. We zijn vanaf dat we 17 jaar zijn bijelkaar en wonen sinds een kleine 10 jaar samen. Eerst 6 jaar in een heel klein dorp en nu sinds 4 jaar in een groter dorp met ongeveer 10.000 inwoners.

Wij hebben in ons leven heel veel dingen meegemaakt en dit begon al op de allereerste dag dat ik haar voor de eerste keer zag. Haar ouders lagen namelijk in scheiding en er werd net niet gevochten in huis. Uiteindelijk is dat overigens goed gekomen, nadat haar moeder 6 weken uit huis is geweest.

Enkele jaren geleden kreeg mijn vriendin een ongeluk en werd aangereden. Hierdoor kwam ze 6 maanden in het ziekenhuis te liggen en hield daar beenletsel aan over, mede door toedoen van het ziekenhuis (wonden niet goed schoongemaakt). Ze moest opnieuw leren lopen, staan etc en is inmiddels al 8 jaar werkzaam in een Horeca bedrijf waar ze het reuze naar haar zin heeft, maar daar kom ik later nog op terug.

In de tussentijd heb ik gewoon gewerkt, maar op en af. Aantal keer goed pech gehad dat de bedrijven waar ik werkzaam voor was failliet gingen of ik kon het gewoon niet vinden met collega's etc. Ik ben daar zeer gevoelig voor vanwege een psychische stoornis die ik heb en die sinds vorig jaar pas erkend is (eindelijk). Ik ben dus niet iemand die langer dan 2-3 jaar bij een baas blijft hangen, ook al wil ik dat wel, het lukt telkens niet.

Sinds wij wonen waar wij nu wonen is er veel gebeurd. In de afgelopen 4 jaar hebben wij ieder jaar iemand verloren waar wij veel om geven. Zo overleed mijn oom plotseling aan een hartaanval 4 jaar geleden (waar mijn vriendin ook een goede band mee had), 3 jaar geleden mijn nicht van 32 aan een meervoudige hersentumor, 2 jaar geleden haar beste collega en vriendin aan kanker (ook net 38 ofzo) en nu staan wij op het punt om opnieuw iemand te verliezen, namelijk een vriendin van 26 ook aan kanker. Die zal op korte termijn overlijden en is niet meer te redden.

Toen wij hier kwamen wonen vertelde mijn vriendin mij; Ey ga nou eens wat doen, zoek eens wat contact etc. Uiteindelijk kwam ik bij de vereniging terecht waar ik nu bij zit en waar ik het ontzettend naar mijn zin heb. Het zijn echt vrienden geworden en ook mijn vriendin voelt zich daar welkom. Jaarlijks hebben we uitjes of komt ze kijken etc etc. En een tijdje geleden zijn we nog samen naar een bruiloft geweest van iemand uit mijn team.

Nu is het zo dat ik de afgelopen 2 jaar een ziektewetuitkering heb gehad en uiteindelijk ben ik goedgekeurd (niet geheel terecht maar goed). Ik was sinds Augustus dit jaar bezig om te solliciteren. Letterlijk honderden sollicitaties en gesprekken reeds gevoerd. Ik kon niet eerder dan Augustus solliciteren, omdat ik een ziektewetuitkering had en ik moest wachten op het eindoordeel van de arts. Mijn vriendin vertelde mij dat ze erg trots was dat ik het eindelijk inzag en dat ik zo snel reageerde. Ze maakte zich logischerwijs druk om de financiën.

Tevens zijn we al 3 jaar bezig om vader en moeder te worden. Na uitgebreid onderzoek bleek dat wij niet natuurlijk zwanger kunnen worden. De ''fout'' ligt bij mij. Hiervoor zijn we dit jaar een traject ingegaan bij het Erasmus in Rotterdam. Door middel van een ICSI-behandeling kunnen wij alsnog vader en moeder worden.Wel moest mijn vriendin 5 kilo afvallen oftewel erbij sporten. En ze werkt nog eens 40-45 uur per week en ik deed op dat moment niets.

In November zouden wij terug moeten komen bij het ziekenhuis, maar je raad het al. Enkele dagen voor we zouden gaan kwam ze met het nieuws dat ze twijfelt aan onze relatie. Ze zag op tegen de datum van het ziekenhuis en of we het wel allemaal konden rondbreien. Aan de ene kant heeft ze gelijk, omdat ik al een aantal keer een kans heb gehad wat betreft werk etc, maar aan de andere kant denk ik; Een baby dat gaat 9 maanden duren. Geef mij dan ook die tijd, je zag dat ik goed bezig was.

Op haar werk is ze heel goed met haar collega's, zelfs te goed misschien. Ze gaat graag op stap, feestjes en dat soort dingen. Dat is na de dood van haar beste collega meer geworden (die hield daar ook van, maar stierf alleen en was vaak eenzaam, eeuwige vrijgezel en kwam vaak de verkeerde mannen tegen zeg maar). Ik heb haar die vrijheid NOOIT ontnomen, omdat ik wist dat ze dat gemist heeft in haar jeugd, mede door toedoen van haar ouders. Ze zorgde immers altijd voor alles en iedereen.

Nu is de situatie zo dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ze loopt bij een psycholoog voor haarzelf, maar niet voor onze relatie. Ik heb haar verteld dat die psycholoog het waarschijnlijk erger maakt. Waarom? Als jij met een vraag komt; Ik heb altijd voor anderen gezorgd, wat moet ik doen? Dan zegt die psycholoog uiteraard dat je voor jezelf moet kiezen.

Onze relatie is ALTIJD goed geweest. Samen op vakantie, samen lachen en huilen, respect, waardering, goede sex (nog steeds) en zelden tot nooit ruzie. Weleens discussies maar geen ruzie. Tevens drink ik niet, drugs gebruik ik niet en geweld gebruik ik al helemaal niet. Ik ben eigenlijk een lief persoon die ook liefde nodig heeft en zij idem.

Nu is het zo dat ik bij mijn ouders verblijf voor inmiddels 10+ dagen en ik het zelf misschien erger heb gemaakt door haar te appen, vanwege onzekerheid en het ongewisse. Dit heb ik niet gewild, maar als ze in mijn schoenen had gestaan had ze hetzelfde gedaan denk ik. Wel hebben we enkele malen per email contact gehad.

In deze emails geeft ze de volgende punten aan;

Financiën (daar was ik mee bezig en ik heb vrijdag bijvoorbeeld weer een gesprek staan)
Vrijheid (die ze altijd van mij gekregen heeft maar toch heeft ze het gevoel een bepaalde verantwoordelijk richting mij te hebben)
Genegenheid (die gaf ik haar erg veel, zeker toen ik net wegging en dat vond ze ook heel fijn.)
Huishouden (oftewel of ik vaker dingen zelf wil zien, maar het probleem is ik zie het niet en dat stinkt haar terecht. Ook dit is op te lossen lijkt mij bijv met een memo bord ofzo)

Ik denk dat ze zich teveel spiegelt aan haar collega's die vaak jonger zijn en lekker alles los en vast neuken wat er is en lekker zuipen. Ik merk dat ze dat ook wil, maar dat heeft ze altijd tot op zekere hoogte gemogen. Het is voor mij dus een raadsel en het kwam als koude kak op mijn dak waar dit ineens vandaan komt.

1 week voordat ze met dit verhaal kwam hadden we nog wereldse sex en was het hou van je, wil je niet kwijt en we gaan ervoor he in 2018 en ineens PATS BOEM.

Ik ben nu 31 en mijn leven is helemaal vernield. Ik verlies haar, mijn 2 honden en 3 katten en mijn vrienden die ik net had opgebouwd daarzo. Nu ik 100 kilometer verder zit denk ik; Wat nu? Ik heb hier bij mijn ouders helemaal niets en ik wil dat het goed komt, maar wat te doen?

Ik weet dat mijn tante haar vanavond belt en ik spreek haar donderdagavond even. Zaterdag ga ik denk ik wel met de vereniging het uitje doen en een vriend raadde mij aan om haar zondag even lekker mee te nemen naar de schaatsbaan, maar aan de andere kant komt dat misschien opdringerig over, omdat ze aangaf rust te willen. Ik kan niet begrijpen dat je iemand waar je zoveel van houd en dat doet ze, zo ineens kan behandelen.

Ze is van een lieve, open, eerlijke, charmante en zorgzame vrouw INEENS omgeslagen naar iemand die alleen wil zijn, koud is en weinig empathie heeft. Ik begrijp er werkelijk niets van aan een kant.

Nu zul je denken; Ze wil ermee stoppen. Maar er zijn een aantal dingen waaraan ik denk waarvan ik zeg; Ze wil niet stoppen. Ze heeft namelijk de afspraak bij het ziekenhuis VERZET en niet geannuleerd. Verzet naar volgende week al zelfs. Tevens draagt ze onze verlovingsring nog.

Ik weet het niet meer en sorry voor het warrige verhaal.
pi_175696917
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:33 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Jah, daar moet ze tijd voor nemen dan.
Uiteraard maar ze loopt er al een maand mee ofzo, misschien wel langer. Dusja hoeveel tijd? Continu op je werk zijn en feesten etc helpt niet mee bij het denkproces. Lijkt op vluchtgedrag.
pi_175696921
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:34 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Uiteraard maar ze loopt er al een maand mee ofzo, misschien wel langer. Dusja hoeveel tijd? Continu op je werk zijn en feesten etc helpt niet mee bij het denkproces. Lijkt op vluchtgedrag.
Dat is aan haar.
pi_175696930
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:34 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Uiteraard maar ze loopt er al een maand mee ofzo, misschien wel langer. Dusja hoeveel tijd? Continu op je werk zijn en feesten etc helpt niet mee bij het denkproces. Lijkt op vluchtgedrag.
Stop nu eens met die analyses, log uit en wacht af wat jullie gesprek gaat brengen.
Je bent er akelig obsessief mee bezig.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175696935
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:35 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Dat is aan haar.
Dat is ook aan haar maar in een relatie die al zolang loopt lijkt het mij dat je ook rekening met elkaar probeert te houden. Stel dan een datum in je hoofd ofzo, maar het maar laten aanpappen schiet voor ons beide niks op.
pi_175696944
Je moet haar leren loslaten man! Zoals andere mensen op het forum hebben volgens mij wel gelijk in wat ze ook zeggen, maar je wil het niet luisteren... Maar je vriendin heeft al haar besluit genomen, denken we(weten het niet zeker of het geval is).
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175696974
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:36 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat is ook aan haar maar in een relatie die al zolang loopt lijkt het mij dat je ook rekening met elkaar probeert te houden. Stel dan een datum in je hoofd ofzo, maar het maar laten aanpappen schiet voor ons beide niks op.
Nou ja, zo lang is ze toch niet alleen nu? Dat duurt even, moeilijk te voorspellen hoe lang.
pi_175696975
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:36 schreef Ven1972 het volgende:
Je moet haar leren loslaten man! Zoals andere mensen op het forum hebben volgens mij wel gelijk in wat ze ook zeggen, maar je wil het niet luisteren... Maar je vriendin heeft al haar besluit genomen, denken we(weten het niet zeker of het geval is).
Wat bedoel je loslaten? Bedoel je loslaten als in de zin van geen relatie meer of bedoel je loslaten haar eigen ding laten doen? Dat laatste heeft ze namelijk altijd gedaan en mogen doen. Het is niet zo dat ik haar stalk als ze gaat stappen ofzo. Ik gun haar alle plezier van de wereld namelijk.
pi_175696997
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:37 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nou ja, zo lang is ze toch niet alleen nu? Dat duurt even, moeilijk te voorspellen hoe lang.
Ik denk bijna 2 weken nu alleen het kutte is dus dat ik daar vrijdag moet zijn en als ik niet ga heb ik sowieso niks. Dus we gaan elkaar vrijdag zien gok ik.
pi_175697012
Stop eens met deze topic.
Is beter voor je.
  woensdag 13 december 2017 @ 16:39:22 #11
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175697024
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:38 schreef BilmemKi het volgende:
Stop eens met deze topic.
Is beter voor je.
Mee eens, dit schiet niks mee op. Want hij vernielt zichzelf heel erg .
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175697072
Ik heb alle delen gelezen en ik wil TS graag begrijpen, maar ben bang dat ik dat niet goed kan. Het wisselt heel erg van principieel op het rigide af, tot aan alsof TS de leider is van een legerbasis.

Je zei in een vorig deel dat je bent van eerlijkheid en feiten. Daar is niks mis mee, maar als je die feiten bij je (ex-) vriendin aankaartte - bracht je ze op een koele en zakelijke toon of zat er ook wat gevoel in?

Oh, en misschien heb ik het gemist, maar wat is die stoornis eigenlijk?
pi_175697076
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:37 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nou ja, zo lang is ze toch niet alleen nu? Dat duurt even, moeilijk te voorspellen hoe lang.
Daarbij komt mijn angst en die is misschien terecht of misschien niet dat juist NU er een aantal feesten gepland staan voor haar in de aankomende 2 weken. Aan de ene kant helpt dat, want ze verzet haar gedachten, aan de andere kant wakkert het vrijgezelle bestaan weer aan.

Eerst wilde ze alleen gaan, toen zei ik zal ik dan meegaan? Toen was het weer ja nu wil je wel mee. Mijn hoofd op dat moment :')
pi_175697080
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:37 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik denk bijna 2 weken nu alleen het kutte is dus dat ik daar vrijdag moet zijn en als ik niet ga heb ik sowieso niks. Dus we gaan elkaar vrijdag zien gok ik.
Wacht even, je hebt niet met haar afgesproken om elkaar vrijdag te zien?
pi_175697088
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:42 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Wacht even, je hebt niet met haar afgesproken om elkaar vrijdag te zien?
Nee dat ga ik donderdagavond vertellen, eerder spreek ik haar niet.
pi_175697096
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 09:15 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Nee. Dat geloof ik niet. Waarschijnlijk is ze nog te porren voor een relatie, mits hij haar rust gunt en gaat werken aan zijn shit.

Rijbewijs halen
Initiatief tonen
Meehelpen in huishouden
Gaan werken en de man des huizes zijn

Vrouwen vallen op intelligente zorgzame mannen.
Dit kan nog best wel eens waarheid zijn. Als de vriendin / ex van TS zo zelfstandig was zou ze het natuurlijk geen 14 jaar met hem uithouden. Maar goed, ik merk niet echt dat TS nu opeens aan zijn shit wil gaan werken. Ja, in woorden wel, maar ondertussen zegt hij een sollicitatie af met de mededeling dat ze volgende week maar terug moeten bellen en ga je er vanuit dat je wel aangenomen wordt omdat ze al 3 keer gebeld hebben. Als excuus wordt dan aangedragen dat vriendin niet wilde dat je naar dat gesprek ging... ok.... Je verschuilt je heel erg achter het 'ons'-verhaaltje en wat er in een relatie allemaal moet (niet kan) en stelt dat 'jij' en 'ik' ondergeschikte zaken zijn in een relatie. De basis voor een goed 'ons' is naar mijn mening een goedfunctionerende 'jij' en 'ik', niet andersom. Dus zorg dat je eerst aan jezelf werkt, aan die 'ik'. Wees niet afhankelijk van haar, want dat is niet nodig en stoot alleen maar af.

Dus TS, zorg dat je voor dat sollicitatiegesprek bij 1 van je vrienden van de club / vereniging (zat je toch bij?) blijft slapen, leen een fiets van hem zodat je naar het gesprek kan. Vraag je ouders of ze geld willen voorschieten zodat je vandaag een nieuw shirt en broek kunt kopen voor het gesprek. Vraag je ouders hoe ze tegenover een lening staan voor autorijlessen. Positief? Schrijf je dan vandaag nog in bij een rijschool, kun je in het sollicitatiegesprek aangeven dat je bezig bent je rijbewijs te halen. Zorg dat je vrienden op de hoogte zijn van eht feit dat je nieuwe woonruimte zoekt. In het kort, doe iets! Geen gemaar en excuses, daar koop je niks voor.
pi_175697107
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:41 schreef PrincessofFrance het volgende:
Ik heb alle delen gelezen en ik wil TS graag begrijpen, maar ben bang dat ik dat niet goed kan. Het wisselt heel erg van principieel op het rigide af, tot aan alsof TS de leider is van een legerbasis.

Je zei in een vorig deel dat je bent van eerlijkheid en feiten. Daar is niks mis mee, maar als je die feiten bij je (ex-) vriendin aankaartte - bracht je ze op een koele en zakelijke toon of zat er ook wat gevoel in?

Oh, en misschien heb ik het gemist, maar wat is die stoornis eigenlijk?
Combinatie van. Haar psych vertelde haar dat ze niet met mij in discussie moet gaan ofzoiets dergelijks, maar dat is niet niet communiceren lijkt mij. Ze jankte echt veel toen we elkaar confronteerde met onze punten zeg maar. Dusja ene kant zakelijk, andere kant zeer gevoelig.
pi_175697125
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:42 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee dat ga ik donderdagavond vertellen, eerder spreek ik haar niet.
Zoiets 'vertel' je niet, zoiets spreek je af. Het kan zo maar dat ze er 0 behoefte aan heeft.
pi_175697137
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:42 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee dat ga ik donderdagavond vertellen, eerder spreek ik haar niet.
Je jaagt haar weg. Laat haar met rust.
pi_175697140
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:43 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Dit kan nog best wel eens waarheid zijn. Als de vriendin / ex van TS zo zelfstandig was zou ze het natuurlijk geen 14 jaar met hem uithouden. Maar goed, ik merk niet echt dat TS nu opeens aan zijn shit wil gaan werken. Ja, in woorden wel, maar ondertussen zegt hij een sollicitatie af met de mededeling dat ze volgende week maar terug moeten bellen en ga je er vanuit dat je wel aangenomen wordt omdat ze al 3 keer gebeld hebben. Als excuus wordt dan aangedragen dat vriendin niet wilde dat je naar dat gesprek ging... ok.... Je verschuilt je heel erg achter het 'ons'-verhaaltje en wat er in een relatie allemaal moet (niet kan) en stelt dat 'jij' en 'ik' ondergeschikte zaken zijn in een relatie. De basis voor een goed 'ons' is naar mijn mening een goedfunctionerende 'jij' en 'ik', niet andersom. Dus zorg dat je eerst aan jezelf werkt, aan die 'ik'. Wees niet afhankelijk van haar, want dat is niet nodig en stoot alleen maar af.

Dus TS, zorg dat je voor dat sollicitatiegesprek bij 1 van je vrienden van de club / vereniging (zat je toch bij?) blijft slapen, leen een fiets van hem zodat je naar het gesprek kan. Vraag je ouders of ze geld willen voorschieten zodat je vandaag een nieuw shirt en broek kunt kopen voor het gesprek. Vraag je ouders hoe ze tegenover een lening staan voor autorijlessen. Positief? Schrijf je dan vandaag nog in bij een rijschool, kun je in het sollicitatiegesprek aangeven dat je bezig bent je rijbewijs te halen. Zorg dat je vrienden op de hoogte zijn van eht feit dat je nieuwe woonruimte zoekt. In het kort, doe iets! Geen gemaar en excuses, daar koop je niks voor.
Luister als mijn vriendin mij niet wilt zien dan moet ik dat accepteren. Als ik WEL was gegaan had ze het nu uitgemaakt op zeker. Dus daarom is die afspraak verzet naar deze vrijdag en nee ik ben al bezig met dingen; theorie auto, sollicitaties etc. Dit heeft ze zelf ook GEZIEN en heeft mij nog naar gesprekken gebracht. Dat zijn daden geen woorden.

Mijn ouders leven op bijstandsniveau helaas dus daar kan ik niks van verwachten. Wel kan ik eventueel zaterdag bij een kameraad slapen.
pi_175697156
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:44 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Zoiets 'vertel' je niet, zoiets spreek je af. Het kan zo maar dat ze er 0 behoefte aan heeft.
Ja ik vertel haar dus dat ze alsnog gebeld hebben en of ze dat oke vind, zo op die manier. Het kan dat ze er 0 behoefte aan heeft, maar ik ga wel naar dat gesprek. Ik zal toch moeten werken en geld moeten hebben.
pi_175697161
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:45 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Je jaagt haar weg. Laat haar met rust.
Ze was er zelf akkoord mee dat we donderdag bellen.
pi_175697180
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:46 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze was er zelf akkoord mee dat we donderdag bellen.
Bellen ja
Niet zien

Werk aan jezelf.
pi_175697190
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:46 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja ik vertel haar dus dat ze alsnog gebeld hebben en of ze dat oke vind, zo op die manier. Het kan dat ze er 0 behoefte aan heeft, maar ik ga wel naar dat gesprek. Ik zal toch moeten werken en geld moeten hebben.
Ik heb het niet over het sollicitatiegesprek, maar over langsgaan bij je vriendin. Dat heb je dus niet afgesproken, maar ga je d'r vertellen. Zo werkt dit soort dingen niet.
pi_175697194
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:47 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Bellen ja
Niet zien

Werk aan jezelf.
Je wil het niet begrijpen denk ik. Deze donderdag bellen we, vrijdag staat dat gesprek voor werk (oftewel werken aan mijn punten toch?) dat moet ik haar toch melden of dalijk sta ik vrijdag ineens aan de deur, dat wil ik niet.
pi_175697206
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:48 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Ik heb het niet over het sollicitatiegesprek, maar over langsgaan bij je vriendin. Dat heb je dus niet afgesproken, maar ga je d'r vertellen. Zo werkt dit soort dingen niet.
Nee dat ga ik voorleggen oftewel afspreken. Ik moet daar namelijk zijn of ze dat oke vind.
pi_175697212
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:42 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee dat ga ik donderdagavond vertellen, eerder spreek ik haar niet.
Dat ga je haar vertellen? Of voorstellen? Dat ze zelf daarin ook nog een keuze heeft zeg maar?
pi_175697229
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:49 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Dat ga je haar vertellen? Of voorstellen? Dat ze zelf daarin ook nog een keuze heeft zeg maar?
Keuze ligt bij haar natuurlijk. Dat heb ik vorige week ook gedaan he toen ik haar vertelde over die afspraak en zij wilde dat ik die verzette, prima toch?
pi_175697232
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:43 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Combinatie van. Haar psych vertelde haar dat ze niet met mij in discussie moet gaan ofzoiets dergelijks, maar dat is niet niet communiceren lijkt mij. Ze jankte echt veel toen we elkaar confronteerde met onze punten zeg maar. Dusja ene kant zakelijk, andere kant zeer gevoelig.
Hangt er ook vanaf wat haar verteld is als zijnde 'niet in discussie gaan'.

Ik snap wel dat je je de gebeten hond voelt omdat je vriendin zich nu, in jouw ogen, 'ineens' heel anders gedraagt dan dat ze al die jaren gedaan heeft - maar het is haar recht om haar eigen levenspad uit te vissen. Met of zonder jou. En jij hebt zelf dat recht ook, maar jij weigert verder te gaan zonder haar omdat dat in jouw ogen helemaal niet nodig is en volgens mij vind jij dat zij dat ook niet nodig zou moeten vinden.

Je ontzettend lage zelfbeeld komt wel überduidelijk naar voren, dat wel.
pi_175697234
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:48 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Je wil het niet begrijpen denk ik. Deze donderdag bellen we, vrijdag staat dat gesprek voor werk (oftewel werken aan mijn punten toch?) dat moet ik haar toch melden of dalijk sta ik vrijdag ineens aan de deur, dat wil ik niet.
Jij wil het niet snappen. Waarom ga je naar je vriendin als je een sollicitatie gesprek hebt?
pi_175697241
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:48 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Je wil het niet begrijpen denk ik. Deze donderdag bellen we, vrijdag staat dat gesprek voor werk (oftewel werken aan mijn punten toch?) dat moet ik haar toch melden of dalijk sta ik vrijdag ineens aan de deur, dat wil ik niet.
Het sollicitatiegesprek is bij haar thuis?
pi_175697242
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:45 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Luister als mijn vriendin mij niet wilt zien dan moet ik dat accepteren. Als ik WEL was gegaan had ze het nu uitgemaakt op zeker. Dus daarom is die afspraak verzet naar deze vrijdag en nee ik ben al bezig met dingen; theorie auto, sollicitaties etc. Dit heeft ze zelf ook GEZIEN en heeft mij nog naar gesprekken gebracht. Dat zijn daden geen woorden.

Mijn ouders leven op bijstandsniveau helaas dus daar kan ik niks van verwachten. Wel kan ik eventueel zaterdag bij een kameraad slapen.
Natuurlijk moet je dat accepteren, maar je hoeft helemaal niet bij haar langs voor dat gesprek. Je bent minder afhankelijk van haar en haar goedkeuren dan je denkt.
pi_175697255
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:50 schreef BilmemKi het volgende:

Jij wil het niet snappen. Waarom ga je naar je vriendin als je een sollicitatie gesprek hebt?
Hij is daar dan toch, kan misschien nog even wat spullen halen, ze heeft geen hekel aan hem oid en hij heeft wel wat recht op meer duidelijkheid. Zo houdt ze hem aan het lijntje. Dus ik vind dat helemaal niet gek allemaal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 13 december 2017 @ 16:51:15 #34
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175697260
Ik geloof je echt niet hoor, man. Je zegt heel vaak in de topic dat je aan jezelf wilt werken, maar is dat veel van voorgekomen? Maar autorijlessen kosten wel 1000 euro, man, kun je dit wel betalen? En je moet ook echt netjes uitzien voor een sollicitatiegesprek, heb je die gepaste kleren al?
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175697267
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:50 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Jij wil het niet snappen. Waarom ga je naar je vriendin als je een sollicitatie gesprek hebt?
Omdat ik misschien kleren nodig heb? Ik heb geen geld om hier wat te kopen he. Ik ben linea recta vertrokken en toen ik vertrok wist ik helemaal niet van dit werk.
pi_175697274
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij is daar dan toch, kan misschien nog even wat spullen halen, ze heeft geen hekel aan hem oid en hij heeft wel wat recht op meer duidelijkheid. Zo houdt ze hem aan het lijntje. Dus ik vind dat helemaal niet gek allemaal.
Dit zo ongeveer ja.
pi_175697281
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij is daar dan toch, kan misschien nog even wat spullen halen, ze heeft geen hekel aan hem oid en hij heeft wel wat recht op meer duidelijkheid. Zo houdt ze hem aan het lijntje. Dus ik vind dat helemaal niet gek allemaal.
als ze al 2 weken weg is lees ik nu dan is ze er wel uit hoor!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175697283
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:51 schreef Ven1972 het volgende:
Ik geloof je echt niet hoor, man. Je zegt heel vaak in de topic dat je aan jezelf wilt werken, maar is dat veel van voorgekomen? Maar autorijlessen kosten wel 1000 euro, man, kun je dit wel betalen? En je moet ook echt netjes uitzien voor een sollicitatiegesprek, heb je die gepaste kleren al?
Die kleren heb ik al. Ik heb 2 jaar geleden een hele rits pakken en dergelijke gekocht nog in de goede tijd zeg maar. Dat is allemaal geen probleem. Werk eerst dan rijlessen.
pi_175697293
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:51 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Omdat ik misschien kleren nodig heb? Ik heb geen geld om hier wat te kopen he. Ik ben linea recta vertrokken en toen ik vertrok wist ik helemaal niet van dit werk.
Leen wat geld van die kameraad waar je blijft slapen.
pi_175697296
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:52 schreef Joene het volgende:

[..]

als ze al 2 weken weg is lees ik nu dan is ze er wel uit hoor!
Ik ben 2 weken weg niet zij maar als ze eruit is waar blijft die duidelijkheid dan? Ze is er niet aan uit.
pi_175697301
Overigens denk ik dat áls het probleem ligt in geen werk hebben, geen rijbewijs, te weinig in het huishouden doen etc (wat wel wat sneu is van haar kant, dus daar geloof ik helemaal niet in) dan helpt het niet als je dat nu plots allemaal gaat veranderen. Daar geloof ik ook niet in namelijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175697310
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:52 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Leen wat geld van die kameraad waar je blijft slapen.
Dat is een dag later die zie ik niet voor zaterdag. En ik ben anti-schulden.
pi_175697314
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij is daar dan toch, kan misschien nog even wat spullen halen, ze heeft geen hekel aan hem oid en hij heeft wel wat recht op meer duidelijkheid. Zo houdt ze hem aan het lijntje. Dus ik vind dat helemaal niet gek allemaal.
Dit is ook wel waar ja. Het is een hele verwarrende situatie, voor allebei waarschijnlijk. Alleen gaan ze er beiden anders mee om. En TS snapt geen snars van de manier van zijn (ex-)vriendin. Want zo kent hij haar niet.
pi_175697318
Misschien zet ze een tas voor je bij de voordeur.
pi_175697324
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:52 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik ben 2 weken weg niet zij maar als ze eruit is waar blijft die duidelijkheid dan? Ze is er niet aan uit.
dat is ze wel .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 13 december 2017 @ 16:54:01 #46
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175697332
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:52 schreef Isabeau het volgende:
Overigens denk ik dat áls het probleem ligt in geen werk hebben, geen rijbewijs, te weinig in het huishouden doen etc (wat wel wat sneu is van haar kant, dus daar geloof ik helemaal niet in) dan helpt het niet als je dat nu plots allemaal gaat veranderen. Daar geloof ik ook niet in namelijk.
Mee eens, hij lult van alles wat aan ons wat hij ons graag wil geloven.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175697335
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:52 schreef Isabeau het volgende:
Overigens denk ik dat áls het probleem ligt in geen werk hebben, geen rijbewijs, te weinig in het huishouden doen etc (wat wel wat sneu is van haar kant, dus daar geloof ik helemaal niet in) dan helpt het niet als je dat nu plots allemaal gaat veranderen. Daar geloof ik ook niet in namelijk.
Waarom zou je dat niet geloven? Ik was er namelijk al mee bezig vergeet dat niet. Het is niet zo dat ik al jaaaaaaaaaren niks doe he. Ik heb gewoon gewerkt en dat soort dingen allemaal. Het is haar gewoon allemaal teveel en terecht maar ik vind dat ieder mens een kans verdiend.
pi_175697338
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:52 schreef Joene het volgende:

als ze al 2 weken weg is lees ik nu dan is ze er wel uit hoor!
Ja, ik ben er ook wel uit -O- Maar dat wil hij toch niet horen en dat snap ik ook wel. Dat is inderdaad of je aan een afgrond staat en elk moment kan vallen. Wat dat betreft goed gekozen titel. Leef diep met hem mee. Zou ook willen dat het anders was. Wens hem veel lieve vrienden/familie of desnoods fokkers toe die er voor hem zijn om te steunen. Want dat heeft hij binnenkort hard nodig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175697339
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:54 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Mee eens, hij lult van alles wat aan ons wat hij ons graag wil geloven.
Wat win ik ermee om zomaar wat te lullen?
pi_175697355
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik ben er ook wel uit -O- Maar dat wil hij toch niet horen en dat snap ik ook wel. Dat is inderdaad of je aan een afgrond staat en elk moment kan vallen. Wat dat betreft goed gekozen titel. Leef diep met hem mee. Zou ook willen dat het anders was. Wens hem veel lieve vrienden/familie of desnoods fokkers toe die er voor hem zijn om te steunen. Want dat heeft hij binnenkort hard nodig.
eens.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175697366
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik ben er ook wel uit -O- Maar dat wil hij toch niet horen en dat snap ik ook wel. Dat is inderdaad of je aan een afgrond staat en elk moment kan vallen. Wat dat betreft goed gekozen titel. Leef diep met hem mee. Zou ook willen dat het anders was. Wens hem veel lieve vrienden/familie of desnoods fokkers toe die er voor hem zijn om te steunen. Want dat heeft hij binnenkort hard nodig.
Mijn schoonouders waren 6 weken uit elkaar, kwam ook goed en daar zat zelfs nog drankmisbruik bij en al. Ik geloof in het goede van de mens.
  woensdag 13 december 2017 @ 16:55:53 #52
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175697374
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:55 schreef Joene het volgende:

[..]

eens.
Eens ja, hij moet echt de steun krijgen van zijn vrienden, familie en zijn kennissen.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175697382
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:55 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Mijn schoonouders waren 6 weken uit elkaar, kwam ook goed en daar zat zelfs nog drankmisbruik bij en al. Ik geloof in het goede van de mens.
dus het is niet goed als ze bij je weg wilt ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175697400
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:53 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat is een dag later die zie ik niet voor zaterdag. En ik ben anti-schulden.
Mensen hebben een bankrekening tegenwoordig, dus geld kan ook overgemaakt worden zodat je het vandaag nog hebt. Dat je geen schulden wilt maken snap ik wel, maar het is niet alsof je het gaat verbrassen in het casino. Sowieso komen die schulden wel als je geen werk hebt.

Anders, kan je vriendin je pak niet naar die kameraad brengen? Vraag hem of je daar dan donderdag kunt blijven slapen. Hoeft ze jou niet te zien als ze niet wil en heb je toch je kleding.
pi_175697412
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:56 schreef Joene het volgende:

[..]

dus het is niet goed als ze bij je weg wilt ?
Iedereen heeft dat recht alleen vind ik dat zeker in een lange relatie wel wat moet proberen. Mijn schoonmoeder had daar ook geen zin in etc maar uiteindelijk kwam het toch goed.
pi_175697413
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:54 schreef AnoniemH het volgende:

Waarom zou je dat niet geloven? Ik was er namelijk al mee bezig vergeet dat niet. Het is niet zo dat ik al jaaaaaaaaaren niks doe he. Ik heb gewoon gewerkt en dat soort dingen allemaal. Het is haar gewoon allemaal teveel en terecht maar ik vind dat ieder mens een kans verdiend.
Daarom denk ik ook helemaal niet dat dat het probleem was. Je zegt het zelf allemaal al: je hebt altijd gewerkt, je bent door omstandigheden in de ziektewet gekomen, toen mocht je niet solliciteren, nu ben je daar weer hard mee bezig. Je was begonnen met rijbewijs. Je doet het huishouden zoals je denkt dat het goed is en als het niet goed is dan had ze 14 jaar de tijd om uit te leggen wat ze graag van je ziet.

Als werk, huishouden, rijbewijs de reden zijn om de relatie te verbreken vind ik haar een trut. En zo klinkt ze verder niet. Dus ik denk dat dat de redenen niet zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175697428
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:55 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Mijn schoonouders waren 6 weken uit elkaar, kwam ook goed en daar zat zelfs nog drankmisbruik bij en al. Ik geloof in het goede van de mens.
Dat het voor hen heeft gewerkt wil toch niet zeggen dat het bij "anderen" (jullie in dit voorbeeld) ook zou moeten werken? Jullie zijn toch een heel anders stel en twee individuen bij elkaar?

Het kan wel, maar is geen garantie. Hoewel je jezelf natuurlijk niet als individu ziet en je vriendin ook niet.
pi_175697437
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Daarom denk ik ook helemaal niet dat dat het probleem was. Je zegt het zelf allemaal al: je hebt altijd gewerkt, je bent door omstandigheden in de ziektewet gekomen, toen mocht je niet solliciteren, nu ben je daar weer hard mee bezig. Je was begonnen met rijbewijs. Je doet het huishouden zoals je denkt dat het goed is en als het niet goed is dan had ze 14 jaar de tijd om uit te leggen wat ze graag van je ziet.

Als werk, huishouden, rijbewijs de reden zijn om de relatie te verbreken vind ik haar een trut. En zo klinkt ze verder niet. Dus ik denk dat dat de redenen niet zijn.
Maar wat is het dan wel? Vreemdgaan doet ze niet denk ik, zou wel kunnen dat ze iemand op het oog heeft, maar ze zegt steeds dat dat niet zo is. Ook tegen anderen.
pi_175697441
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:57 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Iedereen heeft dat recht alleen vind ik dat zeker in een lange relatie wel wat moet proberen. Mijn schoonmoeder had daar ook geen zin in etc maar uiteindelijk kwam het toch goed.
wat je vind moet je naar de politie brengen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175697445
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:57 schreef PrincessofFrance het volgende:

[..]

Dat het voor hen heeft gewerkt wil toch niet zeggen dat het bij "anderen" (jullie in dit voorbeeld) ook zou moeten werken? Jullie zijn toch een heel anders stel en twee individuen bij elkaar?

Het kan wel, maar is geen garantie. Hoewel je jezelf natuurlijk niet als individu ziet en je vriendin ook niet.
Uiteraard maar wie niet probeert wie niet weet.
pi_175697450
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:55 schreef AnoniemH het volgende:

Mijn schoonouders waren 6 weken uit elkaar, kwam ook goed en daar zat zelfs nog drankmisbruik bij en al. Ik geloof in het goede van de mens.
Ja, ik klampte me ook vast aan die paar anekdotische situaties waarbij mensen weer bij elkaar kwamen. Ik heb zelfs een oom en een tante in zo'n situatie. Als hij thuis komt zegt ze al vanuit de keuken 'gadverdamme, is die lul ook weer thuis'. Super huwelijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175697466
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Als werk, huishouden, rijbewijs de reden zijn om de relatie te verbreken vind ik haar een trut. En zo klinkt ze verder niet. Dus ik denk dat dat de redenen niet zijn.
ik denk vooral het afschuiven....
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175697476
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik klampte me ook vast aan die paar anekdotische situaties waarbij mensen weer bij elkaar kwamen. Ik heb zelfs een oom en een tante in zo'n situatie. Als hij thuis komt zegt ze al vanuit de keuken 'gadverdamme, is die lul ook weer thuis'. Super huwelijk.
Die voorbeelden ken ik ook inderdaad. Tevens ander voorbeeld is haar aangenomen zus die mishandelt is geweest door vader en moeder, drugs, voogdijen, ruzies en shit en die vriend is nog steeds bij haar en inmiddels zwanger overigens. Het kan dus wel.
pi_175697480
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:58 schreef AnoniemH het volgende:

Maar wat is het dan wel? Vreemdgaan doet ze niet denk ik, zou wel kunnen dat ze iemand op het oog heeft, maar ze zegt steeds dat dat niet zo is. Ook tegen anderen.
Soms is het gewoon op. Anders ontwikkeld. Je karakter waar ze niet meer mee om kan gaan. Een ander. Er kan van alles zijn. Begrijp dat je oorzaken zoekt, want een oorzaak zou je dan vervolgens kunnen aanpakken. Maar soms liggen dingen niet zo simpel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175697485
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:58 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Uiteraard maar wie niet probeert wie niet weet.
Daarom misschien proberen om haar even tijd te gunnen. En als je een pak nodig hebt wat daar hangt dan er niet gelijk van uit gaan dat je dan met haar in gesprek gaat, alleen omdat je een pak nodig hebt.
pi_175697487
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:58 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Uiteraard maar wie niet probeert wie niet weet.
maar jij wilt haar verplichten te proberen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175697498
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:59 schreef Joene het volgende:

[..]

maar jij wilt haar verplichten te proberen
Wat zou jij doen?
pi_175697499
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:58 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Maar wat is het dan wel? Vreemdgaan doet ze niet denk ik, zou wel kunnen dat ze iemand op het oog heeft, maar ze zegt steeds dat dat niet zo is. Ook tegen anderen.
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Stop nu eens met die analyses, log uit en wacht af wat jullie gesprek gaat brengen.
Je bent er akelig obsessief mee bezig.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175697508
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:59 schreef Joene het volgende:

ik denk vooral het afschuiven....
Dat is persoonlijkheid waar ze dan niet mee kan dealen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175697519
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Soms is het gewoon op. Anders ontwikkeld. Je karakter waar ze niet meer mee om kan gaan. Een ander. Er kan van alles zijn. Begrijp dat je oorzaken zoekt, want een oorzaak zou je dan vervolgens kunnen aanpakken. Maar soms liggen dingen niet zo simpel.
Maar als het op is en dat is precies wat ik niet geloof, waarom dan nog intens zoenen, sex, knuffelen en dan bedoel ik echt als een verliefd stel? Ik merkte ook daarin geen verschil. Hey lieverd altijd en dat soort dingen.
pi_175697527
O, wacht, ik lees nu dat je haar donderdagavond gaat overvallen met een gesprek?

Baaaaad move :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 13 december 2017 @ 17:01:02 #72
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175697531
Maar ik neem aan dat zijn vriendin gewoon veel te veeleisend is wat hij aan moet voldoen...want TS zegt altijd dat hij aan zichzelf wil werken... en ik denk dat hele verhaal niet altijd kloppend is, toch?
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175697535
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is persoonlijkheid waar ze dan niet mee kan dealen.
Dat zou kunnen maar waarom dan niet eerder erover begonnen? Ik vind dat niet eerlijk. Ik zou zoiets nooit doen. Als je ergens mee zit meld je het toch?
pi_175697544
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
O, wacht, ik lees nu dat je haar donderdagavond gaat overvallen met een gesprek?

Baaaaad move :X
Overvallen? Nee joh ze zei bel donderdagavond maar.
pi_175697556
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:59 schreef AnoniemH het volgende:

Die voorbeelden ken ik ook inderdaad. Tevens ander voorbeeld is haar aangenomen zus die mishandelt is geweest door vader en moeder, drugs, voogdijen, ruzies en shit en die vriend is nog steeds bij haar en inmiddels zwanger overigens. Het kan dus wel.
Ik voed nu je hoop, misschien niet heel handig, maar ja, zo'n stel ken ik ook. Maar zij kwam huilend na een weekend al naar hem toe om te zeggen dat ze zich had vergist en zo enorm veel van hem hield en geen hap meer door haar keel kreeg omdat ze het had uit gemaakt. Nog steeds samen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175697562
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:01 schreef Ven1972 het volgende:
Maar ik neem aan dat zijn vriendin gewoon veel te veeleisend is wat hij aan moet voldoen...want TS zegt altijd dat hij aan zichzelf wil werken... en ik denk dat hele verhaal niet altijd kloppend is, toch?
Gedeeltelijk zou dat kunnen. Ze is wel perfectionistisch dat wel en zelf ook verre van perfect. Maar misschien zoekt ze redenen, ik weet het echt niet. Ik weet wel dat ze in een spagaat zit op het moment.
pi_175697592
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:01 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Overvallen? Nee joh ze zei bel donderdagavond maar.
Waarom reageer je hier wel op en niet op mijn andere post?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175697598
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Soms is het gewoon op. Anders ontwikkeld. Je karakter waar ze niet meer mee om kan gaan. Een ander. Er kan van alles zijn. Begrijp dat je oorzaken zoekt, want een oorzaak zou je dan vervolgens kunnen aanpakken. Maar soms liggen dingen niet zo simpel.
_O_

quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:59 schreef Joene het volgende:

[..]

maar jij wilt haar verplichten te proberen
Precies, want zij heeft niet genoeg getoond dat ze ervoor heeft gevochten.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:00 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Wat zou jij doen?
Als ik jou was zou ik ten eerste eens aan mijn zelfbeeld gaan werken. Waarom zou je niet zonder je vriendin kunnen leven? Verdwijnt dan de lucht uit je longen? Klopt je hart niet meer?

Ik snap dat het onwijs k*t voelt, vooral in het begin (rouw is heel zwaar), maar het is verre van gezond om zo afhankelijk te zijn van je partner.
pi_175697600
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Waarom reageer je hier wel op en niet op mijn andere post?
Welke?
pi_175697602
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:00 schreef AnoniemH het volgende:

Maar als het op is en dat is precies wat ik niet geloof, waarom dan nog intens zoenen, sex, knuffelen en dan bedoel ik echt als een verliefd stel? Ik merkte ook daarin geen verschil. Hey lieverd altijd en dat soort dingen.
Ik heb nog minstens 10 keer seks met mijn ex gehad nadat hij de relatie plots verbrak. Terwijl hij toen al een ander had. Wat ik niet wist. Maar de seks, man, zelden zulke lekkere seks gehad als toen het uit was. En ik bleef mezelf maar wijs maken dat dát toch een teken was dat hij nog van me hield. Toch?

We zijn nooit meer bij elkaar gekomen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175697615
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:01 schreef AnoniemH het volgende:

Dat zou kunnen maar waarom dan niet eerder erover begonnen? Ik vind dat niet eerlijk. Ik zou zoiets nooit doen. Als je ergens mee zit meld je het toch?
Het leven is niet eerlijk :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175697623
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:00 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Wat zou jij doen?
niet gooien met zogenaamde feiten, en verplichten in een situatie waar je alles te verliezen hebt
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175697635
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb nog minstens 10 keer seks met mijn ex gehad nadat hij de relatie plots verbrak. Terwijl hij toen al een ander had. Wat ik niet wist. Maar de seks, man, zelden zulke lekkere seks gehad als toen het uit was. En ik bleef mezelf maar wijs maken dat dát toch een teken was dat hij nog van me hield. Toch?

We zijn nooit meer bij elkaar gekomen.
Dat geloof ik ook wel maar haar manier van omgaan met mij is tot aan vandeweek gewoon hetzelfde gebleven. Ik heb echt niets in de gaten gehad.
pi_175697659
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:03 schreef Joene het volgende:

[..]

niet gooien met zogenaamde feiten, en verplichten in een situatie waar je alles te verliezen hebt
Dat was mijn vraag niet. Ik denk dat je zelf ook in blinde paniek zo zou reageren of je moet geen lange relatie hebben dat zou kunnen.
pi_175697665
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:01 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat zou kunnen maar waarom dan niet eerder erover begonnen? Ik vind dat niet eerlijk. Ik zou zoiets nooit doen. Als je ergens mee zit meld je het toch?
Jij vindt dat niet eerlijk en neemt het haar eigenlijk kwalijk dat ze niet reageert en handelt zoals jij dat zou doen. Zo komt het over.
  woensdag 13 december 2017 @ 17:04:54 #86
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175697675
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:03 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook wel maar haar manier van omgaan met mij is tot aan vandeweek gewoon hetzelfde gebleven. Ik heb echt niets in de gaten gehad.
Was je bang voor dat je vriendin seks met iemand anders had nadat zij 2 weken jou niet zag?
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175697680
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:04 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat was mijn vraag niet. Ik denk dat je zelf ook in blinde paniek zo zou reageren of je moet geen lange relatie hebben dat zou kunnen.
nee mijn langste relatie inclusief huwelijk was maar 12 jaar idd.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175697687
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:03 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook wel maar haar manier van omgaan met mij is tot aan vandeweek gewoon hetzelfde gebleven. Ik heb echt niets in de gaten gehad.
Misschien moet je je daar nu mee bezig houden. Deze tijd nemen om eens goed naar jezelf te kijken. Waarom heb je niks in de gaten gehad? Wat doe jij in de communicatie? Wat gebeurt er steeds als je in gesprek bent? Zoals hier op het forum?
pi_175697689
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:04 schreef PrincessofFrance het volgende:

[..]

Jij vindt dat niet eerlijk en neemt het haar eigenlijk kwalijk dat ze niet reageert en handelt zoals jij dat zou doen. Zo komt het over.
Nee ik heb altijd geleerd dat je in een relatie samen dingen bespreekt en samen naar oplossingen zoekt of is dat heel raar?
pi_175697703
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:04 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Was je bang voor dat je vriendin seks met iemand anders had nadat zij 2 weken jou niet zag?
Nee. Wel de eerste dag maar toen dacht ik wtf waarom zou ik dat denken, ze slikt de pil nu niet en wil 100% niet zwanger worden nu. Misschien gaat ze emotioneel vreemd dat kan wel.
pi_175697713
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:04 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat was mijn vraag niet. Ik denk dat je zelf ook in blinde paniek zo zou reageren of je moet geen lange relatie hebben dat zou kunnen.
ik heb minder blinde paniek en mn zaken voorelkaar dat helpt.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175697725
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:03 schreef AnoniemH het volgende:

Dat geloof ik ook wel maar haar manier van omgaan met mij is tot aan vandeweek gewoon hetzelfde gebleven. Ik heb echt niets in de gaten gehad.
Och lieverd. Hij maakte het bij mij op maandag uit. Weekend er voor was ik naar Luxemburg met vrienden. Dronken geworden, want enorme blaren van het wandelen. In dronken bui iedereen verteld hoe geweldig mijn vriend was, hoe geweldig onze relatie, dat niemand daar ooit tussen zou kunnen komen. Datzelfde weekend lag hij te wippen met zijn collega, die mij in emails haar concurrente noemde en hem haar sprookjesprins. Enfin, dat wist ik uiteraard niet. Want ik heb he-le-maal niets gemerkt aan hem. Niets. Hij aanbad mij. Droeg mij op handen. Ik was al maanden met de pil gestopt, want we wilden kinderen. We planden een trouwerij. Hij kwam me van het station halen omdat ik moeilijk liep. Had zachte schoenen voor me meegebracht. Knuffelde me.

Eén dag later zei hij: we moeten praten.

Einde.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175697735
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:05 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee ik heb altijd geleerd dat je in een relatie samen dingen bespreekt en samen naar oplossingen zoekt of is dat heel raar?
Dát is op zich niet raar, maar het ligt meestal aan de toon waarop dingen gebracht worden. Vertel je iets op een koele, zakelijke manier (zoals ik in mijn eerste post aangaf), of breng je het constructief.
Want als je zegt 'ze doet zich soms beter voor dan ze is' (zoiets zei je in een eerdere post), dan vind ik dat denigrerend klinken en ook alsof ze vooral niet boven jou uit mag gaan steken.
pi_175697748
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:05 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee ik heb altijd geleerd dat je in een relatie samen dingen bespreekt en samen naar oplossingen zoekt of is dat heel raar?
maar er valt ms wel niks te bespreken ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175697757
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:05 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Misschien moet je je daar nu mee bezig houden. Deze tijd nemen om eens goed naar jezelf te kijken. Waarom heb je niks in de gaten gehad? Wat doe jij in de communicatie? Wat gebeurt er steeds als je in gesprek bent? Zoals hier op het forum?
Ik zal een eerlijk antwoord geven op je vraag;

Ik heb niets in de gaten gehad omdat ze denk ik een masker opgehouden heeft. Alles liep zoals het liep en ze liep zichzelf voorbij denk ik. Ik heb altijd gevraagd zo tussendoor; Hoe vind je het gaan mop? Of gaat alles goed met je als ze een x shagrijnig was ofzo. Gewoon interesse eigenlijk en dat deed ze ook altijd bij mij. Als ik in gesprek met haar ben luister ik en reageer ik daarop. Soms zeg ik misschien kun je dat beter zo en zo doen, maar ik ben niet iemand die zegt; JIJ DOET DAT VERKEERD! Totaal niet zelfs, maar zij ook niet. Ze heeft naar mijn inziens te lang haar gevoelens weggestopt en dat is echt verkeerd.
pi_175697779
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:07 schreef PrincessofFrance het volgende:

[..]

Dát is op zich niet raar, maar het ligt meestal aan de toon waarop dingen gebracht worden. Vertel je iets op een koele, zakelijke manier (zoals ik in mijn eerste post aangaf), of breng je het constructief.
Want als je zegt 'ze doet zich soms beter voor dan ze is' (zoiets zei je in een eerdere post), dan vind ik dat denigrerend klinken en ook alsof ze vooral niet boven jou uit mag gaan steken.
Constructief altijd en dat meen ik.
pi_175697782
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:07 schreef Joene het volgende:

[..]

maar er valt ms wel niks te bespreken ?
Ik denk dat het in het geval van TS' (ex-)vriendin misschien wel een gevalletje van too little, too late zou kunnen zijn. Dus misschien heeft zij inderdaad wel iets van 'er valt niets meer te bespreken'. Ze zitten totaal niet meer op 1 lijn. Hoe lief en aardig ze verder ook nog gedaan heeft.
pi_175697784
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:06 schreef Joene het volgende:

[..]

ik heb minder blinde paniek en mn zaken voorelkaar dat helpt.
Nou beter voor elkaar, reeds huwelijk gehad etc lijkt mij niet beter voor elkaar mijn vriend.
pi_175697793
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:07 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik zal een eerlijk antwoord geven op je vraag;

Ik heb niets in de gaten gehad omdat ze denk ik een masker opgehouden heeft. Alles liep zoals het liep en ze liep zichzelf voorbij denk ik. Ik heb altijd gevraagd zo tussendoor; Hoe vind je het gaan mop? Of gaat alles goed met je als ze een x shagrijnig was ofzo. Gewoon interesse eigenlijk en dat deed ze ook altijd bij mij. Als ik in gesprek met haar ben luister ik en reageer ik daarop. Soms zeg ik misschien kun je dat beter zo en zo doen, maar ik ben niet iemand die zegt; JIJ DOET DAT VERKEERD! Totaal niet zelfs, maar zij ook niet. Ze heeft naar mijn inziens te lang haar gevoelens weggestopt en dat is echt verkeerd.
heb je wel is gepraat over je relatie ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175697802
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:07 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik zal een eerlijk antwoord geven op je vraag;

Ik heb niets in de gaten gehad omdat ze denk ik een masker opgehouden heeft. Alles liep zoals het liep en ze liep zichzelf voorbij denk ik. Ik heb altijd gevraagd zo tussendoor; Hoe vind je het gaan mop? Of gaat alles goed met je als ze een x shagrijnig was ofzo. Gewoon interesse eigenlijk en dat deed ze ook altijd bij mij. Als ik in gesprek met haar ben luister ik en reageer ik daarop. Soms zeg ik misschien kun je dat beter zo en zo doen, maar ik ben niet iemand die zegt; JIJ DOET DAT VERKEERD! Totaal niet zelfs, maar zij ook niet. Ze heeft naar mijn inziens te lang haar gevoelens weggestopt en dat is echt verkeerd.
Met die vragen bedoelde ik dat je de tijd zou moeten nemen om die aan jezelf te stellen. En eens goed naar jezelf te kijken. Jij wijst nu weer naar haar.
pi_175697807
quote:
5s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:09 schreef Joene het volgende:

[..]

heb je wel is gepraat over je relatie ?
In April nog toen we terugreden van het ziekenhuis. Hoe vind je het gaan? Ja super mop. Ik: We gaan ervoor he! Jazeker.

Nu zegt ze; Ik heb misschien op een roze wolk geleefd.
pi_175697813
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:09 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nou beter voor elkaar, reeds huwelijk gehad etc lijkt mij niet beter voor elkaar mijn vriend.
nee bijelkaar blijven krampachtig omdat je vind dat je moet proberen en praten :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175697821
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:10 schreef Joene het volgende:

[..]

nee bijelkaar blijven krampachtig omdat je vind dat je moet proberen en praten :D
Altijd proberen. Opgeven is voor watjes.
  woensdag 13 december 2017 @ 17:10:44 #104
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175697825
In een relatie met elkaar moet je altijd met elkaar alles bespreken, maar echt nooit op zijn eigen houtje doen... en dan rijst de vraag dat je heel lang eerlijk moet blijven tegen over je geliefde, kun je dat wel aan of niet? Kijk, als je bijvoorbeeld niet eerlijk bent tegen over jouw geliefde kan het zijn dat problemen met elkaar echt groot wordt. En als je niet goed kan communiceren met elkaar is het ook lastig om met elkaar een goede stabiele liefdesrelatie blijven werken. Niets is zo makkelijk als je denkt.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175697833
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:10 schreef Ven1972 het volgende:
In een relatie met elkaar moet je altijd met elkaar alles bespreken, maar echt nooit op zijn eigen houtje doen... en dan rijst de vraag dat je heel lang eerlijk moet blijven tegen over je geliefde, kun je dat wel aan of niet? Kijk, als je bijvoorbeeld niet eerlijk bent tegen over jouw geliefde kan het zijn dat problemen met elkaar echt groot wordt. En als je niet goed kan communiceren met elkaar is het ook lastig om met elkaar een goede stabiele liefdesrelatie blijven werken. Niets is zo makkelijk als je denkt.
Eens.
pi_175697834
Zeg Ts je zegt dat je (helpt) in het huishouden, wat doe je dan zoal? En dan graag een antwoord wat echt gebaseerd is op wat jij doet en niet je vriendin, of wat je vriendin hoopt of verwacht wat je doet.

En misschien wil je dit liever privé hebben maar Kun je uitleggen wat jou stoornis veroorzaakt? Hoe het zich uit? Je hoeft dus niet te vertellen welke stoornis het is.

Ik weet het niet hoor maar is het niet verstandiger om bijvoorbeeld een scooter-rijbewijs te halen ipv auto. Je mag toch ook in zo’n 45km auto rijden met scooterrijbewijs? Is denk ik goedkoper dan autorijbewijs en dan ben je toch minder afhankelijk van je vriendin (of ov)
pi_175697841
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:07 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik zal een eerlijk antwoord geven op je vraag;

Ik heb niets in de gaten gehad omdat ze denk ik een masker opgehouden heeft. Alles liep zoals het liep en ze liep zichzelf voorbij denk ik. Ik heb altijd gevraagd zo tussendoor; Hoe vind je het gaan mop? Of gaat alles goed met je als ze een x shagrijnig was ofzo. Gewoon interesse eigenlijk en dat deed ze ook altijd bij mij. Als ik in gesprek met haar ben luister ik en reageer ik daarop. Soms zeg ik misschien kun je dat beter zo en zo doen, maar ik ben niet iemand die zegt; JIJ DOET DAT VERKEERD! Totaal niet zelfs, maar zij ook niet. Ze heeft naar mijn inziens te lang haar gevoelens weggestopt en dat is echt verkeerd.
Misschien is het van haar kant een overlevingsstrategie geweest?
En dat laatste wat je zegt is wel echt een veroordeling. Het is niet gezond, maar het is niet aan een ander - ook niet aan de partner - om zoiets verkeerd te vinden. Dat heb jij, en niemand, namelijk voor haar te bepalen.

Hoe zou jij het vinden als jouw vriendin andersom de dingen over jou post die jij hier over haar hebt geplaatst?
pi_175697847
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:10 schreef AnoniemH het volgende:

Altijd proberen. Opgeven is voor watjes.
Proberen, ja. Je blind staren en jezelf de vernieling in helpen, niet doen.

Overigens heb ik aan beide kanten van de medaille gestaan. Ik ben jou geweest. En ik ben haar geweest.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175697848
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:10 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Altijd proberen. Opgeven is voor watjes.
hou deze houding vast!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175697864
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:09 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

In April nog toen we terugreden van het ziekenhuis. Hoe vind je het gaan? Ja super mop. Ik: We gaan ervoor he! Jazeker.

Nu zegt ze; Ik heb misschien op een roze wolk geleefd.
In april nog?

Wow.

Wij pakken daar minimaal 1x per maand een avond voor. Incl moeilijke onderwerpen.

Ik denk dat we het afgelopen jaar niet eens zouden hebben gered zonder deze avonden waarin we gewoon alles even doorlopen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175697873
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:09 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

In April nog toen we terugreden van het ziekenhuis. Hoe vind je het gaan? Ja super mop. Ik: We gaan ervoor he! Jazeker.

Nu zegt ze; Ik heb misschien op een roze wolk geleefd.
in april nog gepraat zozo...
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 13 december 2017 @ 17:14:02 #112
432997 Ven1972
Man met humor
pi_175697902
Kijk, je vriendin houdt volgens mij wel veel geheimen voor je?
Humor, serieus en vrolijk!
pi_175697916
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:10 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Altijd proberen. Opgeven is voor watjes.
Zo kolere... Wát een snoeiharde houding!!! Je maakt het jezelf en anderen wel heel moeilijk hiermee. Dus omdat jij opgeven voor watjes vindt, pik je dit van je vriendin niet en mag zij het ook niet opgeven..... Zo klinkt het wel.

Beetje dictatoriaal dit. Autoritair op zijn minst. Er hangt alleen een sluier van "ik bedoel het allemaal zo goed, ik doe echt mijn best - zie je dat dan niet?!" overheen.
pi_175697922
Wij hebben ook zo nu en dan van die 'ok, hoe gaat het nu echt' momentjes. *O*
En volgens mij is onze relatie best sterk. Alleen heb ik wel dat duiveltje op mijn schouder die fluistert dat het gewoon pats boem zonder signalen vooraf over kan zijn. Oneerlijk, ja. Maar that's life.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175697925
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:14 schreef Ven1972 het volgende:
Kijk, je vriendin houdt volgens mij wel veel geheimen voor je?
Geheimen niet. Maar als je nooit eens echt praat, misschien kwam het ook gewoon niet aan de orde of ging ze het conflict uit de weg.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175697928
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:14 schreef Ven1972 het volgende:
Kijk, je vriendin houdt volgens mij wel veel geheimen voor je?
ze praat niet , niet gek als je vriend alles afschuift.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175697954
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:14 schreef Isabeau het volgende:
Wij hebben ook zo nu en dan van die 'ok, hoe gaat het nu echt' momentjes. *O*
En volgens mij is onze relatie best sterk. Alleen heb ik wel dat duiveltje op mijn schouder die fluistert dat het gewoon pats boem zonder signalen vooraf over kan zijn. Oneerlijk, ja. Maar that's life.
Vooral voor elkaar gaan denken en dat aannemen als waarheid. Aannames...
Dat kan een naar eigen leven gaan leiden als je niet gewoon eens praat hoe het nu echt zit bij de ander.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175697965
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:14 schreef PrincessofFrance het volgende:

Zo kolere... Wát een snoeiharde houding!!! Je maakt het jezelf en anderen wel heel moeilijk hiermee. Dus omdat jij opgeven voor watjes vindt, pik je dit van je vriendin niet en mag zij het ook niet opgeven..... Zo klinkt het wel.

Beetje dictatoriaal dit. Autoritair op zijn minst. Er hangt alleen een sluier van "ik bedoel het allemaal zo goed, ik doe echt mijn best - zie je dat dan niet?!" overheen.
Nou, eerlijk gezegd vind ik best dat je wel wat mag vechten voor een relatie (zeker als er kinderen zijn). Soms gaan mensen wel heel makkelijk uit elkaar. Alleen heb ik hier het gevoel dat zij er al veel langer uit wilde stappen en nu pas die stap durft te maken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175698127
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, eerlijk gezegd vind ik best dat je wel wat mag vechten voor een relatie (zeker als er kinderen zijn). Soms gaan mensen wel heel makkelijk uit elkaar. Alleen heb ik hier het gevoel dat zij er al veel langer uit wilde stappen en nu pas die stap durft te maken.
Daar ben ik het wel mee eens. Inderdaad gaan sommige mensen wel heel makkelijk uit elkaar. Ik reageerde uit mijn eerste impuls en die is wel vaker wat primair. Ik zei ook al dat ik schommel tussen rigide principes (waar op zich niets mis mee is) en dat hij een legerbasis lijkt te leiden. Ik kan er nog niet goed wijs uit, uit TS' gedrag. Begrip en "wat een arrogantie [die vaker voortkomt uit onzekerheid]" wisselen elkaar af.

Dat laatste is ook mijn gevoel. TS heeft recht op duidelijkheid, dat zeker. Maar ik heb ook vooral veel "Ik heb fouten gemaakt, MAAR zij ook". Alsof vooral niet mag worden vergeten dat zij ook haar aandeel had. Dan had hij beter kunnen zeggen "we hebben allebei fouten gemaakt".. Klinkt evenwichtiger.

[ Bericht 0% gewijzigd door PrincessofFrance op 13-12-2017 17:27:19 (Ahum, spelfout) ]
pi_175698130
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, eerlijk gezegd vind ik best dat je wel wat mag vechten voor een relatie (zeker als er kinderen zijn). Soms gaan mensen wel heel makkelijk uit elkaar. Alleen heb ik hier het gevoel dat zij er al veel langer uit wilde stappen en nu pas die stap durft te maken.
bepaalde dingen kan je vechten wat je wil maar is zinloos.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175698155
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:23 schreef Joene het volgende:

bepaalde dingen kan je vechten wat je wil maar is zinloos.
Nou ja, misschien wel goed voor je eigen waarde. Dat je het wel hebt geprobeerd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 13 december 2017 @ 17:24:54 #122
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175698173
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:03 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat geloof ik ook wel maar haar manier van omgaan met mij is tot aan vandeweek gewoon hetzelfde gebleven. Ik heb echt niets in de gaten gehad.
Wat heb jij altijd wèl in de gaten?
pi_175698174
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:23 schreef Joene het volgende:

[..]

bepaalde dingen kan je vechten wat je wil maar is zinloos.
Ook hier zit een waarheid in. It takes two to tango en de (ex-)vriendin van TS wil niet meer dansen. In ieder geval niet met hem.
pi_175698193
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, misschien wel goed voor je eigen waarde. Dat je het wel hebt geprobeerd.
Nou ja, ik ga geen energie stoppen in het trekken aan een dood paard.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175698209
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:24 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Wat heb jij altijd wèl in de gaten?
Niet om nu meteen met een dooddoener erin te komen, maar heeft TS een vorm van autisme ofzo? Omdat hij zelf aan heeft gegeven dat hij bepaalde dingen gewoon niet ziet. En van zijn vriendin blijkbaar ook totaal geen signalen heeft ontvangen.
pi_175698236
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:25 schreef Ticootje het volgende:

Nou ja, ik ga geen energie stoppen in het trekken aan een dood paard.
Stukje ervaring denk ik. Die heeft hij nog niet. Dit is zijn allereerste keer hè.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 13 december 2017 @ 17:30:26 #127
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175698329
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:26 schreef PrincessofFrance het volgende:

[..]

Niet om nu meteen met een dooddoener erin te komen, maar heeft TS een vorm van autisme ofzo? Omdat hij zelf aan heeft gegeven dat hij bepaalde dingen gewoon niet ziet. En van zijn vriendin blijkbaar ook totaal geen signalen heeft ontvangen.
Lijkt er wel op, maar ik weet het verder niet.
pi_175698389
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Geheimen niet. Maar als je nooit eens echt praat, misschien kwam het ook gewoon niet aan de orde of ging ze het conflict uit de weg.
In 14 jaar is ze nooit een prater geweest. Vorig jaar werd bij mij een stoornis vastgesteld en NU pas zoekt ze hulp wat betreft omgaan met. Het is overigens geen autisme.
pi_175698416
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:33 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

In 14 jaar is ze nooit een prater geweest. Vorig jaar werd bij mij een stoornis vastgesteld en NU pas zoekt ze hulp wat betreft omgaan met. Het is overigens geen autisme.
Heb je zelf stappen ondernomen om om te leren gaan met je stoornis?
pi_175698432
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:24 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Wat heb jij altijd wèl in de gaten?
Kun je een voorbeeld noemen wat je bedoelt?
pi_175698436
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:34 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Heb je zelf stappen ondernomen om om te leren gaan met je stoornis?
Ja ik liep dit jaar bij het GGZ
pi_175698465
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:34 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Heb je zelf stappen ondernomen om om te leren gaan met je stoornis?
En zoals ik al zei daarom dat ik het moment niet snap. Ik was - samen met haar - net bezig alles op orde te brengen. De stoornis, werk etc etc.
pi_175698468
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:35 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja ik liep dit jaar bij het GGZ
Kon je daar iets mee? Heb je kunnen werken aan herstel?
pi_175698495
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:36 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Kon je daar iets mee? Heb je kunnen werken aan herstel?
Nee niet echt eerlijk gezegd. Er zit geen herstel in, het blijft zoals het is. Wel kan ik iets beter omgaan met moodswings maar zolang ik gewoon wat te doen heb en dergelijke heb ik er zeer weinig last van.
pi_175698530
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:37 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee niet echt eerlijk gezegd. Er zit geen herstel in, het blijft zoals het is. Wel kan ik iets beter omgaan met moodswings maar zolang ik gewoon wat te doen heb en dergelijke heb ik er zeer weinig last van.
Herstel betekent niet genezen. Herstel is leren omgaan met je probleem en manieren vinden om toch een volwaardig leven te leiden. Daarin kan je veel verschillende stappen nemen. Lopen bij de GGZ betekent niet automatisch dat je aan je herstel werkt.
pi_175698533
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:37 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee niet echt eerlijk gezegd. Er zit geen herstel in, het blijft zoals het is. Wel kan ik iets beter omgaan met moodswings maar zolang ik gewoon wat te doen heb en dergelijke heb ik er zeer weinig last van.
je hebt gelukkig tijd zat
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175698564
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:39 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Herstel betekent niet genezen. Herstel is leren omgaan met je probleem en manieren vinden om toch een volwaardig leven te leiden. Daarin kan je veel verschillende stappen nemen. Lopen bij de GGZ betekent niet automatisch dat je aan je herstel werkt.
Om eerlijk te zijn waren we al 3-4 jaar bezig om nu eindelijk eens een stempel te krijgen. Zelfs bij Altrecht geweest en dat soort dingen. Uiteindelijk kwam er een stempel, maar ik heb er de laatste tijd zeer weinig last van gehad, mede doordat het zo goed ging (dacht ik voor mijn gevoel) tussen ons.

Zoals ik zei als ik gewoon wat te doen heb, hobby/werk dan heb ik er amper last van. Wel vind ik nog steeds vreemd dat zij nu ineens zegt; Ja ik moet leren omgaan met jou etc. Waarom kom je daar nu pas mee? Dat wist je vorig jaar toch ook al?
pi_175698572
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Welke?
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:35 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Stop nu eens met die analyses, log uit en wacht af wat jullie gesprek gaat brengen.
Je bent er akelig obsessief mee bezig.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175698584
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:41 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn waren we al 3-4 jaar bezig om nu eindelijk eens een stempel te krijgen. Zelfs bij Altrecht geweest en dat soort dingen. Uiteindelijk kwam er een stempel, maar ik heb er de laatste tijd zeer weinig last van gehad, mede doordat het zo goed ging (dacht ik voor mijn gevoel) tussen ons.

Zoals ik zei als ik gewoon wat te doen heb, hobby/werk dan heb ik er amper last van. Wel vind ik nog steeds vreemd dat zij nu ineens zegt; Ja ik moet leren omgaan met jou etc. Waarom kom je daar nu pas mee? Dat wist je vorig jaar toch ook al?
Daarnaast zegt ze dan weer in de laatste mail; Hetgeen je mankeert dat valt wel mee. WAT IS HET NOU? Het is zo verwarrend voor mij.
pi_175698621
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:41 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn waren we al 3-4 jaar bezig om nu eindelijk eens een stempel te krijgen. Zelfs bij Altrecht geweest en dat soort dingen. Uiteindelijk kwam er een stempel, maar ik heb er de laatste tijd zeer weinig last van gehad, mede doordat het zo goed ging (dacht ik voor mijn gevoel) tussen ons.

Zoals ik zei als ik gewoon wat te doen heb, hobby/werk dan heb ik er amper last van. Wel vind ik nog steeds vreemd dat zij nu ineens zegt; Ja ik moet leren omgaan met jou etc. Waarom kom je daar nu pas mee? Dat wist je vorig jaar toch ook al?
Geen idee waarom je 3-4 jaar bezig bent met een stempel krijgen. Misschien bedoel je dat je 3-4 jaar hebt gezocht naar de juiste hulp?

Je vriendin ontwikkeld zich ook verder. Het kan best zijn dat ze er nu pas aan toe komt.
pi_175698625
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:42 schreef AnoniemH het volgende:

Daarnaast zegt ze dan weer in de laatste mail; Hetgeen je mankeert dat valt wel mee. WAT IS HET NOU? Het is zo verwarrend voor mij.
Dat zal het probleem ook niet zijn. Daarvoor is ze al veel te lang bij je. Staar je nou niet blind op oorzaken of redenen waarom het mis liep. Hoogstwaarschijnlijk weet ze het zelf ook niet goed te verwoorden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175698632
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:42 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Daarnaast zegt ze dan weer in de laatste mail; Hetgeen je mankeert dat valt wel mee. WAT IS HET NOU? Het is zo verwarrend voor mij.
Misschien is er helemaal niets mis met je maar is er iemand anders die ze interessant vindt? Dan is het een heel makkelijk excuus om zo van je af te komen, de fouten bij jou leggen?
pi_175698633
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:44 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Geen idee waarom je 3-4 jaar bezig bent met een stempel krijgen. Misschien bedoel je dat je 3-4 jaar hebt gezocht naar de juiste hulp?

Je vriendin ontwikkeld zich ook verder. Het kan best zijn dat ze er nu pas aan toe komt.
Omdat verschillende instanties er niet aan uit kwamen wat ik nu precies mankeerde. Daarom heeft dat zolang geduurd.
pi_175698659
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:45 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Misschien is er helemaal niets mis met je maar is er iemand anders die ze interessant vindt? Dan is het een heel makkelijk excuus om zo van je af te komen, de fouten bij jou leggen?
Kan maar dan moet ze dat zeggen. Ik heb liever dat ze dat eerlijk zegt dan dat ik haar zoenend zou zien waar ik niks vanaf weet want dan heeft die persoon wel een probleem. Dan liever vooraf die zekerheid.
pi_175698667
TS, vrijwel iedereen heeft een lichte afwijking. Helemaal geen reden om dan maar thuis te blijven zitten. Je hebt overal een zwak excuus voor, denk dat ze daar hoorndol van wordt. Ik word er i.e.g. al na 2 dagen moe van.
pi_175698674
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:45 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Omdat verschillende instanties er niet aan uit kwamen wat ik nu precies mankeerde. Daarom heeft dat zolang geduurd.
Een stempel is alleen zinvol om de juiste hulp te krijgen. Van wat je verteld heb je die nog steeds niet gevonden. Staar je niet blind op een diagnose, maar kijk naar je klachten en wat je daaraan kunt doen.
pi_175698697
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:46 schreef RicardoGallego het volgende:
TS, vrijwel iedereen heeft een lichte afwijking. Helemaal geen reden om dan maar thuis te blijven zitten. Je hebt overal een zwak excuus voor, denk dat ze daar hoorndol van wordt. Ik word er i.e.g. al na 2 dagen moe van.
Ja, dat is wel een puntje waar je wat aan moet doen hoor, Anoniem. Dat voor alles maar een excuus zoeken. Geen geweldige eigenschap. Probeer eens niet te denken in "ja maar". Heel irritant.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175698739
"Ja, maar" staat eigenlijk gelijk aan "nee, want".
pi_175698862
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:11 schreef cyberterrorist het volgende:
Zeg Ts je zegt dat je (helpt) in het huishouden, wat doe je dan zoal? En dan graag een antwoord wat echt gebaseerd is op wat jij doet en niet je vriendin, of wat je vriendin hoopt of verwacht wat je doet.

En misschien wil je dit liever privé hebben maar Kun je uitleggen wat jou stoornis veroorzaakt? Hoe het zich uit? Je hoeft dus niet te vertellen welke stoornis het is.

Ik weet het niet hoor maar is het niet verstandiger om bijvoorbeeld een scooter-rijbewijs te halen ipv auto. Je mag toch ook in zo’n 45km auto rijden met scooterrijbewijs? Is denk ik goedkoper dan autorijbewijs en dan ben je toch minder afhankelijk van je vriendin (of ov)
pi_175698957
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:55 schreef cyberterrorist het volgende:

[..]

Honden uitlaten dagelijks
Kliko buiten zetten
Regelmatig koken (beetje afhankelijk hoe laat ze thuis komt uiteraard, soms eet ze op werk)
Dekbed doen we altijd samen (vinden we wel grappig :D )
Douche ruim ik altijd op als ik uit de douche kom
Soms spuit ik de achtertuin schoon met hogedruk
Swifferen doe ik wel regelmatig ivm hondenharen
pi_175699007
soms gaan relaties gewoon over , so be it.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175699018
quote:
15s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:02 schreef Joene het volgende:
soms gaan relaties gewoon over , so be it.
Je denkt wel erg makkelijk oftewel je bent de liefde van je leven nog nooit tegengekomen.
pi_175699019
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:00 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Honden uitlaten dagelijks
Kliko buiten zetten
Regelmatig koken (beetje afhankelijk hoe laat ze thuis komt uiteraard, soms eet ze op werk)
Dekbed doen we altijd samen (vinden we wel grappig :D )
Douche ruim ik altijd op als ik uit de douche kom
Soms spuit ik de achtertuin schoon met hogedruk
Swifferen doe ik wel regelmatig ivm hondenharen
wil je nu een sticker ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 18:04:29 #154
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175699054
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:03 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Je denkt wel erg makkelijk oftewel je bent de liefde van je leven nog nooit tegengekomen.
Man man man je wordt wel een beetje cringy nu.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 18:04:48 #155
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175699061
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:00 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Honden uitlaten dagelijks
Kliko buiten zetten
Regelmatig koken (beetje afhankelijk hoe laat ze thuis komt uiteraard, soms eet ze op werk)
Dekbed doen we altijd samen (vinden we wel grappig :D )
Douche ruim ik altijd op als ik uit de douche kom
Soms spuit ik de achtertuin schoon met hogedruk
Swifferen doe ik wel regelmatig ivm hondenharen
Niks bijzonders dus.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175699144
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Niks bijzonders dus.
Nee. Alhoewel ik ook geen mannen ken die alles doen ofzo. Denk dat we allemaal wel onze dingetjes hebben die we wel of niet doen.
  woensdag 13 december 2017 @ 18:09:20 #157
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175699169
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:35 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Kun je een voorbeeld noemen wat je bedoelt?
Waarom ontgaan jou dingen in het huishouden die moeten gebeuren bijvoorbeeld, dat schrijf je in de OP. Hoe kan zoiets? En vandaar mijn vraag: wat zie jij uit jezelf dat aandacht nodig heeft (bijvoorbeeld een verdorde plant die overduidelijk water nodig heeft). Kun je dat wel zien?
pi_175699209
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:09 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Waarom ontgaan jou dingen in het huishouden die moeten gebeuren bijvoorbeeld, dat schrijf je in de OP. Hoe kan zoiets? En vandaar mijn vraag: wat zie jij uit jezelf dat aandacht nodig heeft (bijvoorbeeld een verdorde plant die overduidelijk water nodig heeft). Kun je dat wel zien?
Hoe dat kan? Dat weet ik niet. Als ik dat wist had ik je daar een antwoord op kunnen geven. Ik houd helemaal niet van een vies huis ofzo, maar mijn vriendin is erg netjes. Ik heb geen idee waarom ik een kopje in de wasbak zet en nog een en dan pas in de vaatwasser ofzo. Ik kan er echt geen antwoord opgeven.
pi_175699311
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:03 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Je denkt wel erg makkelijk oftewel je bent de liefde van je leven nog nooit tegengekomen.
De liefde van mijn leven , hmm goede zullen we het houden van mijn liefde op dit moment , waarvan ik hoop dat het ten alle tijde blijft. Maar hey jij geloofd vast en zeker ook in monogamie ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175699334
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Man man man je wordt wel een beetje cringy nu.
hij vind me irritant omdat ik niet met hem meepraat dat het wel goed komt.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175699339
Het gaat alleen maar om jou hè TS?
pi_175699354
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waarom ik een kopje in de wasbak zet en nog een en dan pas in de vaatwasser ofzo. Ik kan er echt geen antwoord opgeven.
als ze hier serieus over zeikt is een zeikwijf.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175699362
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:03 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Je denkt wel erg makkelijk oftewel je bent de liefde van je leven nog nooit tegengekomen.
Nou het is degene waar je nu gek op bent, als ze vandaag van de planeet valt heb je met een x aantal jaar zo weer een nieuwe liefde van je leven.
pi_175699371
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Hoe dat kan? Dat weet ik niet. Als ik dat wist had ik je daar een antwoord op kunnen geven. Ik houd helemaal niet van een vies huis ofzo, maar mijn vriendin is erg netjes. Ik heb geen idee waarom ik een kopje in de wasbak zet en nog een en dan pas in de vaatwasser ofzo. Ik kan er echt geen antwoord opgeven.
Luiheid, is makkelijker dat daar neer te zetten dan in de vaatwasser. Als je vriendin het vervolgens altijd wegruimt dan groeit bij haar de frustratie en verandert er niks, ook al zegt ze het 100 keer. Sommige mensen geven gewoon minder om een huishouden, maar ook die kunnen het leren, moet alleen soms wat hardhandiger dan het maar blijven zeggen.
pi_175699374
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Nou het is degene waar je nu gek op bent, als ze vandaag van de planeet valt heb je met een x aantal jaar zo weer een nieuwe liefde van je leven.
dit.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175699380
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Nou het is degene waar je nu gek op bent, als ze vandaag van de planeet valt heb je met een x aantal jaar zo weer een nieuwe liefde van je leven.
Zo heb ik altijd gedacht maar wij hebben samen zoveel meegemaakt al vanaf de eerste dag. Dat ga ik nooit meer vinden zoiets. Zo intens bedoel ik dan.
pi_175699385
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:16 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Luiheid, is makkelijker dat daar neer te zetten dan in de vaatwasser. Als je vriendin het vervolgens altijd wegruimt dan groeit bij haar de frustratie en verandert er niks, ook al zegt ze het 100 keer. Sommige mensen geven gewoon minder om een huishouden, maar ook die kunnen het leren, moet alleen soms wat hardhandiger dan het maar blijven zeggen.
hij ruimt het daarna zelf in de wasser zegt hij.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175699403
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:16 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Luiheid, is makkelijker dat daar neer te zetten dan in de vaatwasser. Als je vriendin het vervolgens altijd wegruimt dan groeit bij haar de frustratie en verandert er niks, ook al zegt ze het 100 keer. Sommige mensen geven gewoon minder om een huishouden, maar ook die kunnen het leren, moet alleen soms wat hardhandiger dan het maar blijven zeggen.
Het is geen luiheid want ik doe het wel. Dan denk ik; Oja nu je het zegt. Ik vergeet dat gewoon ofzo geen idee. En ik had zelfs al aan haar gevraagd; Geef mij dan op mn falie of app een x als je wil dat ik iets doe wat toevallig nog gedaan moet worden wat je bent vergeten of wat dan ook.
pi_175699407
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:17 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zo heb ik altijd gedacht maar wij hebben samen zoveel meegemaakt al vanaf de eerste dag. Dat ga ik nooit meer vinden zoiets. Zo intens bedoel ik dan.
not true mate ! je bent pas op ongeveer 1/3 van je leven je zult nog vele zware / heftige / mooie tijden meemaken.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175699417
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:17 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zo heb ik altijd gedacht maar wij hebben samen zoveel meegemaakt al vanaf de eerste dag. Dat ga ik nooit meer vinden zoiets. Zo intens bedoel ik dan.
Geloof mij, toen mijn man waarmee ik door half Europa heb gereisd overleed dacht ik, dit gaat nooit meer goed komen, heb inmiddels alweer 5 jaar een hele fijne relatie met een andere man waar ik ook stapelgek op ben. Dus sorry liefde van je leven is een prachtige uitspraak maar er zijn meer dekseltjes die op je potje kunnen.
pi_175699425
quote:
15s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:18 schreef Joene het volgende:

[..]

not true mate ! je bent pas op ongeveer 1/3 van je leven je zult nog vele zware / heftige / mooie tijden meemaken.
Dat weet ik maar wij hebben samen zoveel meegemaakt dat is echt bizar. Zelfmoord van een vriend van mij, goede vrienden van haar, nu weer 1 die op sterven ligt. Daarnaast nog familie verloren veel te vroeg en een scheiding en haar ongeval etc etc.
pi_175699431
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Geloof mij, toen mijn man waarmee ik door half Europa heb gereisd overleed dacht ik, dit gaat nooit meer goed komen, heb inmiddels alweer 5 jaar een hele fijne relatie met een andere man waar ik ook stapelgek op ben. Dus sorry liefde van je leven is een prachtige uitspraak maar er zijn meer dekseltjes die op je potje kunnen.
gelukkig maar :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175699433
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Geloof mij, toen mijn man waarmee ik door half Europa heb gereisd overleed dacht ik, dit gaat nooit meer goed komen, heb inmiddels alweer 5 jaar een hele fijne relatie met een andere man waar ik ook stapelgek op ben. Dus sorry liefde van je leven is een prachtige uitspraak maar er zijn meer dekseltjes die op je potje kunnen.
Respect dat je dat kunt opbrengen. Ik zou dat niet kunnen door mijn stoornis. Ik zou tijdens het vasthouden al continu aan die ander denken.
pi_175699451
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:19 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat weet ik maar wij hebben samen zoveel meegemaakt dat is echt bizar. Zelfmoord van een vriend van mij, goede vrienden van haar, nu weer 1 die op sterven ligt. Daarnaast nog familie verloren veel te vroeg en een scheiding en haar ongeval etc etc.
joh mijn beste vriend zoop zich klem en reed zich dood omdat die trek had in shoarma nadat we hem thuis brachten . Wat wil je nou met die verhalen ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175699455
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:19 schreef Joene het volgende:

[..]

gelukkig maar :)
Ja toch, tour nu met hem in het rond.
pi_175699464
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:18 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Het is geen luiheid want ik doe het wel. Dan denk ik; Oja nu je het zegt. Ik vergeet dat gewoon ofzo geen idee. En ik had zelfs al aan haar gevraagd; Geef mij dan op mn falie of app een x als je wil dat ik iets doe wat toevallig nog gedaan moet worden wat je bent vergeten of wat dan ook.
Als ik jouw posts lees dan is elk punt waarvan ze heeft aangegeven er moeite mee te hebben eigenlijk onzin. En dan neem je haar ook nog kwalijk dat ze eerder niks gezegd zou hebben. En dan duurt het nu ook nog te lang voor je en wil je weten waar je aan toe bent. Dat gaat niet goed TS.
pi_175699465
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:20 schreef Joene het volgende:

[..]

joh mijn beste vriend zoop zich klem en reed zich dood omdat die trek had in shoarma nadat we hem thuis brachten . Wat wil je nou met die verhalen ?
Dat wij er daar teveel van hebben gehad in een hele korte tijd? Iedereen verliest mensen, maar bij ons is het de laatste 6 jaar een aaneenschakeling geweest van ellende.
pi_175699473
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:00 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Honden uitlaten dagelijks
Kliko buiten zetten
Regelmatig koken (beetje afhankelijk hoe laat ze thuis komt uiteraard, soms eet ze op werk)
Dekbed doen we altijd samen (vinden we wel grappig :D )
Douche ruim ik altijd op als ik uit de douche kom
Soms spuit ik de achtertuin schoon met hogedruk
Swifferen doe ik wel regelmatig ivm hondenharen
Ben je eigenlijk meer gaan doen in het huishouden nadat je in de ww kwam?

Maar dingen zoals stofzuigen, dweilen, was (en strijken) wc en douche echt flink schoonmaken, boodschappen halen, ramen lappen die doet je vriendin of een schoonmaakster, of niemand dat kan natuurlijk ook???? :)
pi_175699476
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Ja toch, tour nu met hem in het rond.
precies en heb je het ook leuk. En denk je heus nog wel is aan de overleden echtgenoot. Mooi dat je geniet van het leven!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175699486
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:19 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Respect dat je dat kunt opbrengen. Ik zou dat niet kunnen door mijn stoornis. Ik zou tijdens het vasthouden al continu aan die ander denken.
Kijk, en daar gaat het mis.
pi_175699488
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:21 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat wij er daar teveel van hebben gehad in een hele korte tijd? Iedereen verliest mensen, maar bij ons is het de laatste 6 jaar een aaneenschakeling geweest van ellende.
zeik niet man , het hele leven is 1 sneltrein met ellende .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175699489
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:19 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Respect dat je dat kunt opbrengen. Ik zou dat niet kunnen door mijn stoornis. Ik zou tijdens het vasthouden al continu aan die ander denken.
Heeft niet per se iets met je stoornis te maken. Je hebt gewoon nog nooit eerder liefdesverdriet ervaren.

Misschien heb je wat meer tijd nodig, omdat je toch een groot deel van je leven samen bent geweest, maar ooit zal je het weer kunnen.
pi_175699494
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:21 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Als ik jouw posts lees dan is elk punt waarvan ze heeft aangegeven er moeite mee te hebben eigenlijk onzin. En dan neem je haar ook nog kwalijk dat ze eerder niks gezegd zou hebben. En dan duurt het nu ook nog te lang voor je en wil je weten waar je aan toe bent. Dat gaat niet goed TS.
Moeite is zeker zo, maar als ik dan zeg; Wat dacht je van hulp? Dus ik bedoel omgaan met dan krijg ik geen reactie. Nu zoekt ze hulp, nu het zowat te laat is. Snap je wat ik bedoel?

Als ik ergens slecht mee kan omgaan dan ga ik toch rondneuzen hoe ik dat wel kan?
pi_175699498
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:19 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Respect dat je dat kunt opbrengen. Ik zou dat niet kunnen door mijn stoornis. Ik zou tijdens het vasthouden al continu aan die ander denken.
Je schuift alles op je stoornis. Welke diagnose is er gesteld?
pi_175699505
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:19 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Respect dat je dat kunt opbrengen. Ik zou dat niet kunnen door mijn stoornis. Ik zou tijdens het vasthouden al continu aan die ander denken.
Dat heeft niets met stoornis te maken, het is een instinct van een mens om als de geschikte partner er niet meer is een nieuwe te zoeken, om zich voort te planten, om zekerheid te hebben enz enz enz. Stoornissen staan daar helemaal buiten alleen met locked in syndroom heb je wel een serieus probleem.
pi_175699512
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:21 schreef cyberterrorist het volgende:

[..]

Ben je eigenlijk meer gaan doen in het huishouden nadat je in de ww kwam?

Maar dingen zoals stofzuigen, dweilen, was (en strijken) wc en douche echt flink schoonmaken, boodschappen halen, ramen lappen die doet je vriendin of een schoonmaakster, of niemand dat kan natuurlijk ook???? :)
Nee. Boodschappen halen wel want dat is 200 meter van ons huis. Stofzuigen/dweilen doe ik zelden tot nooit. Wel hang ik de was weleens op ofzo, zeker wel. Ik denk ook dat ze het probleem huishouden groter maakt als dat het is.
pi_175699520
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:21 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat wij er daar teveel van hebben gehad in een hele korte tijd? Iedereen verliest mensen, maar bij ons is het de laatste 6 jaar een aaneenschakeling geweest van ellende.
ik noem even op 2012 tot 2017
scheiding / kind gekregen / vader overleden / tante overleden / oma overleden / 2 verhuizingen . meer nodig ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175699525
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:22 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Moeite is zeker zo, maar als ik dan zeg; Wat dacht je van hulp? Dus ik bedoel omgaan met dan krijg ik geen reactie. Nu zoekt ze hulp, nu het zowat te laat is. Snap je wat ik bedoel?

Als ik ergens slecht mee kan omgaan dan ga ik toch rondneuzen hoe ik dat wel kan?
Dan ga eens op zoek hoe je zelf kunt leren omgaan met je stoornis in plaats van dat bij anderen neer te leggen.
pi_175699526
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:22 schreef Chai het volgende:

[..]

Heeft niet per se iets met je stoornis te maken. Je hebt gewoon nog nooit eerder liefdesverdriet ervaren.

Misschien heb je wat meer tijd nodig, omdat je toch een groot deel van je leven samen bent geweest, maar ooit zal je het weer kunnen.
Natuurlijk heb ik wel liefdesverdriet gehad. Voor mijn vriendin ben ik ook een tijd met een ander meisje geweest. 1-2 jaar ongeveer. Maar dit voelt heel anders.
pi_175699537
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:22 schreef RicardoGallego het volgende:

[..]

Je schuift alles op je stoornis. Welke diagnose is er gesteld?
Laat ik het zo zeggen dat ik emoties niet in bedwang kan houden. Je ziet mij zelden tot nooit op uitvaarten etc. Toen mijn cavia stierf had ik daar 2 maanden last van. Klinkt bizar maja.
pi_175699542
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:19 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Respect dat je dat kunt opbrengen. Ik zou dat niet kunnen door mijn stoornis. Ik zou tijdens het vasthouden al continu aan die ander denken.
Dat weet je nu al zeker? Je zit echt vol vooronderstellingen.

(En intussen heb je nog steeds niet gereageerd op mijn vraag waarom je je al zoveel topics vastbijt in het zoeken naar en theoretiseren wat je vriendin doet, deed en denkt. Log uit. En ga wat anders doen. Solliciteren, spelletje, tv kijken... iets!)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175699547
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:23 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Natuurlijk heb ik wel liefdesverdriet gehad. Voor mijn vriendin ben ik ook een tijd met een ander meisje geweest. 1-2 jaar ongeveer. Maar dit voelt heel anders.
ja duh toen was je 16.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175699552
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:23 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee. Boodschappen halen wel want dat is 200 meter van ons huis. Stofzuigen/dweilen doe ik zelden tot nooit. Wel hang ik de was weleens op ofzo, zeker wel. Ik denk ook dat ze het probleem huishouden groter maakt als dat het is.
Wel eens ofzo....klinkt reuze behulpzaam van iemand die 24/7 thuis is
pi_175699564
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat weet je nu al zeker? Je zit echt vol vooronderstellingen.

(En intussen heb je nog steeds niet gereageerd op mijn vraag waarom je je al zoveel topics vastbijt in het zoeken naar en theoretiseren wat je vriendin doet, deed en denkt. Log uit. En ga wat anders doen. Solliciteren, spelletje, tv kijken... iets!)
Dat weet ik zeker ja omdat ik heel slecht dingen een plaats kan geven. Ik zou echt met mijn hoofd bij mijn andere partner zijn 24/7.
pi_175699573
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:18 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Het is geen luiheid want ik doe het wel. Dan denk ik; Oja nu je het zegt. Ik vergeet dat gewoon ofzo geen idee. En ik had zelfs al aan haar gevraagd; Geef mij dan op mn falie of app een x als je wil dat ik iets doe wat toevallig nog gedaan moet worden wat je bent vergeten of wat dan ook.
Maar nu verwacht je weer iets van haar. Zij moet maar achter je kont aanlopen om je elke keer te zeggen dat je iets moet opruimen. Waar is je eigen verantwoordelijkheid? Ze geeft meerdere keren aan dat ze ergens niet tevreden over is, dan moet er toch elke keer als je dat kopje in de wasbak zet een lampje gaan branden van 'oh, doe ik het weer', zodat je het alsnog in de vaatwasser zet? Ik snap wel waarom ze er geen zin meer in heeft als dit niet veranderd en jij de verantwoordelijkheid voor jouw gedrag bij haar legt (app me maar dat er iets moet gebeuren).
pi_175699579
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wel eens ofzo....klinkt reuze behulpzaam van iemand die 24/7 thuis is
Ja je hoeft toch niet elke dag boodschappen te halen of wel soms? :D Wanneer dat nodig is gebeurd dat.
pi_175699584
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:23 schreef Joene het volgende:

[..]

ik noem even op 2012 tot 2017
scheiding / kind gekregen / vader overleden / tante overleden / oma overleden / 2 verhuizingen . meer nodig ?
Begon ermee dat jij vreemdging, toch?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175699589
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:26 schreef Polenbatser het volgende:

[..]

Maar nu verwacht je weer iets van haar. Zij moet maar achter je kont aanlopen om je elke keer te zeggen dat je iets moet opruimen. Waar is je eigen verantwoordelijkheid? Ze geeft meerdere keren aan dat ze ergens niet tevreden over is, dan moet er toch elke keer als je dat kopje in de wasbak zet een lampje gaan branden van 'oh, doe ik het weer', zodat je het alsnog in de vaatwasser zet? Ik snap wel waarom ze er geen zin meer in heeft als dit niet veranderd en jij de verantwoordelijkheid voor jouw gedrag bij haar legt (app me maar dat er iets moet gebeuren).
Eens maar dat deed ik dus de laatste tijd WEL. Daarom nogmaals dat ik het moment niet begrijp.
pi_175699598
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:25 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat weet ik zeker ja omdat ik heel slecht dingen een plaats kan geven. Ik zou echt met mijn hoofd bij mijn andere partner zijn 24/7.
neehoor want diegene wil jou of is er niet meer , na een tijdje ben je uitgejankt
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175699606
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:25 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat weet ik zeker ja omdat ik heel slecht dingen een plaats kan geven. Ik zou echt met mijn hoofd bij mijn andere partner zijn 24/7.
En je leest selectief? Wéér negeer je die andere vraag!
Vind je het lastig te antwoorden, wil je niet antwoorden? Kan. Maar communiceer dat dan even.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175699609
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:27 schreef Joene het volgende:

[..]

neehoor want diegene wil jou of is er niet meer , na een tijdje ben je uitgejankt
Als je wist wat ik had had je anders gepraat laat ik het daarop houden.
pi_175699612
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:24 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen dat ik emoties niet in bedwang kan houden. Je ziet mij zelden tot nooit op uitvaarten etc. Toen mijn cavia stierf had ik daar 2 maanden last van. Klinkt bizar maja.
Dat kan je misschien wel leren. Vers-training, Schematherapie, dialectische gedragstherapie. Cursus Herstellen Doe Je Zelf kan ook helpen. Lotgenotencontact.
pi_175699616
Als ik je partner was schoof ik je helemaal aan de kant, mijn god wat ben je vermoeiend, ik zou dan ook zeggen, komt gewoon door jou stoornis dat het klaar is, gezien jij die stoornis ook constant gebruikt, dan kan ik dat ook wel gebruiken als excuusje.
pi_175699621
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:27 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

En je leest selectief? Wéér negeer je die andere vraag!
Vind je het lastig te antwoorden, wil je niet antwoorden? Kan. Maar communiceer dat dan even.
Ik zie geen andere vraag?
pi_175699624
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:26 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja je hoeft toch niet elke dag boodschappen te halen of wel soms? :D Wanneer dat nodig is gebeurd dat.
Je hangt de was wel eens op?
Ik gok dat er toch minstens 2 wassen per week gedaan worden + ophangen, opvouwen en opruimen
En tuurlijk is dit het punt niet maar het klinkt alsof er heel veel kleine dingen zijn die op een gegeven moment de emmer bij je vriendin heeft doen overlopen.
pi_175699632
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Begon ermee dat jij vreemdging, toch?
dat is wat men hier op fok! graag geloofd ja. in die periode ben ik dus ook weggegaan van fok! omdat ik weinig behoefte voel om me te verdedigen wat zinloos leek :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175699637
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:27 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Als je wist wat ik had had je anders gepraat laat ik het daarop houden.
wat als stoornis ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175699647
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je hangt de was wel eens op?
Ik gok dat er toch minstens 2 wassen per week gedaan worden + ophangen, opvouwen en opruimen
En tuurlijk is dit het punt niet maar het klinkt alsof er heel veel kleine dingen zijn die op een gegeven moment de emmer bij je vriendin heeft doen overlopen.
Dat laatste is zeker zo, maar het huishouden deed ik wel veel. Oke de was niet heel vaak ofzo. Vaak hing ik de was op en zij deed de was, beetje compromis. Maja dan denk ik soms; Wat wil je nou? De perfecte vent? Ik zie ook veel dingen andersom die niet best zijn, hoor je mij daarover? Nee want er zijn ook heel veel dingen die ze wel doet etc. Nu wil ik niet zeggen dat het allemaal goed is wat ik doe maja.
pi_175699679
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:23 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee. Boodschappen halen wel want dat is 200 meter van ons huis. Stofzuigen/dweilen doe ik zelden tot nooit. Wel hang ik de was weleens op ofzo, zeker wel. Ik denk ook dat ze het probleem huishouden groter maakt als dat het is.
Je zit in de ww en je partner werkt. Dan moet jij grotendeels voor het huishouden zorgen en echt dit is belachelijk weinig.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_175699705
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:28 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik zie geen andere vraag?
Je stoornis heeft blijkbaar te maken met informatieverwerking.

Ik quote het nog even
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat weet je nu al zeker? Je zit echt vol vooronderstellingen.

(En intussen heb je nog steeds niet gereageerd op mijn vraag waarom je je al zoveel topics vastbijt in het zoeken naar en theoretiseren wat je vriendin doet, deed en denkt. Log uit. En ga wat anders doen. Solliciteren, spelletje, tv kijken... iets!)
De vraag in andere woorden: waarom blijf je je al zoveel topics vastbijten in wat je vriendin doet, deed en denkt. En leg je verschillende ideeen voor aan een stel onbekenden? Je komt akelig obsessief over.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175699713
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:29 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat laatste is zeker zo, maar het huishouden deed ik wel veel. Oke de was niet heel vaak ofzo. Vaak hing ik de was op en zij deed de was, beetje compromis. Maja dan denk ik soms; Wat wil je nou? De perfecte vent? Ik zie ook veel dingen andersom die niet best zijn, hoor je mij daarover? Nee want er zijn ook heel veel dingen die ze wel doet etc. Nu wil ik niet zeggen dat het allemaal goed is wat ik doe maja.
In het huishouden deed je wel veel? In de vorige topics zei je nog van niet.

En dat jij een heel stuk meer doet lijkt me niet meer dan normaal als zij werkt om jullie te onderhouden.

We horen je trouwens al topics lang over hoe zij alles fout doet, dus hoop dat je in het echt dat inderdaad niet op die manier brengt.
pi_175699755
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Je zit in de ww en je partner werkt. Dan moet jij grotendeels voor het huishouden zorgen en echt dit is belachelijk weinig.
Sommige dingen die ik wel wil doen of deed dan kreeg ik vaak te horen; Ja laat mij dat maar even doen (perfectionistisch). Dan denk ik; Laat haar dat maar doen, zij kan dat beter. Ik ben beter in andere dingen, begrijp je? Maar dan hoor ik achteraf weer; Ja nee dat kun je zelf doen. WISPELTURIGHEID echt.
pi_175699766
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je stoornis heeft blijkbaar te maken met informatieverwerking.

Ik quote het nog even

[..]

De vraag in andere woorden: waarom blijf je je al zoveel topics vastbijten in wat je vriendin doet, deed en denkt. En leg je verschillende ideeen voor aan een stel onbekenden? Je komt akelig obsessief over.
Ik ben hier anoniem? Ik probeer haar te begrijpen en tot andere inzichten te komen.
pi_175699770
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:34 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Sommige dingen die ik wel wil doen of deed dan kreeg ik vaak te horen; Ja laat mij dat maar even doen (perfectionistisch). Dan denk ik; Laat haar dat maar doen, zij kan dat beter. Ik ben beter in andere dingen, begrijp je? Maar dan hoor ik achteraf weer; Ja nee dat kun je zelf doen. WISPELTURIGHEID echt.
Wat een vervelende vrouw zeg
pi_175699793
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:34 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat een vervelende vrouw zeg
Nee niet maar ze is erg wispelturig en dat frustreert mij enorm. Dan is het A, dan B, dan weer A. WAT WIL JE? Wees duidelijk.
pi_175699825
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:34 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik ben hier anoniem? Ik probeer haar te begrijpen en tot andere inzichten te komen.
Je komt niet over als iemand die de ander probeert te begrijpen.
pi_175699828
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:34 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik ben hier anoniem? Ik probeer haar te begrijpen en tot andere inzichten te komen.
En zijn je inzichten veranderd na zes topics?

Zo nee, wat voor input verwacht je nog van een stel onbekenden over jullie relatie voordat je überhaupt persoonlijk met je vriendin gesproken hebt?

En wat levert het jou op om uur na uur na uur zo intensief ermee bezig te zijn?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 18:36:56 #218
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175699838
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:23 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee. Boodschappen halen wel want dat is 200 meter van ons huis. Stofzuigen/dweilen doe ik zelden tot nooit. Wel hang ik de was weleens op ofzo, zeker wel. Ik denk ook dat ze het probleem huishouden groter maakt als dat het is.
Ik denk dat het niet uit maakt wat jij denkt want zij doet toch wat ze wil en wat ze gaat doen is weg gaan bij je.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175699844
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:36 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Je komt niet over als iemand die de ander probeert te begrijpen.
Jawel want ik begrijp haar deels ook wel (dat heb ik ook meermaals aangegeven) maar doordat ze zelf redelijk onduidelijk is weet ik het ook niet he.
pi_175699866
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:37 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Jawel want ik begrijp haar deels ook wel (dat heb ik ook meermaals aangegeven) maar doordat ze zelf redelijk onduidelijk is weet ik het ook niet he.
Toch kom je zo niet over.
pi_175699870
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet uit maakt wat jij denkt want zij doet toch wat ze wil en wat ze gaat doen is weg gaan bij je.
Ja dat jij zo makkelijk over relaties denkt moet jij weten. Ik verlaat niet iemand vanwege wat dingen die mij storen, dat ga ik oplossen met die persoon, anders zul je veel relaties verslijten gok ik zo.
pi_175699880
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:38 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Toch kom je zo niet over.
Dan moet je goed lezen, want ik geef toch echt meerdere malen aan dat ik een aantal dingen weldegelijk begrijp. Maar dan moet ze mij wel de kans geven het op te lossen en duidelijk te zijn in wat ze wil. Niet vandaag A, morgen B en dan weer A. Dat werkt erg verwarrend.
pi_175699903
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:38 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja dat jij zo makkelijk over relaties denkt moet jij weten. Ik verlaat niet iemand vanwege wat dingen die mij storen, dat ga ik oplossen met die persoon, anders zul je veel relaties verslijten gok ik zo.
*kuch*

Heeft je vriendin hier ook nog een zegje in?
Mag zij ervoor kiezen de stekker eruit te trekken of moeten jullie eerst jouw protocol doorlopen wat volgens jou alles gaat oplossen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175699916
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:38 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja dat jij zo makkelijk over relaties denkt moet jij weten. Ik verlaat niet iemand vanwege wat dingen die mij storen, dat ga ik oplossen met die persoon, anders zul je veel relaties verslijten gok ik zo.
Hij bedoelt dat jij momenteel verlaten wordt en dat er niets meer aan te doen is.
pi_175699917
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:39 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dan moet je goed lezen, want ik geef toch echt meerdere malen aan dat ik een aantal dingen weldegelijk begrijp. Maar dan moet ze mij wel de kans geven het op te lossen en duidelijk te zijn in wat ze wil. Niet vandaag A, morgen B en dan weer A. Dat werkt erg verwarrend.
Ja, dit topic zit al aan deel 6 omdat anderen niet goed lezen.
pi_175699923
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

*kuch*

Heeft je vriendin hier ook nog een zegje in?
Mag zij ervoor kiezen de stekker eruit te trekken of moeten jullie eerst jouw protocol doorlopen wat volgens jou alles gaat oplossen?
Dat mag ze zeker maar begrijp je dat het voor mij verwarrend is allemaal omdat ze niet duidelijk is?
pi_175699928
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:00 schreef AnoniemH het volgende:

Honden uitlaten dagelijks
Kliko buiten zetten
Regelmatig koken (beetje afhankelijk hoe laat ze thuis komt uiteraard, soms eet ze op werk)
Dekbed doen we altijd samen (vinden we wel grappig :D )
Douche ruim ik altijd op als ik uit de douche kom
Soms spuit ik de achtertuin schoon met hogedruk
Swifferen doe ik wel regelmatig ivm hondenharen
Dit zou ik trouwens van een fulltime werkende partner verwachten. Serieus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175699947
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit zou ik trouwens van een fulltime werkende partner verwachten. Serieus.
Wat bedoel je?
pi_175699959
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:40 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat mag ze zeker maar begrijp je dat het voor mij verwarrend is allemaal omdat ze niet duidelijk is?
Krijg je niet ergens de indruk dat het voor haar ook verwarrend is en dat ze tijd nodig heeft om dingen duidelijk te krijgen?
pi_175699968
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:38 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja dat jij zo makkelijk over relaties denkt moet jij weten. Ik verlaat niet iemand vanwege wat dingen die mij storen, dat ga ik oplossen met die persoon, anders zul je veel relaties verslijten gok ik zo.
jij bent niet aan zet
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175699973
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:41 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Krijg je niet ergens de indruk dat het voor haar ook verwarrend is en dat ze tijd nodig heeft om dingen duidelijk te krijgen?
Daarom laat ik haar toch ook gewoon?
pi_175699981
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:41 schreef Joene het volgende:

[..]

jij bent niet aan zet
Nee dat klopt dan zal zij veel relaties verslijten ook prima.
pi_175699983
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

*kuch*

Heeft je vriendin hier ook nog een zegje in?
Mag zij ervoor kiezen de stekker eruit te trekken of moeten jullie eerst jouw protocol doorlopen wat volgens jou alles gaat oplossen?
nee zij moet praten !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175699984
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:40 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat mag ze zeker maar begrijp je dat het voor mij verwarrend is allemaal omdat ze niet duidelijk is?
Je leest eroverheen of wil het niet lezen: deze topicreeks gaat je niet helpen duidelijkheid te krijgen.

Mogelijk kan je vriendin je die wel wat geven, maar houd er rekening mee dat er dingen zullen zijn die jij nooit gaat begrijpen. Omdat jullie er beiden anders instaan. En dat heb je dan te accepteren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175700010
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:42 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee dat klopt dan zal zij veel relaties verslijten ook prima.
daar wil jij dr voor behoeden ouwe weldoener
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175700015
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:41 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Daarom laat ik haar toch ook gewoon?
Nou niet echt. Want morgen ga je tegen haar zeggen dat je langs MOET komen omdat je een blouse nodig hebt en dat je dan ook met haar in gesprek wil. Al zes delen lang ga je ervan uit dat je vrijdag duidelijkheid krijgt.
pi_175700019
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:42 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je leest eroverheen of wil het niet lezen: deze topicreeks gaat je niet helpen duidelijkheid te krijgen.

Mogelijk kan je vriendin je die wel wat geven, maar houd er rekening mee dat er dingen zullen zijn die jij nooit gaat begrijpen. Omdat jullie er beiden anders instaan. En dat heb je dan te accepteren.
Als ze het zou uitleggen wat ze daadwerkelijk bedoelt begrijp ik het heus wel, maar dan moet ze wel communiceren inderdaad.
pi_175700030
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:34 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Sommige dingen die ik wel wil doen of deed dan kreeg ik vaak te horen; Ja laat mij dat maar even doen (perfectionistisch). Dan denk ik; Laat haar dat maar doen, zij kan dat beter. Ik ben beter in andere dingen, begrijp je? Maar dan hoor ik achteraf weer; Ja nee dat kun je zelf doen. WISPELTURIGHEID echt.
Je kunt ook proactief je niveau verbeteren. Of proactief je vriendin vertellen dat ze dr snavel moet houden en dat je er dan vanzelf beter in wordt.

Net als je dat proactief naar een fucking winkelcentrum kunt rijden om een overhemd te kopen wanneer je eindelijk een sollicitatiegesprek hebt.

Maar nee, minste tegenwerking en je ziet er reden in om het maar te laten. Begrijp je hoe vermoeiend dat kan zijn in je omgeving?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175700032
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:43 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Als ze het zou uitleggen wat ze daadwerkelijk bedoelt begrijp ik het heus wel, maar dan moet ze wel communiceren inderdaad.
ZE MOET NIKS! |:(
pi_175700041
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:43 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nou niet echt. Want morgen ga je tegen haar zeggen dat je langs MOET komen omdat je een blouse nodig hebt en dat je dan ook met haar in gesprek wil. Al zes delen lang ga je ervan uit dat je vrijdag duidelijkheid krijgt.
Dan heb je dat verkeerd begrepen ;) Ik ga haar zeggen dat ik dat gesprek voor vrijdag heb staan en wat zij ervan vind. Dan hoor ik vanzelf wel hoe of wat. Ik laat dat helemaal aan haar.
pi_175700083
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:44 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

ZE MOET NIKS! |:(
Nu misschien niet nee vanwege de situatie maar in een relatie moet je er voor elkaar zijn. Dat snap je toch zelf ook wel of laat jij je partner ook maar gewoon de tering krijgen als ze ergens mee zit? Dat werkt toch niet?
pi_175700100
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:43 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nou niet echt. Want morgen ga je tegen haar zeggen dat je langs MOET komen omdat je een blouse nodig hebt en dat je dan ook met haar in gesprek wil. Al zes delen lang ga je ervan uit dat je vrijdag duidelijkheid krijgt.
krijgt die ook : bedankt voor de leuke tijd , kusjes!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175700102
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:44 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dan heb je dat verkeerd begrepen ;) Ik ga haar zeggen dat ik dat gesprek voor vrijdag heb staan en wat zij ervan vind. Dan hoor ik vanzelf wel hoe of wat. Ik laat dat helemaal aan haar.
Jah, alleen moet je vrijdag wel weten waar je woont, anders heeft solliciteren voor jou geen zin. Daarnaast moet je je blouse hebben, want je kunt geen andere kopen of lenen. En dat zijn dingen die je gaat inzetten als ze zegt dat ze je nog niet wil zien.
pi_175700104
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:44 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

ZE MOET NIKS! |:(
Ademen, eten, schijten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175700108
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je kunt ook proactief je niveau verbeteren. Of proactief je vriendin vertellen dat ze dr snavel moet houden en dat je er dan vanzelf beter in wordt.

Net als je dat proactief naar een fucking winkelcentrum kunt rijden om een overhemd te kopen wanneer je eindelijk een sollicitatiegesprek hebt.

Maar nee, minste tegenwerking en je ziet er reden in om het maar te laten. Begrijp je hoe vermoeiend dat kan zijn in je omgeving?
Dat heb ik haar ook gezegd. Ik ben niet op mijn mondje gevallen, maar we kwamen wel SAMEN tot de conclusie dat we te lang de boel de boel hebben gelaten. Ze is naar eigen zeggen te lang ervanuit gegaan dat alles maar gewoon is en dergelijke.
pi_175700110
Je komt over alsof je dingen die 1 keer gezegd zijn voor algemeen geldend aanneemt. Je vriendin zegt een keer 'laat mij dat maar even doen' en vervolgens neem jij aan dat ze dat altijd liever zelf doet. Zij geeft in de zomer aan dat alles nog goed zit, dus dan is het in jouw hoofd niet mogelijk dat het nu niet meer goed zit. Je lijkt erg moeite te hebben met dingen die veranderen, misschien ligt dat aan je stoornis? Je ontwijkt overigens steeds de vraag welke stoornis je hebt en dat is je goed recht natuurlijk, maar ik denk dat je op het punt zit waar mensen meer begrip voor je situatie zouden kunnen opbrengen als ze zouden weten wat er speelt.
pi_175700115
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:41 schreef AnoniemH het volgende:

Wat bedoel je?
Dat het serieus het topje van de ijsberg is van wat het huishouden allemaal inhoudt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175700127
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:40 schreef AnoniemH het volgende:

Dat mag ze zeker maar begrijp je dat het voor mij verwarrend is allemaal omdat ze niet duidelijk is?
Kijk nu komen we ergens. Je verloofde is de oorzaak van jouw stoornis. Haar schuld, zou ik vrijdag wel even aankaarten.
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 18:46:48 #249
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175700128
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:38 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja dat jij zo makkelijk over relaties denkt moet jij weten. Ik verlaat niet iemand vanwege wat dingen die mij storen, dat ga ik oplossen met die persoon, anders zul je veel relaties verslijten gok ik zo.
Jij verlaat dan ook niet. Jij wordt verlaten. Je snapt nog steeds niet dat jij niks te willen hebt hier in want als zr gaat doet ze dat toch, ongeacht jouw mening daar over.

Maak je over mijn relatie nou maar niet druk, die is stabieler dan die van jou.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175700135
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:45 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nu misschien niet nee vanwege de situatie maar in een relatie moet je er voor elkaar zijn. Dat snap je toch zelf ook wel of laat jij je partner ook maar gewoon de tering krijgen als ze ergens mee zit? Dat werkt toch niet?
Nou, ik heb borderline en chronische depressie maar door goed te communiceren en elkaar in waarde te laten heb ik een prima relatie waarin ik mijn probleem niet alleen bij haar neerleg.
pi_175700142
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat het serieus het topje van de ijsberg is van wat het huishouden allemaal inhoudt.
Wij hebben qua huishouden niet heel veel dingen eigenlijk. We doen 1 x per jaar de ramen wassen en dergelijke (de grote dingen zeg maar). We zijn maar met 2 en niet vaak thuis.
pi_175700146
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:46 schreef RicardoGallego het volgende:

Kijk nu komen we ergens. Je verloofde is de oorzaak van jouw stoornis. Haar schuld, zou ik vrijdag wel even aankaarten.
Dat zegt hij toch helemaal niet. Niet in het absurde trekken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175700169
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:46 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Nou, ik heb borderline en chronische depressie maar door goed te communiceren en elkaar in waarde te laten heb ik een prima relatie waarin ik mijn probleem niet alleen bij haar neerleg.
Ik heb een soortgelijk iets laat ik het daarop houden maar toen dat bekend werd wat ging je partner doen? Die van mij deed dus niks. Niet praten, geen hulp zoeken omgaan met. Maar NU wel klagen snap je dat dat frustreert?
pi_175700171
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:47 schreef AnoniemH het volgende:

Wij hebben qua huishouden niet heel veel dingen eigenlijk. We doen 1 x per jaar de ramen wassen en dergelijke (de grote dingen zeg maar). We zijn maar met 2 en niet vaak thuis.
Je hebt honden...dat maakt al snel dat je best wat in het huishouden moet doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175700175
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:43 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Als ze het zou uitleggen wat ze daadwerkelijk bedoelt begrijp ik het heus wel, maar dan moet ze wel communiceren inderdaad.
Je aanname klopt niet.
Zoals ik je meer zaken verkeerd zie oppakken hier.

Dit forum is echt niet de geschikte plek voor je om te blijven hangen. Alles is gezegd, en jij filtert eruit wat in je straatje past, keurt af wat je niet wil horen en begrijpt de rest posts verkeerd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175700178
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:47 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Wij hebben qua huishouden niet heel veel dingen eigenlijk. We doen 1 x per jaar de ramen wassen en dergelijke (de grote dingen zeg maar). We zijn maar met 2 en niet vaak thuis.
hoelang woon je al samen ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175700189
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:48 schreef Joene het volgende:

[..]

hoelang woon je al samen ?
10 jaar
pi_175700198
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:48 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik heb een soortgelijk iets laat ik het daarop houden maar toen dat bekend werd wat ging je partner doen? Die van mij deed dus niks. Niet praten, geen hulp zoeken omgaan met. Maar NU wel klagen snap je dat dat frustreert?
Mijn partner hoefde niets te doen, ik moest iets doen.
pi_175700221
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:49 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Mijn partner hoefde niets te doen, ik moest iets doen.
Het is wel makkelijk als je partner weet hoe ze je moet benaderen toch? Ik liep gewoon bij een psych he vergeet dat niet.
pi_175700248
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:47 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Wij hebben qua huishouden niet heel veel dingen eigenlijk. We doen 1 x per jaar de ramen wassen en dergelijke (de grote dingen zeg maar). We zijn maar met 2 en niet vaak thuis.
Ow je ziet het echt niet wat er te doen is in het huishouden he
pi_175700261
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ow je ziet het echt niet wat er te doen is in het huishouden he
Noem eens wat dingen die ik nog niet genoemd heb?
pi_175700262
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat zegt hij toch helemaal niet. Niet in het absurde trekken.
Anders ga nog even serieus verder met deze jongen. Petje af als je het langer dan een dag volhoudt.
pi_175700265
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:48 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik heb een soortgelijk iets laat ik het daarop houden maar toen dat bekend werd wat ging je partner doen? Die van mij deed dus niks. Niet praten, geen hulp zoeken omgaan met. Maar NU wel klagen snap je dat dat frustreert?
Again wat een vervelende vrouw....
pi_175700282
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:49 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Het is wel makkelijk als je partner weet hoe ze je moet benaderen toch? Ik liep gewoon bij een psych he vergeet dat niet.
Ik heb 12 jaar therapie gehad maar nog nooit van mijn partner gevraagd of ze me anders wil benaderen. Dan leg ik namelijk mijn probleem bij haar neer. Ik heb zelf geleerd om met mezelf om te gaan.
pi_175700290
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:49 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Het is wel makkelijk als je partner weet hoe ze je moet benaderen toch? Ik liep gewoon bij een psych he vergeet dat niet.
Boehoe. Zielig hoor.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175700305
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

Dit forum is echt niet de geschikte plek voor je om te blijven hangen. Alles is gezegd, en jij filtert eruit wat in je straatje past, keurt af wat je niet wil horen en begrijpt de rest posts verkeerd.
Klopt.

Hij kan beter even op een andere manier afleiding zoeken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175700321
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:51 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Ik heb 12 jaar therapie gehad maar nog nooit van mijn partner gevraagd of ze me anders wil benaderen. Dan leg ik namelijk mijn probleem bij haar neer. Ik heb zelf geleerd om met mezelf om te gaan.
Uiteraard begrijpelijk maar het is wel makkelijker als je omgeving weet hoe ermee om te gaan toch? Ik heb zelf een autistisch familie lid en door zelf dingen te lezen weet ik dat hij bepaalde dingen niet zo bedoelt etc.
pi_175700323
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:50 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Noem eens wat dingen die ik nog niet genoemd heb?
Strijken
Alles afstoffen
Badkamer flink poetsen
Toilet schoonhouden
En zo elke kamer elke week
En dan nog 1000 dingen
pi_175700357
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Strijken
Alles afstoffen
Badkamer flink poetsen
Toilet schoonhouden
En zo elke kamer elke week
En dan nog 1000 dingen
Badkamer noemde ik al. Strijken doet zij liever zelf, toilet maken we gewoon schoon, kamers ook. Nog 1.000 dingen ik hoor ze graag.
pi_175700362
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:52 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Uiteraard begrijpelijk maar het is wel makkelijker als je omgeving weet hoe ermee om te gaan toch? Ik heb zelf een autistisch familie lid en door zelf dingen te lezen weet ik dat hij bepaalde dingen niet zo bedoelt etc.
Autisme is ook heel wat anders. Hoe ben je je relatie doorgekomen in de jaren voordat je de diagnose kreeg?
pi_175700379
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:50 schreef AnoniemH het volgende:

Noem eens wat dingen die ik nog niet genoemd heb?
Was sorteren.
Was in de wasmachine doen.
Was uit de wasmachine halen.
Was ophangen of in droger doen.
Was afhalen of uit droger halen.
Was opvouwen (soms eerst strijken).
Was in de kast leggen.

En dat is alleen de was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 13 december 2017 @ 18:53:42 #272
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_175700391
Ik kom er even niet op. Hoe heet die stoornis ook al weer van steeds maar in hetzelfde kringetje blijven ronddraaien?
The love you take is equal to the love you make.
pi_175700400
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:53 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Autisme is ook heel wat anders. Hoe ben je je relatie doorgekomen in de jaren voordat je de diagnose kreeg?
Met vallen en opstaan eigenlijk. Het GROTE verschil is dat ik aan het werk was, dan heb ik er veel minder last van. Misschien is het haar teveel omdat we nu 24/7 op elkaars lip zitten?
pi_175700410
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Was sorteren.
Was in de wasmachine doen.
Was uit de wasmachine halen.
Was ophangen of in droger doen.
Was afhalen of uit droger halen.
Was opvouwen (soms eerst strijken).
Was in de kast leggen.

En dat is alleen de was.
Al genoemd ook. We doen veel samen etc.
pi_175700414
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:52 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Badkamer noemde ik al. Strijken doet zij liever zelf, toilet maken we gewoon schoon, kamers ook. Nog 1.000 dingen ik hoor ze graag.
Ik lees weer we. Dus zij moet alles naast haar werk nog doen?
pi_175700419
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:54 schreef AnoniemH het volgende:

Al genoemd ook. We doen veel samen etc.
Ja, je hing soms de was wel eens op.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175700433
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik lees weer we. Dus zij moet alles naast haar werk nog doen?
Nee maar ik pak de situatie dat we beide werken omdat dat altijd zo was.
pi_175700446
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:54 schreef Sarabi het volgende:

Ik lees weer we. Dus zij moet alles naast haar werk nog doen?
Daarom zei ik ook dat wat hij doet in het huishouden, ik dat zou verwachten van een fulltime werkende partner. Niet van een partner die 24/7 thuis is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175700448
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:53 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Met vallen en opstaan eigenlijk. Het GROTE verschil is dat ik aan het werk was, dan heb ik er veel minder last van. Misschien is het haar teveel omdat we nu 24/7 op elkaars lip zitten?
Je weet waarom het haar teveel is, dat heeft ze duidelijk aangegeven in haar mail. Het is natuurlijk wel raar dat je 10 jaar een relatie hebt, en dan een diagnose krijgt waardoor zij anders met je om moet gaan.
pi_175700456
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, je hing soms de was wel eens op.
Ideale man hoor. Kunnen die van ons nog wat van leren
  woensdag 13 december 2017 @ 18:55:26 #281
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175700466
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:52 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Badkamer noemde ik al. Strijken doet zij liever zelf, toilet maken we gewoon schoon, kamers ook. Nog 1.000 dingen ik hoor ze graag.
Hoe vaak stofzuig jij? Of doe je de was? Afstoffen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 18:55:33 #282
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175700471
Ik gun je vriendin een vriend die wél luistert naar dr ipv zn eigen verhaalyje doordrammen. Maar goed, daar id zij ook achter dus dagdag relatie :W
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175700481
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:54 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee maar ik pak de situatie dat we beide werken omdat dat altijd zo was.
Wanneer was dat voor het laatst?
pi_175700482
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:55 schreef Sarabi het volgende:

Ideale man hoor. Kunnen die van ons nog wat van leren
Die van mij doet echt heel wat meer :X

Laat ik het zo zeggen, ik doe bijna niets in het huishouden :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175700491
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hoe vaak stofzuig jij? Of doe je de was? Afstoffen?
Afhankelijk van werk eigenlijk. Ze heeft hele onevenredige werkschema's. Dan 2 x dan niet dan 7 x dan niet etc.
pi_175700497
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wanneer was dat voor het laatst?
1,5 jaar geleden.
  woensdag 13 december 2017 @ 18:56:49 #287
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175700515
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:56 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Afhankelijk van werk eigenlijk. Ze heeft hele onevenredige werkschema's. Dan 2 x dan niet dan 7 x dan niet etc.
JIJ, niet zij. Jij. Wanneer doe jij die dingen. Jij bent immers werkloos.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175700522
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:56 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

1,5 jaar geleden.
Wow en sindsdien heb jij je niet aan een nieuw ritme kunnen aanpassen?
pi_175700526
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:56 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

1,5 jaar geleden.
Je zat toch al twee jaar in de ziektewet?
pi_175700537
Als teflon...
pi_175700541
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:56 schreef Samzz het volgende:

[..]

JIJ, niet zij. Jij. Wanneer doe jij die dingen. Jij bent immers werkloos.
Wanneer ik daar tijd voor heb uiteraard. Zeker de laatste tijd heb ik mij vooral gericht op solliciteren, solliciteren en solliciteren. DAT was prioriteit 1.
pi_175700556
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:57 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Je zat toch al twee jaar in de ziektewet?
Bijna 2 jaar ja. 1,5 denk ik, weet het niet precies.
pi_175700571
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die van mij doet echt heel wat meer :X

Laat ik het zo zeggen, ik doe bijna niets in het huishouden :')
Zo hoort het in mijn mening ook.
Juist elkaar helpen waar kan in een relatie.
pi_175700588
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:57 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Bijna 2 jaar ja. 1,5 denk ik, weet het niet precies.
Pas na twee jaar ziektewet wordt je gekeurd voor de WIA.
pi_175700594
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zo hoort het in mijn mening ook.
Juist elkaar helpen waar kan in een relatie.
Zo hoort het niet dat zij bijna niks doet. Beste is gewoon 40/60 50/50 ongeveer.
pi_175700602
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:58 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Pas na twee jaar ziektewet wordt je gekeurd voor de WIA.
Dan is het 2 idd.
pi_175700630
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:58 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dan is het 2 idd.
Meer dan twee, want je bent al goedgekeurd. Toen ging je solliciteren.
pi_175700636
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:59 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Meer dan twee, want je bent al goedgekeurd. Toen ging je solliciteren.
Ja 2 en 3 maanden dan denk ik?
pi_175700641
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:58 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zo hoort het niet dat zij bijna niks doet. Beste is gewoon 40/60 50/50 ongeveer.
Onee het hoort dat jij 90% niets doet.

En kom op je bent geen 16 uur per dag aan het solliciteren
  woensdag 13 december 2017 @ 19:00:20 #300
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175700647
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:57 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Wanneer ik daar tijd voor heb uiteraard. Zeker de laatste tijd heb ik mij vooral gericht op solliciteren, solliciteren en solliciteren. DAT was prioriteit 1.
Ja daar ben je vast 24/7 mee bezig. Damn.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175700653
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 18:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Je zit in de ww en je partner werkt. Dan moet jij grotendeels voor het huishouden zorgen en echt dit is belachelijk weinig.
Sorry TS maar ik ben eens met think pink. Ik kan dan ook niet geloven dat jij zegt dat het huishouden punt bij haar minder groot is.
Het kan behoorlijk frustrerend zijn voor de partner als die thuiskomt na een dag hard werken en weer blijkt dat je partner maar enkele noemenswaardige dingen in het huishouden heeft gedaan. Maar de grootte dingen niet ziet, en dat je daar zelf maar achteraan moet

De lijst met werkzaamheden die ik opnoemde dat is gewoon het huishouden. En daarbij zeker met huisdieren hoor je gewoon 1 keer in de week te stofzuigen en of te dweilen. Enig idee hoeveel troep en stof die meenemen naar binnen.

Sorry dat ik het zeg maar als jij mijn partner was, dan zou ik dit niet lang hebben volgehouden. Oké als je niet gelijk werk kan vinden maar dan niet het volledige huishouden op je neemt terwijl je thuis zit en nog geen werk hebt. En helemaal door het af te doen met een smoes als geen een man doet de gehele huishouding... want er zijn zat mensen die dat wel doen.

Je bent begin 30 niet 18. Je moet dat soort dingen gewoon doen, eigen verantwoordelijkheid nemen en niet dat je vriendin je moet vertellen wat jij moet doen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')