abonnement Unibet Coolblue
pi_175695028
quote:
Europees Parlement: Nederland geen belastingparadijs

Het scheelde maar één stem, anders was Nederland vandaag door het Europees Parlement in Straatsburg officieel tot belastingparadijs gebombardeerd. Bij de stemming over een voorstel van de Nederlandse Europarlementariër Paul Tang staakten de stemmen. 327 leden stemden voor en precies evenveel tegen. De regel luidt dat een voorstel dan is verworpen.
Opmerkelijk is dat vooral de christendemocraten verdeeld stemden. Het CDA was tegen het plaatsen van Nederland op een lijst van belastingparadijzen, terwijl de Duitse christendemocraten vinden dat als er één paradijs op het gebied van belastingen is, je naar Nederland moet kijken.
Initiatiefnemer Paul Tang (PvdA) baalt dat zijn voorstel niet is aangenomen. "We waren er zo dichtbij, maar de strijd voor een eerlijke belasting gaat keihard door." Hij is wel hoopvol: "Overal in de Europese wandelgangen hoor ik kritiek op belastingpiraten zoals Ierland en Nederland."
Deze landverrader is door Nederland naar Brussel gestuurd om Nederland te vertegenwoordigen. Zijn mandaat heeft hij gekregen van de Nederlandse kiezers.

Hoe kan het dat het altijd de PvdA is die dit land in de uitverkoop doet? Deze vent zou opgepakt, vervolgd en opgesloten moeten worden omdat deze actie Nederland veel schade had kunnen berokkenen. De idioot.
pi_175695078
Waarom is het nou een landverrader?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 december 2017 @ 15:09:01 #3
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175695144
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:06 schreef LCMS het volgende:
Waarom is het nou een landverrader?
Ik begin langzaam het idee te krijgen dat daar niks dan verraders zitten.

Zo heeft Nederland tegen een eigen kandidaat gestemd nog niet zo heel lang geleden :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 13 december 2017 @ 15:11:33 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_175695212
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:06 schreef LCMS het volgende:
Waarom is het nou een landverrader?
Ik vind wel dat een nederlander daar, in de oppossitie of niet, altijd moet streven naar zo laag mogelijke belastingen voor Nederland en zo hoog mogelijke inkomsten.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_175695231
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:06 schreef LCMS het volgende:
Waarom is het nou een landverrader?
Omdat ons land er uitsluitend is om belastingvrij door multinationals te worden uitgevreten. Een verraad van dat principe is verraad van ons hun land.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_175695247
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik begin langzaam het idee te krijgen dat daar niks dan verraders zitten.

Zo heeft Nederland tegen een eigen kandidaat gestemd nog niet zo heel lang geleden :')
Yes, gewoon lekker alleen pro-nederland stemmen. Korte termijn rendement, en de rest zien we later wel.
pi_175695269
Als het euro parlement zo werkte waren we allemaal al lang de bitch van frankrijk en duitsland.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 december 2017 @ 15:16:08 #8
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175695302
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:13 schreef Yreal het volgende:

[..]

Yes, gewoon lekker alleen pro-nederland stemmen. Korte termijn rendement, en de rest zien we later wel.
Klein verschil tussen niet pro- en anti-.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175695307
Nederland is dus geen belastingparadijs.

pi_175695308
Je land niet als speelplaats voor multinationals willen aanbieden, laat juist je trouw aan je land zien. Goede actie van deze PvdA'er.
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 13 december 2017 @ 15:33:02 #11
78918 SeLang
Black swans matter
pi_175695660
Nederland, het enige land ter wereld waar je belasting betaalt over fictief inkomen zodat je meer dan 100% belasting betaalt..

Belastingparadijs :')
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_175702414
Het corrupte clubje dat voornamelijk de belangen van de multinationals behartigt vindt dat Nederland geen belastingparadijs is. Verassende uitspraak.
pi_175702797
Hoe is NL een belastingparadijs?
Van je uiteindelijke inkomen, gaat maar 15% terug de economie in. De rest is inkomstenbelasting, zorgheffingen, accijns, btw, btw over accijns en nog meer verkapte belastingen...

Ow wacht even, het is natuurlijk ook het land waar aandeelhouders van grote multinationals, lees de directie met hun aandelenpakketten zomaar een cadeautje krijgen van 1,4miljard, terwijl het basisonderwijs in de stront kan zakken...

Gewoon weer het tradionele bestel kiezen de volgende keer. Jep, gewoon doen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_175703202
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:16 schreef TheJanitor het volgende:
Nederland is dus geen belastingparadijs.

Hoe kom je aan die 'dus'? Die imbecielen daar definieren de wereld niet he.
pi_175708389
In plaats van te stemmen of een land wel of niet een belasting paradijs is, zou het beter zijn om eindelijk eens belasting wetgeving te maken voor internationale bedrijven. (ipv te zeuren over de kromme bananen, olijfolievaatjes of döner broodjes)

Ow wacht ... "onze" parlementariërs zitten er juist voor die bedrijven
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_175708514
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:06 schreef LCMS het volgende:
Waarom is het nou een landverrader?
Omdat Confetti het niet met hem eens is.

Heel hard 'landverrader" roepen is dan een stuk makkelijker dan met argumenten komen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')