abonnement Unibet Coolblue
pi_175695936
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:42 schreef Duzzy het volgende:

[..]

Goffedomme :') _O-

[..]

Jawel, daarom zijn wij omgereden en dus iets sneller aangekomen dan in de file staan te moeten staan.
Je had ook gwn naar calais kunnen rijden, channel tunnel en dan door naar liverpool. Duurt langer maar dan was je er wel
Alle voertuigen (behalve boten) zijn awesome!
pi_175695968
ha ha ha
Ik ben geil
pi_175695987
Lekker voor je, ts. >:)
pi_175696008
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:33 schreef Duzzy het volgende:

[..]

[..]

lul niet man, als ik wil kan ik nu nog vertrekken en om 18:15 in manchester zijn ...
sta je om 19:00 buiten de deuren van het vliegveld, om 20:00 bij het stadion, wedstrijd begint om 21:00

kwestie van willen

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2017 15:51:31 ]
  woensdag 13 december 2017 @ 15:54:09 #30
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_175696119
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 14:51 schreef Duzzy het volgende:
Dit is een terechte klaag verdomme.

TS is tijdje terug jarig geweest en heeft voor zijn magistrale mijlpaal een prachtig kado gekregen om eens even lekker te kunnen genieten van een 2 daagse voetbalreis naar het prachtige Liverpool gezelig met oom.

Afijn vanmorgen na al een mooi avondje vol geneukt te hebben breekt de dag der vreugde dan eindelijk aan. Ik ging met de trein richting mijn oom en wij gingen, zo dachten wij, op ons gemakkie naar schiphol toe. Maar al snel stond ten eerste natuurlijk alweer een file ter grootte van mijn pener schaal 5:1 }:| met een omweg maar redelijk op tijd zouden wij dan volgens oom op schiphol aankomen.

Hier kreeg ik mijn ticket uitgereikt van oom en zag staan dat we nog een drie kwartier :') de tijd hadden om door de security en paspoort controle heen te komen. "Dit gaan we wel redden want de rij is maar 15 minuten volgens het bord bij de security". Oke, jij hebt dit soort reisjes wel vaker mee gemaakt dus dan zal dat wel. (Mijn mening en ervaring zei altijd dat schiphol een tijd van tevoren hanteerde van om en nabij de 2,5 uur)

Vervolgens, 35 minuten later waren we dan eindelijk aan de beurt :') godsamme zeg. 5 minuten later waren we klaar, dus nog 5 minuten voor de paspoortcontrole en om bij de gate te komen. Ik voelde de bui al hangen.

Nu de paspoortcontrole natuurlijk ook niet alles snel verliep waren we dus al te laat voor de gate. En ja hoor, aangekomen bij de gate bleek met zowel de trap aan het vliegtuig als het vliegtuig zelf nog steeds stilstaande, dat we er niet meer in konden :') Bij hoog en laag deed mijn oom een Lou'tje van Tiny en Lou (klassieker) eruit maar ook dat mocht niet baten. :') nog een paar andere late reizigers stonden als 2 kwade gorilla's met attributen te smijten door de gate heen waar het aanwezige personeel niet van gediend was. Wij konden ophoepelen. Omboeken had geen zin want alle vluchten voor de komende 2 dagen zaten al ramvol door het afgelopen winterweer.

Als 2 voetbalfans die hun club zojuist met 0-7 van de mat afgeveegd hebben zien worden verlieten wij weer de terminal om onze weg naar huis te begeven. Zo kon ik snel een topic openen hier over.

Klacht: Vlucht gemist.
Klacht 2: Liverpool - WBA aan mijn neus voorbij.
Klacht 3: Liverpool de stad niet kunnen zien.
Klacht 4: Verjaardagskado naar de tering.
Zie dikgedrukt :P ranzig gast
God doesn't help stupid!
pi_175696157
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 14:51 schreef Duzzy het volgende:
Maar al snel stond ten eerste natuurlijk alweer een file ter grootte van mijn pener schaal 5:1
Da's 50 cm file, stelt toch niks voor?
in a crowd you lose humanity
  woensdag 13 december 2017 @ 15:57:48 #32
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_175696201
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:49 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

lul niet man, als ik wil kan ik nu nog vertrekken en om 18:15 in manchester zijn ...
sta je om 19:00 buiten de deuren van het vliegveld, om 20:00 bij het stadion, wedstrijd begint om 21:00

kwestie van willen
Ik heb geen privéjet man :'(

Verder zitten alle vluchten vol, als of wij daar zelf niet aan gedacht hebben om te checken :')
pi_175696575
Boriend jij hebt tenminste nog lekker geneukt.
Play hard, go pro.
pi_175697052
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:57 schreef Duzzy het volgende:

[..]

Ik heb geen privéjet man :'(

Verder zitten alle vluchten vol, als of wij daar zelf niet aan gedacht hebben om te checken :')
is geen privejet, gewoon een normale partij, wel 200 euro per ticket.

Inmiddels overigens niet meer te boeken, want je moet minimaal 2 uur voor take-off een online ticket kopen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2017 16:42:34 ]
pi_175701817
Je had ook door kunnen rijden en met de veerpont kunnen gaan.
Weggegaan en opgerot
pi_175710974
Rip TS ;(
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_175711114
Had je geen bagage in het ruim, anders wel raar. Kost het meer tijd on mensen te weigeren dan toelaten (want alles moet er weer uit, om jullie koffers te vinden en eruit te gooien)
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  Forum Admin donderdag 14 december 2017 @ 08:21:33 #38
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_175712605
Man man man man, wat een oom :')
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_175712983
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:40 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

is geen privejet, gewoon een normale partij, wel 200 euro per ticket.

Inmiddels overigens niet meer te boeken, want je moet minimaal 2 uur voor take-off een online ticket kopen.
Dit. Want er gaat ook naar 1 vlucht per dag naar Engeland. :')
pi_175713362
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:40 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Had je geen bagage in het ruim, anders wel raar. Kost het meer tijd on mensen te weigeren dan toelaten (want alles moet er weer uit, om jullie koffers te vinden en eruit te gooien)
Hoezo heb je voor 2 dagen ruimbagage nodig?
pi_175713367
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:04 schreef Basutei het volgende:

[..]

Dit. Want er gaat ook naar 1 vlucht per dag naar Engeland. :')
Niet zo doen... deze TS heeft echt wel heel erg goed gekeken hoor naar alternatieven _O-

Waarschijnlijk ging het zo:
TS aan de balie: Kan ik mijn ticket nog omboeken naar een latere vlucht
vrouw achter de balie: 'helaas, alles zit vol voor vandaag'
TS: Oke, doei doei

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2017 09:41:17 ]
pi_175713543
Niet keihard Allah Akbar schreeuwen in drukke rijen zodat iedereen voor je aan de kant gaat :') .
  donderdag 14 december 2017 @ 13:02:20 #43
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_175716891
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:39 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

Niet zo doen... deze TS heeft echt wel heel erg goed gekeken hoor naar alternatieven _O-

Waarschijnlijk ging het zo:
TS aan de balie: Kan ik mijn ticket nog omboeken naar een latere vlucht
vrouw achter de balie: 'helaas, alles zit vol voor vandaag'
TS: Oke, doei doei

Ja man, zo ging het wel een beetje ja.... :')
pi_175717094
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 14:51 schreef Duzzy het volgende:
Dit is een terechte klaag verdomme.

TS is tijdje terug jarig geweest en heeft voor zijn magistrale mijlpaal een prachtig kado gekregen om eens even lekker te kunnen genieten van een 2 daagse voetbalreis naar het prachtige Liverpool gezelig met oom.

Afijn vanmorgen na al een mooi avondje vol geneukt te hebben breekt de dag der vreugde dan eindelijk aan. Ik ging met de trein richting mijn oom en wij gingen, zo dachten wij, op ons gemakkie naar schiphol toe. Maar al snel stond ten eerste natuurlijk alweer een file ter grootte van mijn pener schaal 5:1 }:| met een omweg maar redelijk op tijd zouden wij dan volgens oom op schiphol aankomen.

Hier kreeg ik mijn ticket uitgereikt van oom en zag staan dat we nog een drie kwartier :') de tijd hadden om door de security en paspoort controle heen te komen. "Dit gaan we wel redden want de rij is maar 15 minuten volgens het bord bij de security". Oke, jij hebt dit soort reisjes wel vaker mee gemaakt dus dan zal dat wel. (Mijn mening en ervaring zei altijd dat schiphol een tijd van tevoren hanteerde van om en nabij de 2,5 uur)

Vervolgens, 35 minuten later waren we dan eindelijk aan de beurt :') godsamme zeg. 5 minuten later waren we klaar, dus nog 5 minuten voor de paspoortcontrole en om bij de gate te komen. Ik voelde de bui al hangen.

Nu de paspoortcontrole natuurlijk ook niet alles snel verliep waren we dus al te laat voor de gate. En ja hoor, aangekomen bij de gate bleek met zowel de trap aan het vliegtuig als het vliegtuig zelf nog steeds stilstaande, dat we er niet meer in konden :') Bij hoog en laag deed mijn oom een Lou'tje van Tiny en Lou (klassieker) eruit maar ook dat mocht niet baten. :') nog een paar andere late reizigers stonden als 2 kwade gorilla's met attributen te smijten door de gate heen waar het aanwezige personeel niet van gediend was. Wij konden ophoepelen. Omboeken had geen zin want alle vluchten voor de komende 2 dagen zaten al ramvol door het afgelopen winterweer.

Als 2 voetbalfans die hun club zojuist met 0-7 van de mat afgeveegd hebben zien worden verlieten wij weer de terminal om onze weg naar huis te begeven. Zo kon ik snel een topic openen hier over.

Klacht: Vlucht gemist.
Klacht 2: Liverpool - WBA aan mijn neus voorbij.
Klacht 3: Liverpool de stad niet kunnen zien.
Klacht 4: Verjaardagskado naar de tering.
Daarom altijd 3 uur van te voren aanwezig zijn, pik.
  donderdag 14 december 2017 @ 13:31:12 #45
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_175717364
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 13:17 schreef Atak het volgende:

[..]

Daarom altijd 3 uur van te voren aanwezig zijn, pik.
2 uur voor europese vluchten, 3 uur voor buiten europa inderdaad.

Ik was ook in de veronderstelling dat we uurtje of half 12 zouden vliegen. Wij waren er om kwart over 9.

Antiklacht trouwens: Liverpool - WBA : 0-0
pi_175717472
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 14:51 schreef Duzzy het volgende:Klacht: Vlucht gemist.
Klacht 2: Liverpool - WBA aan mijn neus voorbij.
Klacht 3: Liverpool de stad niet kunnen zien.
Klacht 4: Verjaardagskado naar de tering.
Oplossing:

  donderdag 14 december 2017 @ 13:44:51 #47
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_175717663
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 13:36 schreef Werkman het volgende:

[..]

Oplossing:

[ afbeelding ]
Thnx Werkman, deze oplossing heb ik dan ook huilend met een dekentje ten harte genomen.
pi_175717895
Vliegen met easyjet een prachtig cadeau vinden :')
pi_175718599
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 13:31 schreef Duzzy het volgende:

[..]

2 uur voor europese vluchten, 3 uur voor buiten europa inderdaad.

Ik was ook in de veronderstelling dat we uurtje of half 12 zouden vliegen. Wij waren er om kwart over 9.

Antiklacht trouwens: Liverpool - WBA : 0-0
Ik was een keertje een uur voor de vlucht aangekomen en aangemeld. Mijn bagage mocht niet mee maar ik wel. De bagage werd met de volgende vlucht gebracht. :')
pi_175719455
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 14:21 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik was een keertje een uur voor de vlucht aangekomen en aangemeld. Mijn bagage mocht niet mee maar ik wel. De bagage werd met de volgende vlucht gebracht. :')
Lang geleden, of bullshit.

Je mag niet zonder je bagage vliegen, en je bagage ook niet zonder jou.
Weggegaan en opgerot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')