abonnement Unibet Coolblue
pi_175692338
Vandaag voor de zoveelste keer post ontvangen die voor mijn buurvrouw bestemd was.
Ik dus keurig netjes haar post bij haar persoonlijk afgeven.
Vraag ik me af: post die voor mij bestemd is, hoe vaak wordt die op het verkeerde adres afgeleverd?
Kunnen we niet eens met zijn allen een vuist maken naar de laksheid van Post.nl?

Ik dank u voor de aandacht.

:(
  woensdag 13 december 2017 @ 13:16:19 #2
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_175692474
Ik vind het juist prettig dat het zo gaat, heb wat voor elkaar over en maak het hun wat makkelijker.
pi_175692495
Brieven :')
  woensdag 13 december 2017 @ 13:19:28 #4
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175692544
Brievenpost. Heb naast die reclame van de Postcodeloterij al jaren niks gehad :')
pi_175692601
Bel gewoon de klantenservice met je klacht. Dan krijgt de postbezorger in kwestie het ook te horen en kan die iets aan zijn/haar gepruts doen.

Controleer wel even of het daadwerkelijk van tante pos is en niet van bijvoorbeeld Sandd
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_175692951
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:19 schreef Themonk5 het volgende:
Brievenpost. Heb naast die reclame van de Postcodeloterij al jaren niks gehad :')
Geen belasting dienst of duo brieven?
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_175693193
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:09 schreef Hiddendoe het volgende:
Vandaag voor de zoveelste keer post ontvangen die voor mijn buurvrouw bestemd was.
Ik dus keurig netjes haar post bij haar persoonlijk afgeven.
Vraag ik me af: post die voor mij bestemd is, hoe vaak wordt die op het verkeerde adres afgeleverd?
Kunnen we niet eens met zijn allen een vuist maken naar de laksheid van Post.nl?
Kannen we doen maar het is net of je tegen een muur aan loopt.
De ouwe generatie moest nog een eed af leggen, ''Door weer en wind en onder alle omstandigheden en accuraat''...of iets in die geest...
Tegenwoordig zijn het van die onverschillige bruinwerkertjes van een jaar of 16 die het voor twee weken doen.

Het beste is gewoon alles laten automatiseren en je contacten op de hoogte brengen dat je alles liever per email ontvangt.
pi_175693514
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:36 schreef Ali-Chemicali het volgende:

[..]

Geen belasting dienst of duo brieven?
Ook die leven niet meer in de prehistorie.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  woensdag 13 december 2017 @ 14:05:58 #9
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175693706
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:36 schreef Ali-Chemicali het volgende:

[..]

Geen belasting dienst of duo brieven?
Die zitten ook gewoon in 2017 hoor.
pi_175693778
Duct tape en dicht tapen die brieven bus, niks brieven! Ga maar een andere baan zoeken, beetje briefjes rondbrengen tja zo makkelijk willen we allemaal wel aan ons geld komen!
Kappen met die onzin!
pi_175693823
1.Grondrechten Artikel 13

lid 1. Het briefgeheim is onschendbaar, behalve, in de gevallen bij de wet bepaald, op last van de rechter.

Zolang ze ze dus maar niet opent.


Wij hebben eens een tijdje post ontvangen van kennissen die in een straat woondenden waarvan de naam leek op die van ons. Irritant.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')