abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 16 december 2017 @ 00:42:49 #151
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_175755709
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 04:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

De SP heeft het ook alleen maar over geld, net als de VVD. Hoezo, 'tegenwicht'?
Ik denk dat "tegenwicht" als woordspeling gezien moet worden. Tegenwicht, voel je hem?
;)
Een wicht dat overal tegen is. Tegenwicht. _O- _O- _O-

Overigens heb ik wel mijn stem uitgebracht op dit "tegenwicht" en ik ben blij dat zij fractievoorzitter is geworden. Ik verheug mij enorm op de debatten met Kuzu. Mag ze even in de herinnering brengen dat haar vader destijds al stelling nam tegen de Grijze Wolven

http://www.janmarijnissen.nl/1997/11/01/de-grijze-wolven/

Zet hem op, Lil. Het volk rekent op je. Pak ze aan, die fascisten
Non possumus non loqui
  dinsdag 19 december 2017 @ 19:59:32 #152
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_175845520
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 07:19 schreef Erno-BE het volgende:

Diegenen die een maximum aan allerlei uitkeringen en toeslagen ontvangen gaat er onder het basisinkomen op achteruit, aangezien die uitkeringen en toeslagen vervallen.
Logisch.

quote:
Basisinkomen is vooral leuk voor de middenklasse werkende Nederlander, want die krijgen dan basisinkomen plus inkomsten uit werk.
Onderzoek heeft aangetoond dat 'de werkende Nederlander' en masse minder gaat werken als ze een basisinkomen zouden krijgen. Waardoor er voor iedereen werk is. Hoe mooi is dat. Geen werkloosheid.

quote:
Ik begrijp wel dat de SP tegen is.
Ik niet. Want als je ooit de macht van het grote geld wilt laten verdwijnen, dan moet je arbeid en welvaart los koppelen van elkaar. Dat zou de SP als muziek in de oren moeten klinken. Of willen zij eigenlijk de macht van het grote geld niet laten verdwijnen?

quote:
Ik dacht ook dat het basisinkomen meer een idee van GroenLinks en Partij voor de Dieren was.
Het zijn hoofdzakelijk meer liberale partijen die voor zijn.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')