abonnement Unibet Coolblue
pi_175690453
Ga even pauzeren, probeer straks nog op iedereen te reageren maar ligt stuk of 10 posts achter zie ik. :P
pi_175690454
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:44 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Het heeft misschien niet direct met deze discussie te maken, maar ik ben wel van mening dat er voor het feminisme een hele grote sleutelrol is weggelegd op de weg naar een gematigde islam. Ik ben van mening dat door de verbetering van de positie van vrouwen in de islam naar het niveau zoals in het westen de islam een stuk gematigder zal worden waardoor deze veel beter zal passen in een westerse samenleving.

Waarom zou het niet werken? Als we het niet proberen weten we het niet. Misschien krijgt we wel strafvermindering.

En staat feminisme juist niet ook voor vrouwen die zelf geen stem hebben, als er eens wat gebieden wat feminisme kunnen gebruiken is het veelal het midden-oosten en Afrika wel (waarmee ik geen landen of ideologieën wil afvallen). Kijk naar de ontwikkeling in het westen, ook hier hebben vrouwen voor meer rechten gevochten en zie wat dat heeft gedaan met de positie van de vrouw. Waarom kunnen wij als het westen niet de voorzet geven waarna vrouwen in die omgevingen de bal er alleen nog maar hoeven in te koppen. Het is eens een wat andere tactiek dan die landen continue te bombarderen of verscheurd te zien door burgeroorlogen.
We geven die voorzet al. Er zijn tal van westerse mensenrechtenorganisaties die aan landen zoals Egypte duidelijk maken dat ze fout bezig zijn. Maar daar hebben ze gewoon schijt aan. En aan westerse vrouwenmars hebben ze in die landen al helemaal geen boodschap.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175690534
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]

wat precies?
Heel in het algemeen: het westen leeft er goed van. Vaak ten koste van de derde wereld.
Of ga jij niet op zoek naar koopjes?
Dure sportschoenen die in elkaar worden gestikt door kinderen.
Terwijl je eigen kindjes lekker spelen en ondeugend zijn.
Moedertjes van 14 jaar die 12 uur of langer in een of andere fabriek dingen in elkaar flanzen zodat jij geen cent te veel hoeft te betalen.
Daar maak ik dan liever druk om dan om een of ander zangeresje die in de bak belandt.
  woensdag 13 december 2017 @ 11:52:10 #79
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_175690564
Heeft de banaan het overleefd?
pi_175690595
quote:
Twee jaar cel in voor eten banaan
Zo veel achterlijkheid in de wereld. Ik kan er haast niet meer tegen :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Eindredactie Games woensdag 13 december 2017 @ 11:53:34 #81
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_175690604
Er gebeurt weer eens iets primitiefs in Egypte en de klacht is dat westerse feministen zich daar nog niet over hebben uitgesproken? Okay... Schopje KLB?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_175690652
quote:
13s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:53 schreef Geralt het volgende:

[..]

Zo veel achterlijkheid in de wereld. Ik kan er haast niet meer tegen :')
Goed rondkijken, dan zie je ook heel veel achterlijkheid in het westen.
pi_175690685
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:55 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Goed rondkijken, dan zie je ook heel veel achterlijkheid in het westen.
Daarom zei ik ook "in de wereld" en niet "in die zandbak"
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_175690713
quote:
3s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:56 schreef Geralt het volgende:

[..]

Daarom zei ik ook "in de wereld" en niet "in die zandbak"
Okee.
Solly

:@
  woensdag 13 december 2017 @ 11:57:57 #85
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_175690716
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:51 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Heel in het algemeen: het westen leeft er goed van. Vaak ten koste van de derde wereld.
Of ga jij niet op zoek naar koopjes?
Dure sportschoenen die in elkaar worden gestikt door kinderen.
Terwijl je eigen kindjes lekker spelen en ondeugend zijn.
Moedertjes van 14 jaar die 12 uur of langer in een of andere fabriek dingen in elkaar flanzen zodat jij geen cent te veel hoeft te betalen.
Daar maak ik dan liever druk om dan om een of ander zangeresje die in de bak belandt.
Het westen leeft niet van de vrouwenrechten in S-A, nee. Mijn dure sportschoenen worden ook niet in S-A gestikt.

Maar ik begrijp je punt hoor. Zoals ik al zei interesseren die feministen me niet zo. Leuk verhaal; doen we niks mee beschreef ik het geloof ik. Wat ik wel of niet van die boodschap vindt, doet niks af aan wat ik hier post. Persoonlijk maakt het me niet zo veel uit hoe zwaar die kindertjes het hebben, mijn sportschoenen zitten er niet minder lekker om. Maar iemand die erover op de barricades wil, steun ik van harte Volg je idealen!

En iemand die daar niet voor op de barricades wil maar wel voor de pay gap of grab em by the pussy ook
Laffe huichelaar
pi_175690752
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:55 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Goed rondkijken, dan zie je ook heel veel achterlijkheid in het westen.
Zoveel zelfhaat. Gelijk verdedigen die kliek. _O-
pi_175690754
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:57 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het westen leeft niet van de vrouwenrechten in S-A, nee. Mijn dure sportschoenen worden ook niet in S-A gestikt.

Maar ik begrijp je punt hoor. Zoals ik al zei interesseren die feministen me niet zo. Leuk verhaal; doen we niks mee beschreef ik het geloof ik. Wat ik wel of niet van die boodschap vindt, doet niks af aan wat ik hier post. Persoonlijk maakt het me niet zo veel uit hoe zwaar die kindertjes het hebben, mijn sportschoenen zitten er niet minder lekker om. Maar iemand die erover op de barricades wil, steun ik van harte Volg je idealen!

En iemand die daar niet voor op de barricades wil maar wel voor de pay gap of grab em by the pussy ook
Ik was er niet bij hoor. Ik laat het demonstreren over aan mijn jongere 'zusters'.
pi_175690807
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:59 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Zoveel zelfhaat. Gelijk verdedigen die kliek. _O-
Geen zelfhaat. De haat zit bij jullie, de mannen dus.
Hoe verklaar je anders die neiging om op te komen voor een enkele zangeresje, terwijl je eigen moeder, zus, vrouw, collega enz. nog steeds wordt afgezeken door mannetjes zoals jij?
pi_175690913
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:02 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Waar heb je het in vredesnaam over? Helemaal koekoek ben je.
Begrijpen doe ik ze wel.
pi_175690939
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:05 schreef Faz3D het volgende:

[..]

Begrijpen doe ik ze wel.
Leg maar uit. Ik schijn vrouwen af te zeiken. Komt u maar met quotes, of bied je excuses aan.
  woensdag 13 december 2017 @ 12:07:51 #91
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175690950
quote:
6s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:07 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Leg maar uit. Ik schijn vrouwen af te zeiken. Komt u maar met quotes, of bied je excuses aan.
Ik doe dit ook hoor, mijn vader en opa ook. Ook alle mannelijke collega's op mijn werk doen dit dag in dag uit. En wij maar lachen en al die vrouwen allemaal maar huilen echt een oneerlijke wereld.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175691091
quote:
6s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:07 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Leg maar uit. Ik schijn vrouwen af te zeiken. Komt u maar met quotes, of bied je excuses aan.
Dat is het niet echt. Je begrijpt d’r niet echt. Ze bedoelde x soort van en jij vat het als y op.

Kzou niet weten hoe dat anders uit te leggen. Mn excuses ben ik je daarom sowieso schuldig :P
pi_175691302
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:01 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Geen zelfhaat. De haat zit bij jullie, de mannen dus.
Hoe verklaar je anders die neiging om op te komen voor een enkele zangeresje, terwijl je eigen moeder, zus, vrouw, collega enz. nog steeds wordt afgezeken door mannetjes zoals jij?
Ik zal even serieus antwororden.

Ik vind het sneu voor deze dame dat ze hiervoor 2 jaar in de cel moet. Dat ze in een samenleving woont waar dit blijkbaar normaal is om te doen. En in dit geval heeft dat met Islam te maken. Dus ben ik kritisch op Islam in deze.

En dan heb je aan de andere kant feministen zoals jij, die zeggen voor de rechten van de vrouw op te komen. Alleen hoor je ze dan nooit in gevallen als deze, want kritisch zijn op de Islam mag blijkbaar niet. En er wordt overal omheen geluld en alles aan gedaan om maar niet tot het punt te komen.

Nu kan jij natuurlijk alle twijfel wegnemen en gewoon zeggen dat het gewoon kut is van de moslims in Egypte in deze en dat het bizar is dat deze dame 2 jaar in de cel moet. Dan zijn we allemaal blij en kan ik weer wat meer respect hebben voor het feminisme.
pi_175691328
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:16 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Gvd :') _O-
En daar moet je het dan mee doen _O_
Eh geen idee verder, ik las het anders. Ik snapte namelijk niet dat je zo reageerde ;)
  woensdag 13 december 2017 @ 12:29:06 #95
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175691454
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:24 schreef Faz3D het volgende:

[..]
Ik snapte namelijk niet dat je zo reageerde ;)
Ik denk dat dat komt omdat ik soort van x bedoelde en jij het op vat als y :)
;)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_175691474
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:34 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Ik ben eerlijk.
Het boeit me voor geen meter dat zangeresje de bak indraait voor het pijpen van een banaan.
Wat moet ik daarmee?
Als Trump daarentegen, (Trump, de president van de gehele westerse wereld), opschept over vrouwen die ongestraft in hun kruis gegrepen moeten worden), is er wel iets goed verkeerd.
Ik bedoel maar, hoe moeten wij de 'achterlijken' wijzen op hun falen als onze normen en waarden bepaald worden door een omhooggevallen bouwvakker?
Laten we eerst maar eens even vooropstellen dat Trump dus niet de president is van de gehele westerse wereld, dat is wel de meest idiote stelling die ik de laatste tijd gehoord heb.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 13 december 2017 @ 12:32:03 #97
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_175691524
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:29 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Jammer dat alle vrouwenrechtenorganisaties te druk bezig zijn vooral mannen af te vallen die eens een domme seksistische grap gemaakt hebben en te druk bezig zijn vooral op basis van "gelijkheid" lui-lekker-baantjes te eisen, dus ik betwijfel dat ze de straten opgaan om deze jongedame vrij te krijgen.
Gelukkig maakt J.A.R.V.I.S. een bozemannentopic op FOK! aan en maakt daarmee een begin met het redden van de wereld!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_175691600
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:29 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik denk dat dat komt omdat ik soort van x bedoelde en jij het op vat als y :)
;)
Dan kan zij het ook als y opgevat hebben sport van. Even los daar van:

Maar ik weet wel bijna zeker dat je reactie niet aansluit op wat ze daar aanvankelijk mee bedoeld had. Zoals je dat weergeeft, die opvatting, dat stond in vergelijking met haar post enorm scheef. En daar heeft het mee te maken. Dat jij het net een tikkeltje anders opvat, iets te letterlijk oid. Terwijl het ook luchtiger opgevat kon worden. Het in de algemene zin van het woord proberen te lezen.

Ach fuck it, straks zit ik er misschien ook wel naast. Maakt niet uit ;) ik kan eveneens fout zitten.
  woensdag 13 december 2017 @ 12:36:44 #99
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_175691626
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:35 schreef Faz3D het volgende:

[..]

Dan kan zij het ook als y opgevat hebben sport van. Maar even los daar van:

Maar ik weet wel bijna zeker dat je reactie niet aansluit op wat ze daar aanvankelijk mee bedoeld had. Zoals je dat weergeeft, die opvatting, dat stond in vergelijking met haar post enorm scheef. En daar heeft het mee te maken. Dat jij het net een tikkeltje anders opvat, iets te letterlijk oid. Terwijl het ook luchtiger opgevat kon worden. Het in de algemene zin van het woord proberen te lezen.

Ach fuck it, straks zit ik er misschien ook wel naast. Maakt niet uit ;) ik kan eveneens fout zitten.
Snap je het zelf nog wel?

quote:
7s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:32 schreef Ringo het volgende:

[..]

Gelukkig maakt J.A.R.V.I.S. een bozemannentopic op FOK! aan en maakt daarmee een begin met het redden van de wereld!
Je vergeet 'witte' in bozemannen topic ;) Maar wat vind je van zijn kwestie? inhoudelijk... 7.gifIs het maar onzin? is het goed dat deze vrouw 2 jaar de cel in moet? is het vreemd of typisch dat je hele vrouwenbewegingen niet hoort nu?
Of verder geen mening?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 13 december 2017 @ 12:41:42 #100
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_175691747
Dat dit kan in Egypte!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')