abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 17 december 2017 @ 17:42:18 #26
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_175788779
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 17:41 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Dat is lang als je sommige maatregelen moet doorvoeren, zoals minder vet eten, niet je zelf voleten en niet meer drinken. Het hongergevoel vond ik het ergste. Het is er even doorheen slaan.
Wat een ontberingen en opofferingen! Respect voor je inzet! _O_
F.K.A. SuperwormJim
pi_175788820
quote:
7s.gif Op zondag 17 december 2017 17:42 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Wat een ontberingen en opofferingen! Respect voor je inzet! _O_
Ok, ik snap je cynische opmerking, Maar ik zal het toch moeten doen, anders word ik veel te dik. :)
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zondag 17 december 2017 @ 17:45:47 #28
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175789210
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 17:45 schreef hugecooll het volgende:
Succes ^O^
Gaat lukken, ik moet mijn lifestyle aanpassen, dat maakt het moeilijk.
Wat tegenstaat is als je wilt afvallen en je kijkt internet op na dan word je al depressief van alle groene meuk en die ellende 's morgens bij het ontbijt, zoals yoghurt, dat lust ik niet eens.
Dus dan haak je af. Maar ik merk nu wel dat minderen ook helpt en af en toe een flinke wandeling.
Het went wel, merk ik. :)
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 10 januari 2018 @ 04:51:14 #30
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176404774
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 17:57 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Gaat lukken, ik moet mijn lifestyle aanpassen, dat maakt het moeilijk.
Wat tegenstaat is als je wilt afvallen en je kijkt internet op na dan word je al depressief van alle groene meuk en die ellende 's morgens bij het ontbijt, zoals yoghurt, dat lust ik niet eens.
Dus dan haak je af. Maar ik merk nu wel dat minderen ook helpt en af en toe een flinke wandeling.
Het went wel, merk ik. :)
En? Gelukt?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_176408132
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2018 04:51 schreef Molo het volgende:

[..]

En? Gelukt?
Ja, vier kilo kwijt. :)
Maar ik ga door. Het is mooi geweest allemaal.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_176408258
Paar tips:
Fietsen en wandelen helpen heel erg. Dan hoef je echt niet als een malloot te gaan wielrennen of te gaan rennen met rare kleren aan. Ik merk het direct als ik het een paar dagen niet doe, als ik thuis de hele dag thuis zit. Ik moet fietsen naar mijn werk, paar kilometer, dan ga je het gelijk merken. Gewoon op een stadsfiets en niks bijzonders. En wandelen: even stevig doorlopen, elke dag paar kilometer.

Verder heb ik bier doordeweek geschrapt. Was wennen, omdat ik daarvoor spa rood in de plaats nam en die is best smakeloos,

Flink geschrapt in sauzen. Ook heel erg wennen. Maar niet geschrapt in aardappelen, groente, vlees en af een toe een hamburger met een klein tikkeltje mayo.

Ik vergelijk het met toen ik koffie en thee ontdeed van suiker en melk. Het is even wennen, maar daarna weet je niet beter. Verder vlees lekker kruiden.

De eerste dagen merk je weinig, maar daarna merkte ik dat mijn buik aan het slinken was, dat geeft zo'n goed gevoel en je merkt het aan je kleren.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_176408398
Het allermoeilijkste waren de tussendoortjes. Om die niet te doen. Ja, je maag gaat knorren. Ik hoop trouwens dat ik het allemaal volhou. Moeilijk het hongergevoel te ontkennen.
In feite moet je maar drie keer per dag eten: ontbijt, lunch en warm eten en niets er tussen door.

Soms was ik te lui om brood te smeren 's morgen voor het lunchpakket. Dan kocht ik wat croissantjes bij de bakker. Zo, dat zijn dikmakers, heb ik gemerkt. Dus dat doe ik niet meer. Elke dag een lunchpakket bij elkaar smeren 's morgens vroeg.

Het is wel pittig hoor, ik heb heel veel respect gekregen voor afvallers. Het is zo gemakkelijk iets tussendoor te snaaien en het zo verschrikkelijk moeilijk om daar afstand van te nemen. :)

Nog een tip:
Zorgen dat je geen koekjes of chocola in huis hebt.
It drives you mad, I know.
Maar je moet een paar weken volhouden. Het is zwaar.
Maar blijkbaar is het allemaal gewoonte geworden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sigaartje op 10-01-2018 12:02:13 ]
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')