abonnement Unibet Coolblue
pi_175711243
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Die Registability was geen fan van Dolberg vorig jaar (lol)
Had hij daar ook nog goede argumenten voor?
Oh.
pi_175712252
Ik verwacht geen fijne wedstrijd met Siem in de basis.
pi_175712360
quote:
7s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:09 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Frenkie de Jong ook.

Tsja soms moet je net even geluk hebben dat je vroeg kan debuteren. Hadden we een enorm tekort gehad op het middenveld was frenkie wellicht al weer weggeweest, je weet het niet.

Kluivert stond er tot voor kort veel beter op internationaal dan Frenkie, is dat omdat kluivert beter of verder is, nee, maar die speelt noodgedwongen al op zijn 18e in de basis.

Had Mbappe bij manchester united uit de jeugd gekomen ipv monaco had ie misschien ook niet zo ver geweest omdat ie moest wachten op tijd achter 1 van de miljoenen aankopen.
Daarom moeten we ook niet te veel treuren als er spelers worden weggekocht, juist daardoor kunnen er ook heel veel spelers doorbreken bij Ajax. Wie is er nog doorgebroken uit de Barca-jeugd na de generatie Messi/Iniesta?
pi_175712426
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 07:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Daarom moeten we ook niet te veel treuren als er spelers worden weggekocht, juist daardoor kunnen er ook heel veel spelers doorbreken bij Ajax. Wie is er nog doorgebroken uit de Barca-jeugd na de generatie Messi/Iniesta?
Die zijn niet van dezelfde generatie
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_175712450
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 07:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Die zijn niet van dezelfde generatie
Debuteerden een jaar na elkaar.
pi_175712486
quote:
7s.gif Op donderdag 14 december 2017 07:57 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Debuteerden een jaar na elkaar.
Dan nog zijn ze niet van dezelfde generatie
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_175712497
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 08:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan nog zijn ze niet van dezelfde generatie
Ligt eraan hoe je generatie ziet. Verder ook een non discussie iig :P
  donderdag 14 december 2017 @ 08:05:28 #83
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_175712508
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_175712519
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 07:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Daarom moeten we ook niet te veel treuren als er spelers worden weggekocht, juist daardoor kunnen er ook heel veel spelers doorbreken bij Ajax. Wie is er nog doorgebroken uit de Barca-jeugd na de generatie Messi/Iniesta?
doorselecteren zou toch wel leuk zijn, jammer dat dit niet meer kan hier, verder is doorbreken bij Barcelona ook een stuk moeilijker, je ziet in het jeugdvoetbal dat de verschillen niet zo groot zijn maar daar waar het om gaat wel
pi_175712530
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 08:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

doorselecteren zou toch wel leuk zijn, jammer dat dit niet meer kan hier, verder is doorbreken bij Barcelona ook een stuk moeilijker, je ziet in het jeugdvoetbal dat de verschillen niet zo groot zijn maar daar waar het om gaat wel
Mag daar ook wel eens tijd worden dat middelmaat als rakitic wordt doorgeselecteerd en dat ze meer eigen jeugd gaan inpassen.
pi_175712543
Volgens de laatste geruchten zit half europa achter de ligt en moet hij 50 miljoen kosten.

Moet hierna gewoon nog een jaar blijven.
pi_175712580
quote:
7s.gif Op donderdag 14 december 2017 08:11 schreef skysherrif het volgende:
Volgens de laatste geruchten zit half europa achter de ligt en moet hij 50 miljoen kosten.

Moet hierna gewoon nog een jaar blijven.
voor 50 miljoen kan je beter niet wachten
pi_175712627
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 08:18 schreef Tarado het volgende:

[..]

voor 50 miljoen kan je beter niet wachten
Meh, fuck dat geld. Ik wil eigenlijk zo lang mogelijk genieten van onze beste talenten, voor je het weet heb je daar weer viergevers spelen. De ligt gaf me toch een paar crosses tegen psv ook weer.
pi_175712659
quote:
7s.gif Op donderdag 14 december 2017 08:24 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Meh, fuck dat geld. Ik wil eigenlijk zo lang mogelijk genieten van onze beste talenten, voor je het weet heb je daar weer viergevers spelen. De ligt gaf me toch een paar crosses tegen psv ook weer.
ik ook wel hoor maar beter 1 speler voor 50 verkopen zodat je een paar anderen kan behouden
pi_175712725
quote:
7s.gif Op donderdag 14 december 2017 08:11 schreef skysherrif het volgende:
Volgens de laatste geruchten zit half europa achter de ligt en moet hij 50 miljoen kosten.

Moet hierna gewoon nog een jaar blijven.
Gelijk verkopen.

Eerst 50 miljoen Bazoer, niet gedaan. 12 miljoen verkocht.
50 miljoen Dolberg, niet gedaan. Geen drol meer waard.

Nu weten we beter, toch? Toch?! :P
pi_175712735
quote:
6s.gif Op donderdag 14 december 2017 08:38 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Gelijk verkopen.

Eerst 50 miljoen Bazoer, niet gedaan. 12 miljoen verkocht.
50 miljoen Dolberg, niet gedaan. Geen drol meer waard.

Nu weten we beter, toch? Toch?! :P
Alleen weet ik van die 2 niet zeker of er ooit wel 50 is geboden.

Deze 50 voor de ligt komt van meerdere kranten, meerdere bronnen en weten we dat zeker barca en bvb zijn geinteresseerd.

Maargoed, we hebben geld genoeg itt goeie CVs.
pi_175712774
quote:
7s.gif Op donderdag 14 december 2017 08:39 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Alleen weet ik van die 2 niet zeker of er ooit wel 50 is geboden.

Deze 50 voor de ligt komt van meerdere kranten, meerdere bronnen en weten we dat zeker barca en bvb zijn geinteresseerd.

Maargoed, we hebben geld genoeg itt goeie CVs.
dat is wel zo maar spelers goed verkopen is voor de Nederlandse top een noodzaak, die CL miljoenen kunnen we voorlopig vergeten ook al wordt je kampioen dus je moet toch jaarlijks die 30 miljoen zien binnen te harken
pi_175712801
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 08:43 schreef Tarado het volgende:

[..]

dat is wel zo maar spelers goed verkopen is voor de Nederlandse top een noodzaak, die CL miljoenen kunnen we voorlopig vergeten ook al wordt je kampioen dus je moet toch jaarlijks die 30 miljoen zien binnen te harken
Niet mee eens, volgens statistieken heeft de kampioen van de eredivisie zon 90% kans om door te gaan. Goed statistieken zeggen niet alles, maar over het algemeen moeten psv en ajax echt wel door die ronde heen komen.

Zeker is verkopen ook wel nodig, je moet natuurlijk niet zorgen dat hij transfervrij weggaat, dat moet je aanvoelen. Leer ons de ligt een beetje kennen en je weet dat die gsat echt niet moeilijk gaat doen, ik denk overigens dat de ligt zelf nog niet eens weg wil naar een grote club. Heeft ie zelf ook al aangegeven, die heeft geen zin om bank te gaan zitten achter Pique en Umtiti en gelijk heeft ie.
pi_175712856
quote:
7s.gif Op donderdag 14 december 2017 08:45 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Niet mee eens, volgens statistieken heeft de kampioen van de eredivisie zon 90% kans om door te gaan. Goed statistieken zeggen niet alles, maar over het algemeen moeten psv en ajax echt wel door die ronde heen komen.

Zeker is verkopen ook wel nodig, je moet natuurlijk niet zorgen dat hij transfervrij weggaat, dat moet je aanvoelen. Leer ons de ligt een beetje kennen en je weet dat die gsat echt niet moeilijk gaat doen, ik denk overigens dat de ligt zelf nog niet eens weg wil naar een grote club. Heeft ie zelf ook al aangegeven, die heeft geen zin om bank te gaan zitten achter Pique en Umtiti en gelijk heeft ie.
PSV en Ajax zouden ook nog in de EL moeten zitten maar misschien ben ik te negatief, ik geloof dat Ajax 1 keer door die voorronde is gekomen vandaar, mocht je het halen dan is verkopen minder noodzakelijk.
  donderdag 14 december 2017 @ 09:15:47 #96
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_175713094
De Ligt gaat natuurlijk mokerhard falen als ie komende zomer naar Barca verkast. Zoveel ruimte in z'n rug...dat zullen ze daar ook wel zien toch?
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_175713222
quote:
7s.gif Op donderdag 14 december 2017 08:39 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Alleen weet ik van die 2 niet zeker of er ooit wel 50 is geboden.

Deze 50 voor de ligt komt van meerdere kranten, meerdere bronnen en weten we dat zeker barca en bvb zijn geinteresseerd.

Maargoed, we hebben geld genoeg itt goeie CVs.
Max en Perr zijn wereldtop.
pi_175713230
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:15 schreef Bugno het volgende:
De Ligt gaat natuurlijk mokerhard falen als ie komende zomer naar Barca verkast. Zoveel ruimte in z'n rug...dat zullen ze daar ook wel zien toch?
ik vind het berhaupt vreemd dat ze interesse hebben, zo'n club zou voor een Vertonghen moeten gaan, aanvallend talent kan ik nog wel begrijpen maar in de top moet je verdedigend zekerheidjes halen en dat is hij nog lang niet
pi_175713415
quote:
7s.gif Op donderdag 14 december 2017 08:45 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Niet mee eens, volgens statistieken heeft de kampioen van de eredivisie zon 90% kans om door te gaan.
:D :`)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_175713692
Lisandro Magalln komt dus na November 2018.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')