abonnement Unibet Coolblue
pi_175685440

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.


LEESVOER:

https://www.reddit.com/r/(...)t_invest_recklessly/

٩๏̯͡๏)۶
pi_175685448
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:58 schreef Zith het volgende:
Let op:
ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
"De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

Haha het tweakers topic, dat is echt sneu tegenwoordig
٩๏̯͡๏)۶
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 13 december 2017 @ 00:38:11 #3
206731 Mortaxx
Doomer
pi_175685456
Het lijkt noord Korea wel
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_175685465
Wat? Geen XRP in de titel. Schaam je..
XRP - To tha moon motherf#cker!
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 13 december 2017 @ 00:44:18 #5
206731 Mortaxx
Doomer
pi_175685525
Xrp straks op coinbase :7
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_175685541
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:39 schreef Mand het volgende:
Wat? Geen XRP in de titel. Schaam je..
Ah een mod wil dat misschien doen, maar gun nattekat ook eens wat
٩๏̯͡๏)۶
pi_175685555
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:45 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ah een mod wil dat misschien doen, maar gun nattekat ook eens wat
Deal. Wij het geld, Nattekat baas van dit topic.
XRP - To tha moon motherf#cker!
  woensdag 13 december 2017 @ 00:49:00 #8
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175685573
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:39 schreef Mand het volgende:
Wat? Geen XRP in de titel. Schaam je..
Nee want ETH _O_
pi_175685587
Tijd om EOS aan te schaffen dan maar. Na een beetje onderzoek heb ik er toch best vertrouwen in
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175685722
https://www.moonlambos.io/showroom

Slechts 8.43 Bitcoin voor een Lambo!

Mijn doel is een Huracan. *O*
  woensdag 13 december 2017 @ 01:11:01 #11
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_175685737
Ik gebruik de wallet van Exodus (Niet haten pls :') ), en daar zit een exchange ingebouwd.
Je betaalt altijd fees om die exchange te gebruiken natuurlijk, maar wanneer ik BTC om wil zetten in LTC, wordt mijn portefeuille juist meer waard.

Als ik bijvoorbeeld voor 500 euro aan BTC zou exchangen naar LTC, dan krijg ik daar LTC voor in de plaats met een waarde van 523 euro. Iemand die hier een logische verklaring voor heeft?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_175685784
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:07 schreef BadVlad het volgende:

Mijn doel is een Huracan. *O*
Een caravan heb je al voor 500 euri.
pi_175685843
Wat is er nu eventueel aantrekkelijk om te kopen ? Ik heb vanavond 33% btc gekocht. Ik weet dat ie hoog staat maar ik moet toch iets, die alts moeten ff beetje zakken en dan koop ik daar een zak van. All in, race to the bottem of hemelse duiten om jezelf mee te wassen. Wat ik nu heb gekocht hold ik gewoon tot volgend jaar.

Reclame maken op intranet gemeente is haram of gewoon doen met een knipoog? Iedereen de 13e maand (zoals die user zei) investeren in Bitcoin, geen gezeik iedereen rijk! Zoiets ? Ontslag komt me niet echt uit.
  woensdag 13 december 2017 @ 01:33:44 #14
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175685890
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:07 schreef BadVlad het volgende:
https://www.moonlambos.io/showroom

Slechts 8.43 Bitcoin voor een Lambo!

Mijn doel is een Huracan. *O*
En nu weer 8.38 :P
pi_175685906
Via Litebit BTC gekocht om te kunnen traden op Binance, maar 40 min later nog steeds niks binnen op Binance... :(
Koning.
  woensdag 13 december 2017 @ 01:37:24 #16
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175685911
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:27 schreef InsomniaCoins het volgende:
Wat is er nu eventueel aantrekkelijk om te kopen ? Ik heb vanavond 33% btc gekocht. Ik weet dat ie hoog staat maar ik moet toch iets, die alts moeten ff beetje zakken en dan koop ik daar een zak van. All in, race to the bottem of hemelse duiten om jezelf mee te wassen. Wat ik nu heb gekocht hold ik gewoon tot volgend jaar.

Reclame maken op intranet gemeente is haram of gewoon doen met een knipoog? Iedereen de 13e maand (zoals die user zei) investeren in Bitcoin, geen gezeik iedereen rijk! Zoiets ? Ontslag komt me niet echt uit.
Raar verhaal dit. 33%?
pi_175685914
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:33 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En nu weer 8.38 :P
Doe mij maar een fiets,
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:37 schreef tha_dark het volgende:
Via Litebit BTC gekocht om te kunnen traden op Binance, maar 40 min later nog steeds niks binnen op Binance... :(
Bij mij ging het heel vlotjes vandaag, heb er niet met een stopwatch bijgezeten maar binnen 1 a 2 uur was de transactie finished.
  woensdag 13 december 2017 @ 01:38:11 #18
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175685915
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:37 schreef tha_dark het volgende:
Via Litebit BTC gekocht om te kunnen traden op Binance, maar 40 min later nog steeds niks binnen op Binance... :(
Ja daarom is BTC ook zo top. Soms mag je uren wachten...
pi_175685919
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Raar verhaal dit. 33%?
1/3 btc
pi_175685920
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:38 schreef InsomniaCoins het volgende:

[..]

1/3 btc
hoi
Gino ♥
pi_175685931
Kleine orders gaan langzamer bij litebit maar volgens mij in het algemeen, minder aan te verdienen, lagere prioriteit.

Zo moest ik de eerste keer erg lang wachten op 100 euro, zag wel dat er unconfirmed stond maar dan is de transactie nog niet klaar. Tijdens unconfirmed voor 400 euro een order geplaasts en die was sneller klaar/afgerond.
pi_175686005
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:11 schreef TBakkert het volgende:
Ik gebruik de wallet van Exodus (Niet haten pls :') ), en daar zit een exchange ingebouwd.
Je betaalt altijd fees om die exchange te gebruiken natuurlijk, maar wanneer ik BTC om wil zetten in LTC, wordt mijn portefeuille juist meer waard.

Als ik bijvoorbeeld voor 500 euro aan BTC zou exchangen naar LTC, dan krijg ik daar LTC voor in de plaats met een waarde van 523 euro. Iemand die hier een logische verklaring voor heeft?
Ik gebruik het ook weleens om ETH of LTC om te zetten naar Civic of BAT, want de totale transactiekosten zijn meestal niet meer dan 0.30 EUR en het scheelt heel wat rondstuurwerk, daarnaast is het nog goedkoper ook omdat je de transactiekosten bespaart van het traditionele rondsturen.
Volgens mij is het een schatting die je krijgt te zien en daar zou best weleens wat vertraging in kunnen zitten, maar persoonlijk zou ik geen BTC gaan omzetten naar iets wat vandaag zo explosief is gestegen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  woensdag 13 december 2017 @ 02:25:41 #23
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175686112
Gisteravond een klein feestje gevierd. Initiele inleg is x100 gegaan.

Niet dat ik 1 cent heb laten uitbetalen maar toch een mooi moment!

Ben beniewd wat volgend jaar gaat geven. Verge bijna op 1 cent en mogelijk wordt deze maand Wraith gereleased :9
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_175686189
CoinBase telkens plat... wtf.
pi_175686195
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 02:25 schreef Maikuuul het volgende:
Gisteravond een klein feestje gevierd. Initiele inleg is x100 gegaan.

Niet dat ik 1 cent heb laten uitbetalen maar toch een mooi moment!

Ben beniewd wat volgend jaar gaat geven. Verge bijna op 1 cent en mogelijk wordt deze maand Wraith gereleased :9
Netjes! Ik kan mij herinneren dat jij op 9 sat hebt gekocht?
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_175686377
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 01:39 schreef Basxt het volgende:

[..]

Geen zin om te vertalen maar via reddit:

"That tweet shows monumental poor judgement. Litecoin now has national media coverage, an $11bn market and the creator of it basically tweets out that people should not buy unless they are happy to lose 90%. Wow. There are no words.

Ben ik het helemaal mee eens :{
Hij probeert het gehype te temperen, niet zo gek lijkt me.

quote:
He could be open to accusations of market manipulation."
:') :') :')

Dit was ook geniaal. _O-
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  woensdag 13 december 2017 @ 04:34:15 #27
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175686435
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 03:04 schreef Mand het volgende:

[..]

Netjes! Ik kan mij herinneren dat jij op 9 sat hebt gekocht?
Klopt ja. Op 9sat hadk 650.000 stuks.

Toen ongeveer 30% verkocht op 100 en 150 sat. Daarvoor al mijn andere altcoins en 0.11 bitcoin geruild.

Risico is dus veel meer gespreid mocht het mis gaan met Verge. Wat ik niet denk, al verwacht ik Verge eerder in Q1 2018 dan in Q4 2017. Maar dat is gewoon mijn gevoel. Gewoon geduldig zijn voor een goed product zonder bugs.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 13 december 2017 @ 05:35:34 #28
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_175686500
Ik ben de afgelopen dagen wel iets lekkerder wakker geworden.. :( maar zal vast wel goed komen vandaag of krijgen we nu een dump
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_175686978
Bittrex :')

quote:
Name Mismatch
We have failed to automatically process your documents due to your name from your basic application not matching what is found on your document. They will need to be manually reviewed. Please contact our support desk. Manual review typically takes 7 days but could be longer based on demand.
Daar hebben ze dan een maand voor nodig om dat te ontdekken.
En bij support heb ik een maand geleden al een ticket aangemaakt maar geen enkele reactie.

"Name mismatch"? No way, dat is uitgesloten...
  woensdag 13 december 2017 @ 07:58:32 #30
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175687022
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 07:49 schreef MaGNeT het volgende:
Bittrex :')

[..]

Daar hebben ze dan een maand voor nodig om dat te ontdekken.
En bij support heb ik een maand geleden al een ticket aangemaakt maar geen enkele reactie.

"Name mismatch"? No way, dat is uitgesloten...
Heb je stiekem je naam laten veranderen naar Sasha?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175687035
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 07:49 schreef MaGNeT het volgende:
Bittrex :')

[..]

Daar hebben ze dan een maand voor nodig om dat te ontdekken.
En bij support heb ik een maand geleden al een ticket aangemaakt maar geen enkele reactie.

"Name mismatch"? No way, dat is uitgesloten...
Ik zie en voorzie steeds meer problemen met de centrale exchanges. Wat dat betreft komt de Waves Dex met de nieuwe client op een uitstekend moment.
  woensdag 13 december 2017 @ 08:01:25 #32
131603 Afwazig
Serious business
pi_175687038
Blij dat ik maanden geleden al die Verificaties al heb gedaan om dit voor te zijn.
pi_175687042
ETH _O_
pi_175687054
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 07:49 schreef MaGNeT het volgende:
Bittrex :')

[..]

Daar hebben ze dan een maand voor nodig om dat te ontdekken.
En bij support heb ik een maand geleden al een ticket aangemaakt maar geen enkele reactie.

"Name mismatch"? No way, dat is uitgesloten...
Wat moet jij op Bittrex? Je bent toch niet aan het uitcashen? :X
  woensdag 13 december 2017 @ 08:04:08 #35
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175687057
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:38 schreef InsomniaCoins het volgende:

[..]

1/3 btc
Ah en dat noem je 33% btc. Dus 2 btc = 200% ?
pi_175687063
Waves _O_ shitcoin
ETH _O_ shitcoin
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175687068
Die 2,5BTC aan ERC20 tokens die ik een tijdje terug naar het 0x0 adres heb gestuurd zijn nu ¤35k waard :'(
pi_175687079
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Die 2,5BTC aan ERC20 tokens die ik een tijdje terug naar het 0x0 adres heb gestuurd zijn nu ¤35k waard :'(
Wel wat meer volgens mij.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175687089
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wel wat meer volgens mij.
:'( :'( :'( :'( :'( :'(

En over een tijdje is het een kwart miljoen
:'( x veel

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2017 08:10:56 ]
pi_175687119
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:03 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wat moet jij op Bittrex? Je bent toch niet aan het uitcashen? :X
Ik probeer daar m'n account weer aan de gang te krijgen voor het geval ik een keer wil uitcashen :P
pi_175687126
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:01 schreef Afwazig het volgende:
Blij dat ik maanden geleden al die Verificaties al heb gedaan om dit voor te zijn.
Ik heb die enhanced verificatie 1,5 jaar geleden al gedaan :')
Maar een maand geleden besloot Bittrex om tienduizenden verificaties als foutief te bestempelen en de withdrawal limit op 0 te zetten.
pi_175687131
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik probeer daar m'n account weer aan de gang te krijgen voor het geval ik een keer wil uitcashen :P
Kan dat niet via de oppermachtige waves dex?

Wat kan je dan wel met waves dex :{
pi_175687138
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:38 schreef InsomniaCoins het volgende:

[..]

1/3 btc
0.333 ∞ :P
pi_175687140
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Waves _O_ shitcoin
ETH _O_ shitcoin
Waves gaat vanavond crashen.
pi_175687141
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:16 schreef xminator het volgende:

[..]

Kan dat niet via de oppermachtige waves dex?

Wat kan je dan wel met waves dex :{
Dat kan prima via de DEX maar als ik op DEX nu 60.000 Waves aanbied dan denk ik niet dat de order er vlot doorheen komt :+
pi_175687146
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik probeer daar m'n account weer aan de gang te krijgen voor het geval ik een keer wil uitcashen :P
Kan je eindelijk je tweedehands xc40 kopen _O_ Goed gevoel moet dat zijn ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2017 08:18:42 ]
pi_175687153
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Kan je eindelijk je tweedehands xc40 kopen _O_ Goed gevoel moet dat zijn ;)
Haha, ja, nu het uitstapmoment gaan bepalen.

Ik heb nu een soort van geldprobleem :')
7 jaar geleden had ik die ook maar dan omgekeerd (je kent het wel, stukje maand over aan het eind van je geld).

Ik stap sowieso niet helemaal uit Waves, met de rest blijf ik m'n node draaien.
pi_175687156
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:19 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Haha, ja, nu het uitstapmoment gaan bepalen.

Ik heb nu een soort van luxe geldprobleem :')
7 jaar geleden had ik die ook maar dan omgekeerd.
pi_175687161
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat kan prima via de DEX maar als ik op DEX nu 60.000 Waves aanbied dan denk ik niet dat de order er vlot doorheen komt :+
Hoezo dan? Niet genoeg gebruikers van de dex?
pi_175687165
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:19 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Haha, ja, nu het uitstapmoment gaan bepalen.
Als ie stil staat. En dan even achterom kijken of er geen verkeer aankomt. Dat is bij een xc40 niet anders dan bij een andere auto.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2017 08:21:55 ]
pi_175687166
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:20 schreef xminator het volgende:

[..]

Hoezo dan? Niet genoeg gebruikers van de dex?
Heeey shitcoin
pi_175687191
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:20 schreef xminator het volgende:

[..]

Hoezo dan? Niet genoeg gebruikers van de dex?
Het volume op de DEX groeit de laatste maanden met 50% per maand en deze maand zelfs al met 400%, gaat heel best.

Afgelopen 24 uur $5.695.589,30 DEX volume.

Waves adverteert er ook nog niet mee, het netwerk kan niet meer transacties aan tot de activatie van Waves-NG (~20 december) en de lancering van de nieuwe DEX.

Daarna gaan ze $100.000 per maand aan advertentiebudget uitgeven en ze hebben genoeg in kas om dat 200 jaar vol te houden.
pi_175687202
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Als ie stil staat. En dan even achterom kijken of er geen verkeer aankomt. Dat is bij een xc40 niet anders dan bij een andere auto.
Ah, gewoon spiegelen dus ^O^
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 08:26:38 #54
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175687219
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:16 schreef xminator het volgende:

[..]

Kan dat niet via de oppermachtige waves dex?

Wat kan je dan wel met waves dex :{
Waves :')
Shitcoin xD
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 13 december 2017 @ 08:27:04 #55
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_175687224
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik probeer daar m'n account weer aan de gang te krijgen voor het geval ik een keer wil uitcashen :P
Aub niet alles tegelijk verkopen. Dan blijft er weinig over van de prijs voor de rest 😉
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_175687406
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:23 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het volume op de DEX groeit de laatste maanden met 50% per maand en deze maand zelfs al met 400%, gaat heel best.

Afgelopen 24 uur $5.695.589,30 DEX volume.

Waves adverteert er ook nog niet mee, het netwerk kan niet meer transacties aan tot de activatie van Waves-NG (~20 december) en de lancering van de nieuwe DEX.

Daarna gaan ze $100.000 per maand aan advertentiebudget uitgeven en ze hebben genoeg in kas om dat 200 jaar vol te houden.
Maar als ze zo goed bezig zijn, waarom ga je dan nu cashen?
  † In Memoriam † woensdag 13 december 2017 @ 08:41:45 #57
230491 Zith
pls tip
pi_175687415
quote:
3s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:41 schreef xminator het volgende:

[..]

Maar als ze zo goed bezig zijn, waarom ga je dan nu cashen?
De wegen van miljoenairs zijn ondoorgrondelijk.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175687449
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:27 schreef InsomniaCoins het volgende:
Wat is er nu eventueel aantrekkelijk om te kopen ? Ik heb vanavond 33% btc gekocht. Ik weet dat ie hoog staat maar ik moet toch iets, die alts moeten ff beetje zakken en dan koop ik daar een zak van. All in, race to the bottem of hemelse duiten om jezelf mee te wassen. Wat ik nu heb gekocht hold ik gewoon tot volgend jaar.

Reclame maken op intranet gemeente is haram of gewoon doen met een knipoog? Iedereen de 13e maand (zoals die user zei) investeren in Bitcoin, geen gezeik iedereen rijk! Zoiets ? Ontslag komt me niet echt uit.
Psychose gespot.
pi_175687718
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:19 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Haha, ja, nu het uitstapmoment gaan bepalen.

Ik heb nu een soort van geldprobleem :')
7 jaar geleden had ik die ook maar dan omgekeerd (je kent het wel, stukje maand over aan het eind van je geld).

Ik stap sowieso niet helemaal uit Waves, met de rest blijf ik m'n node draaien.
Denk je dat Waves niet veel verder stijgt dan dit?
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 09:11:58 #61
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175687728
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 09:10 schreef THeeF het volgende:

[..]

Denk je dat Waves niet veel verder stijgt dan dit?
Waves tikt de 100 dollar nog wel aan volgend jaar.

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175687759
Ripple gaat weer lekker door.
  woensdag 13 december 2017 @ 09:22:01 #63
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175687842
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 09:14 schreef Dje_1985 het volgende:
Ripple gaat weer lekker door.
90% in de afgelopen 24 uur.
Dikke pump?

Of is er echt wat aan de hand?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_175687844
Nieuwe dag, nieuwe kansen. Goedemorgen :)
pi_175687858
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 09:22 schreef Komakie het volgende:

[..]

90% in de afgelopen 24 uur.
Dikke pump?

Of is er echt wat aan de hand?
Vermoed dat dit de aanleiding is :

https://asia.nikkei.com/B(...)-enter-trials-Friday
pi_175687994
Oeh, mn ripples...

Moon!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175688185
Onderhoud
Vanwege onderhoud op een andere beurs kunnen wij deze cryptocurrency niet verhandelen of verkopen.

Iemand enig idee of dit vaker voorkomt op Litebit en hoelang het duurt?
  woensdag 13 december 2017 @ 09:47:10 #68
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175688205
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:37 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Haha het tweakers topic, dat is echt sneu tegenwoordig
Was het altijd al. Iedere keer als je een topic opent 50 zolderkamerautisten die komen melden dat je de zoekfunctie beter moet gebruiken.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_175688212
Shit Ripple wat doe je :D vorige week maar weg gedaan aangezien die telkens rond de 24 cent bleef hangen :D:D
pi_175688220
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 09:47 schreef Syd het volgende:
Shit Ripple wat doe je :D vorige week maar weg gedaan aangezien die telkens rond de 24 cent bleef hangen :D:D
Holden ftw!
pi_175688234
Ripple :')
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 13 december 2017 @ 09:50:04 #72
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175688249
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 09:45 schreef Dpapi het volgende:
Onderhoud
Vanwege onderhoud op een andere beurs kunnen wij deze cryptocurrency niet verhandelen of verkopen.

Iemand enig idee of dit vaker voorkomt op Litebit en hoelang het duurt?
Tot de coin stopt met te hard gaan. Standaard bij Litebit.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_175688262
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:27 schreef InsomniaCoins het volgende:
Wat is er nu eventueel aantrekkelijk om te kopen ? Ik heb vanavond 33% btc gekocht. Ik weet dat ie hoog staat maar ik moet toch iets, die alts moeten ff beetje zakken en dan koop ik daar een zak van. All in, race to the bottem of hemelse duiten om jezelf mee te wassen. Wat ik nu heb gekocht hold ik gewoon tot volgend jaar.

Reclame maken op intranet gemeente is haram of gewoon doen met een knipoog? Iedereen de 13e maand (zoals die user zei) investeren in Bitcoin, geen gezeik iedereen rijk! Zoiets ? Ontslag komt me niet echt uit.
Goede user, niets meer aan doen.
pi_175688283
EOS gaat ook lekker. Mooi ingeslagen de afgelopen weken :)
pi_175688293
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 09:48 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Holden ftw!
Dit.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175688428
Waarom stijgt Dogecoin eigenlijk... Veel ontwikkeling zit daar toch niet meer in?
  woensdag 13 december 2017 @ 10:05:59 #77
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175688516
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:01 schreef JupilerXL het volgende:
Waarom stijgt Dogecoin eigenlijk... Veel ontwikkeling zit daar toch niet meer in?
DOGE stijgt misschien in waarde in fiat maar qua waarde in BTC is het redelijk dood.

In vergelijking met de waarde in BTC is deze nog maar 7% tegenover de waarde in Mei 2017.

De reden dat Doge soms wat omhoog gaat is dat deze dan een paar Satoshi omhoog gaat. Zal later wel weer wat naar beneden gaan.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 10:23:36 #80
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_175688758
Ripple _O_
  woensdag 13 december 2017 @ 10:33:51 #81
262778 BaasJ04
Ajax Amsterdam [L]
pi_175688914
Kwam er toevallig achter dat ik nog een hele oude gebruikersnaam had en ook maar eens even reageren op dit mooie forum. Lees al maanden mee en zeer bruikbare informatie hier vandaan kunnen halen! Met weinig begonnen en vergeleken met jullie zal dat ook zo blijven, maar toch al een mooi winstpercentage.

Daarnaast hardop gelachen om de mensen die schreeuwden dat het een Wavesmaand ging worden. Mooi om te zien dat het nu eindelijk zo ver is.
pi_175688922
quote:
3s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:41 schreef xminator het volgende:

[..]

Maar als ze zo goed bezig zijn, waarom ga je dan nu cashen?
Je bent echt mijn favoriete gebruiker op FOK! :Y

Maar je vraag...

Ik cash 1/3e van m'n Waves uit als ik het bedrag haal dat ik in gedachten heb.
Ik verwacht zeker nog wel dat we hoger gaan uitkomen maar soms moet je ook wat afromen.

Uiteindelijk kan ieder project falen,.
  † In Memoriam † woensdag 13 december 2017 @ 10:34:31 #83
230491 Zith
pls tip
pi_175688927
Bitfinex daily interest voor XRP staat op 1.99% trouwens.

Mocht he vertrouwen hebben in XRP en niet wil verkopen kan je het daar uitlenen 🤔
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 13 december 2017 @ 10:37:21 #84
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175688966
Bizar. Op 1 na is elke coin in mijn portfolio minimaal 10% gestegen in de afgelopen 24 uur.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_175689009
QTUM lijkt ook eindelijk wat te gaan doen. Daar komt ook een fork aan en die gaat United Bitcoin heten? :?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_175689048
Wat was ook alweer die site waar je per (alt)coin kon zien wanneer er nieuws wordt verwacht?

En zijn hier nog meer users die in NXT zitten? ik begrijp dat er op 28dec uitkering van Ignis wordt gedaan voor elke owner van NXT coins. 1 Ignis coin voor elke 2 NXT coins.
Maar de koers van NXT lijkt niet echt te stijgen de laatste dagen..
/a>
  woensdag 13 december 2017 @ 10:42:55 #87
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175689066
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:41 schreef TripleZ het volgende:
Wat was ook alweer die site waar je per (alt)coin kon zien wanneer er nieuws wordt verwacht?

En zijn hier nog meer users die in NXT zitten? ik begrijp dat er op 28dec uitkering van Ignis wordt gedaan voor elke owner van NXT coins. 1 Ignis coin voor elke 2 NXT coins.
Maar de koers van NXT lijkt niet echt te stijgen de laatste dagen..
coinmarketcal
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175689105
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:34 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je bent echt mijn favoriete gebruiker op FOK! :Y

Maar je vraag...

Ik cash 1/3e van m'n Waves uit als ik het bedrag haal dat ik in gedachten heb.
Ik verwacht zeker nog wel dat we hoger gaan uitkomen maar soms moet je ook wat afromen.

Uiteindelijk kan ieder project falen,.
Iemand moet kritisch zijn....

Geachte fokkers, vergeten jullie niet een deel van je waves te verkopen?
  woensdag 13 december 2017 @ 10:45:13 #89
131603 Afwazig
Serious business
pi_175689106
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:34 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Je bent echt mijn favoriete gebruiker op FOK! :Y

Maar je vraag...

Ik cash 1/3e van m'n Waves uit als ik het bedrag haal dat ik in gedachten heb.
Ik verwacht zeker nog wel dat we hoger gaan uitkomen maar soms moet je ook wat afromen.

Uiteindelijk kan ieder project falen,.
Magnet die op ons gaat dumpen :'(.

Het is je gegund _O_
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 10:45:58 #90
257132 crew  Awsom
pi_175689119
Gisteren al m'n ripple verkocht voor 0,27¤ :')
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 10:46:46 #91
257132 crew  Awsom
pi_175689133
ff een paar k winst misgelopen in een dag :')

achja
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 december 2017 @ 10:48:14 #92
163650 Greys
pi_175689164
Stick to the plan.

Als je een bedrag in je hoofd had al die tijd waarop je een deel zou verkopen dan doen.

Edit: dit sloeg op MaGNeT uiteraard :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 10:48:43 #93
257132 crew  Awsom
pi_175689173
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:48 schreef Greys het volgende:
Stick to the plan.

Als je een bedrag in je hoofd had al die tijd waarop je een deel zou verkopen dan doen.
Ja vind het ook niet erg :P over paar dagen/weekje staat ie toch weer op 0,17 en dan koop ik wel weer in

fuck fomo
  woensdag 13 december 2017 @ 10:49:01 #94
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175689180
Als Magnet even laat weten wanneer hij dumpt dan kunnen we daar gebruik van maken om lager in te kopen :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175689186
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:45 schreef Awsom het volgende:
Gisteren al m'n ripple verkocht voor 0,27¤ :')
Zo ken ik ook een paar ongelukkige trades die ik heb gedaan. Dat heeft iedereen wel.

We hebben helaas geen glazen bol.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 december 2017 @ 10:50:06 #96
163650 Greys
pi_175689200
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:48 schreef Awsom het volgende:

[..]

Ja vind het ook niet erg :P over paar dagen/weekje staat ie toch weer op 0,17 en dan koop ik wel weer in

fuck fomo
Sorry m'n post ging over MaGNeT maar ik zat mobiel te kloten en vergat te quoten :D

Maar idd, in jouw geval ook. Winst pakken moet je gewoon blij mee zijn, als je dit zo besloten had. Er komen nieuwe kansen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 10:51:10 #97
257132 crew  Awsom
pi_175689222
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:49 schreef xminator het volgende:

[..]

Zo ken ik ook een paar ongelukkige trades die ik heb gedaan. Dat heeft iedereen wel.

We hebben helaas geen glazen bol.
0,27 was nog steeds prima uitstap moment :P
  woensdag 13 december 2017 @ 10:51:43 #98
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175689235
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:48 schreef Awsom het volgende:

[..]

Ja vind het ook niet erg :P over paar dagen/weekje staat ie toch weer op 0,17 en dan koop ik wel weer in

fuck fomo
Ach ja, en de vraag is ook op hoeveel je hem hebt ingekocht.
Als je hem op 0,26 hebt ingekocht is het jammer, als je hem op 0,01 hebt ingekocht, best nette winst toch?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 10:51:50 #99
257132 crew  Awsom
pi_175689238
en oja XRP én waves under maintenance op bittrex

  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 december 2017 @ 10:52:07 #100
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175689247
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:48 schreef Greys het volgende:
Stick to the plan.

Als je een bedrag in je hoofd had al die tijd waarop je een deel zou verkopen dan doen.

Edit: dit sloeg op MaGNeT uiteraard :P
ETH 2000 confirmed
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 december 2017 @ 10:55:42 #101
163650 Greys
pi_175689322
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]

ETH 2000 confirmed
Als deze meneer z'n voorspelling uitkomt zit je goed :+

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175689351
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Als deze meneer z'n voorspelling uitkomt zit je goed :+

[ afbeelding ]
er is hier een user met tonnen (miljoenen ondertussen??) aan xrp
die zal dan wel blij zijn
pi_175689375
IOTA zit ff in een dipje als één van de weinigen.

Mensen hier toevallig nog in Raiblocks (XRB)?
pi_175689383
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Als deze meneer z'n voorspelling uitkomt zit je goed :+

[ afbeelding ]
Mensen die Waves niet in dat soort lijstjes noemen zijn onverstandig.
pi_175689413
quote:
7s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:57 schreef R4m0n_46 het volgende:
IOTA zit ff in een dipje als één van de weinigen.

Mensen hier toevallig nog in Raiblocks (XRB)?
Bitgrail is zoooooo traag, dus ik ben er wel mee bezig maar het duurt nog even voordat ik ze echt heb denk ik.
  woensdag 13 december 2017 @ 10:59:34 #106
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_175689417
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:48 schreef Awsom het volgende:

[..]

Ja vind het ook niet erg :P over paar dagen/weekje staat ie toch weer op 0,17 en dan koop ik wel weer in

fuck fomo
Je zal wel weer gelijk krijgen met die prijs ook ;(
pi_175689441
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:59 schreef sniel123 het volgende:

[..]

Bitgrail is zoooooo traag, dus ik ben er wel mee bezig maar het duurt nog even voordat ik ze echt heb denk ik.
Gister een account aangemaakt op Bitgrail, echt een hel inderdaad. Maar ik zag dat er ook problemen waren met XRB? Ik ben afgehaakt door die tergend langzame site.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 11:02:38 #108
257132 crew  Awsom
pi_175689483
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:59 schreef maffemaniak het volgende:

[..]

Je zal wel weer gelijk krijgen met die prijs ook ;(
Ja ripple doet dat elke keer :') denk je nou nou nu gaat ie goed en dan crasht ie weer en staat ie een paar weken lang op 0,16-0,18¤ :')
ik ga in ieder geval niet kopen nu haha
  woensdag 13 december 2017 @ 11:06:20 #109
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_175689555
Wat is dat toch met die schijt CoinBase website. Telkens "Too many requests'' foutmelding.
pi_175689585
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:00 schreef dimmak het volgende:

[..]

Gister een account aangemaakt op Bitgrail, echt een hel inderdaad. Maar ik zag dat er ook problemen waren met XRB? Ik ben afgehaakt door die tergend langzame site.
Vooral problemen met die exchange volgens mij, voornamelijk om de grote toeloop van nieuwe users denk ik.
  woensdag 13 december 2017 @ 11:08:13 #111
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175689596
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:51 schreef Awsom het volgende:
en oja XRP én waves under maintenance op bittrex

je kan gewoon orders zetten hoor
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175689702
Alles groen behalve IOTA :'(
  woensdag 13 december 2017 @ 11:13:37 #113
131603 Afwazig
Serious business
pi_175689708
IOTA :')

Shitcoin xD
  woensdag 13 december 2017 @ 11:17:29 #114
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175689786
IOTA :')

Die gasten kunnen niet eens hun wallet goed werkend krijgen.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_175689867
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:13 schreef ColeJ het volgende:
Alles groen behalve IOTA :'(
Denk dat je portie IOTA al gehad hebt de afgelopen weken ;)
pi_175689948
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:13 schreef ColeJ het volgende:
Alles groen behalve IOTA :'(
Komt dat niet door dat beetje rare bericht (fake news of niet) over die Microsoft samenwerking gisteren? Gisteravond al m'n IOTA met beetje winst verkocht. Vandaag weer terugkopen of zal het voorlopig ff klaar zijn met IOTA?
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 11:25:10 #117
257132 crew  Awsom
pi_175689951
quote:
14s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:08 schreef fathank het volgende:

[..]

je kan gewoon orders zetten hoor
oja zie het :p
m'n ripple daar ook maar ff verkopen dan hah
pi_175690055
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:45 schreef xminator het volgende:

[..]

Iemand moet kritisch zijn....

Geachte fokkers, vergeten jullie niet een deel van je waves te verkopen?
Ben ermee bezig :)
  woensdag 13 december 2017 @ 11:30:27 #119
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175690063
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:25 schreef WanyeKest het volgende:

[..]

Komt dat niet door dat beetje rare bericht (fake news of niet) over die Microsoft samenwerking gisteren? Gisteravond al m'n IOTA met beetje winst verkocht. Vandaag weer terugkopen of zal het voorlopig ff klaar zijn met IOTA?
Kan nog wel wat worden hoor, mits ze inderdaad een goede wallet weten te bouwen en daadwertkelijk met een product komen. Ik hodl nog even :)
pi_175690077
IOTA nu verkopen is geen slim idee. Tangle it is.
pi_175690092
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:30 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ben ermee bezig :)
Waarom nu?
pi_175690120
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:45 schreef xminator het volgende:

[..]

Iemand moet kritisch zijn....

Geachte fokkers, vergeten jullie niet een deel van je waves te verkopen?
Al gedaan, voor Waves Community Tokens en Miner Reward Tokens. :)
  woensdag 13 december 2017 @ 11:33:59 #123
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175690129
quote:
7s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:17 schreef TimKuik het volgende:
IOTA :')

Die gasten kunnen niet eens hun wallet goed werkend krijgen.
Niet elke ochtend voordat je uit bed stapt al 23 keer de tangle gereattached hebben :')
pi_175690171
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:31 schreef ColeJ het volgende:
IOTA nu verkopen is geen slim idee. Tangle it is.
Ben er nu vooral mee aan het traden geweest, toch 3x leuk winst gepakt door op tijd kopen/verkopen. Twijfel of ik moet hodlen, vind hun berichtgeving toch een beetje gemaakt, dat komt niet heel degelijk over. Misschien een beetje hodlen dan.
pi_175690178
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:31 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waarom nu?
Geld/Winst veilig stellen
pi_175690336
ETH gaat ook weer goed, gisteren een paar bijgekocht op bittrex toen die laag in de $600 stond en gdax al op $700+

Effe zien of het serieus over de $700 kan gaan.
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 13 december 2017 @ 11:48:06 #128
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_175690451
Kunnen jullie op de coinbase pagine komen?
pi_175690576
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:48 schreef Chaes het volgende:
Kunnen jullie op de coinbase pagine komen?
Werkt hier nu wel, maar site ligt geregeld plat.
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 13 december 2017 @ 11:53:07 #130
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175690590
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:25 schreef Awsom het volgende:

[..]

oja zie het :p
m'n ripple daar ook maar ff verkopen dan hah
Verkopen en als hij weer ingezakt is weer hetzelfde bedrag inkopen. Het is een herhalend principe dus kun je steeds meer XRP kopen totdat je een leuke winst haalt uit een pump :)

Of tegen de tijd dat het juli 2018 is en XRP op 2 dollar staat, stelt het ook nog iets voor :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 11:54:40 #131
257132 crew  Awsom
pi_175690630
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 11:53 schreef Komakie het volgende:

[..]

Verkopen en als hij weer ingezakt is weer hetzelfde bedrag inkopen. Het is een herhalend principe dus kun je steeds meer XRP kopen totdat je een leuke winst haalt uit een pump :)

Of tegen de tijd dat het juli 2018 is en XRP op 2 dollar staat, stelt het ook nog iets voor :P
Ja day/weektraden met ripple is altijd wel leuk
pi_175690842
Kreeg een mail dat ik een account had geopend bij Huobi, maar ik heb geen idee waar het over gaat. Meer mensen zo'n mail gekregen? Denk dat het spam is.

https://www.huobi.pro/
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 13 december 2017 @ 12:04:59 #133
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175690900
Ik weet niet of ik wel of geen spijt ga krijgen als ik mijn ripple nu niet weg doe. Ik ga wel voor de hodl. Maar toch.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  woensdag 13 december 2017 @ 12:06:12 #134
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175690928
En GV$Y(#@$(@$&(@$ kan mijn ETH nog altijd niet van Etherdelta af krijgen. Wat een gezeik.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175690938
In stukjes kopen, in stukjes verkopen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 december 2017 @ 12:16:28 #136
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175691135
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Als deze meneer z'n voorspelling uitkomt zit je goed :+

[ afbeelding ]
IOTA is tegen die tijd allang ontmaskerd als scam.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 12:16:41 #137
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175691140
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2017 10:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Als deze meneer z'n voorspelling uitkomt zit je goed :+

[ afbeelding ]
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175691225
Zijn er mensen die nog Verge bezitten? moet ik bijkopen?
pi_175691259
Mensen hier in de NAGA ICO?

https://www.nagaico.com/

Ik heb er wat in geknald wat ik nog over had aan random coins, ruimt ook gelijk MEW een beetje op :+
Lambo of Rekt
pi_175691283
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:20 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er mensen die nog Verge bezitten? moet ik bijkopen?
Ja
  woensdag 13 december 2017 @ 12:22:49 #141
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175691296
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:21 schreef EggsTC het volgende:
Mensen hier in de NAGA ICO?

https://www.nagaico.com/

Ik heb er wat in geknald wat ik nog over had aan random coins, ruimt ook gelijk MEW een beetje op :+
Heb ik van de week overwogen, maar niet gedaan. Kreeg een advertentie er van op Facebook.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  woensdag 13 december 2017 @ 12:25:13 #142
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175691359
Ik ga proberen die laatste 0.2 ETH ook maar in dragonchain te stoppen. Alles om van EtherDelta af te komen.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175691466
Stel je hebt een hele oude coin, die momenteel niets doet eigenlijk maar wel bij elkaar 1250 dollar is inmiddels, 3.8 miljoen coins in je wallet. Zou je die houden en hopen dat er een gek ooit een flinke pump mee gaat doen waardoor je ineens flink omhoog kan gaan qua waarde of zouden jullie zulke oude coins van de hand doen en omzetten naar Litecoin bijvoorbeeld, of iets anders waar veel meer ontwikkeling gaande is
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 12:31:50 #144
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175691520
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:29 schreef metallicelmo het volgende:
Stel je hebt een hele oude coin, die momenteel niets doet eigenlijk maar wel bij elkaar 1250 dollar is inmiddels, 3.8 miljoen coins in je wallet. Zou je die houden en hopen dat er een gek ooit een flinke pump mee gaat doen waardoor je ineens flink omhoog kan gaan qua waarde of zouden jullie zulke oude coins van de hand doen en omzetten naar Litecoin bijvoorbeeld, of iets anders waar veel meer ontwikkeling gaande is
Ik zou eerst eens kijken wat de status van het project is. En aan de hand van die info een besluit nemen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175691529
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:29 schreef metallicelmo het volgende:
Stel je hebt een hele oude coin, die momenteel niets doet eigenlijk maar wel bij elkaar 1250 dollar is inmiddels, 3.8 miljoen coins in je wallet. Zou je die houden en hopen dat er een gek ooit een flinke pump mee gaat doen waardoor je ineens flink omhoog kan gaan qua waarde of zouden jullie zulke oude coins van de hand doen en omzetten naar Litecoin bijvoorbeeld, of iets anders waar veel meer ontwikkeling gaande is
Ligt eraan wat de marketcap is en of het team achter de coin nog een beetje actief is.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 12:32:12 #146
257132 crew  Awsom
pi_175691531
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:29 schreef metallicelmo het volgende:
Stel je hebt een hele oude coin, die momenteel niets doet eigenlijk maar wel bij elkaar 1250 dollar is inmiddels, 3.8 miljoen coins in je wallet. Zou je die houden en hopen dat er een gek ooit een flinke pump mee gaat doen waardoor je ineens flink omhoog kan gaan qua waarde of zouden jullie zulke oude coins van de hand doen en omzetten naar Litecoin bijvoorbeeld, of iets anders waar veel meer ontwikkeling gaande is
wordt je leven anders van 1250 dollar? nee
hodl&hope dus
  woensdag 13 december 2017 @ 12:34:26 #147
131603 Afwazig
Serious business
pi_175691581
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:32 schreef Awsom het volgende:

[..]

wordt je leven anders van 1250 dollar? nee
hodl&hope dus
Die 1250 kun je natuurlijk ook in een andere coin stoppen heh.
  woensdag 13 december 2017 @ 12:35:30 #148
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175691596
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:34 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Die 1250 kun je natuurlijk ook in een andere coin stoppen heh.
Ik zou die 1250 in DRGN stoppen nu. :9
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 12:35:56 #149
257132 crew  Awsom
pi_175691605
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:34 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Die 1250 kun je natuurlijk ook in een andere coin stoppen heh.
ja mja :p
  woensdag 13 december 2017 @ 12:41:15 #150
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_175691739
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:20 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er mensen die nog Verge bezitten? moet ik bijkopen?
Ik zal even in mijn glazen bol kijken.
pi_175691767
Vinden jullie ripple nog steeds n shitcoin :D
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 12:42:59 #152
257132 crew  Awsom
pi_175691770
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:34 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Die 1250 kun je natuurlijk ook in een andere coin stoppen heh.
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 12:43:37 #153
257132 crew  Awsom
pi_175691788
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:42 schreef Maryamgouda het volgende:
Vinden jullie ripple nog steeds n shitcoin :D
wooooooowww 1 dag moon
pi_175691804
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:43 schreef Awsom het volgende:

[..]

wooooooowww 1 dag moon
Lambo of Rekt
pi_175691830
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:21 schreef EggsTC het volgende:
Mensen hier in de NAGA ICO?

https://www.nagaico.com/

Ik heb er wat in geknald wat ik nog over had aan random coins, ruimt ook gelijk MEW een beetje op :+
Ik zit er ook in :)
pi_175691868
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:02 schreef dimmak het volgende:
Kreeg een mail dat ik een account had geopend bij Huobi, maar ik heb geen idee waar het over gaat. Meer mensen zo'n mail gekregen? Denk dat het spam is.

https://www.huobi.pro/
Ik heb 'm ook gekregen, plausibele verklaring gevonden op https://www.reddit.com/r/(...)ification_email_ive/
quote:
It's pretty clear what's going on. Some crypto service leaked their usernames, passwords, and the attackers are enumerating the data on other exchanges to see if they can get access.

Apparently Huobi creates an account if you try to log in, hence all the emails.
  woensdag 13 december 2017 @ 12:48:30 #157
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175691909
Ruim 10 dollar aan fees verder en ik heb wat extra Dragonchain in mijn wallet... Eindelijk alles van Etherdelta af. Nou ja, er staat nog steeds een piepklein stukje ETH op. :(
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  woensdag 13 december 2017 @ 12:48:38 #158
286575 Roces18
Chef de party
pi_175691910
Wat denken we hier heren wat betreft altcoins?
Ik denk op dit moment niets kopen en wachten op het dipje. Misschien in het weekend?!!?!
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_175692061
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:43 schreef Awsom het volgende:

[..]

wooooooowww 1 dag moon
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175692068
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:48 schreef Roces18 het volgende:
Wat denken we hier heren wat betreft altcoins?
Ik denk op dit moment niets kopen en wachten op het dipje. Misschien in het weekend?!!?!
Tjah dat weet je nooit natuurlijk. Misschien is Monero nog wel interesant nu? Schijnt steeds populairder te worden op het Darkweb... maar is ook maar iets dat ik gehoord heb :P
  woensdag 13 december 2017 @ 12:57:14 #161
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175692081
Ik heb weer een andere munt er bij gekregen in Binance.... BCX? _O-
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175692087
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:42 schreef Maryamgouda het volgende:
Vinden jullie ripple nog steeds n shitcoin :D
Ook shitcoins kunnen moon gaan
pi_175692149
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:48 schreef Roces18 het volgende:
Wat denken we hier heren wat betreft altcoins?
Ik denk op dit moment niets kopen en wachten op het dipje. Misschien in het weekend?!!?!
Heb ook wel vertrouwen in REQ, maar dat is misschien meer lange termijn.
  woensdag 13 december 2017 @ 13:01:16 #164
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175692151
Nog een tipje van mij... CMT is op zich veelbelovend en staat heel laag nu op Binance.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175692181
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:42 schreef Maryamgouda het volgende:
Vinden jullie ripple nog steeds n shitcoin :D
Over paar dagen weer $0.25, dus ik zou zeggen pak je winst nu het nog kan.
٩๏̯͡๏)۶
pi_175692190
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:01 schreef UtopiaVolger het volgende:
Nog een tipje van mij... CMT is op zich veelbelovend en staat heel laag nu op Binance.
Cybermiles of Comet? ze heten allebei CMT
Lambo of Rekt
  woensdag 13 december 2017 @ 13:03:23 #167
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175692204
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:02 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Cybermiles of Comet? ze heten allebei CMT
Oh dat is wel verwarrend ja. Cybermiles! Hodlen uiteraard.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  woensdag 13 december 2017 @ 13:04:57 #168
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175692241
Exchanges: Binance, Huobi, Ethplorer, Etherscan

Total Supply: 1,000,000,000 CMT

CyberMiles is a brand new Blockchain protocol currently under development with the goal of revolutionizing how online marketplaces operate. The company wants to create a platform where buyers and seller can interact without the need of a third party. It will be like Walmart or Amazon except for both parties (buyers and sellers) being able to deal directly with each other with confidence and security. The platform will allow for people to create their own communities and marketplaces.
The Blockchain type technology is currently in development by 5xlab which is a specialist Blockchain research lab. The company has already raised USD 62 million, from investors like IDG, Blue Lake, SIG, and Morningside. Ever since its launch in 2015, the company has established itself amongst the top 10 shopping apps, catering to well over 12 million people and facilitating $3 billion in yearly transactions.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175692249
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:42 schreef Maryamgouda het volgende:
Vinden jullie ripple nog steeds n shitcoin :D
Nog steeds een matige investering geweest als je na mei hebt gekocht.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 december 2017 @ 13:05:44 #170
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175692256
Klinkt heel erg als Ethereum.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 13 december 2017 @ 13:11:01 #171
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_175692367
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:20 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er mensen die nog Verge bezitten? moet ik bijkopen?
Absoluut. Wraith word deze maand nog verwacht.

Heb er 460.000 zou leuk zijn als 2018 Verge jaar wordt :9
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_175692382
ChageNijn twitterde op vrijdag 08-12-2017 om 08:07:35 Meisje bij de pomp had net zo’n vreselijk humeur, dat ik vroeg of ik mocht betalen in bitchcoins.Dat hielp niet echt. reageer retweet
:')
pi_175692418
Gister super bitcoin geclaimd. Vandaag bcx :')

Gaat lekker met dat gratis geld :')

Wie de fuck koopt die troep :+
pi_175692451
En er komen er nog 4 deze maand ofzo. Manmanman
pi_175692475
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:13 schreef brombeer_ het volgende:
Gister super bitcoin geclaimd. Vandaag bcx :')

Gaat lekker met dat gratis geld :')

Wie de fuck koopt die troep :+
super bitcoin = $200? 8)7

welke exchange heb je gebruikt om dit te dumpen?
  woensdag 13 december 2017 @ 13:18:09 #176
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175692518
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:15 schreef brombeer_ het volgende:
En er komen er nog 4 deze maand ofzo. Manmanman
We krijgen Bitcoin God ook nog cadeau met Kerstmis.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175692522
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:16 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

super bitcoin = $200? 8)7

welke exchange heb je gebruikt om dit te dumpen?
Okex

Al die forks kan ik gelijk claimen en dumpen :)
pi_175692557
ETH wtf :o
Lambo of Rekt
pi_175692584
Dat claimen, op Binance heb ik nu SBTC en BCX, dan is dat gewoon prima toch, hoef ik niets meer voor te doen?

Op Bittrex heb ik ook BTC staan, moet je daar wel iets doen om te claimen of gaat het daar nog op verschijnen?
pi_175692594
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:18 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

Okex

Al die forks kan ik gelijk claimen en dumpen :)
Oh, jij hebt je coins gewoon op een exchange staan :)

Volgens mij hebben al die shit forks helemaal geen werkend netwerk en kan je ze nergens depositen.
  woensdag 13 december 2017 @ 13:22:22 #181
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175692597
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:21 schreef WanyeKest het volgende:
Dat claimen, op Binance heb ik nu SBTC en BCX, dan is dat gewoon prima toch, hoef ik niets meer voor te doen?

Op Bittrex heb ik ook BTC staan, moet je daar wel iets doen om te claimen of gaat het daar nog op verschijnen?
Pas als Bittrex de fork ondersteunt krijg je het daar.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175692604
Lambo of Rekt
pi_175692694
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:46 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ik heb 'm ook gekregen, plausibele verklaring gevonden op https://www.reddit.com/r/(...)ification_email_ive/

[..]

Jup, ook gehad. Wel benieuwd waar het lek dan zit want bij zoveel diensten laat ik dat emailadres nou ook weer niet achter...
pi_175692742
Wou 1,5 week geleden ethereum en riple's kopen. Niet gedaan. :{ ;(
pi_175692746
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:22 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Oh, jij hebt je coins gewoon op een exchange staan :)

Volgens mij hebben al die shit forks helemaal geen werkend netwerk en kan je ze nergens depositen.
Klopt, behalve BCH en BCG dan. Alle forks daarna hebben nog geen werkende blockchain en wallet.
pi_175692757
DAMN, ik kan mij dus weer 100% opnieuw inlezen, was tot 2014 bezig geweest maar ik ben toen eruit gegaan (dom maargoed).

anyhow, ik had ergens een vaag vermoeden dat ik nog LTC had, dus mijn wallet van mijn backup gehaald en ja, 1.2LTC heb ik nog.

Nu aan het syncen, kan iemand mij helpen hoe ik asap weer bij kan lezen om te kijken wat ik nu het beste ermee kan doen?

EDIT: mij nu geregistreerd op Bitfinex, verificatie kan 20dagen duren, wtf, iemand een goede alternatief?
life happens while you're pusing the throttle.
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 13:31:40 #187
257132 crew  Awsom
pi_175692799
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:29 schreef eXplorer1 het volgende:
DAMN, ik kan mij dus weer 100% opnieuw inlezen, was tot 2014 bezig geweest maar ik ben toen eruit gegaan (dom maargoed).

anyhow, ik had ergens een vaag vermoeden dat ik nog LTC had, dus mijn wallet van mijn backup gehaald en ja, 1.2LTC heb ik nog.

Nu aan het syncen, kan iemand mij helpen hoe ik asap weer bij kan lezen om te kijken wat ik nu het beste ermee kan doen?
stuur me je private key even dan zet ik het voor je op een exchange
gr gr
  woensdag 13 december 2017 @ 13:32:18 #188
286575 Roces18
Chef de party
pi_175692817
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:11 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Absoluut. Wraith word deze maand nog verwacht.

Heb er 460.000 zou leuk zijn als 2018 Verge jaar wordt :9
Hoezo in godsnaam zoveel Verge??????????
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 13:32:38 #189
257132 crew  Awsom
pi_175692826
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:32 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Hoezo in godsnaam zoveel Verge??????????
y
o
l
o
pi_175692838
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:31 schreef Awsom het volgende:

[..]

stuur me je private key even dan zet ik het voor je op een exchange
gr gr
DM met private key gestuurd :')
life happens while you're pusing the throttle.
  woensdag 13 december 2017 @ 13:33:24 #191
286575 Roces18
Chef de party
pi_175692848
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:32 schreef Awsom het volgende:

[..]

y
o
l
o
Kan je beter yolo coin doen
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  woensdag 13 december 2017 @ 13:33:48 #192
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175692857
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:32 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Hoezo in godsnaam zoveel Verge??????????
Als het moon gaat is ie wel meteen binnen. En het is sowieso altijd beter dan Waves.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 13:34:04 #193
257132 crew  Awsom
pi_175692865
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:33 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Kan je beter yolo coin doen
dogecoin
pi_175692871
quote:
2s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:26 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Jup, ook gehad. Wel benieuwd waar het lek dan zit want bij zoveel diensten laat ik dat emailadres nou ook weer niet achter...
Er zijn een aantal crypto-gerelateerde sites gehackt de afgelopen jaren (waaronder btc-e en bitcointalk), je zou bij https://haveibeenpwned.com/ kunnen kijken of je e-mailadres daarbij zat.

Interessant wordt het als de bron een nog niet bekende hack is. :X

Het lijkt er iig op dat iemand massaal accounts aan het uitproberen is geweest op Huobi.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tourniquet op 13-12-2017 14:05:16 ]
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 13:34:15 #195
257132 crew  Awsom
pi_175692874
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:33 schreef eXplorer1 het volgende:

[..]

DM met private key gestuurd :')
bedankt en tot ziens
gr gr
pi_175693055
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 07:49 schreef MaGNeT het volgende:
Bittrex :')

[..]

Daar hebben ze dan een maand voor nodig om dat te ontdekken.
En bij support heb ik een maand geleden al een ticket aangemaakt maar geen enkele reactie.

"Name mismatch"? No way, dat is uitgesloten...
Er is iemand bezig om de komende tijd kalm aan te dumpen.... >:)

GOEDKOPE WAVES JONGENS!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 december 2017 @ 13:42:11 #197
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175693087
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:34 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Er zijn een aantal crypto-gerelateerde sites gehackt de afgelopen jaren (waaronder btc-e en bitcointalk), je zou bij https://haveibeenpwned.com/ kunnen kijken of je e-mailadres daarbij zat.

Interessant wordt het als de bron en nog niet bekende hack is. :X

Het lijkt er iig op dat iemand massaal accounts aan het uitproberen is geweest op Huobi.

Niks aan het handje.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175693120
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:02 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Over paar dagen weer $0.25, dus ik zou zeggen pak je winst nu het nog kan.
Dacht het niet.. weet zeker dat ripple de 1 dollar nog gaat bereiken
  woensdag 13 december 2017 @ 13:44:11 #200
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175693140
quote:
moooooooooooooon
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_175693151
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:46 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ik heb 'm ook gekregen, plausibele verklaring gevonden op https://www.reddit.com/r/(...)ification_email_ive/

[..]

Zal wel de bitcointalk hack geweest zijn.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 13 december 2017 @ 13:44:57 #202
286575 Roces18
Chef de party
pi_175693163
alles goot to the maan gewoon random coins pikken en wachten
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_175693167
Het zou Waves goed doen om op wat meer exchanges gelist te worden.

Als bittrex nu besluit om waves te delisten stort de koers geheid in.
pi_175693216
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:29 schreef eXplorer1 het volgende:
DAMN, ik kan mij dus weer 100% opnieuw inlezen, was tot 2014 bezig geweest maar ik ben toen eruit gegaan (dom maargoed).

anyhow, ik had ergens een vaag vermoeden dat ik nog LTC had, dus mijn wallet van mijn backup gehaald en ja, 1.2LTC heb ik nog.

Nu aan het syncen, kan iemand mij helpen hoe ik asap weer bij kan lezen om te kijken wat ik nu het beste ermee kan doen?

EDIT: mij nu geregistreerd op Bitfinex, verificatie kan 20dagen duren, wtf, iemand een goede alternatief?
Wat wil je doen dan?
  woensdag 13 december 2017 @ 13:48:12 #205
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175693249
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:46 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Wat wil je doen dan?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 december 2017 @ 13:52:12 #206
163650 Greys
pi_175693341
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:18 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

We krijgen Bitcoin God ook nog cadeau met Kerstmis.
Zolang je BTC in een aparte wallet met eigen private key hebt kan je alleen met al die forks voorlopig geen ene reet. Da's wel ruk. Met BCH was dat snel geregeld dat je het kon claimen maar met de rest..

Dus je wordt eigenlijk aangemoedigd om je BTC op een exchange te bewaren om van de forks te kunnen profiteren. Dat risico is het me dan weer niet waard.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 december 2017 @ 13:53:04 #207
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175693366
Ik durf nu gewoon niet om in Bitcoin te stappen, ook al kan het in theorie flink wat opleveren als BTC/ETH gecorrigeerd wordt :'(
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175693397
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:45 schreef Atlantis- het volgende:
Het zou Waves goed doen om op wat meer exchanges gelist te worden.

Als bittrex nu besluit om waves te delisten stort de koers geheid in.
Dat stond geloof ik in dit interview met gisteren dat dit ging gebeuren.

komt goed!
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_175693406
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:44 schreef hmmmz het volgende:

[..]

moooooooooooooon
LISK gaat nog wel moon ja, in 2018.
Lambo of Rekt
  woensdag 13 december 2017 @ 13:55:04 #210
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175693416
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:54 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Dat stond geloof ik in dit interview met gisteren dat dit ging gebeuren.

komt goed!
Dat bittrex waves delist?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175693417
Ik weet nog wel begin dit jaar de eerste Ripple pump, dat ik ziek in de stress zat dat ik gefomoed had op $0.05 :') en ie toen weer crashte
  woensdag 13 december 2017 @ 13:55:29 #212
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175693422
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:54 schreef EggsTC het volgende:

[..]

LISK gaat nog wel moon ja, in 2018.
weet ik. hodl!
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_175693457
Ook maar in Verge gestapt :)
  woensdag 13 december 2017 @ 13:57:11 #214
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175693472
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:54 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Dat stond geloof ik in dit interview met gisteren dat dit ging gebeuren.

komt goed!
quote:
We are in the process of negotiating with some major exchanges. In December there will be some news
Ja dus :Y
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175693494
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik durf nu gewoon niet om in Bitcoin te stappen, ook al kan het in theorie flink wat opleveren als BTC/ETH gecorrigeerd wordt :'(
Waarom w8 je niet tot na de correctie ?
  woensdag 13 december 2017 @ 13:58:36 #216
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175693510
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175693526
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:55 schreef richolio het volgende:

[..]

Dat bittrex waves delist?
nee. dat er meer bij komen.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_175693542
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:46 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Wat wil je doen dan?
Meer ervan maken uiteraard, (eventueel wat extra geld erin), alleen ben er zo lang uit dat ik niet weet waar ik moet beginnen.

klein duwtje in de rug is waar ik stiekem op hoop nu :)

LTC blijft klimmen, dus dat laat ik nog even, beetje verder neuzen in de alt coins, de giga vlucht van LTC is al geweest gok ik zo.
life happens while you're pusing the throttle.
pi_175693557
quote:
Ja leuke marketing plaatjes :o
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 december 2017 @ 14:01:57 #220
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175693592
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:57 schreef Maryamgouda het volgende:

[..]

Waarom w8 je niet tot na de correctie ?
Dan heeft mijn plan weinig zin meer :P

ETH staat heel hoog tov Bitcoin als je kijkt naar de afgelopen week. Ook staat Bitcoin laag. Ik wil in Bitcoin stappen om een eventuele correctie af te wachten, maar dan zal je net zien dat Bitcoin dan eindelijk ten onder gaat.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 december 2017 @ 14:01:59 #221
163650 Greys
pi_175693594
Oh hallo NEO :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 13 december 2017 @ 14:03:37 #222
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175693631
Lekker Ripple.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175693647
quote:
Zet dit eens af tegen WAVES?
  woensdag 13 december 2017 @ 14:05:28 #224
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175693691
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 14:04 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Zet dit eens af tegen WAVES?
Ik heb geen waves en weet daar ook niks van. Vond dat plaatje gewoon leuk.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175693787
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:44 schreef dimmak het volgende:

[..]

Zal wel de bitcointalk hack geweest zijn.
Ik heb daar nooit een account gehad en wel de mail gekregen, van de Cryptodiensten met bekende leaks kan het bij mij alleen BTC-e zijn geweest.
  woensdag 13 december 2017 @ 14:15:42 #226
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_175693941
LTC vertrekt weer :o
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 14:16:12 #227
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175693957
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 14:15 schreef BasEnAad het volgende:
LTC vertrekt weer :o
RIP AAN DE NABESTAANDEN
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175693987
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:43 schreef Maryamgouda het volgende:

[..]

Dacht het niet.. weet zeker dat ripple de 1 dollar nog gaat bereiken
Dat dacht ik in mei van dit jaar ook, maar gun het je van harte.
٩๏̯͡๏)۶
pi_175694034
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 14:15 schreef BasEnAad het volgende:
LTC vertrekt weer :o
Net een uur geleden opnieuw wat ingeslagen op $305 ofzo na de tweet van onze Ed Raket.

٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 13 december 2017 @ 14:22:37 #230
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175694102
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 12:20 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er mensen die nog Verge bezitten? moet ik bijkopen?
Ik heb nog Verge.
Altijd bijkopen. Gewoon omdat het kan.

Schijnen mooie dingen te komen in 2018. Zou zo maar kunnen stijgen tot 1 of 2 dollar.
Maar goed, dat zeggen ze bij wel meer... :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 14:31:46 #232
257132 crew  Awsom
pi_175694288
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:53 schreef Nattekat het volgende:
Ik durf nu gewoon niet om in Bitcoin te stappen, ook al kan het in theorie flink wat opleveren als BTC/ETH gecorrigeerd wordt :'(
ja of de correctie is andersom

echt wat doe jij hier
  woensdag 13 december 2017 @ 14:33:21 #233
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175694322
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 13:32 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Hoezo in godsnaam zoveel Verge??????????
Waarom niet? Als je een keer een goede pump krijgt ben je binnen.
Schijnt ook wel het nodige te gaan gebeuren dus moet gaan stijgen, zeggen ze... :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 december 2017 @ 14:34:04 #234
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175694333
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 14:31 schreef Awsom het volgende:

[..]

ja of de correctie is andersom

echt wat doe jij hier
:')

Wie heeft die doos met betweters opengetrokken? Begint vervelend te worden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175694353
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 14:22 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb nog Verge.
Altijd bijkopen. Gewoon omdat het kan.

Schijnen mooie dingen te komen in 2018. Zou zo maar kunnen stijgen tot 1 of 2 dollar.
Maar goed, dat zeggen ze bij wel meer... :)
Naar een dollar is nog een (hele) lange weg te gaan, maar ik ben voor haha. Heb er net 10.000 ingekocht.
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 14:36:26 #236
257132 crew  Awsom
pi_175694384
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 14:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

:')

Wie heeft die doos met betweters opengetrokken? Begint vervelend te worden.
:') :')
pi_175694423
Lekker inkopen omdat de correctie komt... Uhhhhh
pi_175694429
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 14:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]

:')

Wie heeft die doos met betweters opengetrokken? Begint vervelend te worden.
Wel veel nieuwes ineens ja :+
Lambo of Rekt
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 december 2017 @ 14:39:34 #239
163650 Greys
pi_175694459
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 14:36 schreef Awsom het volgende:

[..]

:') :')
Ik snap het niet zo goed. Vanmorgen zei je hier nog dat je best baalde van je verkeerde beslissing met XRP en nu ga je aan anderen vragen wat ze hier doen als ze ergens over twijfelen. Waarom? Ben jij de cryptogod? :P :?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175694611
Het wordt tijd om mijn aandacht elders te gaan besteden ja. Moet elke ochtend door een compleet topic heen baggeren om nog wat interessants/leuks mee te pakken.
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 14:46:31 #241
257132 crew  Awsom
pi_175694617
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 14:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik snap het niet zo goed. Vanmorgen zei je hier nog dat je best baalde van je verkeerde beslissing met XRP en nu ga je aan anderen vragen wat ze hier doen als ze ergens over twijfelen. Waarom? Ben jij de cryptogod? :P :?
Wat is dit nu weer voor vergelijking
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 december 2017 @ 14:47:32 #242
163650 Greys
pi_175694640
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 14:46 schreef Awsom het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor vergelijking
Kap gewoon met dat ge- :') en dat neerbuigende naar anderen. Hou het ff leuk hier.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 13 december 2017 @ 14:47:42 #243
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_175694645
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 01:59 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik gebruik het ook weleens om ETH of LTC om te zetten naar Civic of BAT, want de totale transactiekosten zijn meestal niet meer dan 0.30 EUR en het scheelt heel wat rondstuurwerk, daarnaast is het nog goedkoper ook omdat je de transactiekosten bespaart van het traditionele rondsturen.
Volgens mij is het een schatting die je krijgt te zien en daar zou best weleens wat vertraging in kunnen zitten, maar persoonlijk zou ik geen BTC gaan omzetten naar iets wat vandaag zo explosief is gestegen.
Nee, dat was ik ook zeker niet van plan, maar het viel me eerder op de dag al op. Thanks voor de uitleg!
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
  woensdag 13 december 2017 @ 14:55:57 #244
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175694820
Vers van de pers
https://www.huffingtonpos(...)&utm_campaign=buffer

https://steemit.com/crypt(...)ny-cryptocoin-review

[ Bericht 22% gewijzigd door UtopiaVolger op 13-12-2017 15:01:11 ]
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175695111
quote:
Nu nog naar een fatsoenlijke exchange zoals bittrex en ik sla in.
  woensdag 13 december 2017 @ 15:11:39 #246
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175695214
quote:
Je hoeft niet elke pagina van een topic je coin te shillen hoor :P
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 13 december 2017 @ 15:12:18 #247
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175695227
quote:
3s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:11 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je hoeft niet elke pagina van een topic je coin te shillen hoor :P
Hahaha ja misschien moet ik een apart topic maken. :9
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175695233
quote:
3s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:11 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je hoeft niet elke pagina van een topic je coin te shillen hoor :P
Precies, dan is dit topic gewoon niet meer bij te houden..
Maar ik kan 't mis hebben...
  woensdag 13 december 2017 @ 15:12:43 #249
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175695237
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:07 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Nu nog naar een fatsoenlijke exchange zoals bittrex en ik sla in.
*O* To the moon
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  woensdag 13 december 2017 @ 15:21:56 #250
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_175695416
Gewoon nog steeds deelfde foutmelding op coinbase, de hele dag. Wtf.
pi_175695509
Paar uur terug in Verge gestapt, nu al 10%. Lekker hoor
  woensdag 13 december 2017 @ 15:30:10 #252
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175695595
ETH blijft ook maar gaan en gaan en gaan...
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175695636
ETH richting $700 op Binance
pi_175695649
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:31 schreef WanyeKest het volgende:
ETH richting $700 op Binance
Ja sick, vanochtend op 630 nog 0.5 ETH gekocht.
Maar ik kan 't mis hebben...
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 13 december 2017 @ 15:33:01 #255
206731 Mortaxx
Doomer
pi_175695658
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:30 schreef UtopiaVolger het volgende:
ETH blijft ook maar gaan en gaan en gaan...
lekker toch. M'n porto is aardig hersteld :s)
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 13 december 2017 @ 15:33:27 #256
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175695669
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:32 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ja sick, vanochtend op 330 nog 0.5 ETH gekocht.
op 330?
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175695694
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:33 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

op 330?
630 bedoel ik.
Maar ik kan 't mis hebben...
  woensdag 13 december 2017 @ 15:35:39 #258
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175695717
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:33 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

lekker toch. M'n porto is aardig hersteld :s)
Ik moet ETH bijkopen dus mag wel heel even gaan dippen. _O-
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  woensdag 13 december 2017 @ 15:36:03 #259
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_175695739
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:35 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Ik moet ETH bijkopen dus mag wel heel even gaan dippen. _O-
Kijk even aandachtig naar deze video. Ik heb ETH gekocht omdat ik het nodig heb voor een ICO. Eigenlijk staat het voor mijn gevoel momenteel veel te hoog en komt er nog wel een correctie.

Maar ik kan 't mis hebben...
  woensdag 13 december 2017 @ 15:39:45 #261
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175695814
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:36 schreef Patroon het volgende:

[..]

Kijk even aandachtig naar deze video. Ik heb ETH gekocht omdat ik het nodig heb voor een ICO. Eigenlijk staat het voor mijn gevoel momenteel veel te hoog en komt er nog wel een correctie.

Ja ik had die video eerder vandaag gekeken toen je hem plaatste. Ik heb ETH nodig om meer van een bepaalde alt coin te kunnen halen.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175695815
Iemand die nog in Lumen zit? Zo ja, waarom?
pi_175695826
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:39 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Ja ik had die video eerder vandaag gekeken toen je hem plaatste. Ik heb ETH nodig om meer van een bepaalde alt coin te kunnen halen.
Dan maakt het niet uit dat ETH hoog staat. Want dan koop je namelijk meer alts voor je ETH.

Stel een alt is 1 dollar en ETH staat op 200 dollar. Dan kan je van 1 ETH 200 alts kopen. Stel ETH staat nu op 1000 dollar, dan koop je gewoon 1/5e ETH (200 dollar) en koop je daar 200 alts voor..
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175695833
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:39 schreef ColeJ het volgende:
Iemand die nog in Lumen zit? Zo ja, waarom?
Ik heb ze gekregen, dus ja, ik zit er in. :P
  woensdag 13 december 2017 @ 15:42:01 #265
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175695861
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:40 schreef Patroon het volgende:

[..]

Dan maakt het niet uit dat ETH hoog staat. Want dan koop je namelijk meer alts voor je ETH.
Ja dat weet ik maar dan wil je alsnog wel in een dip kopen hopende dat ETH weer omhoog gaat voordat je je alt haalt.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175695946
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:26 schreef ColeJ het volgende:
Paar uur terug in Verge gestapt, nu al 10%. Lekker hoor
Heb er net 15000 gekocht.
Wil toch ook eens een gokje wagen met een munt die op dit moment geen reet waard is.
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 15:47:40 #267
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175695981
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:46 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Heb er net 15000 gekocht.
Wil toch ook eens een gokje wagen met een munt die op dit moment geen reet waard is.
Wat verwacht jij van Verge dan? Ja, dat ie zal stijgen. Maar waarom dan? Wat doet Verge precies?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175696021
BAM! ETH door de $700.. lekker
  woensdag 13 december 2017 @ 15:50:54 #269
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175696041
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:49 schreef WanyeKest het volgende:
BAM! ETH door de $700.. lekker
Mooi! Ik heb geen ETH, maar ik gun het Nattepoes :)
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 15:51:45 #270
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175696065
Waar blijft die correctie?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175696070
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat verwacht jij van Verge dan? Ja, dat ie zal stijgen. Maar waarom dan? Wat doet Verge precies?
De details ken ik niet, ik weet alleen hun focus en die vind ik goed klinken.
pi_175696108
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:51 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

De details ken ik niet, ik weet alleen hun focus en die vind ik goed klinken.
Goed verhaal :7
pi_175696112
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat verwacht jij van Verge dan? Ja, dat ie zal stijgen. Maar waarom dan? Wat doet Verge precies?
Je kunt op hun site lezen dat het een coin is die zich richt op privacy. In principe doen alle coins dat omdat ze de blockchain gebruiken maar zijn doen het nog veiliger OMG!!1!1!

Kortom het is gewoon een shitcoin en staat nu op zijn all-time high waardoor nu instappen gewoon FOMO is.
(Y)
pi_175696140
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:53 schreef chiren het volgende:

[..]

Je kunt op hun site lezen dat het een coin is die zich richt op privacy. In principe doen alle coins dat omdat ze de blockchain gebruiken maar zijn doen het nog veiliger OMG!!1!1!

Kortom het is gewoon een shitcoin en staat nu op zijn all-time high waardoor nu instappen gewoon FOMO is.
Ach een ritje van 60 SATS naar 80 SATS vind ik geen FOMO.
  woensdag 13 december 2017 @ 15:56:01 #275
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175696159
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:07 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Nu nog naar een fatsoenlijke exchange zoals bittrex en ik sla in.
Ik ook.
Ziet er goed uit.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_175696178
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:56 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik ook.
Ziet er goed uit.
Dan ben je eigenlijk al (te) laat natuurlijk
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 13 december 2017 @ 15:58:17 #277
206731 Mortaxx
Doomer
pi_175696214
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:53 schreef chiren het volgende:

[..]

Je kunt op hun site lezen dat het een coin is die zich richt op privacy. In principe doen alle coins dat omdat ze de blockchain gebruiken maar zijn doen het nog veiliger OMG!!1!1!

Kortom het is gewoon een shitcoin en staat nu op zijn all-time high waardoor nu instappen gewoon FOMO is.
zolang het geld oplevert is er niets mis mee
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_175696239
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:55 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Ach een ritje van 60 SATS naar 80 SATS vind ik geen FOMO.
Alles waarbij je instapt in de raket die al vertrokken is, is fomo.
(Y)
pi_175696252
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:53 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Goed verhaal :7
Nee, dat is het totaal niet, maar laten we wel wezen, de hele cryptowereld is vooral speculatie.
  woensdag 13 december 2017 @ 16:00:25 #280
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_175696263
Zo juist de eerste coins gekocht (ETH). Of ja, deel van een coin dan :D.

Moest dit overigens wel via de coinbasse app doen, website kan ik niet in.
pi_175696323
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 13 december 2017 @ 16:04:32 #282
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175696333
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 15:57 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Dan ben je eigenlijk al (te) laat natuurlijk
Waarom?

Hij is sowieso nog niet overal verkrijgbaar en via een vreemde exchange doe ik geen zaken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 13 december 2017 @ 16:05:22 #283
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175696350
ETH zakt en Litebit doet dit natuurlijk weer. _O- Je kon kopen zo lang het nog steeg. _O-

Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  Moderator woensdag 13 december 2017 @ 16:05:46 #284
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175696358
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:05 schreef UtopiaVolger het volgende:
ETH zakt en Litebit doet dit natuurlijk weer. _O-

[ afbeelding ]
Ze blijven er mee wegkomen :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175696490
quote:
15s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:05 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ze blijven er mee wegkomen :)
Mag dat niet dan?
pi_175696514
Godver, zo'n half jaar geleden een sell order geplaatst voor 3 kwart van mijn XRP op 29 cent. Helemaal vergeten. :')
pi_175696538
Kraken down?
  woensdag 13 december 2017 @ 16:20:20 #288
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175696609
welke NEO wallet gebruiken de Neo coin houders?

NEON zat ik aan te denken
  woensdag 13 december 2017 @ 16:20:42 #289
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175696614
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:15 schreef ColeJ het volgende:
Kraken down?
zonder te klikken zou ik zeggen "ja" :')
pi_175696635
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:15 schreef ColeJ het volgende:
Kraken down?
Kraken is constant down, moet je paar keer F5-en
٩๏̯͡๏)۶
pi_175696647
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:21 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Kraken is constant down, moet je paar keer F5-en
Wilde hem eens uitproberen als exchange. Maar dat laat ik nu maar zitten haha
  woensdag 13 december 2017 @ 16:22:14 #292
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_175696648
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:14 schreef MaximumRush het volgende:
Godver, zo'n half jaar geleden een sell order geplaatst voor 3 kwart van mijn XRP op 29 cent. Helemaal vergeten. :')
Is aardig zuur... Ik wilde hem eind vorige week aankopen voor 18 cent. Hij zakte tot 18.1 cent, daarna was de raket vertrokken :D. Nu zit ik nog zonder.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_175696659
quote:
11s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:22 schreef jackson het volgende:

[..]

Is aardig zuur... Ik wilde hem eind vorige week aankopen voor 18 cent. Hij zakte tot 18.1 cent, daarna was de raket vertrokken :D. Nu zit ik nog zonder.
Gewoon kopen en HODL. Komt allemaal wel goed dan :)

ps: ringsticker, zelf gereden? zo ja, met wat?
  woensdag 13 december 2017 @ 16:25:51 #294
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_175696700
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:22 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Gewoon kopen en HODL. Komt allemaal wel goed dan :)

ps: ringsticker, zelf gereden? zo ja, met wat?
Ja, ik moet mezelf nog even overtuigen, maar dat zal het inderdaad wel worden.

Zelf gereden een aantal maal op de racefiets. Ernaast wat vaker in verschillende auto's. Kom er al zo'n 17 jaar.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_175696702
Op Request Network de laatste 2 weken ook al 500% winst gepakt. Waarschijnlijk volgende week hun Q4 2017 update! :)
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 13 december 2017 @ 16:25:57 #296
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175696703
Zijn er nog betrouwbare sites waar je zonder al teveel verificatie en moeite ETH kan kopen? :\ Coinbase lukt ook al niet.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175696735
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:25 schreef UtopiaVolger het volgende:
Zijn er nog betrouwbare sites waar je zonder al teveel verificatie en moeite ETH kan kopen? :\ Coinbase lukt ook al niet.
Met iDeal of gewoon met BTC?
  woensdag 13 december 2017 @ 16:29:22 #298
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175696769
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:27 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

Met iDeal of gewoon met BTC?
iDeal, creditcard, PayPal maakt niet uit... Zonder limiet? :9 x.xxx of xx.xxx
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  woensdag 13 december 2017 @ 16:31:58 #299
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175696838
quote:
15s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:05 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ze blijven er mee wegkomen :)
Zo lang je er blijft kopen zodra het wel kan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175696853
quote:
99s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:25 schreef UtopiaVolger het volgende:
Zijn er nog betrouwbare sites waar je zonder al teveel verificatie en moeite ETH kan kopen? :\ Coinbase lukt ook al niet.
Litebit.eu?
(Y)
  woensdag 13 december 2017 @ 16:33:21 #301
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175696876
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 16:32 schreef chiren het volgende:

[..]

Litebit.eu?
''onderhoud''
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')