abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_175682906
Om tot rust te komen kijk ik na een lange enerverende werkdag graag naar twitch streams van videogames. En dan bij voorkeur van games uit mijn jeugd zoals San Andreas.

Maar nou komt het hé, nou komt het: Er zijn dus mensen bij die, let op, praktisch iedere dag een 100% speedrun van GTA San Andreas ondernemen die dan minstens 14/15 uur in beslag neemt!! Like omg, hoe full blown autistic moet je zijn om iedere dag opnieuw dezelfde missies te spelen in een wanhopige poging om een paar seconden van je persoonlijk record af te kunnen schaven? Idk like ik vind het haast verdrietig worden om die Adam Lanza types zo hun leven te zien vergooien. Aan de andere kant word ik er ook door gefascineerd en vraag ik me af wat het over mij zegt dat ik naar dergelijke content kijk?? Maakt dit mij een loser?

Aangezien ik veel waarde hecht aan de mening van wildvreemde mensen op het internet vraag ik je om hieronder JOUW mening over het fenomeen speedrunning en het kijken naar twitch streams te delen. Gegroet.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:28:20 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175682956
Lullig ook als je dan ziet dat een ander anderhalf keer zo snel is
pi_175683015
Jij en de gast zijn lozers
Ik ben geil
pi_175683073
Die gasten krijgen wel 2 uur seks per dag met lekkere meiden in ruil voor hun inspanningen.
Dus medelijden hoef je niet te hebben
pindazakje
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:34:02 #5
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_175683136
Het enige doel in het leven is zorgen dat je een beetje gelukkig bent. Wie ben jij om voor een ander te beslissen waar hij gelukkig van mag worden?
pi_175683139
Ik speel veel Dark Souls, daar zit ook een aardige speedrunning community bij. Je hebt op youtube zo’n gast, Lobos, die doet het op alle mogelijke manieren. Hij varieert door zichzelf regels op te leggen die de game vooral heel hinderlijk maken. :P Die gast pakt daar wel ziek knaken mee, maar het lijkt me echt een complete no-lifer.

Dark Souls is een game die je uitdaagt steeds beter je best te doen, en heeft veel replayability, waardoor een speedrun best geinig kan zijn. Maar soms wil je dan bij een battle op een hele specifieke plek staan in de omgeving en dan glitchrollen over een muurtje om effe drie seconden te pakken, en dat is gewoon ziek vaak die game spelen totdat je half autistisch het met je ogen dicht doet. En dat is fucking maf. :P

Ik daag en Ornstein en Smough niet vaker uit dan strikt nodig. :X

Als je iedere dag san andreas speedrunt ben je echt een complete idioot trouwens.

[ Bericht 4% gewijzigd door Marsenal op 12-12-2017 22:39:18 ]
-nee-
pi_175683217
Als je iedere dag speedruns doet van dezelfde game ben je wel echt triest :')

Als ik dezelfde game 5 dagen achter elkaar uit zou moeten spelen zou ik al depressief worden :')
Alle voertuigen (behalve boten) zijn awesome!
pi_175683260
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:34 schreef Marsenal het volgende:
Ik speel veel Dark Souls, daar zit ook een aardige speedrunning community bij. Je hebt op youtube zo’n gast, Lobos, die doet het op alle mogelijke manieren. Hij varieert door zichzelf regels op te leggen die de game vooral heel hinderlijk maken. :P Die gast pakt daar wel ziek knaken mee, maar het lijkt me echt een complete no-lifer.
Doet me denken aan dunkey ;)
Alle voertuigen (behalve boten) zijn awesome!
pi_175683271
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:36 schreef Openbaar_vervoer het volgende:
Als je iedere dag speedruns doet van dezelfde game ben je wel echt triest :')

Als ik dezelfde game 5 dagen achter elkaar uit zou moeten spelen zou ik al depressief worden :')
Daarom heb je ook nooit seks (met 10/10 meiden) en zij wel.
pindazakje
pi_175683312
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:38 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Daarom heb je ook nooit seks (met 10/10 meiden) en zij wel.
Link?
Alle voertuigen (behalve boten) zijn awesome!
pi_175683333
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:39 schreef Openbaar_vervoer het volgende:

[..]

Link?
Link naar wat, die speedrun gasten die liggen te krikken?
pindazakje
pi_175683596
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:34 schreef Marsenal het volgende:
Ik speel veel Dark Souls, daar zit ook een aardige speedrunning community bij. Je hebt op youtube zo’n gast, Lobos, die doet het op alle mogelijke manieren. Hij varieert door zichzelf regels op te leggen die de game vooral heel hinderlijk maken. :P Die gast pakt daar wel ziek knaken mee, maar het lijkt me echt een complete no-lifer.

Dark Souls is een game die je uitdaagt steeds beter je best te doen, en heeft veel replayability, waardoor een speedrun best geinig kan zijn. Maar soms wil je dan bij een battle op een hele specifieke plek staan in de omgeving en dan glitchrollen over een muurtje om effe drie seconden te pakken, en dat is gewoon ziek vaak die game spelen totdat je half autistisch het met je ogen dicht doet. En dat is fucking maf. :P

Ik daag en Ornstein en Smough niet vaker uit dan strikt nodig. :X

Als je iedere dag san andreas speedrunt ben je echt een complete idioot trouwens.
Ja bij Dark Souls komt waarschijnlijk een bepaalde hoeveelheid skill kijken. Bij het speedrunnen van San Andreas heb je te maken met veel random factoren waar je geen invloed op hebt. Als er ergens een helikopter of bike niet spawnt dan zien deze Adam Lanza's in de dop hun speedrun in duigen vallen en gaat 10+ uur werk in rook op. Aan de andere kant weten ze wel uit hun hoofd waar alle gang tags, oysters etc zijn dus dat is wel weer knap. Idk het fascineert me wel op een of andere manier maar deze kids gaan denk ik wel gebukt onder de nodige psychische problemen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_175683982
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ja bij Dark Souls komt waarschijnlijk een bepaalde hoeveelheid skill kijken. Bij het speedrunnen van San Andreas heb je te maken met veel random factoren waar je geen invloed op hebt. Als er ergens een helikopter of bike niet spawnt dan zien deze Adam Lanza's in de dop hun speedrun in duigen vallen en gaat 10+ uur werk in rook op. Aan de andere kant weten ze wel uit hun hoofd waar alle gang tags, oysters etc zijn dus dat is wel weer knap. Idk het fascineert me wel op een of andere manier maar deze kids gaan denk ik wel gebukt onder de nodige psychische problemen.
Ik heb echt ziek veel tijd verspild aan dan andreas, maar meer dan vijf tags zou ik je niet aan kunnen wijzen, dat is gewoon gestoord gedrag ja. :P En dan iedere keer doorspelen tot je bij die missie bij de trein komt en dan lukt die weer niet
_O-
-nee-
pi_175684459
TS blaast de auto van Ryder niet op om 10 sec sneller te zijn :')

Duidelijk tijd teveel deze man, dat hij het zo kan verspillen.
Play hard, go pro.
pi_175684503
Mijn speedrun van GTA IV duurde een maand.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_175686755
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:40 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Link naar wat, die speedrun gasten die liggen te krikken?
Naar bewijs want als ik die speedrunners zie kan ik me geen 10/10 naast hen inbeelden
Alle voertuigen (behalve boten) zijn awesome!
  woensdag 13 december 2017 @ 07:51:27 #17
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_175686986
Ik vind het treuriger dat je blijkbaar niet jezelf kunt vermaken
  woensdag 13 december 2017 @ 08:16:57 #18
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175687133
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 07:51 schreef VarkensHart het volgende:
Ik vind het treuriger dat je blijkbaar niet jezelf kunt vermaken
Dit inderdaad.
And so is the past
pi_175687556
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 07:51 schreef VarkensHart het volgende:
Ik vind het treuriger dat je blijkbaar niet jezelf kunt vermaken
Ik ben s 'avonds mentaal vaak zo uitgeput dat ik er de kracht niet voor heb om zelf te gamen. Een twitch stream kijken is dan vaak leuker dan RTL 4.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  woensdag 13 december 2017 @ 11:46:47 #20
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_175690407
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 08:52 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ik ben s 'avonds mentaal vaak zo uitgeput dat ik er de kracht niet voor heb om zelf te gamen. Een twitch stream kijken is dan vaak leuker dan RTL 4.
Er is meer dan alleen maar als een zombie videogames te spelen hoor :') tevens, de kracht niet hebben om een paar knoppen in te drukken man man man een verloren generatie
pi_175692109
Ik heb San Andreas al sinds mijn 15e en heb het nog altijd niet uitgespeeld. Ben ik nu ook triest?
jeuk aan mn zak..
pi_175693624
Ik heb er vaak een dubbel gevoel bij. Het is reuze knap dat sommige mensen zo deticated kunnen zijn om bepaalde doelen willen behalen. En als ze dat dan nog lukt dan is dat prachtig voor die mensen. En als voor sommige van die speedruns neem ik wel mijn petje

Maar de ellende die ze daarvoor moeten doormaken lijkt me echt een regelrechte hel. En kan je volgens mij als een "normaal" mens niet doen. Het zijn vaak toch halve autisten die dit soort dingen doen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')