abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 12 december 2017 @ 21:00:00 #1
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_175680008
Zijn er rond de locatie van het glazen huis in Apeldoorn kroegen en restaurants te vinden? En zo ja, welke zijn een aanrader om te gaan bezoeken als men in Apeldoorn is voor SR?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_175680486
voldoende :)

naast het marktplein ligt achter het oude raadhuis het, jawel, raadhuisplein met diverse eetgelegenheden met voor ieder wel iets denk ik. Cafe de Paris is een aanrader, hier zit ik zelf geregeld.

Verder zit er een grieks restaurant, een burgerzaak, een broodjestent, een japanner, italiaan een grillroom en zelfs een coffeeshop op luttele meters lopen van het marktplein gelegen aan de het plein zelf of de daarop uitkomende straten.

Verder heb je aan het marktplein zelf, aan de zijkant van het gemeentehuis, diverse kroegen. zoals Dimi's en poort van Kleef. Voor het echte uitgaansgebeuren loop je richting hoofdstraat en loop met het raadhuisplein in je rug naar rechts. na 500 meter vind je daar kroegen, bars, dancings, feestcafes, ierse en vlaamse biertoko's en ook natuurlijk de overmijdelijke shoarma en pizzatentjes.

Voor het wat duurder segment, of wellicht iets rustiger omdat het wat verder lopen is, de van kinsbergenstraat is een straat met alleen maar eet etablissementen . op 5 minuten lopen van het marktplein en is een zijstraat van de hoofdstraat.

Je kans zelfs naar een bierbrouwerij aan de stationsstraat, 3 minuten lopen van het marktplein _O-

Als ik het nog specifieker moet maken, linkjes erbij of er vragen zijn kan ik ze denk ik bijna allemaal wel beantwoorden. ^O^

[ Bericht 8% gewijzigd door Spockjuh_ op 12-12-2017 21:19:57 ]
Hooray for boobies!
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 12 december 2017 @ 21:29:56 #3
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_175681071
Kijk! Thx Spockjuh!
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_175681146
als ik zin heb hossel ik morgen wel een plattegrond o.i.d. met daarop de wandelroutes naarhet eten en priklimonade
Hooray for boobies!
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 12 december 2017 @ 21:34:05 #5
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_175681218
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:32 schreef Spockjuh_ het volgende:
als ik zin heb hossel ik morgen wel een plattegrond o.i.d. met daarop de wandelroutes naarhet eten en priklimonade
Dat zou tof zijn. ^O^
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 12 december 2017 @ 21:37:42 #6
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_175681338
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:32 schreef Spockjuh_ het volgende:
priklimonade
OEH!!! dan kom ik ook!!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_175809856
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:14 schreef Spockjuh_ het volgende:
voldoende :)

naast het marktplein ligt achter het oude raadhuis het, jawel, raadhuisplein met diverse eetgelegenheden met voor ieder wel iets denk ik. Cafe de Paris is een aanrader, hier zit ik zelf geregeld.

Verder zit er een grieks restaurant, een burgerzaak, een broodjestent, een japanner, italiaan een grillroom en zelfs een coffeeshop op luttele meters lopen van het marktplein gelegen aan de het plein zelf of de daarop uitkomende straten.

Verder heb je aan het marktplein zelf, aan de zijkant van het gemeentehuis, diverse kroegen. zoals Dimi's en poort van Kleef. Voor het echte uitgaansgebeuren loop je richting hoofdstraat en loop met het raadhuisplein in je rug naar rechts. na 500 meter vind je daar kroegen, bars, dancings, feestcafes, ierse en vlaamse biertoko's en ook natuurlijk de overmijdelijke shoarma en pizzatentjes.

Voor het wat duurder segment, of wellicht iets rustiger omdat het wat verder lopen is, de van kinsbergenstraat is een straat met alleen maar eet etablissementen . op 5 minuten lopen van het marktplein en is een zijstraat van de hoofdstraat.

Je kans zelfs naar een bierbrouwerij aan de stationsstraat, 3 minuten lopen van het marktplein _O-

Als ik het nog specifieker moet maken, linkjes erbij of er vragen zijn kan ik ze denk ik bijna allemaal wel beantwoorden. ^O^
Ik maakte al eerder een opmerking er waarschijnlijk vanaf te zien vanwege de gehele dominantie van de SR circus maar opvolgend heb ik dan wel nog deze vraag/opmerking:

Uitgaande (en zeg als het niet zo is) dat de beste plekken qua horeca/gezelligheid in Apeldoorn dus door het SR circus wordt gedomineerd, zijn er nog andere plekken die je als gezellig kan bestempelen en die terrasjes hebben waar je buiten kunt zitten of is alleen wat door het SR circus is afgezet het leukste en alles wat er buiten valt ongezellig?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2017 14:09:52 ]
  maandag 18 december 2017 @ 14:27:01 #8
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_175810250
quote:
15s.gif Op maandag 18 december 2017 14:09 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ik maakte al eerder een opmerking er waarschijnlijk vanaf te zien vanwege de gehele dominantie van de SR circus maar opvolgend heb ik dan wel nog deze vraag/opmerking:

Uitgaande (en zeg als het niet zo is) dat de beste plekken qua horeca/gezelligheid in Apeldoorn dus door het SR circus wordt gedomineerd, zijn er nog andere plekken die je als gezellig kan bestempelen en die terrasjes hebben waar je buiten kunt zitten of is alleen wat door het SR circus is afgezet het leukste en alles wat er buiten valt ongezellig?
Of je gaat in een week wanneer het 'SR circus' er niet is als je er zo'n antipathie voor hebt. 8)7
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_175810527
quote:
15s.gif Op maandag 18 december 2017 14:09 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ik maakte al eerder een opmerking er waarschijnlijk vanaf te zien vanwege de gehele dominantie van de SR circus maar opvolgend heb ik dan wel nog deze vraag/opmerking:

Uitgaande (en zeg als het niet zo is) dat de beste plekken qua horeca/gezelligheid in Apeldoorn dus door het SR circus wordt gedomineerd, zijn er nog andere plekken die je als gezellig kan bestempelen en die terrasjes hebben waar je buiten kunt zitten of is alleen wat door het SR circus is afgezet het leukste en alles wat er buiten valt ongezellig?
Raadhuisplein is normaal de plek met terrasjes e.d. Maar zoals je opmerkt deze ligt direct naast het marktplein en zal dus worden overstelpt met mensen. Dan heb je op 500 meter lopen het Caterplein en ook hier verwacht ik toch wel een gezellige drukte.

Het Leienplein ligt in het verlengde van de Korenstraat. Niet het meest gezellige stukje in de binnenstad maar wel voorzien van 4 of 5 restaurants, barretjes etc.

Dan blijven over de van Kinsbergenstraat en Kapelstraat, dit zijn zijstraatjes van de hoofdstraat en worden door niet-locals vaak over het hoofd gezien. Als ik dan toch een suggestie zou moeten doen dan verwacht ik dat je in deze straten het minst last gaat hebben van SR17 bezoekers.

[ Bericht 5% gewijzigd door Spockjuh_ op 18-12-2017 14:48:59 ]
Hooray for boobies!
pi_175905678
quote:
15s.gif Op maandag 18 december 2017 14:09 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ik maakte al eerder een opmerking er waarschijnlijk vanaf te zien vanwege de gehele dominantie van de SR circus maar opvolgend heb ik dan wel nog deze vraag/opmerking:

Uitgaande (en zeg als het niet zo is) dat de beste plekken qua horeca/gezelligheid in Apeldoorn dus door het SR circus wordt gedomineerd, zijn er nog andere plekken die je als gezellig kan bestempelen en die terrasjes hebben waar je buiten kunt zitten of is alleen wat door het SR circus is afgezet het leukste en alles wat er buiten valt ongezellig?
Terrasjes zijn er vrijwel niet. Ja, de Fin en de graaf van Vlaanderen.

Voor jou zou ik qua eten adviseren naar twenty2 te gaan.
  vrijdag 22 december 2017 @ 00:40:43 #11
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_175910915
Zaterdag:

Rock Café Ozzy presents: For the Cross

quote:
23 December is het tijd om actie te voeren voor Serious Request in de Ozzy! Een gratis evenement met maar liefst 5 bands die de handen ineen slaan met Ozzy om geld op te halen. Elke band draagt op hun eigen manier bij aan de opbrengst, en vanuit de Ozzy zullen wij 10 cent van elk verkocht biertje doneren.
De volgende bands zullen voor vermaak zorgen deze avond:
20:00-20:30 - Deposit
20:45-21:25 - 2 Years to Apocalypse
21:40-22:20 - Splinterbomb
22:35-23:15 - Inferum
23:30-00:10 - Black Rabbit
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')