abonnement Unibet Coolblue
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 12 december 2017 @ 17:33:16 #1
206731 Mortaxx
Doomer
pi_175674255

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.


LEESVOER:

https://www.reddit.com/r/(...)t_invest_recklessly/

Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_175674266
Jammer dat lisk niet in deze pumps zit ;(
Lambo of Rekt
pi_175674416
quote:
8s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:33 schreef EggsTC het volgende:
Jammer dat lisk niet in deze pumps zit ;(
2e week van februari 2018.
pi_175674455
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

2e week van februari 2018.
Ja ik denk ook dat mensen zich daar teveel blind op staren, iedereen verwacht dat het zo gaat als dat het bij NEO ging, dat is hetzelfde als dat iedereen dacht dat Bitcoin Gold, Diamond, Platinum, Uranium, Plutionium en Einsteinium hetzelfde zouden gaan worden als bitcoin cash.

Ik moet dat nog zien met die rebrand, als dat ook een teleurstelling wordt dendert het hele zooitje in elkaar.
Lambo of Rekt
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 17:42:56 #5
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175674461
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

2e week van februari 2018.
sorry, maar heel 2018,inclusief de 2e week van februari, zal in het teken van Aeternity staan.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 12 december 2017 @ 17:45:42 #6
131603 Afwazig
Serious business
pi_175674511
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja ik denk ook dat mensen zich daar teveel blind op staren, iedereen verwacht dat het zo gaat als dat het bij NEO ging, dat is hetzelfde als dat iedereen dacht dat Bitcoin Gold, Diamond, Platinum, Uranium, Plutionium en Einsteinium hetzelfde zouden gaan worden als bitcoin cash.

Ik moet dat nog zien met die rebrand, als dat ook een teleurstelling wordt dendert het hele zooitje in elkaar.
Ik vind het maar raar dat een rebranding voor een pump moet zorgen zoals bij Antshares naar Neo. Er veranderd in feite niks fundamenteels, geen beter product, geen baanbrekende samenwerking of uitbreiding van het team whatever.
pi_175674522
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:42 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ja ik denk ook dat mensen zich daar teveel blind op staren, iedereen verwacht dat het zo gaat als dat het bij NEO ging, dat is hetzelfde als dat iedereen dacht dat Bitcoin Gold, Diamond, Platinum, Uranium, Plutionium en Einsteinium hetzelfde zouden gaan worden als bitcoin cash.

Ik moet dat nog zien met die rebrand, als dat ook een teleurstelling wordt dendert het hele zooitje in elkaar.
Ik spreek je hier weer over in februari ;)
pi_175674530
Wat is de BTC-E van dit moment? ;( Gewoon een exchange met veel volume zonder coole grafiekjes die de boel alleen maar vertragen.
pi_175674533
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:42 schreef onlogisch het volgende:

[..]

sorry, maar heel 2018,inclusief de 2e week van februari, zal in het teken van Aeternity staan.
Waves/Universa/IOTA bedoel je :Y
pi_175674644
DASH wordt even naar de $1000 gepumpt, wat een vreemde krachten zitten daar achter.
٩๏̯͡๏)۶
pi_175674739
Niet vol gas in Enigma zitten :')
pi_175674741
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:45 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik vind het maar raar dat een rebranding voor een pump moet zorgen zoals bij Antshares naar Neo. Er veranderd in feite niks fundamenteels, geen beter product, geen baanbrekende samenwerking of uitbreiding van het team whatever.
De Lisk rebranding is niet alleen maar een logo, het is alomvattend.

https://blog.lisk.io/lisk(...)imeline-76bbf1f81cf5

Mijn verwachtingen zijn hoog.
pi_175674766
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:46 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Waves/Universa/IOTA bedoel je :Y
waar kan je Universa kopen?
pi_175674777
Ik hoorde iemand op mijn werk vandaag over Lisk en dat dat de coin voor januari 2018 is.

Ik dacht even Magnet ben jij het?
٩๏̯͡๏)۶
pi_175674818
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik hoorde iemand op mijn werk vandaag over Lisk en dat dat de coin voor januari 2018 is.

Ik dacht even Magnet ben jij het?
Misschien zijn we wel collega's :D
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 18:02:14 #16
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175674843
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:46 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Waves/Universa/IOTA bedoel je :Y
JesuisDroppie en ik lachen hierom. We accepteren je excuus in december 2018.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 12 december 2017 @ 18:02:28 #17
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175674852
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:51 schreef Ronaldsen het volgende:
DASH wordt even naar de $1000 gepumpt, wat een vreemde krachten zitten daar achter.

Net ook al gepost maar het is een erg opmerkelijke tactiek.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_175674866
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:01 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Misschien zijn we wel collega's :D
Hij klonk net iets te onervaren hehe. Had het over dat ie het jammer vond op dit moment geen litecoins te hebben.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 12 december 2017 @ 18:03:13 #19
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175674874
Wat een ellende om Dragonchain te kopen zeg. Zag ze binnenkomen in de top 100 op coinmarketcap vanmiddag dus ging aan de slag... Heb ze... Maar krijg nu 0.191 ETH niet van etherdelta af. En elke keer als ik dat opnieuw probeer gaat er weer 0.002 ETH van mijn totale ETH af daar. Hoe kan dat? Betaal ik steeds de fee ofzo terwijl het niet eens naar mijn wallet gaat?
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175674876
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:02 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Hij klonk net iets te onervaren hehe. Had het over dat ie het jammer vond op dit moment geen litecoins te hebben.
Litecoins? Oh wacht... can't be me :P
  dinsdag 12 december 2017 @ 18:03:59 #21
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175674891
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:56 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

De Lisk rebranding is niet alleen maar een logo, het is alomvattend.

https://blog.lisk.io/lisk(...)imeline-76bbf1f81cf5

Mijn verwachtingen zijn hoog.
Die van mij ook. Ik ben ook heel erg benieuwd :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_175674931
Misschien ook maar wat Lisk inslaan voordat hij de $10 weer passeert.
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 18:06:24 #23
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175674956
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien ook maar wat Lisk inslaan voordat hij de $10 weer passeert.
FOMO
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 12 december 2017 @ 18:06:41 #24
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175674958
quote:
8s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:33 schreef EggsTC het volgende:
Jammer dat lisk niet in deze pumps zit ;(
Komt nu misschien een beetje?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_175674976
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]

FOMO
Nee goedkoop anticiperen heet dat, anders zit ik dat ding straks op $20 te kopen :)
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 12 december 2017 @ 18:08:06 #26
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175674994
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:06 schreef onlogisch het volgende:

[..]

FOMO
Valt wel mee. Stijgt nu net iets. Voor hetzelfde geld blijft hij weer hangen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 12 december 2017 @ 18:08:32 #27
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_175675006
Ik vind lisk een fantastisch idee, maar snap nog niet zo goed wat hun verdienmodel is. Ik bedoel de grootste platformen om nu op te programmeren zijn toch ook geen grote/winstgevende bedrijven?

Of begrijp ik het gewoon niet goed :@ ?
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
pi_175675087
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:08 schreef droommoord het volgende:
Ik vind lisk een fantastisch idee, maar snap nog niet zo goed wat hun verdienmodel is. Ik bedoel de grootste platformen om nu op te programmeren zijn toch ook geen grote/winstgevende bedrijven?

Of begrijp ik het gewoon niet goed :@ ?
Vergelijk het met Ethereum.

Met Lisk kan je Javascript applicaties schrijven die gebruik maken van de Lisk blockchain of sidechains en Lisk is daarbij de fee.
  dinsdag 12 december 2017 @ 18:15:18 #29
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_175675124
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:13 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Vergelijk het met Ethereum.

Met Lisk kan je Javascript applicaties schrijven die gebruik maken van de Lisk blockchain of sidechains en Lisk is daarbij de fee.
ah okee, deze nieuwe applicaties moeten dus wel gebruik maken van de lisk-chain. Ik dacht dat het puur het platform was om te schrijven
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
pi_175675150
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:15 schreef droommoord het volgende:

[..]

ah okee, deze nieuwe applicaties moeten dus wel gebruik maken van de lisk-chain. Ik dacht dat het puur het platform was om te schrijven
Om Javascript software te schrijven kan je al jaren zonder Lisk he ;)
pi_175675155
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:46 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik spreek je hier weer over in februari ;)
Ik hoop van ganseharte dat je gelijk hebt.
Lambo of Rekt
pi_175675236
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:45 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik vind het maar raar dat een rebranding voor een pump moet zorgen zoals bij Antshares naar Neo. Er veranderd in feite niks fundamenteels, geen beter product, geen baanbrekende samenwerking of uitbreiding van het team whatever.
Nou voor zover ik me kan herinneren was er wel wat met lisk toch? Qua verandering in team zodra die rebrand kwam, er zou iets bij komen staat me vaag bij?
Lambo of Rekt
  dinsdag 12 december 2017 @ 18:20:50 #33
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175675253
Niet te geloven wat een *** site is EtherDelta. Hoe kan dat de enige shithol zijn die dragonchain heeft. Bah.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175675336
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:20 schreef UtopiaVolger het volgende:
Niet te geloven wat een *** site is EtherDelta. Hoe kan dat de enige shithol zijn die dragonchain heeft. Bah.
Inderdaad pure ellende, maar komt binnenkort vast op een andere exchange
pi_175675507
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:57 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

waar kan je Universa kopen?
ICO is afgelopen binnenkort kan je het op een exchange kopen :)
pi_175675509
Ligt bittrex plat?
Lambo of Rekt
pi_175675558
Welke wallet gebruiken jullie voor LTC?
Lambo of Rekt
  dinsdag 12 december 2017 @ 18:34:42 #38
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175675560
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:20 schreef UtopiaVolger het volgende:
Niet te geloven wat een *** site is EtherDelta. Hoe kan dat de enige shithol zijn die dragonchain heeft. Bah.
Omdat Etherdelta een decentralised exchange is waar je ERC20 coins op kan verhandelen wat eigenlijk meer een proof of concept is. Waarom je dragonchain daar kan verhandelen is omdat je daar iedere ERC20 coin kan verhandelen die je wil.

De vraag is waarom je een coin zonder exchange uberhaupt wil kopen...
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  dinsdag 12 december 2017 @ 18:35:06 #39
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_175675574
Ik blijf voorlopig hangen op de Waves DEX, dat geouwehoer met die gecentraliseerde exchanges zit ik niet op te wachten.
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 12 december 2017 @ 18:37:24 #40
206731 Mortaxx
Doomer
pi_175675604
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:32 schreef EggsTC het volgende:
Ligt bittrex plat?
alle exchanges hebben moeite

Ripple gaat ook lekker *O*
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  dinsdag 12 december 2017 @ 18:38:19 #41
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175675628
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:34 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Omdat Etherdelta een decentralised exchange is waar je ERC20 coins op kan verhandelen wat eigenlijk meer een proof of concept is. Waarom je dragonchain daar kan verhandelen is omdat je daar iedere ERC20 coin kan verhandelen die je wil.

De vraag is waarom je een coin zonder exchange uberhaupt wil kopen...
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175675649
Waves, gaat lekker heb er nu 200.. twijfel bij te kopen :X :X
pi_175675650
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:34 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Omdat Etherdelta een decentralised exchange is waar je ERC20 coins op kan verhandelen wat eigenlijk meer een proof of concept is. Waarom je dragonchain daar kan verhandelen is omdat je daar iedere ERC20 coin kan verhandelen die je wil.

De vraag is waarom je een coin zonder exchange uberhaupt wil kopen...
Alleen vanwege het plaatje wil hij het
Lambo of Rekt
  dinsdag 12 december 2017 @ 18:40:10 #44
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175675672
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:39 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Alleen vanwege het plaatje wil hij het
Dat kan ik niet ontkennen.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  dinsdag 12 december 2017 @ 18:41:19 #45
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175675689
Nu kan ik Dragonchain merch kopen *O* Van mijn 0,189 ETH als ik die nog van EtherDelta af krijg. :(
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175675775
https://thenextweb.com/ha(...)crosoft-marketplace/

quote:
IOTA admits it has no formal partnership with Microsoft
lol doei IOTA
pi_175675836
volgens https://coinmarketcap.com/currencies/tether/#markets is tether ook genoteerd op Bittrex, maar ik kan deze nergens vinden op die markt zelf. Of zie ik iets over het hoofd? :{
  dinsdag 12 december 2017 @ 18:48:53 #48
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175675839
Kijk LTC holy moly

Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175675850
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:37 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

alle exchanges hebben moeite

Ripple gaat ook lekker *O*
Denk dat ETH en XRP ongeveer 50% van mijn portefeuille is......heerlijk dagje vandaag *O*
pi_175675866
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:48 schreef RobinaHoed het volgende:
volgens https://coinmarketcap.com/currencies/tether/#markets is tether ook genoteerd op Bittrex, maar ik kan deze nergens vinden op die markt zelf. Of zie ik iets over het hoofd? :{
Staat genoteerd als USDT
pi_175675895
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:50 schreef descon het volgende:

[..]

Staat genoteerd als USDT
oh ok op die manier, dus USDT-BTC ipv BTC-USDT
pi_175675902
quote:
Oh fuck... SELL SELL SELL
pi_175675910
LTC @ 0.02 BTC is ongeveer de max ooit, benieuwd of het daar voorbij kan komen deze keer. Ik ga het iig niet wagen.
[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger
pi_175675914
quote:
Jaaa dit gaat IOTA echt de nek omdraaien hoor.

:')
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_175675917
Sorry, maar zie echt niet hoe je blij kan zijn met deze Ripple groei, misschien wel de minste groei over de laatste maanden van alle (top)crypto, hele markt maakt tegenwoordig USD-winst he maar Ripple komt niet in de buurt van het overgrote deel :+
pi_175675943
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:48 schreef UtopiaVolger het volgende:
Kijk LTC holy moly

[ afbeelding ]
Grootste gedeelte verkocht voor ~130 euro nadat ik teveel % winst had binnen 1 dag. :P
pi_175675944
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:52 schreef Majkool het volgende:
Sorry, maar zie echt niet hoe je blij kan zijn met deze Ripple groei, misschien wel de minste groei over de laatste maanden van alle (top)crypto, hele markt maakt tegenwoordig USD-winst he maar Ripple komt niet in de buurt van het overgrote deel :+
:') Ripple is gewoon x39 meer waard geworden sinds het begin van het jaar.
  dinsdag 12 december 2017 @ 18:53:54 #58
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175675947
quote:
Was al bekend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_175675966
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:52 schreef Majkool het volgende:
Sorry, maar zie echt niet hoe je blij kan zijn met deze Ripple groei, misschien wel de minste groei over de laatste maanden van alle (top)crypto, hele markt maakt tegenwoordig USD-winst he maar Ripple komt niet in de buurt van het overgrote deel :+
Verpest het feestje nu niet.... -O-

Al moet ik zeggen dat Ripple niet hoog op het lijstje staat om aan te vullen :s)
pi_175675983
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:53 schreef vigen98 het volgende:

[..]

:') Ripple is gewoon x39 meer waard geworden sinds het begin van het jaar.
'laatste maanden' staat er toch, sinds die grote piek echt bijna niks gedaan, zeker niet als je de rest van de markt bekijkt
pi_175675984
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:53 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Was al bekend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best ernstig idd, maar dat zegt alleen maar meer over de potentie van partijen die wel iets gaan kunnen betekenen.
[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger
  dinsdag 12 december 2017 @ 18:55:13 #62
131603 Afwazig
Serious business
pi_175675987
quote:
...

Lekker nep samenwerkingen hypen om je coin te pumpen. Buiten Crypto is dit gewoon strafbaar.
  dinsdag 12 december 2017 @ 18:55:22 #63
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175675999
quote:
19s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:53 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Grootste gedeelte verkocht voor ~130 euro nadat ik teveel % winst had binnen 1 dag. :P
Winst is winst *O*
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175676011
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:14 schreef Dennisosseman het volgende:

[..]

ben er ook wel benieuwd naar ?
Ik ben volgens mij een van de weinigen die BTC gebruikt om er daadwerkelijk spullen mee aan te schaffen. Dat gaat haast niet meer nu er absurde transactie fees / minimum bestelbedragen worden gerekend. Stap nu over op monero. Het is een kwestie van tijd voor de BTC bubbel barst
pi_175676012
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:55 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Winst is winst *O*
:P Jup heb er ook geen spijt van.
pi_175676047
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:55 schreef julian6 het volgende:

[..]

Ik ben volgens mij een van de weinigen die BTC gebruikt om er daadwerkelijk spullen mee aan te schaffen. Dat gaat haast niet meer nu er absurde transactie fees / minimum bestelbedragen worden gerekend. Stap nu over op monero. Het is een kwestie van tijd voor de BTC bubbel barst
Bedankt Hans. Heb je je glazen bol ook met BTC gekocht?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_175676056
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:52 schreef Blistering het volgende:

[..]

Jaaa dit gaat IOTA echt de nek omdraaien hoor.

:')
Denk het ook niet haha, maar wel raar verhaal.
pi_175676069
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:56 schreef Blistering het volgende:

[..]

Bedankt Hans. Heb je je glazen bol ook met BTC gekocht?
:')
pi_175676081
Waves gaat lekker. Maar heb er ook wel ff op moeten wachten :D .
Toch maar stop-loss gezet op $13,- ....

Ik hoop dat 'ie 'm niet aantikt toch.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2017 18:58:02 ]
pi_175676123
quote:
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:53 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Was al bekend.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:55 schreef Afwazig het volgende:

[..]

...

Lekker nep samenwerkingen hypen om je coin te pumpen. Buiten Crypto is dit gewoon strafbaar.
DavidSonstebo twitterde op dinsdag 12-12-2017 om 18:15:35 @TheNextWeb This is an absolute fabrication by the author at @TheNextWeb and IOTA Foundation's legal team is on thi… https://t.co/vOzl8eFENv reageer retweet
FAKE NEWS
pi_175676451
Weet iemand het komt dat blockfolio andere waardes aangeeft dan op de exchange zelf.
pi_175676498
:P Ben benieuwd wat BTC besluit te doen, zat op het werk al de hele dag een beetje te gluren maar het blijft nog even spannend beide kanten op.
pi_175676516
Gisteren werd hier nog iemand uitgelachen omdat hij LTC op een ATH wilde kopen (200)... :')
pi_175676534
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:13 schreef Jed1Gam het volgende:
Gisteren werd hier nog iemand uitgelachen omdat hij LTC op een ATH wilde kopen (200)... :')
Nouja dit was ook niet echt te voorspellen toch?

Zoals alles eigenlijk .. iedere dag .. zucht
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 december 2017 @ 19:14:14 #75
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175676540
ETH staat nog hoger dan voor ik weg ging daarnet, maar er is een flink avontuur aan vooraf gegaan _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175676545
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:13 schreef Jed1Gam het volgende:
Gisteren werd hier nog iemand uitgelachen omdat hij LTC op een ATH wilde kopen (200)... :')
Dat de koers keihard doorschiet betekent nog niet meteen dat het een goede keuze is :P Alhoewel in crypto land je vaak nog wel kan gokken wanneer alles bullish af is door gewoon een stoploss te zetten op een paar %.
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 19:17:36 #77
18653 crew  D.
pi_175676614
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:57 schreef RobinaHoed het volgende:

[..]

waar kan je Universa kopen?
Blijf je dezelfde vragen stellen?
  dinsdag 12 december 2017 @ 19:18:34 #78
131603 Afwazig
Serious business
pi_175676631
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:58 schreef vigen98 het volgende:

[..]


[..]


[..]

DavidSonstebo twitterde op dinsdag 12-12-2017 om 18:15:35 @TheNextWeb This is an absolute fabrication by the author at @TheNextWeb and IOTA Foundation's legal team is on thi… https://t.co/vOzl8eFENv reageer retweet
FAKE NEWS
Had ik ook gezegd als ik dev was ja. Die reacties onder die tweet maken het ook niet beter. :P
pi_175676716
Welke wallet voor LTC?
Lambo of Rekt
pi_175676783
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:22 schreef EggsTC het volgende:
Welke wallet voor LTC?
Ledger Nano S.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_175676869
Het is al een aantal keer voorbij gekomen, maar ik ben het overzicht wat kwijt.

Waar kun je makkelijk terug naar FIAT gaan? En waar kun je nog terecht zonder ID verificatie? Misschien een idee om een overzicht te maken zodat deze aan de OP, en in het N00B-topic toegevoegd kan worden.
Dat overzichtje wil ik best maken als ik zelf het overzicht heb
pi_175676901
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:27 schreef Nurksis het volgende:
Het is al een aantal keer voorbij gekomen, maar ik ben het overzicht wat kwijt.

Waar kun je makkelijk terug naar FIAT gaan? En waar kun je nog terecht zonder ID verificatie? Misschien een idee om een overzicht te maken zodat deze aan de OP, en in het N00B-topic toegevoegd kan worden.
Dat overzichtje wil ik best maken als ik zelf het overzicht heb
Als je serieus bezig wilt met crypto's kom je niet onder die verificatie uit.
Lambo of Rekt
pi_175676925
quote:
5s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:27 schreef Nurksis het volgende:
Het is al een aantal keer voorbij gekomen, maar ik ben het overzicht wat kwijt.

Waar kun je makkelijk terug naar FIAT gaan? En waar kun je nog terecht zonder ID verificatie? Misschien een idee om een overzicht te maken zodat deze aan de OP, en in het N00B-topic toegevoegd kan worden.
Dat overzichtje wil ik best maken als ik zelf het overzicht heb
Bitonic.nl als je snel wil verkopen tegen een hogere fee.

Verificatie ontkom je bij de serieuze exchanges overigens niet aan, c'est la vie.

Ik heb zelf bij Bl3p een account maar volgens mij accepteren die geen nieuwe leden meer..
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_175676978
Bij Ripple heb ik altijd het idee dat een paar banken die coin aan het pompen zijn, als het een beetje achter blijft. :') verder geen problemen mee
pi_175676979
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als je serieus bezig wilt met crypto's kom je niet onder die verificatie uit.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:28 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als je serieus bezig wilt met crypto's kom je niet onder die verificatie uit.
Daar was ik mij idd bewust van. Maar kan het überhaupt nog ergens als men enkele euro's (Max. 500) wil uitbetalen?
  dinsdag 12 december 2017 @ 19:58:40 #86
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175677727
Het schijnt dus dat EtherDelta nogal overbelast is en velen met mij hun ETH er niet af krijgen. Snap alleen niet waarom ik de DRGN wel naar mijn wallet kreeg. En de ETH niet...
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175677909
Ik heb opnieuw ingelogd in Binance etc, maar nog geen Super Bitcoin voor mij...misschien zijn ze er nog mee bezig.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175677952
Zijn we al miljonair?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 12 december 2017 @ 20:08:33 #89
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175678046
Yes lol the network is just so congested that you just have to increase the gas price in order to withdraw. And Etherdelta's having an issue with updating right now. Most people are able to withdraw by increasing the gas price to higher than 25 gwei. Are you using metamask and do you have other pending transactions?



Ik had de gas prize zelfs op 80 gezet zonder succes. :{w
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  dinsdag 12 december 2017 @ 20:11:38 #90
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175678141
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:08 schreef UtopiaVolger het volgende:
he network is just so congested that you just have to increase the gas price in order to withdraw. And Etherdelta's having an issue with updating right now. Most people are able to withdraw by increasing the gas price to higher than 25 gwei. Are you using metamask and do you have other pending transactions?
Bekijk het adres eens op Etherscan, misschien staat daar meer info.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_175678202
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:31 schreef Jed1Gam het volgende:
Bij Ripple heb ik altijd het idee dat een paar banken die coin aan het pompen zijn, als het een beetje achter blijft. :') verder geen problemen mee
Lukt ze dan niet echt goed...
  dinsdag 12 december 2017 @ 20:13:49 #92
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175678217
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:11 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Bekijk het adres eens op Etherscan, misschien staat daar meer info.
Ja heb ik meerdere malen gedaan, maar daar staat niks pending. EtherDelta flipt gewoon op de dag dat ik het gebruik. -O-
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 december 2017 @ 20:16:50 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175678297
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:08 schreef UtopiaVolger het volgende:
Yes lol the network is just so congested that you just have to increase the gas price in order to withdraw. And Etherdelta's having an issue with updating right now. Most people are able to withdraw by increasing the gas price to higher than 25 gwei. Are you using metamask and do you have other pending transactions?



Ik had de gas prize zelfs op 80 gezet zonder succes. :{w
Dan is er wat anders aan de hand. Of er mist een decimaal.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175678338
Ik zit zowel op Bittrex naar LTC te kijken als op Binance. Op Binance is de waarde 304 dollar en op Bittrex 320 dollar. Dat is een best groot verschil, is dat normaal?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175678366
de wallet van cardano ziet er wel slick uit. nu nog coins kopen.
pi_175678447
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:18 schreef Patroon het volgende:
Ik zit zowel op Bittrex naar LTC te kijken als op Binance. Op Binance is de waarde 304 dollar en op Bittrex 320 dollar. Dat is een best groot verschil, is dat normaal?
Ja.
  dinsdag 12 december 2017 @ 20:21:38 #97
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_175678458
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:13 schreef Majkool het volgende:

[..]

Lukt ze dan niet echt goed...
Vandaag +19%, als dat elke dag zo is prima!
  dinsdag 12 december 2017 @ 20:22:19 #98
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_175678476
Uiteraard schiet ETH door het dak als ik er wat heb verkocht na 6 maanden holden...
Wel meer winst gemaakt met REQ dus het was geen slechte keuze, maar wel balen :'(
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_175678477
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:21 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Ja.
ah dus op Binance kopen en dan voor een paar centen naar Bittrex sturen en verkopen :P
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175678587
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:22 schreef Patroon het volgende:

[..]

ah dus op Binance kopen en dan voor een paar centen naar Bittrex sturen en verkopen :P
Dat heet arbitrage en is veelal niet rendabel door hoge fees, als je het narekent zul je wel zien dat het net wel/net niet rendabel is.
pi_175678608
Wavesmaand _O_
pi_175678623
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:24 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Dat heet arbitrage en is veelal niet rendabel door hoge fees, als je het narekent zul je wel zien dat het net wel/net niet rendabel is.
ja zag het al...
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175678736
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:24 schreef JanCees het volgende:
Wavesmaand _O_
Eigenlijk zou ik alleen al wat waves willen kopen, om hier af en toe even mee te schreeuwen haha..maar ja dat wilde ik voor het weekend ook al.. Nu wat fomo
Maar ik kan 't mis hebben...
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 20:29:08 #104
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175678794
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:18 schreef Patroon het volgende:
Ik zit zowel op Bittrex naar LTC te kijken als op Binance. Op Binance is de waarde 304 dollar en op Bittrex 320 dollar. Dat is een best groot verschil, is dat normaal?
Het verschil met Bitcoin is ook groot als ik naar sommige exchanges kijk.





Dit zal uiteraard te simpel gedacht zijn maar waarom koopt niemand 40/45duizend bitcoins op de exchanges van het onderste plaatje en gaat ze slijten op de exchanges van het bovenste plaatje?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175678916
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het verschil met Bitcoin is ook groot als ik naar sommige exchanges kijk.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dit zal uiteraard te simpel gedacht zijn maar waarom koopt niemand 40/45duizend bitcoins op de exchanges van het onderste plaatje en gaat ze slijten op de exchanges van het bovenste plaatje?
Gebeurt wel eens maar bv bij bitcoin is confirmatie nu een uur of langer indien je weinig transactie fees betaalt. Lijkt me voor arbitrage lastig.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175678933
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:27 schreef Patroon het volgende:

[..]

Eigenlijk zou ik alleen al wat waves willen kopen, om hier af en toe even mee te schreeuwen haha..maar ja dat wilde ik voor het weekend ook al.. Nu wat fomo
Ach fuck it, lekker Fomo meeschreeuwen hier. Ook wat Waves gekocht! ^O^
Maar ik kan 't mis hebben...
  dinsdag 12 december 2017 @ 20:32:32 #107
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175678952
Ondanks alle ellende gaat Dragonchain langzaam maar zeker naar de top. Zag hem binnen komen op plek 98, staat nu 90 op coinmarketcap. :9
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 20:32:37 #108
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175678955
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Gebeurt wel eens maar bv bij bitcoin is confirmatie nu een uur of langer indien je weinig transactie fees betaalt. Lijkt me voor arbitrage lastig.
Voor het verschil van zo'n 5000 dollar per exchange heb ik wel een fee van 1000 dollar over.
Snel verdiend.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175678997
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het verschil met Bitcoin is ook groot als ik naar sommige exchanges kijk.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dit zal uiteraard te simpel gedacht zijn maar waarom koopt niemand 40/45duizend bitcoins op de exchanges van het onderste plaatje en gaat ze slijten op de exchanges van het bovenste plaatje?
Godwin, TR gemacht
pi_175679018
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:32 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Voor het verschil van zo'n 5000 dollar per exchange heb ik wel een fee van 1000 dollar over.
Snel verdiend.
Bij okex krijg je volgens mij je coins niet meer eraf en staat de prijs daarom zo hoog
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175679039
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:14 schreef Nattekat het volgende:
ETH staat nog hoger dan voor ik weg ging daarnet, maar er is een flink avontuur aan vooraf gegaan _O-
Welk avontuur? Ik heb wat gemist. Drie dagen terug nog 474 dollar, nu 600+ dollar... Wait whut?
mag het weten
  dinsdag 12 december 2017 @ 20:34:28 #112
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_175679044
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het verschil met Bitcoin is ook groot als ik naar sommige exchanges kijk.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dit zal uiteraard te simpel gedacht zijn maar waarom koopt niemand 40/45duizend bitcoins op de exchanges van het onderste plaatje en gaat ze slijten op de exchanges van het bovenste plaatje?
Volgens mij gebeurt dat wel en zijn de exchanges daarom ongeveer in balance.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 december 2017 @ 20:35:02 #113
163650 Greys
pi_175679066
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:31 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ach fuck it, lekker Fomo meeschreeuwen hier. Ook wat Waves gekocht! ^O^
Welkom bij de WavesClub :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175679134
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Welkom bij de WavesClub :P
Ook al maak ik er geen winst meer mee, dit plezier nemen ze mij niet meer af *O*
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175679169
Heb nog een BTC buy-order staan op 13.5k euro maar voorlopig is die order ver te zoeken :')

Wil meer fiat erin pompen maar BTC says no :D
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_175679223
Mijn coins staan voor een groot deel vast bij bittrex omdat ik geen verified account heb

gelukkig geen duizenden euros :')
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 20:39:03 #117
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175679225
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:34 schreef t-8one het volgende:

[..]

Volgens mij gebeurt dat wel en zijn de exchanges daarom ongeveer in balance.
Mijn plaatje laat toch wat anders zien? Namelijk een gat van 5k. Niet echt in balans te noemen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 20:39:21 #118
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175679236
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:38 schreef JanCees het volgende:
Mijn coins staan voor een groot deel vast bij bittrex omdat ik geen verified account heb

gelukkig geen duizenden euros :')
Je kan 0.2 btc per dag eraf halen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175679243
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Gebeurt wel eens maar bv bij bitcoin is confirmatie nu een uur of langer indien je weinig transactie fees betaalt. Lijkt me voor arbitrage lastig.
Het is slimmer om alvast coins (en eventueel fiat) aan beide kanten paraat te hebben staan, dan kun je bij de ene verkopen en gelijk bij de andere kopen en loop je daardoor minder risico.

Maar je moet ook rekening houden met de orderboeken, want als die niet diep genoeg zijn loop je ook het risico te veel te betalen, vooral als je een marktorder doet.
pi_175679249
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je kan 0.2 btc per dag eraf halen.
Unverified accounts cannot withdraw from Bittrex.
pi_175679268
En basic verification is mislukt

dus ik moet mijn ID (voor en achterkant) uploaden
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 20:40:27 #122
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175679280
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:39 schreef JanCees het volgende:

[..]

Unverified accounts cannot withdraw from Bittrex.
Je kan het wel naar mijn account sturen. Kan ik het naar je offline wallet sturen :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175679310
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:40 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je kan het wel naar mijn account sturen. Kan ik het naar je offline wallet sturen :)
lol
pi_175679329
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Mijn plaatje laat toch wat anders zien? Namelijk een gat van 5k. Niet echt in balans te noemen.
Daar is dan vast een reden voor, want als er geld valt te verdienen zijn mensen er als de kippen bij. ;) Denk aan te hoge fees om het lucratief te maken, of geen mogelijkheid tot deposit of withdrawal.
pi_175679369
Maar hebben hier mensen hun ID kaart geüpload naar Bittrex? Vraag me af hoe verstandig dat is.

Je mag ook niks doorstrepen, wat ik in eerste instantie dus wel gedaan had maar dan failed ie.
  dinsdag 12 december 2017 @ 20:44:53 #126
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_175679432
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:43 schreef JanCees het volgende:
Maar hebben hier mensen hun ID kaart geüpload naar Bittrex? Vraag me af hoe verstandig dat is.

Je mag ook niks doorstrepen, wat ik in eerste instantie dus wel gedaan had maar dan failed ie.
Je kunt er wel een watermerk doorheen zetten, met de app KopieID bijvoorbeeld.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 20:45:04 #127
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175679439
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:43 schreef JanCees het volgende:
Maar hebben hier mensen hun ID kaart geüpload naar Bittrex? Vraag me af hoe verstandig dat is.

Je mag ook niks doorstrepen, wat ik in eerste instantie dus wel gedaan had maar dan failed ie.
Ik heb dat gedaan ja. Wat EGGstc al zei ; wil je een beetje in de cryptobusiness wat doen ontkom je niet aan verificatie. Is ook een stukje KYC.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175679509
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:31 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ach fuck it, lekker Fomo meeschreeuwen hier. Ook wat Waves gekocht! ^O^
Je zult geen spijt krijgen :7
pi_175679537
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:37 schreef Blistering het volgende:
Heb nog een BTC buy-order staan op 13.5k euro maar voorlopig is die order ver te zoeken :')

Wil meer fiat erin pompen maar BTC says no :D
No is no. :P
pi_175679635
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:43 schreef JanCees het volgende:
Maar hebben hier mensen hun ID kaart geüpload naar Bittrex? Vraag me af hoe verstandig dat is.

Je mag ook niks doorstrepen, wat ik in eerste instantie dus wel gedaan had maar dan failed ie.
Bittrex moet je ver weg van blijven. Het werkt prima totdat je 1 keer support nodig hebt. Dan kun je heel lang wachten. Mijn ticket staat al ruim twee weken open en ze werken er maar niet aan. Twitter stroomt helemaal vol met klachten.
pi_175679680
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:50 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Bittrex moet je ver weg van blijven. Het werkt prima totdat je 1 keer support nodig hebt. Dan kun je heel lang wachten. Mijn ticket staat al ruim twee weken open en ze werken er maar niet aan. Twitter stroomt helemaal vol met klachten.
Ik weet het, daarom wil ik mn geld er ook vanaf halen :')

Maar moet ik eerst verificatie krijgen
pi_175679684
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:50 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Bittrex moet je ver weg van blijven. Het werkt prima totdat je 1 keer support nodig hebt. Dan kun je heel lang wachten. Mijn ticket staat al ruim twee weken open en ze werken er maar niet aan. Twitter stroomt helemaal vol met klachten.
Is dit niet van toepassing op iedere exchange? Heb nog nergens iets positiefs gelezen over welke exchange dan ook. Door de gigantische toestroom van mensen kunnen ze het allemaal niet meer aan joh..
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_175679702
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:44 schreef t-8one het volgende:

[..]

Je kunt er wel een watermerk doorheen zetten, met de app KopieID bijvoorbeeld.
Dat had ik inderdaad gedaan maar daarnaast ook wat nummers doorgehaald

dat mag dus niet


maar ik probeer het nu met alleen een watermerk

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2017 20:52:04 ]
pi_175679731
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:51 schreef Blistering het volgende:

[..]

Is dit niet van toepassing op iedere exchange? Heb nog nergens iets positiefs gelezen over welke exchange dan ook. Door de gigantische toestroom van mensen kunnen ze het allemaal niet meer aan joh..
Dan moet je meer mensen in dienst nemen. Dit is belachelijk.
  † In Memoriam † dinsdag 12 december 2017 @ 20:52:39 #135
230491 Zith
pls tip
pi_175679741
Deposit naar bitfinex komt maar niet door 😞 30 confirmations maar nixie.

Maar bitfinex is ook zo sloom als wat nu, wellicht worden ze geddossed
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175679807
Gister liep ik nog te janken dat Ripple zolang op $0.25 blijft staan. Nu 0.30 |:(
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 december 2017 @ 20:56:06 #137
163650 Greys
pi_175679880
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:50 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Bittrex moet je ver weg van blijven. Het werkt prima totdat je 1 keer support nodig hebt. Dan kun je heel lang wachten. Mijn ticket staat al ruim twee weken open en ze werken er maar niet aan. Twitter stroomt helemaal vol met klachten.
Maar hij heeft een deel van z'n ID doorgestreept en er staat volgens mij toch heel duidelijk dat dat niet mag. Ja tis kut maar doe dat dan ook gewoon niet denk ik dan :@

Niet lullig bedoeld maar als iedereen maar stug dingen blijft doen die niet mogen is het niet zo gek dat de ticket support vertraging krijgt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175679890
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:52 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Dan moet je meer mensen in dienst nemen. Dit is belachelijk.
Er komt genoeg geld binnen zou je denken :')
pi_175679911
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar hij heeft een deel van z'n ID doorgestreept en er staat volgens mij toch heel duidelijk dat dat niet mag. Ja tis kut maar doe dat dan ook gewoon niet denk ik dan :@

Niet lullig bedoeld maar als iedereen maar stug dingen blijft doen die niet mogen is het niet zo gek dat de ticket support vertraging krijgt.
Het is een geautomatiseerd systeem

en ik vertrouw die exchange voor geen meter, geen wonder dat ik dan eerst zo probeer
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 december 2017 @ 20:57:31 #140
163650 Greys
pi_175679922
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:44 schreef t-8one het volgende:

[..]

Je kunt er wel een watermerk doorheen zetten, met de app KopieID bijvoorbeeld.
Weet je heel zeker dat Bittrex dat oké vindt? Volgens mij mocht je er helemaal niks aan veranderen/afhalen/toevoegen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 december 2017 @ 20:58:44 #141
163650 Greys
pi_175679961
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:57 schreef JanCees het volgende:

[..]

Het is een geautomatiseerd systeem

en ik vertrouw die exchange voor geen meter, geen wonder dat ik dan eerst zo probeer
Er staat gewoon echt duidelijk dat het niet mag. En uiteraard is het aan jou om het dan gewoon toch alsnog te proberen maar om dan daarna te roepen dat het allemaal kut is vind ik zelf niet helemaal fair. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175679975
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Weet je heel zeker dat Bittrex dat oké vindt? Volgens mij mocht je er helemaal niks aan veranderen/afhalen/toevoegen.
Bittrex weigert hem dan. Alleen originele documenten.
pi_175680000
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Er staat gewoon echt duidelijk dat het niet mag. En uiteraard is het aan jou om het dan gewoon toch alsnog te proberen maar om dan daarna te roepen dat het allemaal kut is vind ik zelf niet helemaal fair. :P
Dat roep ik dan ook nergens
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:00:05 #144
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_175680014
En hierom vermijd ik tegenwoordig gecentraliseerde exchanges :+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 december 2017 @ 21:00:29 #145
163650 Greys
pi_175680039
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:59 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Bittrex weigert hem dan. Alleen originele documenten.
Daarom vroeg ik het ook, dat leek me ook. Vandaar dat ik zulke opmerkingen hier niet handig vind om een watermerk tip te geven. Nóg meer support tickets straks..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:01:35 #146
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175680078
Lief toch. :9



Ik heb ook gewoon alles naar Bittrex gestuurd... :@ Had ik niet gedaan als ik alles wist wat ik nu inmiddels weet. :N
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 december 2017 @ 21:01:44 #147
163650 Greys
pi_175680082
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:59 schreef JanCees het volgende:

[..]

Dat roep ik dan ook nergens
Ah. Dan begreep ik je 'ik weet het, daarom ga ik m'n geld er ook weghalen' vast verkeerd. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:02:00 #148
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_175680094
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Daarom vroeg ik het ook, dat leek me ook. Vandaar dat ik zulke opmerkingen hier niet handig vind om een watermerk tip te geven. Nóg meer support tickets straks..
Eens, ik verwar het met bitstamp. Daar heb ik van de week geverifieerd om uit te kunnen betalen.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_175680110
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:52 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Dan moet je meer mensen in dienst nemen. Dit is belachelijk.
Dat is gemakkelijker gezegd dan in praktijk gedaan. Je kunt niet zomaar iemand van straat trekken. Je moet mensen selecteren, opleiden en waarschijnlijk ook screenen als ze met id's moeten werken.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 december 2017 @ 21:02:45 #150
163650 Greys
pi_175680115
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:02 schreef t-8one het volgende:

[..]

Eens, ik verwar het met bitstamp. Daar heb ik van de week geverifieerd om uit te kunnen betalen.
Oké duidelijk. :)
Daar mag dat dus kennelijk wel.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 21:03:53 #151
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175680152
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:00 schreef MissionPhailed het volgende:
En hierom vermijd ik tegenwoordig gecentraliseerde exchanges :+
DEX _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175680177
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Oké duidelijk. :)
Daar mag dat dus kennelijk wel.
Bij Bl3p mag dat ook gewoon, er staat bij het aanmelden zelfs bij dat het toegestaan is je BSN te blurren en een watermerk toe te voegen. Maarja, zij hebben vanwege drukte de aanmeldingen stopgezet. :P
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:05:28 #153
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_175680198
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:03 schreef onlogisch het volgende:

[..]

DEX _O_
Idd. Veiliger én geen gedoe met identificatie. En natuurlijk een m00nende Waves niet vergeten :+
pi_175680272
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:00 schreef MissionPhailed het volgende:
En hierom vermijd ik tegenwoordig gecentraliseerde exchanges :+
Gedecentraliseerde exchanges kunnen ook om je ID vragen en de toegang weigeren. Bekijk de voorwaarden van de Waves Dex bijvoorbeeld. Je gaat bij gebruik een contract aan met een bedrijf in de VK, met alle rechten en plichten. Ik ken nog geen Open DEX.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 december 2017 @ 21:09:02 #155
163650 Greys
pi_175680301
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:04 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Bij Bl3p mag dat ook gewoon, er staat bij het aanmelden zelfs bij dat het toegestaan is je BSN te blurren en een watermerk toe te voegen. Maarja, zij hebben vanwege drukte de aanmeldingen stopgezet. :P
Oh eens hoor. Maar als er staat dat het NIET mag ergens (zoals bij Bittrex) kan je het dus beter gewoon ook maar niet doen. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175680336
Eindelijk begint ripple te stijgen.
pi_175680339
Ook maar eens posten na al maanden lurken in dit topic. Alles in ¤

Augustus dit jaar 75,- BTC gekocht en 25,- XRP.

September nogmaals 100,- BTC, 100,- ETH, 150,- XRP en 50,- LTC.

Strategie: alles in paper wallets en hodl.

Inzet: 500,- vandaag door de 1200,- en inmiddels 1500,- aangetikt 🎉

Doel: Lambo in 2025.
pi_175680348
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh eens hoor. Maar als er staat dat het NIET mag ergens (zoals bij Bittrex) kan je het dus beter gewoon ook maar niet doen. :P
Klopt. :s)
pi_175680440
Mensen ik heb trouwens jullie hulp nodig. Ik heb wat coins verkocht van een wallet via litebit. Nou hebben ze die aankoop geannuleerd NADAT het al weg is van die wallet. Waar is het geld nu? Vanwege drukte kan t n tijdje dure voor ze reagere op mn bericht
pi_175680473
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:13 schreef Maryamgouda het volgende:
Mensen ik heb trouwens jullie hulp nodig. Ik heb wat coins verkocht van een wallet via litebit. Nou hebben ze die aankoop geannuleerd NADAT het al weg is van die wallet. Waar is het geld nu? Vanwege drukte kan t n tijdje dure voor ze reagere op mn bericht
In de wallet van litebit
pi_175680512
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh eens hoor. Maar als er staat dat het NIET mag ergens (zoals bij Bittrex) kan je het dus beter gewoon ook maar niet doen. :P
Dat komt omdat Bittrex de aanmeldingen via een geautomatiseerde tool beoordeelt, en die accepteert geen gemaskeerde BSN of watermerken.
pi_175680766
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:14 schreef Atlantis- het volgende:

[..]

In de wallet van litebit
Ah oke heeft iemand hier ervaring mee gehad. Vraag me af of ik uiteindelijk dan het geld krijg zoals de huidige waarde nu of van de waarde toen ik het verkocht..
pi_175680793
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:02 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Dat is gemakkelijker gezegd dan in praktijk gedaan. Je kunt niet zomaar iemand van straat trekken. Je moet mensen selecteren, opleiden en waarschijnlijk ook screenen als ze met id's moeten werken.
Daar heb je bureaus voor, hoef je niet zelf te doen.
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 21:22:33 #164
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175680821
Marketcap gaat zo door de 500 miljard heen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175680846
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:21 schreef Maryamgouda het volgende:

[..]

Ah oke heeft iemand hier ervaring mee gehad. Vraag me af of ik uiteindelijk dan het geld krijg zoals de huidige waarde nu of van de waarde toen ik het verkocht..
Je krijgt gewoon het bedrag in coins terug op het retouradres dat je hebt ingevuld.

Als je deze niet automatisch terugkrijgt moet je even contact met hun opnemen.
pi_175680948
Ripple gaat ook ineens lekker...dacht dat ie het niet zou vol houden..
pi_175680961
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh eens hoor. Maar als er staat dat het NIET mag ergens (zoals bij Bittrex) kan je het dus beter gewoon ook maar niet doen. :P
Ik snap ook niet echt waarom je je ID zou watermerken voor zoiets. Natuurlijk moet je niet je ID overal rondstrooien, maar het lijkt me dat het wel encrypted is opgeslagen bij Bittrex.

Bovendien hebben ze miljoenen paspoorten, hoe groot is de kans dat er met jouw ID net iets kan gebeuren.

Met de huidige extreme bedragen ontkom je niet helemaal aan een validatie.
٩๏̯͡๏)۶
pi_175681135
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:31 schreef Jed1Gam het volgende:
Bij Ripple heb ik altijd het idee dat een paar banken die coin aan het pompen zijn, als het een beetje achter blijft. :') verder geen problemen mee
Dus ze gaan XRP gebruiken?
XRP - To tha moon motherf#cker!
  Eindredactie Games dinsdag 12 december 2017 @ 21:34:00 #169
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175681214
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:26 schreef Ronaldsen het volgende:

Bovendien hebben ze miljoenen paspoorten, hoe groot is de kans dat er met jouw ID net iets kan gebeuren.

Waarom winnen mensen de loterij.

(On)geluk hebben!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175681244
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:26 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik snap ook niet echt waarom je je ID zou watermerken voor zoiets. Natuurlijk moet je niet je ID overal rondstrooien, maar het lijkt me dat het wel encrypted is opgeslagen bij Bittrex.

Bovendien hebben ze miljoenen paspoorten, hoe groot is de kans dat er met jouw ID net iets kan gebeuren.

Met de huidige extreme bedragen ontkom je niet helemaal aan een validatie.
Je moet nergens van uit gaan..

Altijd TENMINSTE je ID watermerken met de datum + gebruik
pi_175681245
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:34 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Waarom winnen mensen de loterij.

(On)geluk hebben!
Tja je kunt morgen ook je auto in de prak rijden.

Ik lig niet echt wakker van zo'n paspoort kopie.
٩๏̯͡๏)۶
  Eindredactie Games dinsdag 12 december 2017 @ 21:38:00 #172
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175681347
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:35 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Tja je kunt morgen ook je auto in de prak rijden.

Ik lig niet echt wakker van zo'n paspoort kopie.
totdat je niet meer naar het buitenland kan omdat je gezocht wordt

totdat je continu door de politie wordt aangehouden omdat je gesignaleerd staat

totdat je continu deurwaarders aan je deur hebt die geld van je eisen

totdat je boze tokkies aan de deur hebt omdat je de beloofde iPhones niet hebt geleverd

tsja.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175681358
Waves weer even naar de .00060 ofzo, alvast bedankt.
  Eindredactie Games dinsdag 12 december 2017 @ 21:39:20 #174
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175681395
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:38 schreef gelly het volgende:
Waves weer even naar de .00060 ofzo, alvast bedankt.
denied!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 december 2017 @ 21:40:15 #175
163650 Greys
pi_175681426
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:26 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik snap ook niet echt waarom je je ID zou watermerken voor zoiets. Natuurlijk moet je niet je ID overal rondstrooien, maar het lijkt me dat het wel encrypted is opgeslagen bij Bittrex.

Bovendien hebben ze miljoenen paspoorten, hoe groot is de kans dat er met jouw ID net iets kan gebeuren.

Met de huidige extreme bedragen ontkom je niet helemaal aan een validatie.
Zij moeten gewoon zelf aan bepaalde regels voldoen als exchange.
Als iemand dat niet wil dan gebruik je die exchange maar gewoon niet idd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 21:42:20 #176
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175681487
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:38 schreef Oscar. het volgende:

[..]

totdat je niet meer naar het buitenland kan omdat je gezocht wordt

totdat je continu door de politie wordt aangehouden omdat je gesignaleerd staat

totdat je continu deurwaarders aan je deur hebt die geld van je eisen

totdat je boze tokkies aan de deur hebt omdat je de beloofde iPhones niet hebt geleverd

tsja.
Totdat je besluit je er niet druk over te maken. Ja, het kan gebeuren ja. Nee, het hoeft niet te gebeuren. Met een watermerkje hou je boze tokkies niet buiten de deur als ze aankloppen voor wat niet geleverde Iphones.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175681519
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:38 schreef Oscar. het volgende:

[..]

totdat je niet meer naar het buitenland kan omdat je gezocht wordt

totdat je continu door de politie wordt aangehouden omdat je gesignaleerd staat

totdat je continu deurwaarders aan je deur hebt die geld van je eisen

totdat je boze tokkies aan de deur hebt omdat je de beloofde iPhones niet hebt geleverd

tsja.
Maar je kunt een afweging maken hoe groot die kans is. Het is wat anders als je je net behaalde rijbewijs op twitter gooit bijvoorbeeld.

Maar goed hier worden we het niet over eens ;)
٩๏̯͡๏)۶
  Eindredactie Games dinsdag 12 december 2017 @ 21:43:37 #178
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175681534
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:42 schreef onlogisch het volgende:
Met een watermerkje hou je boze tokkies niet buiten de deur als ze aankloppen voor wat niet geleverde Iphones.
Met dat watermerkje trapt helemaal niemand erin.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175681543
Back on topic.... RIPPLE !!!! :B
pi_175681544
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:42 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Totdat je besluit je er niet druk over te maken. Ja, het kan gebeuren ja. Nee, het hoeft niet te gebeuren. Met een watermerkje hou je boze tokkies niet buiten de deur als ze aankloppen voor wat niet geleverde Iphones.
Dit dus, het leven kent wel grotere gevaren.
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 21:44:12 #181
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175681559
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:43 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Met dat watermerkje trapt helemaal niemand erin.
Je overschat hier schromelijk tokkies.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Eindredactie Games dinsdag 12 december 2017 @ 21:44:18 #182
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175681563
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:43 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dit dus, het leven kent wel grotere gevaren.
Ik heb ook een brandverzekering.

het leven kent wel grotere gevaren.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:47:55 #183
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_175681667
Januari wordt een ADA maand _O_
  Eindredactie Games dinsdag 12 december 2017 @ 21:49:11 #184
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175681705
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:47 schreef Sala-adin het volgende:
Januari wordt een ADA maand _O_
je bedoelt ADX
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175681717
Litecoinnnnn :D
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:52:03 #186
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175681796
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:43 schreef descon het volgende:
Back on topic.... RIPPLE !!!! :B
Gaat lekker ja!
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  Eindredactie Games dinsdag 12 december 2017 @ 21:53:18 #187
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175681831
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:52 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Gaat lekker ja!
snel verkopen
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175681869
Magnet is met zn 12k aan waves de prijs aan het drukken.
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:55:47 #189
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175681910
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:53 schreef Oscar. het volgende:

[..]

snel verkopen
Nope.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175681941
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:54 schreef gelly het volgende:
Magnet is met zn 12k aan waves de prijs aan het drukken.
12k maar? :D
pi_175681956
Heeft u al gehoord van EOT? Het is de nieuwe IOTA las ik. Snel kopen dus.
pi_175681964
:r kraken, ik ben ongeduldig
pi_175681971
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:54 schreef gelly het volgende:
Magnet is met zn 12k aan waves de prijs aan het drukken.
Hij heeft toch veel meer?
pi_175681994
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:57 schreef Mikey92 het volgende:

[..]

Hij heeft toch veel meer?
Voor de nieuwe badkamer met gouden kranen dit keer denk ik.
pi_175681996
RIPPLE WTF
pi_175682029
What's up with Ripple? Wat is er aan de hand? 50% erbij in 12 minuten.
pi_175682036
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:10 schreef Dje_1985 het volgende:
Ook maar eens posten na al maanden lurken in dit topic. Alles in ¤

Augustus dit jaar 75,- BTC gekocht en 25,- XRP.

September nogmaals 100,- BTC, 100,- ETH, 150,- XRP en 50,- LTC.

Strategie: alles in paper wallets en hodl.

Inzet: 500,- vandaag door de 1200,- en inmiddels 1500,- aangetikt 🎉

Doel: Lambo in 2025.
Bizar eigenlijk. Binnen die tijd zoveel profit. Had je nu 5000 euro ingezet ;)
Haal je je inzet er nog uit of laat je die staan? En nog van plan verder te verhogen?
Love is in the air!
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:59:49 #198
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175682041
Kan niet zeggen dat dit een saai dagje was. Benieuwd hoe het er morgenvroeg uit ziet.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175682044
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:59 schreef TourOfData het volgende:
What's up with Ripple? Wat is er aan de hand? 50% erbij in 12 minuten.
Zware pump bezig... Vertrouw het niet...
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 22:00:42 #200
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175682067
Al die pumps van die altcoins.. :')

Dit is een voorbode voor BTC. Die heeft straks een take-off, die zien we echt nooit meer terug :D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175682149
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:59 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Zware pump bezig... Vertrouw het niet...
BREAKING XRP RIPPLE NEWS!!

@amazon and @Uber are the two latest large company's to join @Ripple
pi_175682181
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:59 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Bizar eigenlijk. Binnen die tijd zoveel profit. Had je nu 5000 euro ingezet ;)
Haal je je inzet er nog uit of laat je die staan? En nog van plan verder te verhogen?
Ja idd, had/als. Inzet blijft er lekker in zitten. Doel is lange termijn. Verhogen was ik niet van plan maar is wel aanlokkelijk. Voelt alleen zo Fomo op dit moment.
pi_175682187
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:03 schreef TourOfData het volgende:

[..]

BREAKING XRP RIPPLE NEWS!!

@amazon and @Uber are the two latest large company's to join @Ripple
Bron?
pi_175682212
Als Ripple ook nog eens enorm gaat stijgen mijn God :') Had iets van 50.000 Ripple toen het een halve cent was :')
pi_175682229
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:05 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Bron?
Amazon en Uber stonden op een presentatie van Ripple in Seoul....maar weet de context niet.

* mompelt iets over IOTA en microsoft
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:08:00 #206
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175682270
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:05 schreef Dje_1985 het volgende:

[..]

Ja idd, had/als. Inzet blijft er lekker in zitten. Doel is lange termijn. Verhogen was ik niet van plan maar is wel aanlokkelijk. Voelt alleen zo Fomo op dit moment.
Dragonchain. 😎
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175682276
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:06 schreef descon het volgende:

[..]

Amazon en Uber stonden op een presentatie van Ripple in Seoul....maar weet de context niet.

* mompelt iets over IOTA en microsoft
IOTA technologie is gewoon veel belovend _O_
pi_175682289
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:08 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Dragonchain. 😎
Jij bent wel een echte Dragonchain shill he _O- Wat zie jij in die coin dan? Is het hun draakje? :')
pi_175682306
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:03 schreef TourOfData het volgende:

[..]

BREAKING XRP RIPPLE NEWS!!

@amazon and @Uber are the two latest large company's to join @Ripple
WoW and don't forget the banks!
٩๏̯͡๏)۶
pi_175682334
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:08 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Jij bent wel een echte Dragonchain shill he _O- Wat zie jij in die coin dan? Is het hun draakje? :')
Disney O+
pi_175682338
Ik mag helaas niet over XRP beginnen nu die zo stijgt..

Ardor gaat lekkerrr! :d
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_175682376
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:10 schreef Mand het volgende:
Ik mag helaas niet over XRP beginnen nu die zo stijgt..

Ardor gaat lekkerrr! :d
Tuurlijk wel, gewoon je coin chillen die je goed vindt
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:13:45 #214
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175682475
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:08 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Jij bent wel een echte Dragonchain shill he _O- Wat zie jij in die coin dan? Is het hun draakje? :')
Ik heb zelfs een shirt besteld vandaag. Met dat draakje ja. 😂 Maar het is toch meer dan dat. Wacht ff linkje zoeken naar een uitleg die beter is dan de mijne. Ik begin er gewoon in te geloven.

http://www.businessinside(...)hain-with-ico-2017-9
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175682539
Probeer al 4 dagen een bedrag op coinbase te storten maar hij komt naar niet...
pi_175682557
quote:
BruceLeeCoin (BLC) is a community-based digital token created by Bruce Lee fans and volunteers. We are dedicated to creating awareness of the cryptocurrency for all the Bruce Lee fans and eventually worldwide.
:')
pi_175682607
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:11 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, gewoon je coin chillen die je goed vindt
Met jou kan ik praten!
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_175682658
Die dubbele verificatie op Coinbase gaat ook nergens over. Heb m'n ID verified maar nu moet ik nog een verificatiemiddel doen dus ik dacht ik doe m'n rijbewijs. Upload voorkant en achterkant, moet je ook nog een foto van jezelf maken :') Heb geen webcam dus ik dacht ik doe het i.p.v. op m'n pc op m'n gsm. Daar kan ik weer geen foto van m'n rijbewijs uploaden maar moet je een foto ervan maken. Dus ik maak een foto, zegt 'ie dat de foto te groot is qua mb's maar je kan hem ook niet kleiner maken.

:')
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:19:43 #219
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175682686
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:10 schreef Mand het volgende:
Ik mag helaas niet over XRP beginnen nu die zo stijgt..

Ardor gaat lekkerrr! :d
XRP XRP XRP XRP EN EEN VLEUGJE ARDOR
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175682705
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Probeer al 4 dagen een bedrag op coinbase te storten maar hij komt naar niet...
Ja, met bankzaken zijn ze niet zo snel. Wacht ook al een paar dagen op een storting.

Tip: Coinbase is trouwens vaak duurder dan Bitstamp, Kraken en Bl3p.
pi_175682738
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:59 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Bizar eigenlijk. Binnen die tijd zoveel profit. Had je nu 5000 euro ingezet ;)
Haal je je inzet er nog uit of laat je die staan? En nog van plan verder te verhogen?
Niet inzet er direct uithalen. Dat geeft juist dat extra rendement!
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175682758
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:20 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ja, met bankzaken zijn ze niet zo snel. Wacht ook al een paar dagen op een storting.

Tip: Coinbase is trouwens vaak duurder dan Bitstamp, Kraken en Bl3p.
duurder met wat?

Ik gebruik coinbase alleen als doorverwijzing voor GDAX (gratis transacties)
pi_175682766
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:00 schreef onlogisch het volgende:
Al die pumps van die altcoins.. :')

Dit is een voorbode voor BTC. Die heeft straks een take-off, die zien we echt nooit meer terug :D
Die maakt zich op voor de oudejaarsrun :D
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175682783
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:19 schreef Blistering het volgende:
Die dubbele verificatie op Coinbase gaat ook nergens over. Heb m'n ID verified maar nu moet ik nog een verificatiemiddel doen dus ik dacht ik doe m'n rijbewijs. Upload voorkant en achterkant, moet je ook nog een foto van jezelf maken :') Heb geen webcam dus ik dacht ik doe het i.p.v. op m'n pc op m'n gsm. Daar kan ik weer geen foto van m'n rijbewijs uploaden maar moet je een foto ervan maken. Dus ik maak een foto, zegt 'ie dat de foto te groot is qua mb's maar je kan hem ook niet kleiner maken.

:')
Haha. Zo herkenbaar. Ik moest volgens mij bij Bittrex een foto maken met mezelf, mijn rijbewijs en een briefje met de datum erop. Duurde ff voor ik alles scherp had. :P
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:23:35 #225
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175682808
Mijn verificatie ging heel simpel en snel. Vast omdat er niemand anders met zo'n kutkop rondloopt.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:24:05 #226
286575 Roces18
Chef de party
pi_175682820
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:06 schreef descon het volgende:

[..]

Amazon en Uber stonden op een presentatie van Ripple in Seoul....maar weet de context niet.

* mompelt iets over IOTA en microsoft
Verschil met ripple is , is dat ze wel doen wat ze beloven en heel transparant zijn. Je kan ook zo zien dat ze echte connecties hebben met allerlei banken bijvoorbeeld. Ik ben een Holder , benieuwd waar ze over vijf jaar op staan.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_175682848
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:21 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

duurder met wat?

Ik gebruik coinbase alleen als doorverwijzing voor GDAX (gratis transacties)
Gdax is prima om te verkopen, maar niet kopen.

Voorbeeld nu:

Gdax LTC: 306,79 euro.
Kraken LTC: 254,99 euro.

Dan maakt die gratis fee ook niet uit.
pi_175682918
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:25 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Gdax is prima om te verkopen, maar niet kopen.

Voorbeeld nu:

Gdax LTC: 306,79 euro.
Kraken LTC: 254,99 euro.

Dan maakt die gratis fee ook niet uit.
Tja, als je op GDAX koopt én verkoopt
Zal t weinig uitmaken.

Vooral voor BTC
pi_175682941
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:27 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Tja, als je op GDAX koopt én verkoopt
Zal t weinig uitmaken.

Vooral voor BTC
Je kan BTC ook direct van Kraken naar GDAX sturen, pak je meteen een paar procentjes extra. ;)

En coins op een exchange laten staan is sowieso geen goed idee.
pi_175682964
Ik zal nooit meer iets slechts zeggen over Russen :D

_O_

  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 22:29:38 #231
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175683000
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:28 schreef patrick_1980 het volgende:
Ik zal nooit meer iets slechts zeggen over Russen :D

_O_

[ afbeelding ]
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175683011
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:27 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Je kan BTC ook direct van Kraken naar GDAX sturen, pak je meteen een paar procentjes extra. ;)

En coins op een exchange laten staan is sowieso geen goed idee.
Is dat zo? Ik meende dat dit een beetje waste of time was om zo winst te maken door van exchanges te wisselen.

Zeker als je kijkt naar de transactiekosten om je BTC te verplaatsen
pi_175683089
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:29 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- _O-
  Eindredactie Games dinsdag 12 december 2017 @ 22:34:03 #234
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175683138
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:30 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik meende dat dit een beetje waste of time was om zo winst te maken door van exchanges te wisselen.
meen je dat?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175683151
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:30 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Is dat zo? Ik meende dat dit een beetje waste of time was om zo winst te maken door van exchanges te wisselen.

Zeker als je kijkt naar de transactiekosten om je BTC te verplaatsen
Zeker niet. Ligt eraan met wat voor bedragen je speelt. ;)

Ik doe alleen soms gebruik maken van arbitrage met LTC en ETH.
pi_175683180
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:34 schreef Oscar. het volgende:

[..]

meen je dat?
Wat nou :’)

ALs je voor kleine bedragen aan BTC koopt dan heeft ‘t wisselen van exchanges miss een paar euro winst
pi_175683211
Alles boven 5k is leuk qua arbitrage
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175683218
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:34 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Zeker niet. Ligt eraan met wat voor bedragen je speelt. ;)

Ik doe alleen soms gebruik maken van arbitrage met LTC en ETH.
Ja dat is waar, bij hele bitcoins zal je al snel enkele duizenden euro’s moeten investeren om het het waard te laten zijn. Dat doe ik niet dus dat scheelt :P
pi_175683248
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:27 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Je kan BTC ook direct van Kraken naar GDAX sturen, pak je meteen een paar procentjes extra. ;)

En coins op een exchange laten staan is sowieso geen goed idee.
Laat ‘t ook niet op GDAX staan, daar ga ik kopen en dan naar een paper wallet
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:41:45 #240
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175683364
Bitcoin cash besluit ook opeens om weer omhoog te vliegen. Ik ga voordat ik gekke dingen ga doen. Morgen weer een dag.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175683370
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:41 schreef UtopiaVolger het volgende:
Bitcoin cash besluit ook opeens om weer omhoog te vliegen. Ik ga voordat ik gekke dingen ga doen. Morgen weer een dag.
Doe gewoon eens een week of drie vier aan HODL.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 december 2017 @ 22:43:20 #242
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175683390
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:34 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Welk avontuur? Ik heb wat gemist. Drie dagen terug nog 474 dollar, nu 600+ dollar... Wait whut?
Laag in de 500 > Nattekat gaat even weg > Hoog in de 500, maar wel een bezoek aan 630 gebracht.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:45:02 #243
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175683434
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Doe gewoon eens een week of drie vier aan HODL.
Lukt me nog niet helemaal maar het gaat steeds beter.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175683687
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:45 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Lukt me nog niet helemaal maar het gaat steeds beter.
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 22:56:57 #245
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175683694
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:56 schreef up7 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175683725
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:25 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Gdax is prima om te verkopen, maar niet kopen.

Voorbeeld nu:

Gdax LTC: 306,79 euro.
Kraken LTC: 254,99 euro.

Dan maakt die gratis fee ook niet uit.
Wil eigenlijk op kraken wel wat ltc kopen en verkopen op bl3p, maar kraken is zo ontzettend traag of down, niet te doen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_175683790
Vandaag mn wallet transactiehistory van eind 2013 teruggevonden. De BTC's en LTC's vliegen je daar om de oren. had ik toen maar al geweten van HODL :-(
pi_175683800
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:58 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Wil eigenlijk op kraken wel wat ltc kopen en verkopen op bl3p, maar kraken is zo ontzettend traag of down, niet te doen.
Ik zie dat juist als een voordeel. :D
pi_175683827
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:01 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik zie dat juist als een voordeel. :D
Waarschijnlijk is dat wel de reden voor de lage kraken koers idd
٩๏̯͡๏)۶
pi_175683919
Wanneer komt bl3p weer met inschrijvingen?
Lambo of Rekt
pi_175684031
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:08 schreef vigen98 het volgende:

[..]

IOTA technologie is gewoon veel belovend _O_
Waar is die iota aan te kopen?
Bittrex nog niet helaas
Love is in the air!
pi_175684046
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Probeer al 4 dagen een bedrag op coinbase te storten maar hij komt naar niet...
Waarom geen bittrex? Kan je direct storten
Love is in the air!
pi_175684084
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:11 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Waarom geen bittrex? Kan je direct storten
Is dat nieuw?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 december 2017 @ 23:14:07 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175684110
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:10 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Waar is die iota aan te kopen?
Bittrex nog niet helaas
Niet iets kopen omdat iemand op een forum er wat over roept.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Eindredactie Games dinsdag 12 december 2017 @ 23:17:05 #255
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175684181
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Niet iets kopen omdat iemand op een forum er wat over roept.
zeg jij met je eth
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 12 december 2017 @ 23:19:04 #256
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175684212
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:17 schreef Oscar. het volgende:

[..]

zeg jij met je eth
echt he :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  dinsdag 12 december 2017 @ 23:19:14 #257
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175684215
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:10 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Waar is die iota aan te kopen?
Bittrex nog niet helaas
Bitfinex
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  dinsdag 12 december 2017 @ 23:21:44 #258
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_175684284
Zo geland in zurich... LTC en ETH weinig veranderd... maar wtf!! Mijn rxp! 🙈 morgen aub lisk dagje doen? Dan zijn al mijn coins moon!
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_175684336
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:21 schreef revpolen het volgende:
Zo geland in zurich... LTC en ETH weinig veranderd... maar wtf!! Mijn rxp! 🙈 morgen aub lisk dagje doen? Dan zijn al mijn coins moon!
Ik dacht dat ik al een goede dag had met mijn waves en ETH...begint XRP ineens als een malle te gaan.... *O*

Maak me nu al zorgen over hoe het er morgen uit ziet als ik wakker wordt :s)
pi_175684351
Breakout Stake mag wel omhoog. :')

Disclaimer: dit is een shitcoin, nu niet kopen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 december 2017 @ 23:25:03 #261
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175684372
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:17 schreef Oscar. het volgende:

[..]

zeg jij met je eth
Je moet nu ook niet eth kopen. Consequent ben ik wel.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175684388
$0,5 biljoen marketcap bereikt. *O*
pi_175684433
Ik zie OCL wel groeien naar een paar euro volgend jaar :P 4 euro zou lekker zijn
Lambo of Rekt
pi_175684611
Mijn eerste post van net is alweer achterhaald. Eerst dikke ATH met LTC en ETH vandaag. Nu na maanden niks van beweging ripple opeens +100% in een paar uur. Laat ik daar nu net het dikste inzitten. 🤞🏻

Maargoed. HODL tot 2025

[ Bericht 4% gewijzigd door Dje_1985 op 12-12-2017 23:43:37 ]
pi_175684643
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:27 schreef EggsTC het volgende:
Ik zie OCL wel groeien naar een paar euro volgend jaar :P 4 euro zou lekker zijn
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:27 schreef EggsTC het volgende:
Ik zie OCL wel groeien naar een paar euro volgend jaar :P 4 euro zou lekker zijn
Volgens mij hebben de lezers van dit topic een groot deel van de $OCL supply in handen.

Maar 4 euro teken ik voor hoor :D
pi_175684664
IOTA nog even moon net zoals AE
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175684728
Woei ripple zomaar!

Ik heb een aantal stratis. HODL'en of wegdoen?
  dinsdag 12 december 2017 @ 23:47:48 #268
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175684795
Ik zat eens te kijken in het crypto topic op Tweakers, maar man man man :') Alleen die melding al onderaan het scherm:
quote:
Let op:
ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
"De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).
Zou gezellig worden als we dat hier zouden doen :'(
pi_175684800
Eergisteren al mijn coins omgezet naar Ripple en ook iets bijgekocht. Heeft voor alsnog niet verkeerd uitgepakt.
  dinsdag 12 december 2017 @ 23:49:03 #270
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175684833
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:10 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Waar is die iota aan te kopen?
Bittrex nog niet helaas
Heb wel een linkje voor je per DM als je wil :o
pi_175684837
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:47 schreef leolinedance het volgende:
Ik zat eens te kijken in het crypto topic op Tweakers, maar man man man :') Alleen die melding al onderaan het scherm:

[..]

Zou gezellig worden als we dat hier zouden doen :'(
ja echt treurig daar. je mag daar nix zeggen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 december 2017 @ 23:51:46 #273
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175684901
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:47 schreef leolinedance het volgende:
Ik zat eens te kijken in het crypto topic op Tweakers, maar man man man :') Alleen die melding al onderaan het scherm:

[..]

Zou gezellig worden als we dat hier zouden doen :'(
* Nattekat kijkt naar TT
[SC]

Nah, we zitten goed.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175684921
Hebben jullie nog veelbelovende ICO's op het oog? Er zijn er namelijk een aantal voorbij gekomen hier die het uiteindelijk prima doen. Tot nu toe heb ik me nog niet gestoten aan een ICO ook al waarschuwt men wel veel voor ICO's. Kwestie van ervaring hier van de oldtimers?
  † In Memoriam † dinsdag 12 december 2017 @ 23:58:08 #275
230491 Zith
pls tip
pi_175684996
Let op:
ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
"De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † dinsdag 12 december 2017 @ 23:59:58 #276
230491 Zith
pls tip
pi_175685019
Waves moon!!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175685026
quote:
Kan iemand deze oplichter bannen, thanks.
  woensdag 13 december 2017 @ 00:00:22 #278
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_175685027
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:58 schreef Zith het volgende:
Let op:
ZERO TOLERANCE! LEES DIT EERST VOOR JE POST!
Dit topic is louter voor discussie over handel en koers van cryptocurrencies en daaraan gerelateerde zaken.

Wat willen we hier niet zien?
Algemene vragen over cryptocurrencies (wallet software, blockchain technologie, etc.). Plaats die in Bitcoin en overige cryptocurrencies #3.
"De Kraken servers zijn ruk". Nee echt? Ja, echt waar. Het is al heel lang ruk. Het hoeft niet elke dag weer eens vermeld te worden.
Vragen als "Welke altcoin zal ik kopen?", en "Stellar, is dat wat?". We hebben geen glazen bol, we kunnen je niet adviseren. Lees je in in de betreffende coins, Google is je vriend.
Crypto en belasting. Hier offtopic, kan worden besproken in het bovengenoemde topic. Suggesties om te frauderen (zoals hiet niet netjes opgeven van je vermogen) worden niet gewaardeerd.
Vragen die al zijn beantwoord in de topicstart of de topic zelf. Gebruik de search!
Linkdrops. Begeleid links naar grote lappen tekst of video met een korte samenvatting (als die niet al gegeven is). Als jij iets interessant vindt om te delen, zeg er dan bij waarom je het interessant vindt.
Referrals. Ten overvloede, want dit staat ook in het algemene beleid van GoT.
Opmerkingen tegen anderen over wat we hier niet willen zien. Plaats een TR ipv de topic verder te vervuilen.
Slowchat. Dit betreft dus óók reacties als "Bitcoin nu op $2800", "ETH daling is ingezet" , "To the moon!" en meer van zulks. Er is een speciaal Slack kanaal opgezet door de community waar veel van de hier actieve posters te vinden zijn: click
Posts die hieraan voldoen worden vanaf nu zonder pardon en zonder notificatie verwijderd, sancties volgen bij herhaling.

Wat willen we hier dan wel zien?
Een zinvolle inhoudelijke discussie over koersverloop van allerlei cryptocurrencies, het reilen en zeilen van exchanges, persoonlijke verhalen, etc. Het geven van prognoses en technische analyses zijn toegestaan, maar vraag er niet om :).

Is dit tweakers?

Edit: ik heb het niet gevolgd. Ben spuit11.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 december 2017 @ 00:01:55 #279
163650 Greys
pi_175685049
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:47 schreef leolinedance het volgende:
Ik zat eens te kijken in het crypto topic op Tweakers, maar man man man :') Alleen die melding al onderaan het scherm:

[..]

Zou gezellig worden als we dat hier zouden doen :'(
Er zou geen post overblijven :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175685064
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:53 schreef metallicelmo het volgende:
Hebben jullie nog veelbelovende ICO's op het oog? Er zijn er namelijk een aantal voorbij gekomen hier die het uiteindelijk prima doen. Tot nu toe heb ik me nog niet gestoten aan een ICO ook al waarschuwt men wel veel voor ICO's. Kwestie van ervaring hier van de oldtimers?
Ik ben zelf deze op dit moment aan het onderzoeken: https://propsproject.com/

Ze hebben al een werkend product en worden gebacked door CoinList (van AngelList).

Echter moeten ze concurreren met YouTube. Dat is mijn eerste red flag.
pi_175685085
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:02 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik ben zelf deze op dit moment aan het onderzoeken: https://propsproject.com/

Ze hebben al een werkend product en worden gebacked door CoinList (van AngelList).

Echter moeten ze concurreren met YouTube. Dat is mijn eerste red flag.
Ik heb daar spam mail van ontvangen. Dat zegt mij al genoeg.
  woensdag 13 december 2017 @ 00:06:07 #282
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_175685106
Ik vind dit niet meer normaal _O_
pi_175685130
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:04 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ik heb daar spam mail van ontvangen. Dat zegt mij al genoeg.
Niet toevallig toestemming ergens gegeven dat je adres gebruikt mag worden voor "spam"? Ik weet dat Bitcointalk forum dit sowieso doet. Maar dat is inderdaad ook niet erg goed.

Ik zie nu dat de exchange waar je in de ICO kunt investeren ook een beetje schimmig is. Dus dat zijn al 3 red flags.
pi_175685131
Ik heb zelf zitten kijken naar de ICO van CarVertical. Die begint rond de kerstdagen. Het bedrijf wil proberen alle autogegevens zoals kilometerstanden, onderhoud, terugroepacties, eigenaren etc. opnemen in een systeem dat op blockchain draait. Lijkt mij heel erg handig. Een soort Nationale Autopas maar dan voor auto's wereldwijd. Met het businessmodel kunnen andere autoverkopers en kopers via een betaalde API via een soort abonnement allerlei data opnemen in hun verkoopsysteem. Dus alle info is gewoon veilig ala blockchain, geen foute kilometerstanden, verkeerde brandstof aanduiding. Veel minder of nagenoeg geen fouten omdat alles uit een gedecentraliseerd systeem komt
pi_175685177
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:08 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Niet toevallig toestemming ergens gegeven dat je adres gebruikt mag worden voor "spam"? Ik weet dat Bitcointalk forum dit sowieso doet. Maar dat is inderdaad ook niet erg goed.
Bitcointalk is gehacked geweest en ik sta idd helaas op die lijst. Ik had ze teruggemailed en het bedrijf wat hun spam verstuurde bood wel direct netjes hun excuses aan :)
pi_175685224
Ik ben zo blij, 100 euro verdiend met LTC O+
(she/her)
pi_175685231
Moeten we MaGNet al feliciteren? $15,- Waves
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 december 2017 @ 00:20:08 #288
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175685269
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:11 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Bitcointalk is gehacked geweest en ik sta idd helaas op die lijst. Ik had ze teruggemailed en het bedrijf wat hun spam verstuurde bood wel direct netjes hun excuses aan :)
Ik voel je pijn ;(
Ooit kreeg ik 15 mails per dag. Inmiddels is het minder geworden of heb ik mijn spamfilter goed getraind.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 13 december 2017 @ 00:20:39 #289
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175685275
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:16 schreef metallicelmo het volgende:
Moeten we MaGNet al feliciteren? $15,- Waves
Als ik rijk zou worden van de crypto zou ik dat niet willen met een coin als waves :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_175685283
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:20 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Als ik rijk zou worden van de crypto zou ik dat niet willen met een coin als waves :')
Met 55.000 stuks, zou ik dat met liefde willen
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 13 december 2017 @ 00:21:31 #291
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175685285
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:06 schreef Repeating het volgende:
Ik vind dit niet meer normaal _O_
pi_175685287
Heeft Kthnxbye al iets over Waves gezegd? Hij had zich hier zo op verheugd
  woensdag 13 december 2017 @ 00:22:13 #293
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175685290
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:15 schreef Fylax het volgende:
Ik ben zo blij, 100 euro verdiend met LTC O+
Je hebt uitgecasht?
  woensdag 13 december 2017 @ 00:23:30 #294
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_175685301
Magnet wanneer gaan we eten?
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  woensdag 13 december 2017 @ 00:25:34 #295
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175685321
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:20 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Als ik rijk zou worden van de crypto zou ik dat niet willen met een coin als waves :')
Dat zou mij echt geen fuck schelen. Ook al is het met de GeertCoin
pi_175685350
Zijn hier nog mensen die nog steeds Verge bezitten? als ik kijk hoe andere echt shitcoins zomaar veel waard worden dan kan ik me niet voorstellen dat Verge niet ook binnen een jaar eens een flinke sprong gaat maken.
Een coin als Ripple met een supply van 90 miljard kan naar 0,30 cent, terwijl Verge met 16 miljard max supply nu op 0,009 cent staat. Ik weet dat Ripple en Verge niet te vergelijken zijn maar Verge timmert ook goed aan de weg.
pi_175685351
Was benieuwd waarom ripple zo hard ging....

https://asia.nikkei.com/B(...)-enter-trials-Friday
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 december 2017 @ 00:30:30 #298
163650 Greys
pi_175685372
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:20 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Als ik rijk zou worden van de crypto zou ik dat niet willen met een coin als waves :')
Alsjeblieft.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175685381
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:20 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Als ik rijk zou worden van de crypto zou ik dat niet willen met een coin als waves :')
Inderdaad. Waves = Putin. :'(
  woensdag 13 december 2017 @ 00:32:05 #300
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175685399
Was een grapje mensen! Ik gun het Magnet van harte!
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_175685409
quote:
10s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Alsjeblieft.

Maar wat is het?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')