abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:09:28 #26
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_175682313
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:02 schreef polderturk het volgende:
Er was vandaag een geluidsfragment bij opsporing verzocht te horen van Henk Kuipers die een geroyeerd lid in elkaar roste.
Ik heb enkel meneer Heidanus horen vertellen wat er te horen zou zijn op de band, niet het fragment zelf.. misschien nog even terugkijken...

Maargoed.. als ik jou moet vertellen dat je niet meer bij ons zeer hechte vriendenclubje mag doe ik dat ook niet met een bloemetje natuurlijk... helemaal als je weet dat de "baas" van dat vriendenclubje een vechtsporter/uitsmijter/lijfwacht is...

Bij een autodealer koop je ook geen vijf kilo appels.. een stuk jong belegen en een pond half om half..
pi_175682330
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:05 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik sta ook wel eens ergens als er iemand iets uit te vechten heeft.. dat kan in een kroeg zijn tussen twee mensen of een arrestatie.. ze doen maar.. ik bemoei me er niet mee..
Mja maar jij bent niet degene die de orde moet handhaven en bent de superieur in die kroeg van die mensen.

Ben jij dat Unaputty? ;)
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:11:47 #28
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_175682407
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:33 schreef Salvad0R het volgende:
de roverheid is echt bang van die clubs :') ze dulden geen concurrentie
Die leider komt op me over als de man die altijd klaar staat voor zijn kinderen, die het vlees aansnijdt. Eigenlijk een gezellig familieman.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:13:01 #29
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_175682450
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:09 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Mja maar jij bent niet degene die de orde moet handhaven en bent de superieur in die kroeg van die mensen.

Ben jij dat Unaputty? ;)
Oh dat ben ik ook wel geweest hoor... maar das al lang geleden want toen had je nog geen papieren nodig...

Nope ik ben groter en zwaarder... :P En geen lid van een club.. wel vaak op feestjes geweest maar toen wist nog geen hond wat een mc was..
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:20:27 #30
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_175682709
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Die leider komt op me over als de man die altijd klaar staat voor zijn kinderen, die het vlees aansnijdt. Eigenlijk een gezellig familieman.

:{²
Om eerlijk te zijn laat ik mn kinderen liever in de handen van een paar bikers dan bij een paar ambtenaren..
Hell toen ik een jaar of tien was kwam ik al mee met een bandje bij mc's.. je word nergens zo goed behandeld als daar.. Is natuurlijk wel jaren geleden.. maar ik heb geen enkele nare ervaring..
Dat kan ik van ambtenaren niet zeggen.. (ondanks dat pa ook altijd eentje geweest)
pi_175683318
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Die leider komt op me over als de man die altijd klaar staat voor zijn kinderen, die het vlees aansnijdt. Eigenlijk een gezellig familieman.

:{²
Nee maar jij bent lekker wil je zeggen.

https://www.facebook.com/100008658452886/videos/1668093416822591/
pi_175683372
....Of dat ze je honden afschieten en met 20 kogels je huis beginnen te doorzeven terwijl je vrouw en dochters thuis zijn, en dan achteraf de rekening voor de kogels toesturen....

:r
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 22:43:55 #33
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175683405
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:39 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Nee maar jij bent lekker wil je zeggen.

https://www.facebook.com/100008658452886/videos/1668093416822591/
Ik word er zo moe van als ik die kerel hoor praten :r
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_175683459
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik word er zo moe van als ik die kerel hoor praten :r
Jij "wordt er zo moe van", op Bansheeboy "komt ie over alsof".....

Staat genoteerd.

Doen we nix mee verder.
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:46:49 #35
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_175683464
Nou net ff het fragment van de "zware mishandeling" teruggeluisterd...


Maarre... iemand krijgt gewoon een paar flinke klappen en gaat vervolgens zelf weg... nou spannend zeg..
Henkie stuurt zelfs nog iemand weg die er ook wel even op wou..

Nee het zijn geen padvinders.. maar dit is zeiken om het zeiken..

En even op wettelijke basis: Leuk die opnames.. maar er is geen bewijs.. geen aangifte.. dus ook geen zaak.. (iets met outlaws maar dan anders uitgelegd?)
Nu vragen ze om een aangifte.. en dan? Daar blijft geen spaan van heel want er waren meer mensen in de ruimte en wie deed wat..? En die Duitser is vervolgens vogelvrij..

Het is sinds de oprichting van het IRT voor Bruinsma en consorten eigenlijk alleen maar een hele hoop stemmingmakerij van de kant van de overheid..
Maar het IRT bleek uiteindelijk de top van een criminele organisatie van de overheid zelf...
Tonnen (hard)drugs in containers door de overheid geimporteerd..

Sindsdien word er stemming gemaakt..
Allerlei (voorheen met reden illegale) opsporingsmethoden uit de kast getrokken.. criminele burgerinfiltranten zijn terug van weggeweest.. (met als verschil dat het nu buiten het jaarverslag en dus nu helemaal geheim word gehouden :') ) en weer lukt het de overheid niet om die stemmingmakerij tot waarheid te brengen.. maar ondertussen runnen ze wel die infiltranten en hun zaakjes..

Wie is dan de grootste criminele organisatie vraag ik me af...
Want:
https://www.telegraaf.nl/(...)over-doorlaten-drugs
Daar gaan we weer..

[ Bericht 10% gewijzigd door Zolderkamer op 12-12-2017 23:00:36 ]
  dinsdag 12 december 2017 @ 22:58:38 #36
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_175683724
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:39 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Nee maar jij bent lekker wil je zeggen.

https://www.facebook.com/100008658452886/videos/1668093416822591/
Huh? Wat doe je vochtig? :? Ik was serieus. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_175683757
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Die leider komt op me over als de man die altijd klaar staat voor zijn kinderen, die het vlees aansnijdt. Eigenlijk een gezellig familieman.

:{²
Dat kan hij ook best zijn, maar het is er wel een met twee persoonlijkheden, en die andere kant van hem heeft er geen moeite mee jou uit de weg te ruimen als je hem dwars zit.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 12 december 2017 @ 23:05:09 #38
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_175683893
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:00 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat kan hij ook best zijn, maar het is er wel een met twee persoonlijkheden, en die andere kant van hem heeft er geen moeite mee jou uit de weg te ruimen als je hem dwars zit.
Een motorclub heeft nou eenmaal zijn regels en wetten. Als je je daar niet aan wilt conformeren moet je je met je mountainbike bij een fietsclubje melden. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_175683918
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:00 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat kan hij ook best zijn, maar het is er wel een met twee persoonlijkheden, en die andere kant van hem heeft er geen moeite mee jou uit de weg te ruimen als je hem dwars zit.
De roverheid heeft er ook geen moeite mee jouw honden en eventueel je vrouw en kinderen uit de weg te ruimen, en je daarna ook nog eens laten betalen voor de kogels.
pi_175683953
Dus krijg maar gewoon de tering met je rechtvaardiging van je eigen laffe genetisch achtergestelde onderwerping aan een kwaadaardig systeem, vieze Excuusboyz
pi_175684029
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:09 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik heb enkel meneer Heidanus horen vertellen wat er te horen zou zijn op de band, niet het fragment zelf.. misschien nog even terugkijken...

Maargoed.. als ik jou moet vertellen dat je niet meer bij ons zeer hechte vriendenclubje mag doe ik dat ook niet met een bloemetje natuurlijk... helemaal als je weet dat de "baas" van dat vriendenclubje een vechtsporter/uitsmijter/lijfwacht is...

Bij een autodealer koop je ook geen vijf kilo appels.. een stuk jong belegen en een pond half om half..
Gaat niet zo lekker nog he

quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:46 schreef Zolderkamer het volgende:
Nou net ff het fragment van de "zware mishandeling" teruggeluisterd...


Maarre... iemand krijgt gewoon een paar flinke klappen en gaat vervolgens zelf weg... nou spannend zeg..
Henkie stuurt zelfs nog iemand weg die er ook wel even op wou..

Nee het zijn geen padvinders.. maar dit is zeiken om het zeiken..

En even op wettelijke basis: Leuk die opnames.. maar er is geen bewijs.. geen aangifte.. dus ook geen zaak.. (iets met outlaws maar dan anders uitgelegd?)
Nu vragen ze om een aangifte.. en dan? Daar blijft geen spaan van heel want er waren meer mensen in de ruimte en wie deed wat..? En die Duitser is vervolgens vogelvrij..

Het is sinds de oprichting van het IRT voor Bruinsma en consorten eigenlijk alleen maar een hele hoop stemmingmakerij van de kant van de overheid..
Maar het IRT bleek uiteindelijk de top van een criminele organisatie van de overheid zelf...
Tonnen (hard)drugs in containers door de overheid geimporteerd..

Sindsdien word er stemming gemaakt..
Allerlei (voorheen met reden illegale) opsporingsmethoden uit de kast getrokken.. criminele burgerinfiltranten zijn terug van weggeweest.. (met als verschil dat het nu buiten het jaarverslag en dus nu helemaal geheim word gehouden :') ) en weer lukt het de overheid niet om die stemmingmakerij tot waarheid te brengen.. maar ondertussen runnen ze wel die infiltranten en hun zaakjes..

Wie is dan de grootste criminele organisatie vraag ik me af...
Want:
https://www.telegraaf.nl/(...)over-doorlaten-drugs
Daar gaan we weer..

als wat ben jij in te huren?
  dinsdag 12 december 2017 @ 23:13:03 #42
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_175684088
En? Heeft ie zich al overgegeven?
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  dinsdag 12 december 2017 @ 23:14:14 #43
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_175684114
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:10 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Gaat niet zo lekker nog he
Een goede pijpbeurt is lekkerder inderdaad..

Maar wat bedoel je precies?
  dinsdag 12 december 2017 @ 23:15:32 #44
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_175684146
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:10 schreef Beathoven het volgende:

als wat ben jij in te huren?
Dat ligt er helemaal aan wat je betaald...
pi_175684175
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:14 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Een goede pijpbeurt is lekkerder inderdaad..
oh, dat is mooi want er komen straks bootvluchtelingen aan die hunkeren naar een goede advocaat, en als jij ze kan bedienen en nog een pijpbeurt toegeeft ben je wel aardig aan de weg aan het timmeren.
  dinsdag 12 december 2017 @ 23:18:12 #46
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_175684204
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:16 schreef Beathoven het volgende:

[..]

oh, dat is mooi want er komen straks bootvluchtelingen aan die hunkeren naar een goede advocaat, en als jij ze kan bedienen en nog een pijpbeurt toegeeft ben je wel aardig aan de weg aan het timmeren.
Zie ik eruit als Saul Goodman?
pi_175684257
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:18 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Zie ik eruit als Saul Goodman?
het maakt niet zoveel uit hoe je eruitziet, ze zijn net gearriveerd.

doe je werk
  dinsdag 12 december 2017 @ 23:23:57 #48
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_175684347
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:20 schreef Beathoven het volgende:

[..]

het maakt niet zoveel uit hoe je eruitziet, ze zijn net gearriveerd.

doe je werk
Vooraf betalen.. anders komt er nog een geluidsfragment.. en zoals je ziet komen daar alleen maar problemen van... Dan hoef je "die jacke" ook niet "aus" te doen.. ^O^
pi_175684593
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 december 2017 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Een motorclub heeft nou eenmaal zijn regels en wetten. Als je je daar niet aan wilt conformeren moet je je met je mountainbike bij een fietsclubje melden. :{

:{²
Wat ik alleen maar wil zeggen is dat het gewoon tuig van de richel is, voor de buhne kan hij misschien wel die aardige familieman zijn, maar het is en blijft gewoon een ijskoude crimineel die dan ook gewoon terecht van straat geplukt is. De wereld is beter af zonder mensen zoals hij.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 12 december 2017 @ 23:55:43 #50
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_175684951
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:46 schreef Zolderkamer het volgende:
Nou net ff het fragment van de "zware mishandeling" teruggeluisterd...


Maarre... iemand krijgt gewoon een paar flinke klappen en gaat vervolgens zelf weg... nou spannend zeg..
Henkie stuurt zelfs nog iemand weg die er ook wel even op wou..
Als dit het gevaarlijkste is wat ze hebben nadat ze hen een periode hebben afgeluisterd. :')

Dit is bijna niks man. Als die man kon weglopen zal de "mishandeling" ook wel meevallen. Op de gemiddelde voetbalclub gebeurt meer. :D

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')