abonnement Unibet Coolblue
pi_175670442
Goedemiddag mensen,

er zat mij iets dwars... Ofja, dwars, er kwam iets in me op. Iedereen heeft denk ik wel de wat oudere familieleden, de types van 'niet zeiken of zeuren, maar doen'. Een konijntje voor kerst? Gewoon slachten, villen en klaarmaken, niks geks aan.

Maar tegenwoordig is de andere kant oververtegenwoordigd. Konijntjes moeten vertroeteld worden en je mag vooral de ander niet beledigen. Je kan de lijn zo doortrekken naar andere onderwerpen. Waar is de realistische hand gebleven? Het is allemaal zo idealistisch geworden...

Klacht: Hippies blijken mainstream geworden te zijn.
pi_175670515
quote:
Konijntjes moeten vertroeteld worden en je mag vooral de ander niet beledigen.
Wat heeft het een met het ander te maken? :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:53:42 #3
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175670551
Ik flikker flappie gewoon in het zuur op 23 december.
And so is the past
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:54:25 #4
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_175670568
Wat heeft vertroetelen met slappe mensen te maken?
pi_175670681
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:49 schreef MadJackthePirate het volgende:Je kan de lijn zo doortrekken naar andere onderwerpen. Waar is de realistische hand gebleven?
pi_175670748
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:51 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Wat heeft het een met het ander te maken? :{
Omdat het hetzelfde type mensen is dat verontwaardigd reageert als je het tegenovergestelde doet.
pi_175670791
Ik erger mij meer aan dat nepstoere van jongemannen met een identiteitscrisis. Nooit wat meegemaakt in het leven, kunnen niks met de handen maken, maar vinden zichzelf echte mannen, omdat ze weleens op hun zolderkamer onthoofdingsfilmpjes kijken, bot zijn en er onverzorgd bijlopen. Ondertussen hardop dromend van een tijd waarin ook zij niet mee hadden kunnen komen.

Ik ben wel van mening dat de huidige jeugd wat meer positieve mannelijke rolmodellen nodig heeft. Ook dat er wat nuttige mannelijke vaardigheden steeds minder gemeengoed worden. Maar er is denk ik eerder een heruitvinding nodig van wat mannelijk is. Sommige oude zaken, die nu nog met mannelijkheid geassocieerd worden, waren namelijk eerder gevolgen van armoede en achterlopende inzichten dan van strevenswaardige mannelijkheid.
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:04:28 #8
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175670822
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
Iedereen heeft denk ik wel de wat oudere familieleden, de types van 'niet zeiken of zeuren, maar doen'. Een konijntje voor kerst? Gewoon slachten, villen en klaarmaken, niks geks aan.
Zulke mensen. :') vaak gewoon homo's die nog in de kast zitten :')

Onterechte klacht trouwens.
  Forum Admin dinsdag 12 december 2017 @ 15:06:44 #9
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_175670873
Komt allemaal door vogeltjesdans
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_175670877
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:01 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Omdat het hetzelfde type mensen is dat verontwaardigd reageert als je het tegenovergestelde doet.
Jij moet je bek houden, lelijke oetlul.

Flappie was van mij! :(
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_175670908
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:04 schreef Themonk5 het volgende:

[..]

Zulke mensen. :') vaak gewoon homo's die nog in de kast zitten :')

Onterechte klacht trouwens.
Wat? Als je een beest slacht ben je homo?

Kijk ik torpedeer ook wel eens een poes, maar om dat nou zo stellig te stellen...
pi_175670958
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:06 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Jij moet je bek houden, lelijke oetlul.

Flappie was van mij! :(
Flappie zat hier laatst door het avondeten, erg lekker ^O^
Maar mensen gaan daarover janken en halen op dezelfde dag nog een whopper bij de burger king :')!
pi_175671170
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:09 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Flappie zat hier laatst door het avondeten, erg lekker ^O^
Maar mensen gaan daarover janken en halen op dezelfde dag nog een whopper bij de burger king :')!
Ik bedoelde meer dat het een en het ander niet altijd verband houdt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_175671289
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:03 schreef AnanYaw het volgende:
Ik erger mij meer aan dat nepstoere van jongemannen met een identiteitscrisis. Nooit wat meegemaakt in het leven, kunnen niks met de handen maken, maar vinden zichzelf echte mannen, omdat ze weleens op hun zolderkamer onthoofdingsfilmpjes kijken, bot zijn en er onverzorgd bijlopen. Ondertussen hardop dromend van een tijd waarin ook zij niet mee hadden kunnen komen.

Ik ben wel van mening dat de huidige jeugd wat meer positieve mannelijke rolmodellen nodig heeft. Ook dat er wat nuttige mannelijke vaardigheden steeds minder gemeengoed worden. Maar er is denk ik eerder een heruitvinding nodig van wat mannelijk is. Sommige oude zaken, die nu nog met mannelijkheid geassocieerd worden, waren namelijk eerder gevolgen van armoede en achterlopende inzichten dan van strevenswaardige mannelijkheid.
Ja we hoeven niet terug naar de tijd van de kolenmijnen etc... Maar een beetje handvaardigheid, al is het maar in de vorm van huishoudelijke apparaten e.d....
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:15 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer dat het een en het ander niet altijd verband houdt.
Niet altijd, maar vaak zijn het wel dezelfde soort mensen.
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:26:23 #15
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175671507
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:08 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Wat? Als je een beest slacht ben je homo?

Kijk ik torpedeer ook wel eens een poes, maar om dat nou zo stellig te stellen...
Uit eigen ervaring heb ik gemerkt dat de mensen die de "KIJK MIJ EENS EEN BIKKEL ZIJN. STOERRR :(!!!" mentaliteit prediken, vaak gewoon homo's zijn die nog niet uit de kast gekomen zijn.

Natuurlijk niks mis mee, maar het valt me wel op. :9

Slecht nieuws voor je TS
pi_175671572
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:26 schreef Themonk5 het volgende:

[..]

Uit eigen ervaring heb ik gemerkt dat de mensen die de "KIJK MIJ EENS EEN BIKKEL ZIJN. STOERRR :(!!!" mentaliteit prediken, vaak gewoon homo's zijn die nog niet uit de kast gekomen zijn.

Natuurlijk niks mis mee, maar het valt me wel op. :9

Slecht nieuws voor je TS
Nou, als ik de R&P topics doorlees, met daarin verhalen als "iemand die ik ken heeft een man geneukt vroeger, maar hij zegt dat hij niet gay is" en de reacties daarop "Natuurlijk is hij geen homo, hij weet tenslotte zelf wel wat hij voelt" geven mij meer dan voldoende vergelijkingsmateriaal om zelfs deze aantijgingen hierop te weerleggen.

Maar ik ben het ermee eens, dat overdreven gedoe is ook sneu, maar serieus, zogenaamde mannen die wegkijken als hun biefstukje gemaakt wordt? :') Boehoe, het was ooit een levend wezen, echt dat wist NIEMAND...
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:35:07 #17
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175671677
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:29 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Nou, als ik de R&P topics doorlees, met daarin verhalen als "iemand die ik ken heeft een man geneukt vroeger, maar hij zegt dat hij niet gay is" en de reacties daarop "Natuurlijk is hij geen homo, hij weet tenslotte zelf wel wat hij voelt" geven mij meer dan voldoende vergelijkingsmateriaal om zelfs deze aantijgingen hierop te weerleggen.

Maar ik ben het ermee eens, dat overdreven gedoe is ook sneu, maar serieus, zogenaamde mannen die wegkijken als hun biefstukje gemaakt wordt? :') Boehoe, het was ooit een levend wezen, echt dat wist NIEMAND...
Mwuah, een man hebben geneukt maakt je an sich niet meteen gay. Dat heeft meer met de seksuele aantrekking te maken.

Ik eet geen biefstuk omdat ik dat zielig vind, maar ik zie niet in waarom je zou wegkijken als een koe geslacht wordt... Stel je nog meer aan zeg :')
Nooit meegemaakt dat iemand daar problemen mee had trouwens. Ik ken 1 vegan die ook gewoon zonder problemen kan kijken hoe een dier geslacht wordt.
pi_175671764
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:35 schreef Themonk5 het volgende:

[..]

Mwuah, een man hebben geneukt maakt je an sich niet meteen gay. Dat heeft meer met de seksuele aantrekking te maken.

Ik eet geen biefstuk omdat ik dat zielig vind, maar ik zie niet in waarom je zou wegkijken als een koe geslacht wordt... Stel je nog meer aan zeg :')
Nooit meegemaakt dat iemand daar problemen mee had trouwens. Ik ken 1 vegan die ook gewoon zonder problemen kan kijken hoe een dier geslacht wordt.
Als je een stijve kan krijgen van een man ben je sowieso op z'n minst bi... Ik heb het dan niet over geneukt worden, dat kan wel. Tragisch wel...

Maar ik ken veelste veel van die mensen die zeggen "ja man, kipnuggets van de mac kk lekker!" Nou ja, dat zijn ze ook wel, maar als je ze dan een filmpje laat zien van kuikens die in de shredder gegooid worden is het van "iel nee zet af, dat doe je toch niet!" :')

Mijn punt is, al had ik dat wellicht niet moeten vervuilen door er een man/vrouw ding van te maken, hoewel ik nog steeds vindt dat de man zich mannelijk moet gedragen, dat men zich niet zogenaamd verantwoord moet gedragen door nog steeds vlees te eten en te vliegen terwijl men loopt te janken bij elke geslachte kip of elke verhongerde ijsbeer.
pi_175671800
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:19 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ja we hoeven niet terug naar de tijd van de kolenmijnen etc... Maar een beetje handvaardigheid, al is het maar in de vorm van huishoudelijke apparaten e.d....

[..]

Niet altijd, maar vaak zijn het wel dezelfde soort mensen.
Bijvoorbeeld, maar ook het archetype van de emotioneel afwezige vader, die zijn liefde toont door hard te werken voor zijn gezin, is in mijn optiek niet iets waar we nog naar moeten streven. Je mag best bezig zijn met je eigen gevoelens en die van een ander, waarbij het in mijn optiek (zeker als man) vooral eerzaam is om meer rekening te houden met andermans gevoelens, dan je verwacht voor jezelf. Tegenwoordig zie ik dat heel vaak andersom en dan voornamelijk van de jongens die hun mond vol hebben over hoe gevoelig iedereen is en dat we weer harder moeten worden.
pi_175671847
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:41 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld, maar ook het archetype van de emotioneel afwezige vader, die zijn liefde toont door hard te werken voor zijn gezin, is in mijn optiek niet iets waar we nog naar moeten streven. Je mag best bezig zijn met je eigen gevoelens en die van een ander, waarbij het in mijn optiek (zeker als man) vooral eerzaam is om meer rekening te houden met andermans gevoelens, dan je verwacht voor jezelf. Tegenwoordig zie ik dat heel vaak andersom en dan voornamelijk van de jongens die hun mond vol hebben over hoe gevoelig iedereen is en dat we weer harder moeten worden.
Dieren zijn geen mensen. Laten we dat voorop stellen. En ik ben het er inderdaad mee eens dat het niet zo moet worden dat pa=geld, ma=zorg... Maar iets van weerbaarheid en zelfredzaamheid zou wellicht handig zijn. Nu lijkt het tendens te verschuiven van 'de wasmachine is kapot, eens kijken waarom die het niet meer doet' naar 'de wasmachine is kapot, beter bellen we ons bedrijf die ons een nieuwe geeft".
pi_175671944
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
Goedemiddag mensen,

er zat mij iets dwars... Ofja, dwars, er kwam iets in me op. Iedereen heeft denk ik wel de wat oudere familieleden, de types van 'niet zeiken of zeuren, maar doen'. Een konijntje voor kerst? Gewoon slachten, villen en klaarmaken, niks geks aan.

Maar tegenwoordig is de andere kant oververtegenwoordigd. Konijntjes moeten vertroeteld worden en je mag vooral de ander niet beledigen. Je kan de lijn zo doortrekken naar andere onderwerpen. Waar is de realistische hand gebleven? Het is allemaal zo idealistisch geworden...

Klacht: Hippies blijken mainstream geworden te zijn.
er zat mij iets dwars... Ofja, dwars, er kwam iets in me op. Iedereen heeft denk ik wel de wat oudere familieleden, de types van 'niet zeiken of zeuren, maar doen'. Een konijntje voor kerst? Gewoon slachten, villen en klaarmaken, niks geks aan.
We kunnen ons ook beperken tot een biologisch kippetje, of gewoon van de Landwinkel. Is ook niks geks aan hoor.

Maar tegenwoordig is de andere kant oververtegenwoordigd.
bron?

Konijntjes moeten vertroeteld worden

Mensen die konijnen houden zijn net zo fout als mensen die ze villen,
Konijnen horen in de natuur. In een hok is martelen.

en je mag vooral de ander niet beledigen.

Als je beschaafd bent doe je dat ook niet. Beledigen is iets wat je niet doet.

Je kan de lijn zo doortrekken naar andere onderwerpen.
welke?

Waar is de realistische hand gebleven?
Leg uit

Het is allemaal zo idealistisch geworden...
Ik vind juist dat het allemaal veel egoistischer is geworden.
Bron: dit topic.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:49:19 #22
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175671962
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:43 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Dieren zijn geen mensen.
Een vergelijking van 0,0

Fruit zijn geen appels.
pi_175671965
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:48 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

er zat mij iets dwars... Ofja, dwars, er kwam iets in me op. Iedereen heeft denk ik wel de wat oudere familieleden, de types van 'niet zeiken of zeuren, maar doen'. Een konijntje voor kerst? Gewoon slachten, villen en klaarmaken, niks geks aan.
We kunnen ons ook beperken tot een biologisch kippetje, of gewoon van de Landwinkel. Is ook niks geks aan hoor.

Maar tegenwoordig is de andere kant oververtegenwoordigd.
bron?

Konijntjes moeten vertroeteld worden

Mensen die konijnen houden zijn net zo fout als mensen die ze villen,
Konijnen horen in de natuur. In een hok is martelen.

en je mag vooral de ander niet beledigen.

Als je beschaafd bent doe je dat ook niet. Beledigen is iets wat je niet doet.

Je kan de lijn zo doortrekken naar andere onderwerpen.
welke?

Waar is de realistische hand gebleven?
Leg uit

Het is allemaal zo idealistisch geworden...
Ik vind juist dat het allemaal veel egoistischer is geworden.
Bron: dit topic.
De OP quoten :')!
pi_175671966
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:49 schreef Themonk5 het volgende:

[..]

Een vergelijking van 0,0

Fruit zijn geen appels.
Fruit is een enkelvoud
pi_175671970
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:49 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

De OP quoten :')!
Makkelijk he? zo'n antwoord.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')