abonnement Unibet Coolblue
pi_175667623

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.


LEESVOER:

https://www.reddit.com/r/(...)t_invest_recklessly/

Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175667691
Elke keer als ik een goede trade heb gemaakt zet ik LMFAO - Party Rock Anthem aan. Vandaag al 5x _O_
pi_175667712
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:33 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd, ik zie LTC nog wel verder knallen nu hij ineens los is. Alle exchanges ondersteunen het en iedereen kent het, kunnen zomaar gekke dingen gebeuren.

Nu alleen hopen dat Charlie Lee even z'n muil houdt op twitter
Vond die tweet eigenlijk wel mooi. Hij zegt alleen maar dat op dit moment instappen niet erg verstandig is. Niet dat Charlie enige invloed heeft op dit moment, het gros van de mensen die nu instappen weten niet eens wie hij is.
  dinsdag 12 december 2017 @ 12:40:10 #4
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175667737
LTC :o Jammer dat ik er maar een paar heb
pi_175667748
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:21 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Daar gaat het helemaal niet om :') _O-
Waar gaat het dan wel om?
pi_175667755
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:40 schreef leolinedance het volgende:
LTC :o Jammer dat ik er geen heb
Fixed ;(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 12 december 2017 @ 12:41:34 #7
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175667764
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:40 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waar gaat het dan wel om?
Zie de post van Patroon.
pi_175667769
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:40 schreef leolinedance het volgende:
LTC :o Jammer dat ik er maar een paar heb
Ik heb mijne op 65euro verkocht 1,5maand terug :P
pi_175667780
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:41 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Zie de post van Patroon.
Geen zin om op te zoeken, laat maar dan.
pi_175667825
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:41 schreef Geralt het volgende:

[..]

Fixed ;(
Jij mag daar echt niks meer over zeggen, jij zit al maanden te wachten. :')
pi_175667833
Eigenlijk wel eens, waarom zou je 100 euro eruit halen.
pi_175667838
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:45 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jij mag daar echt niks meer over zeggen, jij zit al maanden te wachten. :')
Ja weet ik, echt wel vet kut enzo. :D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_175667845
Zou wel mooi zijn als litecoin weer zijn 2de plek veroverd :P
pi_175667847
Behalve als je het heel erg nodig hebt, maar dan zou ik me afvragen of crypto wel verstandig voor je is.
pi_175667851
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Eigenlijk wel eens, waarom zou je 100 euro eruit halen.
Ja, dat zou ik ook echt alleen doen als je het écht nodig hebt.
pi_175667858
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:46 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ja weet ik, echt wel vet kut enzo. :D
Valt wel mee hoor, is er meer voor ons.
  dinsdag 12 december 2017 @ 12:46:53 #17
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175667867
Ik ben benieuwd wat er de komende weken gaat gebeuren.
Ik zou verwachten dat mensen gaan cashen omdat de feestdagen er aan komen enzo. Om verdiend geld te kunnen uitgeven enzo.

Aan de andere kant de vraag of mensen niet het geld van eindejaars bonussen willen stoppen in Crypto.

Wie zal het zeggen?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_175667871
Toch nog maar LTC bijgekocht. Gemiddelde aankoopprijs is nu 101 dollar.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175667884
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:46 schreef Komakie het volgende:
Ik ben benieuwd wat er de komende weken gaat gebeuren.
Ik zou verwachten dat mensen gaan cashen omdat de feestdagen er aan komen enzo. Om verdiend geld te kunnen uitgeven enzo.

Aan de andere kant de vraag of mensen niet het geld van eindejaars bonussen willen stoppen in Crypto.

Wie zal het zeggen?
En juist na de kerstdagen gaat het weer omhoog omdat iedereen bij elkaar op visite heeft gepocht over de gigantische rendementen. Allemaal FOMO money :D
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175667913
Interessant analyse, waarbij wordt gekeken naar de verhouding van de huidige koers en de 200 EMA en hoe vaak dat ooit is voorgekomen: https://www.theinvestorsp(...)coin-mayer-multiple/

Ik overweeg om pas (voor een gedeelte) uit te stappen als de Mayer Multiple boven de 6 komt. :P
pi_175667918
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:42 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Geen zin om op te zoeken, laat maar dan.
Waar het om gaat is dat je enerzijds veel rendement laat liggen (door uit te cashen) en anderzijds druk bezig bent met je rendement te verhogen. Dat druist tegen elkaar in.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175667921
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:46 schreef Komakie het volgende:
Ik ben benieuwd wat er de komende weken gaat gebeuren.
Ik zou verwachten dat mensen gaan cashen omdat de feestdagen er aan komen enzo. Om verdiend geld te kunnen uitgeven enzo.

Aan de andere kant de vraag of mensen niet het geld van eindejaars bonussen willen stoppen in Crypto.

Wie zal het zeggen?
Ik vraag me af of dat de mensen zijn die de koers heel erg laten stijgen of dalen.
pi_175667940
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:49 schreef Patroon het volgende:

[..]

Waar het om gaat is dat je enerzijds veel rendement laat liggen (door uit te cashen) en anderzijds druk bezig bent met je rendement te verhogen. Dat druist tegen elkaar in.
Wat dat betreft heb ik die neiging van veel mensen om inleg eruit te halen ook nooit zo begrepen.
steek erin wat je kan missen, en ga daarmee voor het rendement.
pi_175667959
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:47 schreef Patroon het volgende:

[..]

En juist na de kerstdagen gaat het weer omhoog omdat iedereen bij elkaar op visite heeft gepocht over de gigantische rendementen. Allemaal FOMO money :D
Dit gebeurde wel een jaar geleden. Tijdens kerst van 920 naar 850 om vervolgens naar 1140 te gaan. Wie weet nu weer een klein dipje
pi_175667978
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Wat dat betreft heb ik die neiging van veel mensen om inleg eruit te halen ook nooit zo begrepen.
steek erin wat je kan missen, en ga daarmee voor het rendement.
Mja, ik heb na mijn eerste x10 mijn inleg er ook uitgehaald. Al was dat meer om leuke dingen te kopen dan om het veilig te stellen. :+
pi_175668032
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:49 schreef Tourniquet het volgende:
Interessant analyse, waarbij wordt gekeken naar de verhouding van de huidige koers en de 200 EMA en hoe vaak dat ooit is voorgekomen: https://www.theinvestorsp(...)coin-mayer-multiple/

Ik overweeg om pas (voor een gedeelte) uit te stappen als de Mayer Multiple boven de 6 komt. :P
Goede analyse ^O^

Oftewel we kunnen nog wel een stukje omhoog :)
  dinsdag 12 december 2017 @ 12:56:39 #27
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_175668061
Ola,

Heb een halfjaar geleden via Litebit Bitcoins aangeschaft en via Bittrex in twee munten gestopt. Klein bier, maar goed.

Nu ben ik Litebit wel enigszins zat. Onlangs nog hacks, pw veranderen was destijds hel, en nu probeer ik er weer op te komen en nu wéééér gezeik dat mijn pw niet klopt.

Ben er wel klaar mee. Flink binnengelopen collega zit zelf op Kraken maar adviseert mij Bitonic. Iemand ervaring mee?
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 12 december 2017 @ 12:57:47 #28
336455 Mr.Meneer
Zeg maar gewoon meneer.
pi_175668073
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:41 schreef Syd het volgende:

[..]

Ik heb mijne op 65euro verkocht 1,5maand terug :P
Mijn Litecoins via een Trading-bot (onbewust) op 65 gekocht en nooit meer aan gedacht. Nu wel erg blij mee :)

Wat denken jullie dat Litecoin in 2018 gaat doen? Geen glazen bol-voorspellingen, maar met een lage supply van 54 miljoen en vrij constant hoog volume lijkt me dat er nog wel het e.e.a. staat te gebeuren qua prijs.
Het einde van de wereld is de schuld van:...................
pi_175668156
117 procent rendement in 3 weken (tevens mijn gehele crypto carrière). Lekker, maar besef me dat het ook zo weer kan verdampen oO<
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  dinsdag 12 december 2017 @ 13:06:56 #30
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_175668239
Dit zijn wel dagen waar ik van kan genieten. Crypto. <3
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  dinsdag 12 december 2017 @ 13:08:52 #31
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_175668285
Vorige bullrun (juli-augustus) ging mijn portfolio +190% en corrigeerde daarna met ongeveer 30%. Ben benieuwd wat er deze keer gaat gebeuren.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 december 2017 @ 13:09:48 #32
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175668309
Vandaag eindelijk x10 mijn inleg _O_
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175668328
Door de stijging van LTC heb ik inmiddels in fiat gemeten bijna net zoveel LTC als BTC. Ik overweeg om dit weer wat te verschuiven zodat LTC weer 30% van mijn portfolio wordt.

Wat is jullie verhouding BTC-Alts en evt ICO?
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  dinsdag 12 december 2017 @ 13:14:10 #34
336455 Mr.Meneer
Zeg maar gewoon meneer.
pi_175668401
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:10 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Door de stijging van LTC heb ik inmiddels in fiat gemeten bijna net zoveel LTC als BTC. Ik overweeg om dit weer wat te verschuiven zodat LTC weer 30% van mijn portfolio wordt.

Wat is jullie verhouding BTC-Alts en evt ICO?
alles alts lol
Het einde van de wereld is de schuld van:...................
  dinsdag 12 december 2017 @ 13:14:22 #35
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_175668405
Wat gebeurt er met Ripple, dacht dat het een kutcoin was.
pi_175668457
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:14 schreef betyar het volgende:
Wat gebeurt er met Ripple, dacht dat het een kutcoin was.
pi_175668477
Haha LTC _O- :o

In mijn portfolio gestegen van plek 5 naar 3. :D
  dinsdag 12 december 2017 @ 13:18:01 #38
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_175668480
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:16 schreef Majkool het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kleine opleving dus efkes.
pi_175668537
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:18 schreef betyar het volgende:

[..]

Kleine opleving dus efkes.
hééél klein misschien, al maanden heel ver achter op de groei van BTC en zelfs amper groei in USD als je rest van de markt bekijkt
pi_175668570
Wat een hopeloze pump van Litecoin :')
pi_175668641
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:22 schreef vigen98 het volgende:
Wat een hopeloze pump van Litecoin :')
Inderdaad. :')

pi_175668650
LTC 8)7 jammer dat ik er geen van heb. Man als ik een jaartje terug daar ¤ 1000 in had gestoken ;(
pi_175668652
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:25 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Inderdaad. :')

[ afbeelding ]
_O-
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175668671
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:25 schreef MAHL het volgende:
LTC 8)7 jammer dat ik er geen van heb. Man als ik een jaartje terug daar ¤ 1000 in had gestoken ;(
En als je er nou 100k in had gestopt dan? :'(

Of roep je over een jaar als ie op 1k staat ook, had ik er een jaar geleden maar 10k in gestopt.
Maar ik kan 't mis hebben...
  † In Memoriam † dinsdag 12 december 2017 @ 13:27:29 #45
230491 Zith
pls tip
pi_175668690
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:25 schreef MAHL het volgende:
LTC 8)7 jammer dat ik er geen van heb. Man als ik een jaartje terug daar ¤ 1000 in had gestoken ;(
En als ik nou een jaartje geleden het winnende staatslotnummer wist :'(
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175668699
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:27 schreef Zith het volgende:

[..]

En als ik nou een jaartje geleden het winnende staatslotnummer wist :'(
Als ik nou een scherm had, waarmee ik de koers een maand vooruit kan zien..
Maar ik kan 't mis hebben...
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 december 2017 @ 13:28:29 #47
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175668707
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:28 schreef Patroon het volgende:

[..]

Als ik nou een scherm had, waarmee ik de koers een maand vooruit kan zien..
Die niet hebben :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175668720
Gewoon ATH instappen. Net op 0.015452 nog bijgekocht. Dan hoef ik over een jaar iig niet te roepen, had ik maar en als als als.

Einde van de dag staat ie op 300.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175668755
Gewoon buy & hold aanhouden dus.

Man een jaar geleden had ik ¤ 1000 in aandelen geïnvesteerd en ¤ 100 en cryptos. Had natuurlijk andersom moeten zijn.
pi_175668773
Heb wel vorige week de helft van mijn BTC gecashed. Wachtte even op een crash van iets om bij te kopen, maar helaas en in tegendeel :')
  dinsdag 12 december 2017 @ 13:32:51 #51
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_175668805
Dit weekend puur op de gok begonnen met LiteCoins. Mijn eerste bitcoins en denk nu echt: WTF. Elke minuut komt er 10,- bij.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_175668899
Litecoin _O_
٩๏̯͡๏)۶
pi_175668957
Ik flip m nou ook, laatst wou ik kopen op 79 euro staat ltc bij litebit op maintenance, lijkt haast wel doorgestoken kaart, evenals navcoin die laag stond.

Nu zit ik te wachten op een dip maar hij klimt alleen maar.
pi_175668959
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:37 schreef Ronaldsen het volgende:
Litecoin _O_
Jinx.
  dinsdag 12 december 2017 @ 13:41:56 #55
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175668974
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:41 schreef InsomniaCoins het volgende:
Ik flip m nou ook, laatst wou ik kopen op 79 euro staat ltc bij litebit op maintenance, lijkt haast wel doorgestoken kaart, evenals navcoin die laag stond.

Nu zit ik te wachten op een dip maar hij klimt alleen maar.
nu nog willen kopen op ath :')
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_175668985
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:41 schreef hmmmz het volgende:

[..]

nu nog willen kopen op ath :')
Wat bedoel je ? Wat is ath?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 december 2017 @ 13:42:49 #57
163650 Greys
pi_175668991
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:41 schreef InsomniaCoins het volgende:
Ik flip m nou ook, laatst wou ik kopen op 79 euro staat ltc bij litebit op maintenance, lijkt haast wel doorgestoken kaart, evenals navcoin die laag stond.

Nu zit ik te wachten op een dip maar hij klimt alleen maar.
Die maintenance duurde toch niet van 79 euro tot 240 eu hoop ik? :P

En stond de hele market op maintenance of alleen de wallet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 12 december 2017 @ 13:44:00 #58
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175669024
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:42 schreef InsomniaCoins het volgende:

[..]

Wat bedoel je ? Wat is ath?
Dat is zeg maar de helft van de huidige koers maal een factor 2.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_175669046
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:42 schreef InsomniaCoins het volgende:

[..]

Wat bedoel je ? Wat is ath?
All Time High
Uitvinder van de biersmiley.
pi_175669048
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:42 schreef InsomniaCoins het volgende:

[..]

Wat bedoel je ? Wat is ath?
all time high.
  dinsdag 12 december 2017 @ 13:45:48 #61
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175669065
Bitcoin cash gaat ook weer mee omhoog. Hopelijk gaat dit nog even door.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175669066
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:42 schreef Greys het volgende:

[..]

Die maintenance duurde toch niet van 79 euro tot 240 eu hoop ik? :P

En stond de hele market op maintenance of alleen de wallet?
Nee maar ik zit niet 24/7 op mn beeldscherm te kijken, maar daar begint het nu overigens wel op te lijken. Op 120 dacht ik nou zal ie wel weer zakken.. zucht.
Bij litebit staan regelmatig munten op maintenance, iemand vermoede dat als de inkoop duurder was als de verkoopprijs dat ie dan op maintenance gaat daar. Maar dat is natuurlijk onderbuik gevoel.
pi_175669079
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:42 schreef InsomniaCoins het volgende:

[..]

Wat bedoel je ? Wat is ath?
Is er geen cryptowoordenboek in het beginnerstopic?

ATH = all time high. Als een cryptocoin een nieuwe hoogste waarde ooit noteert.
Fomo = fear of missing out. Als een cryptocoin zo enorm stijgt dat je baalt als je niet liever gisteren dan vandaag was ingestapt en het vandaag toch nog maar doet


Enzovoort en zo verder
mag het weten
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 december 2017 @ 13:47:13 #64
163650 Greys
pi_175669098
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:45 schreef InsomniaCoins het volgende:

[..]

Nee maar ik zit niet 24/7 op mn beeldscherm te kijken, maar daar begint het nu overigens wel op te lijken. Op 120 dacht ik nou zal ie wel weer zakken.. zucht.
Bij litebit staan regelmatig munten op maintenance, iemand vermoede dat als de inkoop duurder was als de verkoopprijs dat ie dan op maintenance gaat daar. Maar dat is natuurlijk onderbuik gevoel.
Op Bittrex staan er regelmatig wallets op Maintenance maar dan kan je gewoon alles nog doen, kopen en verkopen. Geen idee of dat bij Litebit ook zo is eigenlijk.

En als je iets heel graag wilt kopen zal je inderdaad ben ik bang toch iets vaker moeten kijken ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 12 december 2017 @ 13:47:42 #65
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175669111
Ja logisch. Ze gaan hun duurbetaalde muntjes niet met verlies de deur uit doen natuurlijk.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175669112
all time high, nee dat schrijf ik tussen neus en lippen door dat ik nu niet ga kopen, maar het wil niet zeggen dat ie nu op een ath staat, dat stond ie 2 dagen geleden ook, dus kan altijd stijgen zoals de afgelopen dagen.
pi_175669114
Voor de zekerheid (misschien hoort het hier niet?) heb ik deze vraag hier ook gepost.

Wie kan me helpen? Ik zit met een probleem..

Ik heb een Litecoin wallet. Daarheen heb ik vanaf Bitfinex een aantal LTC heengestuurd.
Daarna heb ik geprobeerd vanuit deze wallet het door te sturen naar Kraken. Dat is niet gelukt.

Als ik vervolgens kijk via blockcypher.com, staat er dat de balans van mijn LTC-adres nog steeds op dat aantal LTC staat en dat er geen uitgaande transacties zijn geweest. Mijn wallet staat echter op 0.

Ik snap hier niets van en twijfel nu ook aan de wallet zelf.. Hoe kan ik deze LTC op dit adres retrieven?? De passphrase heb ik nog..
/a&gt;
  dinsdag 12 december 2017 @ 13:48:04 #68
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175669118
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:42 schreef InsomniaCoins het volgende:

[..]

Wat bedoel je ? Wat is ath?
ath = all time high

Of te wel: de munt is nog nooit zo veel waard geweest.

Of te wel: Heel vreemd moment om een coin te kopen. Hij blijft alleen maar stijgen op dit moment. Wacht gewoon op een dip en stap tijdens de dip in.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 december 2017 @ 13:49:10 #69
163650 Greys
pi_175669147
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:48 schreef Komakie het volgende:

[..]

ath = all time high

Of te wel: de munt is nog nooit zo veel waard geweest.

Of te wel: Heel vreemd moment om een coin te kopen. Hij blijft alleen maar stijgen op dit moment. Wacht gewoon op een dip en stap tijdens de dip in.
Tsja, achteraf gezien had ik ze graag op de ATH van gisteren gekocht.
Dus 'heel vreemd' is het niet altijd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175669148
FOMO on RaiBlocks is real :')

Maar wat is dat BitGrail traaaaaaaag
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 december 2017 @ 13:50:21 #71
163650 Greys
pi_175669178
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:47 schreef TripleZ het volgende:
Voor de zekerheid (misschien hoort het hier niet?) heb ik deze vraag hier ook gepost.

Wie kan me helpen? Ik zit met een probleem..

Ik heb een Litecoin wallet. Daarheen heb ik vanaf Bitfinex een aantal LTC heengestuurd.
Daarna heb ik geprobeerd vanuit deze wallet het door te sturen naar Kraken. Dat is niet gelukt.

Als ik vervolgens kijk via blockcypher.com, staat er dat de balans van mijn LTC-adres nog steeds op dat aantal LTC staat en dat er geen uitgaande transacties zijn geweest. Mijn wallet staat echter op 0.

Ik snap hier niets van en twijfel nu ook aan de wallet zelf.. Hoe kan ik deze LTC op dit adres retrieven?? De passphrase heb ik nog..
Ik had je vraag ook in het Beginnerstopic gezien maar ik kan je niet helpen helaas want ik weet het niet. Welke wallet heb je, want je zegt dat je twijfelt aan de wallet maar niet welke het is. Misschien dat iemand hier je kan helpen idd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 12 december 2017 @ 13:51:28 #72
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175669203
ETH _O_
pi_175669218
Ja ik wacht rustig af maar het is op dit moment pijnlijk om niet te kopen met dioe mooie stijgingen. Om te kopen misschien pijnlijker maar de algemene lijn uitzoomend is toch stijgend wat natuurlijk geen garantie is maar dat zit wel in je achterhoofd. Met andere woorden er is geen pijl op te trekken, natuurlijk komt er een dip of dipje maar of die beneden de huidige prijs gaat is nog maar te bezien.
pi_175669222
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:46 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Is er geen cryptowoordenboek in het beginnerstopic?

ATH = all time high. Als een cryptocoin een nieuwe hoogste waarde ooit noteert.
Fomo = fear of missing out. Als een cryptocoin zo enorm stijgt dat je baalt als je niet liever gisteren dan vandaag was ingestapt en het vandaag toch nog maar doet

Enzovoort en zo verder
In de OP van deze reeks staat ook een afkortingenlijst, maar ATH staat daar nu net niet bij. :P

Misschien kan TS of een Mod die even toevoegen?
pi_175669254
Litecoin volume is echt enorm, meer dan $6.000.000.000
٩๏̯͡๏)۶
pi_175669266
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:52 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

In de OP van deze reeks staat ook een afkoringenlijst, maar ATH staat daar nu net niet bij. :P

Misschien kan TS of een Mod die even toevoegen?
Ah, ik zie het nu. Ik skip de OP want tl:dr :+
mag het weten
pi_175669285
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:53 schreef Ronaldsen het volgende:
Litecoin volume is echt enorm, meer dan $6.000.000.000
Wat wordt daar mee bedoelt? Veel volume?
pi_175669291
Wel vervelend dat coinbase al op 320 zit en de rest achterblijft ;(
pi_175669297
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:54 schreef InsomniaCoins het volgende:

[..]

Wat wordt daar mee bedoelt? Veel volume?
Het totaalbedrag aan verhandelde coins.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 december 2017 @ 13:56:29 #80
163650 Greys
pi_175669325
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:51 schreef InsomniaCoins het volgende:
Ja ik wacht rustig af maar het is op dit moment pijnlijk om niet te kopen met dioe mooie stijgingen.
Ja ach ik zou ook heel graag van alles willen kopen maar ik heb het geld niet om er nu extra in te steken (of in ieder geval geen geld wat ik makkelijk kan verliezen). Dus dan zie je ook vrij veel gemiste kansen voorbij komen. Moet je tegen kunnen.
Tis jammer, maar niet pijnlijk. Als het echt pijnlijk gaat worden kap ik met crypto :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 12 december 2017 @ 13:59:26 #81
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175669385
ETH gaat full fomo. Iedereen op die trein *O*
pi_175669390
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ach ik zou ook heel graag van alles willen kopen maar ik heb het geld niet om er nu extra in te steken (of in ieder geval geen geld wat ik makkelijk kan verliezen). Dus dan zie je ook vrij veel gemiste kansen voorbij komen. Moet je tegen kunnen.
Tis jammer, maar niet pijnlijk. Als het echt pijnlijk gaat worden kap ik met crypto :P
Ja ik moet zeggen dat het wel wat spanning in mn leven brengt, i feel alive!!!! :D

Ik heb wat spaargeld wat ik kan kwijtraken maar liever verdriedubbel ;)
pi_175669416
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:32 schreef satecl het volgende:
.
Welkom op het feestje *G*
జ్ఞ‌ా
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:02:05 #84
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175669435
Ik denk dat je LTC zo meteen rond 0.01550 het beste kan kopen als je nog niks hebt.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175669443
Everyone is a pro in a bull market.
pi_175669449
Waar ik het meeste van baal is dat mijn voorgevoel voor geen meter klopt. Ik denk gisteravond azie wordt wakker en gaat nu ltc cashen... dus een daling maar niks daarvan. _O-
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:03:16 #87
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175669452
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:02 schreef UtopiaVolger het volgende:
o meteen rond 0.01550 het beste kan kopen als je nog niks hebt.
Hoeveel USD?
pi_175669472
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:03 schreef InsomniaCoins het volgende:
Waar ik het meeste van baal is dat mijn voorgevoel voor geen meter klopt. Ik denk gisteravond azie wordt wakker en gaat nu ltc cashen... dus een daling maar niks daarvan. _O-
Das wel een nadeel met crypto...stopt nooit....bij een aandelen markt weet je dat die beurs op een bepaald moment gesloten is... 8)7
pi_175669474
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:59 schreef InsomniaCoins het volgende:

[..]

Ja ik moet zeggen dat het wel wat spanning in mn leven brengt, i feel alive!!!! :D

Ik heb wat spaargeld wat ik kan kwijtraken maar liever verdriedubbel ;)
De ervaring die het brengt is wel heel leerzaam en spannend inderdaad!

Een tip als beginner is om deze man te volgen op YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC4nXWTjZqK4bv7feoRntSog?

Ik kijk/beluister de video's eigenlijk nog steeds. Al mag hij wel wat sneller praten. :+
pi_175669478
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:02 schreef kthxbye het volgende:
Everyone is a pro in a bull market.
Dit
pi_175669495
Ik heb trouwens op Binance ooit 500 stuks TRX gekregen. Is allemaal niets waard, maar stijgt nu wel. Wordt dat nog ooit wat? :')

https://coinmarketcap.com/currencies/tron/
Maar ik kan 't mis hebben...
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:06:05 #92
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175669510
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:05 schreef Patroon het volgende:
Ik heb trouwens op Binance ooit 500 stuks TRX gekregen. Is allemaal niets waard, maar stijgt nu wel. Wordt dat nog ooit wat? :')

https://coinmarketcap.com/currencies/tron/
nee denk het niet
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_175669515
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:02 schreef kthxbye het volgende:
Everyone is a pro in a bull market.
De volgende bear market gaat meedogenloos worden. 2 jaar lang alleen maar prijsdalingen :P
pi_175669546
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:06 schreef brombeer_ het volgende:

[..]

De volgende bear market gaat meedogenloos worden. 2 jaar lang alleen maar prijsdalingen :P
Daarom niet te bang zijn om af en toe wat te cashen ;)
pi_175669576
Weet iemand waar ik van bitcoin naar litecoin kan inwisselen ? Ik heb blockchain.info wallet en daar kan je alleen van bitcoin naar eth.

Eventueel een nieuwe wallet registreren en een aantal bitcoins overzetten en dan litecoin exchange ?

Ik wil geen id opsturen of pasport anders zou ik het via litebit kunnen doen.
Ik koop nu via bitonic bitcoins en zet ze over naar trezor. Wil het op lang termijn doen, dus eventueel extra fee maakt me niet zoveel uit.
pi_175669580
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:31 schreef MAHL het volgende:
Heb wel vorige week de helft van mijn BTC gecashed. Wachtte even op een crash van iets om bij te kopen, maar helaas en in tegendeel :')
Kan erger, dat deed ik met 1,7 BTC op $1600,- (en jaren geleden met 18 BTC op een $6...)
[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger
pi_175669582
Is er een app die mij een notificaties stuurt bij een daling van een bepaalde munt.
Waarbij je zelf kan instellen bij hoeveel procent daling je een notificatie krijgt ?
pi_175669590
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:07 schreef descon het volgende:

[..]

Daarom niet te bang zijn om af en toe wat te cashen ;)
Moet je wel kunnen cashen...

*Bittrex.. echt, moordneigingen naar jullie toe
pi_175669603
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:08 schreef InsomniaCoins het volgende:
Is er een app die mij een notificaties stuurt bij een daling van een bepaalde munt.
Waarbij je zelf kan instellen bij hoeveel procent daling je een notificatie krijgt ?
Blockfolio & Delta. Al werkt het niet altijd goed, het is beter dan niets. :)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 december 2017 @ 14:09:58 #100
163650 Greys
pi_175669612
Ja die notificaties klinken geweldig maar werken bij mij vaker niet dan wel :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175669644
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:09 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Moet je wel kunnen cashen...

*Bittrex.. echt, moordneigingen naar jullie toe
Ging hier prima...binnen 30 min was ik gevalideerd. Paspoort + selfie was voldoende. Scheelde wel dat ik geregistreerd stond met mijn volledige naam als naam bij Bittrex en niet mijn roepnaam
pi_175669654
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:09 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Blockfolio & Delta. Al werkt het niet altijd goed, het is beter dan niets. :)
Thx zal ze installeren, dan kan ik nu weer ontspannen, lijkt wel of ik sinds ik meedoe strak sta van de pillen. lekker gevoel zonder bijwerkingen :)
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:12:58 #103
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175669683
Man man man die ETH _O-
pi_175669711
Draai zelf een telegram bot op mijn raspberry pi...werkt prima in combi met de Bittrex API en wat python scriptjes
pi_175669723
Bitcoin staat te lang stil, dus iedereen duikt weer in de alts die relatief achter zijn gebleven, alles trekt nu dus weer aan.
[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:14:32 #106
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175669732
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:12 schreef leolinedance het volgende:
Man man man die ETH _O-
^O^
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_175669738
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:12 schreef leolinedance het volgende:
Man man man die ETH _O-
450 Euro echt fantastisch!
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:15:48 #108
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175669767
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:14 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

450 Euro echt fantastisch!
Het is een wat oudere meme maar hij checkt uit. :7
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:16:50 #109
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_175669791
Die Litecoin is toch niet ineens 70% omhoog gegaan in de afgelopen 24u?
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:17:02 #110
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175669798
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:14 schreef descon het volgende:
Draai zelf een telegram bot op mijn raspberry pi...werkt prima in combi met de Bittrex API en wat python scriptjes
En wat doet die bot?
pi_175669801
Is de kattenblokkade dan al opgeheven inmiddels of geneutraliseerd? _O-
mag het weten
pi_175669804
ETH :9.
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:17:56 #113
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175669815
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:16 schreef Chaes het volgende:
Die Litecoin is toch niet ineens 70% omhoog gegaan in de afgelopen 24u?
Nee in stapjes van 10%
pi_175669820
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:16 schreef Chaes het volgende:
Die Litecoin is toch niet ineens 70% omhoog gegaan in de afgelopen 24u?
75% :P
pi_175669823
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:17 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee in stapjes van 10%
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:19:49 #116
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_175669860
Ken de technologie achter die coin niet echt maar volgens een maat van me is het crap.
pi_175669877
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:17 schreef leolinedance het volgende:

[..]

En wat doet die bot?
Stuurt een notificatie als een munt boven een bepaalde criteria komt. Bijv heb een aantal sell orders staan en als de koers in de buurt komt dan krijg ik een notificatie dat de sell order bijna wordt uitgevoerd.

Dan heb ik nog wat tijd om die order te annuleren als ik ze toch nog wil houden.
pi_175669878
Het is heel verleidelijk om nog wat ETH te kopen, want ik voorzie wel dat die in de toekomst naar 1k gaat. Maar ik trap er niet in, straks zit ik weer in ETH en blijft die stil staan en schiet BTC weer door naar 20k..
Maar ik kan 't mis hebben...
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:22:01 #119
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175669907
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:19 schreef Chaes het volgende:
Ken de technologie achter die coin niet echt maar volgens een maat van me is het crap.
Goed verhaal.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_175669914
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:20 schreef Patroon het volgende:
Het is heel verleidelijk om nog wat ETH te kopen, want ik voorzie wel dat die in de toekomst naar 1k gaat. Maar ik trap er niet in, straks zit ik weer in ETH en blijft die stil staan en schiet BTC weer door naar 20k..
Spreiden en HODL-en met die hap. *)
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:22:44 #121
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_175669923
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:22 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Goed verhaal.
En lekker kort, toch?
pi_175669928
Bitcoin Ticker qua notificatie's vind ik prima werken.
pi_175669931
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:19 schreef Chaes het volgende:
Ken de technologie achter die coin niet echt maar volgens een maat van me is het crap.
Litecoin is een Bitcoin-kloon (geen fork dus) met een aantal aanpassingen (bloktijd van 2,5 minuut ipv 10 minuten en ander hashing-algoritme: scrypt). Het lijkt momenteel steeds meer een soort testnetwerk te worden voor nieuwe technieken die eerst op Litecoin beschikbaar komen en later bij Bitcoin.
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:24:54 #124
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_175669961
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:23 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Litecoin is een Bitcoin-kloon (geen fork dus) met een aantal aanpassingen (bloktijd van 2,5 minuut ipv 10 minuten en ander hashing-algoritme: scrypt). Het lijkt momenteel steeds meer een soort testnetwerk te worden voor nieuwe technieken die eerst op Litecoin beschikbaar komen en later bij Bitcoin.
Ah, verhelderend. Dankje ^O^
pi_175669983
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:23 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Litecoin is een Bitcoin-kloon (geen fork dus) met een aantal aanpassingen (bloktijd van 2,5 minuut ipv 10 minuten en ander hashing-algoritme: scrypt). Het lijkt momenteel steeds meer een soort testnetwerk te worden voor nieuwe technieken die eerst op Litecoin beschikbaar komen en later bij Bitcoin.
Zeg maar waar de forks voor zouden moeten zijn. :Y

Litecoin _O_
Heb ze zelf niet meer, maar vind dat een prima project.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2017 14:26:16 ]
pi_175669984
¤11 :D
pi_175670015
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:26 schreef MaGNeT het volgende:
¤11 :D
Had je nog beloftes openstaan wanneer een bepaalde prijs bereikt zou zijn?
Je had er redelijk wat, maar gezien je (nieuwe) avatar verwacht ik dat je er nog wat meer hebt genomen.
[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger
pi_175670065
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:26 schreef MaGNeT het volgende:
¤11 :D
Ik hou van jou. Vanwege jouw Waves liefde en volharding heb ik nooit mijn Waves verkocht. Ben je eeuwig dankbaar. En nog steeds... HODL!
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:30:51 #129
131603 Afwazig
Serious business
pi_175670085
Waves blijft maar gaan. Echt bizar.
pi_175670094
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:26 schreef MaGNeT het volgende:
¤11 :D
Ere wie ere toekomt. Bijna 3000% winst op mijn eerste aankoop van Waves :)

Thanks!
pi_175670108
DASH ook een ATH op maar liefst $816.60

Een coin die niemand lijkt te bezitten, maar echt tot bizarre hoogte begint te klimmen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_175670112
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:27 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:

[..]

Had je nog beloftes openstaan wanneer een bepaalde prijs bereikt zou zijn?
Je had er redelijk wat, maar gezien je (nieuwe) avatar verwacht ik dat je er nog wat meer hebt genomen.
Bij ¤12 maakt MagNeT 50% van zijn waves over naar mij begreep ik :). Weet niet of hij dat zelf ook al weet..
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:32:33 #133
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175670115
Hmmm 0.015620 was het laagste punt net even met LTC.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175670137
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:32 schreef Ronaldsen het volgende:
DASH ook een ATH op maar liefst $816.60

Een coin die niemand lijkt te bezitten, maar echt tot bizarre hoogte begint te klimmen.
Magneet had jij daar "vroeger" niet heel veel van? :P
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:33:56 #135
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175670139
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:31 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ere wie ere toekomt. Bijna 3000% winst op mijn eerste aankoop van Waves :)

Thanks!
blijft een shitcoin.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:35:07 #136
131603 Afwazig
Serious business
pi_175670169
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:31 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Ere wie ere toekomt. Bijna 3000% winst op mijn eerste aankoop van Waves :)

Thanks!
Ik heb ook echt een bizar rendement op Waves. 2400% op mijn eerste buy op 0,55$.
pi_175670171
Agh waves gaat de 20$ ook nog wel makkelijk halen en toch koop ik die shitcoin niet :P
pi_175670179
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:26 schreef MaGNeT het volgende:
¤11 :D
Volgens mij (als ik de aantallen coins die je hebt goed heb onthouden) zit jij nu wel rond een mooie mijlpaal toch? ^O^
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:36:08 #139
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175670188
Hatseflats, daar vertrekt de BTC trein weer _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175670196
Toch vind ik het wel echt een prestatie van Waves, 2 weken terug nog iets van $4.

Had ik niet verwacht zonder support van grote exchanges (behalve Bittrex).
٩๏̯͡๏)۶
pi_175670219
Waves _O_
pi_175670220
Tijd voor een nieuwe:
Poll: Hoeveel is jouw cryptoportfolio waard in euro's?
¤0
< ¤1000
< ¤10.000
< ¤25.000
< ¤50.000
< ¤100.000
< ¤250.000
< ¤500.000
< ¤1.000.000
> ¤1.000.000
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_175670282
Ik dacht, laat ik eens bij coinbase inloggen, wegens potentiele arbitrage kansen, maar ik kom er niet eens in. Eén en al foutmeldingen en crashes, wat een trainwreck is dat zeg.
٩๏̯͡๏)۶
pi_175670350
Misschien ook wel leuk:

Poll: Wanneer ben je begonnen met Crypto
<2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

edit: <2010 is "2010 of nog eerder" (bijv. als je Satoshi bent :+ )
pi_175670406
Splitsen jullie grote orders om zo risico te vermijden dat er iets niet goed gaat? Dan heb ik het over bedagen van rond de 20.000?
pi_175670477
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:47 schreef InsomniaCoins het volgende:
Splitsen jullie grote orders om zo risico te vermijden dat er iets niet goed gaat? Dan heb ik het over bedagen van rond de 20.000?
Meestal eerst een test order van een klein bedrag. Gaat die goed. Dan de rest. 2x fees maar better safe than sorry.
pi_175670521
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:50 schreef Thieske het volgende:

[..]

Meestal eerst een test order van een klein bedrag. Gaat die goed. Dan de rest. 2x fees maar better safe than sorry.
Maar dan handel je met een nieuwe partij ofzo? Bij b.v. coinbase zou je dat toch niet doen of begrijp ik het systeem niet. Coinbase is dan toch enige met wie je handelt?
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:54:13 #148
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175670564
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:32 schreef Ronaldsen het volgende:
DASH ook een ATH op maar liefst $816.60

Een coin die niemand lijkt te bezitten, maar echt tot bizarre hoogte begint te klimmen.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_175670590
quote:
Ik heb inderdaad al eerder gelezen dat het scam was, maar de enorme pumps vielen mij wel op.

Zal het filmpje thuis eens bekijken.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:56:16 #150
131603 Afwazig
Serious business
pi_175670600
Dat DASH is wel bizar ja. Ik weet er echt niks van en heb eerlijk gezegd ook geen interesse om me er in te verdiepen maar het blijft maar gaan.
pi_175670603
BTC is nu al een tijdje heel stabiel, binnenkort een enorme golf van alt-coins naar BTC? Potverdomme... ik mn handen jeuken.
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:58:02 #152
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175670639
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Tsja, achteraf gezien had ik ze graag op de ATH van gisteren gekocht.
Dus 'heel vreemd' is het niet altijd.
Jawel.
Tenzij je een hele duidelijke reden hebt om er alsnog in te stappen is het niet de meest logisch stap. Nu zeggen dat je gisteren eigenlijk ook net zo lief op ATH had ingestapt is alleen maar een FOMO. Die kunnen heel slecht uitpakken, maar in dit geval had het toevallig goed geweest.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_175670645
Men zegt geen Litecoin kopen als ie flink stijgt, maarja hoe weet je of hij nog naar beneden komt :p
pi_175670680
Zijn hier meer mensen met Bittrex problemen? (verificatie)
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:59:51 #155
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175670702
ja heel veel
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175670709
Op coinbase dus nu al 370$ voor Litecoin.
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:00:54 #157
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_175670726
en bijna 300 euro :)

edit: minuut later 310. damn
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_175670773
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:58 schreef metallicelmo het volgende:
Men zegt geen Litecoin kopen als ie flink stijgt, maarja hoe weet je of hij nog naar beneden komt :p
Ik zou nu instappen voor je de (duik)boot mist!
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:02:53 #159
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175670784
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:56 schreef InsomniaCoins het volgende:
BTC is nu al een tijdje heel stabiel, binnenkort een enorme golf van alt-coins naar BTC? Potverdomme... ik mn handen jeuken.
Er komen nog forks aan, nog meer futures en mensen die nu twijfelen om in te stappen krijgen hun 13e maand gestort. BTC gaat deze maand ongetwijfeld nog een enorme sprong maken. :)

25k voor het einde van het jaar?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175670809
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:02 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Ik zou nu instappen voor je de (duik)boot mist!
Ja ik ben ooit uitgestapt op $4.... hmm sindsdien geen nieuwe meer gekocht maar het is de enige coin die ik nog graag in de verzameling wil opnemen
pi_175670816
Daar is de 300 al op Binance *O*
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175670837
Snap niet dat die Litecoin zo hard gaat. Iets bijzonders aangekondigd?
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:05:04 #163
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175670840
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:58 schreef metallicelmo het volgende:
Men zegt geen Litecoin kopen als ie flink stijgt, maarja hoe weet je of hij nog naar beneden komt :p
Ik zei net nog hij gaat terug naar 0.015500 en dat gebeurde bijna precies; 0.15620
Nu weer naar de moon...
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175670885
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:05 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Ik zei net nog hij gaat terug naar 0.015500 en dat gebeurde bijna precies; 0.15620
Nu weer naar de moon...
Maar heb je er ook op gekocht ?
pi_175670901
Net voor ¤100 aan LTC gekocht op ¤270. Gaat hard.
pi_175670904
308 :X
Maar ik kan 't mis hebben...
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:09:16 #167
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175670947
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:07 schreef descon het volgende:

[..]

Maar heb je er ook op gekocht ?
Nee ik wilde niet kopen, anderen wilden/willen dat. Maar goed, stijgt vast nog door en door en door zo te zien. :9
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:10:31 #168
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175671003
Grrr... ik heb nog steeds 10 Waves staat in een wallet die ik niet meer in kan omdat de hash niet herkend wordt. Ik snap er geen reet van waarom niet.

Inmiddels is die hoeveelheid wel 5x zo veel waard :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_175671017
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:29 schreef Patroon het volgende:
Gewoon ATH instappen. Net op 0.015452 nog bijgekocht. Dan hoef ik over een jaar iig niet te roepen, had ik maar en als als als.

Einde van de dag staat ie op 300.
ATH (bij)kopen *O*
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175671041
Litecoin 410 op coinbase :')

Waarom heb ik daar geen account ;(
pi_175671047
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:08 schreef Patroon het volgende:
308 :X
$325 @ Bittrex :D :D
pi_175671060
Gisteren ook Litecoin gekocht op ATH van $200 toen, ik dacht de boot al gemist te hebben, maar soms is de FOMO te sterk. En het pakte gelukkig goed uit dit keer.
٩๏̯͡๏)۶
pi_175671083
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:11 schreef brombeer_ het volgende:
Litecoin 410 op coinbase :')

Waarom heb ik daar geen account ;(
Ik heb wel een account maar durf er niks mee te doen, omdat hij steeds crasht en down is ;')
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:14:43 #174
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175671133
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:20 schreef descon het volgende:

[..]

Stuurt een notificatie als een munt boven een bepaalde criteria komt. Bijv heb een aantal sell orders staan en als de koers in de buurt komt dan krijg ik een notificatie dat de sell order bijna wordt uitgevoerd.

Dan heb ik nog wat tijd om die order te annuleren als ik ze toch nog wil houden.
Nice :)
pi_175671137
LTC meer dan ETH? 8)7
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:15:18 #176
191281 Gupje
straatsoldaat
pi_175671154
Ik zit lekker in de boot
Blub
pi_175671188
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:05 schreef Apekoek het volgende:
Snap niet dat die Litecoin zo hard gaat. Iets bijzonders aangekondigd?
Niet dat ik weet, gewoon FOMO aan het werk zo te zien. :')
pi_175671205
Ik snap niet dat de bitcoin waarde niet overeenkomt bij litebit, de btc is duurder en LTC goedkoper. Die koersinformatie op de buy pagina... vreemd.
pi_175671214
Ik zit ook in de LTC raket vanaf 86 dollar. Waves al afgelopen nacht uitgestapt.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:17:32 #180
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175671229
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:32 schreef UtopiaVolger het volgende:
Hmmm 0.015620 was het laagste punt net even met LTC.
Stug BTC koers blijven opgeven :')
pi_175671260
waar kun je nu het handigst BTC kopen met ideal, zonder te moeten registeren oid?
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:18:47 #182
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175671268
Lekker buywalls ook bij waves, die stijging zet nog wel even door vandaag *O*
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:19:15 #183
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175671285
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:18 schreef julian6 het volgende:
waar kun je nu het handigst BTC kopen met ideal, zonder te moeten registeren oid?
Ik heb wel een link voor je per DM :o
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:19:19 #184
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_175671288
Waarom is LTC op coinbase zoveel hoger dan de rest? ( heb gelukkig wel coinbase... ) maar het verschil is gewoon behoorlijk! Btw coinbase error?
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:19:50 #185
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175671310
Ik had naar jullie moeten luisteren toen ik mijn Waves verkocht op $10,- :@

#spijt
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:20:38 #186
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175671339
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:19 schreef leolinedance het volgende:
Ik had naar jullie moeten luisteren toen ik mijn Waves verkocht op $10,- :@

#spijt
Al bijna anderhalf keer zoveel waard :o
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175671390
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:19 schreef revpolen het volgende:
Waarom is LTC op coinbase zoveel hoger dan de rest? ( heb gelukkig wel coinbase... ) maar het verschil is gewoon behoorlijk! Btw coinbase error?
Op Coinbase wordt blijkbaar meer gekocht dan op de andere exchanges en het verschil is niet tegenop te arbitreren. Zou mee kunnen spelen dat 90% van de Amerikanen Coinbase gebruikt en ze een toegankelijke/laagdrempelige app hebben waarmee mensen ook LTC kunnen kopen.
pi_175671391
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:19 schreef leolinedance het volgende:
Ik had naar jullie moeten luisteren toen ik mijn Waves verkocht op $10,- :@

#spijt
Ik heb ze vanochtend verkocht op 0.000695 btc. had ook meer kunnen zijn maar toch mooie winst :) normaal gesproken ben ik te greedy en hou ik alles juist te lang vast.

(en ik dacht dat die meetup van morgen vandaag al was en wilde de dump voor zijn }:| )
pi_175671395
Verkoop geen enkele coin!
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:22:38 #190
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_175671407
Ik word bang van blockfolio
pi_175671435
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:19 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik heb wel een link voor je per DM :o
yes please

koop al jaren zonder gedoe bij bitonic en nu mag het ineens niet meer -.- ze reageren ook niet op mn vraag waar ik nu terecht kan
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:24:03 #192
131603 Afwazig
Serious business
pi_175671450
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:19 schreef leolinedance het volgende:
Ik had naar jullie moeten luisteren toen ik mijn Waves verkocht op $10,- :@

#spijt
Never sell your waves. :7

http://telegra.ph/why-you-should-never-sell-your-waves-06-26

pi_175671476
Waves 12 euro. O+

Eind volgend jaar lachen we hierom als Waves op 200 euro staat. :D
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:26:47 #194
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175671514
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:22 schreef Repeating het volgende:
Ik word bang van blockfolio
same
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:27:08 #195
262832 sniel123
Ja echt wel!
pi_175671522
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:05 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Ik zei net nog hij gaat terug naar 0.015500 en dat gebeurde bijna precies; 0.15620
Nu weer naar de moon...
Had dus daadwerkelijk een buy-order op 0.0155 gezet, maar helaas niet gehaald ;(
pi_175671528
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:24 schreef BadVlad het volgende:
Waves 12 euro. O+

Eind volgend jaar lachen we hierom als Waves op 200 euro staat. :D
Iota
Waves
Lisk
Neo
Ether

Mogen van mij allemaal door het dak heen gaan :Y
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:28:02 #197
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_175671540
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:14 schreef MAHL het volgende:
LTC meer dan ETH? 8)7
Dat zou een ironische flippening zijn, ugh.
Waves gaat ook maar lekker door joh, pff.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_175671544
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:27 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Iota
Waves
Lisk
Neo
Ether

Mogen van mij allemaal door het dak heen gaan :Y
Agreed! Die heb ik ook. :)
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:28:33 #199
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175671549
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:17 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Stug BTC koers blijven opgeven :')
Lekker ding ik gaf aan wat het ''beste'' instapmoment weer was als je in een dip nog snel ltc wilde kopen. Zat er maar 120 satoshi vandaan. :*
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:29:50 #200
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175671578
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:27 schreef sniel123 het volgende:

[..]

Had dus daadwerkelijk een buy-order op 0.0155 gezet, maar helaas niet gehaald ;(
Meen je :o :'( Er komen nog meer dipjes. *O*
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:31:03 #201
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175671598
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:27 schreef ColeJ het volgende:

[..]

Iota
Waves
Lisk
Neo
Ether

Mogen van mij allemaal door het dak heen gaan :Y
En AE *O*
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:31:37 #202
262832 sniel123
Ja echt wel!
pi_175671609
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:29 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Meen je :o :'( Er komen nog meer dipjes. *O*
Ik laat 'm voorlopig nog even staan ja. Even aankijken...
pi_175671659
Waves. _O_
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:34:58 #204
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_175671675
Nog maar 9,64 BTC winst verdampt door waves, we gaan de goede kant op.
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:35:36 #205
131603 Afwazig
Serious business
pi_175671684
WAVESMAAND JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BROEK UIT ASHjiskdfhjksdfsf
pi_175671735
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:34 schreef Repeating het volgende:
Nog maar 9,64 BTC winst verdampt door waves, we gaan de goede kant op.
160+K verdampt? :o
pi_175671737
Zit je in waves, baal je dat je niet in LTC zit... wat een giller.
[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger
pi_175671767
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:38 schreef ColeJ het volgende:

[..]

160+K verdampt? :o
Nee in fiat is hij er nog flink op vooruit gegaan, maar als hij alles in BTC had gelaten had hij meer gehad :)
pi_175671777
Na een tijdje niet bezig te zijn geweest met crypto geld, jeukt het toch wel erg weer. Alles naar the moon nu alleen, stap echt precies op het verkeerde moment in geloof ik :') :P
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:40:01 #210
131603 Afwazig
Serious business
pi_175671780
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:38 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Zit je in waves, baal je dat je niet in LTC zit... wat een giller.
Zo kun je elke dag wel ergens anders van balen. Je kan ook gewoon blij zijn dat je erin zit natuurlijk :P.
pi_175671782
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:39 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Nee in fiat is hij er nog flink op vooruit gegaan, maar als hij alles in BTC had gelaten had hij meer gehad :)
Ik ga de discussie niet (weer) aanwakkeren. Winst = winst.
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:40:43 #212
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175671792
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:39 schreef R4m0n_46 het volgende:
Na een tijdje niet bezig te zijn geweest met crypto geld, jeukt het toch wel erg weer. Alles naar the moon nu alleen, stap echt precies op het verkeerde moment in geloof ik :') :P
Twee weken geleden was ook het verkeerde moment eigenlijk voor mij. Als je wat geld echt kan missen, gewoon doen...
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175671793
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:39 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Nee in fiat is hij er nog flink op vooruit gegaan, maar als hij alles in BTC had gelaten had hij meer gehad :)
Spreid je kansen.
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:41:36 #214
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_175671810
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:39 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Nee in fiat is hij er nog flink op vooruit gegaan, maar als hij alles in BTC had gelaten had hij meer gehad :)
Dit ja. Maar dat is voor alle alts het geval geweest na augustus.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:40 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Zo kun je elke dag wel ergens anders van balen. Je kan ook gewoon blij zijn dat je erin zit natuurlijk :P.
Ik relativeer het door te kijken naar de spaarrente. ;)
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:44:32 #215
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175671866
ETH beukt gewoon door. Wat is deze :'(
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:45:13 #216
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175671877
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:40 schreef Thieske het volgende:

[..]

Spreid je kansen.
Dit.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_175671899
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:45 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Dit.
Ik moest lachen om jouw signature :D
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:47:14 #218
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175671920
Echt zo weinig zin om te werken op zo'n moondag :')
pi_175671957
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:38 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Zit je in waves, baal je dat je niet in LTC zit... wat een giller.
Jep daar heb ik dus last van. Maar inderdaad laten we blij zijn!
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:53:32 #220
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_175672052
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:44 schreef leolinedance het volgende:
ETH beukt gewoon door. Wat is deze :'(
*O*

Echt een tijd lang totaal niets boeiends gedaan en nu knallen met die handel :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:53:44 #221
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175672057
Bitfinex is down.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 15:55:08 #222
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175672093
Wat een bullrun is er de afgelopen 2 maanden toch aan de gang _O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175672103
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:26 schreef MaGNeT het volgende:
¤11 :D
Wat is je verwachting over de stijging ;)?
Gaat deze richting de 20 of zelfs 50?
Love is in the air!
pi_175672126
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:53 schreef TimKuik het volgende:
Bitfinex is down.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kraken krijg ik ook errors
pi_175672133
Litecoin holy crap balen hierro
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:59:07 #226
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175672170
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:56 schreef Syd het volgende:
Litecoin holy crap balen hierro
Dat zeiden mensen in 2014 ook over Bitcoin.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:59:49 #227
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_175672177
Ondanks de halleluja overal maak ik toch wel bijna dagelijks wat winst over naar mijn eurorekening bij de bank.
pi_175672178
Is er een app die puur de waarde van je portfolio aan crypto's weergeeft, dus waar je niet de aanschafwaarde hoeft op te geven?

Ik gebruik nu delta, maar daar moet ik de aanschafwaarde opgeven.
  dinsdag 12 december 2017 @ 16:00:33 #229
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175672201
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:59 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Is er een app die puur de waarde van je portfolio aan crypto's weergeeft, dus waar je niet de aanschafwaarde hoeft op te geven?

Ik gebruik nu delta, maar daar moet ik de aanschafwaarde opgeven.
Kan toch ook gewoon 0 invullen als aanschafwaarde?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_175672204
Waves *O* *O*

Magnet, bedankt voor de tip destijds! _O_
Liefde is... samen zeehondjes doodknuppelen..
pi_175672223
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:00 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Kan toch ook gewoon 0 invullen als aanschafwaarde?
Serieus :')
pi_175672244
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:59 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Is er een app die puur de waarde van je portfolio aan crypto's weergeeft, dus waar je niet de aanschafwaarde hoeft op te geven?

Ik gebruik nu delta, maar daar moet ik de aanschafwaarde opgeven.
Ik ken Delta niet, ik gebruik blockfolio, maar zolang je er maar in hebt staan welke coins je hebt en hoeveel klopt je totaalbedrag in principe toch gewoon? Alleen je lost/profit is niet betrouwbaar. Ik ben ook niet zo netjes met bijhouden, vooral niet bij achteraf bijwerken wanneer orders bv 's nachts uitgevoerd zijn.
pi_175672246
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:00 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Kan toch ook gewoon 0 invullen als aanschafwaarde?
_O-
pi_175672247
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:59 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Is er een app die puur de waarde van je portfolio aan crypto's weergeeft, dus waar je niet de aanschafwaarde hoeft op te geven?

Ik gebruik nu delta, maar daar moet ik de aanschafwaarde opgeven.
En anders een site: https://cryptocoincount.com/
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 12 december 2017 @ 16:03:06 #235
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175672258
Er moet gewoon een app komen die walletadressen kan uitlezen en api-keys kan toevoegen zodat je nooit meer handmatig je buy en sell orders hoeft in te geven maar dat je altijd je actuele saldo ziet. Maar dat zal wel weer te moeilijk zijn.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175672273
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:03 schreef fathank het volgende:
Er moet gewoon een app komen die walletadressen kan uitlezen en api-keys kan toevoegen zodat je nooit meer handmatig je buy en sell orders hoeft in te geven maar dat je altijd je actuele saldo ziet. Maar dat zal wel weer te moeilijk zijn.
Delta is daar mee bezig.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_175672283
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:59 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Is er een app die puur de waarde van je portfolio aan crypto's weergeeft, dus waar je niet de aanschafwaarde hoeft op te geven?

Ik gebruik nu delta, maar daar moet ik de aanschafwaarde opgeven.
Crypto Pro
pi_175672299
ETH door 500 euro :9
  dinsdag 12 december 2017 @ 16:06:36 #239
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_175672312
LTC zakte op coinbase ff weg :D nu zo vliegtuig in.. ben benieuwd als ik straks land :D
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_175672328
Elke dag een coin of 2 die moonen. Wie is er morgen aan de beurt?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_175672348
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:07 schreef dimmak het volgende:
Elke dag een coin of 2 die moonen. Wie is er morgen aan de beurt?
IOTA door de $6.00
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 16:09:10 #242
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175672355
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:06 schreef revpolen het volgende:
LTC zakte op coinbase ff weg :D nu zo vliegtuig in.. ben benieuwd als ik straks land :D
LTC zal je niet tegen komen iig. Die heeft een enkeltje m00n.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_175672363
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:08 schreef ColeJ het volgende:

[..]

IOTA door de $6.00
Ben wel weer voor een Lisk pumpje. :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_175672427
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:40 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Twee weken geleden was ook het verkeerde moment eigenlijk voor mij. Als je wat geld echt kan missen, gewoon doen...
True, ga met name voor lange termijn profit.
Zie wel wat in IOTA, Waves en REQ.
  dinsdag 12 december 2017 @ 16:12:42 #245
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_175672436
Lisk zou ook nog wel wat mogen stijgen van mij.. ik ben tevreden man dan met.. BtC, LTC, EHT, waves en lisk.. ( over mijn xrp maar niet praten.. )
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 16:13:22 #246
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_175672451
ETH door de $600
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 12 december 2017 @ 16:14:28 #247
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175672477
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:13 schreef onlogisch het volgende:
ETH door de $600
Toekomstreiziger gespot!
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_175672479
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:18 schreef julian6 het volgende:
waar kun je nu het handigst BTC kopen met ideal, zonder te moeten registeren oid?
ben er ook wel benieuwd naar ?
pi_175672480
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:09 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ben wel weer voor een Lisk pumpje. :)
Mag ook haha
pi_175672551
Bah geen fiat meer op een exchange staan. Waarom doet de bank daar zo lang over. :(
  dinsdag 12 december 2017 @ 16:18:49 #251
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175672558
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:18 schreef BadVlad het volgende:
Bah geen fiat meer op een exchange staan. Waarom doet de bank daar zo lang over. :(
¿que?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_175672571
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:18 schreef TimKuik het volgende:

[..]

¿que?
SEPA transfers van mijn bankrekening naar een exchange en andersom.
  dinsdag 12 december 2017 @ 16:20:29 #253
131603 Afwazig
Serious business
pi_175672594
Wat een geweld vandaag. Boh.
  dinsdag 12 december 2017 @ 16:21:14 #254
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175672604
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:19 schreef BadVlad het volgende:

[..]

SEPA transfers van mijn bankrekening naar een exchange en andersom.
Ligt aan de exchange. Sommige exchanges kan je met iDeal storten.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_175672629
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:21 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Ligt aan de exchange. Sommige exchanges kan je met iDeal storten.
Klopt, alleen Bl3p gebruik ik die dat heeft. GDAX, Bitstamp en Kraken helaas niet.
  dinsdag 12 december 2017 @ 16:25:22 #256
405361 GVU
Nooit op tijd.
pi_175672671
Vertcoin met een dip :D Zou zomaar kunnen dat zij de volgende moon gaat maken.
Je kan nu inchecken met je bankpas!
pi_175672675
Heb m'n portfolio sinds kort ook ingevoerd op https://cointrackr.com. Handig om simpel een overzicht te zien van je portfolio. Heeft ook een incognito-modus die alleen percentages weergeeft als je 'm wilt delen.
  dinsdag 12 december 2017 @ 16:26:29 #258
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175672690
FOMO op alles vandaag.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_175672727
ETH _O_ Kijk laat ik die nu wel op tijd hebben gekocht
pi_175672731
Ik zei toch dat december de wavesmaand zou zijn :Y)
Lambo of Rekt
pi_175672774
Maan
pi_175672788
24 uur geleden withdraw bij Kraken gedaan, staat op Sending. Ik wil mijn geld :P

Hoelang duurde het bij jullie voordat je het op je rekening had?
  dinsdag 12 december 2017 @ 16:30:47 #263
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175672793
quote:
6s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:40 schreef EggsTC het volgende:
Als oktober niet de wavesmaand wordt is november het :7
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 10:09 schreef EggsTC het volgende:
November wordt de waves maand :7
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:28 schreef EggsTC het volgende:
Ik zei toch dat december de wavesmaand zou zijn :Y)
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_175672858
Ardor gaat ook lekker. Zodra die door de euro gaat, zijn we ook zo bij 5 euro. Binnen nu en twee maanden?
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_175672860
Waves maand
pi_175672870
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:30 schreef TimKuik het volgende:

[..]

[..]

[..]

:P
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 12 december 2017 @ 16:37:29 #267
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175672929
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:28 schreef EggsTC het volgende:
Ik zei toch dat december de wavesmaand zou zijn :Y)
lol shitcoin je moet eth kopen dat is de allerbeste
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175672930
tering, ik wilde een vijftal LTC kopen vorige week maar had er niet meer aan gedacht :')
pi_175672953
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:30 schreef TimKuik het volgende:

[..]

[..]

[..]

:D
Lambo of Rekt
  dinsdag 12 december 2017 @ 16:38:51 #270
131603 Afwazig
Serious business
pi_175672957
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:30 schreef TimKuik het volgende:

[..]

[..]

[..]

Een wavesmaand is relatief heh. :)
pi_175673024
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:37 schreef spiritusbus het volgende:
tering, ik wilde een vijftal LTC kopen vorige week maar had er niet meer aan gedacht :')
Dacht dat het de eeuwige B coin zou zijn, gekocht op 14 verkocht op 45. Shithappens.
pi_175673032
ETH _O_
pi_175673251
Zelfs Ripple is gestegen op deze M00n dag met zo'n 14%. (niet dat ik ze heb overigens)
٩๏̯͡๏)۶
pi_175673326
Potverdomme harde struggle om niet toe te geven aan de FOMO. Vorige keer heeft me dat keihard in m'n reet gebeten dus moet het niet doen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 12 december 2017 @ 16:56:12 #275
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_175673346
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:55 schreef Blistering het volgende:
Potverdomme harde struggle om niet toe te geven aan de FOMO. Vorige keer heeft me dat keihard in m'n reet gebeten dus moet het niet doen.
Heb je geen enkele coin die gestegen is dan?
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 december 2017 @ 16:56:23 #276
163650 Greys
pi_175673349
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:33 schreef Mand het volgende:
Ardor gaat ook lekker. Zodra die door de euro gaat, zijn we ook zo bij 5 euro. Binnen nu en twee maanden?
Yes please. Maar gaat idd lekker en hield zich sowieso goed de laatste tijd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175673360
Mijn oma die in Polen op het platte land woont begon vandaag opeens over bitcoin en iota.
Dit gaat niet goed mensen.
pi_175673361
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:56 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Heb je geen enkele coin die gestegen is dan?
Heb BTC en IOTA. Had ETH met de nadruk op had :'(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 12 december 2017 @ 16:58:07 #279
206731 Mortaxx
Doomer
pi_175673395
wat is deze
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_175673407
OCL mag wel naar een paar euro
Lambo of Rekt
pi_175673423
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Yes please. Maar gaat idd lekker en hield zich sowieso goed de laatste tijd.
Wat maakt Ardor zo uniek? En verwachten jullie er echt zo veel van? Ben erg benieuwd! :)
pi_175673454
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:58 schreef EggsTC het volgende:
OCL mag wel naar een paar euro
ja naar 10 dollar ofzo, en dan Waves naar minstens 50 toch
pi_175673479
Op Binance heb ik nu Super Bitcoin gekregen na de fork. Hoe werkt dit normaal gesproken na een fork? Is nu nog niet te vinden op coinmarketcap of exchanges. Kan ook niet zoveel duidelijkheid vinden over de toekomst hiervan.
  dinsdag 12 december 2017 @ 17:04:18 #284
131603 Afwazig
Serious business
pi_175673543
Al die achterlijke forks ben ik echt klaar mee. Waarom werken exchanges mee door zo`n coin te listen? Onzin
pi_175673553
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:04 schreef Afwazig het volgende:
Al die achterlijke forks ben ik echt klaar mee. Waarom werken exchanges mee door zo`n coin te listen? Onzin
$$$$$$$
pi_175673575
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:01 schreef WanyeKest het volgende:
Op Binance heb ik nu Super Bitcoin gekregen na de fork. Hoe werkt dit normaal gesproken na een fork? Is nu nog niet te vinden op coinmarketcap of exchanges. Kan ook niet zoveel duidelijkheid vinden over de toekomst hiervan.
Dit twitter account volgen. https://twitter.com/superbtcorg

Afwachten wat het wordt. Bitcoin diamond was een scam of dit wel serieus is, geen idee.
pi_175673588
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:04 schreef Afwazig het volgende:
Al die achterlijke forks ben ik echt klaar mee. Waarom werken exchanges mee door zo`n coin te listen? Onzin
Gratis geld. Hoe meer forks hoe beter. :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 12 december 2017 @ 17:07:56 #288
163650 Greys
pi_175673659
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:05 schreef Thieske het volgende:

[..]

Gratis geld. Hoe meer forks hoe beter. :P
Mwah, als het allemaal van die forks als Diamond zijn dan laat maar :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175673731
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
wat is deze
Gratis geld jongen

En sws hoe meer mensen in de BTC hoe beter. Moooooooon
pi_175673733
Duurt lang zeg om IOTA van bitfinex naar de light wallet door te sturen. Ik twijfel sterk om nog wat waves te kopen. Zit daar nog niet in.

Als je nu 200 euro ergens in zou stoppen, welke zou het moeten worden? Ik hobbel met mijn lada steeds achter de raket aan helaas.
pi_175673825
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:56 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Mijn oma die in Polen op het platte land woont begon vandaag opeens over bitcoin en iota.
Dit gaat niet goed mensen.
lol
pi_175673892
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:56 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Mijn oma die in Polen op het platte land woont begon vandaag opeens over bitcoin en iota.
Dit gaat niet goed mensen.
Kurwacoin _O_
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 12 december 2017 @ 17:18:08 #293
206731 Mortaxx
Doomer
pi_175673911
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:10 schreef MAHL het volgende:

[..]

Gratis geld jongen

En sws hoe meer mensen in de BTC hoe beter. Moooooooon
gratis geld bestaat niet
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_175673965
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:59 schreef saviola9 het volgende:

[..]

Wat maakt Ardor zo uniek? En verwachten jullie er echt zo veel van? Ben erg benieuwd! :)
Ik kan het niet beter uitleggen dan het filmpje op https://www.ardorplatform.org

Mij gaat het persoonlijk om blockchain bloat probleem wat Ardor heeft opgelost. Verder mag je Ardor vergelijken met Ethereum.
XRP - To tha moon motherf#cker!
pi_175674107
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 14:14 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Bitcoin staat te lang stil, dus iedereen duikt weer in de alts die relatief achter zijn gebleven, alles trekt nu dus weer aan.
Bitcoin stijgt flink, deels ten koste van altcoins, Bitcoin stabiliseert en altcoins stijgen. Dat herhaalt zich al een paar keer. Wat dat betreft lijkt bitcoin op een stofzuiger, die gelukkig meer fiatgeld opzuigt dan altcoins om vervolgens een deel naar de altcoins te lozen.
*O*
pi_175674108
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:01 schreef WanyeKest het volgende:
Op Binance heb ik nu Super Bitcoin gekregen na de fork. Hoe werkt dit normaal gesproken na een fork? Is nu nog niet te vinden op coinmarketcap of exchanges. Kan ook niet zoveel duidelijkheid vinden over de toekomst hiervan.
mm ik heb ze er nog niet bij op Binance, terwijl ik daar 0.0225 btc heb staan.
Maar ik kan 't mis hebben...
  Moderator dinsdag 12 december 2017 @ 17:26:16 #297
18653 crew  D.
pi_175674115
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:33 schreef Mand het volgende:
Ardor gaat ook lekker. Zodra die door de euro gaat, zijn we ook zo bij 5 euro. Binnen nu en twee maanden?
Graag :Y
  dinsdag 12 december 2017 @ 17:28:23 #298
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175674159
Ik probeer 0,193 eth van etherdelta af te krijgen maar het lukt niet? :?
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:25 schreef Patroon het volgende:

[..]

mm ik heb ze er nog niet bij op Binance, terwijl ik daar 0.0225 btc heb staan.
Ik heb ze wel. Even hidden balances vinken en weer wegvinken.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175674174
Meer mensen die niet kunnen inloggen op bitfinex vanwege "foute" captcha code? :r
pi_175674178
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:59 schreef TimKuik het volgende:

[..]

Dat zeiden mensen in 2014 ook over Bitcoin.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee balen als in tijd terug verkocht omdat hij bleef hangen op de 65euro.

Maarja achteraf.
pi_175674187
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:05 schreef Thieske het volgende:

[..]

Dit twitter account volgen. https://twitter.com/superbtcorg

Afwachten wat het wordt. Bitcoin diamond was een scam of dit wel serieus is, geen idee.
Hmm, nouja we zien het wel... lekker laten staan, kost toch niks. Baat het niet dan schaadt het niet :) thanks
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')