abonnement Unibet Coolblue
pi_175674101
maarja wat is lelijk, maat van me is denk ik niet lelijk. Ben hetereo verder, maar die valt dus echt op dikke dikke vrouwen. Altijd al gedaan en heeft al jaren dezelfde dikke vriendin. En dan niet 30+ overgewicht, nee gewoon echt moddervet. Dus ja wat is de defnitie van lelijk of knap. Wat de ene aantrekt trekt de ander niet aan.
pi_175674206
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:25 schreef funnywell het volgende:
maarja wat is lelijk, maat van me is denk ik niet lelijk. Ben hetereo verder, maar die valt dus echt op dikke dikke vrouwen. Altijd al gedaan en heeft al jaren dezelfde dikke vriendin. En dan niet 30+ overgewicht, nee gewoon echt moddervet. Dus ja wat is de defnitie van lelijk of knap. Wat de ene aantrekt trekt de ander niet aan.
Ah bah, is hij ook een feeder of zelf moddervet? Dan snap ik het wel ;).
pi_175676663
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:25 schreef funnywell het volgende:
maarja wat is lelijk, maat van me is denk ik niet lelijk. Ben hetereo verder, maar die valt dus echt op dikke dikke vrouwen. Altijd al gedaan en heeft al jaren dezelfde dikke vriendin. En dan niet 30+ overgewicht, nee gewoon echt moddervet. Dus ja wat is de defnitie van lelijk of knap. Wat de ene aantrekt trekt de ander niet aan.
Er is gewoon een vaste definitie van lelijk of knap hoor, zoals het onderzoek in de post van Puntenjager al aangeeft. Als je voor de een lelijk bent, dan ben je voor verreweg de meeste mensen lelijk. En andersom ook als je aantrekkelijk bent.

quote:
2s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:08 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Klopt. Alleen mag je dat van veel mensen niet zeggen.

Het zou ook raar zijn dat je niet meer kunt zien wat aantrekkelijk is, alleen omdat je zèlf lelijk bent.

Nog even dit meta-onderzoek: https://labs.la.utexas.ed(...)hs-of-facial-beauty/
Anders krijgen we weer de discussie dat iemand die bfugly is voor de één, voor de ander zogenaamd juist superknap kan zijn.
pi_175677007
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:38 schreef Andromache het volgende:
Mijn eisen zijn woest aantrekkelijk (en dat is niet hetzelfde als knap), humor, opgewekt, betrouwbaar, is lief voor mij, kan meepraten over politiek en het nieuws, heeft werk en toont daar enige ambitie in, kinderwens, belangstelling voor mijn leven. Zeer grote prés zijn muziekliefhebber in ongeveer mijn genres, nog geen kinderen, eigen sociaal leven, ondernemend, ziet een vrijstaand landelijk huis zitten en dat hoeft niet in het noorden, mag ook een vakantiehuisje zijn en in de Randstad wonen, zelfstandig in het huishouden. Is dat te laag of te hoog qua eisen?
Dat is eigenlijk een heel eisenpakket. De kans dat je iemand tegenkomt die aan je hele lijstje voldoet is minimaal denk ik. Dat zou een toevalstreffer zijn. Ik zou je eisen omlaag stellen als ik jou was. Niemand is perfect. Je moet niet naar perfectie streven en denken dat je alleen met perfectie (dat wat jij ziet als perfectie) tevreden zal zijn.

Voor mij is het simpel. Gewoon een aardige, leuke en trouwe meid waar ik goed mee kan babbelen, lachen en opschieten. Volslank, slank, mager, wel baan, geen baan, kassiere, schoonmaakster, status, aanzien, op jezelf of thuis wonen kan mij allemaal niks schelen zolang we maar fijn en goed met elkaar op kunnen schieten.

Persoonlijke hygiene is vanzelfsprekend, maar ik wil niet iemand die de hele dag beautysalons afloopt voor nagels, extensions, tanden bleken, zonnebank huid, met lagen make up rondloopt en meer van dat soort ongein alleen maar om zich de top van de top te wanen.
pi_175677172
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:32 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat is eigenlijk een heel eisenpakket. De kans dat je iemand tegenkomt die aan je hele lijstje voldoet is minimaal denk ik. Dat zou een toevalstreffer zijn. Ik zou je eisen omlaag stellen als ik jou was. Niemand is perfect. Je moet niet naar perfectie streven en denken dat je alleen met perfectie (dat wat jij ziet als perfectie) tevreden zal zijn.

Voor mij is het simpel. Gewoon een aardige, leuke en trouwe meid waar ik goed mee kan babbelen, lachen en opschieten. Volslank, slank, mager, wel baan, geen baan, kassiere, schoonmaakster, status, aanzien, op jezelf of thuis wonen kan mij allemaal niks schelen zolang we maar fijn en goed met elkaar op kunnen schieten.

Persoonlijke hygiene is vanzelfsprekend, maar ik wil niet iemand die de hele dag beautysalons afloopt voor nagels, extensions, tanden bleken, zonnebank huid, met lagen make up rondloopt en meer van dat soort ongein alleen maar om zich de top van de top te wanen.
Eens.
Children of the night. What music they make.
pi_175677209
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:32 schreef Gruj0 het volgende:

[..]
Voor mij is het simpel. Gewoon een aardige, leuke en trouwe meid waar ik goed mee kan babbelen, lachen en opschieten. Volslank, slank, mager, wel baan, geen baan, kassiere, schoonmaakster, status, aanzien, op jezelf of thuis wonen kan mij allemaal niks schelen zolang we maar fijn en goed met elkaar op kunnen schieten.

Persoonlijke hygiene is vanzelfsprekend, maar ik wil niet iemand die de hele dag beautysalons afloopt voor nagels, extensions, tanden bleken, zonnebank huid, met lagen make up rondloopt en meer van dat soort ongein alleen maar om zich de top van de top te wanen.
Hulde voor je post, zo sta ik er ook in ^O^
  dinsdag 12 december 2017 @ 19:57:11 #57
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_175677686
Ik wil helemaal geen perfectie. Zie ook mijn post in deel 2 waar ik alle negatieve punten van laatste 3 exen opnoem die voor heel veel mensen dealbreakers zijn
Ik kan uiteindelijk niet door met iemand die niet aan die eerste negen voldoet. Dan is er simpelweg geen klik en zit ik naast een vreemde op de bank. De rest is heel mooi meegenomen. Laatste 3 exen ongeveer elk zeven puntjes en twee daarvan hebben het met mij uitgemaakt. Dus dan moet ik kennelijk iemand vinden die wel die negen punten heeft want met minder gaat het dus kennelijk niet goed.

En nee, natuurlijk zit ik niet met een streeplijst op de eerste date. Maar de ervaring leert dat het of na twee jaar of na twee maanden blijkt dat er geen toekomst in zit. Ik was op laatste ex verliefd, maar zonder belangstelling en trouw gaat het dus niet.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_175677755
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:57 schreef Andromache het volgende:
Ik wil helemaal geen perfectie. Ik kan uiteindelijk niet door met iemand die niet aan die eerste negen voldoet. Dan is er simpelweg geen klik en zit ik naast een vreemde op de bank. De rest is heel mooi meegenomen. Laatste 3 exen ongeveer elk zeven puntjes en twee daarvan hebben het met mij uitgemaakt. Dus dan moet ik kennelijk iemand vinden die wel die negen punten heeft want met minder gaat het dus kennelijk niet goed.

En nee, natuurlijk zit ik niet met een streeplijst op de eerste date. Maar de ervaring leert dat het of na twee jaar of na twee maanden blijkt dat er geen toekomst in zit. Ik was op laatste ex verliefd, maar zonder belangstelling en trouw gaat het dus niet.
Misschien maken ze het wel uit omdat jij niet helemaal aan hun punten blijkt te voldoen.
  dinsdag 12 december 2017 @ 20:01:23 #59
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_175677803
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Misschien maken ze het wel uit omdat jij niet helemaal aan hun punten blijkt te voldoen.
Ja dat klopt. Dat is ook waar. Zelfverzekerder en positiever in het leven staan denk ik. En nog wat kwetsbaarder opstellen wellicht. En ik ben geen yup op Balkenendenormniveau.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_175677858
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:57 schreef Andromache het volgende:
Ik wil helemaal geen perfectie. Zie ook mijn post in deel 2 waar ik alle negatieve punten van laatste 3 exen opnoem die voor heel veel mensen dealbreakers zijn
Ik kan uiteindelijk niet door met iemand die niet aan die eerste negen voldoet. Dan is er simpelweg geen klik en zit ik naast een vreemde op de bank. De rest is heel mooi meegenomen. Laatste 3 exen ongeveer elk zeven puntjes en twee daarvan hebben het met mij uitgemaakt. Dus dan moet ik kennelijk iemand vinden die wel die negen punten heeft want met minder gaat het dus kennelijk niet goed.

En nee, natuurlijk zit ik niet met een streeplijst op de eerste date. Maar de ervaring leert dat het of na twee jaar of na twee maanden blijkt dat er geen toekomst in zit. Ik was op laatste ex verliefd, maar zonder belangstelling en trouw gaat het dus niet.
Je was alleen op je laatste ex verliefd? Waarom zou je een relatie aangaan met iemand op wie je niet verliefd bent :?
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 12 december 2017 @ 20:04:30 #61
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_175677913
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:02 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Je was alleen op je laatste ex verliefd? Waarom zou je een relatie aangaan met iemand op wie je niet verliefd bent :?
Dat staat er niet per se. Een na laatste ex was een in- en ingoede jongen maar zwaar depressief en geen vrienden waar hij onder leed. Kon dat niet handelen. Ik ben daar voorbij. Ik vond hem niet leuk genoeg. Dus geprobeerd maar ik kon het niet.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_175678422
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:57 schreef Andromache het volgende:
Ik wil helemaal geen perfectie. Zie ook mijn post in deel 2 waar ik alle negatieve punten van laatste 3 exen opnoem die voor heel veel mensen dealbreakers zijn
Ik kan uiteindelijk niet door met iemand die niet aan die eerste negen voldoet. Dan is er simpelweg geen klik en zit ik naast een vreemde op de bank. De rest is heel mooi meegenomen. Laatste 3 exen ongeveer elk zeven puntjes en twee daarvan hebben het met mij uitgemaakt. Dus dan moet ik kennelijk iemand vinden die wel die negen punten heeft want met minder gaat het dus kennelijk niet goed.

En nee, natuurlijk zit ik niet met een streeplijst op de eerste date. Maar de ervaring leert dat het of na twee jaar of na twee maanden blijkt dat er geen toekomst in zit. Ik was op laatste ex verliefd, maar zonder belangstelling en trouw gaat het dus niet.
Dus omdat mannen jou niet leuk genoeg vinden ga je hogere eisen stellen!?? 8)7
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 12 december 2017 @ 20:55:16 #63
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_175679857
Als ik de posts van sommige mannen en vrouwen lees in dit topic kijk er niet van op dat ze vrijgezel zijn.
pi_175679999
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 19:32 schreef Gruj0 het volgende:
Voor mij is het simpel. Gewoon een aardige, leuke en trouwe meid waar ik goed mee kan babbelen, lachen en opschieten. Volslank, slank, mager, wel baan, geen baan, kassiere, schoonmaakster, status, aanzien, op jezelf of thuis wonen kan mij allemaal niks schelen zolang we maar fijn en goed met elkaar op kunnen schieten.
Lekker lage eisen, als er een kut inzit en het lacht dan ben je tevreden.
Ik zie vaak mannen met vrouwen lopen waarmee ik me echt kapot zou schamen zo lelijk.
Blijkbaar delen veel mannen je mening.
pindazakje
  dinsdag 12 december 2017 @ 21:04:46 #65
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_175680176
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:59 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Lekker lage eisen, als er een kut inzit en het lacht dan ben je tevreden.
Ik zie vaak mannen met vrouwen lopen waarmee ik me echt kapot zou schamen zo lelijk.
Blijkbaar delen veel mannen je mening.
Gelukkig maar dat zoveel Fokkers en Foksters op zijn minst een negen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door Buurtzwaan op 12-12-2017 21:24:09 ]
pi_175682812
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik krijg ook wel vragende blikken als ik vertel dat ik nog vrijgezel ben. Omdat ik er wel leuk uitzie ofzo, maar deze mensen snappen niet dat het daar niet om gaat. Ik wil overdonderd worden en dat gebeurt niet zomaar. Zo makkelijk is het allemaal niet. Ik kom haar niet tegen en Tinder is echt kut geworden.
Ik hoor dit zo vaak van zowel mannen als vrouwen :? Wat is een vb van overdonderd worden?
Stel dat je bijv. een sterk persoon bent, dan hoe wil je overdonderd worden aangezien je zo sterk bent?
pi_175683334
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 21:04 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat zoveel Fokkers en Foksters op zijn minst een negen zijn.
Het meest wat opvalt is dat er geen focus is; wat is wel/niet zo belangrijk. Ook gebreke aan draagvlak voor mensen, bijv. hoe kan iemand nou altijd eruit zien als een vixen of een adonis :? Iemand ziet er in de ochtend anders uit dan bijv. in de middag en avond, er zijn ook verschillen tussen doordeweeks en weekend. Of wel/geen menstruatie periode enz.
pi_175685047
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 20:59 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Lekker lage eisen, als er een kut inzit en het lacht dan ben je tevreden.
Ik zie vaak mannen met vrouwen lopen waarmee ik me echt kapot zou schamen zo lelijk.
Blijkbaar delen veel mannen je mening.
Op een gegeven moment wil je je toch gaan settelen en stappen maken in het leven. Een partner zoeken is voor velen (op een gegeven moment) een rationele keuze.

Je kan wel wachten op de perfecte man of vrouw waar je helemaal van achterover slaat, en die single is en jou ook nog ziet zitten, maar dat werkt voor de meerderheid niet. En dan ben je gewoon sneller tevreden.
pi_175685107
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:01 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Op een gegeven moment wil je je toch gaan settelen en stappen maken in het leven. Een partner zoeken is voor velen (op een gegeven moment) een rationele keuze.

Je kan wel wachten op de perfecte man of vrouw waar je helemaal van achterover slaat, en die single is en jou ook nog ziet zitten, maar dat werkt voor de meerderheid niet. En dan ben je gewoon sneller tevreden.
Waarom moet je 'settelen' met een vrouw? Dat kan toch ook prima zelfstandig, als er geen geschikte vrouw te vinden is dan ga ik echt niet voor B-keus. Blijf ik liever alleen
pindazakje
pi_175686002
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:09 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Prima, dan ben je homo. Super ongezond joh.
Homo's lopen volgens de statistieken anders wel buitengewoon veel meer kans op geslachtsziekten :P
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_175687557
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 00:06 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Waarom moet je 'settelen' met een vrouw? Dat kan toch ook prima zelfstandig, als er geen geschikte vrouw te vinden is dan ga ik echt niet voor B-keus. Blijf ik liever alleen
Dit, zit je met een vrouw opgescheept die helemaal niet zo leuk is. Denk je aan het eind van je leven: heb ik 46 jaar met dat kutwijf geleefd en ben niet op de charmes ingegaan van dat aangename lachen mokkel op de verjaardag van mijn achteroom...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 13 december 2017 @ 09:27:25 #72
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175687917
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:23 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ik hoor dit zo vaak van zowel mannen als vrouwen :? Wat is een vb van overdonderd worden?
Stel dat je bijv. een sterk persoon bent, dan hoe wil je overdonderd worden aangezien je zo sterk bent?
Nee. Gewoon chemie. Een spark.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 13 december 2017 @ 09:35:36 #73
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_175688039
quote:
7s.gif Op woensdag 13 december 2017 09:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Nee. Gewoon chemie. Een spark.
Grote kans dat je die nooit in èèn keer zal krijgen. In veel gevallen moet die chemie groeien.

Als je die na 5 of 6 dates nog niet hebt, schiet het inderdaad niet op. Maar dat welbekende 'liefde op het eerste gezicht' komt niet zo vaak voor.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  woensdag 13 december 2017 @ 09:38:06 #74
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_175688086
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 09:35 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Grote kans dat je die nooit in èèn keer zal krijgen. In veel gevallen moet die chemie groeien.

Als je die na 5 of 6 dates nog niet hebt, schiet het inderdaad niet op. Maar dat welbekende 'liefde op het eerste gezicht' komt niet zo vaak voor.
Toch al wel een paar keer gehad na vrij korte tijd. Maar het is zeldzaam, klopt.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 13 december 2017 @ 09:59:49 #75
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_175688404
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 22:23 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ik hoor dit zo vaak van zowel mannen als vrouwen :? Wat is een vb van overdonderd worden?
Stel dat je bijv. een sterk persoon bent, dan hoe wil je overdonderd worden aangezien je zo sterk bent?
Sterk of zwakt maakt niet uit, emoties overkomen je. Tis meer een verschil tussen heel nuchter/dood van binnen of zwaar emotionee. Die laatste overkomt het vaker.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')