abonnement Unibet Coolblue
pi_175666893
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:49 schreef steelhead het volgende:

[..]

Daar is het wel handig voor. Maar in principe kan dat met whatsapp ook. Kreeg op facebook zoveel onzin te zien. Het was eerst wel leuk om te zien wat mensen van vroeger van school enzo nu doen, maar na een tijdje dat ook wel gehad.
Mensen 'verdwijnen' nog wel eens op whatsapp, incompetentie met overstappen op andere nummers etc. Dan is messenger wel handig.
pi_175666902
Facebook staat toch vol met likes van anderen, reclames en wedstrijden.
Tap tap tap
pi_175666925
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Facebook staat toch vol met likes van anderen, reclames en wedstrijden.
Ik zie vooral foto's die anderen plaatsen, sites/personen die ik volg en wat reclame. :{
pi_175666926
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft geen rust in de kont, is altijd wel met iets bezig in huis of met andere mensen. Opruimwoede enzo. Als je dan weggaat, dat je in de auto stapt en kan gaan wachten omdat ze ineens bedenkt dat de was nog gevouwen moet worden. Dus die gaat echt geen boekje lezen en rustig aan doen.
Ken dat. Zei altijd als ik ter plekke ergens geopereerd moest worden, het liefst bij mijn ouders thuis.

Maar zoveel onrust en niet kunnen lezen lijkt me ook niet fijn.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  dinsdag 12 december 2017 @ 11:54:49 #155
47102 Elvi
miemkwien
pi_175666956
Ik ben een to-do-list aan het maken en ik heb het idee dat ik iets vergeet :')
  dinsdag 12 december 2017 @ 11:55:13 #156
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_175666963
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Facebook staat toch vol met likes van anderen, reclames en wedstrijden.
Meeste heb ik weggeblocked of gefilterd, krijg dan ook nog maar bijster weinig updates, maar die zijn wel bijna allemaal echt van mensen die ik ken en wat ze zelf hebben gepost.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_175666979
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Yep. Time to move. Het debiele is nog wel dat die zogenaamde criminele hotspots gewoon plekken zijn waar je wat meer vechtpartijtjes hebt en openbare dronkenschap. 't zijn geen ghetto's waar dagelijks schietpartijen plaatsvinden :')
Die heb je hier ook echt niet. Het is niet de US. Eerlijk gezegd voel ik me nooit onveilig in NL.
Zelfs een keer door Rotterdam Zuid naar Rhoon gelopen midden in de nacht. Echt helemaal niks gebeurd.

Het ergste was dat ze in de metro met de boombox onder de stilte box stonden. Of die ene mevrouw waar de tetten uit haar kleding schoten door dezelfde metro.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175666990
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:45 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wel langer hoor. Een maandje of zo. Even flink bijtanken, doen waar je zin in hebt.

Had ik vorig jaar bijna :'). Kon alleen niet doen waar ik zin in had.
Het is meer de onzekerheid die vermoeiend en verlammend werkt op een gegeven moment. Als je een weekje, of een maand geen werk hebt maar je weet dat je daarna weer ergens aan de slag kunt voelt dat heel anders dan niets doen en niet weten wanneer je weer wat kunt gaan doen natuurlijk...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175666992
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft geen rust in de kont, is altijd wel met iets bezig in huis of met andere mensen. Opruimwoede enzo. Als je dan weggaat, dat je in de auto stapt en kan gaan wachten omdat ze ineens bedenkt dat de was nog gevouwen moet worden. Dus die gaat echt geen boekje lezen en rustig aan doen.
Ja, dat is dus mijn pa. Geen rust in de kont is hoe je dat kunt samen vatten. Er is altijd wel iets op te knappen, achterstallig onderhoud of de paarden moeten verzorgd worden, paarden het grasland in/uit, honden uitlaten, aan trekker of auto sleutelen.

Die zul je tot op hoge leeftijd nog ergens mee bezig zien zijn. Dat stopt nooit het rusteloze. Beetje zoals mijn laatste opa. Mijn ma zie ik als een lief oud omaatje in een omastoel zitten met een paar bolletjes wol, een kruiswoordpuzzel of Sudoku. Beetje zoals mijn laatste oma en haar eigen moeder.
mag het weten
pi_175667014
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:56 schreef steelhead het volgende:

[..]

Die heb je hier ook echt niet. Het is niet de US. Eerlijk gezegd voel ik me nooit onveilig in NL.
Zelfs een keer door Rotterdam Zuid naar Rhoon gelopen midden in de nacht. Echt helemaal niks gebeurd.

Het ergste was dat ze in de metro met de boombox onder de stilte box stonden. Of die ene mevrouw waar de tetten uit haar kleding schoten door dezelfde metro.
Malta is een van de veiligste landen in Europa, en dan ook echt by far. De criminaliteit waar men hier problemen mee heeft is witteboorden criminaliteit en corruptie. Dat bestrijdt je niet met soldaten op straat.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175667020

Deze is wel fijn voor de rust.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  dinsdag 12 december 2017 @ 11:58:51 #162
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_175667028
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het is meer de onzekerheid die vermoeiend en verlammend werkt op een gegeven moment. Als je een weekje, of een maand geen werk hebt maar je weet dat je daarna weer ergens aan de slag kunt voelt dat heel anders dan niets doen en niet weten wanneer je weer wat kunt gaan doen natuurlijk...
Dat is ook het verschil inderdaad. Als je weet dat er weer werk is dan heb je lekker een maand vrij.
Als die maand vrij wel eens zou kunnen veranderen in 6 maanden vrij en ophouden van je WW zit je niet meer zo lekker thuis op de bank.

Maar goed ik herken het gevoel wel, het is niet zozeer dat je werkloos wilt zijn maar dus gewoon eens een maand geen verplichtingen wilt hebben. Lijkt me heerlijk O+
pi_175667047
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Malta is een van de veiligste landen in Europa, en dan ook echt by far. De criminaliteit waar men hier problemen mee heeft is witteboorden criminaliteit en corruptie. Dat bestrijdt je niet met soldaten op straat.
Iig een plek om naar te verhuizen mocht het nodig zijn. Naar Malta. Ook genoeg te zien ^O^ .

Liever naar Ijsland of Noorwegen. Hou wel van dat ruige landschap.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175667050
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het is meer de onzekerheid die vermoeiend en verlammend werkt op een gegeven moment. Als je een weekje, of een maand geen werk hebt maar je weet dat je daarna weer ergens aan de slag kunt voelt dat heel anders dan niets doen en niet weten wanneer je weer wat kunt gaan doen natuurlijk...
Ik zat ook eens vier maanden zonder opdrachten, of maar een paar. Belangrijkste opdrachtgever failliet enzo, facturen niet uitbetaald, net huis gekocht.
Ik ging even diep :')
Tap tap tap
pi_175667053
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:00 schreef steelhead het volgende:

[..]

Iig een plek om naar te verhuizen mocht het nodig zijn. Naar Malta. Ook genoeg te zien ^O^ .

Liever naar Ijsland of Noorwegen. Hou wel van dat ruige landschap.
IJsland. :(
  dinsdag 12 december 2017 @ 12:00:42 #166
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_175667054
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:00 schreef steelhead het volgende:

[..]

Iig een plek om naar te verhuizen mocht het nodig zijn. Naar Malta. Ook genoeg te zien ^O^ .

Liever naar Ijsland of Noorwegen. Hou wel van dat ruige landschap.
Hij woont nu op Malta :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 12 december 2017 @ 12:01:21 #167
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175667061
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:00 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

IJsland. :(
O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 12 december 2017 @ 12:01:25 #168
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_175667063
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:00 schreef steelhead het volgende:

[..]

Iig een plek om naar te verhuizen mocht het nodig zijn. Naar Malta. Ook genoeg te zien ^O^ .

Liever naar Ijsland of Noorwegen. Hou wel van dat ruige landschap.
IJsland is ook super veilig! O+
pi_175667068
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:00 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

IJsland. :(
Mooi man :D .

Waar ga jij voor?
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  dinsdag 12 december 2017 @ 12:01:59 #170
47102 Elvi
miemkwien
pi_175667070
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 11:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het is meer de onzekerheid die vermoeiend en verlammend werkt op een gegeven moment. Als je een weekje, of een maand geen werk hebt maar je weet dat je daarna weer ergens aan de slag kunt voelt dat heel anders dan niets doen en niet weten wanneer je weer wat kunt gaan doen natuurlijk...
Ja dat. Als ik nu wist dat ik in februari weer kan werken dan kan ik ook genieten van januari vrij :') Maar dat is nu niet.
pi_175667078
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hij woont nu op Malta :').
Echt? Lucky Bastard :D .
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175667082
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:01 schreef steelhead het volgende:

[..]

Mooi man :D .

Waar ga jij voor?
Goddomme. :')
  dinsdag 12 december 2017 @ 12:02:34 #173
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_175667084
Hoe zit dat eigenlijk met huisdieren meenemen naar IJsland, mocht je ernaartoe willen emigreren...?

Net zo onmogelijk als paarden? Of zijn ze met honden en katten soepeler?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_175667103
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:01 schreef gcjoel het volgende:

[..]

IJsland is ook super veilig! O+
Dat ook, met maar iets meer dan 300000 inwoners.
Valt ook niet veel te halen.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_175667168
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:02 schreef Samzz het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met huisdieren meenemen naar IJsland, mocht je ernaartoe willen emigreren...?

Net zo onmogelijk als paarden? Of zijn ze met honden en katten soepeler?
Het kan, maar wel 4 maanden quarantaine. Dat is wel lastig. Maar nog te overbruggen.
Voor vakantie valt het tegen.

Maar in Brittanniė hebben ze het ook. Dus lastig om je honden mee te nemen op vakantie.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')