abonnement Unibet Coolblue
pi_175700298
Als eijkelenboom gelijk heeft zie ik eerder mark de moord samen met iemand gepleegd hebben dan dat lulverhaal over die ontvoering.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_175703333
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 09:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

o ja vergeten, Marokkanen moorden niet...
Marokkanen vermoorden elkaar zoals je ziet met de mocromaffia. Echt geen fans van Badr Hari gaan die Everink vermoorden om wat er gebeurt is tussen hun. Ben je serieus zo dom? ;(
pi_175703917
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:11 schreef Desmosedici het volgende:

[..]

Marokkanen vermoorden elkaar zoals je ziet met de mocromaffia. Echt geen fans van Badr Hari gaan die Everink vermoorden om wat er gebeurt is tussen hun. Ben je serieus zo dom? ;(
Zeg sukkeltje, waar heb ik het over Badr?
  woensdag 13 december 2017 @ 20:37:08 #104
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175704348
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Zeg sukkeltje, waar heb ik het over Badr?
Dat suggereert de verdediging van Mark de J.
Dat het met Badr Hari te maken zou hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175706867
Ja ja en badder haring heeft dan ook zeker het klokkie bij de zus van mark gebracht om hem er moedwillig in te luizen.
:')
pi_175706924
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:48 schreef quirina het volgende:
Ja ja en badder haring heeft dan ook zeker het klokkie bij de zus van mark gebracht om hem er moedwillig in te luizen.
:')
heeft zus wel een alibi?
pi_175707070
Jij denkt dat een Marokkaan een duur klokje weg gaat geven? :{w
  woensdag 13 december 2017 @ 21:59:24 #108
262 Re
Kiss & Swallow
pi_175707230
die zus is natuurlijk loverboy-slachtoffer
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_175707339
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:54 schreef quirina het volgende:
Jij denkt dat een Marokkaan een duur klokje weg gaat geven? :{w
neeee, dat zij eigenlijk in die auto zat en die marokkanen verzonnen zijn om zijn zus met horloge moorddrang te beschermen.
pi_175709065
Ja man, die gewetenloze Marokkanen konden niet nog een paar minuten wachten, tot de J vertrokken was, voordat ze toesloegen.

Die gingen, helemaal high na de moord, nog even gezellig bij de J in de auto zitten, terwijl misschien een buurman of voorbijganger de politie gebeld kon hebben. Die maakten zich niet gelijk uit de voeten?

Die pakten de J ook niet gewoon als collateral.

Dat ze die klok verloren in zijn auto is al absurd. Maar dat de J hem verstopte, terwijl hij wist hoe dit zou lijken. Hij had hem ook ergens in de rivier kunnen smijten.

Dat die Marokkanen toevallig het mesje gebruiken, waarmee de J het Chinees heeft zitten eten. Babi Pangang snijden? Ik eet dat altijd met vork en lepel, het is immers al voorgesneden, hoe eten jullie Chinees?

En zijn DNA rond de wond is stom toeval zeker.
.
pi_175710343
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:01 schreef Fer het volgende:
Ja man, die gewetenloze Marokkanen konden niet nog een paar minuten wachten, tot de J vertrokken was, voordat ze toesloegen.

Die gingen, helemaal high na de moord, nog even gezellig bij de J in de auto zitten, terwijl misschien een buurman of voorbijganger de politie gebeld kon hebben. Die maakten zich niet gelijk uit de voeten?

Die pakten de J ook niet gewoon als collateral.

Dat ze die klok verloren in zijn auto is al absurd. Maar dat de J hem verstopte, terwijl hij wist hoe dit zou lijken. Hij had hem ook ergens in de rivier kunnen smijten.

Dat die Marokkanen toevallig het mesje gebruiken, waarmee de J het Chinees heeft zitten eten. Babi Pangang snijden? Ik eet dat altijd met vork en lepel, het is immers al voorgesneden, hoe eten jullie Chinees?

En zijn DNA rond de wond is stom toeval zeker.
Voor die Marokkanen lijkt het me vooral een risico om Mark tegen te houden, zeker als ze ook nog eens in zijn auto gaan zitten. Als ze gewoon de woning in waren gegaan zonder Mark tegen te houden, was er geen spoor of verhaal dat naar hen zou leiden.
pi_175710890
quote:
1s.gif Op woensdag 13 december 2017 23:01 schreef Fer het volgende:
Ja man, die gewetenloze Marokkanen konden niet nog een paar minuten wachten, tot de J vertrokken was, voordat ze toesloegen.

Die gingen, helemaal high na de moord, nog even gezellig bij de J in de auto zitten, terwijl misschien een buurman of voorbijganger de politie gebeld kon hebben. Die maakten zich niet gelijk uit de voeten?

Die pakten de J ook niet gewoon als collateral.

Dat ze die klok verloren in zijn auto is al absurd. Maar dat de J hem verstopte, terwijl hij wist hoe dit zou lijken. Hij had hem ook ergens in de rivier kunnen smijten.

Dat die Marokkanen toevallig het mesje gebruiken, waarmee de J het Chinees heeft zitten eten. Babi Pangang snijden? Ik eet dat altijd met vork en lepel, het is immers al voorgesneden, hoe eten jullie Chinees?

En zijn DNA rond de wond is stom toeval zeker.
Exact, zo'n slap verhaal.

Loser en papkindje mark de J gaat gewoon lekker zo'n 23 jaar de bak in, weg met die huilende sukkel, het is bijna een extra vernedering voor een slachtoffer om vermoord te worden door zo'n loser als de J.
pi_175712810
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 00:22 schreef Za het volgende:

[..]

Exact, zo'n slap verhaal.

Loser en papkindje mark de J gaat gewoon lekker zo'n 23 jaar de bak in, weg met die huilende sukkel, het is bijna een extra vernedering voor een slachtoffer om vermoord te worden door zo'n loser als de J.
23 jaar?? Eis is 18 jaar, min voorarrest van 1,5 jaar, die staat over 10 jaar weer buiten.
  donderdag 14 december 2017 @ 09:16:38 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175713104
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 08:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

23 jaar?? Eis is 18 jaar, min voorarrest van 1,5 jaar, die staat over 10 jaar weer buiten.
Dat ligt eraan hoe snel de regering het plan voor aanpassing van de vervroegde vrijlating erdoor krijgt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_175713376
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 08:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

23 jaar?? Eis is 18 jaar, min voorarrest van 1,5 jaar, die staat over 10 jaar weer buiten.
Ach nee joh het komt niet eens tot een veroordeling.
Het Om heeft gisteren al toegegeven dat er vormfouten zijn gemaakt.
Er is ook aangetoond dat er ook een mes gebruikt is met 2 snijkanten en dat is niet teruggevonden.
Dan blijft er nog wat Dna over op het mes, maar Mark de j bleef daar ook vaak eten.
Er is ook aangetoond dat er meerdere daders moeten zijn.
Het echte harde bewijs is flinterdun
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  donderdag 14 december 2017 @ 09:42:08 #116
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175713391
Ja, Marks verweer is ijzersterk. Zo sterk als een duur klokje. En verhalen over Marokkaanse complotten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175713566
quote:
10s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:42 schreef Copycat het volgende:
Ja, Marks verweer is ijzersterk. Zo sterk als een duur klokje. En verhalen over Marokkaanse complotten.
Als ze dat horloge van na de moord in zijn auto hebben gemikt dan is dat bloedspoortje zo in die auto terecht gekomen.
Hoe verklaar je dat er Dna van derde persoon(en) op de keukenhandoek aangetroffen is?
Die handdoek was die ochtend schoon opgehangen..
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  donderdag 14 december 2017 @ 09:58:14 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175713617
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:55 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Als ze dat horloge van na de moord in zijn auto hebben gemikt dan is dat bloedspoortje zo in die auto terecht gekomen.
Hoe verklaar je dat er Dna van derde persoon(en) op de keukenhandoek aangetroffen is?
Die handdoek was die ochtend schoon opgehangen..
Door wie is die handdoek opgehangen?

Ah, Mark heeft spijt dat hij het horloge na de dood van Everink heeft meegenomen, maar eigenlijk hadden de onbekende Marokkanen het in zijn auto gemikt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 14 december 2017 @ 09:59:39 #119
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175713634
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:55 schreef StaceySinger het volgende:

Als ze dat horloge van na de moord in zijn auto hebben gemikt dan is dat bloedspoortje zo in die auto terecht gekomen.
Hoe verklaar je dat er Dna van derde persoon(en) op de keukenhandoek aangetroffen is?
Die handdoek was die ochtend schoon opgehangen..
Iemand heeft daar die dag zijn/haar handen gewassen? En gedroogd?
Een heel wilde gok.

Ja, als ze, die vermaledijde Marokkaanse complotters, dat zo hadden gedaan, dan. Het is allemaal nogal far-fetched. Way too far-fetched. Alleen als je in sprookjes gelooft, trap je daarin.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 14 december 2017 @ 10:00:05 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175713647
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:58 schreef Leandra het volgende:

Ah, Mark heeft spijt dat hij het horloge na de dood van Everink heeft meegenomen, maar eigenlijk hadden de onbekende Marokkanen het in zijn auto gemikt.
Hij is waarschijnlijk toen gehypnotiseerd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 14 december 2017 @ 10:01:57 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_175713670
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 09:55 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Als ze dat horloge van na de moord in zijn auto hebben gemikt dan is dat bloedspoortje zo in die auto terecht gekomen.
Hoe verklaar je dat er Dna van derde persoon(en) op de keukenhandoek aangetroffen is?
Die handdoek was die ochtend schoon opgehangen..
Hier ben ik zo nieuwsgierig naar. Hoe weten ze dat? Camerabeelden ofzo? Of heeft Mark dat zegt? Of had Everink zo'n voorraad-systeem in zijn linnenkast zoals in hotelbars, dat als je er iets uit haalt, dat het systeem dan meteen het verschil registreert? :? Ik ben echt geintrigeerd hierdoor.
***
pi_175713915
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 10:01 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hier ben ik zo nieuwsgierig naar. Hoe weten ze dat? Camerabeelden ofzo? Of heeft Mark dat zegt? Of had Everink zo'n voorraad-systeem in zijn linnenkast zoals in hotelbars, dat als je er iets uit haalt, dat het systeem dan meteen het verschil registreert? :? Ik ben echt geintrigeerd hierdoor.
Zie post 42 in dit topic
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  donderdag 14 december 2017 @ 10:22:10 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_175713984
Ja, die had ik gelezen, maar was Rik Ozinga daar bij dan?

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:47 schreef StaceySinger het volgende:
Rik Ozinga op twitter

Zo zat er vreemd dna van een onbekende op een handdoek die zou zijn gebruikt om #Everink te smoren. Die handdoek was eerder die dag schoon opgehangen in de keuken. Naast Mark en Koen heeft dus nog iemand de doek in handen gehad.
Er wordt nog steeds niet vertelt hoe men aan de informatie komt dat die handdoek eerder schoon opgehangen was.
***
pi_175714065
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 10:22 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, die had ik gelezen, maar was Rik Ozinga daar bij dan?

[..]

Er wordt nog steeds niet vertelt hoe men aan de informatie komt dat die handdoek eerder schoon opgehangen was.
Dat komt van de advocaat van Mark, neem ik aan. Er staat ook niet bij wanneer die handdoek dan precies schoon is opgehangen. 'Eerder' kan ook die ochtend zijn.
pi_175714658
quote:
0s.gif Op donderdag 14 december 2017 10:01 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hier ben ik zo nieuwsgierig naar. Hoe weten ze dat? Camerabeelden ofzo? Of heeft Mark dat zegt? Of had Everink zo'n voorraad-systeem in zijn linnenkast zoals in hotelbars, dat als je er iets uit haalt, dat het systeem dan meteen het verschil registreert? :? Ik ben echt geintrigeerd hierdoor.
Misschien de huidhoudster? Geen idee of Everink die had, maar dat is het enige wat ik zo snel kan bedenken. Van Everink zelf kan het niet meer komen. Wel van Mark, maar als dat het geval is, is dat niet erg betrouwbaar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')