abonnement Unibet Coolblue
pi_176438518
Gelukkig heb ik geen Wii U gehad :P
SOONY
  donderdag 11 januari 2018 @ 20:07:24 #277
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_176438771
Okay, even de Direct gekeken.

TWEWY: Nope
Pokken: Nope
DQ Builders: Nope
Kirby: Nope
Hyrule Warriors: Al gespeeld
Mario Tennis: Misschien, indien de power tour de moeite blijkt te zijn
Ys VIII: Interesse (nu weet ik iig wel hoe ik de titel uitspreek. Dacht tot nu dat het Why's was ofzo :') )
Odyssey: Geen boeiende update
SNK Heroins: Nope
ACA AoF2: Nope
Mario+Rabbids: Ja! DKDLC _O_
Payday: Nope
Fe: Ja!
Celeste: Nope
DKC:TF: Funky Kong _O_ Ik denk dat ik de game weer ga spelen :@
Dark Souls: Nope

Persoonlijk word ik er niet heel warm van, maar het is eigenlijk wel een prima Direct met gewoon goede games (in potentie in ieder geval).
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 11 januari 2018 @ 20:14:28 #278
8369 speknek
Another day another slay
pi_176438959
Zeer matige Direct als je een Wii U hebt. Dan maar mijn PS4 backlog aanpakken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_176440600
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2018 19:55 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Het is oorspronkelijk een Vita titel die naar de Ps4 is geport, wat ook duidelijk zichtbaar en merkbaar is. Die game is daardoor perfect voor een handheld imo.
Ja, dat weet ik. De Vita en PS4 versies zijn door Falcom zelf ontwikkeld, de PC (en Switch) zijn ports door NIS America (met de PC-versie hadden ze wat problemen qua performance dus benieuwd hoe de Switch uitpakt).
De 3D Ys games vind ik beter spelen op een console i.p.v. een handheld.
quote:
2s.gif Op donderdag 11 januari 2018 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ys VIII: Interesse (nu weet ik iig wel hoe ik de titel uitspreek. Dacht tot nu dat het Why's was ofzo :') )
Begrijpelijk, veel Amerikanen schrijven nog regelmatig Y's :+

Ker-Ys, ook gespeld als Ys of Is (ker betekent stad in het Bretons) is een mythische stad die onder water is verdwenen. Volgens de legende was Ys gebouwd aan de baai van Douarnenez in Bretagne. Maar door het stijgen van de zee moest de stad door het aanleggen van een grote dijk beschermd worden tegen onderlopen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Ker-Ys
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_176442355
Ik vind het ondertussen echt schaamteloos hoe de Switch als herkansing van de Wii U moet gelden. Prima als je af en toe een port doet, maar zowat alle Nintendo 'essentials' zijn ondertussen herkauwde WiiU-games. Ik als echte Nintendo liefhebber die wél destijds de musthave games heeft gekocht voel mij echt genaaid. Zelda, Donkey Kong, Pokken Tournament, Hyrule Warriors, Mario Kart... Allemaal oorspronkelijke WiiU-games..

Nu nog even wachten tot Super Smash Bros. 4 wordt geport.

Ik wil nieuwe Nintendo games.
pi_176443827
Ik vind het fantastisch. Laat al die wii-u toppers die ik gemist heb maar komen _O_
pi_176446674

Binnen twintig dagen een echte Direct....


Er is al een plekje vrij :+
Snel een nieuwe Direct dus _O-

[ Bericht 25% gewijzigd door DKUp op 12-01-2018 08:28:31 ]
SOONY
pi_176447760
Laat die shit maar komen
pi_176448007
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2018 23:18 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Ik vind het fantastisch. Laat al die wii-u toppers die ik gemist heb maar komen _O_
Wat heb je gemist? De Wii U of die desbetreffende games?
pi_176448050
Ik vind het wel sneu voor de mensen die een Wii U hebben (gehad).
SOONY
pi_176448067
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:39 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Wat heb je gemist? De Wii U of die desbetreffende games?
Heel de Wii U. En de Wii.
pi_176448203
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:44 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Heel de Wii U. En de Wii.
Mja kijk, dat is ook meteen mijn kritiek op Nintendo. Niet kijken naar de echte fan, maar alleen focussen op de mensen die destijds niet de moeite hebben genomen om naar Nintendo om te kijken.

Achja, het is te hopen dat in de echte Nintendo Direct wel nieuwe Nintendo klassiekers worden aangekondigd voor later dit jaar.
pi_176448214
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:43 schreef DKUp het volgende:
Ik vind het wel sneu voor de mensen die een Wii U hebben (gehad).
nouja moet zeggen hyrule warriors was kapot gegaan op de wiiu dus die koop ik nu wel voor de switch.
  vrijdag 12 januari 2018 @ 10:05:09 #289
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_176448356
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:53 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Mja kijk, dat is ook meteen mijn kritiek op Nintendo. Niet kijken naar de echte fan, maar alleen focussen op de mensen die destijds niet de moeite hebben genomen om naar Nintendo om te kijken.

Achja, het is te hopen dat in de echte Nintendo Direct wel nieuwe Nintendo klassiekers worden aangekondigd voor later dit jaar.
Naja, ergens begrijp ik het wel hoor. Een game als DKC:TF verdient het niet om te blijven hangen op een console die iets meer dan 10M keer verkocht is. Die moet een grotere markt kunnen aanboren, zo'n tweede kans op Switch is niet meer dan terecht.

En zo zijn er meer games, ik verwacht W101, Paper Mario en Tokyo Mirage Sessions ook eigenlijk nog wel. Die laatste haal ik bijvoorbeeld direct dan.

Uiteindelijk is dat hele porten/remasteren van alle tijden en volledig ingeburgerd. Kijk naar de outrage toen bekend werd dat Mario All Stars niet naar de SNES Mini zou komen. Dat waren games die alle drie al op de NES Mini stonden :')

Ik bekijk het voor mezelf per titel.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_176448381
En die donkey Kong ook nooit gespeeld.
Moet de wii versie nog uitspelen.
Dus ik ben best blij met de ports
pi_176448388
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Naja, ergens begrijp ik het wel hoor. Een game als DKC:TF verdient het niet om te blijven hangen op een console die iets meer dan 10M keer verkocht is. Die moet een grotere markt kunnen aanboren, zo'n tweede kans op Switch is niet meer dan terecht.

En zo zijn er meer games, ik verwacht W101, Paper Mario en Tokyo Mirage Sessions ook eigenlijk nog wel. Die laatste haal ik bijvoorbeeld direct dan.

Uiteindelijk is dat hele porten/remasteren van alle tijden en volledig ingeburgerd. Kijk naar de outrage toen bekend werd dat Mario All Stars niet naar de SNES Mini zou komen. Dat waren games die alle drie al op de NES Mini stonden :')

Ik bekijk het voor mezelf per titel.
hoop nog een smash 4 ultimate. *O*
pi_176448407
Enorm zin in Bayonetta, Mario Tennis en Donkey Kong.

Ik hoop op Super Mario Maker (2) dit najaar en eventueel Super Smash.

Pokemon Switch en Metroid Prime 4 gaan 2018 waarschijnlijk niet halen.
SOONY
pi_176448409
Zou ook een pikmin collectie willen.
Luigis mansion ultra. (3ds plus gamecube)
  vrijdag 12 januari 2018 @ 10:13:10 #294
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_176448469
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:08 schreef tailfox het volgende:
Zou ook een pikmin collectie willen.
Luigis mansion ultra. (3ds plus gamecube)
Nee, gewoon Pikmin 4 en Luigi's Mansion 3 dan graag.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_176448511
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Nee, gewoon Pikmin 4 en Luigi's Mansion 3 dan graag.
maar ik wil gewoon 1 t/m 3 spelen
  Redactie Games vrijdag 12 januari 2018 @ 10:17:07 #296
181272 crew  Noppie2000
pi_176448546
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:15 schreef tailfox het volgende:

[..]

maar ik wil gewoon 1 t/m 3 spelen
Dan had je als echte Nintendo liefhebber maar een GameCube moeten hebben :{w
pi_176448594
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Naja, ergens begrijp ik het wel hoor. Een game als DKC:TF verdient het niet om te blijven hangen op een console die iets meer dan 10M keer verkocht is. Die moet een grotere markt kunnen aanboren, zo'n tweede kans op Switch is niet meer dan terecht.

En zo zijn er meer games, ik verwacht W101, Paper Mario en Tokyo Mirage Sessions ook eigenlijk nog wel. Die laatste haal ik bijvoorbeeld direct dan.

Uiteindelijk is dat hele porten/remasteren van alle tijden en volledig ingeburgerd. Kijk naar de outrage toen bekend werd dat Mario All Stars niet naar de SNES Mini zou komen. Dat waren games die alle drie al op de NES Mini stonden :')

Ik bekijk het voor mezelf per titel.
Ik heb ook geen probleem met ports an sich, maar wel als er daarnaast geen nieuwe content(games) uitgebracht wordt. Vooral met games als Mario Kart, Donkey Kong en Smash(geruchten) ben ik gewoon bang dat het nog ontzettend lang gaat duren voordat er daar écht nieuwe games van komen. Het zou mij dan ook niks verbazen als die nieuwe games niet eens meer voor de Switch worden uitgebracht.

Ik snap het idee van ports wel hoor, zeker met games die in de laatste levensdagen van de Wii U nog uitgebracht zijn. Maar mensen die games als Mario Kart en Smash hebben gemist... Dan ben je in mijn ogen gewoon ook nooit zo'n liefhebber geweest. Prima, maar ik vind het zuur dat Nintendo zich daar nu wel op focust.

En Mario Allstars is natuurlijk veel beter dan de lelijke NES Mario's. :P
pi_176448691
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 09:53 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Mja kijk, dat is ook meteen mijn kritiek op Nintendo. Niet kijken naar de echte fan, maar alleen focussen op de mensen die destijds niet de moeite hebben genomen om naar Nintendo om te kijken.

Achja, het is te hopen dat in de echte Nintendo Direct wel nieuwe Nintendo klassiekers worden aangekondigd voor later dit jaar.
Vanuit een business point of view echter volledig begrijpelijk dat ze een veel grotere groep casual fans bedienen door ze de kans te geven betere versies van die topgames te kunnen spelen, en zo ook nog eens de kas flink te spekken.

Ik denk dat we blij mogen zijn dat die games eindelijk de shine krijgen die ze verdienen.
pi_176448693
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:08 schreef DKUp het volgende:
Pokemon Switch en Metroid Prime 4 gaan 2018 waarschijnlijk niet halen.
Dat was vanaf de eerste minuut eigenlijk al duidelijk. :P
pi_176448782
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 10:25 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Vanuit een business point of view echter volledig begrijpelijk dat ze een veel grotere groep casual fans bedienen door ze de kans te geven betere versies van die topgames te kunnen spelen, en zo ook nog eens de kas flink te spekken.

Ik denk dat we blij mogen zijn dat die games eindelijk de shine krijgen die ze verdienen.
Zeg maar gerust dat dat de hoofdreden is. Het is gewoon een goedkope manier om lekker te cashen.

Maar goed, het scheelt dat de Wii U ook niet al teveel games heeft, dus Nintendo is binnenkort wel klaar met dit goedkope trucje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')