abonnement Unibet Coolblue
pi_175655444
Beste mensen,

Ik heb even een kloon account aangemaakt, omdat ik vrij bekend ben op dit forum en ik sta op de rand van de afgrond na 14 jaar samen te zijn met mijn meissie. Ik zal alles proberen zo goed mogelijk te omschrijven, zodat het helder is. Mochten er vragen zijn dan ben ik uiteraard bereid deze te beantwoorden. Hopelijk zijn er wat mensen die mij kunnen adviseren ofzo.

Zoals gezegd ben ik al 14 jaar samen met de liefde van mijn leven. We zijn vanaf dat we 17 jaar zijn bijelkaar en wonen sinds een kleine 10 jaar samen. Eerst 6 jaar in een heel klein dorp en nu sinds 4 jaar in een groter dorp met ongeveer 10.000 inwoners.

Wij hebben in ons leven heel veel dingen meegemaakt en dit begon al op de allereerste dag dat ik haar voor de eerste keer zag. Haar ouders lagen namelijk in scheiding en er werd net niet gevochten in huis. Uiteindelijk is dat overigens goed gekomen, nadat haar moeder 6 weken uit huis is geweest.

Enkele jaren geleden kreeg mijn vriendin een ongeluk en werd aangereden. Hierdoor kwam ze 6 maanden in het ziekenhuis te liggen en hield daar beenletsel aan over, mede door toedoen van het ziekenhuis (wonden niet goed schoongemaakt). Ze moest opnieuw leren lopen, staan etc en is inmiddels al 8 jaar werkzaam in een Horeca bedrijf waar ze het reuze naar haar zin heeft, maar daar kom ik later nog op terug.

In de tussentijd heb ik gewoon gewerkt, maar op en af. Aantal keer goed pech gehad dat de bedrijven waar ik werkzaam voor was failliet gingen of ik kon het gewoon niet vinden met collega's etc. Ik ben daar zeer gevoelig voor vanwege een psychische stoornis die ik heb en die sinds vorig jaar pas erkend is (eindelijk). Ik ben dus niet iemand die langer dan 2-3 jaar bij een baas blijft hangen, ook al wil ik dat wel, het lukt telkens niet.

Sinds wij wonen waar wij nu wonen is er veel gebeurd. In de afgelopen 4 jaar hebben wij ieder jaar iemand verloren waar wij veel om geven. Zo overleed mijn oom plotseling aan een hartaanval 4 jaar geleden (waar mijn vriendin ook een goede band mee had), 3 jaar geleden mijn nicht van 32 aan een meervoudige hersentumor, 2 jaar geleden haar beste collega en vriendin aan kanker (ook net 38 ofzo) en nu staan wij op het punt om opnieuw iemand te verliezen, namelijk een vriendin van 26 ook aan kanker. Die zal op korte termijn overlijden en is niet meer te redden.

Toen wij hier kwamen wonen vertelde mijn vriendin mij; Ey ga nou eens wat doen, zoek eens wat contact etc. Uiteindelijk kwam ik bij de vereniging terecht waar ik nu bij zit en waar ik het ontzettend naar mijn zin heb. Het zijn echt vrienden geworden en ook mijn vriendin voelt zich daar welkom. Jaarlijks hebben we uitjes of komt ze kijken etc etc. En een tijdje geleden zijn we nog samen naar een bruiloft geweest van iemand uit mijn team.

Nu is het zo dat ik de afgelopen 2 jaar een ziektewetuitkering heb gehad en uiteindelijk ben ik goedgekeurd (niet geheel terecht maar goed). Ik was sinds Augustus dit jaar bezig om te solliciteren. Letterlijk honderden sollicitaties en gesprekken reeds gevoerd. Ik kon niet eerder dan Augustus solliciteren, omdat ik een ziektewetuitkering had en ik moest wachten op het eindoordeel van de arts. Mijn vriendin vertelde mij dat ze erg trots was dat ik het eindelijk inzag en dat ik zo snel reageerde. Ze maakte zich logischerwijs druk om de financiën.

Tevens zijn we al 3 jaar bezig om vader en moeder te worden. Na uitgebreid onderzoek bleek dat wij niet natuurlijk zwanger kunnen worden. De ''fout'' ligt bij mij. Hiervoor zijn we dit jaar een traject ingegaan bij het Erasmus in Rotterdam. Door middel van een ICSI-behandeling kunnen wij alsnog vader en moeder worden.Wel moest mijn vriendin 5 kilo afvallen oftewel erbij sporten. En ze werkt nog eens 40-45 uur per week en ik deed op dat moment niets.

In November zouden wij terug moeten komen bij het ziekenhuis, maar je raad het al. Enkele dagen voor we zouden gaan kwam ze met het nieuws dat ze twijfelt aan onze relatie. Ze zag op tegen de datum van het ziekenhuis en of we het wel allemaal konden rondbreien. Aan de ene kant heeft ze gelijk, omdat ik al een aantal keer een kans heb gehad wat betreft werk etc, maar aan de andere kant denk ik; Een baby dat gaat 9 maanden duren. Geef mij dan ook die tijd, je zag dat ik goed bezig was.

Op haar werk is ze heel goed met haar collega's, zelfs te goed misschien. Ze gaat graag op stap, feestjes en dat soort dingen. Dat is na de dood van haar beste collega meer geworden (die hield daar ook van, maar stierf alleen en was vaak eenzaam, eeuwige vrijgezel en kwam vaak de verkeerde mannen tegen zeg maar). Ik heb haar die vrijheid NOOIT ontnomen, omdat ik wist dat ze dat gemist heeft in haar jeugd, mede door toedoen van haar ouders. Ze zorgde immers altijd voor alles en iedereen.

Nu is de situatie zo dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ze loopt bij een psycholoog voor haarzelf, maar niet voor onze relatie. Ik heb haar verteld dat die psycholoog het waarschijnlijk erger maakt. Waarom? Als jij met een vraag komt; Ik heb altijd voor anderen gezorgd, wat moet ik doen? Dan zegt die psycholoog uiteraard dat je voor jezelf moet kiezen.

Onze relatie is ALTIJD goed geweest. Samen op vakantie, samen lachen en huilen, respect, waardering, goede sex (nog steeds) en zelden tot nooit ruzie. Weleens discussies maar geen ruzie. Tevens drink ik niet, drugs gebruik ik niet en geweld gebruik ik al helemaal niet. Ik ben eigenlijk een lief persoon die ook liefde nodig heeft en zij idem.

Nu is het zo dat ik bij mijn ouders verblijf voor inmiddels 10+ dagen en ik het zelf misschien erger heb gemaakt door haar te appen, vanwege onzekerheid en het ongewisse. Dit heb ik niet gewild, maar als ze in mijn schoenen had gestaan had ze hetzelfde gedaan denk ik. Wel hebben we enkele malen per email contact gehad.

In deze emails geeft ze de volgende punten aan;

Financiën (daar was ik mee bezig en ik heb vrijdag bijvoorbeeld weer een gesprek staan)
Vrijheid (die ze altijd van mij gekregen heeft maar toch heeft ze het gevoel een bepaalde verantwoordelijk richting mij te hebben)
Genegenheid (die gaf ik haar erg veel, zeker toen ik net wegging en dat vond ze ook heel fijn.)
Huishouden (oftewel of ik vaker dingen zelf wil zien, maar het probleem is ik zie het niet en dat stinkt haar terecht. Ook dit is op te lossen lijkt mij bijv met een memo bord ofzo)

Ik denk dat ze zich teveel spiegelt aan haar collega's die vaak jonger zijn en lekker alles los en vast neuken wat er is en lekker zuipen. Ik merk dat ze dat ook wil, maar dat heeft ze altijd tot op zekere hoogte gemogen. Het is voor mij dus een raadsel en het kwam als koude kak op mijn dak waar dit ineens vandaan komt.

1 week voordat ze met dit verhaal kwam hadden we nog wereldse sex en was het hou van je, wil je niet kwijt en we gaan ervoor he in 2018 en ineens PATS BOEM.

Ik ben nu 31 en mijn leven is helemaal vernield. Ik verlies haar, mijn 2 honden en 3 katten en mijn vrienden die ik net had opgebouwd daarzo. Nu ik 100 kilometer verder zit denk ik; Wat nu? Ik heb hier bij mijn ouders helemaal niets en ik wil dat het goed komt, maar wat te doen?

Ik weet dat mijn tante haar vanavond belt en ik spreek haar donderdagavond even. Zaterdag ga ik denk ik wel met de vereniging het uitje doen en een vriend raadde mij aan om haar zondag even lekker mee te nemen naar de schaatsbaan, maar aan de andere kant komt dat misschien opdringerig over, omdat ze aangaf rust te willen. Ik kan niet begrijpen dat je iemand waar je zoveel van houd en dat doet ze, zo ineens kan behandelen.

Ze is van een lieve, open, eerlijke, charmante en zorgzame vrouw INEENS omgeslagen naar iemand die alleen wil zijn, koud is en weinig empathie heeft. Ik begrijp er werkelijk niets van aan een kant.

Nu zul je denken; Ze wil ermee stoppen. Maar er zijn een aantal dingen waaraan ik denk waarvan ik zeg; Ze wil niet stoppen. Ze heeft namelijk de afspraak bij het ziekenhuis VERZET en niet geannuleerd. Verzet naar volgende week al zelfs. Tevens draagt ze onze verlovingsring nog.

Ik weet het niet meer en sorry voor het warrige verhaal.
pi_175655452
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:36 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Man man man, lees je eigen posts nou eens terug. Wijzen met je vingertje, stampvoeten... dit is toch geen manier om met zoiets om te gaan?
Ik benoem slechts de feiten hoe het gegaan is. We hebben BEIDE fouten gemaakt, niet de een meer als de ander. Hou op zeg.
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 20:39:49 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175655488
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:37 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat begrijpt niemand ook.
Als je wil blijven volharden in die hele ik kan goed zien wanneer ze iets meent of niet bullshit niet nee.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175655507
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als je wil blijven volharden in die hele ik kan goed zien wanneer ze iets meent of niet bullshit niet nee.
Wat bedoel je?
pi_175655511
Als je blijft wijzen naar anderen komt het nooit meer goed.
pi_175655529
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:35 schreef Joene het volgende:

die collega bevestigd wat ze wil horen
Ik weet altijd precies bij wie ik moet klagen over bepaalde dingen en wie er dan met me mee zal praten of er tegen in zal gaan :7

Als ik bijv een eind aan mijn relatie wil maken, weet ik echt de juiste persoon wel voor de 'och jee meid, wat een klootzak!!' reacties. Als ik mijn relatie wil behouden dan heb ik ook nog wel 'je moet er niet zo zwaar aan tillen, hij bedoelt het niet zo' vriendinnen 8-)

Je keus met wie je zo'n gesprek aan gaat geeft al een beetje aan wat je zelf wilt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175655531
stel he ! zij heeft jou in jouw ogen maanden voor het spreekwoordelijke lapje gehouden , ondanks in jouw ogen oneerlijk. Zij is klaar met jouw... wat wil je doen ? liefde / gevoel kan je niet kopen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175655553
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet altijd precies bij wie ik moet klagen over bepaalde dingen en wie er dan met me mee zal praten of er tegen in zal gaan :7

Als ik bijv een eind aan mijn relatie wil maken, weet ik echt de juiste persoon wel voor de 'och jee meid, wat een klootzak!!' reacties. Als ik mijn relatie wil behouden dan heb ik ook nog wel 'je moet er niet zo zwaar aan tillen, hij bedoelt het niet zo' vriendinnen 8-)

Je keus met wie je zo'n gesprek aan gaat geeft al een beetje aan wat je zelf wilt.
dat wou ik aangeven je zoekt de persoon op die je gevoel bevestigd
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175655564
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:38 schreef AnoniemH het volgende:
Hou op zeg.
Inderdaad.
pi_175655578
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:40 schreef BilmemKi het volgende:
Als je blijft wijzen naar anderen komt het nooit meer goed.
Ik wijs niet. Volgens mij heb ik ook recht op uitleg toch? Zo werken die dingen in een relatie. IK IK IK heb fouten gemaakt, maar zij ook, onder andere het niet communiceren, gevoel delen wanneer het moest. Moest ik haar dan ook maar aan de kant zetten daarom? Of omdat ze zo ontzettend verlegen was en dat in eerste instantie niet wilde veranderen etc?

Als je steeds iemand verlaat voor problemen zul je nooit gelukkig worden. Het is op te lossen weet je wel. De liefde is er nog steeds anders had ze die afspraak wel geannuleerd en haar ring afgedaan lijkt mij.
pi_175655611
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 20:40 schreef Joene het volgende:
stel he ! zij heeft jou in jouw ogen maanden voor het spreekwoordelijke lapje gehouden , ondanks in jouw ogen oneerlijk. Zij is klaar met jouw... wat wil je doen ? liefde / gevoel kan je niet kopen.
Dan stopt mijn leven, zo simpel is het.
pi_175655633
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:43 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dan stopt mijn leven, zo simpel is het.
Als vrouw zijnde: dit is heus waar bijzonder onsexy en sneu. Ik zou er hard van weg rennen :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175655635
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:42 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik wijs niet. Volgens mij heb ik ook recht op uitleg toch? Zo werken die dingen in een relatie. IK IK IK heb fouten gemaakt, maar zij ook, onder andere het niet communiceren, gevoel delen wanneer het moest. Moest ik haar dan ook maar aan de kant zetten daarom? Of omdat ze zo ontzettend verlegen was en dat in eerste instantie niet wilde veranderen etc?

Als je steeds iemand verlaat voor problemen zul je nooit gelukkig worden. Het is op te lossen weet je wel. De liefde is er nog steeds anders had ze die afspraak wel geannuleerd en haar ring afgedaan lijkt mij.
Ze verlaat je pas na 14 jaar. Als jij 14 jaar lang een lamlendig iemand kan blijven, kan zij ook blijven zijn zoals zij wil zijn.

Ik ben het met je eens dat het beter was geweest als ze met je had gesproken. Nu komt het als verrassing. Ik denk dat we het hier allemaal weleens mee gemaakt hebben.
pi_175655648
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet altijd precies bij wie ik moet klagen over bepaalde dingen en wie er dan met me mee zal praten of er tegen in zal gaan :7

Als ik bijv een eind aan mijn relatie wil maken, weet ik echt de juiste persoon wel voor de 'och jee meid, wat een klootzak!!' reacties. Als ik mijn relatie wil behouden dan heb ik ook nog wel 'je moet er niet zo zwaar aan tillen, hij bedoelt het niet zo' vriendinnen 8-)

Je keus met wie je zo'n gesprek aan gaat geeft al een beetje aan wat je zelf wilt.
Die collega waar ze mee sprak daar sprak ze mee omdat die net van haar kerel af is die zich echt belachelijk slecht gedroeg. Die gebruikte drugs, zoop zich kapot en had geen tijd voor het kind. Dus dan zou ze zich spiegelen aan een collega die in een veel ergere situatie zit? Oke....
pi_175655689
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:43 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dan stopt mijn leven, zo simpel is het.
nou ik zou vast 6 planken bestellen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 20:45:15 #16
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175655696
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:43 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dan stopt mijn leven, zo simpel is het.
En hier is alle reden die zij zou moeten hebben om te weten dat ze de juiste keuze maakt door bij je weg te gaan.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175655708
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:44 schreef AnoniemH het volgende:

Die collega waar ze mee sprak daar sprak ze mee omdat die net van haar kerel af is die zich echt belachelijk slecht gedroeg. Die gebruikte drugs, zoop zich kapot en had geen tijd voor het kind. Dus dan zou ze zich spiegelen aan een collega die in een veel ergere situatie zit? Oke....
Nee, ze spiegelde haar relatie of jou als persoon heus niet aan de situatie bij die collega. Ze koos de collega omdat die bekend is met het zichzelf bevrijden van een juk, het voor jezelf kiezen en opgelucht zijn met het eindelijk weer vrijgezel zijn. Daarom. Ze zocht bevestiging dat dat een goede keus kan zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175655712
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:44 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Die collega waar ze mee sprak daar sprak ze mee omdat die net van haar kerel af is die zich echt belachelijk slecht gedroeg. Die gebruikte drugs, zoop zich kapot en had geen tijd voor het kind. Dus dan zou ze zich spiegelen aan een collega die in een veel ergere situatie zit? Oke....
Kan toch dat er dingen waren in de situatie van die collega die ze ook in haar eigen relatie herkende. Of überhaupt dat ze door de verhalen van die collega ook wat bewuster over haar eigen relatie ging denken.
  maandag 11 december 2017 @ 20:46:42 #19
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175655744
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:43 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dan stopt mijn leven, zo simpel is het.
Van inspiratie moet ze je óók al voorzien?
pi_175655780
Ze wil je niet meer, daarom is ze zo kil. Ze wil je afstoten en irriteert zich waarschijnlijk aan jouw aanwezigheid. Krijg je als je te jong een lange relatie aangaat.
pi_175655793
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:46 schreef Boca_Raton het volgende:

Van inspiratie moet ze je óók al voorzien?
En blijkbaar is zij verantwoordelijk voor zijn leven, zijn geluk. Dat is nogal wat om van iemand te vragen. Ik zou daar niet verantwoordelijk voor willen zijn. Heel benauwend.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175655795
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:45 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Kan toch dat er dingen waren in de situatie van die collega die ze ook in haar eigen relatie herkende. Of überhaupt dat ze door de verhalen van die collega ook wat bewuster over haar eigen relatie ging denken.
Uiteraard kan dat en dat ontken ik ook nergens, maar waarom meteen opgeven terwijl we dus net bezig waren etc vul het zelf in. Het Erasmus traject liep en loopt nog steeds he.

Waarom niet vechten? Waarom meteen oke doei? Wij hebben nog nooit eerder in een situatie als dit gezeten he. Het is niet dat ik al 14 jaar niets doe ofzo. Ook ik heb het huis geverfd en ook ik laat dagelijks de honden uit etc etc. Ik bedoel daarmee te zeggen dat er ook heel veel positieve dingen zijn en ik denk dat ze bepaalde dingen nu terecht negatiever ziet als dat ze daadwerkelijk zijn. Alles is op te lossen.
pi_175655821
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:43 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dan stopt mijn leven, zo simpel is het.
Aaahhw nee je gaat nu toch niet als een labiel 15 jarig meisje doen he
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 20:48:50 #24
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175655830
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:47 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Uiteraard kan dat en dat ontken ik ook nergens, maar waarom meteen opgeven terwijl we dus net bezig waren etc vul het zelf in. Het Erasmus traject liep en loopt nog steeds he.

Waarom niet vechten? Waarom meteen oke doei? Wij hebben nog nooit eerder in een situatie als dit gezeten he. Het is niet dat ik al 14 jaar niets doe ofzo. Ook ik heb het huis geverfd en ook ik laat dagelijks de honden uit etc etc. Ik bedoel daarmee te zeggen dat er ook heel veel positieve dingen zijn en ik denk dat ze bepaalde dingen nu terecht negatiever ziet als dat ze daadwerkelijk zijn. Alles is op te lossen.
Je snapt er echt helemaal, maar dan ook he le maal niks van.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175655843
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En blijkbaar is zij verantwoordelijk voor zijn leven, zijn geluk. Dat is nogal wat om van iemand te vragen. Ik zou daar niet verantwoordelijk voor willen zijn. Heel benauwend.
Nee dat zie je verkeerd. Zij GAF mij geluk. Iets wat ik als kind nooit gehad heb. Dat gevoel gaf ik haar ook, omdat ook zij dat gevoel nooit gehad had thuis. Daarom matchte we ook zo goed. We snappen elkaar etc etc. Natuurlijk is zij daar niet verantwoordelijk voor, maar ik wil niet opnieuw beginnen en die keuze heb ik gemaakt dan stopt mijn leven.
pi_175655851
Ik weet wat een ongezonde relatie is

Ik merk dat ik moe word van jouw teksten.
pi_175655898
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:48 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je snapt er echt helemaal, maar dan ook he le maal niks van.
Probeer het mij uit te leggen, misschien kom ik tot nieuwe inzichten.
pi_175655905
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:47 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Uiteraard kan dat en dat ontken ik ook nergens, maar waarom meteen opgeven terwijl we dus net bezig waren etc vul het zelf in. Het Erasmus traject liep en loopt nog steeds he.

Waarom niet vechten? Waarom meteen oke doei? Wij hebben nog nooit eerder in een situatie als dit gezeten he. Het is niet dat ik al 14 jaar niets doe ofzo. Ook ik heb het huis geverfd en ook ik laat dagelijks de honden uit etc etc. Ik bedoel daarmee te zeggen dat er ook heel veel positieve dingen zijn en ik denk dat ze bepaalde dingen nu terecht negatiever ziet als dat ze daadwerkelijk zijn. Alles is op te lossen.
Wat deed je nog meer?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_175655960
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:49 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee dat zie je verkeerd. Zij GAF mij geluk. Iets wat ik als kind nooit gehad heb. Dat gevoel gaf ik haar ook, omdat ook zij dat gevoel nooit gehad had thuis. Daarom matchte we ook zo goed. We snappen elkaar etc etc. Natuurlijk is zij daar niet verantwoordelijk voor, maar ik wil niet opnieuw beginnen en die keuze heb ik gemaakt dan stopt mijn leven.
Wat klink je toch steeds lekker stabiel. Echt iemand waarop je wel kunt bouwen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 11 december 2017 @ 20:51:54 #30
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175655964
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En blijkbaar is zij verantwoordelijk voor zijn leven, zijn geluk. Dat is nogal wat om van iemand te vragen. Ik zou daar niet verantwoordelijk voor willen zijn. Heel benauwend.
Naast alle financiën, het huishouden, het inkomen en noem maar op.
pi_175655973
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:49 schreef AnoniemH het volgende:

Nee dat zie je verkeerd. Zij GAF mij geluk. Iets wat ik als kind nooit gehad heb. Dat gevoel gaf ik haar ook, omdat ook zij dat gevoel nooit gehad had thuis. Daarom matchte we ook zo goed. We snappen elkaar etc etc. Natuurlijk is zij daar niet verantwoordelijk voor, maar ik wil niet opnieuw beginnen en die keuze heb ik gemaakt dan stopt mijn leven.
Je zegt dat zonder haar alles weg valt. En dat is niet zo. Ook bij jou niet. Oh, het is alsof de wereld vergaat, absoluut. Maar denken dat je leven ophoudt is absurd. Gevoelsmatig misschien, maar met een heel klein beetje redelijk nadenken weet ook jij wel dat er gewoon een geweldig leven in zit zonder haar.

Maar wie weet komen dingen nog goed. Ik raad je af ooit tegen haar te zeggen dat je leven geen zin meer heeft zonder haar. Dat heeft 100% zeker weten het tegenovergestelde effect van wat je zou willen. en zeg al helemaal noooooooit dat je er een eind aan gaat maken als ze bij je weg gaat, dan is het over en klaar - niets meer aan te doen (als zij een beetje hersens heeft tenminste)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175655980
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wat deed je nog meer?
Kun je wat opnoemen? Ik was er altijd voor haar wanneer ze mij nodig had. Ik had mijn hobby bij de vereniging (vond ze fijn dan had ik wat en ook dat zijn haar vrienden), maar weet niet precies waar je op doelt.

We hadden bijvoorbeeld een goede verdeling betreft taken. Ik haalde de boodschappen tussendoor. Zij betaalde de rekeningen (van haar of mijn rekening), ik belde instanties bij problemen, zij deed administratief dingen, ik deed de vakanties regelen (vaak als verrassing) etc.
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 20:52:56 #33
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175656017
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:50 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Probeer het mij uit te leggen, misschien kom ik tot nieuwe inzichten.
Dat werd in het vorige topic al geprobeerd, maar je hebt op alles een weerwoord.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175656050
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:51 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Naast alle financiën, het huishouden, het inkomen en noem maar op.
Als je gelezen had heb ik ook jarenlang voor inkomen gezorgd. Nu dit jaar zij ja dat klopt. Het huishouden is overigens een breed begrip, want de honden laat ik elke dag uit. Het voer en drinken giet ik bij etc etc. Alleen ja stofzuigen of een kopje opruimen ben ik geen held in, maar ook ik kan leren toch?
pi_175656093
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat werd in het vorige topic al geprobeerd, maar je hebt op alles een weerwoord.
Omdat ik merk dat de volledige schuld in mijn schoenen word geschoven, terwijl je het halve verhaal kent en probeert mee te praten. ZIJ heeft ook fouten weet je wel. Maar moet het allemaal over zijn, omdat haar wil is wet? Werkt dat zo in jou relatie? Dacht het niet toch. Als er problemen zijn probeer je daar samen naar te kijken en samen te kijken naar eventuele oplossingen lijkt mij.
pi_175656152
Oke, het topic ontneemt mijn vreugde.

Aju.
pi_175656155
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:54 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Omdat ik merk dat de volledige schuld in mijn schoenen word geschoven, terwijl je het halve verhaal kent en probeert mee te praten. ZIJ heeft ook fouten weet je wel. Maar moet het allemaal over zijn, omdat haar wil is wet? Werkt dat zo in jou relatie? Dacht het niet toch. Als er problemen zijn probeer je daar samen naar te kijken en samen te kijken naar eventuele oplossingen lijkt mij.
Nou ja, als zij niet verder wilt dan is haar wil daarin toch redelijk doorslaggevend in dit geval.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175656178
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:56 schreef Ticootje het volgende:

Nou ja, als zij niet verder wilt dan is haar wil daarin toch redelijk doorslaggevend in dit geval.
qft
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175656193
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:53 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Als je gelezen had heb ik ook jarenlang voor inkomen gezorgd. Nu dit jaar zij ja dat klopt. Het huishouden is overigens een breed begrip, want de honden laat ik elke dag uit. Het voer en drinken giet ik bij etc etc. Alleen ja stofzuigen of een kopje opruimen ben ik geen held in, maar ook ik kan leren toch?
dat gaat niet om leren maar om het gebaar, ik ben er ook slecht in (huishoudelijke taken) komt wel bij dat ik een uurtje of 50 per week het huis uit ben, is mijn vrouw overigens ook. naast werk doet zij overgrote deel van de huishoudelijke taken, ik doe vaak de vaatwasser / maak de schooltas voor de kinderen in orde etc. We hebben een schoonmaakster aangesteld 1x per week voor de “grote” klussen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175656220
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou ja, als zij niet verder wilt dan is haar wil daarin toch redelijk doorslaggevend in dit geval.
Uiteraard maar je bent wel naar je partner verplicht lijkt mij als je fatsoen hebt om er in ieder geval alles aan te doen om te kijken of dat terug komt etc. Dat komt niet terug als je niet praat of als je partner weken weg is. Daar moeten we samen naar kijken en zoals gezegd komt het dan niet terug dan heb ik daar vrede mee denk ik, althans meer als nu.

Nu is het poem bats houdoe bedankt.
pi_175656244
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:54 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Omdat ik merk dat de volledige schuld in mijn schoenen word geschoven, terwijl je het halve verhaal kent en probeert mee te praten. ZIJ heeft ook fouten weet je wel. Maar moet het allemaal over zijn, omdat haar wil is wet? Werkt dat zo in jou relatie? Dacht het niet toch. Als er problemen zijn probeer je daar samen naar te kijken en samen te kijken naar eventuele oplossingen lijkt mij.
Maar zij is hier niet. Hier kunnen we ons alleen op wat jij zegt over jezelf baseren. Want zelfs wat jij over haar denkt te weten is enkel een aanname en geen feit.

Sowieso als je wil dat iets toekomst heeft moet jij sec kijken naar wat jij beter kan,wil en moet doen. Dat is ten slotte het enige waar jij invloed op hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 20:58:06 #42
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175656254
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:54 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Omdat ik merk dat de volledige schuld in mijn schoenen word geschoven, terwijl je het halve verhaal kent en probeert mee te praten. ZIJ heeft ook fouten weet je wel. Maar moet het allemaal over zijn, omdat haar wil is wet? Werkt dat zo in jou relatie? Dacht het niet toch. Als er problemen zijn probeer je daar samen naar te kijken en samen te kijken naar eventuele oplossingen lijkt mij.
Als het voor haar over is, kun jijhoog en laag springen, maar dan is het over ja. Dat dat jou niet uitkomt is jammer, maar pech voor jou dan.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175656255
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou ja, als zij niet verder wilt dan is haar wil daarin toch redelijk doorslaggevend in dit geval.
ik denk het niet , ts is volgens mij redelijk volhardend. Zij mag niet beslissen om de relatie te stoppen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175656276
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 20:56 schreef Joene het volgende:

[..]

dat gaat niet om leren maar om het gebaar, ik ben er ook slecht in (huishoudelijke taken) komt wel bij dat ik een uurtje of 50 per week het huis uit ben, is mijn vrouw overigens ook. naast werk doet zij overgrote deel van de huishoudelijke taken, ik doe vaak de vaatwasser / maak de schooltas voor de kinderen in orde etc. We hebben een schoonmaakster aangesteld 1x per week voor de “grote” klussen.
Schoonmaakster hebben wij het dit jaar nog over gehad. Dat dat voor ons wel handig zou zijn i.v.m werk etc. Maar de dieren horen ook bij het huishouden. Ja ik laad de vaatwasser minder vaak in, maar zet wel de kliko buiten of wat dan ook. Je kan ook denken; Ach hij is ergens anders goed in of hij doet dat en dat wel weet je. Het is geven en nemen lijkt mij.
pi_175656280
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:57 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Uiteraard maar je bent wel naar je partner verplicht lijkt mij als je fatsoen hebt om er in ieder geval alles aan te doen om te kijken of dat terug komt etc. Dat komt niet terug als je niet praat of als je partner weken weg is. Daar moeten we samen naar kijken en zoals gezegd komt het dan niet terug dan heb ik daar vrede mee denk ik, althans meer als nu.

Nu is het poem bats houdoe bedankt.
ze is jou helemaal niets verplicht ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175656316
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 20:58 schreef Joene het volgende:

[..]

ze is jou helemaal niets verplicht ?
Dat is ze wel aangezien bijvoorbeeld de dieren ook van mij zijn etc. Enige uitleg zou gewenst zijn.
pi_175656324
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:57 schreef AnoniemH het volgende:

Uiteraard maar je bent wel naar je partner verplicht lijkt mij als je fatsoen hebt om er in ieder geval alles aan te doen om te kijken of dat terug komt etc. Dat komt niet terug als je niet praat of als je partner weken weg is. Daar moeten we samen naar kijken en zoals gezegd komt het dan niet terug dan heb ik daar vrede mee denk ik, althans meer als nu.

Nu is het poem bats houdoe bedankt.
Nou, dan zeg je tegen haar dat ze onfatsoenlijk is, oneerlijk en dat ze heel veel fouten heeft gemaakt door niet te communiceren. Vooral verwijten maken en blijven roepen dat je een relatie vooral samen doet (iets met open deur, maar in dit geval is het een wijzend vingertje).

Op welke planeet denk je dat dat helpt bij het weer samen komen?

Ik zou iets nederiger worden en je focussen op jouw fouten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175656336
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 20:58 schreef Joene het volgende:

[..]

ik denk het niet , ts is volgens mij redelijk volhardend. Zij mag niet beslissen om de relatie te stoppen.
Dat mag ze wel maar ze beslist niet. Die afspraak volgende week in het ziekenhuis staat nog steeds nogmaals en de ring draagt ze nog steeds.
pi_175656353
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:59 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat is ze wel aangezien bijvoorbeeld de dieren ook van mij zijn etc. Enige uitleg zou gewenst zijn.
helemaal niets alleen naar haar zelf , een stukje tekst en uitleg is netjes idd maar verplichtingen heeft ze nul.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175656356
In de OP staat toch gewoon waarom ze niet ver wil? Vervolgens staat er tussen haakjes waarom jij vindt dat dat niet kan. Neem je haar wel serieus? Je ontkent haar gevoel en ervaringen nogal en bepaalt hoe deze horen te zijn. Vervolgens ontneem je haar elke autonomie door te zeggen dat het de psycholoog en collega's zijn die op haar ingepraat hebben om er een punt achter te zetten. Je vriendin is toch geen voorgeprogrammeerde robot die maar op een paar manieren kan reageren? Accepteer gewoon dat het voor haar geen zin meer heeft.

quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:38 schreef AnoniemH het volgende:

Financiën (daar was ik mee bezig en ik heb vrijdag bijvoorbeeld weer een gesprek staan)
Vrijheid (die ze altijd van mij gekregen heeft maar toch heeft ze het gevoel een bepaalde verantwoordelijk richting mij te hebben)
Genegenheid (die gaf ik haar erg veel, zeker toen ik net wegging en dat vond ze ook heel fijn.)
Huishouden (oftewel of ik vaker dingen zelf wil zien, maar het probleem is ik zie het niet en dat stinkt haar terecht. Ook dit is op te lossen lijkt mij bijv met een memo bord ofzo)

pi_175656383
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, dan zeg je tegen haar dat ze onfatsoenlijk is, oneerlijk en dat ze heel veel fouten heeft gemaakt door niet te communiceren. Vooral verwijten maken en blijven roepen dat je een relatie vooral samen doet (iets met open deur, maar in dit geval is het een wijzend vingertje).

Op welke planeet denk je dat dat helpt bij het weer samen komen?

Ik zou iets nederiger worden en je focussen op jouw fouten.
Die verwijten maakt ze mij toch ook? Ik verwijt niks. Ik constateer enkel en alleen. Als je bij relatie therapie loopt moet je ook aangeven wat je fout vind aan je partner, nou dat doen we nu toch ook? Wat is er mis met eerlijk zijn? Nee lekker knikken en buigen continu.
pi_175656387
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:54 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Omdat ik merk dat de volledige schuld in mijn schoenen word geschoven, terwijl je het halve verhaal kent en probeert mee te praten. ZIJ heeft ook fouten weet je wel. Maar moet het allemaal over zijn, omdat haar wil is wet? Werkt dat zo in jou relatie? Dacht het niet toch. Als er problemen zijn probeer je daar samen naar te kijken en samen te kijken naar eventuele oplossingen lijkt mij.
Jullie hebben geen relatie meer, zij WIL niet meer en daar heb jij je inderdaad gewoon bij neer te leggen. Zij heeft het volste recht om die keuze te maken en daar heb jij helemaal NIKS over te zeggen.
pi_175656389
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:58 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Schoonmaakster hebben wij het dit jaar nog over gehad. Dat dat voor ons wel handig zou zijn i.v.m werk etc. Maar de dieren horen ook bij het huishouden. Ja ik laad de vaatwasser minder vaak in, maar zet wel de kliko buiten of wat dan ook. Je kan ook denken; Ach hij is ergens anders goed in of hij doet dat en dat wel weet je. Het is geven en nemen lijkt mij.
Jij kookt?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175656416
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 20:58 schreef Joene het volgende:

ik denk het niet , ts is volgens mij redelijk volhardend. Zij mag niet beslissen om de relatie te stoppen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175656421
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jij kookt?
Ja hoor. Soms is ze later van het werk en dan kook ik of andersom. NOOIT problemen over gehad.
pi_175656431
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:00 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Die verwijten maakt ze mij toch ook? Ik verwijt niks. Ik constateer enkel en alleen. Als je bij relatie therapie loopt moet je ook aangeven wat je fout vind aan je partner, nou dat doen we nu toch ook? Wat is er mis met eerlijk zijn? Nee lekker knikken en buigen continu.
nou je houding heeft in elk geval niet veel vruchten afgeworpen met je geven en nemen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175656448
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 20:56 schreef Joene het volgende:

[..]

dat gaat niet om leren maar om het gebaar, ik ben er ook slecht in (huishoudelijke taken) komt wel bij dat ik een uurtje of 50 per week het huis uit ben, is mijn vrouw overigens ook. naast werk doet zij overgrote deel van de huishoudelijke taken, ik doe vaak de vaatwasser / maak de schooltas voor de kinderen in orde etc. We hebben een schoonmaakster aangesteld 1x per week voor de “grote” klussen.
Ik ben bij lange na geen 50 uur uit huis. Jij wel, ik niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 11 december 2017 @ 21:02:51 #58
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175656464
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:49 schreef AnoniemH het volgende:

Natuurlijk is zij daar niet verantwoordelijk voor, maar ik wil niet opnieuw beginnen en die keuze heb ik gemaakt dan stopt mijn leven.
En toen werd het eng...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175656474
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:00 schreef Polenbatser het volgende:
In de OP staat toch gewoon waarom ze niet ver wil? Vervolgens staat er tussen haakjes waarom jij vindt dat dat niet kan. Neem je haar wel serieus? Je ontkent haar gevoel en ervaringen nogal en bepaalt hoe deze horen te zijn. Vervolgens ontneem je haar elke autonomie door te zeggen dat het de psycholoog en collega's zijn die op haar ingepraat hebben om er een punt achter te zetten. Je vriendin is toch geen voorgeprogrammeerde robot die maar op een paar manieren kan reageren? Accepteer gewoon dat het voor haar geen zin meer heeft.

[..]

Ik neem haar uiterst serieus anders had ik dit topic niet geopend ;) Ik ontken haar gevoel NIET maar het komt uit het niets, zonder aanwijzing. Die datum van het ziekenhuis kwam dichtbij en benauwde haar vertelde ze mij, maar ze heeft er nooit hulp voor gezocht. Ik wist niet dat dit speelde en dat zweer ik nogmaals. Had ik het maar geweten dan had ik met haar rond de tafel kunnen zitten.
pi_175656485
quote:
Op maandag 11 december 2017 21:00 schreef AnoniemH het volgende:

Die verwijten maakt ze mij toch ook? Ik verwijt niks. Ik constateer enkel en alleen. Als je bij relatie therapie loopt moet je ook aangeven wat je fout vind aan je partner, nou dat doen we nu toch ook? Wat is er mis met eerlijk zijn? Nee lekker knikken en buigen continu.
...je snapt er geen bal van -O- Ik zie niet heel veel hoop dat het goed gaat komen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175656507
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

...je snapt er geen bal van -O- Ik zie niet heel veel hoop dat het goed gaat komen.
Ik snap heel goed waar je op doelt, maar je moet jezelf proberen te verplaatsen in mij. Ik heb fouten gemaakt, zij ook. Dat is allemaal niet erg, maar roeptoeter niet dat ik dingen verwijt, ik vertel hier gewoon de waarheid.
pi_175656527
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik ben bij lange na geen 50 uur uit huis. Jij wel, ik niet.
goed maar je hebt wel een fulltime job :) werkt veel en hebt ook echt niet veel meer vrije tijd dan ik.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175656547
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 21:05 schreef Joene het volgende:

[..]

goed maar je hebt wel een fulltime job :) werkt veel en hebt ook echt niet veel meer vrije tijd dan ik.
Lijkt mij ook niet gezond, dat is dan weer het tegenovergestelde.
  maandag 11 december 2017 @ 21:05:42 #64
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175656550
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:04 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik snap heel goed waar je op doelt, maar je moet jezelf proberen te verplaatsen in mij. Ik heb fouten gemaakt, zij ook. Dat is allemaal niet erg, maar roeptoeter niet dat ik dingen verwijt, ik vertel hier gewoon de waarheid.
Het probleem is dat het wel erg is. Jouw fouten/problemen, haar fouten/problemen, samen is het teveel.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175656565
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:05 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het probleem is dat het wel erg is. Jouw fouten/problemen, haar fouten/problemen, samen is het teveel.
Dus relatie therapie is maar onzin en stellen moeten bij problemen direct uit elkaar? Oke.
pi_175656566
ik lees vooral nog steeds : ja maar zij
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175656569
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:04 schreef AnoniemH het volgende:
Ik snap heel goed waar je op doelt, maar je moet jezelf proberen te verplaatsen in mij. Ik heb fouten gemaakt, zij ook. Dat is allemaal niet erg, maar roeptoeter niet dat ik dingen verwijt, ik vertel hier gewoon de waarheid.
Je blijft er op hameren dat zij ook fouten maakt en dat zal heus wel zo zijn. MAAR DAT MAAKT GEEN BAL UIT.
Nu niet in ieder geval. Dat komt later wel weer eens, als het ooit weer goed komt. Nu gaat het alleen om jouw fouten. Laat dat nou eens tot je door dringen, want anders kan je die relatie echt op je buik schrijven.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175656578
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:06 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dus relatie therapie is maar onzin en stellen moeten bij problemen direct uit elkaar? Oke.
als je geen kinderen hebt zou ik zeggen : Ja
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175656580
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:42 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik wijs niet. Volgens mij heb ik ook recht op uitleg toch? Zo werken die dingen in een relatie. IK IK IK heb fouten gemaakt, maar zij ook, onder andere het niet communiceren, gevoel delen wanneer het moest. Moest ik haar dan ook maar aan de kant zetten daarom? Of omdat ze zo ontzettend verlegen was en dat in eerste instantie niet wilde veranderen etc?
Wil je wel uitleg dan? Het klinkt eigenlijk een beetje alsof je of vooral dingen wil horen die je anders kan doen en dus geen goede reden zijn om het uit te maken. Maar ook als je van iemand houdt en vice versa kan het ook gewoon niet meer werken.
Het is niet eerlijk om zo een vergelijking te trekken. Jij hebt haar niet aan de kant gezet, dus zij mag dat ook maar niet doen. Zo werkt het nog minder..

quote:
Als je steeds iemand verlaat voor problemen zul je nooit gelukkig worden. Het is op te lossen weet je wel. De liefde is er nog steeds anders had ze die afspraak wel geannuleerd en haar ring afgedaan lijkt mij.
Steeds? 14 jaar bij elkaar en ook nog eens in een belangrijk stuk ontwikkeling, waarin het ook niet heel erg raar is dat een en ander misschien veranderd is. De vraag is in hoeverre je dan nog bij elkaar past, dat is iets anders dan wat je wel of doet. Al speelt dat natuurlijk ook een grote rol.

quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:47 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Uiteraard kan dat en dat ontken ik ook nergens, maar waarom meteen opgeven terwijl we dus net bezig waren etc vul het zelf in. Het Erasmus traject liep en loopt nog steeds he.
Het kan zijn dat je geen idee hebt hoe lang het al gaande is en of de "opgave" wel zo direct is als je nu vermoed.

quote:
Waarom niet vechten? Waarom meteen oke doei? Wij hebben nog nooit eerder in een situatie als dit gezeten he. Het is niet dat ik al 14 jaar niets doe ofzo. Ook ik heb het huis geverfd en ook ik laat dagelijks de honden uit etc etc. Ik bedoel daarmee te zeggen dat er ook heel veel positieve dingen zijn en ik denk dat ze bepaalde dingen nu terecht negatiever ziet als dat ze daadwerkelijk zijn. Alles is op te lossen.
Nee, niet alles is op te lossen. Ook niet met "de liefde" en zeker niet als jij alleen maar wil dat jullie maar bij elkaar blijven. Probeer eens een hand zand vast te knijpen, dat glipt erdoor en dat is nou precies wat onvoorwaardelijke liefde nou niet is.
pi_175656587
quote:
15s.gif Op maandag 11 december 2017 21:06 schreef Joene het volgende:
ik lees vooral nog steeds : ja maar zij
^O^ dat!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175656615
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je blijft er op hameren dat zij ook fouten maakt en dat zal heus wel zo zijn. MAAR DAT MAAKT GEEN BAL UIT.
Nu niet in ieder geval. Dat komt later wel weer eens, als het ooit weer goed komt. Nu gaat het alleen om jouw fouten. Laat dat nou eens tot je door dringen, want anders kan je die relatie echt op je buik schrijven.
Dat ontken ik ook nergens. Volgens mij heb ik al 100 x aangegeven dat ik daar mee bezig was en dat zag ze ook. Geef mij dan de tijd weet je wel. En nee dat hoeft geen jaar te zijn, maar binnen 1 maand is het ineens allemaal teveel of wat dan ook?
pi_175656621
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:00 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Die verwijten maakt ze mij toch ook? Ik verwijt niks. Ik constateer enkel en alleen. Als je bij relatie therapie loopt moet je ook aangeven wat je fout vind aan je partner, nou dat doen we nu toch ook? Wat is er mis met eerlijk zijn? Nee lekker knikken en buigen continu.
Joene en ik waren in het begin ook veel feller op ons gelijk halen en tot aan het harde toe eerlijk zijn.

Maar vaak in een relatie is het toch echt beter om eerst even de knikken en te buigen en te bedenken of een discussie gaat bijdragen aan je lange termijn relatie. Als de gemoederen zijn bedaard kun je in alle rust vaak even op een onderwerp terugkomen zonder dat er iemand gekwetst wordt door eerlijkheid.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175656623
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:43 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Ze verlaat je pas na 14 jaar. Als jij 14 jaar lang een lamlendig iemand kan blijven, kan zij ook blijven zijn zoals zij wil zijn.

Ik ben het met je eens dat het beter was geweest als ze met je had gesproken. Nu komt het als verrassing. Ik denk dat we het hier allemaal weleens mee gemaakt hebben.
Wat is die 14 jaar onzin nou precies? TS werkte toch gewoon voordat hij in de WW kwam?
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 11 december 2017 @ 21:07:58 #74
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175656624
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:06 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dus relatie therapie is maar onzin en stellen moeten bij problemen direct uit elkaar? Oke.
Na 14 jaar gaat niet over bij de eerste drempel maar uit elkaar gaan.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175656654
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:07 schreef AnoniemH het volgende:

Dat ontken ik ook nergens. Volgens mij heb ik al 100 x aangegeven dat ik daar mee bezig was en dat zag ze ook. Geef mij dan de tijd weet je wel. En nee dat hoeft geen jaar te zijn, maar binnen 1 maand is het ineens allemaal teveel of wat dan ook?
Zij heeft niet in de afgelopen maand besloten de relatie te beëindigen. Ze is er al een jaar over aan het denken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175656673
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Na 14 jaar gaat niet over bij de eerste drempel maar uit elkaar gaan.
Wat ik heb begrepen van mijn psych is dat een relatie, zeker een langdurige iets is wat je zeer zeker niet zomaar weg moet gooien. Veel stellen krijgen daar spijt van, anderen niet.
pi_175656688
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:05 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Lijkt mij ook niet gezond, dat is dan weer het tegenovergestelde.
Fulltime werken is niet gezond?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175656693
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:07 schreef probeer het volgende:

Wat is die 14 jaar onzin nou precies? TS werkte toch gewoon voordat hij in de WW kwam?
Ja, is natuurlijk ook bs. Het beeld dat hij een nietsnut is lijkt me volkomen onterecht. Geen werk hebben is niet hetzelfde als een parasiet/nietsnut zijn.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175656712
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zij heeft niet in de afgelopen maand besloten de relatie te beëindigen. Ze is er al een jaar over aan het denken.
Als dat zo is - dat weet ik niet - dan wens ik haar veel succes in een volgende relatie die dan ook kapot zal gaan, omdat haar probleem de communicatie nog steeds aanwezig is en dat gun ik haar niet. Ik gun haar dan ook iets goeds weet je wel, maar ik ben gewoon bang dat ze straks alleen zit en vaak pijn gedaan word. Het is iemand die heel open en zorgzaam is, maar ook iemand volgens haarzelf die makkelijk op een fout type zou kunnen vallen.
pi_175656726
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:09 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Fulltime werken is niet gezond?
50 uur niet nee. 38 is ook prima toch? Je hebt thuis toch ook een gezin etc.
pi_175656743
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:07 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat ontken ik ook nergens. Volgens mij heb ik al 100 x aangegeven dat ik daar mee bezig was en dat zag ze ook. Geef mij dan de tijd weet je wel. En nee dat hoeft geen jaar te zijn, maar binnen 1 maand is het ineens allemaal teveel of wat dan ook?
Wat voor tijd? Om extra je best te doen, terwijl zij diep in haar hart al weet dat het 'm niet meer gaat worden? Om kennelijk buiten jouw comfortzone te treden om ineens wel al die dingen te gaan doen? Dat ze je dat niet aan wil doen, omdat ze merkt dat het niet vanzelf gaat en je dan liever vrij laat voor een ander die je wel waardeert zoals je bent?
pi_175656744
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:09 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Wat ik heb begrepen van mijn psych is dat een relatie, zeker een langdurige iets is wat je zeer zeker niet zomaar weg moet gooien. Veel stellen krijgen daar spijt van, anderen niet.
mijn ouwe heer zei altijd : beter spijt omdat je iets hebt gedaan , dan spijt omdat je het niet hebt gedaan. Je ex heeft gekozen echt waar deze tijdelijke breakup is om jouw te laten wennen aan het idee. Eigenlijk heel lief van dr. Maar is totaal kansloos dat weet jij en dat weet zij.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 11 december 2017 @ 21:11:52 #83
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175656761
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:09 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Wat ik heb begrepen van mijn psych is dat een relatie, zeker een langdurige iets is wat je zeer zeker niet zomaar weg moet gooien. Veel stellen krijgen daar spijt van, anderen niet.
Waarom blijf je volharden dat zij dat doet? Want ik begrijp zelfs uit jouw woorden dat dat niet zo is.

Besef je goed dat ze niet over 1 nacht ijs is gegaan, wil je nog een kans maken dan moet je dat echt gaan begrijpen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175656777
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:03 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik neem haar uiterst serieus anders had ik dit topic niet geopend ;) Ik ontken haar gevoel NIET maar het komt uit het niets, zonder aanwijzing. Die datum van het ziekenhuis kwam dichtbij en benauwde haar vertelde ze mij, maar ze heeft er nooit hulp voor gezocht. Ik wist niet dat dit speelde en dat zweer ik nogmaals. Had ik het maar geweten dan had ik met haar rond de tafel kunnen zitten.
Om eerlijk te zijn denk ik niet dat het ook maar iets had geholpen. Als ze eerder had aangegeven dat ze twijfelde, dan had je, net zoals je nu doet, op alles een weerwoord gehad. Dan was het ook 'ja maar je moet me nog meer tijd gunnen', 'ja maar ik doe zus en zo wel', 'ja maar jij hebt ook fouten gemaakt en toen ben ik ook bij jou gebleven', etc.
pi_175656793
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:11 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

50 uur niet nee. 38 is ook prima toch? Je hebt thuis toch ook een gezin etc.
Is ook maar met vlagen, dat is heus niet continu. Bovendien kan ik veel vanuit huis doen en pak ik vaak nog wat op als de kinderen op bed liggen. Dan zit je er zo aan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175656802
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:10 schreef AnoniemH het volgende:
Als dat zo is - dat weet ik niet - dan wens ik haar veel succes in een volgende relatie die dan ook kapot zal gaan, omdat haar probleem de communicatie nog steeds aanwezig is en dat gun ik haar niet. Ik gun haar dan ook iets goeds weet je wel, maar ik ben gewoon bang dat ze straks alleen zit en vaak pijn gedaan word. Het is iemand die heel open en zorgzaam is, maar ook iemand volgens haarzelf die makkelijk op een fout type zou kunnen vallen.
Volgens mij ben jij haar eerste en enige partner geweest. Voor haar is een relatie beëindigen ook nieuw. Ik snap dat je dan niet over 1 nacht ijs gaat en er niet over durft te praten. Natúúrlijk had ze dat al veel eerder moeten doen, toen het tij nog te keren was. Maar ze is ook maar een mens en mensen leren van hun ervaringen en fouten. Ze zal hoogstwaarschijnlijk in een andere relatie eerder aan de bel trekken, omdat ze nu hiervan heeft geleerd hoeveel pijn ze jou hiermee heeft gedaan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175656808
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:11 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Wat voor tijd? Om extra je best te doen, terwijl zij diep in haar hart al weet dat het 'm niet meer gaat worden? Om kennelijk buiten jouw comfortzone te treden om ineens wel al die dingen te gaan doen? Dat ze je dat niet aan wil doen, omdat ze merkt dat het niet vanzelf gaat en je dan liever vrij laat voor een ander die je wel waardeert zoals je bent?
Ze heeft mij altijd genomen zoals ik ben en ik haar ook. Dat bespraken we nog vlak voordat ik wegging en toen vertelde ze mij ook dat ze mij ontzettend lief vond en dat ik dit allemaal voor haar wil doen, dat ze daar veel respect voor heeft. Met tijd bedoel ik tijd dat ik een baan zou hebben. Dat ligt volledig BUITEN mijn handen he. Ik ging continu op gesprek etc.
pi_175656856
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij haar eerste en enige partner geweest. Voor haar is een relatie beëindigen ook nieuw. Ik snap dat je dan niet over 1 nacht ijs gaat en er niet over durft te praten. Natúúrlijk had ze dat al veel eerder moeten doen, toen het tij nog te keren was. Maar ze is ook maar een mens en mensen leren van hun ervaringen en fouten. Ze zal hoogstwaarschijnlijk in een andere relatie eerder aan de bel trekken, omdat ze nu hiervan heeft geleerd hoeveel pijn ze jou hiermee heeft gedaan.
dit , mijn huidige relatie is enorm veel beter door de fouten die ik in mijn vorige huwelijk maakte.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175656861
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:12 schreef madam-april het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn denk ik niet dat het ook maar iets had geholpen. Als ze eerder had aangegeven dat ze twijfelde, dan had je, net zoals je nu doet, op alles een weerwoord gehad. Dan was het ook 'ja maar je moet me nog meer tijd gunnen', 'ja maar ik doe zus en zo wel', 'ja maar jij hebt ook fouten gemaakt en toen ben ik ook bij jou gebleven', etc.
Nee in alle eerlijkheid dan had ik de koe direct bij de hoorns gevat en mijn psych gebeld, want ik heb ervaringen bij psychs. Dan had ik meteen gezegd; Oke wat kunnen we eraan doen? Wat wil je dat ik doe etc etc. Zo zit ik in elkaar. Ik ben niet gek om mijn relatie zo weg te gooien, maar had ik het maar geweten.
pi_175656885
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 21:14 schreef Joene het volgende:

dit , mijn huidige relatie is enorm veel beter door de fouten die ik in mijn vorige huwelijk maakte.
Ja, same :') Wel lullig eigenlijk voor onze ex(en) :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175656891
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:10 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Als dat zo is - dat weet ik niet - dan wens ik haar veel succes in een volgende relatie die dan ook kapot zal gaan, omdat haar probleem de communicatie nog steeds aanwezig is en dat gun ik haar niet. Ik gun haar dan ook iets goeds weet je wel, maar ik ben gewoon bang dat ze straks alleen zit en vaak pijn gedaan word. Het is iemand die heel open en zorgzaam is, maar ook iemand volgens haarzelf die makkelijk op een fout type zou kunnen vallen.
Dan is het nu misschien tijd om dat alsnog als een deel van haarzelf te gaan ontwikkelen. Begrijpelijk dat je haar wil beschermen enzo, maar het is misschien ook een stukje achterstallig onderhoud die ze door bij jou te blijven gewoon stil is blijven staan oid
pi_175656899
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:13 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze heeft mij altijd genomen zoals ik ben en ik haar ook. Dat bespraken we nog vlak voordat ik wegging en toen vertelde ze mij ook dat ze mij ontzettend lief vond en dat ik dit allemaal voor haar wil doen, dat ze daar veel respect voor heeft. Met tijd bedoel ik tijd dat ik een baan zou hebben. Dat ligt volledig BUITEN mijn handen he. Ik ging continu op gesprek etc.
je bent vast ontzettend lief. en misschien wel woest aantrekkelijk, maar het vuur is uit...
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175656922
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij haar eerste en enige partner geweest. Voor haar is een relatie beëindigen ook nieuw. Ik snap dat je dan niet over 1 nacht ijs gaat en er niet over durft te praten. Natúúrlijk had ze dat al veel eerder moeten doen, toen het tij nog te keren was. Maar ze is ook maar een mens en mensen leren van hun ervaringen en fouten. Ze zal hoogstwaarschijnlijk in een andere relatie eerder aan de bel trekken, omdat ze nu hiervan heeft geleerd hoeveel pijn ze jou hiermee heeft gedaan.
Ik begrijp je maar het is zo oneerlijk voor mij als je dat kan begrijpen. Mijn fouten worden KEIHARD afgestraft en zij komt ermee weg. Daarnaast heb ik ontzettend veel moeite met het feit dat ze zegt moeder te willen worden, maar ook te willen genieten van het leven. Stel ze zit binnen 2 jaar met kinderen dan kan ik haar dat geluk niet gunnen. Ik voel mij SCHULDIG dat ik haar dat kind niet heb kunnen geven, ook al klinkt dat stom. Zo voelt dat voor mij wel. De schuld ligt immers bij mijn sperma.
pi_175656933
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, same :') Wel lullig eigenlijk voor onze ex(en) :X
ik noem dat leven, en dingen gebeuren.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175656945
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:15 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik begrijp je maar het is zo oneerlijk voor mij als je dat kan begrijpen. Mijn fouten worden KEIHARD afgestraft en zij komt ermee weg. Daarnaast heb ik ontzettend veel moeite met het feit dat ze zegt moeder te willen worden, maar ook te willen genieten van het leven. Stel ze zit binnen 2 jaar met kinderen dan kan ik haar dat geluk niet gunnen. Ik voel mij SCHULDIG dat ik haar dat kind niet heb kunnen geven, ook al klinkt dat stom. Zo voelt dat voor mij wel. De schuld ligt immers bij mijn sperma.
weer dat zij....
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175656953
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, same :') Wel lullig eigenlijk voor onze ex(en) :X
Uiteindelijk hebben die ook gewoon hun leven weer opgepakt.

Het lulligste deel vind ik dat er kinderen bij betrokken zijn, maar dat is een andere discussie.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175656960
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:13 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze heeft mij altijd genomen zoals ik ben en ik haar ook. Dat bespraken we nog vlak voordat ik wegging en toen vertelde ze mij ook dat ze mij ontzettend lief vond en dat ik dit allemaal voor haar wil doen, dat ze daar veel respect voor heeft. Met tijd bedoel ik tijd dat ik een baan zou hebben. Dat ligt volledig BUITEN mijn handen he. Ik ging continu op gesprek etc.
Het gaat niet alleen om die baan hè, dus staar je niet blind op dat dat nu het missende puzzelstukje is wat jullie bij elkaar had gehouden.
pi_175656971
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 21:15 schreef Joene het volgende:

[..]

je bent vast ontzettend lief. en misschien wel woest aantrekkelijk, maar het vuur is uit...
Vuur is gedoofd denk ik eerder anders zou ze die afspraak nu annuleren etc. Ze houd het nog open dus. Ik had tevens allerlei leuke dingen gepland ook om ons 14-jarig samenzijn te vieren etc. Allemaal dingen waardoor VUUR terug kan komen. Maar geef mij dan die kans weet je wel.
pi_175656995
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:15 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dan is het nu misschien tijd om dat alsnog als een deel van haarzelf te gaan ontwikkelen. Begrijpelijk dat je haar wil beschermen enzo, maar het is misschien ook een stukje achterstallig onderhoud die ze door bij jou te blijven gewoon stil is blijven staan oid
Ze was mij altijd dankbaar dat ik haar begreep en haar de vrijheid gaf om haar te laten gaan en staan waar ze wilde. Dat miste ze vanuit haar jeugd. Dat komt door haar ouders en thuissituatie en daar moet ik nu voor boeten, althans zo voelt het.
pi_175656997
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, same :') Wel lullig eigenlijk voor onze ex(en) :X
In feite voed elkaar je zo op, facts of life ditdat. Zolang je er van leert, nooit weg gegooide tijd..
pi_175657011
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:16 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om die baan hè, dus staar je niet blind op dat dat nu het missende puzzelstukje is wat jullie bij elkaar had gehouden.
Dat was volgens haar wel een van de grote punten.
pi_175657024
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:17 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Vuur is gedoofd denk ik eerder anders zou ze die afspraak nu annuleren etc. Ze houd het nog open dus. Ik had tevens allerlei leuke dingen gepland ook om ons 14-jarig samenzijn te vieren etc. Allemaal dingen waardoor VUUR terug kan komen. Maar geef mij dan die kans weet je wel.
Waarom hou je zo vast aan een afspraak ? icsi / ivf is niet heel vaak met 1 poging raak , dat weet zij ook. Het zijn stroh halmpjes waaraan jij heel erg vast klampt (logisch) je bent de grip op haar kwijt / aan het verliezen maar put er geen hoop uit.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175657047
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 21:18 schreef Joene het volgende:

[..]

Waarom hou je zo vast aan een afspraak ? icsi / ivf is niet heel vaak met 1 poging raak , dat weet zij ook. Het zijn stroh halmpjes waaraan jij heel erg vast klampt (logisch) je bent de grip op haar kwijt / aan het verliezen maar put er geen hoop uit.
Die afspraak moeten we samen naartoe Joene. Als ze niet verder wil annuleert ze die toch?
pi_175657063
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:17 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

In feite voed elkaar je zo op, facts of life ditdat. Zolang je er van leert, nooit weg gegooide tijd..
precies veel van opgestoken
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175657077
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:19 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Die afspraak moeten we samen naartoe Joene. Als ze niet verder wil annuleert ze die toch?
neehoor...
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175657093
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:19 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Die afspraak moeten we samen naartoe Joene. Als ze niet verder wil annuleert ze die toch?
Ze is dwaas als ze niet annuleert.
Jij ook trouwens.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175657104
Je klinkt te afhankelijk van haar ts. De relatie lijkt niet echt evenwichtig en gelijkwaardig. Daar gaat het denk ik ook mis. En met die kinderwens zou het kunnen dat zij zich ook is gaan afvragen wat voor vader zij wil voor haar kinderen.

Het lijkt erop of dat de druppel is. Dat klinkt keihard, maar denk wel dat je daar eens goed over moet denken.
Whatever...
  maandag 11 december 2017 @ 21:21:20 #108
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175657115
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:38 schreef AnoniemH het volgende:
Beste mensen,

Ik heb even een kloon account aangemaakt, omdat ik vrij bekend ben op dit forum en ik sta op de rand van de afgrond na 14 jaar samen te zijn met mijn meissie. Ik zal alles proberen zo goed mogelijk te omschrijven, zodat het helder is. Mochten er vragen zijn dan ben ik uiteraard bereid deze te beantwoorden. Hopelijk zijn er wat mensen die mij kunnen adviseren ofzo.

Zoals gezegd ben ik al 14 jaar samen met de liefde van mijn leven. We zijn vanaf dat we 17 jaar zijn bijelkaar en wonen sinds een kleine 10 jaar samen. Eerst 6 jaar in een heel klein dorp en nu sinds 4 jaar in een groter dorp met ongeveer 10.000 inwoners.

Wij hebben in ons leven heel veel dingen meegemaakt en dit begon al op de allereerste dag dat ik haar voor de eerste keer zag. Haar ouders lagen namelijk in scheiding en er werd net niet gevochten in huis. Uiteindelijk is dat overigens goed gekomen, nadat haar moeder 6 weken uit huis is geweest.

Enkele jaren geleden kreeg mijn vriendin een ongeluk en werd aangereden. Hierdoor kwam ze 6 maanden in het ziekenhuis te liggen en hield daar beenletsel aan over, mede door toedoen van het ziekenhuis (wonden niet goed schoongemaakt). Ze moest opnieuw leren lopen, staan etc en is inmiddels al 8 jaar werkzaam in een Horeca bedrijf waar ze het reuze naar haar zin heeft, maar daar kom ik later nog op terug.

In de tussentijd heb ik gewoon gewerkt, maar op en af. Aantal keer goed pech gehad dat de bedrijven waar ik werkzaam voor was failliet gingen of ik kon het gewoon niet vinden met collega's etc. Ik ben daar zeer gevoelig voor vanwege een psychische stoornis die ik heb en die sinds vorig jaar pas erkend is (eindelijk). Ik ben dus niet iemand die langer dan 2-3 jaar bij een baas blijft hangen, ook al wil ik dat wel, het lukt telkens niet.

Sinds wij wonen waar wij nu wonen is er veel gebeurd. In de afgelopen 4 jaar hebben wij ieder jaar iemand verloren waar wij veel om geven. Zo overleed mijn oom plotseling aan een hartaanval 4 jaar geleden (waar mijn vriendin ook een goede band mee had), 3 jaar geleden mijn nicht van 32 aan een meervoudige hersentumor, 2 jaar geleden haar beste collega en vriendin aan kanker (ook net 38 ofzo) en nu staan wij op het punt om opnieuw iemand te verliezen, namelijk een vriendin van 26 ook aan kanker. Die zal op korte termijn overlijden en is niet meer te redden.

Toen wij hier kwamen wonen vertelde mijn vriendin mij; Ey ga nou eens wat doen, zoek eens wat contact etc. Uiteindelijk kwam ik bij de vereniging terecht waar ik nu bij zit en waar ik het ontzettend naar mijn zin heb. Het zijn echt vrienden geworden en ook mijn vriendin voelt zich daar welkom. Jaarlijks hebben we uitjes of komt ze kijken etc etc. En een tijdje geleden zijn we nog samen naar een bruiloft geweest van iemand uit mijn team.

Nu is het zo dat ik de afgelopen 2 jaar een ziektewetuitkering heb gehad en uiteindelijk ben ik goedgekeurd (niet geheel terecht maar goed). Ik was sinds Augustus dit jaar bezig om te solliciteren. Letterlijk honderden sollicitaties en gesprekken reeds gevoerd. Ik kon niet eerder dan Augustus solliciteren, omdat ik een ziektewetuitkering had en ik moest wachten op het eindoordeel van de arts. Mijn vriendin vertelde mij dat ze erg trots was dat ik het eindelijk inzag en dat ik zo snel reageerde. Ze maakte zich logischerwijs druk om de financiën.

Tevens zijn we al 3 jaar bezig om vader en moeder te worden. Na uitgebreid onderzoek bleek dat wij niet natuurlijk zwanger kunnen worden. De ''fout'' ligt bij mij. Hiervoor zijn we dit jaar een traject ingegaan bij het Erasmus in Rotterdam. Door middel van een ICSI-behandeling kunnen wij alsnog vader en moeder worden.Wel moest mijn vriendin 5 kilo afvallen oftewel erbij sporten. En ze werkt nog eens 40-45 uur per week en ik deed op dat moment niets.

In November zouden wij terug moeten komen bij het ziekenhuis, maar je raad het al. Enkele dagen voor we zouden gaan kwam ze met het nieuws dat ze twijfelt aan onze relatie. Ze zag op tegen de datum van het ziekenhuis en of we het wel allemaal konden rondbreien. Aan de ene kant heeft ze gelijk, omdat ik al een aantal keer een kans heb gehad wat betreft werk etc, maar aan de andere kant denk ik; Een baby dat gaat 9 maanden duren. Geef mij dan ook die tijd, je zag dat ik goed bezig was.

Op haar werk is ze heel goed met haar collega's, zelfs te goed misschien. Ze gaat graag op stap, feestjes en dat soort dingen. Dat is na de dood van haar beste collega meer geworden (die hield daar ook van, maar stierf alleen en was vaak eenzaam, eeuwige vrijgezel en kwam vaak de verkeerde mannen tegen zeg maar). Ik heb haar die vrijheid NOOIT ontnomen, omdat ik wist dat ze dat gemist heeft in haar jeugd, mede door toedoen van haar ouders. Ze zorgde immers altijd voor alles en iedereen.

Nu is de situatie zo dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ze loopt bij een psycholoog voor haarzelf, maar niet voor onze relatie. Ik heb haar verteld dat die psycholoog het waarschijnlijk erger maakt. Waarom? Als jij met een vraag komt; Ik heb altijd voor anderen gezorgd, wat moet ik doen? Dan zegt die psycholoog uiteraard dat je voor jezelf moet kiezen.

Onze relatie is ALTIJD goed geweest. Samen op vakantie, samen lachen en huilen, respect, waardering, goede sex (nog steeds) en zelden tot nooit ruzie. Weleens discussies maar geen ruzie. Tevens drink ik niet, drugs gebruik ik niet en geweld gebruik ik al helemaal niet. Ik ben eigenlijk een lief persoon die ook liefde nodig heeft en zij idem.

Nu is het zo dat ik bij mijn ouders verblijf voor inmiddels 10+ dagen en ik het zelf misschien erger heb gemaakt door haar te appen, vanwege onzekerheid en het ongewisse. Dit heb ik niet gewild, maar als ze in mijn schoenen had gestaan had ze hetzelfde gedaan denk ik. Wel hebben we enkele malen per email contact gehad.

In deze emails geeft ze de volgende punten aan;

Financiën (daar was ik mee bezig en ik heb vrijdag bijvoorbeeld weer een gesprek staan)
Vrijheid (die ze altijd van mij gekregen heeft maar toch heeft ze het gevoel een bepaalde verantwoordelijk richting mij te hebben)
Genegenheid (die gaf ik haar erg veel, zeker toen ik net wegging en dat vond ze ook heel fijn.)
Huishouden (oftewel of ik vaker dingen zelf wil zien, maar het probleem is ik zie het niet en dat stinkt haar terecht. Ook dit is op te lossen lijkt mij bijv met een memo bord ofzo)

Ik denk dat ze zich teveel spiegelt aan haar collega's die vaak jonger zijn en lekker alles los en vast neuken wat er is en lekker zuipen. Ik merk dat ze dat ook wil, maar dat heeft ze altijd tot op zekere hoogte gemogen. Het is voor mij dus een raadsel en het kwam als koude kak op mijn dak waar dit ineens vandaan komt.

1 week voordat ze met dit verhaal kwam hadden we nog wereldse sex en was het hou van je, wil je niet kwijt en we gaan ervoor he in 2018 en ineens PATS BOEM.

Ik ben nu 31 en mijn leven is helemaal vernield. Ik verlies haar, mijn 2 honden en 3 katten en mijn vrienden die ik net had opgebouwd daarzo. Nu ik 100 kilometer verder zit denk ik; Wat nu? Ik heb hier bij mijn ouders helemaal niets en ik wil dat het goed komt, maar wat te doen?

Ik weet dat mijn tante haar vanavond belt en ik spreek haar donderdagavond even. Zaterdag ga ik denk ik wel met de vereniging het uitje doen en een vriend raadde mij aan om haar zondag even lekker mee te nemen naar de schaatsbaan, maar aan de andere kant komt dat misschien opdringerig over, omdat ze aangaf rust te willen. Ik kan niet begrijpen dat je iemand waar je zoveel van houd en dat doet ze, zo ineens kan behandelen.

Ze is van een lieve, open, eerlijke, charmante en zorgzame vrouw INEENS omgeslagen naar iemand die alleen wil zijn, koud is en weinig empathie heeft. Ik begrijp er werkelijk niets van aan een kant.

Nu zul je denken; Ze wil ermee stoppen. Maar er zijn een aantal dingen waaraan ik denk waarvan ik zeg; Ze wil niet stoppen. Ze heeft namelijk de afspraak bij het ziekenhuis VERZET en niet geannuleerd. Verzet naar volgende week al zelfs. Tevens draagt ze onze verlovingsring nog.

Ik weet het niet meer en sorry voor het warrige verhaal.
Wellicht door de vele sterfgevallen om haar heen is ze meer gaan nadenken over wat ze verder nu wil in het leven.

Frusterend is het wel om je vrouw serieus te zien nadenken over hetgeen de psycholoog haar wijsmaakt. Wellicht heeft dat invloed gehad. Zal je er maar niet teveel druk om maken.

Oh, je "ziet" niet wat er in het huishouden moet gebeuren. Slecht excuus waar je zwaar op afgestraft kan worden door vrouwen.


Wat je zou moeten doen:

Ik zou sowieso al het onnodige contact laten.

Daarnaast focussen op jezelf en je leven weer (zonder haar) op de rit krijgen.

Aan haar broekspijpen trekken om je eigen onzekerheden weg te nemen, komt niet super mannelijk over en is niet aantrekkelijk. Je jaagt haar daarmee weg.

Laat haar maar even goed nadenken voorlopig en spreek in de toekomst iets af waarbij je het eea bespreekt/ af kan sluiten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Steef121 op 11-12-2017 21:26:37 ]
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175657122
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:19 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Die afspraak moeten we samen naartoe Joene. Als ze niet verder wil annuleert ze die toch?
dat gaat ook nog wel gebeuren en anders moet jij dat doen...
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 21:21:41 #110
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175657128
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:19 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Die afspraak moeten we samen naartoe Joene. Als ze niet verder wil annuleert ze die toch?
Ik lees met verbazing maar ik gun het je nu zowat dat ze de pin eruit trekt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175657129
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:17 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Vuur is gedoofd denk ik eerder anders zou ze die afspraak nu annuleren etc. Ze houd het nog open dus. Ik had tevens allerlei leuke dingen gepland ook om ons 14-jarig samenzijn te vieren etc. Allemaal dingen waardoor VUUR terug kan komen. Maar geef mij dan die kans weet je wel.
Ik ben dan toch benieuwd wat voor dingen dat zijn.
pi_175657148
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:17 schreef Scary_Mary het volgende:

In feite voed elkaar je zo op, facts of life ditdat. Zolang je er van leert, nooit weg gegooide tijd..
Oh absoluut :Y Alles vormt je.

quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:20 schreef Ticootje het volgende:

Ze is dwaas als ze niet annuleert.
Jij ook trouwens.
Dat ze de afspraak heeft verzet is ook best een wreed en volkomen verwarrend signaal. Ze had het tenminste moeten annuleren tot de zaken er weer veel beter voor staan. Niet een afspraak hebben staan terwijl je partner 100 km verderop is gaan logeren om je rust te gunnen....
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175657193
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh absoluut :Y Alles vormt je.

[..]

Dat ze de afspraak heeft verzet is ook best een wreed en volkomen verwarrend signaal. Ze had het tenminste moeten annuleren tot de zaken er weer veel beter voor staan. Niet een afspraak hebben staan terwijl je partner 100 km verderop is gaan logeren om je rust te gunnen....
tis ook niet dat ts geld heeft voor de alimentatie tenslotte.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175657223
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:21 schreef Spanky78 het volgende:
Je klinkt te afhankelijk van haar ts. De relatie lijkt niet echt evenwichtig en gelijkwaardig. Daar gaat het denk ik ook mis. En met die kinderwens zou het kunnen dat zij zich ook is gaan afvragen wat voor vader zij wil voor haar kinderen.

Het lijkt erop of dat de druppel is. Dat klinkt keihard, maar denk wel dat je daar eens goed over moet denken.
Daar geef ik haar ook gelijk in, maar aan de andere kant zegt ze dan weer; Ik kan mij geen betere vader bedenken dan jij. Je bent gek met kinderen, je zou ze fantastisch opvoeden. Het is allemaal zo dubbel.
pi_175657228
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:15 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik begrijp je maar het is zo oneerlijk voor mij als je dat kan begrijpen. Mijn fouten worden KEIHARD afgestraft en zij komt ermee weg. Daarnaast heb ik ontzettend veel moeite met het feit dat ze zegt moeder te willen worden, maar ook te willen genieten van het leven. Stel ze zit binnen 2 jaar met kinderen dan kan ik haar dat geluk niet gunnen. Ik voel mij SCHULDIG dat ik haar dat kind niet heb kunnen geven, ook al klinkt dat stom. Zo voelt dat voor mij wel. De schuld ligt immers bij mijn sperma.
Heel begrijpelijk dat het oneerlijk voelt, maar zij voelt het misschien net zo want ze zal niet voor niets in zo een traject met je zijn gestapt en 14 jaar bij je gebleven zijn. Maar als je gevoel er nou eenmaal niet naar is, dan kun je het ook niet zo terug te toveren.
Het uitmaken zal dan ook niet als een afstraffing bedoelt zijn denk ik, al snap ik dat je dat zo ervaart. Maar dat geeft misschien ook heel cru weer wat voor een afstand er tussen jullie is ontstaan. Kun je met een vinger gaan wijzen naar wie er het minste voor heeft gewerkt, maar dat maakt het niet beter. Eer jullie liefde door het goede te herinneren en mee te nemen als blauwdruk voor je verdere leven. En kijk naar wat je een volgende keer anders zou willen doen, omdat je zo wil zijn en doen en niet vooral om de ander te paaien zeg maar.

En misschien wel beter dat ze nu het eruit gooit. Met een kindje erbij was het nog moeilijker geweest..
pi_175657234
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh absoluut :Y Alles vormt je.

[..]

Dat ze de afspraak heeft verzet is ook best een wreed en volkomen verwarrend signaal. Ze had het tenminste moeten annuleren tot de zaken er weer veel beter voor staan. Niet een afspraak hebben staan terwijl je partner 100 km verderop is gaan logeren om je rust te gunnen....
Misschien het lef nog niet.

Dat afzeggen is echt definitief over en uit he. Niet alleen relatie, maar kinderwens ook de koelkast in.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175657248
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:24 schreef AnoniemH het volgende:

Daar geef ik haar ook gelijk in, maar aan de andere kant zegt ze dan weer; Ik kan mij geen betere vader bedenken dan jij. Je bent gek met kinderen, je zou ze fantastisch opvoeden. Het is allemaal zo dubbel.
Ze wil je niet kwetsen. Ze wil je een goed gevoel geven over jezelf.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175657275
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:21 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ik ben dan toch benieuwd wat voor dingen dat zijn.
Samen dagje weg of weekendje weg, gewoon wat onschuldigs leuks doen. Voor ons 14-jarige samen zijn had ik een weekend Center Parcs, exact hetzelfde huisje als onze eerste vakantie samen 13 jaar geleden.
pi_175657286
wanneer hebben jullie afgesproken om te gaan praten ? hoelang rust heeft ze nodig ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175657314
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:25 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Samen dagje weg of weekendje weg, gewoon wat onschuldigs leuks doen. Voor ons 14-jarige samen zijn had ik een weekend Center Parcs, exact hetzelfde huisje als onze eerste vakantie samen 13 jaar geleden.
lekker wippen op doorgezakte bedjes O+
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175657320
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:25 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Samen dagje weg of weekendje weg, gewoon wat onschuldigs leuks doen. Voor ons 14-jarige samen zijn had ik een weekend Center Parcs, exact hetzelfde huisje als onze eerste vakantie samen 13 jaar geleden.
Maar financieel gaat het niet zo onwijs lekker, maar dat kan allemaal wel?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175657326
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 21:25 schreef Joene het volgende:
wanneer hebben jullie afgesproken om te gaan praten ? hoelang rust heeft ze nodig ?
Ik spreek haar donderdagavond telefonisch even. Vrijdag heb ik een sollicitatie daar dus (110 km hiervandaan) Moet ik daar naartoe gaan of juist niet? Twijfels ook bij mij.
pi_175657346
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar financieel gaat het niet zo onwijs lekker, maar dat kan allemaal wel?
Ik ga er nog steeds vanuit dat ik op korte termijn een baan vind. Lijkt mij sterk dat ik nog maanden thuis zit. Het moet een keer raak zijn.
pi_175657369
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:17 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze was mij altijd dankbaar dat ik haar begreep en haar de vrijheid gaf om haar te laten gaan en staan waar ze wilde. Dat miste ze vanuit haar jeugd. Dat komt door haar ouders en thuissituatie en daar moet ik nu voor boeten, althans zo voelt het.
Ja, maar onder iemands vleugel als het ware is het toch anders dan als single. Daar staat je goedheid verder best los van. En begrijpelijk dat het als boeten voelt, maar dat geeft misschien ook juist aan waarom ze die afstand nodig heeft om zichzelf op een andere manier te leren kennen ofzo
pi_175657376
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:24 schreef Scary_Mary het volgende:

En misschien wel beter dat ze nu het eruit gooit. Met een kindje erbij was het nog moeilijker geweest..
Over 10 jaar is hij blij dat er niet ook nog een zoon of dochter met zijn ex was en heeft hij waarschijnlijk kinderen bij zijn nieuwe vrouw. Met een kind in het spel blijf je altijd verbonden met de ex. Kan ook best pijnlijk zijn om te moeten zien hoe zij gelukkig is met een ander.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175657400
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:28 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ja, maar onder iemands vleugel als het ware is het toch anders dan als single. Daar staat je goedheid verder best los van. En begrijpelijk dat het als boeten voelt, maar dat geeft misschien ook juist aan waarom ze die afstand nodig heeft om zichzelf op een andere manier te leren kennen ofzo
Ja is ook zo, maar ik voel mij echt kut. Ik ben geen slecht mens, ben er altijd voor iedereen en tja... Weet niet.
pi_175657412
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:27 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik ga er nog steeds vanuit dat ik op korte termijn een baan vind. Lijkt mij sterk dat ik nog maanden thuis zit. Het moet een keer raak zijn.
Dat zei je in Juli ook he...

Prioriteiten op orde. Ik zou zenuwachtig worden als er 1 met geld zou smijten dat we niet hebben.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175657416
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:26 schreef AnoniemH het volgende:

Ik spreek haar donderdagavond telefonisch even. Vrijdag heb ik een sollicitatie daar dus (110 km hiervandaan) Moet ik daar naartoe gaan of juist niet? Twijfels ook bij mij.
Als je hoopt dat de relatie nog een kans krijgt, wat denk je dan dat het juiste antwoord is?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175657418
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Over 10 jaar is hij blij dat er niet ook nog een zoon of dochter met zijn ex was en heeft hij waarschijnlijk kinderen bij zijn nieuwe vrouw. Met een kind in het spel blijf je altijd verbonden met de ex. Kan ook best pijnlijk zijn om te moeten zien hoe zij gelukkig is met een ander.
Ik wil geen kinderen met iemand anders. Alleen met haar 1tje. En geloof mij dat dat zo is. Zij is de perfecte moeder.
pi_175657425
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:26 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik spreek haar donderdagavond telefonisch even. Vrijdag heb ik een sollicitatie daar dus (110 km hiervandaan) Moet ik daar naartoe gaan of juist niet? Twijfels ook bij mij.
ik weet niet hoelang jullie al “uitelkaar” zijn mijn ervaring is dat als je binnen een week niet terug bent bijelkaar en elkaar niet in de armen valt van ik heb je zo gemist dat het echt exit is. Ik zou denk ik zaterdag heen gaan meisje mes uit lunchen , goed gesprek en gewoon zeggen sorry joh ik trek dit slecht ik wil graag weten waar ik aan toe ben. Liever een duidelijk antwoord dan dit ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175657435
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:26 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik spreek haar donderdagavond telefonisch even. Vrijdag heb ik een sollicitatie daar dus (110 km hiervandaan) Moet ik daar naartoe gaan of juist niet? Twijfels ook bij mij.
Je hebt vast wat kleding nodig?

En neem de honden mee?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175657448
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:18 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat was volgens haar wel een van de grote punten.
Ja een van de, dus ja..
pi_175657455
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat zei je in Juli ook he...

Prioriteiten op orde. Ik zou zenuwachtig worden als er 1 met geld zou smijten dat we niet hebben.
Maar niemand smijt met geld lol. Dat is het helemaal niet. Er moet toch godverdomme wel een baan zijn te vinden? Ja Juli is dan ook niet de meest rijpe vacature maand. Denk beetje pech misschien qua functies etc maar dat komt echt wel goed.
pi_175657456
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:29 schreef AnoniemH het volgende:

Ik wil geen kinderen met iemand anders. Alleen met haar 1tje. En geloof mij dat dat zo is. Zij is de perfecte moeder.
:*

Dat is de wanhoop, de pijn en het verdriet die nu spreken :)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175657464
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je hoopt dat de relatie nog een kans krijgt, wat denk je dan dat het juiste antwoord is?
Ik ga gewoon
pi_175657473
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:26 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik spreek haar donderdagavond telefonisch even. Vrijdag heb ik een sollicitatie daar dus (110 km hiervandaan) Moet ik daar naartoe gaan of juist niet? Twijfels ook bij mij.
Ga je daar alleen heen?
Twiddel
pi_175657478
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:27 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik ga er nog steeds vanuit dat ik op korte termijn een baan vind. Lijkt mij sterk dat ik nog maanden thuis zit. Het moet een keer raak zijn.
in het vorige topic was ik naïef toen ik dat aangaf.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175657486
quote:
99s.gif Op maandag 11 december 2017 21:30 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ga je daar alleen heen?
Ja met de trein naar dat gesprek ja.
pi_175657513
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 21:30 schreef Joene het volgende:

[..]

in het vorige topic was ik naïef toen ik dat aangaf.
De banen liggen niet voor het oprapen, dat is nog steeds zo, maar ik ga er wel vanuit dat het lukt. Bedoel heb vaker gewerkt, het is niet iets nieuws ofzo.
pi_175657536
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:30 schreef AnoniemH het volgende:

Ik ga gewoon
^O^ en ik vind Joene's tip wel goed. Die van lunchen en praten. (als ze kan voor lunch, anders diner) En om duidelijkheid vragen. En nèrgens smeken of dingen zeggen als 'mijn leven stopt zonder jou' en 'ik wil met niemand anders kinderen, alleen met jou'. Echt, niet niet niet doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175657539
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:30 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja met de trein naar dat gesprek ja.
Ik zou gewoon gaan.
Twiddel
pi_175657541
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je hebt vast wat kleding nodig?

En neem de honden mee?
Ja kleding heb ik hier wel. Ik wil als ze vrijdag vrij is met haar even naar de schaatsbaan op het dorp. Gewoon even nergens aan denken en humor, misschien helpt dat?
pi_175657565
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:30 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik ga gewoon
Succes.

Bedenk wel dat als je de vraag stelt, dat het antwoord je misschien erg kan tegenvallen.
Maar je hebt meer aan duidelijkheid dan dit vage gedoe of het nu wel of niet goed komt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175657568
quote:
99s.gif Op maandag 11 december 2017 21:32 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik zou gewoon gaan.
Moet ik haar dat donderdag vertellen dat ik ga whatever zij nu denkt?
pi_175657584
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:32 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja kleding heb ik hier wel. Ik wil als ze vrijdag vrij is met haar even naar de schaatsbaan op het dorp. Gewoon even nergens aan denken en humor, misschien helpt dat?
niet dit misschien helpt dat ....sta er nou niet zo in!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175657597
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:33 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Moet ik haar dat donderdag vertellen dat ik ga whatever zij nu denkt?
Ja. Die sollicitatie doe je toch voor jezelf?
Twiddel
pi_175657606
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:33 schreef Joene het volgende:

[..]

niet dit misschien helpt dat ....sta er nou niet zo in!
Ik ben bang dat ze daar niet op zit te wachten. Ik wil het wel maar wil niet dingen doen tegen haar zin.
pi_175657613
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Over 10 jaar is hij blij dat er niet ook nog een zoon of dochter met zijn ex was en heeft hij waarschijnlijk kinderen bij zijn nieuwe vrouw. Met een kind in het spel blijf je altijd verbonden met de ex. Kan ook best pijnlijk zijn om te moeten zien hoe zij gelukkig is met een ander.
Ik vind dat jullie er wel makkelijk over praten. We hebben het hier over een hele lange relatie, vind ik dan!

Hopelijk komt het goed jongen. Dat jullie er op de een of andere manier uitkomen. Het is niet niks. Iemand waar je lief en leed zo'n lange tijd mee hebt gedeeld. Maar als het niet goed komt, zij echt niet meer met jou verder wil, dan is dat ook goed.

Ik zie best veel van die stellen waarvan geen geluk af spat. Enkel bij elkaar blijven uit angst voor eenzaamheid of elkaar niet durven te verlaten om wat voor reden dan ook. Dat ze aan kids beginnen terwijl het gewoon niet klopt. Dat wens ik niemand toe, dus ik hoop dat jullie er samen goed uitkomen op welke manier dan ook.
pi_175657622
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

^O^ en ik vind Joene's tip wel goed. Die van lunchen en praten. (als ze kan voor lunch, anders diner) En om duidelijkheid vragen. En nèrgens smeken of dingen zeggen als 'mijn leven stopt zonder jou' en 'ik wil met niemand anders kinderen, alleen met jou'. Echt, niet niet niet doen.
Niet dat zielige claimerige gedrag nee.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175657625
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175657626
quote:
99s.gif Op maandag 11 december 2017 21:33 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ja. Die sollicitatie doe je toch voor jezelf?
Nee kijk. Zij woont daar nu in ons huurhuis. Stel ik word aangenomen dan wil ik het liefste weer samen met haar wonen, maar stel ze wil dat niet. Waar moet ik dan wonen?
pi_175657628
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:24 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Daar geef ik haar ook gelijk in, maar aan de andere kant zegt ze dan weer; Ik kan mij geen betere vader bedenken dan jij. Je bent gek met kinderen, je zou ze fantastisch opvoeden. Het is allemaal zo dubbel.
De vaderrol is een andere dan die van de partner. Een kind kan een dynamiek ook ontzettend veranderen. In dat opzicht is een afhankelijkheidsgevoel hebben wel iets om aan het denken te zetten voor er een kind bij komt. Het kan anders een beetje als twee kinderen ervaren worden op een bepaalde manier en daarmee enorm benauwen. Met extra tijd om handen voor het daadwerkelijk zwanger raken, is het dan ook weer niet superonbegrijpelijk dat ze juist nu naar zo een vrijheid zou kunnen verlangen, voor ze moeder wordt..
pi_175657669
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:34 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee kijk. Zij woont daar nu in ons huurhuis. Stel ik word aangenomen dan wil ik het liefste weer samen met haar wonen, maar stel ze wil dat niet. Waar moet ik dan wonen?
Kamer huren en vandaar uit naar iets anders permanenters zoeken.
pi_175657676
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:26 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik spreek haar donderdagavond telefonisch even. Vrijdag heb ik een sollicitatie daar dus (110 km hiervandaan) Moet ik daar naartoe gaan of juist niet? Twijfels ook bij mij.
Die sollicitatie sowieso meepakken. Zet jouw leven niet extra on hold hiervoor
pi_175657688
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

^O^ en ik vind Joene's tip wel goed. Die van lunchen en praten. (als ze kan voor lunch, anders diner) En om duidelijkheid vragen. En nèrgens smeken of dingen zeggen als 'mijn leven stopt zonder jou' en 'ik wil met niemand anders kinderen, alleen met jou'. Echt, niet niet niet doen.
precies accepteer je verlies als ze zegt sorry ik wil alleen verder , tevens spring geen gat in de lucht als jullie samen verder gaan. Want er is een hoop stuk denk ik.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175657693
quote:
Thanks maar dat zit wel goed. Paar keer bij de laatste 2 a 3 kandidaten gezeten etc en ik weet wat ik moet doen. Ik denk dat het nog steeds een samenloop van omstandigheden is waarom ik geen werk heb. Overigens de functie van vrijdag is ook niet echt een hoge functie ofzo. Ik besef mij dat ik onderaan moet beginnen.
pi_175657695
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:34 schreef AnoniemH het volgende:

Nee kijk. Zij woont daar nu in ons huurhuis. Stel ik word aangenomen dan wil ik het liefste weer samen met haar wonen, maar stel ze wil dat niet. Waar moet ik dan wonen?
Nou, die baan kan je altijd weer afzeggen of zelf woonruimte aldaar zoeken. Je bent wat stappen te ver. Dat solliciteren is ook om goodwill te tonen aan haar. En als ze wel weer samen wil zijn, dan heb je tenminste een baan :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175657720
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, die baan kan je altijd weer afzeggen of zelf woonruimte aldaar zoeken. Je bent wat stappen te ver. Dat solliciteren is ook om goodwill te tonen aan haar. En als ze wel weer samen wil zijn, dan heb je tenminste een baan :P
Ik heb haar vandeweek wel verteld dat ik met mijn theorie bezig was. Vond ze wel leuk zei ze.
pi_175657737
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:37 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik heb haar vandeweek wel verteld dat ik met mijn theorie bezig was. Vond ze wel leuk zei ze.
lijkt mij ook wel leuk een 30ger met een rijbewijs.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175657745
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, die baan kan je altijd weer afzeggen of zelf woonruimte aldaar zoeken. Je bent wat stappen te ver. Dat solliciteren is ook om goodwill te tonen aan haar. En als ze wel weer samen wil zijn, dan heb je tenminste een baan :P
Ze vertelde mij overigens ook dat haar angst ook is dat ik mijn baan weer verlies omdat dat al eens is gebeurd, terecht, maar aan de andere kant denk ik dan; niemand kan in de toekomst kijken en wie weet gaat het fantastisch en zit ik op mijn plek weet je wel.
pi_175657769
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 21:37 schreef Joene het volgende:

[..]

lijkt mij ook wel leuk een 30ger met een rijbewijs.
Nooit de behoefte gehad eigenlijk om het te halen. Paar banen gehad die ik simpel kon naderen met fiets etc. maar die bedrijven bestaan niet meer _O-
pi_175657771
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:33 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Moet ik haar dat donderdag vertellen dat ik ga whatever zij nu denkt?
Ze weet dat je dan in de buurt bent?

Niet op haar gevoel gaan spelen, geen ik mis je zo, geen het leven stopt nu.

“Ik ben donderdag in de buurt, ik heb wat vragen kunnen we praten? “
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175657774
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:38 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ze vertelde mij overigens ook dat haar angst ook is dat ik mijn baan weer verlies omdat dat al eens is gebeurd, terecht, maar aan de andere kant denk ik dan; niemand kan in de toekomst kijken en wie weet gaat het fantastisch en zit ik op mijn plek weet je wel.
ik kan ook mn baan verliezen daar kan je niet altijd wat aan doen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175657779
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:37 schreef AnoniemH het volgende:

Ik heb haar vandeweek wel verteld dat ik met mijn theorie bezig was. Vond ze wel leuk zei ze.
Allemaal positief ^O^

Maar blijf in je achterhoofd houden dat soms dingen zo stuk zijn, dat al jouw inspanningen, al je positieve werk, geen enkel effect heeft op hoe zij verder wil. Het ligt niet in jouw handen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175657802
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:38 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nooit de behoefte gehad eigenlijk om het te halen. Paar banen gehad die ik simpel kon naderen met fiets etc. maar die bedrijven bestaan niet meer _O-
het is het meest waardevolle “papiertje” wat ik bezit.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175657816
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Over 10 jaar is hij blij dat er niet ook nog een zoon of dochter met zijn ex was en heeft hij waarschijnlijk kinderen bij zijn nieuwe vrouw. Met een kind in het spel blijf je altijd verbonden met de ex. Kan ook best pijnlijk zijn om te moeten zien hoe zij gelukkig is met een ander.
Ja dit. Ik had ook graag the one and only geweest voor al mijn exen (zo klinkt het wel als veel, maar dat valt best mee), maar zo werkt het gewoon niet in de liefde. Schrale troost dat je dan wel een beetje hebt bijgedragen aan de volgende ahw..

quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:28 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja is ook zo, maar ik voel mij echt kut. Ik ben geen slecht mens, ben er altijd voor iedereen en tja... Weet niet.
Natuurlijk voel je je kut. Ik denk niet dat iemand beweert dat je een slecht mens bent ofzo. Het is alleen gewoon niet zo dat je als beloning krijgt wat je liefste wil en dat ook kan houden enzo.

Wat voor uitlaatklep heb je voor je emoties verder, behalve hier posten?
pi_175657820
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Allemaal positief ^O^

Maar blijf in je achterhoofd houden dat soms dingen zo stuk zijn, dat al jouw inspanningen, al je positieve werk, geen enkel effect heeft op hoe zij verder wil. Het ligt niet in jouw handen.
Ik voel mij echt een sukkel en iemand die zo zijn best doet (voor mijn doen dan, ik heb meer moeite met bepaalde dingen dan ''normale mensen'') en daar alsnog voor gestraft word. Ik ben kwaad op mijzelf en op iedereen. Ik wil mn meissie niet kwijt.
pi_175657833
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 21:39 schreef Joene het volgende:

het is het meest waardevolle “papiertje” wat ik bezit.
Ben je inmiddels taxichauffeur? :7

Ik vind mijn rijbewijs wel een handig dingetje. Had me zonder ook wel gered.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175657838
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:39 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ja dit. Ik had ook graag the one and only geweest voor al mijn exen (zo klinkt het wel als veel, maar dat valt best mee), maar zo werkt het gewoon niet in de liefde. Schrale troost dat je dan wel een beetje hebt bijgedragen aan de volgende ahw..

[..]

Natuurlijk voel je je kut. Ik denk niet dat iemand beweert dat je een slecht mens bent ofzo. Het is alleen gewoon niet zo dat je als beloning krijgt wat je liefste wil en dat ook kan houden enzo.

Wat voor uitlaatklep heb je voor je emoties verder, behalve hier posten?
Ik heb mijn vrienden bij de vereniging maar dat is dus 110KM verder. Ik heb hier niets.
pi_175657855
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:39 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik voel mij echt een sukkel en iemand die zo zijn best doet (voor mijn doen dan, ik heb meer moeite met bepaalde dingen dan ''normale mensen'') en daar alsnog voor gestraft word. Ik ben kwaad op mijzelf en op iedereen. Ik wil mn meissie niet kwijt.
duh ! maar ik denk niet dat je een sukkel bent , ik vind wel dat je teveel jezelf schoon pleit en vooral beschuldigend bent naar haar toe.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175657859
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 21:38 schreef Joene het volgende:

[..]

ik kan ook mn baan verliezen daar kan je niet altijd wat aan doen.
Waag het eens.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175657881
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ben je inmiddels taxichauffeur? :7

Ik vind mijn rijbewijs wel een handig dingetje. Had me zonder ook wel gered.
lol nee , ik ben nog steeds nerdish
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 11 december 2017 @ 21:41:55 #173
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_175657898
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:49 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee dat zie je verkeerd. Zij GAF mij geluk. Iets wat ik als kind nooit gehad heb. Dat gevoel gaf ik haar ook, omdat ook zij dat gevoel nooit gehad had thuis. Daarom matchte we ook zo goed. We snappen elkaar etc etc. Natuurlijk is zij daar niet verantwoordelijk voor, maar ik wil niet opnieuw beginnen en die keuze heb ik gemaakt dan stopt mijn leven.
Misschien moet je zorgen dat je jezelf geluk geeft, dan ben je namelijk niet zo afhankelijk van een ander.

En wat anderen al zeggen: als je dit tegen haar zegt weet je zeker dat de relatie voorbij is. Sowieso vraag ik me af of iemand die zo instabiel overkomt wel aan kinderen moet beginnen.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_175657911
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 21:41 schreef Joene het volgende:

[..]

duh ! maar ik denk niet dat je een sukkel bent , ik vind wel dat je teveel jezelf schoon pleit en vooral beschuldigend bent naar haar toe.
Ik ben iemand met een heel laag zelfbeeld, grappig genoeg mijn vriendin ook. Weinig zelfvertrouwen, veel meegemaakt en enorm beschadigd. Het gekke is mijn vriendin ook. Ik pleit mijzelf niet schoon totaal niet. Ik probeer gewoon de feiten op tafel te leggen en mijzelf te verdedigen.
pi_175657922
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:39 schreef AnoniemH het volgende:

Ik voel mij echt een sukkel en iemand die zo zijn best doet (voor mijn doen dan, ik heb meer moeite met bepaalde dingen dan ''normale mensen'') en daar alsnog voor gestraft word. Ik ben kwaad op mijzelf en op iedereen. Ik wil mn meissie niet kwijt.
Je wordt niet gestraft. Dingen lopen soms gewoon zo in het leven. Je kan niet alles in de hand houden. Je kan er alleen voor jezelf het beste van maken. Te afhankelijk zijn van een ander voor je geluk is nooit een goed idee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175657933
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:41 schreef Ticootje het volgende:

Waag het eens.
Ga je dan bij hem weg?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175657953
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:40 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik heb mijn vrienden bij de vereniging maar dat is dus 110KM verder. Ik heb hier niets.
Waarom ben je dan gegaan?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175657960
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je wordt niet gestraft. Dingen lopen soms gewoon zo in het leven. Je kan niet alles in de hand houden. Je kan er alleen voor jezelf het beste van maken. Te afhankelijk zijn van een ander voor je geluk is nooit een goed idee.
Klopt maar liefde dat iemand van mij wil houden is enorm belangrijk voor mij. Ik heb dat nooit zo ervaren vroeger, ook niet met ex-vriendinnetjes. Ik verlies niet alleen haar, ik verlies haar zussen, mijn vrienden van de vereniging, mijn dieren ALLES En zij verliest mij en thats it.
pi_175657965
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:42 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik ben iemand met een heel laag zelfbeeld, grappig genoeg mijn vriendin ook. Weinig zelfvertrouwen, veel meegemaakt en enorm beschadigd. Het gekke is mijn vriendin ook. Ik pleit mijzelf niet schoon totaal niet. Ik probeer gewoon de feiten op tafel te leggen en mijzelf te verdedigen.
precies verdedigen ? waarom ? je hoeft jezelf niet beter voor te doen dan je bent ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175657975
quote:
16s.gif Op maandag 11 december 2017 21:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ga je dan bij hem weg?
Ik ga nergens heen. En zn moeder neemt m niet terug zei ze laatst.

:’)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175657978
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:41 schreef Kentekenplaat het volgende:

Misschien moet je zorgen dat je jezelf geluk geeft, dan ben je namelijk niet zo afhankelijk van een ander.

En wat anderen al zeggen: als je dit tegen haar zegt weet je zeker dat de relatie voorbij is. Sowieso vraag ik me af of iemand die zo instabiel overkomt wel aan kinderen moet beginnen.
Hij heeft verdriet, ik vind het niet zo raar dat hij nu zo labiel overkomt! Dat zegt weinig over hoe hij normaal is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175657996
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:43 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Waarom ben je dan gegaan?
Zij kon niet weg vanwege haar werk (is daar) en ze kon nergens naartoe (dat bedoel ik nou, zijn die collegas vrienden uhu). Ze zei dat het beter was als ik zou gaan. Alles heb ik ervoor over. Al moet ik nog 12 weken weg.
pi_175658003
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:43 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Klopt maar liefde dat iemand van mij wil houden is enorm belangrijk voor mij. Ik heb dat nooit zo ervaren vroeger, ook niet met ex-vriendinnetjes. Ik verlies niet alleen haar, ik verlies haar zussen, mijn vrienden van de vereniging, mijn dieren ALLES En zij verliest mij en thats it.
en zij ....
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175658016
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:43 schreef Ticootje het volgende:

Ik ga nergens heen. En zn moeder neemt m niet terug zei ze laatst.

:’)
_O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175658022
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 21:43 schreef Joene het volgende:

[..]

precies verdedigen ? waarom ? je hoeft jezelf niet beter voor te doen dan je bent ?
Dat bedoel ik niet, meer dat waar 2 vechten hebben 2 schuld en het kwam veel over alsof het allemaal aan mij ligt en dat is zeer zeker niet zo.
pi_175658031
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:40 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik heb mijn vrienden bij de vereniging maar dat is dus 110KM verder. Ik heb hier niets.
Dan zou ik hier eens wat aandacht aan gaan besteden als ik jou was. Sowieso om je wereld breder te houden dan dat die om haar en die locatie draait.
Dus pak die sollicitatie sowieso. Om bezig te blijven en te werken aan jouw basis. Wie weet kun je daar wel aan de bak en gewoon verder borduren in die omgeving met de vereniging en die mensen als vertrouwde stek. Ongeacht of jullie doorstarten
pi_175658035
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je wordt niet gestraft. Dingen lopen soms gewoon zo in het leven. Je kan niet alles in de hand houden. Je kan er alleen voor jezelf het beste van maken. Te afhankelijk zijn van een ander voor je geluk is nooit een goed idee.
Je bent verantwoordelijk voor je eigen geluk.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175658040
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:43 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik ga nergens heen. En zn moeder neemt m niet terug zei ze laatst.

:’)
fijn om te weten dat ik zo welkom ben.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175658053
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:44 schreef Joene het volgende:

[..]

en zij ....
Ja ik moet ook rekening houden met haar Joene. Het is mijn verloofde, vriendin etc. Het is toch gewoon zo?
pi_175658056
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O-
lach niet.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175658075
Een beetje meegelezen hier en ik ben voor team TS ^O^ Vrouwen kunnen soms vreemde onredelijke moelijkdoende bitches zijn :{
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_175658085
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:43 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Klopt maar liefde dat iemand van mij wil houden is enorm belangrijk voor mij. Ik heb dat nooit zo ervaren vroeger, ook niet met ex-vriendinnetjes. Ik verlies niet alleen haar, ik verlies haar zussen, mijn vrienden van de vereniging, mijn dieren ALLES En zij verliest mij en thats it.
Misschien kun jij meer van jezelf leren houden als je niet zo een focus op haar houdt..
pi_175658088
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:45 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja ik moet ook rekening houden met haar Joene. Het is mijn verloofde, vriendin etc. Het is toch gewoon zo?
nee je doet alsof zij niks verliest wat natuurlijk niet zo is , alleen Zij heeft het “rouw” proces al gehad.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175658089
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:44 schreef AnoniemH het volgende:

Dat bedoel ik niet, meer dat waar 2 vechten hebben 2 schuld en het kwam veel over alsof het allemaal aan mij ligt en dat is zeer zeker niet zo.
Dat zou ik nogmaals toch even los laten. Je hebt je daar enorm in vastgebeten dat ZIJ OOK heel veel fout heeft gedaan. Dat zal de frustratie wel zijn, maar je schiet er nu ff niks mee op. Integendeel waarschijnlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175658093
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:44 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dan zou ik hier eens wat aandacht aan gaan besteden als ik jou was. Sowieso om je wereld breder te houden dan dat die om haar en die locatie draait.
Dus pak die sollicitatie sowieso. Om bezig te blijven en te werken aan jouw basis. Wie weet kun je daar wel aan de bak en gewoon verder borduren in die omgeving met de vereniging en die mensen als vertrouwde stek. Ongeacht of jullie doorstarten
Ik heb hier waar ik nu ben ook vrienden gehad vroeger, tuurlijk ,maar nergens voelde ik mij meer op mijn plek dan daar bij die mensen. Die mensen zijn echt vrienden en begrijpen mij en altijd lachen en huilen samen. Zulke mensen vind je niet overal helaas.
pi_175658107
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:44 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zij kon niet weg vanwege haar werk (is daar) en ze kon nergens naartoe (dat bedoel ik nou, zijn die collegas vrienden uhu). Ze zei dat het beter was als ik zou gaan. Alles heb ik ervoor over. Al moet ik nog 12 weken weg.
Tja, dan had je je kussen en deken gepakt en op een andere kamer gaan slapen.

Maar goed. Dat draai je niet terug.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175658125
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 21:46 schreef Joene het volgende:

[..]

nee je doet alsof zij niks verliest wat natuurlijk niet zo is , alleen Zij heeft het “rouw” proces al gehad.
Zij verliest natuurlijk mij op zeker, maar wel een stuk minder als ik he. Ik verlies ook nog eens mijn beste vrienden en mijn dieren en ga zo maar door.
pi_175658145
Ga gewoon die lunch doen , zeg dat je het niet trekt en duidelijkheid wilt , ik weet het antwoord al, maar dan weet jij het ook.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175658147
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Tja, dan had je je kussen en deken gepakt en op een andere kamer gaan slapen.

Maar goed. Dat draai je niet terug.
Dat heb ik een aantal dagen gedaan, maar dat vond ze toch maar niks want dan draaide we om elkaar heen.
pi_175658173
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:47 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zij verliest natuurlijk mij op zeker, maar wel een stuk minder als ik he. Ik verlies ook nog eens mijn beste vrienden en mijn dieren en ga zo maar door.
Waarm verlies je jouw dieren? Zijn toch van jou?
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
  maandag 11 december 2017 @ 21:48:18 #201
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_175658185
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_175658192
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:47 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zij verliest natuurlijk mij op zeker, maar wel een stuk minder als ik he. Ik verlies ook nog eens mijn beste vrienden en mijn dieren en ga zo maar door.
zij verliest jou , jouw familie , vrienden die haar minder leuk vinden omdat ze jouw dumpt etc.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175658194
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:48 schreef ChronoVisor het volgende:

[..]

Waarm verlies je jouw dieren? Zijn toch van jou?
Ja maar ze uit elkaar halen lijkt mij niet echt geweldig.
pi_175658195
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:46 schreef AnoniemH het volgende:

Ik heb hier waar ik nu ben ook vrienden gehad vroeger, tuurlijk ,maar nergens voelde ik mij meer op mijn plek dan daar bij die mensen. Die mensen zijn echt vrienden en begrijpen mij en altijd lachen en huilen samen. Zulke mensen vind je niet overal helaas.
Dan zoek je daar toch ergens een kamer/bungalow? Als je je daar nu veel meer thuis voelt? Inschrijven bij een woningbouwvereniging en hopen dat er snel een woning voor je is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175658212
Wat zeggen jullie trouwens van een gesprek met schoonfamilie? Zie ineens mn schoonma allerlei dingen op FB zetten, ook zoiets :')
pi_175658222
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:48 schreef Kentekenplaat het volgende:

^O^ _O- Coupling O+
Briljant stukje ook :D Zó hard gelachen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175658223
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:46 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik heb hier waar ik nu ben ook vrienden gehad vroeger, tuurlijk ,maar nergens voelde ik mij meer op mijn plek dan daar bij die mensen. Die mensen zijn echt vrienden en begrijpen mij en altijd lachen en huilen samen. Zulke mensen vind je niet overal helaas.
Nee, des te meer reden om a. vooral die sollicitatie door te zetten en b. je dan niet zo een zorgen te maken over als je eventueel verderop gaat wonen. Ook als je niet naast de deur woont kun je wel contact blijven houden natuurlijk..
pi_175658230
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:49 schreef AnoniemH het volgende:
Wat zeggen jullie trouwens van een gesprek met schoonfamilie? Zie ineens mn schoonma allerlei dingen op FB zetten, ook zoiets :')
niet doen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175658241
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:53 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Als je gelezen had heb ik ook jarenlang voor inkomen gezorgd. Nu dit jaar zij ja dat klopt. Het huishouden is overigens een breed begrip, want de honden laat ik elke dag uit. Het voer en drinken giet ik bij etc etc. Alleen ja stofzuigen of een kopje opruimen ben ik geen held in, maar ook ik kan leren toch?
Je kan niet je eigen zooi opruimen? Stofzuigen is ook zo moeilijk, he.
pi_175658267
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:47 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Zij verliest natuurlijk mij op zeker, maar wel een stuk minder als ik he. Ik verlies ook nog eens mijn beste vrienden en mijn dieren en ga zo maar door.
Hoezo staat dat vast?

Het is jullie huis. Jullie hebben allebei net zoveel recht om er te blijven wonen.

Puntje, jij woont er nu niet meer...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175658273
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:49 schreef AnoniemH het volgende:
Wat zeggen jullie trouwens van een gesprek met schoonfamilie? Zie ineens mn schoonma allerlei dingen op FB zetten, ook zoiets :')
Oh, daar zou ik me denk ik verre van houden. Misschien ook even niet op FB gaan. Geen idee wat ze precies schrijft, maar ik heb ervaring met mensen die domme dingen op FB roeptoeteren :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175658278
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 21:49 schreef Joene het volgende:

[..]

niet doen.
Nu ik daarovèr nadenk is dat gevòel bij mij ook dubbel. Sinds dit speelt heb ik van haar familie van NIEMAND vernomen; Goh kerel vervelend, als je wilt praten of whatever brand los. Niemand geeft een neuk. Bijzonder wel.
pi_175658290
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:49 schreef AnoniemH het volgende:
Wat zeggen jullie trouwens van een gesprek met schoonfamilie? Zie ineens mn schoonma allerlei dingen op FB zetten, ook zoiets :')
Nee.

Gewoon nee.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175658303
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hoezo staat dat vast?

Het is jullie huis. Jullie hebben allebei net zoveel recht om er te blijven wonen.

Puntje, jij woont er nu niet meer...
Zij is hoofdhuurder, ik sta er ook op maar ik weet niet hoe dat werkt in de wet.
pi_175658325
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:50 schreef AnoniemH het volgende:

Nu ik daarovèr nadenk is dat gevòel bij mij ook dubbel. Sinds dit speelt heb ik van haar familie van NIEMAND vernomen; Goh kerel vervelend, als je wilt praten of whatever brand los. Niemand geeft een neuk. Bijzonder wel.
Dat is hoogstwaarschijnlijk onzin. Voor familie is het ook altijd moeilijk en die staan natuurlijk hun dochter/zus/nichtje bij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175658349
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:51 schreef AnoniemH het volgende:

Zij is hoofdhuurder, ik sta er ook op maar ik weet niet hoe dat werkt in de wet.
Hadden jullie geen samenlevingscontract oid?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175658360
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat is hoogstwaarschijnlijk onzin. Voor familie is het ook altijd moeilijk en die staan natuurlijk hun dochter/zus/nichtje bij.
Sorry maar ik vind dat niet natuurlijk en mijn ouders ook niet. Mijn ouders zeggen altidj; Als jij schuld hebt dan is het jou schuld en gaan we je niet verdedigen omdat je onze zoon bent.
pi_175658367
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, daar zou ik me denk ik verre van houden. Misschien ook even niet op FB gaan. Geen idee wat ze precies schrijft, maar ik heb ervaring met mensen die domme dingen op FB roeptoeteren :X
Live vechtscheidingen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175658373
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hadden jullie geen samenlevingscontract oid?
Nee hadden we het wel over vorig jaar toevallig dat we dat moesten fixen bij eventuele komst kind etc.
pi_175658392
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:52 schreef Ticootje het volgende:

Live vechtscheidingen.
Juist. En ook altijd heel fraai als familie ook mee gaat doen. Not.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175658396
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hadden jullie geen samenlevingscontract oid?
Ik wil je DM sturen maar gaat niet ofzo
pi_175658423
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:50 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nu ik daarovèr nadenk is dat gevòel bij mij ook dubbel. Sinds dit speelt heb ik van haar familie van NIEMAND vernomen; Goh kerel vervelend, als je wilt praten of whatever brand los. Niemand geeft een neuk. Bijzonder wel.
Omdat het iets tussen jullie is. En misschien ook omdat je in al je emoties vooral wil lopen strohalmen naar wat jij wil dat zou moeten en eerlijk zou zijn enzo.
pi_175658445
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:53 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik wil je DM sturen maar gaat niet ofzo
Omdat kloon. Je account is niet oud genoeg.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175658454
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:53 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Omdat het iets tussen jullie is. En misschien ook omdat je in al je emoties vooral wil lopen strohalmen naar wat jij wil dat zou moeten en eerlijk zou zijn enzo.
Het is zeker iets tussen ons maar ik had toch wel verwacht dat er iemand zou zeggen, stort je hart ofzo ik luister. Dat doen mijn ouders namelijk wel.
pi_175658463
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:52 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee hadden we het wel over vorig jaar toevallig dat we dat moesten fixen bij eventuele komst kind etc.
Aiaiai...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175658481
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:52 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Sorry maar ik vind dat niet natuurlijk en mijn ouders ook niet. Mijn ouders zeggen altidj; Als jij schuld hebt dan is het jou schuld en gaan we je niet verdedigen omdat je onze zoon bent.
dat kan , maar jou ouders vinden dat je vriendin je nu raar behandelt , terwijl ik vind van niet. Toch gek he ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175658484
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:53 schreef Scary_Mary het volgende:

Omdat het iets tussen jullie is. En misschien ook omdat je in al je emoties vooral wil lopen strohalmen naar wat jij wil dat zou moeten en eerlijk zou zijn enzo.
En wilt horen van háár familie dat alles nog wel goed komt. Niets zo confronterend om zelfs haar moeder te horen zeggen dat ze er geen heil meer in ziet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175658494
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:52 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Sorry maar ik vind dat niet natuurlijk en mijn ouders ook niet. Mijn ouders zeggen altidj; Als jij schuld hebt dan is het jou schuld en gaan we je niet verdedigen omdat je onze zoon bent.
Precies het soort gesprek wat je dus niet wil voeren en waar niemand beter van wordt..
pi_175658504
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Aiaiai...
Maar ik denk niet dat ze het type is wat mij zo buiten zou zetten. Ik heb ook getekend voor het huis enz he, toen had ik ook nog werk overigens. Alleen zij staat bovenaan, weet niet of dat wat uit maakt.
pi_175658509
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:54 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Het is zeker iets tussen ons maar ik had toch wel verwacht dat er iemand zou zeggen, stort je hart ofzo ik luister. Dat doen mijn ouders namelijk wel.
Iedereen doet dat op zijn manier.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175658510
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:53 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik wil je DM sturen maar gaat niet ofzo
ik ga ook ff dmen met isa! spannend !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175658523
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 21:54 schreef Joene het volgende:

[..]

dat kan , maar jou ouders vinden dat je vriendin je nu raar behandelt , terwijl ik vind van niet. Toch gek he ?
In sommige dingen zeggen ze. Andere dingen geven ze haar volkomen gelijk.
  maandag 11 december 2017 @ 21:55:57 #233
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_175658534
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Briljant stukje ook :D Zó hard gelachen.
Die hele serie is briljant. :Y
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_175658543
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:54 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Het is zeker iets tussen ons maar ik had toch wel verwacht dat er iemand zou zeggen, stort je hart ofzo ik luister. Dat doen mijn ouders namelijk wel.
Maakt zij daar gebruik van? Of vind je dat het standaard gelijk oversteken moet zijn ofzo?
pi_175658548
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:55 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Iedereen doet dat op zijn manier.
Klopt maar mijn schoonouders zijn lieve mensen maar toch heb ik altijd de indruk gehad dat ze mij liever zien gaan als komen.
pi_175658571
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:56 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Maakt zij daar gebruik van? Of vind je dat het standaard gelijk oversteken moet zijn ofzo?
Nee zij praat met niemand erover. Wat niet echt handig is ofzo. Wat ik van haar zusje begreep is dat ze een binnenvetter is en niet praat, met niemand. Dat lijkt mij nu ook niet de beste remedie.
pi_175658575
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:56 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Klopt maar mijn schoonouders zijn lieve mensen maar toch heb ik altijd de indruk gehad dat ze mij liever zien gaan als komen.
je neukt hun dochter , geen pa die het toejuicht :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175658597
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En wilt horen van háár familie dat alles nog wel goed komt. Niets zo confronterend om zelfs haar moeder te horen zeggen dat ze er geen heil meer in ziet.
Een van die dingen waarom je dit soort gesprekken ook niet per se moet willen..
pi_175658614
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 21:57 schreef Joene het volgende:

[..]

je neukt hun dochter , geen pa die het toejuicht :D
Nee haha. Maarja geen idee hoe ik dat moet omschrijven, maar mijn schoonouders zijn types die iedereen op hun verjaardag verwacht, maar ik heb ze in de 4 jaar dat we daar wonen nog nooit bij ons op de koffie gezien gewoon spontaan (en we wonen 2 minuten van ze vandaan). Tja dan ben ik makkelijk, dan kom ik ook niet naar jou.
pi_175658615
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:55 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Maar ik denk niet dat ze het type is wat mij zo buiten zou zetten. Ik heb ook getekend voor het huis enz he, toen had ik ook nog werk overigens. Alleen zij staat bovenaan, weet niet of dat wat uit maakt.
Nou, helemaal thuis ben ik niet hierin, maar waarom regelen mensen niet gewoon hun troep als ze gaan samenwonen?

Je weet dat als zij onder een bus loopt je niet eens erfgenamen bent van elkaar?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175658624
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:55 schreef AnoniemH het volgende:

Maar ik denk niet dat ze het type is wat mij zo buiten zou zetten. Ik heb ook getekend voor het huis enz he, toen had ik ook nog werk overigens. Alleen zij staat bovenaan, weet niet of dat wat uit maakt.
https://www.juridischloke(...)oning-na-samenwonen/

quote:
Hoe moet het als we beiden de woning willen?
Is één partner als medehuurder geaccepteerd en komt u er niet uit wie in de huurwoning blijft? Laat dan de kantonrechter beslissen. Daarvoor heeft u geen advocaat nodig. De rechter weegt de belangen tegen elkaar af en bepaalt wie het huurrecht krijgt.
En aangezien zij daar een baan heeft en jij niet...denk ik niet dat jij daar mag wonen als je het aan gaat vechten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175658627
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:55 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Maar ik denk niet dat ze het type is wat mij zo buiten zou zetten. Ik heb ook getekend voor het huis enz he, toen had ik ook nog werk overigens. Alleen zij staat bovenaan, weet niet of dat wat uit maakt.
Huren jullie sociaal of vrije sector?
pi_175658638
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 21:55 schreef Joene het volgende:

ik ga ook ff dmen met isa! spannend !
Straks komt Ticootje daar achter -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175658657
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:58 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Huren jullie sociaal of vrije sector?
Sociaal alhoewel 720 euro koekoek :') _O-
pi_175658667
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 21:57 schreef Joene het volgende:

je neukt hun dochter , geen pa die het toejuicht :D
Ja, vaders zijn wel heel erg kritisch. En als de sch. zoon dan ook nog eens geen werk heeft...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175658682
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:58 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee haha. Maarja geen idee hoe ik dat moet omschrijven, maar mijn schoonouders zijn types die iedereen op hun verjaardag verwacht, maar ik heb ze in de 4 jaar dat we daar wonen nog nooit bij ons op de koffie gezien gewoon spontaan (en we wonen 2 minuten van ze vandaan). Tja dan ben ik makkelijk, dan kom ik ook niet naar jou.
fantastisch ik hou niet van mensen die spontaan langs komen! daar schiet ik van in de stress!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175658684
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:57 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee zij praat met niemand erover. Wat niet echt handig is ofzo. Wat ik van haar zusje begreep is dat ze een binnenvetter is en niet praat, met niemand. Dat lijkt mij nu ook niet de beste remedie.
Dan is het ook niet zo raar dat de rest er ook niet over wil praten met je denk ik. Maar goed, zij moet voor zichzelf de beste remedie uit gaan vinden denk ik..
pi_175658693
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, vaders zijn wel heel erg kritisch. En als de sch. zoon dan ook nog eens geen werk heeft...
Ja mn schoonvader drinkt elke dag bier, daar ben ik ook kritisch op, fuck off. En echt veel drank he en mn schoonmoeder maar kokketeren dat het zo goed gaat blabla flikker op.
pi_175658702
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Straks komt Ticootje daar achter -O-
dat zou wel zonde zijn !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175658705
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 21:59 schreef Joene het volgende:

[..]

fantastisch ik hou niet van mensen die spontaan langs komen! daar schiet ik van in de stress!
Wat bedoel je?
pi_175658708
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:58 schreef Ticootje het volgende:

Nou, helemaal thuis ben ik niet hierin, maar waarom regelen mensen niet gewoon hun troep als ze gaan samenwonen?

Je weet dat als zij onder een bus loopt je niet eens erfgenamen bent van elkaar?
Ons gesprek bij de notaris was er ook een vol 'en als hij/zij dood gaat dan...'. Bijzonder vrolijk, zo'n contract.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175658717
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:58 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee haha. Maarja geen idee hoe ik dat moet omschrijven, maar mijn schoonouders zijn types die iedereen op hun verjaardag verwacht, maar ik heb ze in de 4 jaar dat we daar wonen nog nooit bij ons op de koffie gezien gewoon spontaan (en we wonen 2 minuten van ze vandaan). Tja dan ben ik makkelijk, dan kom ik ook niet naar jou.
Toegankelijk..

Maar je schoonouders wonen 2 minuten van je eigen huis en toch ben jij 110km verderop gaan zitten?

Ze had wat mij betreft maar naar dr ouders gegaan. De groeten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175658741
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:59 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Sociaal alhoewel 720 euro koekoek :') _O-
Dan zou je misschien nog in aanmerking kunnen komen als zij weg gaat, jullie een gedeelde rekening hadden, de huur omlaag gaat ivm nu maar 1 bewoner en jij huursubsidie kan krijgen.
pi_175658750
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:00 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
dat ik je schoonouders wel
mag die begrijpen dat onuitgenodigd bezoek niet gewenst is.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175658763
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ons gesprek bij de notaris was er ook een vol 'en als hij/zij dood gaat dan...'. Bijzonder vrolijk, zo'n contract.
Dat heet je shit regelen, in voor en tegenspoed.

Wij kwamen erachter dat we ondanks dat we getrouwd zijn de dingen nog niet afgedekt hebben. Gaan we fixen dus.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175658768
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 22:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Toegankelijk..

Maar je schoonouders wonen 2 minuten van je eigen huis en toch ben jij 110km verderop gaan zitten?

Ze had wat mij betreft maar naar dr ouders gegaan. De groeten.
Dat was de bedoeling MAAR ware het niet dat haar moeder vorige week is geopereerd omdat ze kanker vermoeden. En die ma van haar heeft last van paniekaanvallen etc etc en stress etc dusja dat wilde ze begrijpelijk niet.
  maandag 11 december 2017 @ 22:02:13 #257
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175658783
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:00 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja mn schoonvader drinkt elke dag bier, daar ben ik ook kritisch op, fuck off. En echt veel drank he en mn schoonmoeder maar kokketeren dat het zo goed gaat blabla flikker op.
Ja maar je schoonvader heeft hard gewerkt..
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175658800
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 22:01 schreef Joene het volgende:

[..]

dat ik je schoonouders wel
mag die begrijpen dat onuitgenodigd bezoek niet gewenst is.
Denk dat je mij verkeer begrepen hebt. Wat ik bedoel te zeggen is dat ze nooit ergens komen, maar wel EISEN EISEN EISEN dat mensen bij hun komen. Sorry zo werkt het niet. Als je niet komt moet je ze eens horen.
pi_175658811
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 22:02 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Ja maar je schoonvader heeft hard gewerkt..
Oja dat excuus, dan mag alles _O-
pi_175658816
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:58 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee haha. Maarja geen idee hoe ik dat moet omschrijven, maar mijn schoonouders zijn types die iedereen op hun verjaardag verwacht, maar ik heb ze in de 4 jaar dat we daar wonen nog nooit bij ons op de koffie gezien gewoon spontaan (en we wonen 2 minuten van ze vandaan). Tja dan ben ik makkelijk, dan kom ik ook niet naar jou.
Hoe verwacht je dan dat ze nu wel een handreiking gaan doen naar je als het contact daarvoor dus ook enigszins beperkt is? Rethorische vraag overigens, want dit kan dan toch geen verrassing zijn lijkt me..
pi_175658852
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Oja dat excuus, dan mag alles _O-
je bent zelf ook niet vies van een excuusje hier of daar.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175658856
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:03 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Hoe verwacht je dan dat ze nu wel een handreiking gaan doen naar je als het contact daarvoor dus ook enigszins beperkt is? Rethorische vraag overigens, want dit kan dan toch geen verrassing zijn lijkt me..
Vanaf het eerste moment dat ik haar leerde kennen zijn ze al zo zoals ze nu zijn. Ik ben pas nog bij hun geweest, verjaardag van haar zusje etc. Ja ik ben geen bouwvakker zoals mijn schoonvader en niet handig en ben ''anders'' want kom uit een grote stad 110KM verder. Ik weet het niet. Misschien hadden ze wel verwacht dat ze met iemand uit haar eigen stad zou gaan ofzo, weet ik veel.
pi_175658863
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Denk dat je mij verkeer begrepen hebt. Wat ik bedoel te zeggen is dat ze nooit ergens komen, maar wel EISEN EISEN EISEN dat mensen bij hun komen. Sorry zo werkt het niet. Als je niet komt moet je ze eens horen.
Je vindt het echt raar dat ze je niet bellen?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 11 december 2017 @ 22:04:52 #264
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_175658867
Maar goed, ik heb nu het tweede deel even gelezen en helaas moet ik erkennen dat ik dingen herken. Ik was jaren geleden wel een beetje als TS. Onzeker en vooral alles proberen om het maar goed af te laten lopen. Met vooral veel:"Ja, maar"en "als".

TS, zoals ik het lees is de koek op en het vuur bij haar allang geleden gedoofd. Dat is ontzettend kut, maar het is wat het is. Stoppen met leven verandert dat niet. En dat zeggen zeker niet. Vrouwen vinden wanhopige mannen echt verschrikkelijk onaantrekkelijk. Daar drogen ze spontaan van op.

Je kunt in je hoofd allerlei smoesjes verzinnen waarom het toch goed zou kunnen komen, maar de kans dat je tegelijkertijd de oudejaarsloterij wint en door de bliksem wordt getroffen is aanmerkelijk groter.
Je kunt ook ontzettend uit gaan huilen en zelf er een punt achter zetten. Soms is een relationele euthanasie beter dan een lange wanhopige lijdensweg.

En ik weet als geen ander dat dat niet makkelijk is. Maar uiteindelijk heeft iedereen die dat ooit tegen mij zei keihard gelijk gekregen.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_175658872
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Denk dat je mij verkeer begrepen hebt. Wat ik bedoel te zeggen is dat ze nooit ergens komen, maar wel EISEN EISEN EISEN dat mensen bij hun komen. Sorry zo werkt het niet. Als je niet komt moet je ze eens horen.
mensen die eisen zijn bij mij aan het verkeerde adres , dat mag alleen Tico en dan ook alleen in de slaapkamer.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175658881
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 22:04 schreef Joene het volgende:

[..]

je bent zelf ook niet vies van een excuusje hier of daar.
Drank en drugs is bij mij een no-go. En dan denk ik; Meis je eigen pa en ma hebben ZWAAR in de shit gezeten ondanks de psychische problemen van je moeder en je ziet dat het goed kan komen, waarom niet proberen weet je wel.
pi_175658900
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 22:04 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je vindt het echt raar dat ze je niet bellen?
Nee dat niet, maar ik had wel een berichtje verwacht ja. Ey kerel we kunnen je niet helpen maar mocht je wat willen zeggen dat kan etc etc.
  maandag 11 december 2017 @ 22:06:28 #268
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_175658919
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:02 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Oja dat excuus, dan mag alles _O-
Nee, maar een baan siert de man. Mannen met een baan krijgen meer respect, dan mannen zonder baan. Vooral als de mannen zonder baan niet eens kunnen stofzuigen of hun kopje koffie opruimen.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_175658924
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
Maar goed, ik heb nu het tweede deel even gelezen en helaas moet ik erkennen dat ik dingen herken. Ik was jaren geleden wel een beetje als TS. Onzeker en vooral alles proberen om het maar goed af te laten lopen. Met vooral veel:"Ja, maar"en "als".

TS, zoals ik het lees is de koek op en het vuur bij haar allang geleden gedoofd. Dat is ontzettend kut, maar het is wat het is. Stoppen met leven verandert dat niet. En dat zeggen zeker niet. Vrouwen vinden wanhopige mannen echt verschrikkelijk onaantrekkelijk. Daar drogen ze spontaan van op.

Je kunt in je hoofd allerlei smoesjes verzinnen waarom het toch goed zou kunnen komen, maar de kans dat je tegelijkertijd de oudejaarsloterij wint en door de bliksem wordt getroffen is aanmerkelijk groter.
Je kunt ook ontzettend uit gaan huilen en zelf er een punt achter zetten. Soms is een relationele euthanasie beter dan een lange wanhopige lijdensweg.

En ik weet als geen ander dat dat niet makkelijk is. Maar uiteindelijk heeft iedereen die dat ooit tegen mij zei keihard gelijk gekregen.
:*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175658936
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 22:05 schreef Joene het volgende:

[..]

mensen die eisen zijn bij mij aan het verkeerde adres , dat mag alleen Tico en dan ook alleen in de slaapkamer.
Exact zo denk ik er ook over, maar dan moet je ze eens horen en mn schoonma gaat dan slecht over mij praten etc tegenover mn vriendin en die weet zich geen houding te geven want het is haar moeder.
pi_175658937
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:04 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Vanaf het eerste moment dat ik haar leerde kennen zijn ze al zo zoals ze nu zijn. Ik ben pas nog bij hun geweest, verjaardag van haar zusje etc. Ja ik ben geen bouwvakker zoals mijn schoonvader en niet handig en ben ''anders'' want kom uit een grote stad 110KM verder. Ik weet het niet. Misschien hadden ze wel verwacht dat ze met iemand uit haar eigen stad zou gaan ofzo, weet ik veel.
Ok dan niet zo rethorisch, maar hoe kom je er dan bij? Je ouders zijn jouw ouders en niet representatief voor de rest van de wereld. Deze mensen zijn dan 14 jaar hetzelfde en dan blijf je toch iets anders verwachten..
pi_175658939
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 22:05 schreef Joene het volgende:

[..]

mensen die eisen zijn bij mij aan het verkeerde adres , dat mag alleen Tico en dan ook alleen in de slaapkamer.
Jij bent meer van ijsen inderdaad
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175658956
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:06 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ok dan niet zo rethorisch, maar hoe kom je er dan bij? Je ouders zijn jouw ouders en niet representatief voor de rest van de wereld. Deze mensen zijn dan 14 jaar hetzelfde en dan blijf je toch iets anders verwachten..
Ik verwacht niets anders, maar ze verwachten wel dingen van mij.
pi_175658958
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:05 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar ik had wel een berichtje verwacht ja. Ey kerel we kunnen je niet helpen maar mocht je wat willen zeggen dat kan etc etc.
Nee.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175658962
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:05 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Drank en drugs is bij mij een no-go. En dan denk ik; Meis je eigen pa en ma hebben ZWAAR in de shit gezeten ondanks de psychische problemen van je moeder en je ziet dat het goed kan komen, waarom niet proberen weet je wel.
dus omdat haar ouders de storm van 1953 overleefd hebben, moet zij vechten voor jou ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175658988
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 22:06 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Nee, maar een baan siert de man. Mannen met een baan krijgen meer respect, dan mannen zonder baan. Vooral als de mannen zonder baan niet eens kunnen stofzuigen of hun kopje koffie opruimen.
Dat is natuurlijk gedeeltelijk onzin. Er zijn ook dingen die ik wel doe die haar bevallen etc. Ik ken mensen met een baan a 10K p maand die hun vrouw slaan, ik bedoel maar. Ieder huisje heeft zijn kruisje.
pi_175659005
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 22:07 schreef Joene het volgende:

[..]

dus omdat haar ouders de storm van 1953 overleefd hebben, moet zij vechten voor jou ?
Nee maar je zou wel kunnen denken van; Oke ik twijfel maar als ik om mij heen kijk zie ik dat het wel goed kan komen etc etc.
pi_175659031
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:08 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk gedeeltelijk onzin. Er zijn ook dingen die ik wel doe die haar bevallen etc. Ik ken mensen met een baan a 10K p maand die hun vrouw slaan, ik bedoel maar. Ieder huisje heeft zijn kruisje.
Je hebt vrouwen die zich graag laten slaan door een rijke woest aantrekkelijke vent. 3 delen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175659039
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 22:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nee.
Dan moet je je afvragen of je wel een goed mens bent naar mijn idee. Ik ben wel zo iemand; Als mijn vrienden of familie problemen hebben dan ben ik er voor ze, whatever happens. Niet dat ik ze kan helpen, maar luisteren kan geen kwaad.
  Meest relativerende user 2022 maandag 11 december 2017 @ 22:09:54 #280
357044 Budapestenaar
pi_175659051
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 21:37 schreef Joene het volgende:

[..]

lijkt mij ook wel leuk een 30ger met een rijbewijs.
Doe niet zo sneu joh.
pi_175659088
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:08 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee maar je zou wel kunnen denken van; Oke ik twijfel maar als ik om mij heen kijk zie ik dat het wel goed kan komen etc etc.
Welnee, om je heen hoor je ook alleen maar verhalen dat mensen eerder kiezen voor zichzelf dan vroeger.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175659090
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:07 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ik verwacht niets anders, maar ze verwachten wel dingen van mij.
Dat weet je dan iets anders te verwoorden zeg maar, wat ook niet uitnodigend hoeft te zijn voor een gesprek. Hierboven klink je toch alsof je wel degelijk iets anders van ze verwacht had.

Maar goed, ik kan me zo wel beter voorstellen dat zij in een soort spagaat voelt tussen haar ouders enerzijds en jou dan, om vervolgens stoom af te blazen met stappen met een single collega enzo..
  maandag 11 december 2017 @ 22:11:34 #283
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_175659114
Inmiddels heb ik het idee dat TS alleen leest wat hij wil lezen.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_175659133
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:11 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat weet je dan iets anders te verwoorden zeg maar, wat ook niet uitnodigend hoeft te zijn voor een gesprek. Hierboven klink je toch alsof je wel degelijk iets anders van ze verwacht had.

Maar goed, ik kan me zo wel beter voorstellen dat zij in een soort spagaat voelt tussen haar ouders enerzijds en jou dan, om vervolgens stoom af te blazen met stappen met een single collega enzo..
Ja en dat snap ik ook helemaal. Ik weet en dat weet zij ook (daarom kan ze de knoop niet doorhakken) dat ze nooit meer iemand gaat vinden die haar zo goed begrijpt als ik en haar zo lief heeft als ik. Dat weet ze maar al te goed.
pi_175659148
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:09 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dan moet je je afvragen of je wel een goed mens bent naar mijn idee. Ik ben wel zo iemand; Als mijn vrienden of familie problemen hebben dan ben ik er voor ze, whatever happens. Niet dat ik ze kan helpen, maar luisteren kan geen kwaad.
En blijkbaar vindt jij zelfs dat je daarover mag oordelen.

Je hebt een slechte band met je schoonouders, ze zijn je liever kwijt dan rijk en andersom ook. En dan vindt jij het slechte mensen dat ze je niet bellen?

Wow.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175659155
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 22:10 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Welnee, om je heen hoor je ook alleen maar verhalen dat mensen eerder kiezen voor zichzelf dan vroeger.
Ja hoor je ook vaak. Niet in onze omgeving in ieder geval. Haar ouders zijn bijelkaar en paar vrienden van ons ook dusja het kan wel weet je.
pi_175659201
Soms heb je gewoon geen zin meer. Met m'n ex ook, vaak genoeg gepraat, hij deed echt z'n best (zei hij) blabla. Ik was gewoon helemaal klaar, ook geen seconde spijt gehad. Hij schrok, snel in therapie en twee weken later stond ie voor de deur, hij had gereserveerd bij 'ons' restaurant..
Euh. Ik had plannen en wilde helemaal niet met hem uit eten. Helemaal kwaad. HIJ deed zo z'n best en ik MOEST hem een kans geven en nog meer van die dingen. Voor mij in therapie en weet ik 't. Dude niet meer mijn probleem.
pi_175659205
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 22:12 schreef Ticootje het volgende:
of
Ik ben ze helemaal niet liever kwijt dan rijk lol. Het zijn stiklieve mensen, maar ze hebben hun gebreken. Wij allemaal wel denk ik. Overigens was het niet alleen richting ouders gericht, ook zusjes of familie had wat kunnen laten horen. Al was het maar; Ey kerel wat kut, hopelijk komen jullie eruit. Zelfs dat niet. Dat had via FB ook gekund.
pi_175659216
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:08 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Nee maar je zou wel kunnen denken van; Oke ik twijfel maar als ik om mij heen kijk zie ik dat het wel goed kan komen etc etc.
maar als je gevoel nou gewoon zegt het is klaar over , we hebben ontzettend geil geneukt 2 weken terug , maar ik voel verder niks meer voor die knul. Waarom zou je dan willen denken dat het goed komt ? om je knuppeltje ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175659221
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:12 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja en dat snap ik ook helemaal. Ik weet en dat weet zij ook (daarom kan ze de knoop niet doorhakken) dat ze nooit meer iemand gaat vinden die haar zo goed begrijpt als ik en haar zo lief heeft als ik. Dat weet ze maar al te goed.
Oh we gaan weer draaien naar dit, ok
pi_175659236
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:12 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Ja hoor je ook vaak. Niet in onze omgeving in ieder geval. Haar ouders zijn bijelkaar en paar vrienden van ons ook dusja het kan wel weet je.
De kans is groter van niet. Er winnen ook 12 mensen per jaar de staatsloterij. De kans is toch behoorlijk groot dat ik m niet binnenhark deze maand.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_175659249
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 22:13 schreef Joene het volgende:

[..]

maar als je gevoel nou gewoon zegt het is klaar over , we hebben ontzettend geil geneukt 2 weken terug , maar ik voel verder niks meer voor die knul. Waarom zou je dan willen denken dat het goed komt ? om je knuppeltje ?
Dat ze niks of minder voelt is te begrijpen, maar volgens psych moet je proberen dat gevoel terug te krijgen. Proberen he, als het niet lukt jammer.
pi_175659272
Gebruik je dat "weet je wel" ook vaak in je spreektaal?

Het komt in schrift heel pushy en dwingend over op één of andere manier...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 11 december 2017 @ 22:15:38 #294
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_175659281
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:13 schreef Koettie het volgende:
Soms heb je gewoon geen zin meer. Met m'n ex ook, vaak genoeg gepraat, hij deed echt z'n best (zei hij) blabla. Ik was gewoon helemaal klaar, ook geen seconde spijt gehad. Hij schrok, snel in therapie en twee weken later stond ie voor de deur, hij had gereserveerd bij 'ons' restaurant..
Euh. Ik had plannen en wilde helemaal niet met hem uit eten. Helemaal kwaad. HIJ deed zo z'n best en ik MOEST hem een kans geven en nog meer van die dingen. Voor mij in therapie en weet ik 't. Dude niet meer mijn probleem.
Iets zegt mij dat TS dat ook zou kunnen doen.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_175659299
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:11 schreef Kentekenplaat het volgende:
Inmiddels heb ik het idee dat TS alleen leest wat hij wil lezen.
Nah, hij gaat op veel verschillende posts in. Hij is wanhopig en wil heel graag iets anders lezen dan er steeds wordt geschreven. Is helemaal niet gek. Dingen moeten slijten en hebben tijd nodig. Eerst maar eens een goed gesprek met haar waarin hij om duidelijkheid vraagt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Beste debater 2022 maandag 11 december 2017 @ 22:16:00 #296
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_175659300
TS;

Ik heb verder geen idee hoe het wel of niet zit, of er nog hoop is of niet wat de relatie betreft, maar zet één ding uit je hoofd.

Het 'niet kunnen leven zonder' een ander mens is niet enkel biologisch gezien kolder, het sloopt je eigen ziel. Het is simpelweg niet waar. Schoonheid zit in veel dingen, en na elke klap merk je dat er ook weer een periode van genot komt, waarin je dingen ontdekt die het leven waard maken en blijven maken: nieuwe muziek, nieuwe boeken... nieuwe MENSEN.

Hoe duister het soms (of vaak) ook is, de wereld verbergt ook een hoop schoonheid in zich, die voor het oprapen ligt wanneer je er toe zet.

Heel veel succes!!!
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_175659303
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gebruik je dat "weet je wel" ook vaak in je spreektaal?

Het komt in schrift heel pushy en dwingend over op één of andere manier...
Nee eigenlijk niet maar ik weet mijzelf ook geen houding te geven in deze situatie. Mijn hoofd maakt overuren, vannacht gaat weer een hel worden.
  maandag 11 december 2017 @ 22:16:51 #298
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_175659331
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:14 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat ze niks of minder voelt is te begrijpen, maar volgens psych moet je proberen dat gevoel terug te krijgen. Proberen he, als het niet lukt jammer.
Wat een rare psych. Als het op is is het op. Gevoel kun je niet afdwingen.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_175659333
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:14 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat ze niks of minder voelt is te begrijpen, maar volgens psych moet je proberen dat gevoel terug te krijgen. Proberen he, als het niet lukt jammer.
Door het zo te stellen ga je er eigenlijk al vanuit dat ze dat niet geprobeerd heeft. Niet alleen het gevoel wat je zelf ook zo vervelend vindt, maar ook niet zo begripvol en echt begrijpend naar haar toe lijkt me..
pi_175659365
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:14 schreef AnoniemH het volgende:

[..]

Dat ze niks of minder voelt is te begrijpen, maar volgens psych moet je proberen dat gevoel terug te krijgen. Proberen he, als het niet lukt jammer.
maar wie is de psych om te zeggen dat zij MOET. zij moet namelijk helemaal niks ... misschien voelt ze zich wel fantastisch nu ze eindelijk de ballen heeft gehad je de waarheid te zeggen.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_175659377
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:16 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Door het zo te stellen ga je er eigenlijk al vanuit dat ze dat niet geprobeerd heeft. Niet alleen het gevoel wat je zelf ook zo vervelend vindt, maar ook niet zo begripvol en echt begrijpend naar haar toe lijkt me..
Google eens op relatie therapie en post eens wat daar staat. In een langdurige relatie moet je samen dingen afspreken/proberen om het goed te krijgen. Denk hierbij aan even afstand en dan wat leuks doen of wat dan ook. Dat is niet geprobeerd door haar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')