abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 17 januari 2018 @ 14:01:58 #201
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_176565458
Of ze missen elke boot die langskomt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_176565801
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 14:01 schreef ondeugend het volgende:
Of ze missen elke boot die langskomt.
Ben hier ook het meest bang voor..
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_176565931
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 14:14 schreef Sino_Ganti het volgende:

[..]

Ben hier ook het meest bang voor..
Waarom denk je?

Ja DTRH en BKS en Pinkpop doen het allemaal leuk hoor. Maar er is toch nog genoeg ruimte en acts om te halen voor Lowlands? Daarnaast is er nog niet hiet over de augustus maanden bekend kwa acts, dus wie weet wat ons nog te wachten staat.
  woensdag 17 januari 2018 @ 14:21:59 #204
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_176565974
Sowieso geeft Mojo echt niet alles aan DTRH, ook al lijkt dat wel zo nu :P Lowlands is natuurlijk ook hun festival. En anders lekker chillen in het gras als de zon schijnt _O_
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_176565989
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 14:20 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Waarom denk je?

Ja DTRH en BKS en Pinkpop doen het allemaal leuk hoor. Maar er is toch nog genoeg ruimte en acts om te halen voor Lowlands? Daarnaast is er nog niet hiet over de augustus maanden bekend kwa acts, dus wie weet wat ons nog te wachten staat.
Ja met name dat laatste, er zijn voor augustus nog (bijna) geen aankondigingen, dus ook niet echt iets om rekening mee te houden / je op te verheugen.

Vrees dat de meeste acts juni/juli voor dit jaar gekozen hebben (althans daar lijkt het nu op)
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_176566321
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 14:22 schreef Sino_Ganti het volgende:

[..]

Ja met name dat laatste, er zijn voor augustus nog (bijna) geen aankondigingen, dus ook niet echt iets om rekening mee te houden / je op te verheugen.

Vrees dat de meeste acts juni/juli voor dit jaar gekozen hebben (althans daar lijkt het nu op)
Sowieso zijn er al best interessante acts te vinden in augustus:
Gorillaz, Björk, Fleet Foxes, Bonobo, Gogol Bordello, Brockhampton, Grizzly Bear, Patti Smith, Sleaford Mods, Netsky, Marlon Williams, John Maus, Alouds Harding, The Menzingers, Fink, Front 242, Atari Teenage Riot, Dropkick Murphys, The Hives, Maximo Park, Fil Bo Riva, Sevdaliza etc.

En dan moet je nog bedenken dat Reading/Leeds, Pukkelpop, Sziget, V-Festival, Flow Festival, Lokerse Feesten ook nog niks gedropt hebben. En festivals als Way Out West, Oya, Frequency nog maar een klein beetje...

Voor Reading/Leeds praten ze behoorlijk veel over Kendrick Lamar als headliner.
  woensdag 17 januari 2018 @ 14:41:34 #207
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_176566400
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 14:36 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Sowieso zijn er al best interessante acts te vinden in augustus:
Gorillaz, Björk, Fleet Foxes, Bonobo, Gogol Bordello, Brockhampton, Grizzly Bear, Patti Smith, Sleaford Mods, Netsky, Marlon Williams, John Maus, Alouds Harding, The Menzingers, Fink, Front 242, Atari Teenage Riot, Dropkick Murphys, The Hives, Maximo Park, Fil Bo Riva, Sevdaliza etc.

En dan moet je nog bedenken dat Reading/Leeds, Pukkelpop, Sziget, V-Festival, Flow Festival, Lokerse Feesten ook nog niks gedropt hebben. En festivals als Way Out West, Oya, Frequency nog maar een klein beetje...

Voor Reading/Leeds praten ze behoorlijk veel over Kendrick Lamar als headliner.
Zou dat voor Lowlands een optie zijn denk je? Kendrick? Of is dat te gewaagd als headliner
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_176566479
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 14:36 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Sowieso zijn er al best interessante acts te vinden in augustus:
Gorillaz, Björk, Fleet Foxes, Bonobo, Gogol Bordello, Brockhampton, Grizzly Bear, Patti Smith, Sleaford Mods, Netsky, Marlon Williams, John Maus, Alouds Harding, The Menzingers, Fink, Front 242, Atari Teenage Riot, Dropkick Murphys, The Hives, Maximo Park, Fil Bo Riva, Sevdaliza etc.

En dan moet je nog bedenken dat Reading/Leeds, Pukkelpop, Sziget, V-Festival, Flow Festival, Lokerse Feesten ook nog niks gedropt hebben. En festivals als Way Out West, Oya, Frequency nog maar een klein beetje...

Voor Reading/Leeds praten ze behoorlijk veel over Kendrick Lamar als headliner.
Van rijtje hierboven is Gorillaz en Kendrick Lamar mijn inziens alleen Alpha-headliner waardig, rest prima namen, maar geen headline materiaal. Vooralsnog ben ik bang dat het hieraan ontbreekt.
Maar inderdaad afwachten waar de andere festivals mee komen.
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_176566560
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 14:41 schreef richolio het volgende:

[..]

Zou dat voor Lowlands een optie zijn denk je? Kendrick? Of is dat te gewaagd als headliner
Nee Kendrick en Lowlands hebben wel een soort band samen waardoor dat wel kan denk ik (een beetje wat ze ook met Disclore hadden).
  woensdag 17 januari 2018 @ 14:48:33 #210
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_176566567
Ik ga meer voor het nachtprogramma dus ik maak me niet zo druk om headliners of sub headliners. Heb alle vertrouwen in het nachtprogramma.

Het valt me alleen op dat Lowlands laat is met alles. Alleen al met de datum voorverkoop.

Maar goed EvE zei vorige week dat er snel nieuws zou komen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_176566595
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 14:45 schreef Sino_Ganti het volgende:

[..]

Van rijtje hierboven is Gorillaz en Kendrick Lamar mijn inziens alleen Alpha-headliner waardig, rest prima namen, maar geen headline materiaal. Vooralsnog ben ik bang dat het hieraan ontbreekt.
Maar inderdaad afwachten waar de andere festivals mee komen.
Ik ben misschien te optimistisch.. maar als Gorillaz en Kendrick Lamar al 2 van de 3 headliners zijn dan is het al goed wat mij betreft, Dan kunnen ze altijd nog een kleinere act (The War On Drugs???) een kans geven als 3e headliner voor de "vernieuwing". Björk als headliner is denk weer wel te gedurft... maar weet niet of die voor minder dan een headliner spot komt.
pi_176566691
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 14:48 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nee Kendrick en Lowlands hebben wel een soort band samen waardoor dat wel kan denk ik (een beetje wat ze ook met Disclore hadden).
Ja en in 2015 stond hij op zondag ook al als een na laatste in de Alpha, dus kan prima.
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
  woensdag 17 januari 2018 @ 15:02:14 #213
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_176566873
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 14:53 schreef Sino_Ganti het volgende:

[..]

Ja en in 2015 stond hij op zondag ook al als een na laatste in de Alpha, dus kan prima.
En dat was best tof ook. Ik vind 'm ook wel headliner waardig, vooral na DAMN.

En The War On Drugs is inmiddels zo populair, dat kan denk ik ook wel ja. Wat is er met florence and the machine gebeurd trouwens? Afgevallen als headliner al? Dat was ook een kanshebber dacht ik
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_176567083
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 15:02 schreef richolio het volgende:

[..]

En dat was best tof ook. Ik vind 'm ook wel headliner waardig, vooral na DAMN.

En The War On Drugs is inmiddels zo populair, dat kan denk ik ook wel ja. Wat is er met florence and the machine gebeurd trouwens? Afgevallen als headliner al? Dat was ook een kanshebber dacht ik
Die heeft volgens mij alleen nog Melt in Juli staan. Maar blijft ook gewoon kanshebber ja. maar ook The Killers, Depeche Mode, Snow Patrol, Tame Impala hebben vooralsnog ook geen Nederlandse gigs bekend gemaakt.

En goed, wie weet wat nog van America komt overgevlogen na het festival seizoen in Juni daar (Eminem, Kendrick nog, The Weeknd, N.E.R.D., etc.)

Daarom nog echt geen reden voor paniek ;)
  woensdag 17 januari 2018 @ 17:51:04 #215
52513 whosvegas
The Trickster
pi_176570973
Eminem hoop ik toch niet
Voor dat geld zijn er vast betere (sub) headliners te vinden

Eminem hoort op een festival als Pinkpop thuis, samen met Bruno Mars
Are you nuts??
  Redactie Sport woensdag 17 januari 2018 @ 17:52:05 #216
274204 crew  Mexicanobakker
pi_176571005
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 14:45 schreef Sino_Ganti het volgende:

[..]

Van rijtje hierboven is Gorillaz en Kendrick Lamar mijn inziens alleen Alpha-headliner waardig, rest prima namen, maar geen headline materiaal. Vooralsnog ben ik bang dat het hieraan ontbreekt.
Maar inderdaad afwachten waar de andere festivals mee komen.
Björk is echt wel headliner materiaal joh

In de jaren 90 gewoon redelijk groot ook in NL
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_176571093
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2018 14:36 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Sowieso zijn er al best interessante acts te vinden in augustus:
Gorillaz, Björk, Fleet Foxes, Bonobo, Gogol Bordello, Brockhampton, Grizzly Bear, Patti Smith, Sleaford Mods, Netsky, Marlon Williams, John Maus, Alouds Harding, The Menzingers, Fink, Front 242, Atari Teenage Riot, Dropkick Murphys, The Hives, Maximo Park, Fil Bo Riva, Sevdaliza etc.

En dan moet je nog bedenken dat Reading/Leeds, Pukkelpop, Sziget, V-Festival, Flow Festival, Lokerse Feesten ook nog niks gedropt hebben. En festivals als Way Out West, Oya, Frequency nog maar een klein beetje...

Voor Reading/Leeds praten ze behoorlijk veel over Kendrick Lamar als headliner.
The Hives Zzzzzzzzzz, hoelang teren die al op hun laatste album?
  woensdag 17 januari 2018 @ 17:59:24 #218
52513 whosvegas
The Trickster
pi_176571152
Are you nuts??
  woensdag 17 januari 2018 @ 18:13:15 #219
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_176571399
quote:
best jammer dat Britney dus niet komt..
pi_176581255
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Björk is echt wel headliner materiaal joh

In de jaren 90 gewoon redelijk groot ook in NL
Jaren 90 en redelijk groot, inmiddels lijkt ze me niet zo'n publiekstrekker meer. (en misschien komt het ook omdat ik zelf helemaal niks met dr muziek heb, dat ik iets gekleurd kijk ;))
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_176581358
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2018 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Björk is echt wel headliner materiaal joh

20 jaar geleden misschien
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_176581864
Gorillaz lijkt me vrij zeker als headliner, daarnaast ook steeds meer geluiden over Kendrick Lamar die festivals gaat doen deze zomer. Zou wel legendarisch zijn als de beste man de Alpha komt afsluiten..
EvE gaat het denk ik ook wel aandurven met The War on Drugs als headliner. Verkocht moeiteloos 2x de AFAS uit en hebben twee prachtalbums afgeleverd afgelopen jaren. Florence + The Machine lijkt me ook nog steeds een grote kanshebber. Bjork ken ik niet goed genoeg om te zeggen of zij de Alpha vol gaat krijgen, maar de Bravo of Heineken zou natuurlijk ook altijd nog kunnen.

Volgende week zullen we meer weten waarschijnlijk :)
pi_176582059
The War On Drugs kan ook bijna niet meer missen.

Staan in de VS rond Rock Werchter, dus die gaan vast daar Pukkelpop doen, en dus ook Lowlands??
pi_176582353
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2018 09:07 schreef indiaantje89 het volgende:
The War On Drugs kan ook bijna niet meer missen.

Staan in de VS rond Rock Werchter, dus die gaan vast daar Pukkelpop doen, en dus ook Lowlands??
The War on Drugs had een maand geleden op de Belgische radio gezegd eind augustus weer in Belgie op te treden, kan bijna niet missen voor Lowlands en Pukkelpop dus inderdaad.
  donderdag 18 januari 2018 @ 12:29:28 #225
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_176586262
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')