abonnement Unibet Coolblue
pi_175645991
Gegroet strijders, ik heb een oneplus 3 batterij uit China besteld omdat ik waardeloze accuduur had op mijn telefoon. Nog voordat de accu binnen kwam heb ik mijn telefoon geupdate naar android 8 oreo. De accuduur is nu een stuk beter maar natuurlijk niet zoals een jaar terug.

Nu is mijn vraag; Zal ik die batterij uit China in mn telefoon doen? Ik heb de oneplus3 nu bijna anderhalf jaar. De bestelde accu ziet er kwalitatief goed uit en de reviews op aliexpress zijn ook goed. Hier de batterij
Zou de capaciteit hetzelfde zijn als die ik nu heb? (fabrikant claimt van wel)

Iemand ervaring of tips? Alvast bedankt :*
pi_175646061
Nog een aanvullende vraag: ik heb ook een usb C replacement gekocht omdat mijn huidige soms niet goed connect. (langzaam laden of geen data transfer mogelijk). Hier de replacement

Deze heb ik ook al binnen en ziet er opzich wel oke uit. Maar ben ook bang dat dit mn telefoon kan verneuken
pi_175648290
Iemand?
pi_175648428
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:51 schreef Vermon het volgende:
Gegroet strijders, ik heb een oneplus 3 batterij uit China besteld omdat ik waardeloze accuduur had op mijn telefoon. Nog voordat de accu binnen kwam heb ik mijn telefoon geupdate naar android 8 oreo. De accuduur is nu een stuk beter maar natuurlijk niet zoals een jaar terug.

Nu is mijn vraag; Zal ik die batterij uit China in mn telefoon doen? Ik heb de oneplus3 nu bijna anderhalf jaar. De bestelde accu ziet er kwalitatief goed uit en de reviews op aliexpress zijn ook goed. Hier de batterij
Zou de capaciteit hetzelfde zijn als die ik nu heb? (fabrikant claimt van wel)

Iemand ervaring of tips? Alvast bedankt :*
Waarom stel je die vraag als je de accu al in huis hebt? Voor het bestellen was logischer geweest lijkt me.

Wat is er mis mee om het gewoon te proberen? Zeker als de reviews goed zijn.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_175648461
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 16:37 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Waarom stel je die vraag als je de accu al in huis hebt? Voor het bestellen was logischer geweest lijkt me.

Wat is er mis mee om het gewoon te proberen? Zeker als de reviews goed zijn.
Omdat de batterijduur belabberd was en dat ding voor de android 8 update er sowieso in wilde doen. Maar na die update is het minder nodig.

Om het niet originele componenten zijn en ik die nog niet eerder in een smartphone heb gestopt.
pi_175648514
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 16:39 schreef Vermon het volgende:

[..]

Omdat de batterijduur belabberd was en dat ding voor de android 8 update er sowieso in wilde doen. Maar na die update is het minder nodig.

Om het niet originele componenten zijn en ik die nog niet eerder in een smartphone heb gestopt.
Dan gewoon in de kast laten liggen tot jij hem wel nodig hebt :)
pi_175649326
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 16:41 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dan gewoon in de kast laten liggen tot jij hem wel nodig hebt :)
Hmmja, hopen dat die accu een beetje houdbaar is.
pi_175650974
Ik zou het niet doen, maar dat ben ik dan weer!
Vriend kocht ooit een batterij op Aliexpress en die was ontploft na 3 maanden. Al een geluk dat zijn telefoon niet in zijn broekzak zat of dat hij er niet mee aan het bellen was.

Gevolg was dat zijn telefoon gewoon voor de vuilbak was, dus gebruik hem gewoon tot die OnePlus het begeeft en koop dan een andere telefoon i.p.v. voor ¤15 een batterij te kopen die onderhuids een tijdbom is!
Cindy De Vuyst
pi_175651186
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 17:13 schreef Vermon het volgende:

[..]

Hmmja, hopen dat die accu een beetje houdbaar is.
Je kan het ook gewoon proberen en de originele accu terug zetten als het niet bevalt. Die hoef je toch niet meteen weg te gooien?
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 11 december 2017 @ 18:51:04 #10
78918 SeLang
Black swans matter
pi_175651770
Je kunt geluk hebben en pech. Zelf heb ik voor twee pocketcamera's elk een stapeltje reserve-accu's gekocht omdat ik een wekenlange trek ging doen door de natuur zonder oplaadmogelijkheid, dus dan maar gewoon een stapeltje accu's mee. Echt de goedkoopste Chinese zooi die ik kon vinden op eBay. Die goedkope shit accu's werkten echter even goed als de originele Canon en Lumix accu's (die waarschijnlijk uit dezelfde Chinese fabriek komen) en nu 2,5 jaar later werken ze nog steeds prima.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_175655108
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:51 schreef SeLang het volgende:
Je kunt geluk hebben en pech. Zelf heb ik voor twee pocketcamera's elk een stapeltje reserve-accu's gekocht omdat ik een wekenlange trek ging doen door de natuur zonder oplaadmogelijkheid, dus dan maar gewoon een stapeltje accu's mee. Echt de goedkoopste Chinese zooi die ik kon vinden op eBay. Die goedkope shit accu's werkten echter even goed als de originele Canon en Lumix accu's (die waarschijnlijk uit dezelfde Chinese fabriek komen) en nu 2,5 jaar later werken ze nog steeds prima.
Dan had jij dus mooi geluk. Ik denk dat ik het maar ga proberen en als hij niet goed werkt gooi ik de oude er weer in.
pi_175655122
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 18:22 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je kan het ook gewoon proberen en de originele accu terug zetten als het niet bevalt. Die hoef je toch niet meteen weg te gooien?
Ja ik ga dat maar doen :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')