abonnement Unibet Coolblue
pi_175655174
Verassende dader weer.
pi_175658631
Las ik ook vanmorg men hier,en Bengalese kerel zou een pijpbom tot ontploffing hebben gebracht in een suïcidepoging waarbij hij slechts gewond raakte, sn de politie hem in de kraag kon vatten. Dat wordt enkeltje levenslang in een folteringsgevangenis. :W Die zien we nooit meer terug.
pi_175659200
Angry about Israel

[..] At the hospital, the Brooklyn resident told investigators that he was inspired to carry out the attack by the recent flare ups between Israelis and Palestinians in the Gaza Strip. [..]

´
pi_175659306
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:13 schreef Kim-Holland het volgende:
Angry about Israel

[..] At the hospital, the Brooklyn resident told investigators that he was inspired to carry out the attack by the recent flare ups between Israelis and Palestinians in the Gaza Strip. [..]

[ afbeelding ]
Er zijn gekken van alle soorten, maten en kleuren, ik hoop ECHT niet dat ze hier weer een rassenkwestie van proberen te maken, maar ik zal weer iets te simpel en ouderwets zijn.
pi_175660877
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:16 schreef Hdero het volgende:

[..]

Er zijn gekken van alle soorten, maten en kleuren, ik hoop ECHT niet dat ze hier weer een rassenkwestie van proberen te maken, maar ik zal weer iets te simpel en ouderwets zijn.
Heeft ook niets met ras te maken maar wel met de islam.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2017 23:13:39 ]
pi_175660983
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 18:03 schreef Daarnaast het volgende:

[..]

Of misschien ze gewoon vertraging door het weer. Niet zomaar met conclusies komen.
Hoe kan het dan dat ik het op hetzelfde moment al wel wist dat het om een Bengaal ging?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175661059
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:13 schreef Kim-Holland het volgende:
Angry about Israel

[..] At the hospital, the Brooklyn resident told investigators that he was inspired to carry out the attack by the recent flare ups between Israelis and Palestinians in the Gaza Strip. [..]

[ afbeelding ]
Die Palestijnen blijven een leidraad voor islamitische zwakzinnigen van allerlei pluimage om dood en verderf te kunnen zaaien.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175663199
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Verassende dader weer.
Serieus? In een land waarin de meeste aanslagen worden gepleegd door blanken durf jij dit te beweren?
pi_175663213
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 17:21 schreef Hathor het volgende:
Bij de NPO werd overigens alleen maar gesproken over een 27 jarige man uit Brooklyn, daar houden ze niet zo van racial profiling. :')
Dat klopt, hoor jij ze blanke man roepen bij de zoveelste blanke die mensen moordt?

Niet zo schijnheilig doen. Amerika is een land waarbij t vooral blanken zijn die aanslagen plegen. Maar dat topic werd met moeite gevuld.
pi_175663227
Dat Trump maar moge benadrukken dat hij het geweld van “beide kanten” afkeurt ;)
  dinsdag 12 december 2017 @ 06:41:26 #111
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_175663264
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 22:13 schreef Kim-Holland het volgende:
Angry about Israel

[..] At the hospital, the Brooklyn resident told investigators that he was inspired to carry out the attack by the recent flare ups between Israelis and Palestinians in the Gaza Strip. [..]

[ afbeelding ]
Dat lijkt me bullshit, hij zal de materialen al wel langer gehad hebben. Gewoon een makkelijk excuus denk ik.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_175663267
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 06:26 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Dat klopt, hoor jij ze blanke man roepen bij de zoveelste blanke die mensen moordt?

Niet zo schijnheilig doen. Amerika is een land waarbij t vooral blanken zijn die aanslagen plegen. Maar dat topic werd met moeite gevuld.
Ja LV liep voor geen meter en de NOS opende het nieuws niet met: "een witte man heeft..."
pi_175663294
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 06:41 schreef nixxx het volgende:

[..]

Dat lijkt me bullshit, hij zal de materialen al wel langer gehad hebben. Gewoon een makkelijk excuus denk ik.
lucifers en een kerstlampje, was vast lastig aan te komen
pi_175663333
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 06:26 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Dat klopt, hoor jij ze blanke man roepen bij de zoveelste blanke die mensen moordt?

Niet zo schijnheilig doen. Amerika is een land waarbij t vooral blanken zijn die aanslagen plegen. Maar dat topic werd met moeite gevuld.
Ja, dat word er inderdaad bij verteld als het een blanke betreft, dan gaan ze zelfs zo ver om te spreken van een witte man. En nu het een vluchteling is word er alleen gerept over een 27 jarige man uit Brooklyn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175663420
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 06:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, dat word er inderdaad bij verteld als het een blanke betreft, dan gaan ze zelfs zo ver om te spreken van een witte man. En nu het een vluchteling is word er alleen gerept over een 27 jarige man uit Brooklyn.
Wat een onzin, in het algemeen spreken ze bij het NOS niet over de witte man.

Sws applaus als ze dat wel doen. Geen verdeling.
pi_175663437
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 07:20 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Wat een onzin, in het algemeen spreken ze bij het NOS niet over de witte man.

Sws applaus als ze dat wel doen. Geen verdeling.
Onlangs bij een schietpartij werd er letterlijk gesproken over een witte man die de dader zou zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175663706
Nu hij Trump de schuld geeft is er weer kans op geen levenslang. Slimme zet.
pi_175663711
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 07:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

Onlangs bij een schietpartij werd er letterlijk gesproken over een witte man die de dader zou zijn.
Dat iets een x voorkomt zegt niets over het algemeen
pi_175663994
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 06:26 schreef BilmemKi het volgende:
Dat klopt, hoor jij ze blanke man roepen bij de zoveelste blanke die mensen moordt?

Niet zo schijnheilig doen. Amerika is een land waarbij t vooral blanken zijn die aanslagen plegen. Maar dat topic werd met moeite gevuld.
Wat een kromme vergelijking. In de USA is zo'n 75% van de bevolking blank en 1% Moslim. Het moge duidelijk zijn dat die Moslims naar verhouding ziek meer aanslagen plegen. Als je naar recente aanslagen kijkt zijn er verdacht veel namen van die Halal-mensen: bron. Het lijkt er zelfs op dat die 1% Moslims meer aanslagen pleegt dan die ~75% blanken.
pi_175664130
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 08:43 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Wat een kromme vergelijking. In de USA is zo'n 75% van de bevolking blank en 1% Moslim. Het moge duidelijk zijn dat die Moslims naar verhouding ziek meer aanslagen plegen. Als je naar recente aanslagen kijkt zijn er verdacht veel namen van die Halal-mensen: bron. Het lijkt er zelfs op dat die 1% Moslims meer aanslagen pleegt dan die ~75% blanken.
In de VS worden de meeste aanslagen gepleegd door blanken. Dat daarnaast aanslagen plaatsvinden door een enkele moslim maakt het geweld van blanken niet minder.

Shootings op scholen, werk, kerken, abortusklinieken etc: All White.

Deal with it.

Je kan niet wijzen naar moslims en dan daden van je kleurgenoten bagatelliseren.
pi_175664134
Lol @ Trump die strengere immigratie eisen wil. :')
pi_175664185
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 08:55 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

In de VS worden de meeste aanslagen gepleegd door blanken. Dat daarnaast aanslagen plaatsvinden door een enkele moslim maakt het geweld van blanken niet minder.

Shootings op scholen, werk, kerken, abortusklinieken etc: All White.

Deal with it.

Je kan niet wijzen naar moslims en dan daden van je kleurgenoten bagatelliseren.
Dude, wat is dit voor wartaal? Ik geef je net een objectieve bron, wikipedia, waaruit blijkt dat moslims naar verhouding way meer aanslagen plegen dan blanken in de USA.

Verder is je hele geneuzel over huidskleur compleet irrelevant aangezien blanken ook Moslim kunnen zijn zoals die Tsarnaev broers.
  dinsdag 12 december 2017 @ 09:04:35 #123
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_175664243
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 06:41 schreef nixxx het volgende:

[..]

Dat lijkt me bullshit, hij zal de materialen al wel langer gehad hebben. Gewoon een makkelijk excuus denk ik.
Als je je een beetje verdiept in een groot denker en filosoof als McGuyver weet je dat je al gauw de ingrediënten in huis hebt voor een bom en eigenlijk nog wel meer. Ducttape is in ieder geval altijd de basis. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_175664253
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:00 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Dude, wat is dit voor wartaal? Ik geef je net een objectieve bron, wikipedia, waaruit blijkt dat moslims naar verhouding way meer aanslagen plegen dan blanken in de USA.

Verder is je hele geneuzel over huidskleur compleet irrelevant aangezien blanken ook Moslim kunnen zijn zoals die Tsarnaev broers.
Kom maar met een goede duidelijke bron als je wil dat ik er naar kijk.

Ik weet dat witjes moslim kunnen zijn, 90% van de fokkers weet dat niet.
  dinsdag 12 december 2017 @ 09:06:15 #125
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_175664261
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:00 schreef Pharmacist het volgende:

Verder is je hele geneuzel over huidskleur compleet irrelevant aangezien blanken ook Moslim kunnen zijn zoals die Tsarnaev broers.
En zelfs dan zijn zijn er de afgelopen 30 jaar meer shootings e.d. geweest dan "islamitisch" terrorisme. Aub niet zo vochtig doen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')