abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † dinsdag 12 december 2017 @ 08:11:03 #51
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_175663719
Wat is dit toch voor een slap gelul over dat honk?
In mijn tijd gingen we met vrienden onder elkaar gewoon gezellig bij een van ons thuis zitten, de ene dag bij mij en de andere dag bij een ander.
Daarbij hadden we allemaal nog onze hobby's, zo ging ik een avond per week naar een fotoclub en een avond naar een oefenbunker, en los daarvan is er natuurlijk ook nog school of werk.

En 's weekends gingen we gewoon lekker op stap, naar de 'disco' of kroeg.
Kortom, we hingen nooit doelloos op straat met als enige doel rottigheid uit te halen.

Hebben deze gasten dan geen ouderlijk huis en geen hobby's of werk?
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  dinsdag 12 december 2017 @ 08:22:15 #52
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_175663809
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denken dat de woningcorporatie of de popo of de gemeente daar wat aan gaat doen. Die schijten met zijn allen 7 kleuren. Niet alleen om zelf slachtoffer te worden, maar ook om als racist te worden gezien.

Ik heb medelijden met de oudjes. Die komen nog uit een tijd waarin de popo nog wat durfde te doen, een tijd dat de gemeente nog niet bestond uit labbekakkerige luizen die daar alleen maar zitten omdat mensen met daadwerkelijke kwaliteiten een echte baan hebben.
Probleem is eerder dat er te weinig mankracht is met betrekking tot handhaving. Zeker bij de politie. Als ik de wijkagent een keer per jaar tegen kom is dat veel. Want voetbalwedstrijden en evenementen zijn veel belangrijker en leveren meer geld op dan een paar klagende bejaarden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 12 december 2017 @ 08:49:19 #53
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_175664050
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 december 2017 08:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat is dit toch voor een slap gelul over dat honk?
In mijn tijd gingen we met vrienden onder elkaar gewoon gezellig bij een van ons thuis zitten, de ene dag bij mij en de andere dag bij een ander.
Daarbij hadden we allemaal nog onze hobby's, zo ging ik een avond per week naar een fotoclub en een avond naar een oefenbunker, en los daarvan is er natuurlijk ook nog school of werk.

En 's weekends gingen we gewoon lekker op stap, naar de 'disco' of kroeg.
Kortom, we hingen nooit doelloos op straat met als enige doel rottigheid uit te halen.

Hebben deze gasten dan geen ouderlijk huis en geen hobby's of werk?
Die jongens mogen niet thuiszitten want dan zijn ze hun ouders tot last en krijgen ze slaag, daarom staan ze ook op straat.
  † In Memoriam † dinsdag 12 december 2017 @ 08:51:53 #54
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_175664080
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 december 2017 08:49 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Die jongens mogen niet thuiszitten want dan zijn ze hun ouders tot last en krijgen ze slaag, daarom staan ze ook op straat.
Als daar de mogelijke oorzaak ligt zou het misschien handig zijn daar eens wat onderzoek naar te doen.
Problemen los je normaliter op door de oorzaak aan te pakken.
Werk aan de winkel voor de wijkagent.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  dinsdag 12 december 2017 @ 08:56:18 #55
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_175664136
Kanslozen.
pi_175664337
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 08:22 schreef Megumi het volgende:

[..]

Probleem is eerder dat er te weinig mankracht is met betrekking tot handhaving. Zeker bij de politie. Als ik de wijkagent een keer per jaar tegen kom is dat veel. Want voetbalwedstrijden en evenementen zijn veel belangrijker en leveren meer geld op dan een paar klagende bejaarden.
Politie heeft totaal geen trek in potentieel gewelddadige arrestaties. Zeker niet als je snel wordt beschuldigd van racisme, hoe onterecht ook. Vandaar dat de politie vrijwel niets doet aan etnisch geweld. Ik denk dat die bejaarden gewoon pech hebben.
pi_175664431
Ik snap echt niet waarom er in Nederland nog geen vigilantengroepen zijn die met bivakmutsen, legerkistjes en honkbalknuppels eens even wat mores leren aan dit gore marokkanentuig.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_175664474
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:12 schreef Homey het volgende:

[..]

Politie heeft totaal geen trek in potentieel gewelddadige arrestaties. Zeker niet als je snel wordt beschuldigd van racisme, hoe onterecht ook. Vandaar dat de politie vrijwel niets doet aan etnisch geweld. Ik denk dat die bejaarden gewoon pech hebben.
Wij hadden 30 jaar geleden een groep autochtone hangjongeren voor de deur hangen. Veel diefstal in de buurt en veel vandalisme. Politie werd regelmatig gebeld, kwam wel langs, maar deed helemaal niets. Dat heeft zo'n drie a vier jaar geduurd.

Pas nadat de buurvrouw bij ieder klein beetje overlast aan de telefoon met de politie hing, kwam er een enorme potige agent langs, in zo'n auto waar ze normaal politiehonden in stoppen. Die heeft toen de grootste onruststoker apart genomen. Geen idee wat hij toen gezegd heeft, maar dat was het laaste wat we van die groep gezien hebben.

Kortom, de politie kan heus wel wat doen, de vraag is of ze het ook wel willen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  dinsdag 12 december 2017 @ 09:24:21 #59
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_175664484
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:12 schreef Homey het volgende:

[..]

Politie heeft totaal geen trek in potentieel gewelddadige arrestaties. Zeker niet als je snel wordt beschuldigd van racisme, hoe onterecht ook. Vandaar dat de politie vrijwel niets doet aan etnisch geweld. Ik denk dat die bejaarden gewoon pech hebben.
De afkomst is niet altijd bepalend voor de mogelijkheid tot het creëren van overlast. Tot mijn irritatie is dat redelijk multicultureel tegenwoordig. :')
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_175664502
quote:
18s.gif Op maandag 11 december 2017 15:22 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Zo kennen we onze marokkaanse vrienden weer: bedreigen, intimideren, provoceren, vernielen etc. Uiteraard ook tegen mensen die zich niet kunnen verweren, zoals deze bejaarden. Het zijn net hyena's.

Links kijken jullie mee ? Dit is de reden dat mensen marokkanen spuugzat zijn. Maar ja, vanuit je veilige witte bubbel in de Grachtengordel is het natuurlijk makkelijk praten.
Het zijn ook gewoon volbloed Nederlandse hoor. Alleen dat valt niet op. Zijn het de "buitenlanders", staat het vol op het nieuws. -O-
Smile and be happy!
  dinsdag 12 december 2017 @ 09:31:12 #61
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_175664585
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:25 schreef Shakaloha het volgende:

[..]

Het zijn ook gewoon volbloed Nederlandse hoor. Alleen dat valt niet op. Zijn het de "buitenlanders", staat het vol op het nieuws. -O-
Huftergedrag komt overal voor. En is mede mogelijk door het ontbreken van handhaving. Of om het maar zo te zeggen. Alles mag en kan want er is toch nooit politie in de buurt. :')
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 12 december 2017 @ 09:36:15 #62
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_175664680
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:20 schreef Nielsch het volgende:
Ik snap echt niet waarom er in Nederland nog geen vigilantengroepen zijn die met bivakmutsen, legerkistjes en honkbalknuppels eens even wat mores leren aan dit gore marokkanentuig.
Is al een geprobeerd. En toen waren het de Joden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  † In Memoriam † dinsdag 12 december 2017 @ 09:37:38 #63
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_175664701
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:31 schreef Megumi het volgende:

[..]

Huftergedrag komt overal voor. En is mede mogelijk door het ontbreken van handhaving. Of om het maar zo te zeggen. Alles mag en kan want er is toch nooit politie in de buurt. :')
Onzin, het begint bij de opvoeding.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_175664718
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:37 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Onzin, het begint bij de opvoeding.
wat wil je als ouders doen als je kind gaat puberen en slechte vrienden krijgt?
pi_175664727
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:36 schreef Megumi het volgende:

[..]

Is al een geprobeerd. En toen waren het de Joden.
Haha
  † In Memoriam † dinsdag 12 december 2017 @ 09:39:47 #66
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_175664751
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:38 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

wat wil je als ouders doen als je kind gaat puberen en slechte vrienden krijgt?
Opvoeden begint op dag 1 niet in de pubertijd.
Slechte vrienden?
Slecht excuus zul je bedoelen, dat zeggen de ouders van zijn vrienden waarschijnlijk ook, lekker makkelijk. :{w

Het ontbreekt iig aan zelfreflectie.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  dinsdag 12 december 2017 @ 09:40:34 #67
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_175664767
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:37 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Onzin, het begint bij de opvoeding.
Ik zie het meer als een combinatie van verschillende factoren. Veel ouders hebben maar weinig tijd. En verwachten vaak dat de school daar een grotere rol in speelt. Er is tegenwoordig maar weinig sociale controle. En zo zijn er wel meer zaken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  † In Memoriam † dinsdag 12 december 2017 @ 09:41:36 #68
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_175664778
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:40 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik zie het meer als een combinatie van verschillende factoren. Veel ouders hebben maar weinig tijd. En verwachten vaak dat de school daar een grotere rol in speelt. Er is tegenwoordig maar weinig sociale controle. En zo zijn er wel meer zaken.
Zoek maar weer een excuus, typisch.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_175664786
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:39 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Opvoeden begint op dag 1 niet in de pubertijd.
Slechte vrienden?
Slecht excuus zul je bedoelen, dat zeggen de ouders van zijn vrienden waarschijnlijk ook, lekker makkelijk. :{w

Het ontbreekt iig aan zelfreflectie.
Jij hebt geen kinderen. Makkelijk praten zo
  † In Memoriam † dinsdag 12 december 2017 @ 09:43:54 #70
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_175664819
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:41 schreef BilmemKi het volgende:

[..]

Jij hebt geen kinderen. Makkelijk praten zo
Hoe weet jij dat nou, heb er waarschijnlijk meer dan jij. :7
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  dinsdag 12 december 2017 @ 09:43:56 #71
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_175664821
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:39 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Opvoeden begint op dag 1 niet in de pubertijd.
Slechte vrienden?
Slecht excuus zul je bedoelen, dat zeggen de ouders van zijn vrienden waarschijnlijk ook, lekker makkelijk. :{w

Het ontbreekt iig aan zelfreflectie.
Ik ken goede mensen waarvan de kinderen wel eens ontsporen. En die hun stinkende best gedaan hebben om dat op te lossen. Zaken die dan weer opspelen is een gebrek aan zorg en in de sturing daarvan. Dat werkt vaak veel langs elkaar heen. En veel van de zorg is gewoon wegbezuinigd. Je kunt wel wat roepen. Maar in de praktijk ligt het vaak toch wat ingewikkelder.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_175664848
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:12 schreef Homey het volgende:

[..]

Politie heeft totaal geen trek in potentieel gewelddadige arrestaties. Zeker niet als je snel wordt beschuldigd van racisme, hoe onterecht ook. Vandaar dat de politie vrijwel niets doet aan etnisch geweld. Ik denk dat die bejaarden gewoon pech hebben.
Nou, niet alleen bejaarden, hier in het speeltuintje ligt er regelmatig stront boven aan de glijbaan. Het politieburo zit aan de overkant!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  dinsdag 12 december 2017 @ 09:47:27 #73
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_175664888
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:41 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Zoek maar weer een excuus, typisch.
Ik zoek geen excuus. Maar geef alleen aan dat je allemaal wat lastiger is op te lossen dan met uitspraken als beginnen met de opvoeding op dag een. Daarmee voorkom je niet dat problemen zich in de toekomst zich niet zullen voordoen. Schizofrenie bijvoorbeeld.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_175664896
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:43 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou, heb er waarschijnlijk meer dan jij. :7
Omdat je praat alsof je controle hebt over je kinderen.
  † In Memoriam † dinsdag 12 december 2017 @ 09:48:41 #75
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_175664905
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:43 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik ken goede mensen waarvan de kinderen wel eens ontsporen. En die hun stinkende best gedaan hebben om dat op te lossen. Zaken die dan weer opspelen is een gebrek aan zorg en in de sturing daarvan. Dat werkt vaak veel langs elkaar heen. En veel van de zorg is gewoon wegbezuinigd. Je kunt wel wat roepen. Maar in de praktijk ligt het vaak toch wat ingewikkelder.
Dat zijn uitzonderingen, maar het is misschien gewoon puur toeval dat het in 'sommige culturen', maar dat mag je niet hardop zeggen, hoewel de statistieken het aantonen, meer voorkomt.

Gebrek aan handhaving is het probleem?
Heb je er wel eens over nagedacht dat er ook heel veel jonge jongens rondlopen die gewoon nog nooit in negatieve zin met de politie in aanraking zijn gekomen.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')