abonnement Unibet Coolblue
pi_175643478
quote:
Video van gepeste jongen raakt iedereen. Zelfs Hollywoodsterren steunen hem



Keaton Jones wordt gepest op school en heeft helemaal geen vrienden. In tranen vraagt hij aan zijn moeder: "waarom, waarom doen ze het?" Moeder Kimberley filmde de droevige jongen en zette de beelden online. Nu krijgt Keaton steun uit de hele wereld.

De jongen uit het Amerikaanse Knoxville werd door klasgenoten uitgescholden en besmeurd met eten en drinken, zo vertelt hij in de video, die inmiddels 18 miljoen keer is bekeken. "Dit is niet goed," zegt hij huilend.

De rest van de wereld is het daarmee eens. Zelfs bekende sporters en artiesten, waaronder Snoop Dog, steunen hem. En er is een heuse hashtag voor de jongen: #standwithkeaton.

Wel
Dit breekt toch je hart? :'( Verschrikkelijk. Wel mooi om te zien dat het ventje wereldwijd steun krijgt. :)
  maandag 11 december 2017 @ 13:20:02 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_175643534
Voelde ingestudeerd aan dus niet afgekeken
  maandag 11 december 2017 @ 13:22:41 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175643600
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 13:20 schreef hugecooll het volgende:
Voelde ingestudeerd aan dus niet afgekeken
:')
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 11 december 2017 @ 13:23:45 #4
367178 Daarnaast
http://www.loser.com
pi_175643633
Ik mag die captains America wel. Goeie gast.
  maandag 11 december 2017 @ 13:24:06 #5
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_175643641
quote:
9s.gif Op maandag 11 december 2017 13:19 schreef Ludachrist het volgende:
Gütmenschen gonna gütmensch.
Ook Donald Trump Jr. neemt het op voor dit joch...
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 13:38:27 #6
9859 crew  Karina
Woman
pi_175644059
Bij mij op school zou je na zo een filmpje nog meer gepest worden (als er toen al internet had bestaan :P ).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_175644721
Hoe het ook zij, de jongen heeft al diverse steunbetuigingen en uitnodigingen gehad van beroemde sterren zoals Justin Bieber, Katy Perry, Enrique Iglesias -om maar een paar te noemen. Ik vind het een mooi gebaar. :)

pi_175644761
Compleet non-nieuws weer dit. Op naar het volgende zielige kindje waar celebs iets over kunnen zeggen.
  maandag 11 december 2017 @ 14:03:11 #9
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175644822
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 13:59 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Hoe het ook zij, de jongen heeft al diverse steunbetuigingen en uitnodigingen gehad van beroemde sterren zoals Justin Bieber, Katy Perry, Enrique Iglesias -om maar een paar te noemen. Ik vind het een mooi gebaar. :)

[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/0qFHE9YCo7P0tolE_RjZVg--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjtzbT0xO3c9ODAw/http://media.zenfs.com/en(...)fd725a5df]afbeelding[/url] ]
En over een week of twee als de sterren hun schouderklopjes hebben gehad wordt het knaapje harder gepest dan ooit en niemand die ooit meer van hem hoort.
And so is the past
  maandag 11 december 2017 @ 14:12:38 #10
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_175645127
Fijn voor dat jochie dat 'ie aandacht krijgt. Jammer voor die andere honderdduizenden gepeste kinderen die niet gefilmd willen worden en hier geen reet aan hebben.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_175645232
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 14:12 schreef mstx het volgende:
Fijn voor dat jochie dat 'ie aandacht krijgt. Jammer voor die andere honderdduizenden gepeste kinderen die niet gefilmd willen worden en hier geen reet aan hebben.
Het is goed dat hier aandacht voor is. De jongen staat symbool voor alle gepeste kinderen, en hopelijk brengt het iets van een verandering teweeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2017 14:16:46 ]
pi_175645234
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 14:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

En over een week of twee als de sterren hun schouderklopjes hebben gehad wordt het knaapje harder gepest dan ooit en niemand die ooit meer van hem hoort.
Of wel. Dit kan typisch uitgroeien tot een gevalletje school shooting als hij ouder is. ;(
pi_175645407
Triest.
pi_175645474
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:16 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Het is goed dat hier aandacht voor is. De jongen staat symbool voor alle gepeste kinderen, en hopelijk brengt het iets van een verandering teweeg.
Waarschijnlijk brengt het inderdaad een verandering teweeg, namelijk dat hij nu nog 2 keer zo hard gepest wordt.
  maandag 11 december 2017 @ 15:46:26 #15
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_175647276
Gepest worden met een schisis is hier ook best wel normaal hoor. Dat maakt het nog niet goed. En zeggen dat deze jongen daar maar tegen moet kunnen is onzinnig. Ik zou mijn kinderen toch eens goed de waarheid zeggen als ik ze op pesten betrapte. Dit kind heeft zo te zien al diverse operaties achter de rug - en die zijn echt niet leuk om te ondergaan - en ik vind het er heel goed uitzien nu.
Wat bezielt de andere kinderen om hem te pesten om iets waar hij niks aan kan doen ? Wat bezielt de ouders dat ze hun kinderen niet beter hebben opgevoed ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_175647498
Misschien moet ik ook maar voor de camera gaan janken en dit uploaden, dan kom ik een keertje in contact met lekkere wijven
pi_175652405
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:55 schreef Wuwwa het volgende:
Misschien moet ik ook maar voor de camera gaan janken en dit uploaden, dan kom ik een keertje in contact met lekkere wijven
Ik zou het doen. Je bent een tamelijk meelijwekkend persoon, dus succes verzekerd.
pi_175655510
Isn't that cute? But it's wro... err, hypocritical!
pi_175655899
Ondertussen heeft moeder een gofundme-pagina geopend en schijnt ze zelf racistisch te zijn :')
http://www.dailymail.co.u(...)d-racist-photos.html
´
pi_175657856
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:46 schreef deedeetee het volgende:
Gepest worden met een schisis is hier ook best wel normaal hoor. Dat maakt het nog niet goed. En zeggen dat deze jongen daar maar tegen moet kunnen is onzinnig. Ik zou mijn kinderen toch eens goed de waarheid zeggen als ik ze op pesten betrapte. Dit kind heeft zo te zien al diverse operaties achter de rug - en die zijn echt niet leuk om te ondergaan - en ik vind het er heel goed uitzien nu.
Wat bezielt de andere kinderen om hem te pesten om iets waar hij niks aan kan doen ? Wat bezielt de ouders dat ze hun kinderen niet beter hebben opgevoed ?
Wat een rare gedachte dat pestgedrag aan opvoeding zou liggen.
pi_175658048
quote:
6s.gif Op maandag 11 december 2017 20:50 schreef Kim-Holland het volgende:
Ondertussen heeft moeder een gofundme-pagina geopend en schijnt ze zelf racistisch te zijn :')
http://www.dailymail.co.u(...)d-racist-photos.html
Gaan we nu met z'n allen zijn moeder pesten?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_175658070
Naar voor dat ventje. Hoop dat het stopt.
Ik vind die actie van die moeder wel bedenkelijk.

En ook nog verticaal gefilmd ook. ;(
pi_175658151
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 13:59 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Hoe het ook zij, de jongen heeft al diverse steunbetuigingen en uitnodigingen gehad van beroemde sterren zoals Justin Bieber, Katy Perry, Enrique Iglesias -om maar een paar te noemen. Ik vind het een mooi gebaar. :)

[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/0qFHE9YCo7P0tolE_RjZVg--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjtzbT0xO3c9ODAw/http://media.zenfs.com/en(...)fd725a5df]afbeelding[/url] ]
Allemaal totaal verziekte mensen... leuk om daar steun van te krijgen.
  maandag 11 december 2017 @ 21:47:55 #24
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_175658164
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:16 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Het is goed dat hier aandacht voor is. De jongen staat symbool voor alle gepeste kinderen, en hopelijk brengt het iets van een verandering teweeg.
Ga er maar niet van uit.
Dit jongetje heeft iig vast een boost in zelfvertrouwen gekregen door de steun dus dat is iig mooi meegenomen.
pi_175658229
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:16 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Het is goed dat hier aandacht voor is. De jongen staat symbool voor alle gepeste kinderen, en hopelijk brengt het iets van een verandering teweeg.
Ik zou er niet op rekenen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_175658474
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:16 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Het is goed dat hier aandacht voor is. De jongen staat symbool voor alle gepeste kinderen, en hopelijk brengt het iets van een verandering teweeg.
Dit is wel heel naief.

Pesten bestaat al zo lang als de mensheid er is (of langer, ook dieren maken zich hieraan schuldig) en het komt in alle leeftijdsgroepen voor op de allerkleinsten na.
pi_175658762
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:45 schreef alilami het volgende:

[..]

Gaan we nu met z'n allen zijn moeder pesten?
Wie is 'we'?
´
pi_175659222
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:16 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Het is goed dat hier aandacht voor is. De jongen staat symbool voor alle gepeste kinderen, en hopelijk brengt het iets van een verandering teweeg.
Als dat zo was bestond pesten allang niet meer.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  maandag 11 december 2017 @ 22:14:25 #29
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_175659240
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat een rare gedachte dat pestgedrag aan opvoeding zou liggen.
Kwestie van je kinderen leren dat je mensen/kinderen met een afwijkend uiterlijk of gedrag gewoon normaal moet behandelen. Zoals het kind zelf ook behandeld zou willen worden. En natuurlijk het goede voorbeeld geven, dat helpt ook.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_175662794
quote:
6s.gif Op maandag 11 december 2017 20:50 schreef Kim-Holland het volgende:
Ondertussen heeft moeder een gofundme-pagina geopend en schijnt ze zelf racistisch te zijn :')
http://www.dailymail.co.u(...)d-racist-photos.html
Waarom is ze een racist dan?
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_175662823
Als hij een maga petje op had gehad hadden ze mee gedaan. Hypocriete onzin.
pi_175662843
quote:
5s.gif Op maandag 11 december 2017 22:01 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Wie is 'we'?
Alle mensen met een kleurtje en te lange tenen denk?
pi_175663056
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_175663734
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 22:14 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Kwestie van je kinderen leren dat je mensen/kinderen met een afwijkend uiterlijk of gedrag gewoon normaal moet behandelen. Zoals het kind zelf ook behandeld zou willen worden. En natuurlijk het goede voorbeeld geven, dat helpt ook.
Jij hebt geen kinderen vermoed ik. Want kinderen leren van alles wat ze om hen heen zien. En wat zien ze op school? Pestgedrag.
  dinsdag 12 december 2017 @ 08:28:27 #36
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_175663853
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 06:00 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Waar zit het racisme in ?
En elk geval is die moeder gewoon op geld uit. Zo zie je maar dat het onverstandig is direct op sociale media te reageren of op nieuws en de zaken even af te wachten. Vaak blijkt de boel wat anders in elkaar te zitten.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_175663880
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 06:00 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Waar zit het racisme in ?
Nergens, ze staat met een confederatie vlag op de foto, en heeft blijkbaar op facebook eens een opmerking gemaakt tegen dat huilende SJW volk wat continue redenen zoekt om beledigd te kunnen zijn. Maar niets racistisch aan, helaas mag het niet baten want het SJW leger heeft de discussie al gekaapt, waar ik al reacties zag dat zelfs het pesten van dit kind nu wordt goedgepraat want het is immers een racistische familie.







hooksinmysoul twitterde op maandag 11-12-2017 om 17:47:29 The fact that so much money is going to Keaton’s racist family makes me sick. reageer retweet
ShanBabb twitterde op maandag 11-12-2017 om 17:47:02 i think its totally and hilariously ironic that Keaton's family is racist. You're pointing out that bullies pick on… https://t.co/yUhHmooWMe reageer retweet
cartierburgundy twitterde op maandag 11-12-2017 om 17:28:48 keaton jones probably got bullied for going to school with a confederate flag and y’all just gave his racist mom $5… https://t.co/RrOrzRewEA reageer retweet
_JamesGtfo twitterde op maandag 11-12-2017 om 18:48:11 Was Keaton Jones bullied or did his black classmates beat him up for using the N-word https://t.co/qWJRctpSif reageer retweet
Welkom in de wereld van de SJW en de rest van de linkse droeftoeters, waar het op een foto staan met een vlag voldoende is om als racist te worden uitgemaakt en zelfs pesten wordt goedgepraat. Maar wat verwacht je van een groep die zelfs geweld toejuicht zolang het maar gebruikt wordt tegen mensen die een andere mening hebben.
  dinsdag 12 december 2017 @ 08:34:50 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175663907
:')
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175663937
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 08:28 schreef Megumi het volgende:

[..]

En elk geval is die moeder gewoon op geld uit. Zo zie je maar dat het onverstandig is direct op sociale media te reageren of op nieuws en de zaken even af te wachten. Vaak blijkt de boel wat anders in elkaar te zitten.
Dus als het kind gepest wordt is het erg, en als mevrouw geld wil ophalen om hem naar een andere school te sturen dan wordt dat toegejuicht. Maar nu staat mevrouw met een verkeerde vlag op een foto en opeens is het een racistische oplichter? :')

Man man man, wat een volk hier, mensen veroordelen op basis van een actie of uiterlijk. :') Moeten we eens bij andere bevolkingsgroepen doen, maar als het gaat om een blanke persoon mogen wel zomaar aannames gedaan worden natuurlijk.
  dinsdag 12 december 2017 @ 08:40:53 #40
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_175663962
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 08:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dus als het kind gepest wordt is het erg, en als mevrouw geld wil ophalen om hem naar een andere school te sturen dan wordt dat toegejuicht. Maar nu staat mevrouw met een verkeerde vlag op een foto en opeens is het een racistische oplichter? :')

Man man man, wat een volk hier, mensen veroordelen op basis van een actie of uiterlijk. :') Moeten we eens bij andere bevolkingsgroepen doen, maar als het gaat om een blanke persoon mogen wel zomaar aannames gedaan worden natuurlijk.
Waar zeg ik dit allemaal. Ik denk alleen dat er voldoende redenen zijn om te denken dat de vrouw het geld niet alleen aan haar kind wil besteden. En wellicht ook handelde vanuit mogelijk een stukje eigenbelang.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 12 december 2017 @ 08:43:35 #41
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175663989
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 08:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

Man man man, wat een volk hier, mensen veroordelen op basis van een actie of uiterlijk. :') Moeten we eens bij andere bevolkingsgroepen doen, maar als het gaat om een blanke persoon mogen wel zomaar aannames gedaan worden natuurlijk.
Vieze SJW’s allemaal!!11!!11
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175664039
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 08:40 schreef Megumi het volgende:

[..]

Waar zeg ik dit allemaal. Ik denk alleen dat er voldoende redenen zijn om te denken dat de vrouw het geld niet alleen aan haar kind wil besteden. En wellicht ook handelde vanuit mogelijk een stukje eigenbelang.
Man man man, dit zeg jij letterlijk:

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 08:28 schreef Megumi het volgende:
En elk geval is die moeder gewoon op geld uit. Zo zie je maar dat het onverstandig is direct op sociale media te reageren of op nieuws en de zaken even af te wachten. Vaak blijkt de boel wat anders in elkaar te zitten.
Jij beweert dat de moeder uit is op geld, waar haal je dat vandaan? Op een reactie op social media waarin mevrouw staat met een foto van een verkeerde vlag? Dat is het enige "bewijs" dat jij hebt dat mevrouw uit is op geld. Dan val je erover dat het onverstandig is om direct op social media nieuws te reageren en de zaken even af te wachten, maar wat doe jij nu? Wacht jij nu af? Nee, want nu zal de boel wel niet anders in elkaar zitten, het wegzetten van mensen als racist met zo'n vlag zit er natuurlijk ingebakken bij sommige mensen.

Toppunt van hypocrisie jouw reactie.
  dinsdag 12 december 2017 @ 08:51:32 #43
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_175664073
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 08:47 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Man man man, dit zeg jij letterlijk:

[..]

Jij beweert dat de moeder uit is op geld, waar haal je dat vandaan? Op een reactie op social media waarin mevrouw staat met een foto van een verkeerde vlag? Dat is het enige "bewijs" dat jij hebt dat mevrouw uit is op geld. Dan val je erover dat het onverstandig is om direct op social media nieuws te reageren en de zaken even af te wachten, maar wat doe jij nu? Wacht jij nu af? Nee, want nu zal de boel wel niet anders in elkaar zitten, het wegzetten van mensen als racist met zo'n vlag zit er natuurlijk ingebakken bij sommige mensen.

Toppunt van hypocrisie jouw reactie.
Quote van de frontpage

quote:
De bekende Amerikaanse MMA-vechter Joe Schilling laat geen spaan heel van de moeder op Instagram. In een filmpje vertelt hij hoe het werkelijk zit: "Ik voel me best wel stom nu. Ik heb contact gezocht met Keatons moeder, na het zien van zijn filmpje en nodigde hen uit naar LA te komen om een gevecht van mij bij te wonen. Maar deze vrouw is alleen maar op geld uit, ze wil dat ik haar GoFundMe op m'n socials deel. Ze vroeg om geld voor kerstcadeau's, omdat ze een alleenstaande moeder is. Ik vind daar iets van, maar beslis voor jezelf wat jij hiervan vindt,"
Dit doet mij enigszins twijfelen. Wat me vrij normaal lijkt. Los van andere zaken. Maar je leest hier in een groot artikel natuurlijk makkelijk over heen. In deze quote gaat het niet over wat antieke vlaggen en dergelijke.

[ Bericht 1% gewijzigd door Megumi op 12-12-2017 09:00:36 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_175664229
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 08:51 schreef Megumi het volgende:

[..]

Quote van de frontpage

[..]

Dit doet mij enigszins twijfelen. Wat me vrij normaal lijkt.
Dat jij twijfelt mag niets uitmaken, jij zegt letterlijk:

En elk geval is die moeder gewoon op geld uit. Zo zie je maar dat het onverstandig is direct op sociale media te reageren of op nieuws en de zaken even af te wachten. Vaak blijkt de boel wat anders in elkaar te zitten.

In elk geval is niet twijfelen, dat is een aanname, een aanname gebaseerd op de verklaring van één persoon, wat erg apart is aangezien jij ook oppert om de zaken even af te wachten en niet te reageren op social media nieuws, en nu kom je aan met een verhaal van een MMA vechter op instagram? Zie je het echt niet?

Ja misschien zit die vrouw al jaren in de shit en probeert en nu een slaatje uit te slaan voor haar en haar kinderen, ik ken de situatie niet, ik heb mevrouw niet gesproken, en als ik één ding geleerd hebt na jaren discussiëren met mensen die er vooral een links gedachtegang op nahouden, zodra linkse mensen beginnen te schuimbekken moet je alle zaken die zij als "feiten" portretteren met een korreltje zout nemen, aangezien ze door de schuim in hun ogen de werkelijkheid niet meer kunnen zien. Maar wat ik niet zie, lees of hoor is dat die jongen gelogen heeft over het pesten. Nee het gaat nu alleen nog maar over die moeder die met een verkeerde vlag op een foto staat, en opeens beginnen mensen ook het pesten goed te praten, racistisch gedrag zal de oorzaak wel zijn dat zo'n kind gepest wordt. Misschien is het pestgedrag wel de oorzaak dat mevrouw "racistisch" is.

Ik heb die Engelse prins Harry ooit met een hitler kostuum op de foto zien staan, is hij nu een racist? Een jodenhater? Of gewoon een slechte grap? En tegenwoordig kunnen blanken geen "slechte" grappen meer maken, nee alles heeft te maken met racisme. Andere opvattingen bestaan er ook niet, nee in de wereld van de SJW en linkse droeftoeter is alles zwart/wit als het gaat om racisme, een middenweg of andere verklaring is er nooit, behalve als het dan weer gaat om het goedpraten van hun eigen linkse idolen die zich hebben laten betrappen op zaken die het linkse gedachtegoed normaal verketteren.
  dinsdag 12 december 2017 @ 09:05:19 #45
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_175664255
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:03 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Dat jij twijfelt mag niets uitmaken, jij zegt letterlijk:

En elk geval is die moeder gewoon op geld uit. Zo zie je maar dat het onverstandig is direct op sociale media te reageren of op nieuws en de zaken even af te wachten. Vaak blijkt de boel wat anders in elkaar te zitten.

In elk geval is niet twijfelen, dat is een aanname, een aanname gebaseerd op de verklaring van één persoon, wat erg apart is aangezien jij ook oppert om de zaken even af te wachten en niet te reageren op social media nieuws, en nu kom je aan met een verhaal van een MMA vechter op instagram? Zie je het echt niet?

Ja misschien zit die vrouw al jaren in de shit en probeert en nu een slaatje uit te slaan voor haar en haar kinderen, ik ken de situatie niet, ik heb mevrouw niet gesproken, en als ik één ding geleerd hebt na jaren discussiëren met mensen die er vooral een links gedachtegang op nahouden, zodra linkse mensen beginnen te schuimbekken moet je alle zaken die zij als "feiten" portretteren met een korreltje zout nemen, aangezien ze door de schuim in hun ogen de werkelijkheid niet meer kunnen zien. Maar wat ik niet zie, lees of hoor is dat die jongen gelogen heeft over het pesten. Nee het gaat nu alleen nog maar over die moeder die met een verkeerde vlag op een foto staat, en opeens beginnen mensen ook het pesten goed te praten, racistisch gedrag zal de oorzaak wel zijn dat zo'n kind gepest wordt. Misschien is het pestgedrag wel de oorzaak dat mevrouw "racistisch" is.

Ik heb die Engelse prins Harry ooit met een hitler kostuum op de foto zien staan, is hij nu een racist? Een jodenhater? Of gewoon een slechte grap? En tegenwoordig kunnen blanken geen "slechte" grappen meer maken, nee alles heeft te maken met racisme. Andere opvattingen bestaan er ook niet, nee in de wereld van de SJW en linkse wegkijker is alles zwart/wit als het gaat om racisme, een middenweg of andere verklaring is er nooit, behalve als het dan weer gaat om het goedpraten van hun eigen linkse idolen die zich hebben laten betrappen op zaken die het linkse gedachtegoed normaal verketteren.
Ach volgens mij is de vrouw gewoon een oplichter. Maar verder is dat niet zo belangrijk verder om daar nog meer tijd in voor in een discussie met jou in te steken verder.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_175664277
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:05 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ach volgens mij is de vrouw gewoon een oplichter. Maar verder is dat niet zo belangrijk verder om daar nog meer tijd in voor in een discussie met jou in te steken verder.
Die vrouw is een oplichter vanwege een foto op internet en een verklaring op instagram van één persoon, dat oppert iemand die net beweerde dat we niet teveel moeten uitgaan van berichten op social media.

Man man man, jij diskwalificeert je hier even voor alle toekomstige discussies gerelateerd aan dit onderwerp. Jij weet dat je je vast hebt geluld, ben een vent en geef toe dat je je hypocriet gedraagt en te snel je linkse onderbuik hebt lopen leeg kotsen.
  dinsdag 12 december 2017 @ 09:11:53 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175664333
:') .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 12 december 2017 @ 09:13:13 #48
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_175664343
"The N-word..." Amerika ten voeten uit, alles wat God verboden heeft wordt gefaciliteerd. Maar o wee als je néger zegt. :')

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 12 december 2017 @ 09:19:01 #49
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_175664417
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:07 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Die vrouw is een oplichter vanwege een foto op internet en een verklaring op instagram van één persoon, dat oppert iemand die net beweerde dat we niet teveel moeten uitgaan van berichten op social media.

Man man man, jij diskwalificeert je hier even voor alle toekomstige discussies gerelateerd aan dit onderwerp. Jij weet dat je je vast hebt geluld, ben een vent en geef toe dat je je hypocriet gedraagt en te snel je linkse onderbuik hebt lopen leeg kotsen.
Dit is jou mening. En ik links? Of rechts. Dat is allemaal marketing. Ik zelf denk al een tijdje niet meer in dit soort in van mijn ogen achterhaalde termen. Jij diskwalificeert je zelf ook min of meer in deze discussie door niet open te staan voor de mogelijkheid dat de vrouw wat bijbedoelingen heeft. En iemand voor links uitmaken voor mij een scheldwoord zelfs. Inclusief rechts trouwens. Of hypocriet is geen sterke argumentatie voor een nuttige en pragmatische discussie.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_175664531
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:13 schreef BansheeBoy het volgende:
"The N-word..." Amerika ten voeten uit, alles wat God verboden heeft wordt gefaciliteerd. Maar o wee als je néger zegt. :')

:{²
Zet een film van Tarantino op en je hebt dat woord genoeg gehoord voor de rest van je leven.
  dinsdag 12 december 2017 @ 09:34:55 #51
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_175664655
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 december 2017 09:13 schreef BansheeBoy het volgende:
"The N-word..." Amerika ten voeten uit, alles wat God verboden heeft wordt gefaciliteerd. Maar o wee als je néger zegt. :')

:{²
Dat mensen zich willen onttrekken aan achterhaalde religies is natuurlijk juist positief te noemen. Net als het aanpakken van racisme zover mogelijk.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_175664801
Dus als de politieke opvatting van de moeder je niet aanstaat, mag je haar kind pesten!


Idd. Zo denken sneeuwvlokjes!

Altijd alles voor de vrede, maar stiekum geweldadig zijn, wel met een masker op natuurlijk.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  dinsdag 12 december 2017 @ 09:53:02 #53
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_175664977
Wat ik van tevoren al dacht: gewoon een vieze ordinaire stunt om geld op te halen.

Dat ze dan ook nog publiekelijk als racist aan de muur genageld wordt vind ik wat overdreven. Vooral op basis van wat ik in dit topic voorbij zie komen. Maar ja, ze rollen we tegenwoordig.
  dinsdag 12 december 2017 @ 10:33:17 #54
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_175665584
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 08:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Jij hebt geen kinderen vermoed ik. Want kinderen leren van alles wat ze om hen heen zien. En wat zien ze op school? Pestgedrag.
Ik heb 3 inmiddels volwassen kinderen en kinderen kun je leren dat ze niet het slechte gedrag van hun soortgenoten hoeven/moeten nadoen. Ook kinderen zijn in staat om zélf te denken. Buiten de kudde om.
Een van mijn zoons nam het op voor een ander kind dat werd gepest en haalde hem zo vaak hij kon binnen in zijn eigen grote vriendengroep op de basisschool. Ook op de middelbare school trok hij op met jongens die van nature buiten de groep vielen en/of gepest werden. Terwijl hij zelf dus altijd een grote groep kameraden had liepen er meestal 1 of meer jongens mee die normaal buitengesloten/gepest werden. Pest gedrag kan doorbroken worden als er maar iemand is die daarvoor de durf heeft om dit te doen.
Je kunt je kind leren om niet al klakkeloos met een groep mee te doen hoor. Als je ze niet al jong leert om zelf hun grens te bepalen - jongens, daar doe ik niet aan mee :{w - zullen ze er op latere leeftijd moeite mee hebben om hun eigen weg te gaan.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_175666530
Als je kind in de auto aan het huilen is omdat hij gepest wordt, is het een vrij zieke impuls als moeder zijnde om je mobieltje maar te pakken en dit te gaan filmen. Troosten, de schoolleiding spreken lijkt me een beter alternatief.
pi_175667271
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 10:33 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik heb 3 inmiddels volwassen kinderen en kinderen kun je leren dat ze niet het slechte gedrag van hun soortgenoten hoeven/moeten nadoen. Ook kinderen zijn in staat om zélf te denken. Buiten de kudde om.
Een van mijn zoons nam het op voor een ander kind dat werd gepest en haalde hem zo vaak hij kon binnen in zijn eigen grote vriendengroep op de basisschool. Ook op de middelbare school trok hij op met jongens die van nature buiten de groep vielen en/of gepest werden. Terwijl hij zelf dus altijd een grote groep kameraden had liepen er meestal 1 of meer jongens mee die normaal buitengesloten/gepest werden. Pest gedrag kan doorbroken worden als er maar iemand is die daarvoor de durf heeft om dit te doen.
Je kunt je kind leren om niet al klakkeloos met een groep mee te doen hoor. Als je ze niet al jong leert om zelf hun grens te bepalen - jongens, daar doe ik niet aan mee :{w - zullen ze er op latere leeftijd moeite mee hebben om hun eigen weg te gaan.
Dit is gewoon niet waar. Onze oudste is ook supersociaal en zal als een kindje in de groep het zwaar heeft ook altijd haar steunen. Maar dat is niet onze verdienste, dat is gewoon aangeboren.

Je hebt als ouder invloed, maar gewoon niet 100%.
  dinsdag 12 december 2017 @ 13:25:59 #57
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_175668656
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 12:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dit is gewoon niet waar. Onze oudste is ook supersociaal en zal als een kindje in de groep het zwaar heeft ook altijd haar steunen. Maar dat is niet onze verdienste, dat is gewoon aangeboren.

Je hebt als ouder invloed, maar gewoon niet 100%.
Ik beweer toch ook niet dat je 100% invloed hebt ? Maar vaker hoor je van een pester als die volwassen is dat ze terwijl ze anderen aan t pesten waren helemaal niet begrepen wat de impact daarvan is. Bij navraag is daar dan vroeger thuis bij de pester nooit echt over gesproken.
Natuurlijk speelt aanleg ook een rol maar opvoeding heeft echt ook zo zijn nut.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_175668880
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:16 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Het is goed dat hier aandacht voor is. De jongen staat symbool voor alle gepeste kinderen, en hopelijk brengt het iets van een verandering teweeg.
Wat voor verandering? Het is duidelijk waarom hij gepest wordt: Zijn uiterlijk heeft kenmerken van wat de meeste mensen als onaantrekkelijk beschouwen.

Dat is de menselijke natuur: Onaantrekkelijke mensen worden slechter behandeld en dus ook vaker gepest dan aantrekkelijke mensen. Dit zit instinctief in de mens en dergelijk discriminerend gedrag wordt al vertoond door baby's die liever naar aantrekkelijke mensen kijken dan onaantrekkelijke mensen.

Je kunt deze biologische drang om onaantrekkelijke mensen slechter te behandelen wel verbieden, of bestraffen, maar het blijft bestaan. En zelfs als het pesten zich dan vervolgens niet meer uit in merkbaar fysiek/verbaal geweld door de dreiging van een straf, dan zullen onaantrekkelijke kinderen nog altijd met minder respect behandeld worden, niet uitgenodigd worden voor feestjes, minder snel vrienden maken, etc.

De mens is biologisch een wreed en discriminerend organisme dat nog altijd zeer primitief handelt op basis van oppervlakkige zaken als uiterlijk.
pi_175669488
Gepest joch heeft omstreden moeder
https://www.telegraaf.nl/(...)eft-omstreden-moeder

Celebrities begin to question motives of mother of bullied Tennessee pupil Keaton Jones as it's revealed MMA fighter invited the boy to a fight but his mother said she 'just wanted money '


http://www.dailymail.co.u(...)ying-make-money.html
´
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:08:57 #60
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_175669585
Alles moet op social media, zelfs het leed van je kind :')
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_175669689
Us whites sticking together.

Dan weet je meestal wel genoeg. :D
wooblabalurg
pi_175669956
Dat huilende joch en zijn moeder doet me denken aan 'moeder van het jaar' Irme, die haar zoontje Hans gebruikte/misbruikte om haar ex volledig zwart te kunnen maken online. Dat was me nogal een soap..
´
  dinsdag 12 december 2017 @ 14:44:30 #63
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_175670341
And so is the past
  dinsdag 12 december 2017 @ 15:14:38 #64
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_175671129
natuurlijk blijft het probleem van kinderen die zwaar gepest worden overeind staan, maar iedereen vergeet dat blijkbaar direct zodra er meer info over de moeder kwam :')
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_175671314
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 15:14 schreef BlackEyedAngel het volgende:
natuurlijk blijft het probleem van kinderen die zwaar gepest worden overeind staan, maar iedereen vergeet dat blijkbaar direct zodra er meer info over de moeder kwam :')
Ben jij Charles Xavier?
wooblabalurg
  dinsdag 12 december 2017 @ 16:33:07 #66
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_175672850
Enorm sneu voor dat jochie, natuurlijk. Maar moeder met "us whites sticking together", hmja. :')
pi_175673011
Nou wat racistisch. :') ik hoor niemand klagen over die rappers die steeds black power zoeken.
pi_175673094
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:41 schreef 6star6lord6 het volgende:
eeds black power zoeken.
En wat hebben rappers en dit gepeste kind en moeder met elkaar te maken? of wil je alleen maar de calimero uithangen?
pi_175673261
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 08:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nergens, ze staat met een confederatie vlag op de foto, en heeft blijkbaar op facebook eens een opmerking gemaakt tegen dat huilende SJW volk wat continue redenen zoekt om beledigd te kunnen zijn. Maar niets racistisch aan, helaas mag het niet baten want het SJW leger heeft de discussie al gekaapt, waar ik al reacties zag dat zelfs het pesten van dit kind nu wordt goedgepraat want het is immers een racistische familie.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

hooksinmysoul twitterde op maandag 11-12-2017 om 17:47:29 The fact that so much money is going to Keaton’s racist family makes me sick. reageer retweet
ShanBabb twitterde op maandag 11-12-2017 om 17:47:02 i think its totally and hilariously ironic that Keaton's family is racist. You're pointing out that bullies pick on… https://t.co/yUhHmooWMe reageer retweet
cartierburgundy twitterde op maandag 11-12-2017 om 17:28:48 keaton jones probably got bullied for going to school with a confederate flag and y’all just gave his racist mom $5… https://t.co/RrOrzRewEA reageer retweet
_JamesGtfo twitterde op maandag 11-12-2017 om 18:48:11 Was Keaton Jones bullied or did his black classmates beat him up for using the N-word https://t.co/qWJRctpSif reageer retweet
Welkom in de wereld van de SJW en de rest van de linkse droeftoeters, waar het op een foto staan met een vlag voldoende is om als racist te worden uitgemaakt en zelfs pesten wordt goedgepraat. Maar wat verwacht je van een groep die zelfs geweld toejuicht zolang het maar gebruikt wordt tegen mensen die een andere mening hebben.
Of het racistisch is is de vraag, maar waarom gaat dat verhaaltje van haar dan niet op voor haar eigen zoontje? Stop crying!
pi_175674002
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 16:33 schreef Voszje het volgende:
Maar moeder met "us whites sticking together", hmja. :')
Blanken mogen geen homogene groep meer zijn volgens jou...? Is dat alleen voorbehouden aan zwarten en "minderheidsgroepen"?
pi_175674155
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 13:36 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Wat voor verandering? Het is duidelijk waarom hij gepest wordt: Zijn uiterlijk heeft kenmerken van wat de meeste mensen als onaantrekkelijk beschouwen.

Dat is de menselijke natuur: Onaantrekkelijke mensen worden slechter behandeld en dus ook vaker gepest dan aantrekkelijke mensen. Dit zit instinctief in de mens en dergelijk discriminerend gedrag wordt al vertoond door baby's die liever naar aantrekkelijke mensen kijken dan onaantrekkelijke mensen.

Je kunt deze biologische drang om onaantrekkelijke mensen slechter te behandelen wel verbieden, of bestraffen, maar het blijft bestaan. En zelfs als het pesten zich dan vervolgens niet meer uit in merkbaar fysiek/verbaal geweld door de dreiging van een straf, dan zullen onaantrekkelijke kinderen nog altijd met minder respect behandeld worden, niet uitgenodigd worden voor feestjes, minder snel vrienden maken, etc.

De mens is biologisch een wreed en discriminerend organisme dat nog altijd zeer primitief handelt op basis van oppervlakkige zaken als uiterlijk.
Bij kinderen en jongvolwassenen zijn uiterlijkheden enorm belangrijk. En ja, zij beoordelen mensen daarop. Het mooie van ouder worden is echter dat zulke oppervlakkige zaken steeds minder een rol spelen. Het is een cliché, maar uiteindelijk gaat het tóch om het innerlijk. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2017 17:28:44 ]
  dinsdag 12 december 2017 @ 17:29:56 #72
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_175674191
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:22 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Blanken mogen geen homogene groep meer zijn volgens jou...? Is dat alleen voorbehouden aan zwarten en "minderheidsgroepen"?
Ik vind het een nogal bijzondere opmerking, ongeacht uit welke hoek het komt.
pi_175674316
"Blanken mogen geen homogene groep meer zijn volgens jou...? Is dat alleen voorbehouden aan zwarten en "minderheidsgroepen"?"

Is ook een bijzondere opmerking.
pi_175674398
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:35 schreef AnanYaw het volgende:
"Blanken mogen geen homogene groep meer zijn volgens jou...? Is dat alleen voorbehouden aan zwarten en "minderheidsgroepen"?"

Is ook een bijzondere opmerking.
Zo bijzonder is dat niet gezien het gedram over "diversiteit" en de omvolking van vrijwel alle blanke landen ter wereld.
  dinsdag 12 december 2017 @ 17:44:31 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_175674482
Sinds wanneer zijn blanken een homogene groep?

Verder doet die stick together opmerking me denken aan The Whites van South Park.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_175674675
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:39 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Zo bijzonder is dat niet gezien het gedram over "diversiteit" en de omvolking van vrijwel alle blanke landen ter wereld.
Voor jou is het niet bijzonder inderdaad. Dat was mijn punt, daarom vind jij die uitspraak ook gewoon normaal. Daarom reageer jij nu zo, dat ik weer wat vakjes op mijn bingokaart kan wegstrepen.
pi_175676149
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 december 2017 17:28 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Bij kinderen en jongvolwassenen zijn uiterlijkheden enorm belangrijk. En ja, zij beoordelen mensen daarop. Het mooie van ouder worden is echter dat zulke oppervlakkige zaken steeds minder een rol spelen. Het is een cliché, maar uiteindelijk gaat het tóch om het innerlijk. :)
Leuk dat uiterlijk een steeds minder grote rol begint te spelen na het 25e levensjaar, maar daar hebben kinderen en jongvolwassenen helemaal niks aan. Die zitten overigens ook vast met de mentale schade van gepest en afgezonderd worden.

'Gewoon wachten tot je 30 bent en uiterlijk een minder grote role speelt' zoals jij hier aandraagt, lijkt mij dan ook geen goede oplossing voor dit probleem.
pi_175678440
Haha
Net goed voor al die deugders.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_175680312
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 december 2017 18:59 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Leuk dat uiterlijk een steeds minder grote rol begint te spelen na het 25e levensjaar, maar daar hebben kinderen en jongvolwassenen helemaal niks aan. Die zitten overigens ook vast met de mentale schade van gepest en afgezonderd worden.

'Gewoon wachten tot je 30 bent en uiterlijk een minder grote role speelt' zoals jij hier aandraagt, lijkt mij dan ook geen goede oplossing voor dit probleem.
Ik ben het er ook niet mee eens trouwens. Het wordt subtieler en verdekter, maar beoordeling op je uiterlijk blijft gewoon. Misschien nog wel erger, omdat kinderen eerst alleen afwijking zien. Naarmate je ouder wordt, heb je er nog allerlei (onbewuste) associaties bij. Dus dan zal je niet meer zo snel horen "wat ben jij dik", maar je wordt er wel op afgerekend.
pi_175681623
Leuk dat Joe Schilling wat aandacht krijgt, is naast MMA'er vooral een kickbokser.
pi_175698915
Keaton Jones' estranged father is a white supremacist and a felon with 'Pure Breed' and 'White Pride' tattoos who posted 'Aryan race' memes on Facebook before going to prison


http://www.dailymail.co.u(...)ite-supremacist.html

Je verwacht het niet.. :')
´
pi_175724274
Het wordt steeds gekker;

EXCLUSIVE: Keaton Jones' Aryan Nation father pointed his AK-47 at bullied son and his mom as the boy recovered from a massive tumor: Horror childhood of kid who won hearts is laid bare as family battle claims of racism

Lang verhaal, veel foto's> http://www.dailymail.co.u(...)tened-shoot-him.html

En waarom je maar beter niet je kind[eren] kunt inzetten op 'Social Media'.. :N
´
  User die overal opduikt 2022 donderdag 14 december 2017 @ 19:37:45 #83
186611 Haags
pi_175724946
^O^
Zonder wrijving geen glans
pi_175727566
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 13:59 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Hoe het ook zij, de jongen heeft al diverse steunbetuigingen en uitnodigingen gehad van beroemde sterren zoals Justin Bieber, Katy Perry, Enrique Iglesias -om maar een paar te noemen. Ik vind het een mooi gebaar. :)

[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/0qFHE9YCo7P0tolE_RjZVg--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjtzbT0xO3c9ODAw/http://media.zenfs.com/en(...)fd725a5df]afbeelding[/url] ]
Ik heb het niet zo op die tweederangs sterren die zonodig met je op de foto moeten.
pi_175727662
quote:
6s.gif Op woensdag 13 december 2017 17:57 schreef Kim-Holland het volgende:
Keaton Jones' estranged father is a white supremacist and a felon with 'Pure Breed' and 'White Pride' tattoos who posted 'Aryan race' memes on Facebook before going to prison

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)ite-supremacist.html

Je verwacht het niet.. :')
Geen zin om me in deze soap te verdiepen maar mocht deze jongen bv gepest zijn omdat zn pa een bepaalde stroming vertegenwoordigd dan is dat natuurlijk niet op hem af te rekenen.
pi_175728156
quote:
1s.gif Op donderdag 14 december 2017 21:11 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Geen zin om me in deze soap te verdiepen maar mocht deze jongen bv gepest zijn omdat zn pa een bepaalde stroming vertegenwoordigd dan is dat natuurlijk niet op hem af te rekenen.
Dat doet ook niemand hier. Er zijn er maar 2 verantwoordelijk en dat zijn zijn 'ouders'
´
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')