abonnement Unibet Coolblue
pi_175643164

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen.


LEESVOER:

https://www.reddit.com/r/(...)t_invest_recklessly/

pi_175643408
In hoeverre denken jullie dat de overheid op een dag de koers van de bitcoin laat instorten door regulatie of het illegaal maken daarvan? Zie artikel van Bright: https://www.bright.nl/nieuws/overheid-gaat-ingrijpen-bij-bitcoin
pi_175643439
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 12:58 schreef Goudgeil het volgende:

[..]

Denken dat mensen in dit topic litecoin niet kennen :')

Maar ik wil Bitcoin zien met lagere fees, natuurlijk zijn altcoins beter qua transactionfees.
Dat denk ik helemaal niet, ik noemde gewoon een voorbeeld? En Bitcoin zal op termijn echt wel gaan schalen, er zit genoeg veelbelovends in de pijplijn.

Ook een blockgrootte aanpassing is nog prima denkbaar (en wellicht onvermijdelijk) en ik snap dat het velen niet snel genoeg gaat. Maar het is belangrijk om zo'n verhoging goed en voorzichtig aan te pakken, want hardforks leveren een boel onzekerheid op. Zowel BCH als SW2X deden/doen dit niet. Daarnaast zou een hardfork voor de blockgrootte moeten worden gebruikt om ook andere nieuwe features te introduceren. De ontwikkelaars hebben een "hardfork wishlist" met dingen die prettig zouden zijn om te hebben, maar enkel met een hardfork kunnen worden geintroduceerd. Als er dan toch een hardfork moet worden gehouden, zorg dan dat alle features waar brede steun voor is direct mee worden genomen. Anders blijf je forken of blijven de features op de plank liggen.

En tot die tijd zijn er talloze alternatieven om te gebruiken als je de fees te hoog vindt. :Y)
pi_175643739
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 13:16 schreef Apekoek het volgende:
In hoeverre denken jullie dat de overheid op een dag de koers van de bitcoin laat instorten door regulatie of het illegaal maken daarvan? Zie artikel van Bright: https://www.bright.nl/nieuws/overheid-gaat-ingrijpen-bij-bitcoin
pi_175643752
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 11:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Hoe kan ik een obscure coin a la CryptoPing depositen op de Waves exchange?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175643832
quote:
We kunnen wel wegkijken, maar alles wat draait om financiële sectoren en geld gaat uiteindelijk de overheid zich mee bemoeien. Wanneer dat gebeurt kan het zo maar over zijn.

Ik weet 100% zeker dat dit gaat gebeuren, maar wanneer is de vraag. Ik heb het dus niet zozeer over een bubbel.
  maandag 11 december 2017 @ 13:31:56 #7
131603 Afwazig
Serious business
pi_175643876
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 12:44 schreef Goudgeil het volgende:

[..]

Hoezo is het volgens dat boek geen oplossing?

Je kan zeggen dat het maar een tijdelijke oplossing is, maar met blocks van 10 MB kan men 10x zoveel transacties sturen, dan gaan de fees ook enorm omlaag. Als er dan 10 miljoen users bijkomen kan het weer groter worden gemaakt. Ja natuurlijk heb je dan enorme servers nodig voor een node, maar als er 10 miljoen users zijn zijn er vast genoeg rijke mensen die dat kunnen regelen.
Het probleem wat ze aandragen is dat de nodes meer rekenkracht nodig hebben en dat het dus niet bijdraagt aan de decentralisatie, Een 51% aanval is in dit geval veel makkelijker.

In het boek worden ook technieken zoals Lightning en Raiden uitgelegd. Dat klinkt wel veelbelovend. Maar alles staat nog in de kinderschoenen dus wie weet zijn er over een tijd nog veel betere oplossingen. Blocksize vergroten is ook maar een korte termijn oplossing. Als je nog 10x zoveel transacties hebt, ga je dan weer de blocksize vergroten?
pi_175643910
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 13:16 schreef Apekoek het volgende:
In hoeverre denken jullie dat de overheid op een dag de koers van de bitcoin laat instorten door regulatie of het illegaal maken daarvan? Zie artikel van Bright: https://www.bright.nl/nieuws/overheid-gaat-ingrijpen-bij-bitcoin
Lijkt me onwaarschijnlijk. Ik denk eerlijk gezegd dat BTC daar uiteindelijk alleen maar sterker uit komt. Bovendien vraag ik me af wat voor overheden BTC zouden willen verbieden en op grond waarvan.
pi_175643927
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 13:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Lijkt me onwaarschijnlijk. Ik denk eerlijk gezegd dat BTC daar uiteindelijk alleen maar sterker uit komt. Bovendien vraag ik me af wat voor overheden BTC zouden willen verbieden en op grond waarvan.
Wetten kunnen ontworpen worden.
  maandag 11 december 2017 @ 13:34:19 #10
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_175643939
Ik room sowieso regelmatig winst af naar mijn eurorekening. Ik ben me er van bewust dat het wel eens zomaar afgelopen kan zijn en dan wil ik niet met lege handen staan. Maar goed, voor hetzelfde geld is het een blijvertje.
pi_175643969
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 13:34 schreef BasEnAad het volgende:
Ik room sowieso regelmatig winst af naar mijn eurorekening. Ik ben me er van bewust dat het wel eens zomaar afgelopen kan zijn en dan wil ik niet met lege handen staan. Maar goed, voor hetzelfde geld is het een blijvertje.
Goed bezig maar ik vind dat ik nog niet genoeg heb om dat te doen :')
pi_175644001
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 13:33 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Wetten kunnen ontworpen worden.
Weten dienen wel een redelijke grondslag te hebben. Zo kunnen ze niet strijdig zijn met de bijv. de grondwet. En ze moeten nog door eerste en tweede kamer.
  maandag 11 december 2017 @ 13:40:00 #13
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_175644105
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 13:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Weten dienen wel een redelijke grondslag te hebben. Zo kunnen ze niet strijdig zijn met de bijv. de grondwet. En ze moeten nog door eerste en tweede kamer.
daarbij gaat een wet in NL echt geen invloed hebben op bitcoin. Ja, als alle overheden wereldwijd hun krachten bundelen. Maar zie jij dat al gebeuren? Ze kunnen het niet eens eens worden over eenvoudigere kwesties, laat staan bitcoin.
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_175644262
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 13:40 schreef Sosa het volgende:

[..]

daarbij gaat een wet in NL echt geen invloed hebben op bitcoin. Ja, als alle overheden wereldwijd hun krachten bundelen. Maar zie jij dat al gebeuren? Ze kunnen het niet eens eens worden over eenvoudigere kwesties, laat staan bitcoin.
Ik durf het je niet te zeggen, een domino effect kan overal zo maar gebeuren. Maar op basis van 1 land niet nee.
pi_175644297
Leuk, een wet die crypto's in een land verbieden. Belastingparadijs in een ander land incoming :9~
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 11 december 2017 @ 13:49:26 #16
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175644376
Wat is een betrouwbare website waar je in ICO's kan stappen?
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175644393
quote:
99s.gif Op maandag 11 december 2017 13:49 schreef UtopiaVolger het volgende:
Wat is een betrouwbare website waar je in ICO's kan stappen?
Niet.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 11 december 2017 @ 13:51:44 #18
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175644453
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 13:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Niet.
Ik zag laatst een paar sites waar je ICO crowdfundings hebt maar ben ze kwijt.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 13:53:01 #19
257132 crew  Awsom
pi_175644510
Kraken is gewoon een keer snel.
Dat ik dit nog mag meemaken.
pi_175644661
quote:
99s.gif Op maandag 11 december 2017 13:51 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Ik zag laatst een paar sites waar je ICO crowdfundings hebt maar ben ze kwijt.
Zit jij veel in ICOs? Nu BTC de show aan het stelen is, staan ze dan onder de ICO prijs wanneer ze op een exchange komen? Hoe ik het zie hebben we nu een BTC party, wanneer btc wat rustiger aan gaat doen kan mogelijk het algehele ico en altcoinfeestje weer beginnen.
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
pi_175644817
vind die ico's tot nu maar kut. duurt vaak fucking lang voor ze verhandelbaar zijn en dan is het ook allemaal nog maar afwachten en hopen dat het opgepakt wordt
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  maandag 11 december 2017 @ 14:04:26 #22
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175644869
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 13:58 schreef smiths het volgende:

[..]

Zit jij veel in ICOs? Nu BTC de show aan het stelen is, staan ze dan onder de ICO prijs wanneer ze op een exchange komen? Hoe ik het zie hebben we nu een BTC party, wanneer btc wat rustiger aan gaat doen kan mogelijk het algehele ico en altcoinfeestje weer beginnen.
Nee ik lees er alleen zoveel mogelijk over en zoek er zoveel mogelijk op. Dan weet ik alvast een beetje als ze uiteindelijk op een exchange komen. Uiteindelijk wil ik wel in wat ICO's gaan stappen, maar mijn eerstvolgende stap is een tweede exchange er bij met wat andere coins dan op Bittrex. :9
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  maandag 11 december 2017 @ 14:04:41 #23
336455 Mr.Meneer
Zeg maar gewoon meneer.
pi_175644879
Heb sell order geplaatst voor mijn Verge (XVG), mooie winst met lang HODL'en hopelijk te pakken, wat is verstandig: gewoon in BTC laten staan tot die uitgeknald is en dan in een nieuwe alt steken?
Het einde van de wereld is de schuld van:...................
  maandag 11 december 2017 @ 14:05:01 #24
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175644895
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:03 schreef poker4lifee het volgende:
vind die ico's tot nu maar kut. duurt vaak fucking lang voor ze verhandelbaar zijn en dan is het ook allemaal nog maar afwachten en hopen dat het opgepakt wordt
Ik vind vooral de arrogantie om gelijk 1 dollar per coin te vragen nogal wat. Kom er behoorlijk wat tegen die dat doen.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175644984
quote:
99s.gif Op maandag 11 december 2017 14:05 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Ik vind vooral de arrogantie om gelijk 1 dollar per coin te vragen nogal wat. Kom er behoorlijk wat tegen die dat doen.
Klopt, dat soort ICO's sla ik sowieso over.
pi_175645009
quote:
99s.gif Op maandag 11 december 2017 14:05 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Ik vind vooral de arrogantie om gelijk 1 dollar per coin te vragen nogal wat. Kom er behoorlijk wat tegen die dat doen.
yup. ik zit oa in hacken (hkn), die hebben dat ook gedaan :{
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  maandag 11 december 2017 @ 14:09:03 #27
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175645036
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:07 schreef blackmore het volgende:

[..]

Klopt, dat soort ICO's sla ik sowieso over.
Ja precies. Van de 100 zal er misschien 1 zijn die het uiteindelijk terecht heeft gevraagd. :W
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175645047
quote:
99s.gif Op maandag 11 december 2017 14:05 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Ik vind vooral de arrogantie om gelijk 1 dollar per coin te vragen nogal wat. Kom er behoorlijk wat tegen die dat doen.
De prijs per coin maakt toch niets uit, elke coin heeft een andere hoeveelheid coins, het gaat meer om de marketcap die ze denken waard te zijn bij de launch.
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
  maandag 11 december 2017 @ 14:09:38 #29
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175645052
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:08 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

yup. ik zit oa in hacken (hkn), die hebben dat ook gedaan :{
Ken ik niet? Hoe staan ze er nu voor dan?
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175645088
quote:
99s.gif Op maandag 11 december 2017 14:09 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Ken ik niet? Hoe staan ze er nu voor dan?
over paar dagen verhandelbaar :P
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  maandag 11 december 2017 @ 14:11:42 #31
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175645098
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:11 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

over paar dagen verhandelbaar :P
Oh nou dat is wel leuk dan haha, hoop dat je goed zit. B:)B
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  maandag 11 december 2017 @ 14:12:18 #32
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175645117
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:09 schreef smiths het volgende:

[..]

De prijs per coin maakt toch niets uit, elke coin heeft een andere hoeveelheid coins, het gaat meer om de marketcap die ze denken waard te zijn bij de launch.
Nou, er zijn zat coins waarvan je denkt dat die de 1 dollar nooit gaan halen en die vragen ook gerust 1 dollar.

Edit: of weet.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  maandag 11 december 2017 @ 14:15:08 #33
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175645196
Burst wilt niet losbursten en ik zit er een beetje te diep in. o|O
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175645213
Ik zag net op Social Media voorbij komen dat IOTA zeer binnenkort ook beschikbaar komt bij Bittrex. Goed nieuws :)
pi_175645236
quote:
99s.gif Op maandag 11 december 2017 14:11 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Oh nou dat is wel leuk dan haha, hoop dat je goed zit. B:)B
thx 8-)
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  maandag 11 december 2017 @ 14:16:29 #36
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175645237
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:15 schreef saviola9 het volgende:
Ik zag net op Social Media voorbij komen dat IOTA zeer binnenkort ook beschikbaar komt bij Bittrex. Goed nieuws :)
Oh dat vind ik leuk, die wil ik nog steeds wel hebben. Eigenlijk wil ik ook nog waves hebben. :X
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  maandag 11 december 2017 @ 14:17:09 #37
131603 Afwazig
Serious business
pi_175645248
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:15 schreef saviola9 het volgende:
Ik zag net op Social Media voorbij komen dat IOTA zeer binnenkort ook beschikbaar komt bij Bittrex. Goed nieuws :)
Volgens mij gaat dit nieuws al maanden rond.
pi_175645343
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:15 schreef saviola9 het volgende:
Ik zag net op Social Media voorbij komen dat IOTA zeer binnenkort ook beschikbaar komt bij Bittrex. Goed nieuws :)
WOOP WOOP. Wanneer? :)
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175645374
https://bittrex.com/api/v1.1/public/getcurrencies

Hier staan alle currencies van Bittrex in. Control + F op IOTA geeft aan dat hij aanwezig is in hun API.

WOOP WOOP WOOP, nu alleen op de frontend nog.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175645475
Ondertussen staan mijn IOTA nog steeds vast. Met mij vele anderen en nergens een reactie van IOTA.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 11 december 2017 @ 14:26:52 #41
131603 Afwazig
Serious business
pi_175645483
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:26 schreef dimmak het volgende:
Ondertussen staan mijn IOTA nog steeds vast. Met mij vele anderen en nergens een reactie van IOTA.
JA MAAR THE TANGLE JONGE.

Gewoon even een nieuwe API compilen in C+ en dan 43 keer een nieuwe wallet aanmaken en als dan de zon en de maan op één lijn met mars staan dan kun je gewoon weer bij je IOTA hoor.

Man man man, dat had je best even zelf kunnen googlen :')
pi_175645513
IOTA @ Bittrex, is al een tijdje een gerucht. Voorlopig nog niks officieels
pi_175645542
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:26 schreef Afwazig het volgende:

[..]

JA MAAR THE TANGLE JONGE.

Gewoon even een nieuwe API compilen in C+ en dan 43 keer een nieuwe wallet aanmaken en als dan de zon en de maan op één lijn met mars staan dan kun je gewoon weer bij je IOTA hoor.

Man man man, dat had je best even zelf kunnen googlen :')
Dit inderdaad.

Daarom is het juist nu een mooie gamble, Wanneer straks de gebruiksvriendelijkheid verbeterd komt de volgende moon
  maandag 11 december 2017 @ 14:31:50 #44
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175645597
Ik heb nu dus alleen Bittrex. En wil eigenlijk Binance er bij nemen nu. Of kan ik beter een andere exchange pakken?
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175645600
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:29 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

Daarom is het juist nu een mooie gamble, Wanneer straks de gebruiksvriendelijkheid verbeterd komt de volgende moon
Wel leuk als ik evengoed bij mijn IOTA kun. Gebruiksvriendelijk of niet, dat moet toch gewoon opgelost worden?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_175645625
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:32 schreef dimmak het volgende:

[..]

Wel leuk als ik evengoed bij mijn IOTA kun. Gebruiksvriendelijk of niet, dat moet toch gewoon opgelost worden?
Zeker, ik heb ook wel ergens een bericht van een dev voorbij zien komen dat deze week een grote update zou komen
pi_175645639
quote:
99s.gif Op maandag 11 december 2017 13:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Anders lees je je effe in voor je begint....
pi_175645730
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:32 schreef dimmak het volgende:

[..]

Wel leuk als ik evengoed bij mijn IOTA kun. Gebruiksvriendelijk of niet, dat moet toch gewoon opgelost worden?
Je moet de tangle een paar keer herstarten of opnieuw attachen ofzoiets las ik ergens.

Ik heb er geen verstand van, want heb zelf geen iota wallet.
٩๏̯͡๏)۶
pi_175645739
Mijn IOTA's staan nog steeds op Bitfinex. Zodra er een goede wallet is haal ik ze weg.
pi_175645801
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 14:38 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Je moet de tangle een paar keer herstarten of opnieuw attachen ofzoiets las ik ergens.

Ik heb er geen verstand van, want heb zelf geen iota wallet.
Al gedaan. Nodes gewijzigd. Transactie re-attached. Transactie broadcasted. Niets heeft tot nu toe nog geholpen.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 11 december 2017 @ 14:47:09 #51
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175645914
Binance ziet er veel cooler uit dan Bittrex. Snap er alleen nog geen kut van. :@
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175645917
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 14:34 schreef Frans449 het volgende:

[..]

Anders lees je je effe in voor je begint....
Je hebt het tegen iemand die al sinds 2009 in cryptoland rondloopt vriend. Ik ben geen Waves adept, thats all.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175645946
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:28 schreef Roellie80 het volgende:
IOTA @ Bittrex, is al een tijdje een gerucht. Voorlopig nog niks officieels
Volgens de reacties op Social Media is het officieel bekend gemaakt op de website van IOTA. Ik kan het daar, inderdaad, nog niet vinden...
pi_175645979
quote:
10s.gif Op maandag 11 december 2017 14:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je hebt het tegen iemand die al sinds 2009 in cryptoland rondloopt vriend. Ik ben geen Waves adept, thats all.
+1
pi_175646056
Uitvinder van de biersmiley.
pi_175646196
LTC en STRAT gaan ook weer lekker!
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175646345
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 13:30 schreef Apekoek het volgende:

[..]

We kunnen wel wegkijken, maar alles wat draait om financiële sectoren en geld gaat uiteindelijk de overheid zich mee bemoeien. Wanneer dat gebeurt kan het zo maar over zijn.

Ik weet 100% zeker dat dit gaat gebeuren, maar wanneer is de vraag. Ik heb het dus niet zozeer over een bubbel.
Noem een concreet voorbeeld van overheidsingrijpen waardoor het "over" zou kunnen zijn.
pi_175646385
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:42 schreef dimmak het volgende:

[..]

Al gedaan. Nodes gewijzigd. Transactie re-attached. Transactie broadcasted. Niets heeft tot nu toe nog geholpen.
Ok balen, hopelijk brengt de update dan uitkomst.

Dat iota komt op mij over als een trainwreck tot nu toe.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 11 december 2017 @ 15:08:33 #60
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_175646401
quote:
10s.gif Op maandag 11 december 2017 14:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je hebt het tegen iemand die al sinds 2009 in cryptoland rondloopt vriend. Ik ben geen Waves adept, thats all.
Typische managerpraat om te verhullen dat je er geen verstand van hebt :7 .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_175646426
quote:
Slechts een Bitcoin of 23 voor een lambo.
٩๏̯͡๏)۶
pi_175646461
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 15:09 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Slechts een Bitcoin of 23 voor een lambo.
Gewoon wachten totdat 1btc 1lambo is.
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
  maandag 11 december 2017 @ 15:10:53 #63
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175646469
quote:
Die nieuwe Tesla Roadster is goedkoper :9~

en sneller :P
pi_175646473
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 15:09 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Slechts een Bitcoin of 23 voor een lambo.
Binnen twee jaar kan het voor een bitcointje.
pi_175646699
Als we kijken naar de afgelopen tijd zijn eigenlijk vele altcoins (flink) gestegen of zelf verdubbel/drie/viervoudigd. Toch blijft Ripple zeuren rond de $0.25. Achterblijvertje en instappen?
pi_175646715
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:21 schreef ColeJ het volgende:
Als we kijken naar de afgelopen tijd zijn eigenlijk vele altcoins (flink) gestegen of zelf verdubbel/drie/viervoudigd. Toch blijft Ripple zeuren rond de $0.25. Achterblijvertje en instappen?
Nee. Ripple is het debiele broertje dat nooit gaat leren lopen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175646865
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:21 schreef ColeJ het volgende:
Als we kijken naar de afgelopen tijd zijn eigenlijk vele altcoins (flink) gestegen of zelf verdubbel/drie/viervoudigd. Toch blijft Ripple zeuren rond de $0.25. Achterblijvertje en instappen?
Heb daar in het begin lekker wat btc mee gepakt, maar nee ik zou daar nooit meer in gaan.
pi_175646918
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:21 schreef ColeJ het volgende:
Als we kijken naar de afgelopen tijd zijn eigenlijk vele altcoins (flink) gestegen of zelf verdubbel/drie/viervoudigd. Toch blijft Ripple zeuren rond de $0.25. Achterblijvertje en instappen?
https://www.cnbc.com/2017(...)st-half-of-2017.html

Ik weet niet hoor... is vrij fors
pi_175646925
http://www.ub.com/#page1

United Bitcoin? is dit de Segwit 2x in een ander jasje?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_175647036
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:21 schreef ColeJ het volgende:
Als we kijken naar de afgelopen tijd zijn eigenlijk vele altcoins (flink) gestegen of zelf verdubbel/drie/viervoudigd. Toch blijft Ripple zeuren rond de $0.25. Achterblijvertje en instappen?
Ripple is gewoon met 39x in zijn waarde gestegen hoor. Bitcoin iets van 14x het was beter om in Ripple dit jaar te investeren dan Bitcoin hoor ;)
  maandag 11 december 2017 @ 15:46:12 #71
131603 Afwazig
Serious business
pi_175647269
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:35 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ripple is gewoon met 39x in zijn waarde gestegen hoor. Bitcoin iets van 14x het was beter om in Ripple dit jaar te investeren dan Bitcoin hoor ;)
Kijk nu eens naar het laatste half jaar.
pi_175647289
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:35 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ripple is gewoon met 39x in zijn waarde gestegen hoor. Bitcoin iets van 14x het was beter om in Ripple dit jaar te investeren dan Bitcoin hoor ;)
Klopt maar je had het beste in mei weer in bitcoin kunnen stappen want Ripple gaat rap richting de BTC waarde die het in januari had.


Ik denk dat de lage prijs per coin velen hebben doen instappen, misschien niet wetende dat er zo'n 100 miljard munten in omloop zijn.
pi_175647405
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 15:46 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Kijk nu eens naar het laatste half jaar.
Waarom? Het gaat toch om het jaar 2017. Het blijft een feit dat als je in Ripple had geïnvesteerd in januari je nu 39x je inzet terug had gekregen. Ja het laatste half jaar heeft Ripple zowat niks gedaan maar maakt dat nog uit als je 39x je inzet terug krijgt?

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2017 15:53:43 ]
pi_175647626
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:47 schreef up7 het volgende:

[..]
Ik denk dat de lage prijs per coin velen hebben doen instappen, misschien niet wetende dat er zo'n 100 miljard munten in omloop zijn.
Waarvan 55 miljard in een escrow account.
pi_175647726
quote:
new lucrative product idea- a dead man switch bitcoin wallet attached to implanted biometric device, if your heart stops beating your bitcoins automatically via smart contract get sent to preselected recipient of your choice, your will written in code.
https://twitter.com/bearmace/status/939962780278329344
nice
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 december 2017 @ 16:08:35 #76
163650 Greys
pi_175647846
quote:
Wauw. :D

Hardop lachen om daaronder 'testpersonen gezocht' _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 11 december 2017 @ 16:14:00 #77
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
  maandag 11 december 2017 @ 16:17:10 #78
131603 Afwazig
Serious business
pi_175648028
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:51 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Waarom? Het gaat toch om het jaar 2017. Het blijft een feit dat als je in Ripple had geïnvesteerd in januari je nu 39x je inzet terug had gekregen. Ja het laatste half jaar heeft Ripple zowat niks gedaan maar maakt dat nog uit als je 39x je inzet terug krijgt?
Het punt is dat het maar net is op welk timeframe je kijkt.
pi_175648096
Ik begrijp dat XRP voor de daytraders niet zo interessant is gezien het laatste half jaar. Aan de andere kant kun je ook zeggen dat XRP al 6 maanden stabiel is tov de EUR 8-) .
pi_175648106
quote:
Dat is wel echt een monster hoor, en nog functioneel ook _O_
pi_175648481
Blijft leuk dit:

  Moderator / Redactie Sport maandag 11 december 2017 @ 16:44:34 #82
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175648584
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 16:39 schreef ColeJ het volgende:
Blijft leuk dit:

[ afbeelding ]
ETH _O_
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 december 2017 @ 16:47:35 #83
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175648714
quote:
Worden niet verkochte tokens verbrand? ( :@ Ja ben even te lui om in de whitepaper te duiken )
pi_175648866
quote:
10s.gif Op maandag 11 december 2017 14:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je hebt het tegen iemand die al sinds 2009 in cryptoland rondloopt vriend. Ik ben geen Waves adept, thats all.
Ok excuses. Cryptoping is een Wavestoken en kun je dus gewoon naar je waves adres sturen. Die vind je bij deposit.
pi_175648887
Toch niet zo lui als ik dacht;

quote:
Unsold tokens
All tokens that will be left unsold during the general crowdsale will be burned. Tokens allocated to
the partitions (UGF, Team, etc,) will be burned according to ratio.
:P Misschien op het allerlaatste moment wat oppikken, kleine supply maar wel een een werkend product.
  maandag 11 december 2017 @ 17:01:37 #87
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175648976
Geld van Kraken al binnen! Dat is echt snel, deze morgen rond 11:00 ofzo opdracht gegeven.
Kraken is toch zo slecht nog niet :P
  maandag 11 december 2017 @ 17:02:36 #88
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_175649005
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 15:51 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Waarom? Het gaat toch om het jaar 2017. Het blijft een feit dat als je in Ripple had geïnvesteerd in januari je nu 39x je inzet terug had gekregen. Ja het laatste half jaar heeft Ripple zowat niks gedaan maar maakt dat nog uit als je 39x je inzet terug krijgt?
ligt eraan, als je toen met btc had geinvesteerd had je nu ongeveer hetzelfde gehad als je gewoon btc had gehouden ;), zie grafiek hierboven
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  maandag 11 december 2017 @ 17:04:24 #89
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175649052
quote:
GUTS wordt dus echt helemaal niks. Flutproject met vele concurrenten en een hele slechte support afdeling.
pi_175649119
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 17:04 schreef leolinedance het volgende:

[..]

GUTS wordt dus echt helemaal niks. Flutproject met vele concurrenten en een hele slechte support afdeling.
Naja de vraag is vooral; Valt het te marketen. In Nederland zullen ze wel veel aandacht krijgen en als ze een grote Nederlandse DJ aan zich weten te binden die ook internationaal bekend is dan kan de markt gekke dingen doen.

:P Alleen 95% van ICO's zakt eerst 50%.
pi_175649159
Waarschijnlijk iets heel doms maar hoe kan het dat als ik een coin toevoeg in mijn Blockfolio gelijk een paar % in de min aangeeft? Ik koop bijv op 3300 sat en vul in aangekocht op 3300 sat en de huidige waarde is 3301 sat geeft hij dus een min van paar procent aan in USD waarde, terwijl de btc waarde netjes op 0,0 groen staat
  maandag 11 december 2017 @ 17:10:33 #92
352588 AlsJeAllesWeet
En je denkt niet na...
pi_175649224
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 17:08 schreef firecow het volgende:
Waarschijnlijk iets heel doms maar hoe kan het dat als ik een coin toevoeg in mijn Blockfolio gelijk een paar % in de min aangeeft? Ik koop bijv op 3300 sat en vul in aangekocht op 3300 sat en de huidige waarde is 3301 sat geeft hij dus een min van paar procent aan in USD waarde, terwijl de btc waarde netjes op 0,0 groen staat
Omdat BTC dan gedaald is. Is het aantal BTC gelijk gebleven maar in USD dus gedaald.
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 december 2017 @ 17:10:34 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175649225
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 17:04 schreef leolinedance het volgende:

[..]

GUTS wordt dus echt helemaal niks. Flutproject met vele concurrenten en een hele slechte support afdeling.
Je doet net alsof ze je een droombaan hebben ontnomen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175649227
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 17:08 schreef firecow het volgende:
Waarschijnlijk iets heel doms maar hoe kan het dat als ik een coin toevoeg in mijn Blockfolio gelijk een paar % in de min aangeeft? Ik koop bijv op 3300 sat en vul in aangekocht op 3300 sat en de huidige waarde is 3301 sat geeft hij dus een min van paar procent aan in USD waarde, terwijl de btc waarde netjes op 0,0 groen staat
Aankoopfee?
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 december 2017 @ 17:10:58 #95
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175649240
quote:
19s.gif Op maandag 11 december 2017 16:51 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Worden niet verkochte tokens verbrand? ( :@ Ja ben even te lui om in de whitepaper te duiken )
Jep.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175649290
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 16:39 schreef ColeJ het volgende:
Blijft leuk dit:

[ afbeelding ]
Bizar. Hoe zou dat over een jaar zijn? Niemand die het weet.

Bubble gebarsten of juist niet.. En hoe kijken we over 5 jaar terug. Interessante wereld en interessante ontwikkelingen. Het kan keihard in elkaar klappen, maar ook keihard nog verder omhoog stijgen.
Love is in the air!
pi_175649391
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 15:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nee. Ripple is het debiele broertje dat nooit gaat leren lopen.
Wat zijn op dit moment goede instappers dan wel, volgens jou? (en waarom?)
Love is in the air!
  maandag 11 december 2017 @ 17:18:35 #98
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175649447
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 16:39 schreef ColeJ het volgende:
Blijft leuk dit:

[ afbeelding ]
Ongelooflijk
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  maandag 11 december 2017 @ 17:23:20 #99
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_175649585
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 17:12 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Bizar. Hoe zou dat over een jaar zijn? Niemand die het weet.

Bubble gebarsten of juist niet.. En hoe kijken we over 5 jaar terug. Interessante wereld en interessante ontwikkelingen. Het kan keihard in elkaar klappen, maar ook keihard nog verder omhoog stijgen.
Stijgt nog door
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_175649606
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 17:12 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Bizar. Hoe zou dat over een jaar zijn? Niemand die het weet.

Bubble gebarsten of juist niet.. En hoe kijken we over 5 jaar terug. Interessante wereld en interessante ontwikkelingen. Het kan keihard in elkaar klappen, maar ook keihard nog verder omhoog stijgen.
:P Ik zou inderdaad willen dat ik kon stop lossen vanuit mijn wallet.
pi_175649650
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 17:23 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Stijgt nog door
Dat zegt iedereen met coins :')
Love is in the air!
pi_175650013
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 17:16 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Wat zijn op dit moment goede instappers dan wel, volgens jou? (en waarom?)
Instappers zijn AE, IOTA en wat mij betreft ETH / LTC ook nog.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175650535
Omdat Bittrex -> Bitonic niet ging omdat Bitonic de coins binnen 10 minuten verwacht, heb ik BTC van Bittrex -> Kraken -> Fiat gedaan. Iemand ervaring hoelang het duurt voordat je het op je rekening gestort krijgt?
pi_175650566
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 17:54 schreef xaban06 het volgende:
Omdat Bittrex -> Bitonic niet ging omdat Bitonic de coins binnen 10 minuten verwacht, heb ik BTC van Bittrex -> Kraken -> Fiat gedaan. Iemand ervaring hoelang het duurt voordat je het op je rekening gestort krijgt?
Vrijwel altijd <24 uur op werkdagen.
pi_175650607
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 17:01 schreef leolinedance het volgende:
Geld van Kraken al binnen! Dat is echt snel, deze morgen rond 11:00 ofzo opdracht gegeven.
Kraken is toch zo slecht nog niet :P
Ah lees dit net pas. Welk bank?
pi_175650626
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 17:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Instappers zijn AE, IOTA en wat mij betreft ETH / LTC ook nog.
"En waarom"
pi_175650653
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 17:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Instappers zijn AE, IOTA en wat mij betreft ETH / LTC ook nog.
Universa, nieuwe ETH!!
pi_175650665
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 17:16 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Wat zijn op dit moment goede instappers dan wel, volgens jou? (en waarom?)
Bitcoin is de beste instapper en een van de meest ondergewaardeerde, er zullen coins zijn die het beter zullen doen maar het is moeilijk te voorspellen welke het beter zullen doen dan Bitcoin. Ik zou kiezen voor een gediversifieerde strategie waarin je voor 50% in Bitcoin zit en voor 50% in 4-5 andere degelijke coins met verschillende karakteristieken.
  maandag 11 december 2017 @ 17:59:45 #109
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175650706
"Network intercepted" wat is datttt????
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175650728
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 16:57 schreef Frans449 het volgende:

[..]

Ok excuses. Cryptoping is een Wavestoken en kun je dus gewoon naar je waves adres sturen. Die vind je bij deposit.
Thanks, gelukt !
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 11 december 2017 @ 18:00:48 #111
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175650738
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 17:59 schreef UtopiaVolger het volgende:
"Network intercepted" wat is datttt????
context?
pi_175650753
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 17:56 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

"En waarom"
AE: doet iets nieuws
IOTA: IoT en Blockchain samen, grote namen
LTC: oudgediende
ETH: we gaan nog een shitlading ICO’s krijgen waar ETH voor nodig is.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 11 december 2017 @ 18:02:19 #113
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175650767
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:00 schreef Mender het volgende:

[..]

context?
Ik zat op Bittrex/Binance/laptop/mobiel, wilde een hele bitcoin kopen en poef wifi uit en network intercepted melding op de laptop.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175650774
Denken jullie, komt er nog een dipje om Waves bij te kopen?
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_175650795
quote:
99s.gif Op maandag 11 december 2017 18:02 schreef Funksoldier het volgende:
Denken jullie, komt er nog een dipje om Waves bij te kopen?
Waarom zou je een dipje afwachten om een coin te kopen waar je in gelooft ?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 11 december 2017 @ 18:03:59 #116
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175650807
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 18:02 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Ik zat op Bittrex/Binance/laptop/mobiel, wilde een hele bitcoin kopen en poef wifi uit en network intercepted melding op de laptop.
Heb eerder vandaag Binance geinstalleerd en wilde daar nu dus ook op gaan traden.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175650824
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 18:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Waarom zou je een dipje afwachten om een coin te kopen waar je in gelooft ?
Om meer te hebben :P
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_175650874
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 18:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
IOTA: IoT en Blockchain samen, grote namen
IOTA is geen blockchain
  maandag 11 december 2017 @ 18:07:09 #119
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175650884
quote:
99s.gif Op maandag 11 december 2017 18:04 schreef Funksoldier het volgende:

[..]

Om meer te hebben :P
Als het een coin is waar je in gelooft is de beste tactiek dollar cost averaging
pi_175650897
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 18:06 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

IOTA is geen blockchain
IOTA heeft zijn eigen blockchain :)
pi_175650940
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:07 schreef Mender het volgende:

[..]

Als het een coin is waar je in gelooft is de beste tactiek dollar cost averaging
Al een beetje wat ik doe, heb al wat Waves, maar wil bijkopen in een eventueel dipje.
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_175650969
quote:
99s.gif Op maandag 11 december 2017 18:10 schreef Funksoldier het volgende:

[..]

Al een beetje wat ik doe, heb al wat Waves, maar wil bijkopen in een eventueel dipje.
Spoiler: je gaat ze nu kopen, of anders duurder.
pi_175650982
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:07 schreef vigen98 het volgende:

[..]

IOTA heeft zijn eigen blockchain :)
Nope
pi_175650984
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:07 schreef vigen98 het volgende:

[..]

IOTA heeft zijn eigen blockchain :)
Tangle is geen blockchain.
pi_175651004
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:12 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Tangle is geen blockchain.
Vooruit, een ledger dan.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175651055
quote:
10s.gif Op maandag 11 december 2017 18:11 schreef Typisch het volgende:

[..]

Spoiler: je gaat ze nu kopen, of anders duurder.
:9 *O*
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
  maandag 11 december 2017 @ 18:21:55 #127
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_175651177
Gewetens vraag voor mensen... heb nog in een online Wallet staan 0,01 BTC.. is nu gelijk aan 1 LTC, btc laten staan of LTC er bij kopen :P
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_175651217
$OCL tikt ook wel lekker aan, nu 1250% rendement sinds de ICO in 3 maanden, en pas een marketcap van $5m
  maandag 11 december 2017 @ 18:27:02 #129
131603 Afwazig
Serious business
pi_175651296
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:23 schreef Atlantis- het volgende:
$OCL tikt ook wel lekker aan, nu 1250% rendement sinds de ICO in 3 maanden, en pas een marketcap van $5m
Ik heb alleen maar coins in die ICO gestopt die ik gratis had gekregen via airdrops. Dat is nu gewoon een paar honderd euro waard. 8)7
  maandag 11 december 2017 @ 18:32:09 #130
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175651398
Okey heel vaag allemaal wat er gebeurde maar als het goed is kan ik vandaag of morgen traden op Binance.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
pi_175651401
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:23 schreef Atlantis- het volgende:
$OCL tikt ook wel lekker aan, nu 1250% rendement sinds de ICO in 3 maanden, en pas een marketcap van $5m
Wat was de ico prijs ook alweer?
pi_175651672
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:21 schreef revpolen het volgende:
Gewetens vraag voor mensen... heb nog in een online Wallet staan 0,01 BTC.. is nu gelijk aan 1 LTC, btc laten staan of LTC er bij kopen :P
instappen op een ATH, klinkt goed!
buy high, sell low
pi_175651700
Dat litecoin wordt flink gepumpt zeg
٩๏̯͡๏)۶
pi_175651733
Bitonic accepteert geen aankopen van onder de 200,- meer.. }:| Welke partij is na bitonic de meest betrouwbare voor ideal > bitcoin?
pi_175651792
Iemand dit al gezien? Een BCash debit card. Wel een slimme zet van Bitcoin cash, of je Roger Ver nou een eikel vindt of niet.

http://twitter.com/rogerkver/status/940253050731679744
٩๏̯͡๏)۶
pi_175651847
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 18:52 schreef Ronaldsen het volgende:
Iemand dit al gezien? Een BCash debit card. Wel een slimme zet van Bitcoin cash, of je Roger Ver nou een eikel vindt of niet.

http://twitter.com/rogerkver/status/940253050731679744
Dat wordt helemaal niks.
pi_175651939
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 17:58 schreef up7 het volgende:

[..]

Bitcoin is de beste instapper en een van de meest ondergewaardeerde, er zullen coins zijn die het beter zullen doen maar het is moeilijk te voorspellen welke het beter zullen doen dan Bitcoin. Ik zou kiezen voor een gediversifieerde strategie waarin je voor 50% in Bitcoin zit en voor 50% in 4-5 andere degelijke coins met verschillende karakteristieken.
Interessant - wat zijn interessante coins op dit moment met verschillende karakteristieken?
Love is in the air!
pi_175652026
https://sputniknews.com/a(...)tter_impression=true

De Bulgaarse overheid heeft 213k bitcoins :D $3.6 miljard :o
pi_175652137
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:00 schreef _ANKA_ het volgende:
https://sputniknews.com/a(...)tter_impression=true

De Bulgaarse overheid heeft 213k bitcoins :D $3.6 miljard :o
Gevonden in een vioolkist.
pi_175652160
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:49 schreef julian6 het volgende:
Bitonic accepteert geen aankopen van onder de 200,- meer.. }:| Welke partij is na bitonic de meest betrouwbare voor ideal > bitcoin?
Je kan bij Bitkassa terecht, natuurlijk wel duurder dan Kraken of Bitstamp. Als je toch bereid bent om het op naam te kopen...
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_175652181
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:00 schreef _ANKA_ het volgende:
https://sputniknews.com/a(...)tter_impression=true

De Bulgaarse overheid heeft 213k bitcoins :D $3.6 miljard :o
Niet zulk leuk nieuws.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_175652364
quote:
99s.gif Op maandag 11 december 2017 18:10 schreef Funksoldier het volgende:

[..]

Al een beetje wat ik doe, heb al wat Waves, maar wil bijkopen in een eventueel dipje.
Koop order zetten op het dipje wat denkt dat gaat komen....merk je vanzelf wel of ie valt als je ligt te slapen.

* vloekt nog op op een buy order voor een coin die net niet viel en nu op 300% staat |:(
pi_175652964
LTC tikt bijna 200 dollar aan
(she/her)
pi_175653021
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:15 schreef saviola9 het volgende:
Ik zag net op Social Media voorbij komen dat IOTA zeer binnenkort ook beschikbaar komt bij Bittrex. Goed nieuws :)
Goed nieuws. Enige datum bekend?
Love is in the air!
pi_175653039
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 18:46 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

instappen op een ATH, klinkt goed!
buy high, sell low
Wat is daar zo gek aan? Volgens mij kopen de meesten hier al jaren op ATH. Toen ik een maand terug in BTC stapte was het ook 8k ATH.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175653237
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 18:57 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Interessant - wat zijn interessante coins op dit moment met verschillende karakteristieken?
Dat hangt af van wat jezelf belangrijk vind. Voorbeelden van kenmerken: mate van openheid en decentralisatie, heel veel transacties aan kunnen tegen lage kosten, smart contracts, een goede store value, ontraceerbaarheid e.d. Je kan het best de websites van de bekendere munten doornemen.
  maandag 11 december 2017 @ 19:39:13 #147
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175653268
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 17:56 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ah lees dit net pas. Welk bank?
ING

Net nog eens het vergelijk gemaakt met 0.1 BTC

Kraken: 1375,00 daar moet nog Eur 0,09 fee vanaf
Blockchain: 1376.97 daar moet nog Eur 3,44 fee vanaf
BTC Direct: 1354.77 fee al verrekend (1% van verkoopwaarde)

Kraken het goedkoopst dus.

[ Bericht 11% gewijzigd door leolinedance op 11-12-2017 19:51:59 ]
  maandag 11 december 2017 @ 19:39:44 #148
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_175653286
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 17:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je doet net alsof ze je een droombaan hebben ontnomen.
Nee, maar blijft een flutproject
pi_175653445
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 18:32 schreef Mikey92 het volgende:

[..]

Wat was de ico prijs ook alweer?
Volgens mij iets van 1-2 cent per stuk?
  maandag 11 december 2017 @ 19:49:51 #150
286575 Roces18
Chef de party
pi_175653593
Damn mijn litecoins rijzen de pan uit. Lekker hoor.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_175653611
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:49 schreef Roces18 het volgende:
Damn mijn litecoins rijzen de pan uit. Lekker hoor.
Overstroomt je wallet? :9

Lekker bezig!

Ik dacht bij 150 dat er wel even een correctie zou komen en heb 40% verkocht, maar helaas...ach de andere 60% doet het nog lekker :P
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175653745
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:50 schreef Patroon het volgende:

[..]

Overstroomt je wallet? :9

Lekker bezig!

Ik dacht bij 150 dat er wel even een correctie zou komen en heb 40% verkocht, maar helaas...ach de andere 60% doet het nog lekker :P
niet vorige week je litecoins hebben verkocht :')
pi_175653761
quote:
9s.gif Op maandag 11 december 2017 19:53 schreef Taxi3 het volgende:

[..]

niet vorige week je litecoins hebben verkocht :')
Jij?
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175653792
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:54 schreef Patroon het volgende:

[..]

Jij?
:Y
pi_175653818
quote:
15s.gif Op maandag 11 december 2017 19:54 schreef Taxi3 het volgende:

[..]

:Y
Ai...naja snel vergeten, van achteren kijk je een koe in de kont.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175654000
Mooi zo, Binance heeft nu ook een stop limit functie! ^O^
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175654015
Mijn Blockfolio heeft een nieuwe mijlpaal bereikt :)
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_175654044
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:49 schreef Roces18 het volgende:
Damn mijn litecoins rijzen de pan uit. Lekker hoor.
Heb ze te vroeg verkocht :(
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175654170
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:00 schreef recursief het volgende:
Mijn Blockfolio heeft een nieuwe mijlpaal bereikt :)
Vertel ;)
Love is in the air!
  maandag 11 december 2017 @ 20:05:39 #160
286575 Roces18
Chef de party
pi_175654188
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:50 schreef Patroon het volgende:

[..]

Overstroomt je wallet? :9

Lekker bezig!

Ik dacht bij 150 dat er wel even een correctie zou komen en heb 40% verkocht, maar helaas...ach de andere 60% doet het nog lekker :P
Ja er komen vast wel correcties maar denk dat die over een half jaar wel op 300 zit.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  maandag 11 december 2017 @ 20:05:51 #161
286575 Roces18
Chef de party
pi_175654196
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Heb ze te vroeg verkocht :(
always hodl
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_175654198
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:05 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Vertel ;)
Het is een mooi rond bedrag :)
De mijlpaal dan. Blockfolio is al weer wat hoger.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_175654405
Hoelang duurt de bitrex verificatie?
pi_175654468
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:11 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoelang duurt de bitrex verificatie?
Mijn enhanced verification was binnen 5 minuten voltooid.
pi_175654523
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:12 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Mijn enhanced verification was binnen 5 minuten voltooid.
Wanneer deed je dit?
pi_175654524
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:11 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoelang duurt de bitrex verificatie?
Als je Magnet vraagt, maanden. :P
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175654550
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:14 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Wanneer deed je dit?
duurt normaal gesproken enkele maanden. Misschien als je een mail stuurt dat ze het dan sneller doen.
groetjes
pi_175654573
Nu ik m'n Blockfolio zo zie begin ik voorzichtig te dromen van een Volvo XC40 :P
pi_175654598
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:15 schreef Taxi3 het volgende:

[..]

duurt normaal gesproken enkele maanden. Misschien als je een mail stuurt dat ze het dan sneller doen.
groetjes
Gvd meen je dit :'( ik zit nu dus vast met mn btc.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2017 20:16:30 ]
pi_175654648
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:11 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoelang duurt de bitrex verificatie?
Een nieuwe verificatie gaat tegenwoordig heel vlot.

Als je een "enhanced verificatie" hebt en je wordt op 0 BTC gezet dan kan het meer dan een maand duren.

Over 3 dagen vier ik mijn 1 maand jubileum, zo lang zijn m'n 0.17 BTC al gegijzeld.
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 december 2017 @ 20:18:24 #171
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175654676
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:17 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Een nieuwe verificatie gaat tegenwoordig heel vlot.

Als je een "enhanced verificatie" hebt en je wordt op 0 BTC gezet dan kan het meer dan een maand duren.

Over 3 dagen vier ik mijn 1 maand jubileum, zo lang zijn m'n 0.17 BTC al gegijzeld.
Ik heb al een vlucht naar het kantoor van Bittrex stand-by staan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175654684
STRAT gaat lekker door...en dat is nog maar het begin *O*
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175654691
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:14 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Wanneer deed je dit?
Vorige week.

Ik moet zeggen dat ik de basis beveiliging al wel aan had staan. Maar deze stap ging inderdaad erg snel!

Foto van paspoort + andere foto uploaden. Na 5 minuten de melding krijgen dat alles akkoord was.
pi_175654835
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 19:39 schreef leolinedance het volgende:

[..]

ING

Net nog eens het vergelijk gemaakt met 0.1 BTC

Kraken: 1375,00 daar moet nog Eur 0,09 fee vanaf
Blockchain: 1376.97 daar moet nog Eur 3,44 fee vanaf
BTC Direct: 1354.77 fee al verrekend (1% van verkoopwaarde)

Kraken het goedkoopst dus.
Thanks!

Hier ook ING. Om 15:30 en om 17:00 een withdraw gedaan, staat er nog niet op. Verwacht morgen in de middag.
  maandag 11 december 2017 @ 20:23:58 #175
286575 Roces18
Chef de party
pi_175654877
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:16 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Gvd meen je dit :'( ik zit nu dus vast met mn btc.
duurt normaal half uurtje tenzij je de boel verneukt omdat je niet kan lezen
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  maandag 11 december 2017 @ 20:24:06 #176
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175654882
Blockfolio naar eens gedownload, ideaal! Had ik eerder moeten hebben :D
pi_175654889
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:15 schreef MaGNeT het volgende:
Nu ik m'n Blockfolio zo zie begin ik voorzichtig te dromen van een Volvo XC40 :P
Lelijke bak, pak dan de XC90 :7
mag het weten
pi_175654922
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:15 schreef MaGNeT het volgende:
Nu ik m'n Blockfolio zo zie begin ik voorzichtig te dromen van een Volvo XC40 :P
Ik kijk met een oog naar een jonggebruikte V90 :@
pi_175654941
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik kijk met een oog naar een jonggebruikte V90 :@
Prachtige bakken! Ik vind ze nog te duur...
  maandag 11 december 2017 @ 20:26:08 #180
286575 Roces18
Chef de party
pi_175654947
Hoeveel Volvo's ik de afgelopen 2 dagen wel niet met problemen heb gezien in de sneeuw :')
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_175654963
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:25 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Prachtige bakken! Ik vind ze nog te duur...
Daarom een jonge occasion.
pi_175654983
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Daarom een jonge occasion.
Nog te duur :P
  maandag 11 december 2017 @ 20:27:34 #183
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175654985
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:26 schreef Roces18 het volgende:
Hoeveel Volvo's ik de afgelopen 2 dagen wel niet met problemen heb gezien in de sneeuw :')
daarom gisteren deels btc van de hand gedaan, fuck die volvos. Ik neem wel een tweedehands Mazda
pi_175655007
Met BTC een auto kopen :') morgen kan je er een huis mee kopen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175655023
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:17 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Een nieuwe verificatie gaat tegenwoordig heel vlot.

Als je een "enhanced verificatie" hebt en je wordt op 0 BTC gezet dan kan het meer dan een maand duren.

Over 3 dagen vier ik mijn 1 maand jubileum, zo lang zijn m'n 0.17 BTC al gegijzeld.
Ja ik had dus al een account op bitrex en de basic verification was op een of andere manier mislukt en ik kon verder alleen nog maar een enhanced verification doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2017 20:29:28 ]
pi_175655046
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:24 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Lelijke bak, pak dan de XC90 :7
Ja idd, met 800k op de bank is een XC40 wel wat karig. :D
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175655047
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Met BTC een auto kopen :') morgen kan je er een huis mee kopen.
En daarom zal Bitcoin nooit inburgeren als valuta. Want waarom uitgeven als het morgen meer waard geworden is.
mag het weten
pi_175655068
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:29 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

En daarom zal Bitcoin nooit inburgeren als valuta. Want waarom uitgeven als het morgen meer waard geworden is.
Dat stagneert straks ook wel eens...
Maar ik kan 't mis hebben...
  † In Memoriam † maandag 11 december 2017 @ 20:31:00 #189
230491 Zith
pls tip
pi_175655113
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:26 schreef Roces18 het volgende:
Hoeveel Volvo's ik de afgelopen 2 dagen wel niet met problemen heb gezien in de sneeuw :')
Die vieze v40 leasebakken maybe, maar een v70 met winterbanden sjort er lekker op los hoooor.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_175655114
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:27 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Nog te duur :P
zoiets ? :P
  maandag 11 december 2017 @ 20:31:16 #191
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_175655134
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:15 schreef MaGNeT het volgende:
Nu ik m'n Blockfolio zo zie begin ik voorzichtig te dromen van een Volvo XC40 :P
mooi ding! toevallig eergisteren aan zitten vergapen in de Tivoli. Volvo heeft daar een heel gebeuren in het beerhouse
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
  maandag 11 december 2017 @ 20:31:58 #192
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175655160
Ik kijk naar een derdehands Dacia Sandero
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 11 december 2017 @ 20:32:02 #193
286575 Roces18
Chef de party
pi_175655162
Zodra Litecoin dropt raad ik aan om te kopen.

Eind volgend jaar denk ik dat die wel 500+ is

melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_175655165
quote:
_O_
pi_175655179
Basic verification

quote:
NO PUBLIC RECORD MATCH

We could not match your information to our public record providers. To complete the verification process, you must apply for an enhanced account.
Alles staat gewoon correct ingevuld.
pi_175655215
quote:
Bwhehe.

Doe mij maar een XC90 en Tesla S P100D :7
mag het weten
  Eindredactie Games maandag 11 december 2017 @ 20:33:45 #197
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175655228
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 11 december 2017 @ 20:34:10 #198
286575 Roces18
Chef de party
pi_175655240
HODL! APE TOGETHER STRONK!
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_175655282
Geen polestar 1 kopen van je winsten. :')
pi_175655329
STRAT MOOON!!!
Maar ik kan 't mis hebben...
  maandag 11 december 2017 @ 20:36:22 #201
286575 Roces18
Chef de party
pi_175655334
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:35 schreef Dimachaerus het volgende:
polestar 1
Ik zou een mustang hellcat kopen
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  † In Memoriam † maandag 11 december 2017 @ 20:36:39 #202
230491 Zith
pls tip
pi_175655348
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:32 schreef Roces18 het volgende:
Zodra Litecoin dropt raad ik aan om te kopen.

Eind volgend jaar denk ik dat die wel 500+ is

[ afbeelding ]
Non-ironic coins shillen met prijsvoorspellingen (':
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 11 december 2017 @ 20:36:40 #203
131603 Afwazig
Serious business
pi_175655350
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:15 schreef MaGNeT het volgende:
Nu ik m'n Blockfolio zo zie begin ik voorzichtig te dromen van een Volvo XC40 :P
Gast. Die kan allang uit bij jou :P
pi_175655382
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Basic verification

[..]

Alles staat gewoon correct ingevuld.
Je gegevens proberen ze in het US bevolkingsregister te vinden. Als dat niet lukt, wat op zich niet gek is als je geen Amerikaan bent, krijg je deze melding en moet je documenten uploaden.
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 20:38:32 #205
42184 crew  DaMart
pi_175655437
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Basic verification

[..]

Alles staat gewoon correct ingevuld.
Als je niet in de Verenigde Staten woont, werkt die basic verification op Bittrex ook niet. Hopelijk heb je wel de volledige naam vermeld die ook op je ID staat, want anders werkt je enhanced verification ook niet :X.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 11 december 2017 @ 20:38:39 #206
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175655442
When lambo
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 11 december 2017 @ 20:39:05 #207
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175655462
Lekker gewerkt Dima, ging bijna goed
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 11 december 2017 @ 20:44:36 #208
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175655670
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:38 schreef DaMart het volgende:

[..]

Als je niet in de Verenigde Staten woont, werkt die basic verification op Bittrex ook niet. Hopelijk heb je wel de volledige naam vermeld die ook op je ID staat, want anders werkt je enhanced verification ook niet :X.
Daar had ik onlangs rekening mee gehouden. Geen rpobleem gehad met enhanced verificatie :)
pi_175655686
Volvo halen :') Zuipbak. Een tesla halen met crypto _O_
pi_175655704
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Je gegevens proberen ze in het US bevolkingsregister te vinden. Als dat niet lukt, wat op zich niet gek is als je geen Amerikaan bent, krijg je deze melding en moet je documenten uploaden.
Mijn verificatie heeft gewoon gewerkt. Ik ben geen Amerikaanse burger hoor :P
  maandag 11 december 2017 @ 20:46:32 #211
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175655732
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:44 schreef vigen98 het volgende:
Volvo halen :') Zuipbak. Een tesla halen met crypto _O_
Dat kan ik over twee jaar inderdaad met mijn Universa.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 20:46:34 #212
42184 crew  DaMart
pi_175655735
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:44 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Daar had ik onlangs rekening mee gehouden. Geen rpobleem gehad met enhanced verificatie :)
Ja, als ik had geweten dat ze de gegevens van mijn ID wilden hebben en niet mijn roepnaam, zoals ze leken te vragen omdat Basic toch niet genoeg was.... dan had ik dat ook wel gedaan. En nu mag ik dankzij hun inadequate informatie wachten tot hun support een keer zin heeft om die verificatie af te ronden :').
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_175655752
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:45 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Mijn verificatie heeft gewoon gewerkt. Ik ben geen Amerikaanse burger hoor :P
Oh dat had ik zo begrepen :P
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 20:47:39 #214
42184 crew  DaMart
pi_175655784
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:45 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Mijn verificatie heeft gewoon gewerkt. Ik ben geen Amerikaanse burger hoor :P
Basic verificatie?
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 11 december 2017 @ 20:47:43 #215
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_175655787
Waarom stijgt LTC eigenlijk de laatste week zo hard? Voorheen rommelde die altijd maar een beetje voort, is er nieuws geweest of zijn er geruchten?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 20:47:44 #216
18653 crew  D.
pi_175655789
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:44 schreef vigen98 het volgende:
Volvo halen :')
Dat snap ik ook niet, weinig auto's zo saai als een Volvo :P
pi_175655825
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 20:46 schreef richolio het volgende:

[..]

Dat kan ik over twee jaar inderdaad met mijn Universa.
_O_ Sowieso als die Universa 10 dollar raakt heb ik 1 miljoen _O_
pi_175655839
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:47 schreef DaMart het volgende:

[..]

Basic verificatie?
Enhanced.
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 20:50:33 #219
18653 crew  D.
pi_175655906
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:48 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Enhanced.
Mijne was ook zo gedaan, had er alleen geen stopwatch bij :P
  maandag 11 december 2017 @ 20:50:34 #220
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175655907
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:48 schreef vigen98 het volgende:

[..]

_O_ Sowieso als die Universa 10 dollar raakt heb ik 1 miljoen _O_
Blijf dromen tho
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 11 december 2017 @ 20:50:48 #221
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175655918
Maar een euro vind ik al mooi
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175655958
quote:
9s.gif Op maandag 11 december 2017 20:50 schreef richolio het volgende:

[..]

Blijf dromen tho
We kunnen alleen dromen though, het is niet in onze handen ;(
pi_175655990
quote:
6s.gif Op maandag 11 december 2017 20:50 schreef richolio het volgende:
Maar een euro vind ik al mooi
Dat zeker _O_
pi_175655991
Grappig hoe iedereen gisteren in de stress schoot en bijna alles verkocht en nu iedereen droomt van miljoenen :')
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 20:53:06 #225
42184 crew  DaMart
pi_175656024
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:48 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Enhanced.
Die kan inderdaad. Die is ook verplicht voor niet-Amerikanen, zo blijkt achteraf. De basic kan alleen voor Amerikanen werken ;).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_175656046
Weer een Blockfolio ATH :`)
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 20:53:33 #227
18653 crew  D.
pi_175656047
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:48 schreef vigen98 het volgende:

[..]

_O_ Sowieso als die Universa 10 dollar raakt heb ik 1 miljoen _O_
Jij hebt er 12,5K in gestoken? :o

Da's veel vertrouwen :Y
pi_175656075
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:53 schreef D. het volgende:

[..]

Jij hebt er 12,5K in gestoken? :o

Da's veel vertrouwen :Y
Nee 1.26k. In de ICO kost het 1 cent he. :P

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2017 20:54:56 ]
pi_175656083
Wat is nu dat speciale Waves nieuws dat vandaag uit zou komen???
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 20:55:13 #230
18653 crew  D.
pi_175656112
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:54 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nee 1.26k.
Ik tel verkeerd :@
pi_175656118
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:54 schreef r3gi3boy het volgende:
Wat is nu dat speciale Waves nieuws dat vandaag uit zou komen???
Dat ze bijna 10 euro pst zijn :Y
pi_175656171
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:46 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ja, als ik had geweten dat ze de gegevens van mijn ID wilden hebben en niet mijn roepnaam, zoals ze leken te vragen omdat Basic toch niet genoeg was.... dan had ik dat ook wel gedaan. En nu mag ik dankzij hun inadequate informatie wachten tot hun support een keer zin heeft om die verificatie af te ronden :').
Wacht even...
Op mijn ID staat: Jan1 Jan2 Jan3 Achternaam
Op Bittrex heb ik bij de basic ingevuld: Jan1 Achternaam.

Gaan ze hier dus moeilijk om doen bij mijn enhanced verificatie?
pi_175656188
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:55 schreef D. het volgende:

[..]

Ik tel verkeerd :@
Ik hoop zo erg dat 2018 mijn jaar wordt. Ik heb al 100k misgelopen dit jaar door dingen veel te snel te verkopen :') Niet slecht though als je met 400 euro bent begonnen in maart _O-
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 20:57:02 #234
18653 crew  D.
pi_175656201
Die 'referral links' waar hieronder naar verwezen wordt, zijn dat linkjes waar je zelf 'rijker' van wordt?
pi_175656222
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:57 schreef D. het volgende:
Die 'referral links' waar hieronder naar verwezen wordt, zijn dat linkjes waar je zelf 'rijker' van wordt?
Ja dan krijgen de personen die hun link delen een beloning.
  maandag 11 december 2017 @ 20:57:36 #236
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_175656225
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:52 schreef Taxi3 het volgende:
Grappig hoe iedereen gisteren in de stress schoot en bijna alles verkocht en nu iedereen droomt van miljoenen :')
Een miljoen moet wel te doen zijn
  maandag 11 december 2017 @ 20:57:38 #237
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175656228
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:56 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Niet slecht though als je met 400 euro bent begonnen in maart _O-
Op hoeveel zit je nu?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_175656229
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:56 schreef Nurksis het volgende:

[..]

Wacht even...
Op mijn ID staat: Jan1 Jan2 Jan3 Achternaam
Op Bittrex heb ik bij de basic ingevuld: Jan1 Achternaam.

Gaan ze hier dus moeilijk om doen bij mijn enhanced verificatie?
Ja
Maar ik kan 't mis hebben...
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 20:58:14 #239
18653 crew  D.
pi_175656260
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:56 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ik hoop zo erg dat 2018 mijn jaar wordt. Ik heb al 100k misgelopen dit jaar door dingen veel te snel te verkopen :') Niet slecht though als je met 400 euro bent begonnen in maart _O-
Ik ben 5 november begonnen, dus ik hoop ook op 2018 :P
pi_175656293
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:56 schreef Nurksis het volgende:

[..]

Wacht even...
Op mijn ID staat: Jan1 Jan2 Jan3 Achternaam
Op Bittrex heb ik bij de basic ingevuld: Jan1 Achternaam.

Gaan ze hier dus moeilijk om doen bij mijn enhanced verificatie?
Yep. Die gaat falen wegens "Name mismatch". Hebben heel veel mensen (w.o. ik) last van. Ik wacht al een maand nu.
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 20:59:46 #241
18653 crew  D.
pi_175656323
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:57 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ja dan krijgen de personen die hun link delen een beloning.
Dat dacht ik al :Y

Zag wat gratis ICO's bij registratie, en ook nog gratis ICO's als iemand datzelfde deed.
Leuk dacht ik, maar het leek me dus dat dat hetgene was wat men hier niet wilde hebben :P
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 20:59:52 #242
42184 crew  DaMart
pi_175656328
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:56 schreef Nurksis het volgende:

[..]

Wacht even...
Op mijn ID staat: Jan1 Jan2 Jan3 Achternaam
Op Bittrex heb ik bij de basic ingevuld: Jan1 Achternaam.

Gaan ze hier dus moeilijk om doen bij mijn enhanced verificatie?
Op mijn ID staat Janus Piet en ik heb alleen Jan ingevuld en ja, de automatische check is niet geavanceerd genoeg om daarmee om te kunnen gaan...
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 21:00:09 #243
18653 crew  D.
pi_175656347
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:56 schreef Nurksis het volgende:

[..]

Wacht even...
Op mijn ID staat: Jan1 Jan2 Jan3 Achternaam
Op Bittrex heb ik bij de basic ingevuld: Jan1 Achternaam.

Gaan ze hier dus moeilijk om doen bij mijn enhanced verificatie?
Gaan ze moeilijk doen :Y
  Eindredactie Games maandag 11 december 2017 @ 21:00:12 #244
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_175656352
op kraken is tegenwoordig het withdraw limiet van 0.35btc
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_175656359
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:57 schreef Patroon het volgende:

[..]

Ja
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:58 schreef Rechtsom-i het volgende:

[..]

Yep. Die gaat falen wegens "Name mismatch". Hebben heel veel mensen (w.o. ik) last van. Ik wacht al een maand nu.
Oke, dan ga ik nu meteen alles withdrawen nu het nog kan
pi_175656470
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:47 schreef t-8one het volgende:
Waarom stijgt LTC eigenlijk de laatste week zo hard? Voorheen rommelde die altijd maar een beetje voort, is er nieuws geweest of zijn er geruchten?
Veel vrienden van mij die pas net zijn begonnen met crypto kopen nu Litecoin omdat ze Bitcoin te duur vinden en het gevoel hebben dat ze de boot hebben gemist. Zij zien Litecoin als een goedkoop alternatief.die nog veel kan groeien. Denk dat meer mensen die nu instromen misschien om die reden Litecoin kopen en dat het daardoor stijgt. Andere reden kan zijn dat transacties met Bitcoin nu heel lang duren en traders Litecoin gebruiken om geld naar exchanges te sturen.
pi_175656570
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:02 schreef YT123 het volgende:

[..]

Veel vrienden van mij die pas net zijn begonnen met crypto kopen nu Litecoin omdat ze Bitcoin te duur vinden en het gevoel hebben dat ze de boot hebben gemist. Zij zien Litecoin als een goedkoop alternatief.die nog veel kan groeien. Denk dat meer mensen die nu instromen misschien om die reden Litecoin kopen en dat het daardoor stijgt. Andere reden kan zijn dat transacties met Bitcoin nu heel lang duren en traders Litecoin gebruiken om geld naar exchanges te sturen.
Maar of je nu 500 in ltc zet of 500 in btc, maakt qua prijs van de coin niet uit.
Maar ik kan 't mis hebben...
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 21:06:54 #248
18653 crew  D.
pi_175656586
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:06 schreef Patroon het volgende:

[..]

Maar of je nu 500 in ltc zet of 500 in btc, maakt qua prijs van de coin niet uit.
Is psychologisch :Y
  maandag 11 december 2017 @ 21:07:39 #249
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_175656617
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:06 schreef Patroon het volgende:

[..]

Maar of je nu 500 in ltc zet of 500 in btc, maakt qua prijs van de coin niet uit.
Voor je gevoel wel. Het klinkt zo weinig, om 0,0001 'iets' te hebben.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 11 december 2017 @ 21:08:21 #250
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175656641
quote:
11s.gif Op maandag 11 december 2017 21:00 schreef Nurksis het volgende:

[..]

[..]

Oke, dan ga ik nu meteen alles withdrawen nu het nog kan
ben je wel iets verified dan? want als je niet enhanced bent kun je niets withdrawen namelijk :X
pi_175656667
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 20:58 schreef Rechtsom-i het volgende:

[..]

Yep. Die gaat falen wegens "Name mismatch". Hebben heel veel mensen (w.o. ik) last van. Ik wacht al een maand nu.
Nee hoor. Ik ben enhanced met maar 1 van mijn 5 voornamen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2017 21:09:18 ]
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 december 2017 @ 21:09:55 #252
163650 Greys
pi_175656692
M'n Blockfolio is voor het eerst door de tienduizend eu en toch ben ik niet blij omdat ik echt totáál niet vooruit kom naar die hele BTC. Dat laatste kwart blijft mijlen ver weg. Echt zo stom dat ik dan niet echt blij kan zijn :@ :') die euro's interesseren me niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 21:10:27 #253
18653 crew  D.
pi_175656709
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:09 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik ben enhanced met maar 1 van mijn 5 voornamen.
En er staan er ook 5 op het door jou gebruikte identiteitsbewijs?
  maandag 11 december 2017 @ 21:11:39 #254
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_175656752
quote:
18s.gif Op maandag 11 december 2017 21:09 schreef Greys het volgende:
M'n Blockfolio is voor het eerst door de tienduizend eu en toch ben ik niet blij omdat ik echt totáál niet vooruit kom naar die hele BTC. Dat laatste kwart blijft mijlen ver weg. Echt zo stom dat ik dan niet echt blij kan zijn :@ :') die euro's interesseren me niet.
Hier beetje hetzelfde; soms honderden euro's per dag erbij maar gemeten in BTC nauwelijks progressie. Persoonlijk hoop ik op een nóg grotere toename van Waves, ook t.o.v. BTC.
  maandag 11 december 2017 @ 21:12:07 #255
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175656774
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 20:57 schreef richolio het volgende:

[..]

Op hoeveel zit je nu?
Ik zeg niet de precieze hoeveelheid maar meer dan 10k> :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2017 21:12:59 ]
pi_175656815
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:10 schreef D. het volgende:

[..]

En er staan er ook 5 op het door jou gebruikte identiteitsbewijs?
Zeker. De eerste komt wel overeen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2017 21:13:54 ]
pi_175656827
Btc tikt weer wat ath's aan op diverse exchanges, o.a bittrex en bitstamp

quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:12 schreef RedFever007 het volgende:
bittrex down?
Hier niet.
٩๏̯͡๏)۶
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 21:13:56 #259
18653 crew  D.
pi_175656839
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:13 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Zeker.
Vreemd :Y

Ik heb maar 1 naam, maar zie vele anderen struikelen :Y
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 21:15:07 #260
18653 crew  D.
pi_175656889
Is trouwens al bekend wanneer de Universa coins komen?
  maandag 11 december 2017 @ 21:16:01 #261
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175656927
Op bittrex de 17k doorbroken *O*
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175656943
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:16 schreef Rossdale het volgende:
Op bittrex de 17k doorbroken *O*
Toffifee!
  maandag 11 december 2017 @ 21:16:31 #263
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175656944
goede inschatting geweest gisteren om te verkopen :'(
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 21:16:47 #264
42184 crew  DaMart
pi_175656954
quote:
18s.gif Op maandag 11 december 2017 21:09 schreef Greys het volgende:
M'n Blockfolio is voor het eerst door de tienduizend eu en toch ben ik niet blij omdat ik echt totáál niet vooruit kom naar die hele BTC. Dat laatste kwart blijft mijlen ver weg. Echt zo stom dat ik dan niet echt blij kan zijn :@ :') die euro's interesseren me niet.
Herkenbaar... waarde in BTC daalt en daar ben ik minder blij mee. Van mij mag BTC in euro's minder waard worden, als dat betekent dat mijn BTC-totaal weer stijgt :Y :@.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_175657031
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:08 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

ben je wel iets verified dan? want als je niet enhanced bent kun je niets withdrawen namelijk :X
Heb gewoon een basic account met 0.4 BTC limiet. (Ik zit niet in de hoge bedragen)
pi_175657097
Hoe zou het met die gozer op die camping gaan? :P
pi_175657109
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:20 schreef Vesz het volgende:
Hou zou het met die gozer op die camping gaan? :P
Koud
pi_175657147
Wow man bitonic zijn echt naaiers. Ze geven 6,5% minder dan wat mn blockfolio aangeeft qua waarde.
pi_175657188
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Wow man bitonic zijn echt naaiers. Ze geven 6,5% minder dan wat mn blockfolio aangeeft qua waarde.
Dan verkoop je toch ergens anders? Je bent niet verplicht bij Bitonic te verkopen.
pi_175657195
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Wow man bitonic zijn echt naaiers. Ze geven 6,5% minder dan wat mn blockfolio aangeeft qua waarde.
Waar haalt Blockfolio bij jou z’n prijs?
pi_175657214
1
2
ACCJ132    12-11-17 16:51:15 +0100    SEPA    ¤3,999.91    ¤0.09    Sending    
ACCGZAS    12-11-17 15:29:21 +0100    SEPA    ¤1,699.91    ¤0.09    Sending    

Blijft maar op Sending staan :(

Logisch ook wel, beetje tegen het einde van de dag pas doorgevoerd :@ :P
pi_175657233
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Wow man bitonic zijn echt naaiers. Ze geven 6,5% minder dan wat mn blockfolio aangeeft qua waarde.
Kraken moet je zijn :P
pi_175657242
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Wow man bitonic zijn echt naaiers. Ze geven 6,5% minder dan wat mn blockfolio aangeeft qua waarde.
Dat is het verschil tussen een broker en een exchange.
  maandag 11 december 2017 @ 21:25:27 #274
131603 Afwazig
Serious business
pi_175657273
Tsja. Dat is het hele verdienmodel van die gasten. Gewoon uitcashen via Kraken of Bl3P.
pi_175657300
Kraken _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175657307
BTC gaat weer verticaal. :D
pi_175657331
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:23 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Waar haalt Blockfolio bij jou z’n prijs?
Coinbase.
pi_175657390
BTC :D wtf
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_175657447
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Wow man bitonic zijn echt naaiers. Ze geven 6,5% minder dan wat mn blockfolio aangeeft qua waarde.
Hoe denk je dat bitonic een solide bedrijf kan runnen met personeel?
٩๏̯͡๏)۶
pi_175657499
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:20 schreef Vesz het volgende:
Hoe zou het met die gozer op die camping gaan? :P
Hij kan nu rustig een 5 sterren president suite huren voor enkele maanden, hij was dacht ik vooral ingestapt bij $3500 ofzoiets.
٩๏̯͡๏)۶
pi_175657739
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:31 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Hij kan nu rustig een 5 sterren president suite huren voor enkele maanden, hij was dacht ik vooral ingestapt bij $3500 ofzoiets.
Ze hebben 'm destijds nooit gevraagd hoeveel hypotheek ie nog had op dat huis. Ze deden alsof ie de gehele verkoopwaarde 1 op 1 in bitcoin gegooid heeft, in de rekensommetjes.

Dus het blijft allemaal nattevingerwerk.
pi_175657880
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:37 schreef Rechtsom-i het volgende:

[..]

Ze hebben 'm destijds nooit gevraagd hoeveel hypotheek ie nog had op dat huis. Ze deden alsof ie de gehele verkoopwaarde 1 op 1 in bitcoin gegooid heeft, in de rekensommetjes.

Dus het blijft allemaal nattevingerwerk.
Precies, een jong stel zal er nog een behoorlijke hypotheek op hebben. Dat geld wil eerst de bank terug. Dus de 'winst' kon die in BTC steken. De huizenmarkt was de afgelopen jaren niet top, dus dat zal wel tegenvallen.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_175657908
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:37 schreef Rechtsom-i het volgende:

[..]

Ze hebben 'm destijds nooit gevraagd hoeveel hypotheek ie nog had op dat huis. Ze deden alsof ie de gehele verkoopwaarde 1 op 1 in bitcoin gegooid heeft, in de rekensommetjes.

Dus het blijft allemaal nattevingerwerk.
Dat klopt hij zei dat ie er iets van 80-85 Bitcoins voor had gekregen, maar of dat netto is is de vraag.

Toch zeker een half miljoen profit denk ik, als hij netjes heeft gehodld. En misschien een miljoen indien huis hypotheek vrij was.
٩๏̯͡๏)۶
pi_175657910
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 21:41 schreef Patroon het volgende:

[..]

Precies, een jong stel zal er nog een behoorlijke hypotheek op hebben. Dat geld wil eerst de bank terug. Dus de 'winst' kon die in BTC steken. De huizenmarkt was de afgelopen jaren niet top, dus dat zal wel tegenvallen.
Misschien zat 'ie vol in Waves en heeft hij dus dik verlies gemaakt.
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 21:43:38 #285
18653 crew  D.
pi_175657969
Uit de Volkskrant van eind oktober:

quote:
Nu bezitten ze voor enkele tonnen aan bitcoins en andere cryptomunten.
pi_175657997
quote:
10s.gif Op maandag 11 december 2017 21:42 schreef Waterdrinker het volgende:
Misschien zat 'ie vol in Waves en heeft hij dus dik verlies gemaakt.
Dat komt wel goed, uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat 2017 het Waves jaar is!
  maandag 11 december 2017 @ 21:44:40 #287
131603 Afwazig
Serious business
pi_175658012
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:44 schreef Born2trade het volgende:

[..]

Dat komt wel goed, uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat 2017 het Waves jaar is!
2018 hoor :{.
  maandag 11 december 2017 @ 21:44:54 #288
131603 Afwazig
Serious business
pi_175658025
2017 was GULDENjaar. Man man man, wat een jaar _O_.
  maandag 11 december 2017 @ 21:45:20 #289
131603 Afwazig
Serious business
pi_175658046
Behalve dan december. Dan is dan weer gewoon een wavesmaand.
pi_175658117
quote:
10s.gif Op maandag 11 december 2017 21:42 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Misschien zat 'ie vol in Waves en heeft hij dus dik verlies gemaakt.
Haha ja, net als ik, morgen afspraak bij de voedselbank.
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 21:47:01 #291
18653 crew  D.
pi_175658120
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:44 schreef Afwazig het volgende:

[..]

2018 hoor :{.
Dat is Universa-jaar *O*
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 december 2017 @ 21:47:27 #292
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_175658140
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:47 schreef D. het volgende:

[..]

Dat is Universa-jaar *O*
Nee, is al Etherjaar.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_175658172
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:47 schreef D. het volgende:

[..]

Dat is Universa-jaar *O*
Ik heb toevallig vanavond wat informatie gezocht over Universa, ziet er goed uit :)

Het is dat ik even niet meer in een ICO wil stappen maar misschien koop ik er wel een aantal als ze op een exchange staan en wat verder zijn met de ontwikkeling.
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 21:48:17 #294
18653 crew  D.
pi_175658184
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, is al Etherjaar.
Verwarrend :P

Misschien van alles maar een beetje kopen, voor de zekerheid :P
pi_175658236
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:48 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik heb toevallig vanavond wat informatie gezocht over Universa, ziet er goed uit :)

Het is dat ik even niet meer in een ICO wil stappen maar misschien koop ik er wel een aantal als ze op een exchange staan en wat verder zijn met de ontwikkeling.
Ja idd. Stom dat de site niet verder wilde onder de 10.000 coins. Heb wel 50 gratis gekregen, maar dat schiet niet op..
Maar ik kan 't mis hebben...
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 21:49:45 #296
18653 crew  D.
pi_175658244
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:48 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik heb toevallig vanavond wat informatie gezocht over Universa, ziet er goed uit :)

Het is dat ik even niet meer in een ICO wil stappen maar misschien koop ik er wel een aantal als ze op een exchange staan.
Mijn eerste ICO, benieuwd wat het gaat doen :Y
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 11 december 2017 @ 21:50:00 #297
163650 Greys
pi_175658253
quote:
10s.gif Op maandag 11 december 2017 21:46 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Haha ja, net als ik, morgen afspraak bij de voedselbank.
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_175658264
VTC voor 2018
  maandag 11 december 2017 @ 21:51:40 #299
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_175658327
100 iota gehaald op 24500. Op Binance. Eerste keer daar. 🤗
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  maandag 11 december 2017 @ 21:52:30 #300
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_175658368
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 21:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Kraken _O_
Das toch die Cloudflare website? ;(
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_175658473
Buy order staat sinds vandaag op 13K :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')