abonnement Unibet Coolblue
pi_175643152
Hallo,

Even een vraag, ik vind alleen maar oudere bijdragen over dit onderwerp, dus sorry als ik iets vraag wat al behandeld is.

Heeft iemand recente ervaring met vliegen en parkeren vanaf een luchthaven in Duitsland? Ik bekijk vakanties vanaf Düsseldorf omdat het daar veel goedkoper lijkt en zou dan een aanbieding met overnachten en parkeren http://www.parken-und-fliegen.de/nl boeken. Maar is dan eerste keer en vroeg me af of er goede, of juiste slechte ervaringen met zo iets zijn?

Dank alvast!
  Moderator maandag 11 december 2017 @ 13:10:49 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_175643240
Ik doe dit regelmatig. Vliegen vanuit Düsseldorf, en dan 2 weken parkeren daar. Is prrrrrrrima.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_175654581
Ja hoor, prima.
Auto ergens in de stad wegzetten op hun bewaakte parkeerplaats en in een minuut of tien met hun busje naar het vliegveld. Bij aankomst even bellen en met een kwartiertje staan ze weer klaar voor de deur.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_175660364
Ik ben 2 weken geleden met Ryanair vanaf Bremen naar Mallorca gevlogen.
Op het bedrijventerrein (kantorenpark) tegenover de terminal kun je gratis parkeren in parkeervakken langs de weg.
Mijn auto stond nog geen 200 meter van de terminal af !
pi_175664363
Oké, bedankt. Dat klinkt goed!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')