abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_175641923
registreer om deze reclame te verbergen
AustraliŽ is onderdeel van Europa, dat weten we inmiddels allemaal. Ze staan niet voor niks al enkele jaren op het ESC! Wat begon met het verzorgen van interval acts, werd gevolgd door deelnames die allemaal in de top 10 belandden. Veel mensen vinden er wat van, dat AustraliŽ mee doet aan het ESC, maar ook in 2018 zijn ze er nu gewoon weer bij. En vandaag heeft de omroep SBS (niet te verwarren met een bepaalde Nederlandse zender) bekend gemaakt wie we volgend jaar op het podium gaan zien. :)

De keuze is gevallen op de zangeres Jessica Mauboy. En die hebben we al eens eerder gezien op het ESC podium, want zij verzorgde dus de eerste "deelname" aan het songfestival, met een interval act in 2014, te Kopenhagen. Nu is het dus haar beurt om aan de echte wedstrijd mee te doen. Ze is vooral erg succesvol in eigen land, met meerdere top 10 hits. Ze kwam ooit bovendrijven in Australian Idol, waar ze een 2e plaats haalde.

JESSICA-MAUBOY-ALL-THE-HITS-LIVE-AUSTRALIAN-TOUR-PUBLICITY-IMAGE-OCTOBER-2016.jpg

Wat ze gaat zingen is nog niet bekend, en waarschijnlijk duurt het ook nog wel even voordat we dat te weten komen. Een exacte datum is nog onbekend.
OngeÔnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_175643266
Laten we hopen dat ze tegenwoordig wťl zuiver kan zingen, in 2014 was het kut met peren.
Op maandag voel ik me als Robinson CrusoŽ: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_175648001
Die intervalact was toen te gÍnant voor woorden :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_175649992
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 16:15 schreef Fred_B het volgende:
Die intervalact was toen te gÍnant voor woorden :')
Dat lag alleen niet zozeer aan haar nummer. :P
OngeÔnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_175650717
Hopelijk straffen jury's dit dan ook eens af als het live nergens naar klinkt, de juryliefde voor ze dit jaar was ook een tikkeltje te
Op maandag voel ik me als Robinson CrusoŽ: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_175650869
Wat deelnames betreft, Wat goed dat je iedere keer er op tijd bij bent Cyan.

Ik vond haar vreselijk in 2014, ik krijg zo'n power ballad gevoel bij haar. Daar wordt ik nu wel een beetje moe van.
Life can be a bitch, so like it..
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')