abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 11 december 2017 @ 10:09:01 #1
74056 crew  ToT
pi_175639369



Wat is Radio 49?

Sinds 01-06-2011... 24 uur per dag webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!

Klik hier om naar de website van Radio 49 te gaan (of klik daarvoor op de zwarte navigatieblokken hierboven), waar je een keuze kunt maken uit een ruim aanbod van songs en jouw favoriete songs kunt aanvragen. Als er tenminste geen DJ live draait, want die gaan altijd voor.
Meer informatie vind je onder de hierna volgende 'Frequently Asked Questions'.

SPOILER: Frequently Asked Questions
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak. :)


Hoe kan ik de shows van Radio 49 beluisteren?

Mobiel luisteren kan o.a. via de apps TuneIn (iOS/Android), XiiaLive (iOS/Android), VLC (iOS/Android)
of Clementine (iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!

Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.

Heb je een mobiel iOS (Apple) apparaat? Dan kun je onze eigen Radio49 app gratis downloaden.
Voor Android is de app nog in ontwikkeling.

Online via de Radio 49 webplayer (gemaakt door Tailfox)

Dit is de algemene mobiele luisterlink


Klik hier voor onze Facebookpagina


DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
pi_175639546
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 10:07 schreef livelink het volgende:

[..]

Je mocht meteen weer naar huis?
Valt weinig met groenonderhoud/bladruimen te doen als er overal 6-7 cm sneeuw ligt.
  maandag 11 december 2017 @ 10:22:39 #3
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_175639563
quote:
10s.gif Op maandag 11 december 2017 10:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Valt weinig met groenonderhoud/bladruimen te doen als er overal 6-7 cm sneeuw ligt.
Juist leuk! Een bladzoekspeurtocht.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 11 december 2017 @ 10:23:22 #4
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_175639573
Staat je nieuwe huis ver van je oude huis, ToT. Moet je lang over de glibberige wegen?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 11 december 2017 @ 10:26:42 #5
74056 crew  ToT
pi_175639618
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 10:23 schreef livelink het volgende:
Staat je nieuwe huis ver van je oude huis, ToT. Moet je lang over de glibberige wegen?
:Y Op 2 uurtjes afstand! :D

Hier in de omgeving wordt goed gestrooid, ik moet alleen even een paar straatjes door om op de bestrooide wegen te komen. Hoe het in mijn nieuwe woonplaats is, weet ik niet. :)
  maandag 11 december 2017 @ 10:27:31 #6
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_175639633
quote:
2s.gif Op maandag 11 december 2017 10:26 schreef ToT het volgende:

[..]

:Y Op maar 2 uurtjes afstand! :D

Hier in de omgeving wordt goed gestrooid, ik moet alleen even een paar straatjes door om op de bestrooide wegen te komen. Hoe het in mijn nieuwe woonplaats is, weet ik niet. :)
2 uur :o
Dat zou voor mij een verhuizing naar Zuid-Limburg zijn.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 11 december 2017 @ 10:29:53 #7
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_175639687
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 09:35 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik baal er eigenlijk wel vreselijk van. Thuiswerken vind ik echt niet fijn en wordt nu wel van mij verwacht. Ik had morgen al vrij genomen vanwege weer staking op school en heb net de knoop doorgehakt. Ik ga morgen dan wel werken en dan neem ik vandaag vrij. Alles beter dan thuiswerken.
Ik vind het ook niet altijd ideaal, maar wel erg handig soms. :Y

Prima oplossing zo toch?
pi_175639688
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 10:22 schreef livelink het volgende:

[..]

Juist leuk! Een bladzoekspeurtocht.
Totdat je drie keer op je muil gaat.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 11 december 2017 @ 10:30:25 #9
74056 crew  ToT
pi_175639693
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 10:27 schreef livelink het volgende:

[..]

2 uur :o
Dat zou voor mij een verhuizing naar Zuid-Limburg zijn.
Ja het gaat de komende dagen sowieso kut worden; ik huur het grootste busje dat je met een gewoon rijbewijs mag rijden, maar het is zeer zeker de vraag of het allemaal in 1x er in past. Ik heb het busje voor de zekerheid voor 2 dagen gereserveerd, maar met 2 uur heen en 2 uur terug rijden (en een paar uurtjes om de bus vol te laden) gaat het waarschijnlijk niet lukken om meer dan 1 vracht per dag die kant op te brengen.
2 vrachten over 2 dagen....ik denk dat dat wel voldoende moet zijn, maar absoluut zeker weten doe ik het niet.
  maandag 11 december 2017 @ 10:31:35 #10
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_175639715
quote:
2s.gif Op maandag 11 december 2017 10:30 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja het gaat de komende dagen sowieso kut worden; ik huur het grootste busje dat je met een gewoon rijbewijs mag rijden, maar het is zeer zeker de vraag of het allemaal in 1x er in past. Ik heb het busje voor de zekerheid voor 2 dagen gereserveerd, maar met 2 uur heen en 2 uur terug rijden (en een paar uurtjes om de bus vol te laden) gaat het waarschijnlijk niet lukken om meer dan 1 vracht per dag die kant op te brengen.
2 vrachten over 2 dagen....ik denk dat dat wel voldoende moet zijn, maar absoluut zeker weten doe ik het niet.
Pfff wat een gedoe zo. Maar wel van harte gefeliciteerd! *O*
  maandag 11 december 2017 @ 10:33:09 #11
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_175639734
quote:
2s.gif Op maandag 11 december 2017 10:30 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja het gaat de komende dagen sowieso kut worden; ik huur het grootste busje dat je met een gewoon rijbewijs mag rijden, maar het is zeer zeker de vraag of het allemaal in 1x er in past. Ik heb het busje voor de zekerheid voor 2 dagen gereserveerd, maar met 2 uur heen en 2 uur terug rijden (en een paar uurtjes om de bus vol te laden) gaat het waarschijnlijk niet lukken om meer dan 1 vracht per dag die kant op te brengen.
2 vrachten over 2 dagen....ik denk dat dat wel voldoende moet zijn, maar absoluut zeker weten doe ik het niet.
Busje zal vooral voor de grote spullen zijn, denk ik? Dan kun je de dozen later nog met je eigen auto heen en weer rijden. En die bank laat je bezorgen op het nieuwe adres, neem ik aan. Dat scheelt weer een groot ding.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_175639768
quote:
2s.gif Op maandag 11 december 2017 10:26 schreef ToT het volgende:
:Y Op 2 uurtjes afstand! :D

Hier in de omgeving wordt goed gestrooid, ik moet alleen even een paar straatjes door om op de bestrooide wegen te komen. Hoe het in mijn nieuwe woonplaats is, weet ik niet. :)
Daar worden ook alleen de grotere straten gestrooid. In de smalle weggetjes in woonwijken kan je lekker glibberen tussen de auto's door. Succes!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_175639845
Hier rijden geen treinen, dus de bussen zitten overvol. Volgens de dienstregeling rijden ze elke 15 minuten en de gemiddelde bus heeft 10 tot 20 minuten vertraging _O-
En dan staat er een passagier te kankeren (ik hou niet van dat woord, maar dat geeft wel aan hoe hij stond te schelden) op de buschauffeur dat hij niet meer meekon omdat de bus stampvol zat. Dat schoot de chauffeur even in het verkeerde keelgat en gilde terug "ga godverdomme klagen bij de NS, man! Het is hún schuld dat wij, met de normale dienstregeling, al die honderden treinklanten moeten vervoeren!". Goed zo, kerel, zoiets hoef je niet te pikken ^O^
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 11 december 2017 @ 10:41:45 #14
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_175639905
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 10:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Hier rijden geen treinen, dus de bussen zitten overvol. Volgens de dienstregeling rijden ze elke 15 minuten en de gemiddelde bus heeft 10 tot 20 minuten vertraging _O-
En dan staat er een passagier te kankeren (ik hou niet van dat woord, maar dat geeft wel aan hoe hij stond te schelden) op de buschauffeur dat hij niet meer meekon omdat de bus stampvol zat. Dat schoot de chauffeur even in het verkeerde keelgat en gilde terug "ga godverdomme klagen bij de NS, man! Het is hún schuld dat wij, met de normale dienstregeling, al die honderden treinklanten moeten vervoeren!". Goed zo, kerel, zoiets hoef je niet te pikken ^O^
:o
  maandag 11 december 2017 @ 10:43:07 #15
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_175639928
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 10:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Hier rijden geen treinen, dus de bussen zitten overvol. Volgens de dienstregeling rijden ze elke 15 minuten en de gemiddelde bus heeft 10 tot 20 minuten vertraging _O-
En dan staat er een passagier te kankeren (ik hou niet van dat woord, maar dat geeft wel aan hoe hij stond te schelden) op de buschauffeur dat hij niet meer meekon omdat de bus stampvol zat. Dat schoot de chauffeur even in het verkeerde keelgat en gilde terug "ga godverdomme klagen bij de NS, man! Het is hún schuld dat wij, met de normale dienstregeling, al die honderden treinklanten moeten vervoeren!". Goed zo, kerel, zoiets hoef je niet te pikken ^O^
En het zijn niet alleen de treinreizigers die je extra krijgt. Ook de wat onzekere automobilisten staan dan ineens bij de bushalte. Normaal sta ik altijd met precies dezelfde groep bij de bushalte. Vanochtend stonden er ineens ook vooral wat oudere dames bij. En dan weet je dat die normaal met de auto gaan en nu niet durven. Als ik jouw verhaal nu ook lees ben ik helemaal blij dat ik toch ben omgedraaid. Ik heb wel eens eerder in zo'n overvolle bus gezeten vol met treinpassagiers en in de wetenschap dat het ook waarschijnlijk de laatste bus is die nog gaat. Dan vecht je ook nog wel om een plaats.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 11 december 2017 @ 10:44:12 #16
74056 crew  ToT
pi_175639952
quote:
2s.gif Op maandag 11 december 2017 10:31 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Pfff wat een gedoe zo. Maar wel van harte gefeliciteerd! *O*
*O* Thx! :D

quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 10:33 schreef livelink het volgende:

[..]

Busje zal vooral voor de grote spullen zijn, denk ik? Dan kun je de dozen later nog met je eigen auto heen en weer rijden. En die bank laat je bezorgen op het nieuwe adres, neem ik aan. Dat scheelt weer een groot ding.
idd @ grote spullen en de bank. Ik heb de auto nu al stampvol zitten met dozen, maar op het grote geheel maakt het vrij weinig uit. Ik heb weinig zin om straks een stuk of 3 - 5 keer 2 uur heen en dan weer 2 uur terug te rijden om de dozen enzo op te halen. -O- Dan kan ik beter proberen het busje nog een extra dag te huren, als dat op zo'n korte termijn kan.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 11 december 2017 @ 10:44:54 #17
74056 crew  ToT
pi_175639962
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 10:34 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Daar worden ook alleen de grotere straten gestrooid. In de smalle weggetjes in woonwijken kan je lekker glibberen tussen de auto's door. Succes!
Klopt. Thx! ^O^

Ik heb hier nu net de oprit ook maar ff bestrooid; een hoop geglibber hier en je haalt al die nate drek ook mee naar binnen.
pi_175639985
quote:
2s.gif Op maandag 11 december 2017 10:44 schreef ToT het volgende:
idd @ grote spullen en de bank. Ik heb de auto nu al stampvol zitten met dozen, maar op het grote geheel maakt het vrij weinig uit. Ik heb weinig zin om straks een stuk of 3 - 5 keer 2 uur heen en dan weer 2 uur terug te rijden om de dozen enzo op te halen. -O- Dan kan ik beter proberen het busje nog een extra dag te huren, als dat op zo'n korte termijn kan.
Beter een extra dag huren dan stressen idd. Kost wel wat meer, maar, vooral met deze weersomstandigheden en wellicht in het donker, rijden met een onbekende bus.. better be safe than sorry.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 11 december 2017 @ 10:51:04 #19
74056 crew  ToT
pi_175640061
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 10:45 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Beter een extra dag huren dan stressen idd. Kost wel wat meer, maar, vooral met deze weersomstandigheden en wellicht in het donker, rijden met een onbekende bus.. better be safe than sorry.
Ja 3 dagen huren wordt wel weer fakking duur. Samen met de brandstof en de kilometers die je moet betalen boven de 100km lijkt het haast verstandiger om alsnog een verhuisbedrijf in te schakelen, maar daar is het nu te laat voor; last minute verhuizingen zijn extra duur.

Ah well, gewoon zo efficiënt mogelijk die bus inladen. :) Ik heb al aardig wat dingen uitgepland. Liever 2 uur extra werken die bus zo strak mogelijk in te laden dan een keer extra moeten rijden! :Y
pi_175640199
quote:
2s.gif Op maandag 11 december 2017 10:51 schreef ToT het volgende:
Ah well, gewoon zo efficiënt mogelijk die bus inladen. :) Ik heb al aardig wat dingen uitgepland. Liever 2 uur extra werken die bus zo strak mogelijk in te laden dan een keer extra moeten rijden! :Y
:Y
Dozen en tassen in kastjes stouwen, zwaar spul onderin, zodat lichter spul er bovenop kan.

Bij mijn verhuizing van Ierland naar Nederland hebben we ook zo'n grote bus gehuurd in Nederland (met vliegtuig naar NL, dan naar IE rijden, inpakken en weer terug naar NL rijden). Daar paste alles gelukkig in één keer in.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 maandag 11 december 2017 @ 10:59:42 #21
74056 crew  ToT
pi_175640236
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 10:57 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

:Y
Dozen en tassen in kastjes stouwen, zwaar spul onderin, zodat lichter spul er bovenop kan.

Bij mijn verhuizing van Ierland naar Nederland hebben we ook zo'n grote bus gehuurd in Nederland (met vliegtuig naar NL, dan naar IE rijden, inpakken en weer terug naar NL rijden). Daar paste alles gelukkig in één keer in.
Precies! :Y

Ow netjes! :D
pi_175640346
And so it begins...
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 11 december 2017 @ 11:08:51 #23
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  maandag 11 december 2017 @ 11:09:04 #24
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_175640387
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 11:06 schreef spijkerbroek het volgende:
And so it begins...
[ afbeelding ]
:o wat ben ik blij dat ik al thuis zit.. Ik hoef alleen maar straks Lennon op te halen.

@livelink ik denk dat het heel verstandig is dat je vandaag vrij hebt genomen.
pi_175640423
Pff wat raar.
Wordt er aangebeld bij de ingang van de flat.
Dus ik pak die telefoon op.

Goedendag hondenbelasting controle, heeft u een hond?
- Nee
Oké, bedankt.

Lekkere controle dat _O-
You sound reasonable...Time to up my medication.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')