abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  maandag 11 december 2017 @ 08:50:04 #1
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175638046
registreer om deze reclame te verbergen
Kopstukken

President - Donald Trump
Vice President - Mike Pence

Het kabinet
Secretary of State - Rex Tillerson
Secretary of Treasury - Steven Mnuchin
Secretary of Defense - General Jim 'Mad Dog' Mattis
Attorney General - Jeff Sessions
Secretary of the Interior - Ryan Zinke
Secretary of Agriculture - Sonny Perdue
Secretary of Commerce - Wilbur Ross
Secretary of Labor - Alexander Acosta
Secretary of Health and Human Services - Donny J. Wright
Secretary of Housing & Urban Development - Ben Carson
Secretary of Transportation - Elaine Chao
Secretary of Energy - Rick Perry
Secretary of Education - Betsy DeVos
Secretary of Veterans Affairs - Steve Shulkin
Secretary of Homeland Security - Elaine Duke (Acting)

Cabinet-level officials:
White House Chief of Staff - John F. Kelly
Trade Representative - Robert Lighthizer
Director of National Intelligence - Dan Coats
Ambassador to the UN - Nikki Haley
Director of the Office of Management & Budget - Mick Mulvaney
Director of the Central Intelligence Agency - Mike Pompeo
Administrator of the Environmental Protection Agency - Scott Pruitt
Administrator of the Small Business Administration - Linda McMahon

Andere kopstukken:
Ivanka Trump (Advisor to the President), Jared Kushner (Senior Adviser Strategic Planning), Stephen Miller (Senior Adviser Policy), Herbert McMaster (National Security Adviser), Kellyanne Conway (Counselor), Donald McGahn (White House Counsel), Sarah Huckabee Sanders (Press Secretary), Christopher Wray (Director of the Federal Bureau of Investigation), Robert Mueller (Special Counsel), Rod Rosenstein (United States Deputy Attorney General).

Verdwenen of voormalige kopstukken:
Michael Flynn (National Security Advisor), Sally Yates (Attorney General (Acting)), James Comey (FBI Director), Reince Priebus (Chief of Staff), Mike Dubke (White House Communications Director), Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting)), Anthony Scaramucci (White House Communications Director), Preet Bharara (U.S. Attorney), Stephen Bannon (Chief Strategist).Tom Price (Secretary of Health and Human Services)
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 11 december 2017 @ 08:53:07 #2
384435 klappernootopreis
pi_175638079
https://www.nbcnews.com/p(...)-impeachment-n828156

Daar heeft Sanders wel gelijk in, voor je het weet krijg je er dezelfde situatie als in ons kabinet waar door de PVV zoveel moties van afkeuring worden ingediend tot het punt van verzadiging wordt bereikt en deze tool zijn kracht verliest.
pi_175640013
Kennen jullie die mop van de regering Trump die een groot stuk land in Utah terug wou geven aan de bevolking?
Uranium firm urged Trump officials to shrink Bears Ears National Monument

En ook vind de partij die opkomt voor de belangen van grote bedrijven het niet kennelijk niet zo fijn als grote bedrijven zo hun eigen ideen hebben:
DQjRL9YWAAAOTF9.jpg
:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175640204
Men zet zich schrap deze week in de VS omdat het wel eens de week kan zijn dat Trump zich gaat ontdoen van Mueller. FOX News en de Wall Street Journal hebben er hard om geroepen afgelopen week en een kat in het nauw maakt rare sprongen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_175640257
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 10:58 schreef Mike het volgende:
Men zet zich schrap deze week in de VS omdat het wel eens de week kan zijn dat Trump zich gaat ontdoen van Mueller. FOX News en de Wall Street Journal hebben er hard om geroepen afgelopen week en een kat in het nauw maakt rare sprongen.
Gaat niet gebeuren, denk ik. Hij kan zich niet eenzijdig ontdoen van Mueller. Daar moet iets voor opgetuigd worden waar hij vermoedelijk geen medewerking voor krijgt, ook niet bij de yes-men om hem heen.
pi_175640264
We wisten sowieso dat hij dat van plan was. Het was al een paar maanden bekend dat hij zichzelf van de noodzaak tot ontslag aan het overtuigen is. En mark my words... hij gaat er mee wegkomen.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_175640311
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 11:01 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren, denk ik. Hij kan zich niet eenzijdig ontdoen van Mueller. Daar moet iets voor opgetuigd worden waar hij vermoedelijk geen medewerking voor krijgt, ook niet bij de yes-men om hem heen.
Als hij ervoor zorgt dat Rosenstein vertrekt, is-ie al een heel eind. Alleen het congres kan dan wellicht nog wat doen om Trump tegen te houden, maar daar heb ik echt nul vertrouwen in.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_175640388
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 11:04 schreef Mike het volgende:

[..]

Als hij ervoor zorgt dat Rosenstein vertrekt, is-ie al een heel eind. Alleen het congres kan dan wellicht nog wat doen om Trump tegen te houden, maar daar heb ik echt nul vertrouwen in.
Ik verwacht dat, ondanks de weinig doortastende houding van de Republikeinse senatoren, Mueller gewoon door hun opnieuw aangesteld gaat worden. Daarnaast denk ik dat Mueller zelf ook wel de nodige failsafes in zijn onderzoek heeft aangebracht. De waarheid komt wel uit.
pi_175640749
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 11:09 schreef Mystikvm het volgende:
Daarnaast denk ik dat Mueller zelf ook wel de nodige failsafes in zijn onderzoek heeft aangebracht.
Denk het ook, ja. :Y

Waarschijnlijk net zoiets als toen Trump meteen begon om klimaatdata ontoegankelijk / minder toegankelijk te maken, met als enig cht gevolg dat er nu backups op buitenlandse servers staan, o.a. in Canada. (En in Canada zijn wetenschappelijke data heilig nadat een vorige regering k van alles had laten wissen waardoor er nu enorme & onherstelbare gaten zitten in de gegevens over de vis- & wildedierenstand.)
pi_175641306
quote:
Ik heb er niet zoveel vertrouwen in. Als het tijd is om te stemmen gaan de republikeintjes toch maar weer naar de bus om te stemmen tegen hun eigen belangen in en blijven de democraten thuis want ze hebben geen idee op wie ze moeten stemmen omdat de enige persoon die aandacht krijgt van de media (zowel alle positieve als negatieve aandacht) de republikein is....
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_175641501
Republikeins propagandakanaal Fox heeft overigens de leugen over dat de handtekening van Roy moore in dat jaarboek vervalst was teruggetrokken: http://thehill.com/homene(...)ook-forgery-headline

Vanzelfsprekend niks van Breitbart want het is alleen fake news als CNN het doet.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_175641525
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 11:58 schreef Puddington het volgende:
Republikeins propagandakanaal Fox heeft overigens de leugen over dat de handtekening van Roy moore in dat jaarboek vervalst was teruggetrokken: http://thehill.com/homene(...)ook-forgery-headline

Vanzelfsprekend niks van Breitbart want het is alleen fake news als CNN het doet.
Even wachten tot Elzies weer hysterisch komt doen over nepnieuws.

En het is natuurlijk hilarisch dat "Law-and-Order"-types tegenwoordig aanranders verdedigen :D :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_175641601
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 11:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Even wachten tot Elzies weer hysterisch komt doen over nepnieuws.
Ik denk dat Elzies naar NWS is opgekrast omdat de meesten daar geen lastige dingen zoals reality checks doen.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_175641653
Vandaag krijgen we ook dit circus nog:

quote:
Trump accusers to unite for first time, demand congressional investigation into allegations

Women who have publicly accused President Trump of sexual misconduct will call for Congress to investigate the allegations at a press conference on Monday.

The women will unite for the first time to demand the probe and share details of their allegations against Trump, according to a press release.

The conference is being hosted by Brave New Films, a documentary group that released a film about the allegations against Trump in November.
More than a dozen women came forward with allegations of sexual misconduct against Trump during his presidential campaign.

Trump has denied the reports and the White House has said its official position is that the women are lying.

Sexual misconduct has emerged as a major topic, as prominent men in politics and entertainment have been accused of sexual harassment or abuse.

Hollywood mogul Harvey Weinstein, Kevin Spacey and Louis CK are among the men that have been accused of sexual misconduct.

And three lawmakers resigned or announced their resignation during the past week over sexual misconduct claims.
Bron: http://thehill.com/homene(...)tter_impression=true
pi_175642266
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 11:51 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik heb er niet zoveel vertrouwen in. Als het tijd is om te stemmen gaan de republikeintjes toch maar weer naar de bus om te stemmen tegen hun eigen belangen in en blijven de democraten thuis want ze hebben geen idee op wie ze moeten stemmen omdat de enige persoon die aandacht krijgt van de media (zowel alle positieve als negatieve aandacht) de republikein is....
Klopt, die mensen noemen zich nu independent, maar zullen 9 van de 10 keer op R stemmen
pi_175643471
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 12:31 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Klopt, die mensen noemen zich nu independent, maar zullen 9 van de 10 keer op R stemmen
Als ten opzichte van de vorige keer 1 van de 10 van deze groep mensen al niet meer gaat stemmen of toch voor de democraten stemt is dat ruim voldoende, denk ik.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175643998
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 11:51 schreef Knipoogje het volgende:
Als het tijd is om te stemmen gaan de republikeintjes toch maar weer naar de bus om te stemmen tegen hun eigen belangen in
Alleen is het verlies vooral te vinden binnen de groep die onverwacht veel op Trump stemde, namelijk blanke vrouwen die toch al niet overtuigd R waren en nu wel weer genoeg van hun avontuurtje aan de R-zijde hebben.

Ik zou er maar niet van uitgaan dat die de volgende keer toch weer op Trump of op een andere Republikein zullen stemmen. ;)
  maandag 11 december 2017 @ 13:56:43 #19
384435 klappernootopreis
pi_175644623
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 10:58 schreef Mike het volgende:
Ze hebben ook bij monde van beroepsmalloot Jeanine Pirro opgeroepen tot "zuiveringen" bij de FBI..
  maandag 11 december 2017 @ 13:58:28 #20
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_175644673
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 11:01 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Even deze Flowchart volgen :P

StepTwov2.jpg
  maandag 11 december 2017 @ 14:15:46 #21
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175645212
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 13:36 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Alleen is het verlies vooral te vinden binnen de groep die onverwacht veel op Trump stemde, namelijk blanke vrouwen die toch al niet overtuigd R waren en nu wel weer genoeg van hun avontuurtje aan de R-zijde hebben.

Ik zou er maar niet van uitgaan dat die de volgende keer toch weer op Trump of op een andere Republikein zullen stemmen. ;)
Een goed argument tegen vrouwenkiesrecht.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 11 december 2017 @ 14:19:29 #22
262 Re
Kiss & Swallow
pi_175645309
welke GOP senatoren zouden er dwars gaan liggen als ze Mueller willen gaan wippen, ziet er toch duidelijk naar uit dat Trump wordt gesoufleerd om hem te laten ontslaan
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_175645430
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 14:15 schreef Ulx het volgende:

[..]

Een goed argument tegen vrouwenkiesrecht.
Waar Moore ook heeft aangegeven tegen te zijn. Net als kiesrecht van zwarten trouwens. Of naja, volgens hem zouden er een hoop minder problemen geweest als alle amendments na het tiende er niet waren geweest ... go figure...
pi_175645554
quote:
3s.gif Op maandag 11 december 2017 14:19 schreef Re het volgende:
welke GOP senatoren zouden er dwars gaan liggen als ze Mueller willen gaan wippen, ziet er toch duidelijk naar uit dat Trump wordt gesoufleerd om hem te laten ontslaan
Ik denk de mannen die toch al stoppen zoals Corker, Flake en McCain.
  maandag 11 december 2017 @ 14:35:28 #25
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175645667
quote:
3s.gif Op maandag 11 december 2017 14:19 schreef Re het volgende:
Als dat mislukt wat dan?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')