abonnement Unibet Coolblue
pi_175701776
Vind die panning op links wel vervelend.
pi_175701779
Moet hij nou huilen of wat???
[P]otverdorie
pi_175701790
Ik probeer wat ethereum te withdrawen vanuit de waves lite wallet naar mijn bitrexx account maar krijg een Error! undefined. Heb rekening gehouden met de gateway fee en heb genoeg waves in mijn account. Ook geprobeerd met verschillende browsers. Weet iemand hoe dit werkt?
pi_175701856
Dit soort kutpresentaties maken dat het er allemaal maar matigjes uitziet tot nu toe..
[P]otverdorie
pi_175701868
pi_175701897
Ok ik haak af. Deze kerel had misschien beter van te voren even kunnen oefenen :D
pi_175701966
Mijn god wat slecht dit.
  woensdag 13 december 2017 @ 19:37:35 #233
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_175702054
Hmmm, beetje gammele presentatie zo op het eerste gezicht
pi_175702273
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:03 schreef chroestjov het volgende:
Misschien ook maar eens wat Primalbase goedkoop zien te scoren.
Heb je plannen om van werkplek te veranderen?
Als particulier/investeerder lijkt dit me niet interessant als zzp'er of startup zonder eigen kantoorruimte/werkplek kan het een uitkomst zijn...

Wat ik tot nu heb gezien/gehoord en begrijp....
De samenwerking met Deloite als auditeur, financiele en juridische afhandeling voor ico's is een strong selling point.
*Is dit alleen Deloite Russia en omliggende landen of Deloite wereldwijd?
*Gaat Deloite bij hun bestaande klanten het W-platform aanbevelen?

Liquidity.... ehhh neuh niet voor mij ... markt-/prijsmanipulatie ten voordele van net gereleasde token maar wel tegen betaling...

Jammer dat die gast van Oceanlab z'n levensverhaal vertelt... ben daardoor ff afgehaakt...
Is Oceanlab een full node zoals Wavesnodes.net en WavesDesk en daardoor een concurrent van elkaar?

De WooCommerce plugin :Y
*Wavesnode.net gaat met deze plugin voor de verdere uitrol zorgen?

Qua presentatie doet Bitconneccccccccccccccccccct het wel beter ja :P

[ Bericht 5% gewijzigd door SMS303 op 13-12-2017 20:04:47 ]
  woensdag 13 december 2017 @ 19:49:34 #235
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_175702496
Niet dat ik het serieus overwoog, maar wat ben ik blij dat ik niet naar die presentatie ben gegaan. :P

Man man man.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_175702552
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:29 schreef Grav1ty het volgende:
Ik probeer wat ethereum te withdrawen vanuit de waves lite wallet naar mijn bitrexx account maar krijg een Error! undefined. Heb rekening gehouden met de gateway fee en heb genoeg waves in mijn account. Ook geprobeerd met verschillende browsers. Weet iemand hoe dit werkt?
De gateway van ETH is down sinds gisteren of eergisteren, ik ben erop aan het wachten om wat ETH naar Exodus te sturen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_175702853
Presentatie van OCL maar gauw vergeten :') . Vertrouw die vent er volledig op dat hij een prima product kan maken en hard werkt, maar presenteren mag hij aan iemand anders overlaten :D.
pi_175702868
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:43 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Heb je plannen om van werkplek te veranderen?
Als particulier/investeerder lijkt dit me niet interessant als zzp'er of startup zonder eigen kantoorruimte/werkplek kan het een uitkomst zijn...

Wat ik tot nu heb gezien/gehoord en begrijp....
De samenwerking met Deloite als auditeur, financiele en juridische afhandeling voor ico's is een strong selling point.

Liquidity.... ehhh neuh niet voor mij ... markt-/prijsmanipulatie ten voordele van net gereleasde token maar wel tegen beteling...

Jammer dat die gast van Oceanlab z'n levensverhaal vertelt... ben daardoor ff afgehaakt...
Is Oceanlab een full node zoals Wavesnodes.net en WavesDesk?

Qua presentatie doet Bitconneccccccccccccccccccct het wel beter ja :P
Je hoeft er zelf geen gebruik van te maken om ervan te kunnen profiteren.
Er bestaan maar 1250 units en je hebt 4 units nodig om gebruik te maken van de kantoren/service, daarnaast komen er steeds meer kantoren bij. En schijnbaar wordt er ook goed gebruik van gemaakt (zoals vanavond), dus dan heb je een token met een daadwerkelijke functie in handen waarvan je verdere prijsstijgingen kan verwachten en dat lijkt mij wel een goede investering.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_175703401
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 19:59 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Je hoeft er zelf geen gebruik van te maken om ervan te kunnen profiteren.
Er bestaan maar 1250 units en je hebt 4 units nodig om gebruik te maken van de kantoren/service, daarnaast komen er steeds meer kantoren bij. En schijnbaar wordt er ook goed gebruik van gemaakt (zoals vanavond), dus dan heb je een token met een daadwerkelijke functie in handen waarvan je verdere prijsstijgingen kan verwachten en dat lijkt mij wel een goede investering.
huurprijs zal ie nooit overstijgen...
er zijn toch meer flexwerk accomodaties/bedrijven die dit zonder token aanbieden?

prijs op coinmarketcap blijft op $13.98 hangen....
pi_175703568
Waves lijkt geen "buy the rumor, sell the news" effect te hebben, afgezien van de BTC dip die even wat alts meetrok zit de koers alweer bijna op het niveau van vanmiddag.
  woensdag 13 december 2017 @ 20:25:37 #241
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175703883
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:18 schreef MaGNeT het volgende:
Waves lijkt geen "buy the rumor, sell the news" effect te hebben, afgezien van de BTC dip die even wat alts meetrok zit de koers alweer bijna op het niveau van vanmiddag.
Rebrand en nieuwe dingen, het had me verbaasd als de prijs in elkaar gedonderd zou zijn. :P

Tot de release van NG zal hij wel blijven stijgen gok ik. Daarna zakt het wat weg tot de smart contracts er aankomen later in Q1

[/glazenbol]
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175703889
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:18 schreef MaGNeT het volgende:
Waves lijkt geen "buy the rumor, sell the news" effect te hebben, afgezien van de BTC dip die even wat alts meetrok zit de koers alweer bijna op het niveau van vanmiddag.
dat is een goed teken...
ben echt benieuwd wat met Deloite is overeengekomen in de samenwerking...
Deloite wereldwijd en doen ze iets met hun klantenbestand?

Als Wavesnode.net de kar moet gaan trekken om met de Woocommerce plugin de stap naar webshops en op den duur winkels te maken mogen ze wel een goed commercieel team samenstellen om dit te realiseren.
  woensdag 13 december 2017 @ 20:26:58 #243
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_175703948
Gelukkig hebben ze een alleraardigst marketingbudget :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_175704118
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:26 schreef Rossdale het volgende:
Gelukkig hebben ze een alleraardigst marketingbudget :P
Daarmee kunnen ze het beter naar de normale man brengen denk ik....
Deloite stellen voor kleine bedrijven tot aan multinationals de jaarrekening op. Zo is er een goede ingang gevonden om het bij bedrijven naar binnen te loosden... Maar dit valt of staat natuurlijk met wat er is overeengekomen tussen Waves en Deloite.
pi_175704593
Ondanks dat er erg slecht gepresenteerd werd was de inhoud wel goed. In een legaal platform voor nieuwe ico's zie ik wel toekomst. Wellicht moeten ze wat marketingbudget gebruiken om een presentatiekanon in te huren al verwacht ik dat het product zichzelf wel gaat verkopen als ze zo doorgaan.
  woensdag 13 december 2017 @ 21:16:23 #246
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_175705669
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:18 schreef MaGNeT het volgende:
Waves lijkt geen "buy the rumor, sell the news" effect te hebben, afgezien van de BTC dip die even wat alts meetrok zit de koers alweer bijna op het niveau van vanmiddag.
Dat is goed voor de stabiliteit. Ik heb er om het eens aan te zien 1000 euro in geïnvesteerd. In ruil daarvoor heb ik 85 coins. Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Bij een flinke stijging ga ik niet verkopen. Bij een flinke daling ook niet. 1000 euro kan ik missen. Ik ben benieuwd hoe het de aankomende jaren ontwikkelt.
pi_175706475
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 20:31 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Daarmee kunnen ze het beter naar de normale man brengen denk ik....
Deloite stellen voor kleine bedrijven tot aan multinationals de jaarrekening op. Zo is er een goede ingang gevonden om het bij bedrijven naar binnen te loosden... Maar dit valt of staat natuurlijk met wat er is overeengekomen tussen Waves en Deloite.
Wat moet de 'normale man' met Waves? Laat ze eerst maar bedrijven/startups regelen om applicaties op het Wavesplatform te ontwikkelen.
pi_175706617
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:37 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Wat moet de 'normale man' met Waves? Laat ze eerst maar bedrijven/startups regelen om applicaties op het Wavesplatform te ontwikkelen.
Ik ben een normale man en ik heb waves :{
pi_175706799
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:41 schreef patrick_1980 het volgende:

[..]

Ik ben een normale man en ik heb waves :{


Jij bent innovator, dat vind ik geen gewone man :P
pi_175707652
quote:
0s.gif Op woensdag 13 december 2017 21:46 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Jij bent innovator, dat vind ik geen gewone man :P
Dank voor de eer :7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')