abonnement Unibet Coolblue
pi_175632856
Nu kunnen jullie van me zeggen wat je wilt en ik geeft het toe, de meeste topics van mij waar kinderen en pubers in voor komen geef ik niet echt blijk van genegenheid voor de jeugd en komen ze er ook beroerd van af.
En toch ben ik geen boeman, ik ben zelf ook jong geweest en ben heus geen verzuurde middelbare zeikerd die altijd wat te zeiekn heeft op de jeugd van tegenwoordig.

Afijn, met betrekking op vandaag. Sneeuw voor zover het oogt reikt.
Dit weer daar heeft die ouwe naar uit gekeken, namelijk om zijn partij sleeën (en dat zijn er nogal wat) uit het magazijn te halen en in de kringloopwinkel te zetten.
Hij heeft van alles, wan de moderne plastic gedrochten tot de klassieke houten versies.
Omdat die ouwe echter geen zin heeft in gezeik en schadeclaims moesten die allemaal stuk voor stuk gecontroleerd en uitgeprobeerd worden.
Aangezien mijn broer ook een groot kind is was dit een klusje voor hem, simpel, gemakkelijk en er valt weinig aan te verkloten...zou je denken.

Ik loop op deze witte dag door de sneeuw op weg naar de kringloop, die was zelf weliswaar dicht maar mijn ouders die er naast wonen zijn gewoon thuis.
Nu is het zo dat het huis en de kringloop boven op een heuvel staan.
Toen ik die naderde zag ik her en der spelende kinderen.
Eveneens viel het me op dat ik overal hopen sneeuw zag waarvan ik dacht dat he6t in elkaar getrapte sneeuwpoppen waren.
Plots werd ik daar aangesproken door de jeugd.

''Mijnheer mijnheer! bent u toevallig familie van de kringloopmeneer?''
Ze kennen mij daar nu onderhand wel.
Toen ik ''ja'' zei kwamen er ineens een stel kinderen in de leeftijd van zes tot en met tien om me heb staan om hun beklag tegen mij te doen.
Het was namelijk zo, de kinderen hadden in groepsverband twee hele mooie sneeuwpoppen gebouwd om te kijken wie de mooie had, niks mis mee toch? gewoon onschuldig sneeuwplezier.
Ik vroeg: ''Waar staan die sneeuwpoppen dan?''
Hierop kreeg ik te horen dat de grote buurtmongool, namelijk mijn broer, er genoegen in scheen te scheppen om tot twee keer toe met een rotgang met een slee de heuvel af te komen en om expres dwars door die pas gebouwde sneeuwpoppen te sjezen!
''Mogen wij u vragen mijnheer...waarom doet uw broer dat?''
En ik kreek recht in de vragende ogen van een paar treurige kinderen....

Nu kreeg ik hier ter plekke zo de tering van...Ik stroop mijn mouw op en kijk op mijn horloge!
Die lamlul zat nu zoals gewoonlijk aan het middageten! ik dacht net tijd genoeg!
Ik laat mijn arm zakken, kijk de kinderen met een vals lachje en smalle ogen aan en begin met mijn handen te wrijven..
''ZEG KINDEREN! WAT DACHTEN JULLIE ER VAN OM SAMEN MET MIJ EEN HELE SPECIALE SNEEUWPOP VOOR DIE STOMME MENEER TE BOUWEN!''


Er was een half uur voorbij gegaan...En ja hoor, komt die lamlul met muts, das en wanten naar buiten! en Jawel! Hij had een mooie ouderwetse houten slee bij zich die uitgetest moest worden.
Toen keek hij zo om zich heen, en toen naar beneden...EN JA! STOND ME DAAR TOCH EEN JOEKEL VAN EEN PRACHTIGE SNEEUWPOP DAAR BENEDEN!!!!
Met wat verder naar achteren het groepje kinderen, op mmijn instructies net te doen of ze met elkaar bezig zagen en mijn broer negeerend...Ikzelf stond om de hoek verderop uit het zicht.

Nu pakt mijn broer die slee, gaat er op zijn buik op liggen met zijn kop naar voren, en sjeest daar met een rotgang die heuvel af richting die sneeuwpop!
Met een geweldige rotklap van jawelste vliegt ie met zowel zijn eigen kop als met die van die slee er recht tegen aan en er in om met een denderende klap ehn een hoop gekraak tot stilstand te komen.
Met zijn benen in de lucht en het hout dat links en rechts neer valt komt ie met een doffe klap op de grond terecht.
Zijn kop finaal naar de tering, bloedneus en gebit kapot, de slee naar de tering en nog maar net bij bewustzijn kijkt ie om zich heen.

Op dat moment kom ik tevoorschijn:
''HEE LAMLUL! WAAROM HEB JE DIE SNEEUWPOP NOU VERNIELD? DAAR WILDE IK NET DE FINISCHING TOUCH AAN AANBRENGEN MET EEN WORTEL????
WAT VIND JE ER TROUWENS VAN??? GOED IDEE HÈ OM HEM OM DIE BETONNEN STRAATPAAL HEEN TE BOUWEN, BLIJFT IE LEKKER STEVIG STAAN!!!

Waarna ik gelijk bijval krijg van bulderende en schaterlachende kinderen.

Op dat moment komt net die ouwe de heuvel over, witheet van woede rent ie naar beneden, grijpt de stukken van de slee op en bekijkt ze heen en weer...
Op dat moment komt die lamlul net overeind...
''KAN IK DAN NIKS AAN JE OVERLATEN STUK ONGELUK!!!! ZELF DIT MOET JE NOG VERNIELEN???? VOIOR DEZE HAD IK VERDOMME WEL VIJFTIG EURO KUNNEN VRAGEN!!!!''
Waarna hij die lamlul trakteert op een paar keiharde klappen links en recht tegen zijn kop met de zijskiën van de slee.
De jeugd had het niet meer.

Klacht: Naderhand ben ik ook uitgenodigd door die ouwe om in mijn ouderlijk huis erwtensoep te komen eten, bleek die lamlul alle worst te hebben opgegeten.
Antiklacht: Morgen en de rest van de week zal er genoeg zijn want hij hoeft voorlopig niet meer binnen komen en moet in de ijskoude loods bij de hond slapen..

[ Bericht 0% gewijzigd door Werkman op 10-12-2017 22:09:16 ]
pi_175632893
Fipo

Morgen tijden het schijten in de baas zijn tijd lezen

edit, zelfs gereageerd voordat ik een Dm kreeg O+
  zondag 10 december 2017 @ 22:00:50 #3
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175632970
Bedankt voor de DM, ik kom morgen in de loop van de ochtend terug tevens snoeiharde sepo

kut
-nee-
pi_175632990
😂
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_175632993
DM gehad _O_ Geen zin om te lezen.
  zondag 10 december 2017 @ 22:02:45 #7
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_175633010
DM gehad, morgen ff lezen
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_175633018
DM gehad *O*
Nu snel lezen
  zondag 10 december 2017 @ 22:03:49 #9
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_175633045
DM gehad :D Ik ga 'm meteen even lezen
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 22:04:58 #10
441859 crew  Lenny77
pi_175633082
Dm gehad O+
Mooi verhaal weer Werkman!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 10 december 2017 @ 22:06:48 #11
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_175633125
Mooie actie Werkman _O_
JeBroer :r
pi_175633128
DM gehad, even denken wanneer ik 'm ga lezen.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_175633152
Dm gehad, morgenochtend in de baas zijn tijd lezen _O_
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_175633169
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 22:08 schreef Najieto het volgende:
2x een dm gehad. Moet niet gekker worden _O_
gast wat een baas _O_
pi_175633182
Geen DM gehad :'(

Daarom dus onterechte klacht. Anders was het een terechte klacht

Wel leuk gebeurtenis
  zondag 10 december 2017 @ 22:11:14 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_175633204
DM gehad en gelezen, mooi verhaal ^O^
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 10 december 2017 @ 22:13:55 #19
471746 Themonk5
Canei beste wijn
pi_175633254
DM gehad. _O_ Zo lezen
pi_175633257
Ah, dit keer weer een leuk verhaal.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  Forum Admin zondag 10 december 2017 @ 22:14:44 #21
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_175633282
Zin in erwtensoep met worst nu
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zondag 10 december 2017 @ 22:16:11 #22
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_175633325
Geen DM gehad dus ook niet gelezen .
pi_175633362
wat een kutverhaal
pi_175633475
DM gehad straks even lezen. ^O^
"Er moet geneukt worden en bier gezopen worden, maar er wordt toch niet geneukt dus moet er meer bier gedronken worden!"
pi_175633520
quote:
18s.gif Op zondag 10 december 2017 22:06 schreef RedFever007 het volgende:
[s]Geen DM :-( [\s]
DM gekregen 14.gif
fail. Het was deze: / *O*
Smile and be happy!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')