abonnement Unibet Coolblue
  maandag 11 december 2017 @ 01:40:36 #76
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_175636680
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 01:30 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik ook niet :D
Ik wel want dwalende lama.
pi_175636797
Ik ben apart

Jij neemt niet zomaar iets voor waar aan, maar plaatst overal vraagtekens bij. Je vertrouwt alleen op je eigen denkvermogen. Je bent een luis in de pels en voelt je daar goed bij. Sommige mensen zullen jouw kritische houding misschien onplezierig vinden, maar alles beter dan normaal te zijn, toch?

Er zijn maar weinig mensen die zo helder kunnen denken als jij. De filosoof René Descartes zou bewondering voor je hebben. Hij schreef: 'Twijfel is het begin van wijsheid.'
  One tough cookie maandag 11 december 2017 @ 02:52:17 #78
169210 liesje1979
pi_175636800
Je bent waanzinnig, Oei,
Jij bent meester en vormgever van jezelf. Je hebt een hekel aan kuddegedrag en durft risico's te nemen. Je weet dat de meeste mensen zich als slaaf gedragen. Omdat jij dat niet doet ben je tot uitzonderlijke dingen in staat. Jouw kracht is zeldzaam.
Je bent harder, beter, sneller en sterker dan alle normale mensen. De filosoof Friedrich Nietzsche zou bewondering voor je hebben. Hij schreef: 'Geloof me, om de meeste vrucht en het grootste plezier van je leven te hebben, moet je gevaarlijk leven
pi_175636818
Jij bent: vreemdsoortig

Jij bent: <em>vreemdsoortig</em>
Jij weegt altijd zorgvuldig je keuzes af. Je bent punctueel en hebt een zuiver geweten. Je laat je geen oor aannaaien en denkt altijd zelf na. In deze tijd is het zeldzaam om principieel te zijn.

Een beetje vreemd, zelfs. Maar weinig mensen zijn zo standvastig als jij. De filosoof Immanuel Kant zou bewondering voor je hebben. Hij schreef: 'Wij zijn niet op de wereld om gelukkig te worden, maar om onze plicht te doen.'
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 00:36 schreef madam-april het volgende:
Wel echt een achterlijke test.. Ik kon me eigenlijk in niet één antwoord echt vinden..
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 01:30 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik ook niet :D
Een vergelijkbare test heeft al eens in GC gestaan.
Ik neem de uitslag dan ook helemaal niet serieus. Tis een beetje hetzelfde als "welke LotR character ben je?" :P (ook al vond ik die test wel leuker).
pi_175636820
quote:
Jij bent meester en vormgever van jezelf. Je hebt een hekel aan kuddegedrag en durft risico's te nemen. Je weet dat de meeste mensen zich als slaaf gedragen. Omdat jij dat niet doet ben je tot uitzonderlijke dingen in staat. Jouw kracht is zeldzaam.

Je bent harder, beter, sneller en sterker dan alle normale mensen. De filosoof Friedrich Nietzsche zou bewondering voor je hebben. Hij schreef: 'Geloof me, om de meeste vrucht en het grootste plezier van je leven te hebben, moet je gevaarlijk leven.'
Waanzinnig, met een plaatje van een snor, oké dan. :7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_175636854
Ik ben apart :@

Jij neemt niet zomaar iets voor waar aan, maar plaatst overal vraagtekens bij. Je vertrouwt alleen op je eigen denkvermogen. Je bent een luis in de pels en voelt je daar goed bij. Sommige mensen zullen jouw kritische houding misschien onplezierig vinden, maar alles beter dan normaal te zijn, toch?

Er zijn maar weinig mensen die zo helder kunnen denken als jij. De filosoof René Descartes zou bewondering voor je hebben. Hij schreef: 'Twijfel is het begin van wijsheid.'
  maandag 11 december 2017 @ 03:58:41 #82
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_175636867
Jij bent: absurd

Jij gaat altijd je eigen weg en trekt je niks aan van wat anderen normaal vinden. Jij neemt het lot volledig in eigen hand. Je geeft anderen nooit de schuld van jouw problemen en verschuilt je niet achter smoesjes. Mensen die zich anders voordoen dan ze zijn, vind je slap en leugenachtig.

In deze tijd is verantwoordelijkheidsgevoel zeldzaam. Er zijn maar weinig mensen die zo eerlijk en daarom ook zo vrij zijn als jij. De filosoof Jean-Paul Sartre zou bewondering voor je hebben. Hij schreef: 'De mens is alleen datgene wat hij van zichzelf maakt.'

Eerlijkheid en vrijheid zijn wel hetgeen mij het meeste tekenen ja.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tinkepink op 11-12-2017 04:03:50 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 11 december 2017 @ 04:00:03 #83
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_175636872
Jij bent meester en vormgever van jezelf. Je hebt een hekel aan kuddegedrag en durft risico's te nemen. Je weet dat de meeste mensen zich als slaaf gedragen. Omdat jij dat niet doet ben je tot uitzonderlijke dingen in staat. Jouw kracht is zeldzaam.

Je bent harder, beter, sneller en sterker dan alle normale mensen. De filosoof Friedrich Nietzsche zou bewondering voor je hebben. Hij schreef: 'Geloof me, om de meeste vrucht en het grootste plezier van je leven te hebben, moet je gevaarlijk leven.'
Ik ben geil
pi_175636897
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 03:52 schreef NothingHappened het volgende:
Ik ben apart :@

Jij neemt niet zomaar iets voor waar aan, maar plaatst overal vraagtekens bij. Je vertrouwt alleen op je eigen denkvermogen. Je bent een luis in de pels en voelt je daar goed bij. Sommige mensen zullen jouw kritische houding misschien onplezierig vinden, maar alles beter dan normaal te zijn, toch?

Er zijn maar weinig mensen die zo helder kunnen denken als jij. De filosoof René Descartes zou bewondering voor je hebben. Hij schreef: 'Twijfel is het begin van wijsheid.'
Trouwen?
  maandag 11 december 2017 @ 05:29:04 #85
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_175637024
Jij bent: zonderling.

Je bent een echte ondernemer en komt goed voor jezelf op. Je zorgt ervoor dat je krijgt wat je verdient en bent trots op wat je hebt bereikt. Niemand moet zich met jouw zaken bemoeien. Passiviteit vind je vreselijk. In deze tijd is zelfverzekerdheid een zeldzame eigenschap. Normale mensen zitten vol met twijfels.
Ze ervaren constant onrust en zijn niet zo onaantastbaar als jij. De filosoof Ayn Rand zou bewondering voor je hebben. Zij wist als geen ander dat normaal proberen te zijn een zwakte is waar je ongelukkig van wordt. Ze schreef: 'Geluk is die staat van bewustzijn welke voortkomt uit het bereiken van jouw waarden.'

Yeah, Ayn. :7
pi_175637092
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 00:03 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Absurd

Jij gaat altijd je eigen weg en trekt je niks aan van wat anderen normaal vinden. Jij neemt het lot volledig in eigen hand. Je geeft anderen nooit de schuld van jouw problemen en verschuilt je niet achter smoesjes. Mensen die zich anders voordoen dan ze zijn, vind je slap en leugenachtig.

In deze tijd is verantwoordelijkheidsgevoel zeldzaam. Er zijn maar weinig mensen die zo eerlijk en daarom ook zo vrij zijn als jij. De filosoof Jean-Paul Sartre zou bewondering voor je hebben. Hij schreef: 'De mens is alleen datgene wat hij van zichzelf maakt.'
Dit ja.
pi_175637108
Ik ben dwaas :D
Het zijn de kleine dingen die het doen, weet jij. Je bent zorgeloos en tevreden met wat je hebt. Het leven heeft geen hoger doel en dat is prima zo. Je hebt geen onrealistische verwachtingen en bent het gelukkigst als je tijd met je vrienden doorbrengt. In deze tijd is gelukkig zijn zeldzaam.

Al proberen normale mensen ook te genieten van het leven, ze zijn niet zo onbevangen als jij. Ze zullen je misschien dwaas vinden, maar filosoof Epicurus zou bewondering voor je hebben.
pi_175637164
Niet verrassend ;)

Jij bent: eigenaardig

Jij komt altijd op voor de underdog, maar je houdt ook je eigen geluk in de gaten. Artistieke en culinaire hoogstandjes maken je blij. Je houdt van een goed gesprek en bent niet op je mondje gevallen, al kun je ook goed luisteren. In deze tijd zijn maar weinig mensen zo dapper als jij.

Je durft in te gaan tegen wat de meerderheid denkt en dat maakt je eigenaardig. De filosoof John Stuart Mill zou bewondering voor je hebben. Hij schreef: 'De tirannie van de gewoonte is overal de vaste hinderpaal voor de vooruitgang van de mens.'
pi_175637273
Het lijkt mij leuk om in de OP een Poll te hebben met alle mogelijke uitslagen, en dat iedereen zijn/haar uitslag dan even ingeeft. Dan kunnen wij straks zien wat het meeste voorkomt op FOK! :)

P.S.
Door een foutje in de vorige Poll heb ik even een nieuwe aangemaakt, dit maal staan wel alle mogelijke antwoorden uit het script erin als het goed is :@

Poll: Hoe normaal ben jij?
Jij bent: Tijdloos
Jij bent: Zonderling
Jij bent: Wonderlijk
Jij bent: Absurd
Jij bent: Knettergek
Jij bent: Dwaas
Jij bent: Eigenaardig
Jij bent: Curieus
Jij bent: Waanzinnig
Jij bent: Excentriek
Jij bent: Apart
Jij bent: Vreemdsoortig
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 16% gewijzigd door Juup© op 11-12-2017 08:52:48 ]
pi_175637474
Jij bent: wonderlijk

Jij bent uitermate nieuwsgierig en sociaal. Je weet goed maat te houden en je vermijdt extremen. Perfectie is jouw hoogste doel. Je bent niet te beroerd om aan je eigen karakter te werken en probeert zo de wereld een beetje beter te maken.

In deze tijd is het zeldzaam om verleiding te kunnen weerstaan en altijd het goede na te streven. Er zijn maar weinig mensen die zichzelf hierin zo goed getraind hebben als jij. De filosoof Aristoteles zou bewondering voor je hebben. Hij schreef: 'Een goede daad verrichten is makkelijk; de gewoonte ontwikkelen om dat altijd te doen niet.'

Tja er waren wel wat antwoorden dat ik dacht hmmm zoals in de trein met de stilte coupe, het zou mij namelijk geen bal kunnen schelen, heb sowieso al een hekel aan die gehele stilte coupe en moet wel eens het idee onderdrukken om gewoon met een fanfare erdoorheen te prakken met al die verzuurde gastjes daar.
pi_175637728
Jij bent: zonderling

Je bent een echte ondernemer en komt goed voor jezelf op. Je zorgt ervoor dat je krijgt wat je verdient en bent trots op wat je hebt bereikt. Niemand moet zich met jouw zaken bemoeien. Passiviteit vind je vreselijk. In deze tijd is zelfverzekerdheid een zeldzame eigenschap. Normale mensen zitten vol met twijfels.

Ze ervaren constant onrust en zijn niet zo onaantastbaar als jij. De filosoof Ayn Rand zou bewondering voor je hebben. Zij wist als geen ander dat normaal proberen te zijn een zwakte is waar je ongelukkig van wordt. Ze schreef: 'Geluk is die staat van bewustzijn welke voortkomt uit het bereiken van jouw waarden.'

Klopt wel dit.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_175637996
quote:
14s.gif Op maandag 11 december 2017 07:20 schreef Juup© het volgende:
Het lijkt mij leuk om in de OP een Poll te hebben met alle mogelijke uitslagen, en dat iedereen zijn/haar uitslag dan even ingeeft. Dan kunnen wij straks zien wat het meeste voorkomt op FOK! :)

Poll: Hoe normaal ben jij?
Jij bent: Tijdloos
Jij bent: Zonderling
Jij bent: Wonderlijk
Jij bent: Absurd
Jij bent: Knettergek
Jij bent: Dwaas
Jij bent: Eigenaardig
Jij bent: Curieus
Jij bent: Waanzinnig
Jij bent: Excentriek
Jij bent: Apart
Test klopt niet.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier

Je vergeet vreemdsoortig :{
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_175638011
quote:
9s.gif Op maandag 11 december 2017 08:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je vergeet vreemdsoortig :{
Jij hebt gelijk :@ Kopieerfoutje, ik maak even een nieuwe poll.
Aangepast, dus nu opnieuw invullen iedereen ;)

[ Bericht 9% gewijzigd door Juup© op 11-12-2017 08:55:03 ]
pi_175638764
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 22:48 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ik denk niet dat "normaal" een uitslag is bij deze test. En de rest: ik kan me *overal* wel in vinden (dus in jullie testuitslagen), net als bij horoscopen. Wat dus wil zeggen dat e.e.a. weinig specifiek is. Je denkt dat het klopt omdat het boordevol positieve kenmerken staat.
Ik vond hem niet kloppen met mijn antwoorden. Er kwam iets uit van 'Perfectie is jouw hoogste doel' en terwijl de door mij gegeven antwoorden daar niet bepaald mee overeen kwamen. :')

Vind dat zelfs nogal falend voor een grappige niet srse test.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2017 09:42:53 ]
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 11 december 2017 @ 09:38:16 #95
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175638802
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 01:40 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik wel want dwalende lama.
:D
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 03:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jij bent: vreemdsoortig

Jij bent: <em>vreemdsoortig</em>
Jij weegt altijd zorgvuldig je keuzes af. Je bent punctueel en hebt een zuiver geweten. Je laat je geen oor aannaaien en denkt altijd zelf na. In deze tijd is het zeldzaam om principieel te zijn.

Een beetje vreemd, zelfs. Maar weinig mensen zijn zo standvastig als jij. De filosoof Immanuel Kant zou bewondering voor je hebben. Hij schreef: 'Wij zijn niet op de wereld om gelukkig te worden, maar om onze plicht te doen.'

[..]

[..]

Een vergelijkbare test heeft al eens in GC gestaan.
Ik neem de uitslag dan ook helemaal niet serieus. Tis een beetje hetzelfde als "welke LotR character ben je?" :P (ook al vond ik die test wel leuker).
Dit is ook geen serieuze test kijkt mij :P :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175639210
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 09:38 schreef puzziepie het volgende:

[..]

:D

[..]

Dit is ook geen serieuze test kijkt mij :P :D
Ja, want ook dwalende lama. Ach...lama :')
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 11 december 2017 @ 10:01:45 #97
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_175639259
quote:
10s.gif Op maandag 11 december 2017 09:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ja, want ook dwalende lama. Ach...lama :')
Liever een dwalende lama dan een spugende lama :@ :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_175639361
Ik herkende me niet in de tekst (vreemdsoortig). Heb niet echt een zuiver geweten.
pi_175639444
Je bent: tijdloos

Je bent: <em>tijdloos</em>
Jij neemt de dingen zoals ze komen en laat je niet meeslepen door de waan van de dag. Wat gebeurt, gebeurt. Je bent stabiel en blijft altijd rustig. In deze tijd is stabiliteit een zeldzame eigenschap.

Normale mensen streven altijd naar meer. Ze willen alles uit het leven halen en zijn nooit zo tevreden als jij. De Stoïcijnse filosoof Seneca zou bewondering voor je hebben. Hij schreef: 'De grootste rijkdom heeft hij, die arm is aan begeerten.'

Damn het klopt nog ook.
pi_175640049
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 10:01 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Liever een dwalende lama dan een spugende lama :@ :P
Gelijk *GGGGGG PFFFFFFUUUUUUU!!!!!!!* heb je :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')