abonnement Unibet Coolblue
pi_175629008
Hallo allemaal,

Ik mag een hele proefmaand werken bij een restaurant en nu stond ik morgen op stand by ik heb mij hiervoor nu wel afgemeld omdat ik met dit noodweer nergens kom het is 3 kwartier fietsen normaliter en door de sneeuw zou het denk ik 3 keer zo lang worden. De bussen rijden ook niet, heb ik hier slim aan gedaan?

Groetjes
pi_175629075
nope, daar gaat je carrière.
pi_175629141
quote:
14s.gif Op zondag 10 december 2017 19:36 schreef racerdkb het volgende:
nope, daar gaat je carrière.
Het was maar stand-by ik hoefde niet officieel te werken maar ik denk dat veel mensen vrijnemen wegens dat.
pi_175629338
Je snapt er weinig van he? In je proeftijd moet je juist 100x meer je best doen!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_175629345
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 19:39 schreef rikardo42 het volgende:

[..]

Het was maar stand-by ik hoefde niet officieel te werken maar ik denk dat veel mensen vrijnemen wegens dat.
Als iedereen vrij neemt zal de tent wel kunnen sluiten. Een minimale bezetting zal er toch moeten zijn (niet zo groot als op een normale maandag misschien, het aantal klanten zal ook lager liggen).
En dan zijn de mensen in stand by natuurlijk de eersten die gebeld worden, die staan immers ingeroosterd om opgeroepen te worden als de verhouding gasten/werknemers niet juist is.
pi_175629347
Bussen rijden morgen niet? Waar is dat?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_175629378
Zojuist heb ik vernomen dat je je proeftijd niet bent doorgekomen. Jammer. Groetjes de sneeuwman
pi_175629402
Juin uit Eigen Tuin!
pi_175629403
Tussen rotterdam en bergambacht, ik heb 3 kwartier op bussen gewacht deze middag, en telkens de laatste minuut werden ze geannuleerd heb toen 4 mensen gebeld of iemand me kon halen en niemand kon dat doen. Het is ook aangeraden om thuis te blijven want de weg is levensgevaarlijk, auto’s reden vanmiddag over het fietspad
pi_175629427
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 19:48 schreef rikardo42 het volgende:
Tussen rotterdam en bergambacht, ik heb 3 kwartier op bussen gewacht deze middag, en telkens de laatste minuut werden ze geannuleerd heb toen 4 mensen gebeld of iemand me kon halen en niemand kon dat doen. Het is ook aangeraden om thuis te blijven want de weg is levensgevaarlijk, auto’s reden vanmiddag over het fietspad
En dus rijden de bussen morgen niet? :?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_175629430
quote:
Onderhand aangenomen, baas zei dat die er geen enkel probleem mee had en dat die me graag volgende keer terug ziet.

Ik woon het verst weg van alle werknemers
pi_175629453
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 19:49 schreef rikardo42 het volgende:

[..]

Onderhand aangenomen, baas zei dat die er geen enkel probleem mee had en dat die me graag volgende keer terug ziet.
Wat zit je dan te stressen
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_175629456
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 19:49 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

En dus rijden de bussen morgen niet? :?
De enige 2 bussen die ik kan nemen rijden niet omdat ze niet omhoog kunnen bij de bushalte en beneden rijden ze niet door om een of andere reden
pi_175629461
quote:
14s.gif Op zondag 10 december 2017 19:50 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Wat zit je dan te stressen
Voel me er niet goed onder
pi_175629474
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 19:50 schreef rikardo42 het volgende:
De enige 2 bussen die ik kan nemen rijden niet omdat ze niet omhoog kunnen bij de bushalte en beneden rijden ze niet door om een of andere reden
Ze weten nu al dat ze morgen niet rijden?
Welke vervoeder is dat?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_175629497
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ze weten nu al dat ze morgen niet rijden?
Welke vervoeder is dat?
Arriva
pi_175629543
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 19:52 schreef rikardo42 het volgende:

[..]

Arriva
Ik zie geen melding op hun website dat er morgen geen bussen rijden in die regio.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_175629555
hoe ziet die "proefmaand" eruit eigenlijk?
Want december is wel een lastigste maand op personeelsgebied denk ik voor de horeca, vooral als ze met kerst open zijn.
Veel feestdagen waarop gewerkt wordt, maar waarbij personeel graag vrij wil hebben, en er denk ik moeilijker vervanging gevonden kan worden dan in de zomer
pi_175629558
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 19:49 schreef rikardo42 het volgende:

[..]

Onderhand aangenomen, baas zei dat die er geen enkel probleem mee had en dat die me graag volgende keer terug ziet.

Ik woon het verst weg van alle werknemers
Jongen please! Bel nou op dat je wel wilt komen.
Het is december en er is een grote kans dat ze je anders na de feestdagen eruit schoppen(als dat al niet de bedoeling was)
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_175629633
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 19:54 schreef frederik het volgende:
hoe ziet die "proefmaand" eruit eigenlijk?
Want december is wel een lastigste maand op personeelsgebied denk ik voor de horeca, vooral als ze met kerst open zijn.
Veel feestdagen waarop gewerkt wordt, maar waarbij personeel graag vrij wil hebben, en er denk ik moeilijker vervanging gevonden kan worden dan in de zomer
Ik heb speciaal gezegd dat ik op de kerstdagen wil werken al kon ik helemaal niet, thuisafspraken helemaal afgezegd omdat ik een goede indruk wou maken vandaar dat ik kerst speciaal vrij neem van thuis om te werken
pi_175629658
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 19:54 schreef halfway het volgende:

[..]

Jongen please! Bel nou op dat je wel wilt komen.
Het is december en er is een grote kans dat ze je anders na de feestdagen eruit schoppen(als dat al niet de bedoeling was)
Ja ik zou zo graag willen werken als het al zou moeten, maar ik kan er niet komen omdat ik te ver weg woon
pi_175629677
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 19:58 schreef rikardo42 het volgende:
Ja ik zou zo graag willen werken als het al zou moeten, maar ik kan er niet komen omdat ik te ver weg woon
De bussen rijden gewoon, tenzij anders vermeld.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_175629694
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

De bussen rijden gewoon, tenzij anders vermeld.
De enige bus die ik zou kunnen nemen rijd niet terug
pi_175629708
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 19:59 schreef rikardo42 het volgende:

[..]

De enige bus die ik zou kunnen nemen rijd niet terug
Hoe weet je dat?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 10 december 2017 @ 20:00:32 #25
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_175629712
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 19:51 schreef rikardo42 het volgende:

[..]

Voel me er niet goed onder
En terecht.
UI Made bij VanilleKwark.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')