abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  maandag 11 december 2017 @ 04:01:36 #26
473609 Het_Peenvarken
Grapperhaustechno
pi_175636876
registreer om deze reclame te verbergen
Daar moet je je nog maar eens in gaan verdiepen ts.

Dat terugbetalen kan je heel lang rekken :P
Beter een peen op je neus dan een lul als gedaante
pi_175671667
Administratief medewerker zou ik afraden. Kun je over een paar jaar niks meer want automatisering.

23 is oud voor mbo maar voor hbo en wo valt het mee. Ik studeer bijna af en ben 26, heb best nog medestudenten die even oud of nog ouder zijn.

Misschien beter om gezien je twijfels te gaan werken en dan te kijken wat je wilt. Mbo en hbo liggen nogal uit elkaar qua niveau, je zal niet de eerste zijn die zich daarin vergist.
pi_175709523
Onzin dat je met 23 te oud bent voor het hbo. Ik was een stukje ouder dan dat toen ik begon, evenals veel studiegenoten van me. Als je nu zou weten wat je cht wilt doen zou ik daar absoluut voor gaan, desnoods in deeltijd of duaal.

Enige waar ik me wel zorgen over zou maken is of het hbo niet veel te moeilijk voor je is, als die eerste mbo-opleiding al niet haalbaar bleek. Het niveauverschil is flink hoor!
pi_175803298
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 19:28 schreef AfterLife19 het volgende:

[..]

Ja ik denk er ook zo over, want het is al abnormaal na 22e nog te studeren(havo'ers behalen hun diploma op hun 22e). Ook krijg ik van ouderen te horen dat zij, als het aan hun ligt, een fulltime baan(maar dat was vroeger). En mensen om mij heen hebben ook gewoon werk met hun mbo 4 diploma, mijn zwager is een voorbeeld daarvan.
Haha gozerbaasje, 22 en te oud om te studeren? Ik begon op mijn 21e pas met universitaire studie. Vooral niet meegaan met die saaie Hollanders die van de middelbare school langs een of andere spoorweg hbo in een saai baantje in de periferie komen. Zolang je < 30 bent is voltijd studeren prima accepte
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')