abonnement Unibet Coolblue
  zondag 10 december 2017 @ 22:12:14 #151
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_175633218
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 22:11 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Minder op real doll fora zitten :7
Ik vrees dat dat euh.... En dan had ik dus al bewust een andere browser gepakt :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175633305
Hmm, moet morgen in de buurt van Epe werken. Normaal een uur en een kwartier rijden, in een drukke ochtendspits zo'n twee uur. Hoeveel tijd zal ik nu nemen? Of zouden jullie overwegen niet te gaan?
freedom is just another word for nothing left to lose
  zondag 10 december 2017 @ 22:17:56 #153
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_175633370
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 22:15 schreef Lot_1 het volgende:
Hmm, moet morgen in de buurt van Epe werken. Normaal een uur en een kwartier rijden, in een drukke ochtendspits zo'n twee uur. Hoeveel tijd zal ik nu nemen? Of zouden jullie overwegen niet te gaan?
Waarom zou je niet gaan? Wegen zijn schoon. (hier :D)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_175633383
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 22:15 schreef Lot_1 het volgende:
Hmm, moet morgen in de buurt van Epe werken. Normaal een uur en een kwartier rijden, in een drukke ochtendspits zo'n twee uur. Hoeveel tijd zal ik nu nemen? Of zouden jullie overwegen niet te gaan?
Morgenmiddag gaat het enorm sneeuwen. Ik zou me eerder zorgen maken om de terugreis.
Spoilers!
pi_175633463
ja, ik weet het niet. Wegen waren in de binnenstad net niet helemaal schoon maar je bent zo op de snelweg dus daar zie ik geen problemen. Maar als ik lees dat er 30 cm gevallen is op de Veluwe kan ik niet goed inschatten hoe het daar is.
Anthraxx, als je nog meeleest, hoe is het daar op de weg?

Terugweg wordt het nog wat erger volgens voorspellingen, ja. Maar dan heb ik wat minder tijdsdruk.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_175633494
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 22:20 schreef Lot_1 het volgende:
ja, ik weet het niet. Wegen waren in de binnenstad net niet helemaal schoon maar je bent zo op de snelweg dus daar zie ik geen problemen. Maar als ik lees dat er 30 cm gevallen is op de Veluwe kan ik niet goed inschatten hoe het daar is.
Anthraxx, als je nog meeleest, hoe is het daar op de weg?

Terugweg is ook naar ja. Maar dan heb ik wat minder tijdsdruk.
als je kan thuiswerken niet gaan, anders gewoon doorbikkelen. Krijg je tenminste een goed gevoel tov je collegas die niet zijn gekomen.
pi_175633568
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 22:21 schreef MCH het volgende:

[..]

als je kan thuiswerken niet gaan, anders gewoon doorbikkelen. Krijg je tenminste een goed gevoel tov je collegas die niet zijn gekomen.
:D bedankt, duidelijk advies ^O^
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_175633663
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 22:15 schreef Lot_1 het volgende:
Hmm, moet morgen in de buurt van Epe werken. Normaal een uur en een kwartier rijden, in een drukke ochtendspits zo'n twee uur. Hoeveel tijd zal ik nu nemen? Of zouden jullie overwegen niet te gaan?
Je moet ook weer terug, in de middag schijnt het weer bar en boos te worden
We have far more in common than that which devides us..
pi_175633714
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 22:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Je moet ook weer terug, in de middag schijnt het weer bar en boos te worden
Het komt weer vanuit zuiden toch? Misschien gewoon komen en dan iets eerder weg dat je de ellende voor bent als je richting Groningen rijdt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2017 22:29:59 ]
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 22:31:46 #160
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175633763
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 21:48 schreef Tele6 het volgende:
Ik krijg nog steeds Deense reclames in Fok, terwijl ik nu toch echt niet meer in Denemarken ben. Gek :D

Was vorig jaar 10 dagen in Litouwen, twee weken daarna had ik nog geregeld reclame in het Litouws op het forum. De Nissan reclame hield het zeker vier maanden lang vol in het Litouws _O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_175633885
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 22:20 schreef Lot_1 het volgende:
ja, ik weet het niet. Wegen waren in de binnenstad net niet helemaal schoon maar je bent zo op de snelweg dus daar zie ik geen problemen. Maar als ik lees dat er 30 cm gevallen is op de Veluwe kan ik niet goed inschatten hoe het daar is.
Anthraxx, als je nog meeleest, hoe is het daar op de weg?

Terugweg wordt het nog wat erger volgens voorspellingen, ja. Maar dan heb ik wat minder tijdsdruk.
Misschien kun je ‘s midddags een / twee uur of wat eerder weg?
En komen de cliënten wel?
Heb je sneeuwbanden? schijnt wel wat uit te maken.

Het zijn altijd de andere idioten op de weg. >:O
pi_175633891
Ach, al mijn social media denkt dat ik nog in Turkije zit :')
pi_175634058
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 22:37 schreef AnneX het volgende:

[..]

Misschien kun je ‘s midddags een / twee uur of wat eerder weg?
En komen de cliënten wel?
Heb je sneeuwbanden? schijnt wel wat uit te maken.

Het zijn altijd de andere idioten op de weg. >:O
Cliënten zijn al op de locatie. Geen sneeuwbanden, denk ik, klein koekblikje van een auto. Ben wel van plan om weg te gaan rond 13 uur. We zien wel :Y
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_175634137
Succes alvast Lot. Ik hoop dat het mee gaat vallen met het weer.

Ik krijg als het goed is morgenmiddag mijn vriend en familie op bezoek voor een diplomauitreiking. Ik hoop dus echt heel erg dat ze gewoon kunnen komen...
  Moderator zondag 10 december 2017 @ 22:49:17 #165
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_175634200
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 22:43 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Cliënten zijn al op de locatie. Geen sneeuwbanden, denk ik, klein koekblikje van een auto. Ben wel van plan om weg te gaan rond 13 uur. We zien wel :Y
Zomerbanden of All season? Blijf anders lekker thuis met een koekblik...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_175634242
Oei, Tele...dat zou wel leuk zijn als iedereen komt.
Jouw diploma?

Vreemd verhaal in de Monitor over de wlz op npo2.
Wat hebben wij dan gezwijnd drie jaar geleden.

Isa..Hoe lang was je onderweg? Viel het mee.
pi_175634407
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 22:50 schreef AnneX het volgende:
Oei, Tele...dat zou wel leuk zijn als iedereen komt.
Jouw diploma?

Vreemd verhaal in de Monitor over de wlz op npo2.
Wat hebben wij dan gezwijnd drie jaar geleden.

Isa..Hoe lang was je onderweg? Viel het mee.
Mijn diploma inderdaad *O*
Niet dat ik klaar ben met studeren, maar alsnog :P
pi_175634982
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 22:57 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Mijn diploma inderdaad *O*
Niet dat ik klaar ben met studeren, maar alsnog :P
van Harte dan w/
pi_175635102
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 23:21 schreef AnneX het volgende:

[..]

van Harte dan w/
Dankjewel! O+

En welterusten :*
  zondag 10 december 2017 @ 23:39:13 #170
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_175635301
Vond deze wel passend voorvechters ook vandaah :


pi_175636014
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 22:50 schreef AnneX het volgende:
Oei, Tele...dat zou wel leuk zijn als iedereen komt.
Jouw diploma?

Vreemd verhaal in de Monitor over de wlz op npo2.
Wat hebben wij dan gezwijnd drie jaar geleden.

Isa..Hoe lang was je onderweg? Viel het mee.
Nou....

De weg was glad, dus liep ik naast de weg over gras en zand. Dat wit was. En er zijn in Assen wegwerkzaamheden. En blijkbaar hebben ze ook wat bomen verwijderd.

In een oogwenk zakte ik ineens weg in de blubber -O- En dan heb ik het dus over tot mijn knieën. En ik kon met geen mogelijkheid los komen, zat helemaal vastgezogen. Daar sta je dan. In de sneeuw. Dus maar 112 gebeld :') Terwijl de politie onderweg was kwam er een man langs die zijn hond aan het uitlaten was. Die heeft me met heel erg veel moeite los getrokken. Snowboot van 1 voet bleef wel achter, maar die heb ik er maar gewoon met m'n handen uit getrokken :+ Collega van de beveiliging is nu mijn snowboots aan het schoon spuiten :D Gelukkig had ik andere schoenen mee en doe ik hier gewoon werkkleding aan. Politie heeft me nog lief een lift gegeven, anders had ik op 1 sok door de sneeuw gemoeten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_175636058
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 00:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou....

De weg was glad, dus liep ik naast de weg over gras en zand. Dat wit was. En er zijn in Assen wegwerkzaamheden. En blijkbaar hebben ze ook wat bomen verwijderd.

In een oogwenk zakte ik ineens weg in de blubber -O- En dan heb ik het dus over tot mijn knieën. En ik kon met geen mogelijkheid los komen, zat helemaal vastgezogen. Daar sta je dan. In de sneeuw. Dus maar 112 gebeld :') Terwijl de politie onderweg was kwam er een man langs die zijn hond aan het uitlaten was. Die heeft me met heel erg veel moeite los getrokken. Snowboot van 1 voet bleef wel achter, maar die heb ik er maar gewoon met m'n handen uit getrokken :+ Collega van de beveiliging is nu mijn snowboots aan het schoon spuiten :D Gelukkig had ik andere schoenen mee en doe ik hier gewoon werkkleding aan. Politie heeft me nog lief een lift gegeven, anders had ik op 1 sok door de sneeuw gemoeten.
_O_
pi_175636148
Heeft iemand deel 4/5 van de millennium dinges gelezen? Andere schrijver nu.. Is t nog net zo goed als de boeken van Larsson zelf?
pi_175636169
quote:
0s.gif Op maandag 11 december 2017 00:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou....

De weg was glad, dus liep ik naast de weg over gras en zand. Dat wit was. En er zijn in Assen wegwerkzaamheden. En blijkbaar hebben ze ook wat bomen verwijderd.

In een oogwenk zakte ik ineens weg in de blubber -O- En dan heb ik het dus over tot mijn knieën. En ik kon met geen mogelijkheid los komen, zat helemaal vastgezogen. Daar sta je dan. In de sneeuw. Dus maar 112 gebeld :') Terwijl de politie onderweg was kwam er een man langs die zijn hond aan het uitlaten was. Die heeft me met heel erg veel moeite los getrokken. Snowboot van 1 voet bleef wel achter, maar die heb ik er maar gewoon met m'n handen uit getrokken :+ Collega van de beveiliging is nu mijn snowboots aan het schoon spuiten :D Gelukkig had ik andere schoenen mee en doe ik hier gewoon werkkleding aan. Politie heeft me nog lief een lift gegeven, anders had ik op 1 sok door de sneeuw gemoeten.
Oh jeetje :o
pi_175636190
quote:
1s.gif Op maandag 11 december 2017 00:21 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Oh jeetje :o
:W
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')