abonnement Unibet Coolblue
pi_175622935
Hoi allemaal,

Ik heb me ingeschreven voor IBA aan de EUR, maar ik vroeg me af hoe groot de kansen zijn om aangenomen te worden. Ik studeer nu geneeskunde, maar wil een tweede bachelor beginnen/switchen. Voor wis a stond ik een 8,4 en voor Engels een 8. Verder heb ik een paar maanden in Italië gewoond en spreek ik Engels, Frans, Duits en Italiaans (en Nederlands natuurlijk). Mijn CV is redelijk, VWO (gem 7,7) en havo diploma, 2x socrates certificaat, 2x natuurkunde certificaat en een stuk of 5 bijbaantjes. Schatten jullie mijn kansen hoog in? Hebben jullie nog tips om mijn kansen te vergroten?
pi_175623127
Als die brief oké is word je gewoon toegelaten. Ik werd er op een dag ook voor toegelaten met enkel middelbare school. 8+ op wiskunde, Engels en economie is wel nodig ja, maar dat heb je ook al dus ach.
pi_175623302
In welk jaar ben je toegelaten? Nu zijn er 4 motivatievragen. Eentje daarvan is: What actions have you taken to prepare you for the IBA programme from both an international and business perspective? Ik heb daar maar gewoon geantwoord dat ik veel talen spreek en veel heb gereisd
pi_175623346
quote:
0s.gif Op zondag 10 december 2017 16:05 schreef student1775 het volgende:
In welk jaar ben je toegelaten? Nu zijn er 4 motivatievragen. Eentje daarvan is: What actions have you taken to prepare you for the IBA programme from both an international and business perspective? Ik heb daar maar gewoon geantwoord dat ik veel talen spreek en veel heb gereisd
In 2010. :P En ben toen een andere studie gaan doen, omdat IBA me persoonlijk bij nader inzien niet heel erg trok. Maar het klinkt alsof je de tweede vraag niet beantwoordt. Al zijn die eisen niet zo hoog als ze klinken hoor; zij snappen zelf ook wel dat een middelbare scholier zich niet de afgelopen jaren heeft zitten voorbereiden op ‘international business’.
pi_175623465
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 16:07 schreef Kaas- het volgende:

[..]