abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 21:35:04 #276
155227 crew  Guppy
dus
pi_176087694
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 21:34 schreef Maraca het volgende:

[..]

Goed-voornemens lopers :r :P
Bijna net zo erg als mooi-weer lopers :P
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 28 december 2017 @ 21:36:49 #277
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_176087787
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 21:35 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Bijna net zo erg als mooi-weer lopers :P
Ik loop juist als het slecht weer is :+ anders zit ik wel op de fiets :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 21:37:35 #278
155227 crew  Guppy
dus
pi_176087818
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 21:36 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik loop juist als het slecht weer is :+ anders zit ik wel op de fiets :P
Jaaa hahaha! Hardlopen in de regen O+ als het koud beestenweer is, ga ik het beste
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Forum Admin donderdag 28 december 2017 @ 21:39:26 #279
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_176087915
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 21:35 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Bijna net zo erg als mooi-weer lopers :P
Vanavond was het anders mooi koud. Zelfs mijn kerstkadootje (thermo underwear shirt) gaf me rillingen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 21:44:36 #280
155227 crew  Guppy
dus
pi_176088248
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 21:39 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Vanavond was het anders mooi koud. Zelfs mijn kerstkadootje (thermo underwear shirt) gaf me rillingen.
Ik heb dan ook lekker gelopen vanavond! *O*

Ja, ik loop ook nog, maar daar is weinig over te melden verder. Een oersaai rondje door Apeldoorn Zuid van 5km. Of nou ja, het is eigelijk meer een vierkantje. Maar dodelijk saai, dat wel :+ hoe dan ook, wél lekker!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Forum Admin donderdag 28 december 2017 @ 21:47:59 #281
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_176088438
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 21:44 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik heb dan ook lekker gelopen vanavond! *O*

Ja, ik loop ook nog, maar daar is weinig over te melden verder. Een oersaai rondje door Apeldoorn Zuid van 5km. Of nou ja, het is eigelijk meer een vierkantje. Maar dodelijk saai, dat wel :+ hoe dan ook, wél lekker!
Goed bezig
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 21:49:59 #282
155227 crew  Guppy
dus
pi_176088538
Ik heb trouwens nog steeds geen thermo-dingen :@ en ik liep gewoon in kort-kort. Ernstig underdressed ten opzichte van de andere lopers die ik tegenkwam
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Forum Admin donderdag 28 december 2017 @ 21:53:59 #283
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_176088752
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 21:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds geen thermo-dingen :@ en ik liep gewoon in kort-kort. Ernstig underdressed ten opzichte van de andere lopers die ik tegenkwam
Als je het zelf lekker had dan moet je niet te veel naar anderen kijken.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_176092167
Hier viel het me eigenlijk mee. Vergeleken met wat de thermometer aangaf. Had lang-lang met een windbreaker, maar kreeg het toch nog erg warm van mijn uurtje.

Ik wacht ook nog even met de terugblik. Zondag mijn laatste km'a van het jaar, de WisentWinterTrail in Apeldoorn. Daarmee heb ik dan de 2.100km aangetikt dit jaar.

En Zwabber, je hebt volkomen gelijk, maar YUR helaas ook, door mobiel lezen is de drempel om te reageren vaak net wat hoger.
Ik schrijf 'm op als goed voornemen voor 2018
  Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 23:07:52 #285
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_176092520
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:00 schreef indepoeier het volgende:
Hier viel het me eigenlijk mee. Vergeleken met wat de thermometer aangaf. Had lang-lang met een windbreaker, maar kreeg het toch nog erg warm van mijn uurtje.

Ik wacht ook nog even met de terugblik. Zondag mijn laatste km'a van het jaar, de WisentWinterTrail in Apeldoorn. Daarmee heb ik dan de 2.100km aangetikt dit jaar.

En Zwabber, je hebt volkomen gelijk, maar YUR helaas ook, door mobiel lezen is de drempel om te reageren vaak net wat hoger.
Ik schrijf 'm op als goed voornemen voor 2018
Heb jij nog behoefte aan een startbewijs? :o
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_176094626
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 17:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Lastig te zeggen op basis van deze informatie maar 99% kans dat het antwoord rustiger lopen is 😉
Ah, thanks, ook aan mosselmossel die hetzelfde opperde, maar die ik niet erbij kan quoten vanaf mijn mobiel. Ga ik dat eens proberen. Maar dan duurt het wel langer voor ik over ben en staat er dus langer spanning op de spieren, toch?

Vanmorgen trouwens een intervalletje (15*1 minuut) gedaan in het zonnetje :) ging lekker! En nog geen ongebruikelijke spierpijn.
Somebody that I used to know
pi_176094693
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:07 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Heb jij nog behoefte aan een startbewijs? :o
Nee, eigenlijk niet meer. Ik had gemaild naar de organisatie om te vragen hoe en wat, maar nooit een reactie gekregen. En omdat ik zeker wil weten dat ik gewoon onder mijn eigen naam loop (en ook een t-shirt wou bestellen) heb ik het zekere voor 't onzekere genomen en me zelf ingeschreven. Daarbij wel vergeten jou een bericht te sturen :o
  Redactie Sport donderdag 28 december 2017 @ 23:52:44 #288
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_176094760
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:51 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niet meer. Ik had gemaild naar de organisatie om te vragen hoe en wat, maar nooit een reactie gekregen. En omdat ik zeker wil weten dat ik gewoon onder mijn eigen naam loop (en ook een t-shirt wou bestellen) heb ik het zekere voor 't onzekere genomen en me zelf ingeschreven. Daarbij wel vergeten jou een bericht te sturen :o
Ah ^O^ Succes met de voorbereidingen in ieder geval. *O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_176095267
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 21:20 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Goede foto! Weer helemaal fit zo te zien, snelle tijd ook denk ik (gezien het parkoers).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier wil ik wel even op reageren,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Somebody that I used to know
pi_176096732
Gisteren de Derde Kerstdagloop HM gelopen. Ik zit al weken in een motivatiedipje qua sporten, dus heel weinig getraind. Liep in sommige weken maar 1x per week. Dus heel matig getraind. En het ging dan ook best kut.
Ik ben achter de pacer van 2 uur gaan lopen, die overigens ietsje te hard ging. Op een gegeven moment toch weer langzamer en toen trapte ik bijna op andermans hakken en ben ik er maar voorbij gegaan, na nog geen 5k.
Bij de drankpost uitgebreid stil gestaan om water te drinken terwijl de pacer voorbij liep.
Daarna heb ik geprobeerd de pacer weer bij te halen, maar die ging echt te hard. Had ze steeds zo'n 200 meter voor me. Na 14k kon ik het tempo niet meer bijhouden en ben ik behoorlijk afgezakt. Het voelde als de laatste 10k van een marathon. En mijn linkerhamstring voelde ik bij elke stap, iets wat ik al twee weken af en toe merkte. Het heuvelige parcours maakte het zeker niet beter.
Maar goed, het laatste stuk nog. De vrees voor de geitenbult was gelukkig ongegrond. Het was minder steil en lang dan ik me herinnerde (datzelfde had ik vorig jaar ook al). Zelfs nu kon ik het uitlopen zonder te wandelen, al was het echt nauwelijks meer dan wat gejog. Ik liep wel mooi al die mannen voorbij die me eerder hadden ingehaald. Dat stuk niet hoeven wandelen was voor mij al de overwinning. En op de baan kon ik er ook nog wel een klein sprintje uitpersen. Al met al wel goed geëindigd, maar het had helemaal niet zo zwaar hoeven zijn als ik nou maar gewoon braaf 4x per week train. Ik merk echt dat ik dat moet blijven vasthouden. De wanhoop van obese mensen en het besef dat ze echt wat aan hun leefstijl moeten doen voelde ik toen ook even. Al heb ik nu wel een reep chocolade op. :@

Gelukkig vanochtend braaf naar de bootcamp gegaan. En morgen en zondag wil ik ook weer lopen.
Zondag was ik van plan de Wisent wintertrail te doen, maar omdat het gister zo zwaar was, leek het me niet verstandig. En nu twijfel ik weer omdat Deluna een startbewijs heeft ...

quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 23:03 schreef Quoi het volgende:
Ook weer eens een wedstrijdfoto!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was trouwens voor de val (die was 100m voor de finish :') ). Nu loop ik best scheef en doet er veel pijn. Best heel erg balen. Net ontslagen bij de fysio na een hele tijd, krijg je dit. Maar hopelijk is het vooral spierpijn.
Dit was een goed jaar voor jou! Ziet er goed uit, scheef of niet. En in mul zand kan ik ook niet anders dan schots en scheef lopen.
pi_176096791
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 10:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik hield het toch niet meer, toch even wat kms gemaakt :o Geen pijn aan mijn knie! Wel nog duidelijk algeheel herstellende, na 4km op jogtempo gaf mijn horloge 32 uur hersteltijd aan :P
Hoelang mocht jij eigenlijk niet lopen vanwege je knie?
Van de marathon zelf ben je wel hersteld, toch?
pi_176099571
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 00:52 schreef wyccie het volgende:
Gisteren de Derde Kerstdagloop HM gelopen. Ik zit al weken in een motivatiedipje qua sporten, dus heel weinig getraind. Liep in sommige weken maar 1x per week. Dus heel matig getraind. En het ging dan ook best kut.
Ik ben achter de pacer van 2 uur gaan lopen, die overigens ietsje te hard ging. Op een gegeven moment toch weer langzamer en toen trapte ik bijna op andermans hakken en ben ik er maar voorbij gegaan, na nog geen 5k.
Bij de drankpost uitgebreid stil gestaan om water te drinken terwijl de pacer voorbij liep.
Daarna heb ik geprobeerd de pacer weer bij te halen, maar die ging echt te hard. Had ze steeds zo'n 200 meter voor me. Na 14k kon ik het tempo niet meer bijhouden en ben ik behoorlijk afgezakt. Het voelde als de laatste 10k van een marathon. En mijn linkerhamstring voelde ik bij elke stap, iets wat ik al twee weken af en toe merkte. Het heuvelige parcours maakte het zeker niet beter.
Maar goed, het laatste stuk nog. De vrees voor de geitenbult was gelukkig ongegrond. Het was minder steil en lang dan ik me herinnerde (datzelfde had ik vorig jaar ook al). Zelfs nu kon ik het uitlopen zonder te wandelen, al was het echt nauwelijks meer dan wat gejog. Ik liep wel mooi al die mannen voorbij die me eerder hadden ingehaald. Dat stuk niet hoeven wandelen was voor mij al de overwinning. En op de baan kon ik er ook nog wel een klein sprintje uitpersen. Al met al wel goed geëindigd, maar het had helemaal niet zo zwaar hoeven zijn als ik nou maar gewoon braaf 4x per week train. Ik merk echt dat ik dat moet blijven vasthouden. De wanhoop van obese mensen en het besef dat ze echt wat aan hun leefstijl moeten doen voelde ik toen ook even. Al heb ik nu wel een reep chocolade op. :@

Gelukkig vanochtend braaf naar de bootcamp gegaan. En morgen en zondag wil ik ook weer lopen.
Zondag was ik van plan de Wisent wintertrail te doen, maar omdat het gister zo zwaar was, leek het me niet verstandig. En nu twijfel ik weer omdat Deluna een startbewijs heeft ...

En je krijgt een kop soep na afloop. Alleen dat zou je moeten overhalen om de Wisentwintertrail te lopen ;)
pi_176099686
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 00:52 schreef wyccie het volgende:
Gelukkig vanochtend braaf naar de bootcamp gegaan. En morgen en zondag wil ik ook weer lopen.
Zondag was ik van plan de Wisent wintertrail te doen, maar omdat het gister zo zwaar was, leek het me niet verstandig. En nu twijfel ik weer omdat Deluna een startbewijs heeft...
Dat startbewijs was voor de marathon van Düsseldorf. Voor zondag ga ik er vanuit dat ik nog kan inschrijven op de dag zelf, toch?
  vrijdag 29 december 2017 @ 08:13:21 #294
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_176099699
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 00:52 schreef wyccie het volgende:
Al met al wel goed geëindigd, maar het had helemaal niet zo zwaar hoeven zijn als ik nou maar gewoon braaf 4x per week train. Ik merk echt dat ik dat moet blijven vasthouden. De wanhoop van obese mensen en het besef dat ze echt wat aan hun leefstijl moeten doen voelde ik toen ook even. Al heb ik nu wel een reep chocolade op. :@
Maar je hebt het wel even geflikt _O_
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_176099839
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 08:11 schreef indepoeier het volgende:

[..]

Dat startbewijs was voor de marathon van Düsseldorf. Voor zondag ga ik er vanuit dat ik nog kan inschrijven op de dag zelf, toch?
Ja je kan je vooraf inschrijven, een half uur voor de start.
pi_176100569
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 00:54 schreef wyccie het volgende:

[..]

Hoelang mocht jij eigenlijk niet lopen vanwege je knie?
Van de marathon zelf ben je wel hersteld, toch?
Tot de pijn helemaal over was, geen tijdslimiet. Nee andersom juist, knie gaat weer helemaal goed, maar volledig herstellen van een harde marathon duurt wel meer dan een maand. Ik heb nu weer 2x gelopen maar harder dan 5.30 gaat het nog niet en dan is mijn hartslag al bijna standje through-the-roof.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_176101214
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:50 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ah, thanks, ook aan mosselmossel die hetzelfde opperde, maar die ik niet erbij kan quoten vanaf mijn mobiel. Ga ik dat eens proberen. Maar dan duurt het wel langer voor ik over ben en staat er dus langer spanning op de spieren, toch?

Vanmorgen trouwens een intervalletje (15*1 minuut) gedaan in het zonnetje :) ging lekker! En nog geen ongebruikelijke spierpijn.
Hoe bedoel je langer voordat je over bent?

Het gaat niet per se om de duur van de inspanning, je kan neem ik aan ook uren wandelen zonder blessures? Het gaat om de impact van de hardloopbeweging, hoe sneller je loopt, hoe harder je afzet en landt en je spieren kunnen dit nog niet aan. Rustig opbouwen, zodat je spieren en gewrichten daar stapsgewijs aan gewend raken. Binnen een training altijd de eerste 10-15 minuten ook rustig lopen, zodat je lichaam opgewarmd is, bijvoorbeeld bij zo'n intervaltraining. Als dat te lang is omdat je nog niet zoveel km aan kunt, ga dan stevig wandelen de eerste 10 minuten. Succes!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 29 december 2017 @ 10:55:46 #298
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_176102938
Ik zal morgen of zondag een nieuwe challenge live zetten voor de liefhebbers.
  Redactie Sport vrijdag 29 december 2017 @ 10:58:38 #299
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_176103016
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 00:52 schreef wyccie het volgende:
Gisteren de Derde Kerstdagloop HM gelopen. Ik zit al weken in een motivatiedipje qua sporten, dus heel weinig getraind. Liep in sommige weken maar 1x per week. Dus heel matig getraind. En het ging dan ook best kut.
Ik ben achter de pacer van 2 uur gaan lopen, die overigens ietsje te hard ging. Op een gegeven moment toch weer langzamer en toen trapte ik bijna op andermans hakken en ben ik er maar voorbij gegaan, na nog geen 5k.
Bij de drankpost uitgebreid stil gestaan om water te drinken terwijl de pacer voorbij liep.
Daarna heb ik geprobeerd de pacer weer bij te halen, maar die ging echt te hard. Had ze steeds zo'n 200 meter voor me. Na 14k kon ik het tempo niet meer bijhouden en ben ik behoorlijk afgezakt. Het voelde als de laatste 10k van een marathon. En mijn linkerhamstring voelde ik bij elke stap, iets wat ik al twee weken af en toe merkte. Het heuvelige parcours maakte het zeker niet beter.
Maar goed, het laatste stuk nog. De vrees voor de geitenbult was gelukkig ongegrond. Het was minder steil en lang dan ik me herinnerde (datzelfde had ik vorig jaar ook al). Zelfs nu kon ik het uitlopen zonder te wandelen, al was het echt nauwelijks meer dan wat gejog. Ik liep wel mooi al die mannen voorbij die me eerder hadden ingehaald. Dat stuk niet hoeven wandelen was voor mij al de overwinning. En op de baan kon ik er ook nog wel een klein sprintje uitpersen. Al met al wel goed geëindigd, maar het had helemaal niet zo zwaar hoeven zijn als ik nou maar gewoon braaf 4x per week train. Ik merk echt dat ik dat moet blijven vasthouden. De wanhoop van obese mensen en het besef dat ze echt wat aan hun leefstijl moeten doen voelde ik toen ook even. Al heb ik nu wel een reep chocolade op. :@

Gelukkig vanochtend braaf naar de bootcamp gegaan. En morgen en zondag wil ik ook weer lopen.
Zondag was ik van plan de Wisent wintertrail te doen, maar omdat het gister zo zwaar was, leek het me niet verstandig. En nu twijfel ik weer omdat Deluna een startbewijs heeft ...

[..]

Dit was een goed jaar voor jou! Ziet er goed uit, scheef of niet. En in mul zand kan ik ook niet anders dan schots en scheef lopen.
Die is voor Düsseldorf maar als je daar interesse in hebt.. hier in dit topic doe ik hem voor een vriendenprijsje weg :)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_176103141
Zo, ik ben klaar voor dit jaar. Al mijn doelen gehaald. 2017km in de pocket. En een eerste marathon, en een pr op de HM en de 10km. Best goed jaar eigenlijk.

Voor komend jaar heb ik niet echt grote ambities. Wel wil ik regelmatiger lopen, het laatste half jaar liep ik te weinig en ook te weinig duurlopen. Met als gevolg dat alles lastiger gaat. In 2018 wil ik elke week minimaal 3x lopen, met elke week een duurloop.

Wat wedstrijdjes betreft heb ik nog geen keuze gemaakt, waarschijnlijk in maart wel de drunense duinenloop (HM).

@postbus100, wat ook kan helpen is voor het lopen even de benen losmaken en na het lopen ook wat oefeningetjes doen. Bevalt mij prima. Zelf doe ik de oefeningetjes van coach Jay Johnson, zie YouTube (coachjayjohnson). De lunge matrix en leg swings van te voren, en SAM phase 1 na het lopen. Kost 2x 5 minuten in totaal en zorgt voor sneller herstel.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')